Barisan Nasional

Dicatat oleh Unknown | | Posted On Sabtu, 7 Mei 2011 at 1:33 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


MUSLI OLI

Posted: 07 May 2011 01:25 PM PDT

MUSLI OLI


VIDEO SEKS DAN SUKARNO

Posted: 06 May 2011 08:31 PM PDT


SUKARNO

Walaupun karier saya adalah penulis politik, saya kurang berminat beri komen mengenai isu video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang. Dalam buku terbaru, "Bermula atau Berakhir 1Legasi saya mengelak membicarakan isu tersebut.

Saya menilai seseorang berdasar hasil kerjanya bukan peribadinya. Ini prinsip saya. Jika seorang itu berkerja sebagai guru, hasil kerjanya ialah jumlah muridnya yang lulus peperiksaan bukan peribadi atau latar belakang seorang guru. Peribadi guru itu memang plus factor tetapi tidaklah dijadikan sebagai ukuran kejayaan. Seorang guru yang moralnya baik tetapi muridnya GAGAL bukanlah seorang guru yang berjaya.

Dalam politik juga begitu. Pemimpin adalah cermin rakyat. Seeloknya biar perangai dan budi pekertinya baik sebagai teladan kepada rakyat. Namun, ini jarang berlaku dalam dunia sebenar. Pemimpin hari ini ramai yang hidup dalam alam fantasi, ada yang mengamalkan hidup "dua alam". Depan rakyat seperti malaikat, tetapi belakang rakyat mengalah perangai setan dan iblis!

Ramai pemimpin negara peralat agama untuk bermain dengan sentimen rakyat. Islam dijadikan permainan emosi. Al Quran dan Hadis dijadikan seperti buku Machiavelli.

Presiden Sukarno tidak pernah meragakan imej sebagai seorang alim. Dia mengakui dirinya seorang "playboy" tetapi imej tersebut tidak jejaskan sokongan rakyat Indonesia terhadapnya. Sukarno bukan seorang yang hipokrit seperti kebanyakan pemimpin Melayu di Malaysia!

Saya pernah menonton video seks beberapa kali, saya kenal pelakunya tetapi saya simpan dalam hati. Bila orang tanya saya beritahu hanya pelaku itu sahaja boleh mengesahkan dirinya kerana seorang pemimpin sepatutnya bertanggungjawab terhadap perbuatannya!




   

Kedah Ke KL - MctHeory

Posted: 07 May 2011 01:22 PM PDT

Kedah Ke KL - MctHeory


KASI PANAS!! VIDEO MENARIK MENGENAI ANUUGERAH TUHAN!!

Posted: 07 May 2011 11:36 AM PDT

McTheory:
kah kah kah.. selamat berhiburr.. hiburan pagi-pagi buta!

KASI PANAS!! PENDEDAHAN BERANI ZULKIFLI NOORDIN MENGENAI KARPAL!! Yang ni dah boleh tengok!

Posted: 07 May 2011 03:14 AM PDT


Ulang balik sebab video ni semalam telah di privatekan..

McTheory:
Janji tetap janji, bukan macam Pakatan Haram..

ANTARA DUA PEMIMPIN YANG MANA LEBIH KEARAH KEBENARAN??

Posted: 07 May 2011 12:02 AM PDT



Harun Din menceritakan diantara dua agama. Islam perlu dijaga,,


Yang ni demi jadi PM, Islam pun aku boleh jual!!


P/s: Susah kalau orang Islam sendiri yang menyokong Islam dicemarkan..

McTheory:
Agama pun dia sanggup jual, apatah lagi bangsa, lagi la mudah..

PANAS!! APA SUDAH JADI DENGAN UMAT ISLAM MALAYSIA??

Posted: 06 May 2011 09:03 PM PDT


Konspirasi, virus takut Dap dan perkataan, "ini semua hal UMNO" menjadi lebih penting dari cerita disebalik kebenaran. Kemana hilangnya sensitif umat Islam bila agama kita diganggu. Satu persatu hak menjaga nama baik Islam di Malaysia seolah-olah diragut oleh kaum lain berasaskan sokongan kaum Islam sendiri.

Sebagai umat Islam, kita mahu agama kita dijaga sebaik mungkin untuk generasi yang akan datang. Jika dengan politik pun kita tak dapat pertahankan negara, bagaimana pula nanti dengan senjata, jika negara Malaysia diceroboh kelak?

Tidakkah kita sedar bahawa tujuan untuk kukuhkan agama Islam di Malaysia semakin terhakis. Mula-mula berikan hak penggunaan nama Allah kepada Kristian, kemudian, benarkan bible Melayu masuk ke Malaysia, nanti apa pulak yang mereka akan minta? Hak 'mengkristiankan' melayu secara terbuka pulak ke?

Janganlah kita jadi serupa cerita Israel dan Palestin. Asal Israel hanyalah penempatan dari satu kampung, sikit demi sikit, sekarang sudah jadi satu negara. Malah mereka pula yang menindas tuan punya negara asal dengan keganasan dan peperangan. Apakah kita tidak takut Malaysia akan jadi seperti itu? Nauzubillah..


Perjuangan 'mengkristiankan' kaum Melayu sudah lama digerakkan. Terutamanya di IPT-IPT diseluruh Malaysia. Cuma ia dilakukan secara diam-diam. Malah ganjaran bagi orang melayu masuk Kristian juga dikatakan sangat lumayan, malah dijanjikan hidup yang mewah. Mana yang gelap mata dengan duit tu, pasti akan terpengaruh dengan tawaran yang sedemikian.

Pernah kita terbaca didalam akhbar apabila satu keluarga Melayu Islam 'berniat' untuk menganut agama Kristian akibat daripada tekanan sekeliling dari orang kampung dan tekanan kemiskinan.

Cuba kita lihat, hingga ada yang berani mengistiharkan keluar agama semata-mata kerana tekanan hidup. Dimana sensitiviti kita umat Islam?

Ada diantara kita umat Islam yang tak dapat berfikir dengan baik, mungkin disebabkan taksub dengan parti berbanding agama. Hingga tak dapat membezakan yang mana buruk dan yang mana baik. Contohnya pemimpin Islam yang melakukan zina dan liwat didedahkan secara terang-terangan, tetapi masih ramai umat Islam yang menyokong tindakannya, malah menyalahkan pihak yang mendedahkan.

Apakah maksud zina dalam Islam? Bukankah itu salah satu dari dosa-dosa besar? Kalau yang besar pun selamba dibuatnya, dosa yang kecil-kecil seperti membohong, rasuah dan salahguna kuasa ni agaknya selalu dilakukan dengan tanpa rasa bersalah.

Orang macam nikah dikatakah pemimpin Islam? Orang macam ini kah yang kita nak jadikan pemimpin. Malah orang ini juga yang telah menyokong kalimah Allah digunakan oleh orang Kristian malah hal bible berbahasa melayu juga telah mendapat sokongan darinya dan disokong juga oleh konco-konco bingainya yang beragama Islam.

Sebab tu Mc tanya dimana sensitiviti kita sebagai umat Islam sekarang? Sekarang ni sudah ada yang berani 'berniat' untuk jadikan Malaysia negara Kristian, apakah kita akan terus berdiam dan mengatakan ini konspirasi UMNO? Atau ini dikatakan salah satu virus takut Dap yang dicipta oleh UMNO?

Fikirlah, jangan terhantuk baru nak mengelabah. Biar sesal sekarang, sebab kalau sesal kemudian, tiada gunanya.

P/s: Umat Islam Malaysia sudah berpecah-pecah..

McTheory:
Tak tahu yang mana baik dan yang mana buruk!

PERJUANGAN DAP UNTUK JADIKAN MALAYSIA NEGARA KRISTIAN!!

Posted: 06 May 2011 06:08 PM PDT


Gambar di atas adalah paderi-paderi berkumpul dalam satu majlis bersumpah (Cuma Anwar dan ulamak PAS sesat tak percaya) untuk menjadikan Malaysia negara Kristian.

Ini adalah satu Majlis makan malam DAP yang telah dianjurkan oleh DAP kawasan Parlimen Jelutong malam tadi semalam di Hotel Red Rock, Jln Macalister, Pulau Pinang untuk meraikan Pastor-pastor dari Sarawak dan Luar Negara yang telah membantu DAP di PRN Sarawak.



Paderi negara luar yang tinggal di Sarawak berucap

Paderi dari Afrika Selatan yang tinggal di Sarawak berucap

Seorang paderi tempatan dari Sarawak berucap

Seramai lebih kurang 100 orang yang terdiri daripada petugas pusat khidmat AP Jelutong, para pastor dalam dan luar negara dan ADUN Sarawak telah hadir termask Jeff Ooi AP DAP Jelutong, dan Chiew Chiu Seng ADUN DAP Kidurong.

Ucapan Jeff OOI – AP Jelutong

Kesemua Pastor yang lebih kurang 35 orang telah mengadakan upacara angkat sumpah dgn membuat bulatan dan bersentuhan tangan masing2 dan berikrar dalam bahasa inggeris iaitu ingin menjadikan agama kristian sebagai agama rasmi negara dan Perdana Menteri Malaysia adalah dari penganut agama kristian.

Pastor ini samada dari tempatan Sarawak atau luar negara adalah antara mereka yang telah membantu DAP berkempen di Sarawak.

Mereka berada di Pulau Pinang untuk Konvensyen di Berjaya Hotel dan perjumpaan khas pada sebelah malam di Pusat Kristian Pulau Pinang Jalan Khaw Sim Bee, Pulau Pinang.

Karpal Singh pernah meyuarakan tentangan yang begitu hebat menentang Negara Islam atas alasan menegakkan negara sekular.



Kenapa dia berdiam dengan trend ke Kristianisasi yang diguna DAP? Mana dia perjuangan DAP demi sekularisma?

PAS bela peliwat dan penzina tapi konon perjuang negara Islam. DAP sekongkol dengan pasto untuk pejuang negara Kristian, Dap menentang negara Islam tapi konon pejuang negara sekular. PKR tak payah cakap ... semua benda dia pejuang, semua benda dia tentang dan akhirnya tak tahu apa jahanam yang dia perjuangkan?

Artikel ini dipetik dari TheUnspinners. Malah Utusan Online juga melaporkan perkara yang sama tentang isu ini, nak baca boleh klik sini

Pas perjuangkan jubur Anwar dan Dap. Jilat sana sikit, jilat sini sikit. Mana yang kotor2 tu kasi cuci bersih licin. Sampai orang nak tubuhkan negara Kristian pun Pas masih lagi jadi buta tuli.

Ini semua hasil perjuangan si Nizar dan Khalid Gereja, syabas di ucapkan.

P/s: Apakah kita nak tunggu dan tengok ini semua berlaku??

McTheory:
Sememangnya Dap patut diharamkan dari Malaysia!!

Duke of UMNO

Posted: 07 May 2011 01:20 PM PDT

Duke of UMNO


Gelagat "Anon" dan "Tukang Komen" di blog-blog pro-kerajaan...hehehehee..!!!

Posted: 07 May 2011 06:52 AM PDT


Saya lihat, pelbagai isu telah diketengahkan dengan baik oleh blogger-blogger pro-kerajaan. Pelbagai kupasan yang rasional, bernas, menurut lunas undang-undang dan berpandukan hukum hakam Islam turut digarapkan melalui cetusan rakan-rakan blogger ini. Tahniah saya ucapkan pada semua.

Meskipun begitu, saya agak khuatir dan kecewa dengan respon-respon yang diberikan oleh "tukang komen" di dalam blog-blog kami ini. Saya khuatir kerana melihat tiada hujah yang diberikan untuk mempertikaikan isu dan isi kandungan entry. Dan saya kecewa kerana berdepan dengan golongan yang cetek pemikiran, sudahlah tidak berhujah, hanya maki-makian dan carutan yang dihamburkan.

Saya ada bertanya pada ramai rakan-rakan blogger sama ada mereka turut mendapat komen yang berkualiti rendah di blog mereka. Mereka berkata, bukan saja tidak ada hujah, maki hamun dan carutan dihamburkan, malah ada yang menerima ugutan!

Kadang-kadang saya gelihati melihat gelagat tukang komen yang mewakili Pakatan Haram. Mereka bukan saja gagal menjawab segala isu dan persoalan yang kami utarakan, malah mereka merendahkan kualiti dan maruah mereka dengan sifat "mazmumah" yang dianjurkan oleh syaitanirrojimmm. Begitu senang mereka dipengaruhi sejak berkawan dengan "syaitan" dan "iblis" ini.

Hari ini blogger The Flying Kick ada menghubungi saya memberitahu bahawa ada seorang "anon" yang "melaknat" saya di blognya. Saya ketawa spontan! Dia beritahu, seorang yang disyaki juak pakatan haram telah meninggalkan komen itu di SINI. Saya kata padanya, "bro, publish je lah...biar orang tengok sikit perangai puak-puak pakatan haram ni..".

Saya hairan, apa kena mengena saya dengan blog dan entry kawan saya itu? Dan mengapa tiba-tiba dia "melaknat" saya di situ. Cucu Tok Wan pun tertanya-tanya jugak, namun dia kata, mungkin tukang komen itu fikir The Flying Kick ini adalah orang yang sama dengan Duke Of UMNO, kot? Itu saja andaian kami.

Setelah saya fikir, saya rasa, mungkin tukang "laknat" itu tidak berani buat komen di blog saya ini kerana saya tidak akan publishkan "komen sampah" sebegitu. No point. Untuk apa saya kongsikan komen sebegitu? Tidak mendatangkan sebarang faedah untuk para pelawat di blog ini.

Sudah saya katakan berkali-kali bahawa blog ini adalah blog saya, dan saya berhak untuk mempublishkan komen mengikut kriteria yang saya tetapkan. Ada juga komen dari puak pakatan haram yang saya publishkan, mungkin kerana saya fikir "ada point". Dan ada juga komen dari "anon" pro-kerajaan yang saya delete. Saya tak pilih kasih. Mana yang betul, maka tetap betul bagi saya, dan begitu juga sebaliknya.

Kadang-kadang saya tersenyum dengan komen-komen "tak cukup akal" ini. Bukan apa, sudahlah mereka gagal menangkis dan meneutralkan isu serangan kami, mereka tunjukkan pula kebodohan mereka pada kami. Frankly, saya hilang rasa hormat pada mereka. Apapun, doakanlah mereka berubah...! Heheheheeeee...

Pendedahan panasss yang sudah terdedah..!!! DAP ancam kesucian agama Islam..!!! Pas turut bersekongkol..???!!!

Posted: 07 May 2011 02:30 AM PDT


Memang tak boleh dibiarkan..!!! Memang celaka puak-puak ini...!!! Kurang ajar..!!! Susu diberi, tuba yang di balas..!!! Memang dasar tak mengenang budi..!!! Tak sedar diri..!!! Sudah diberi kebebasan beragama, mereka cuba bermain api..!!!

Terpampang di muka depan Utusan mengenai laporan ini, mengejutkan umat Islam, Nampaknya begitu komited dengan agenda jahat mereka....

Semalam dilaporkan bahawa DAP Jelutong telah mengadakan satu majlis untuk ketua-ketua agama Kristian. Jeff Oi pun turut serta di dalam masjlis berkenaan. Hasil dari pertemuan "pastor-pastor" itu, mereka bersepakat dan bersetuju untuk memilih seorang Perdana Menteri yang beragama Kristian!!!

Resolusi malam semalam juga menetapkan bahawa mereka akan mencabar Islam dengan menobatkan agama Kristian sebagai agama rasmi negara ini! Ini satu penghinaan terhadap agama Islam, kedudukannya sebagai agama rasmi dan mencabar hak serta keistimewaan yang telah ditetapkan oleh perlembagaan..!!!

Apa kata PAS dalam pakatan jahat ini? Nampaknya PAS sudah terjebak di dalam sebuah pakatan "paksi kejahatan" di antara parti politik negara. PAS setuju dengan agenda Kristian? Jelas sekali, sekiranya PAS terus bersama DAP dan PKR, maka boleh disimpulkan bahawa PAS sememangnya lebih mengutamakan Kristian berbanding Islam..!!!

Tentu Khalid Samad suka dengan perkara dan agenda ini. Mengapa Khalid Samad tidak dijemput semalam? Bukankah dia juga sebahagian dari gereja? Mungkin PAS tahu tentang agenda DAP dan Kristian ini. Dan meskipun PAS tahu, PAS mungkin mengambil sikap "menutup mata" rapat-rapat demi mengejar kuasa politik..!!!

Apa kata umat Islam tentang ancaman ini? Masih tidak mahu bersatu? PAS sudah tentu enggan bersatu dengan UMNO di dalam BN demi mencapai motif politik mereka. Mereka fikir DAP dan PKR akan mengutamakan PAS dan dasar parti itu? Sorry la beb..!!! Di Pulau Pinang dan Selangor jelas menunjukkan DAP sebagai pemerintah sebenar. Apatah lagi di Perak ketika Nizar menjadi "boneka"!

Umat Islam masih tidak mahu bersatu? Masih berdegil dengan ego, dendam dan masih percaya pada fitnah pembangkang? Bangunlah dari tidur! Marilah kita sama-sama rapatkan saf barisan agar teguh. Islam terlalu tinggi dan utama nilainya berbanding kepentingan peribadi mahupun politik!

Anda mahu terus melihat Islam dinafikan di Tanah Melayu ini? Ini bukan masa untuk berfikir lagi. Jelas ini adalah jihad! Ini masanya untuk kita bertindak..!!! Takbirrrr..! Allahuakbar..!!! Allahuakbar..!!! Allahuakbar...!!!!!

Panas..!!! Islam terancam di Malaysia? Tunggu pendedahan saya...!!!

Posted: 07 May 2011 12:00 AM PDT


Kepada umat Islam di seluruh Malaysia, saya bakal mendedahkan mengenai beberapa perkara yang mampu mencabar kedudukan agama Islam di negara ini. Pendedahan ini akan saya garapkan di blog ini pada hari ini, setelah memastikan beberapa perkara.

Saya percaya bahawa kedudukan Islam di negara ini semakin dipandang remeh dan bakal menerima ancaman dari beberapa pihak yang tidak bertangggungjawab.

Apakah benar Islam dalam bahaya di Malaysia? Siapakah yang punya angkara? Beranikah mereka melakukan perkara ini...?

Tunggu pendedahan saya petang atau malam ini...!!! InsyaAllah saya akan publishkan untuk pembaca semua...!!! Ini mengenai Islam dan kesuciannya, perlukah kita berguran mengenai perkara ini??? Nantikan petang atau malam ini...!!!!

Terkini..!!! PRU Singapura latest result: Opposition 5, PAP 4..!!! DAP dah risaukan "abang" mereka..!!!

Posted: 06 May 2011 09:40 PM PDT


Hari ini nasib Kerajaan PAP Singapura bakal ditentukan. Hari ini adalah hari Plihanraya Umum negara republik itu. Menurut khabar dari Singapura, PAP yang merupakan abang kandung kepada DAP, sedang ketingalan oleh pembangkang dengan 1 kerusi!!!

Dikhabarkan juga PRU Singapore kali ke-16 ini merupakan pertandingan yang paling sengit dalam sejarah yang menyaksikan pribumi asal negara itu mula bangkit, melahirkan rasa tidak puas hati pada PAP setelah dipinggirkan dan disisihkan oleh pemerintah yang lebih "favor" kepada orang Cina Singapura! Mereka bakal mengundi pembangkang, no matter what!

Tentunya DAP sedang menumpukan perhatian mereka kepada "abang" mereka yang sedang diasak teruk pembangkang Singapura. Kalau boleh, mahu saja DAP tolong berkempen untuk PAP di sana minggu lepas. Tapi nanti nampak "over" pulak. Maka terpaksalah mereka tolong senyap-senyap ikut "pintu belakang" (macam Anwar jugak!).

DAP di Malaysia banyak dipengaruhi oleh PAP di Singapura. Maklumlah, Lim Kit Siang merupakan Setpol Lee Kuan Yew suatu masa dahulu. Masa itu, Guan Eng masih budak hingusan lagi!Dan sekiranya Melayu mahu nasib mereka terpinggir, mundur, di anak tirikan dan disisih ketepi seperti di Singapore, undilah DAP..!!! Gerenti menderita punya...!!!

Sekarang ini pun DAP telah menggunakan taktik Lee Kuan Yew untuk menjadi "Raja Singapura". Untuk memenangi hati rakyat Melayu suatu masa dahulu, Lee Kuan Yew sanggup bersongkok ketika berkempen. Ketika itu Melayu masih ramai dan kuat di republik itu.

Namun, setelah Kuan Yew mendapat kuasa, Melayu semakin ramai keluar dari Singapura akibat ditindas dan kesempatan ini dikatakan telah digunakan Kuan Yew untuk meng"import" kaum Cina dari Tanah Besar secara "pukal"..!!!

Anda lihat saja di Pulau Pinang. Lihat bagaimana orang Cina, khususnya Cina DAP, mendapat keistimewaan. Cina MCA dan Gerakan turut diusik, tapi usik sikit sajalah. Yang teruk dikacau, diganggu dan dipinggirkan ialah Melayu UMNO, PAS, PKR dan India MIC, PKR, PPP dan sebagainya. Hatta Kimma pun turut diancam diskriminasi oleh rejim Guan Eng!

Anda pilih DAP? Celaka badan, gelap masa depan...!!!

THE FLYING KICK

Posted: 07 May 2011 01:10 PM PDT

THE FLYING KICK


APA SUDAH JADI DENGAN NEGARA KEBANGGAAN NIK AZIZ?

Posted: 07 May 2011 09:15 AM PDT

KATHOLIKKAN MALAYSIA: SUARA PEMIMPIN PAS HILANG DI DALAM TELUR!!!!

Posted: 07 May 2011 07:20 AM PDT

SAMPAI BILA PERDANA MENTERI MESTI BERAGAMA ISLAM AKAN KEKAL DI MALAYSIA?

Posted: 07 May 2011 06:15 AM PDT

PUNCA SEBENAR UMNO AKAN KALAH LAGI!!!

Posted: 07 May 2011 04:06 AM PDT

MACAM BIASA, GUAN ENG AKAN KATA SEMUANYA TIPU DAN BERNIAT JAHAT!!!

Posted: 07 May 2011 02:30 AM PDT

PULAK DAH? BARU TAHU LER TU YANG SUMPAH MUBAHALAH ADA DALAM QURAN!!!

Posted: 07 May 2011 01:00 AM PDT

VIDEO LUCAH ANWAR: PARA PENYOKONG SEMAKIN TERDESAK!!!

Posted: 06 May 2011 11:30 PM PDT

ZURAIDAH BAGI AMARAN 'KEMUT' KEPADA NAJIB!!!

Posted: 06 May 2011 10:00 PM PDT

ANWAR IBRAHIM SOLAT HAJAT LAGI... MOGA ALLAH TAALA KABULKAN!!!

Posted: 06 May 2011 08:00 PM PDT

JEFF OII PERLU JAWAB ISU MALAYSIA JADI NEGARA KATHOLIK!!!

Posted: 06 May 2011 03:00 PM PDT

tun faisal dot com

Posted: 07 May 2011 01:09 PM PDT

tun faisal dot com


Ramai geng ABIM tinggalkan Anwar kerana ini...

Posted: 07 May 2011 08:40 PM PDT








`Dap ganti Pas' - Hishammuddin

Posted: 06 May 2011 04:54 PM PDT




Di Pulau Pinang, Dap lakukan segalanya bagi menggantikan Pas. Walaupun menipu tentang jumlah bantuan sebenar, Dap umumkan bantuan kepada Sekolah Agama Rakyat (SAR), elaun Guru Kafa, gaji imam, bilal dan siak; dan baca ayat al-Quran dalam ceramah untuk beri peringatan kepada umat Islam Pulau Pinang - semuanya oleh Dap dan BUKAN Pas. Khatib di masjid pun BUKAN mendoakan Nik Aziz ataupun Hadi Awang, tetapi Lim Guan Eng. Malah untuk beri bantuan kepada warga emas dengan menggunakan sumbangan dari Kelab Lumba Kuda pun, fatwanya tidak perlu dirujuk kepada Pas. Pas hanya boneka di Perak, kuda di Selangor dan hampas di Pulau Pinang. Maka tepatlah slogan Dap ganti Pas! digunakan...



Soal malaikat, "Maa imamuka", jawab ahli Pas, "Lim Guan Eng, Ngah Kok Meng"



PAS No Longer Relevant To The Malays, Says Hishammuddin

PASIR PUTEH, May 6 (Bernama) -- PAS is no longer relevant to the Malays and is unable to be the voice of the community as evidenced by Sarawak voters' total rejection of the party in the recent state election.

Umno vice-president Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein said what was more unfortunate was that PAS had become a lackey of the DAP in the latter's quest to govern the country.

"The slogan 'PAS replaces Umno' may now be changed to 'DAP replaces PAS'. It's clear that PAS won't go far or able to serve as a platform for Malay struggle. The proof lies in their failure to capture any seat in Sarawak," he told reporters after opening the Pasir Puteh Umno divisional meeting here Friday.

He noted that support for PAS among young people had dwindled after they realised that it would be meaningless to continue supporting the party.


Pas - dulu lain, sekarang lain


Hishammuddin also said that voting for a party in any election was not an experiment, like what transpired in certain countries which saw uprisings due to the party in power being unable to bring prosperity to the people.

On the opposition pact in Sarawak, Hishammuddin, who is Home Minister, said people could see that it was a brittle one, with each fighting for posts for itself.

On the political scenario in Kelantan, he said the "Red Wave" campaign introduced by Kelantan Umno had resulted in growing support for Umno, especially among the young.

"Changes initiated by Prime Minister Datuk Seri Najib Tun Razak are also working in Umno's favour as far as people's support is concerned. And I believe that Kelantan too can change," he said.

Hishammuddin was also happy to see improved unity at Umno divisions throughout the country.

-- BERNAMA

PEJUANG BANGSA

Posted: 07 May 2011 11:38 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Kristian Agama Rasmi : Perkasa buat laporan polis terhadap pemimpin DAP Jeff Oii

Posted: 07 May 2011 10:46 AM PDT



GEORGETOWN: Pribumi Perkasa Negara (PERKASA) Pulau Pinang hari ini membuat laporan polis terhadap Anggota Parlimen Jelutong, Jeff Ooi yang didakwa terlibat dalam satu pertemuan antara paderi dari seluruh negara di sebuah hotel di Jalan Macalister, Khamis lalu.

Laporan itu dibuat oleh Ketua Wira PERKASA Daerah Timur Laut, Mohd Rizuad Mohd Azudin di Balai Polis Jalan Patani, di sini pada kira-kira 1.20 tengah hari.

Mohd Rizuad berkata menurut laporan akhbar hari ini, dua buah laman blog mendakwa pertemuan itu turut membincangkan agenda untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan, sekali gus melantik Perdana Menteri daripada kalangan penganut agama itu.

"Isu ini akan merosakkan perpaduan kaum yang telah terjalin lebih 50 tahun," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis berkenaan. Mohd Rizuad meminta polis menyiasat dakwaan blog berkenaan dan mengambil tindakan sewajarnya terhadap pihak yang cuba mencetuskan isu perkauman di negara ini. - BERNAMA

Guan Eng berang isu ikrar Kristian diketahui umum , terus serang Utusan Malaysia !

Posted: 07 May 2011 05:18 AM PDT




Pendedahan yang dibuat oleh BIGDOGDOTCOM dan MY ANGER yang kemudiannya dipetik oleh Utusan Malaysia untuk disiarkan di muka hadapan akhbar tersebut, menyebabkan Lim Guan Eng panas punggung. Jeff Ooi, Ahli Parlimen Jelutong yang menganjurkan majlis ikrar mengkatholikkan Malaysia dan menaikkan Perdana Menteri Katholik, juga terpaksa membuat penafian dengan alasan bodoh.

Seperti biasa, Lim Guan Eng akan segera melabelkan Utusan Malaysia sebagai jahat dan membuat fitnah. Guan Eng tidak mampu membuat penafian, lebih dari itu. Dari dahulu sampailah sekarang, Guan Eng hanya mampu melabelkan Utusan Malaysia dengan label kegemarannya tanpa dapat menyanggah apa yang disiarkan oleh akhbar tersebut.

Permainan RASIS dan Katholik yang dimainkan oleh DAP cuba diselindungkan dengan menuduh Utusan Malaysia sebagai pengamal budaya rasis dan fitnah. Guan Eng berharap, serangannya ke atas Utusan Malaysia akan dituruti oleh para pencacai, sekaligus melupakan tentang misi sebenar DAP. Malah, menjadikan serangan itu sebagai perisai untuk DAP bergerak bebas MENGKATHOLIKKAN Malaysia dan misi menaikkan Perdana Menteri Katholik pertama di Malaysia.

Dalam keadaan sekarang, Lim Guan Eng akan berusaha menafikan berita dan pendedahan ini dengan walau apa cara sekalipun. Membenarkan pendedahan ini atau mengakui pengkatholikan seluruh Malaysia, akan membuatkan DAP diharamkan dan Jeff Ooi, serta sekalian yang hadir dalam majlis tersebut ke tali gantung kerana memerangi Yang Dipertuan Agong.

sumber : the flying kick 

Ostat PAS sahkan PAS kawan DAP hanya nak pakat jatuhkan UMNO !

Posted: 07 May 2011 03:14 AM PDT



" Pakat nak bagi jatuh " ...itulah sebab dan musabab mengapa PAS kawan dengan DAP walaupun rela menjadi balaci dan kuda tungangan .  Ini disahkan sendiri oleh Timb Speaker DUN Kedah Ostat Ahmad Izzat  dalam satu ceramahnya . 

Itu yang PAS rela kalimah Allah digadaikan , prinsip negara Islam yang dipejuangkan dulu dilempaq buang ..hanya kerana nak pakat dengan DAP  jatuhkan   UMNO ! 

Elok lah , ia bertepatan sungguh dengan ajaran Tok Guru Nik Aziz kerana beliau pernah cakap kawan dengan syaitan pun tak pa asalkan menang .

Orang hadir ke ceramah Anwar nak tengok perutnya ..haha

Posted: 07 May 2011 01:50 AM PDT




Hebat penangan video seks Anwar ini hingga merebak ke Kuala Ibai , Terengganu di mana Anwar turun berceramah . Anwar pun sedar bila dia pergi keluar saja orang tengok perutnya ..haha .. Sebab apa kerana muka dah sama tetapi yang konco2 PKR dan Azizah dok nafi adalah perut ja ..

Kehadiran orang pulak sekarang semakin menurun tidak seperti ceramah2 besar Pas dan PKR .  Setakat kehadiran 1000 orang itu bukan standard Anwar la bila berceramah  .


( Video Inside) Mengapa PAS selalu buat solat Hajat tolak Fitnah ?

Posted: 06 May 2011 08:59 PM PDT


Semasa ceramah Pentas Pemuda di Prmtg Pauh , penceramah Ustaz Kamal Saidin mengupas isu solat Hajat politik yang kononya tolak fitnah dan minta ditunjukkan kebenaran . 

Kita layan video di bawah ..........zazzz !!!

Adun DAP seorang Mubaligh Kristian , Ostat PAS terus diperbodohkan !!

Posted: 06 May 2011 07:56 PM PDT




ADUN Subang Jaya, Yb Hannah Yeoh telah "memenuhi undangan" Nazir dan Imam Masjid Al Falah di USJ Taipan, menghadiri dan memberikan "Tazkirah" serta menyampaikan angpow dalam satu majlis Iftar Ramadhan minggu lalu. Siapa sebenarnya Hannah Yeoh ini ?

Dia merupakan seorang Tokoh Muda kristian yang komited. Buktinya pada 4 Sep 10 @ jam 1830 - 2200, di Sunway Pyramid Convention Centre, SUNWAY, satu Program Motivasi Kristian telah diadakan.

Ia bertajuk "Change Your World - You make the Difference" anjuran Christian Creative & Music Ministry of Eagle Point Church bralamat No.2, Jln Rajawali 3, Puchong Jaya.

Hadir lebih kurang 1,400 org remaja brumur 16 - 25 tahun. Yang memberikan pengisian ceramah adalah "ustazah" Hannah Yeoh dan Edward Lee - Adun DAP Bkt Gasing.

Ternyata dalam menjalankan dakwah Kristianisasi, Hannah Yeoh lebih bijak dari Hassan Ali, Iman dan Nasir Masjid USJ Taipan. Tazkirahnya telah berjaya memecah belahkan umat Islam. Sampai bilalah, EXCO Pas, Iman Pas dan Nazir Pas ini terus ditipu dengan licik oleh Mubaligh Kristian ini !

Rakyat menunggu dengan penuh prihatin samada Hannah berjaya di Islamkan oleh Nik Aziz dan Hassan Ali atau Hannah akan mengkristiankan remaja Islam USJ Taipan ! Tahniah atas kedangkalan akal Nik Aziz, Hassan Ali dan kuncu-kuncunya.



Sumber : Mat Kilau Penang

DAP berkuasa di Malaysia , agama Kristian akan jadi agama rasmi !

Posted: 06 May 2011 06:11 PM PDT

Sudah banyak pendedahan dan penipuan parti ultra kiasu chauvinis DAP ini didedahkan .. terbaru pulak isu berkaitan agama Kristian di mana DAP cuba membakar sentimen agama pulak . 

Kalau puak-puak bangang dalam PAS  masih lagi dok seronon peluk DAP dan Guan Eng , memang hang pa la golongan yang disebut dalam Al Quran telah mengambil kafir harbi sebagai kawan . Lihat di bawah ini puak DAP cuba jadikan agama Kristian sebagai agama rasmi Malaysia ! 

Memang laknat betul puak2 bangsat DAP ini !



oleh : angin perubahan 


Gambar di atas menunjukkan sejumlah 35 orang paderi yang berkumpul dalam satu majlis bersumpah yang telah dianjurkan oleh DAP kawasan Parlimen Jelutong pada 6 Mei 2011 di Hotel Red Rock, Jln Macalister, Pulau Pinang untuk meraikan pastor-pastor dari Sarawak dan luar negara yang telah membantu kempen DAP di Sarawak.


Kesemua 35 orang pastor tersebut telah mengadakan upacara angkat sumpah dengan membuat bulatan dan bersentuhan tangan masing-masing dan berikrar ingin menjadikan agama Kristian sebagai agama rasmi negara dan Perdana Menteri Malaysia adalah dari penganut agama Kristian. Baca lanjut di Unspinners.

Paderi negara luar yang tinggal di Sarawak berucap

Paderi dari Afrika Selatan yang tinggal di Sarawak berucap

Seorang paderi tempatan dari Sarawak berucap

Seramai lebih kurang 100 orang yang terdiri daripada petugas pusat khidmat AP Jelutong, para pastor dalam dan luar negara dan ADUN Sarawak telah hadir termasuklah Jeff Ooi AP DAP Jelutong, dan Chiew Chiu Seng ADUN DAP Kidurong.

Amat jelas sekali, agenda DAP adalah berbentuk sentimen perkauman dan agama di Malaysia ini. DAP tidak akan pernah puas selagi mereka tidak menjadi Perdana Menteri di Malaysia. TIndakan DAP menganjurkan majlis ini menjelaskan kepada umat Islam bahawa DAP benar-benar bersungguh untuk mengubah negara ini menjadi sebuah negara Kristian. Apa lagi alasan untuk orang-orang Melayu tidak bersatu menentang pakatan DAP ini? Tunggu sampai terhantuk baru tergadah?

Dari Kacamata Melayu

Posted: 07 May 2011 11:34 AM PDT

Dari Kacamata Melayu


Ayuh! Gerakkan segera 1Melayu, 1Bumi

Posted: 06 May 2011 07:20 PM PDT


Oleh Zaini Hassan

ORANG Cina telah bersatu. Keputusan Pilihan Raya Negeri Sarawak telah membuktikannya. Malah, sebenarnya orang Cina telah pun bersatu sejak dulu lagi.

Perkembangan politik muaasir (kontemporari), selepas era-Mahathirisme dan semasa era-Abdullahisme telah membuktikan ikatan orang Cina lebih utuh dan berpadu. Hubungan kekitaan, kekeluargaan serta brotherhood dan ukhwah orang Cina lebih erat, tanpa boleh ditandingi oleh mana-mana kaum di atas muka bumi Malaysia ini.

Walaupun antara mereka berlainan haluan politik, tapi apabila sampai masa menentukan arah untung nasib kaum Cina – mereka akan bersatu atas pangkahan undi yang sama. (kenyataan ini amat benar sekali jika kita merenung balik kenyataan yang pernah dibuat oleh Presiden MCA Chua Soi Sek bahawa MAC tetap akan bersama DAP jika apa yang diperjuangkan oleh DAP itu membabitkan kepentingan kaum Cina)

Dalam ekonomi, mereka membantu antara satu sama lain. Dari sekecil-kecil ekonomis kepadalah yang sebesar-besarnya, mereka akan tolong-menolong antara satu sama lain.

Budaya telah berjaya menyatupadukan orang Cina. Dalam masyarakat Cina tiada istilah bidaah yang boleh memesongkan mereka daripada soal budaya dan adat resam bangsa. Bahasa Cina diangkat tinggi, malah ada yang kata orang Cina yang tidak boleh membaca Cina pun akan turut membantu membeli akhbar Cina. Maka itu, akhbar Sin Chew Jit Poh – suara keramat orang Cina, menjadi antara akhbar yang paling tinggi edaran dan keuntungannya di Malaysia.

Sekolah Cina terus dijadikan sebagai cagaran politik utama – yang tidak boleh dikompromi sama sekali.

Pendek kata, orang Cina sebenarnya amat beruntung sekali berada di bumi Malaysia ini. Mereka telah menguasai segala-galanya. Sepuluh teratas orang mereka adalah bilionaire Malaysia. Sebahagian besar kedai yang ada di atas muka bumi Malaysia ini milik mereka. Hampir semua pelajar yang belajar di universiti swasta dan IPTS ternama dan mahal-mahal di negara ini rata-ratanya orang mereka.

Saya telah nyatakan perkara itu dalam Cuit bertajuk Apa lagi orang Cina mahu? tahun lepas. Tulisan itu dipetik sepenuhnya oleh akhbar Straits Times Singapura dan surat pembaca yang saya terima dari republik itu menyokong penuh tulisan itu.

Apa yang saya katakan ini adalah hakikat atau fakta.

Hanya kuasa mutlak politik yang belum dikuasai sepenuh oleh orang Cina, yang lain semua sudah. Kini DAP membawa slogan yang cukup hebat di kalangan masyarakat mereka iaitu Undi untuk Ubah, Enough is Enough (Cukuplah) dan Selamatkan Malaysia.

Slogan itu sebenarnya bukan ditujukan kepada orang lain, tapi khususnya kepada orang Cina. Terpapar megah di dada baju penyokong dan calon DAP dalam pilihan raya Sarawak supaya diubah kepimpinan Melayu Malaysia ini.

Terus terang saya katakan, saya amat menyanjungi orang Cina. Mereka mempunyai matlamat dan masa depan yang cukup jelas. Walaupun tindakan itu berbau politik atau bukan, soalnya mereka cukup bersatu. Politik digunakan sebaik-baik mungkin untuk menyatupadukan kaum itu.

Kita jangan salahkan DAP. Apa yang DAP lakukan itu amat betul untuk masa depan kaumnya. Jika Pas dipergunakan oleh DAP untuk memecahkan bangsanya sendiri, itulah operatif licik DAP.

DAP telah berjaya menjadi parti Cina yang telah menyatupadukan orang Cina. MCA gagal dan SUPP pun gagal. Itu hakikat atas kertas. Malah seorang sahabat saya berbangsa Cina, pengarang sebuah akhbar ternama bersetuju bahawa orang Cina kini ke arah menyokong pembangkang. Pilihan Raya Umum Ke-13 akan digunakan sepenuhnya untuk menyatukan kuasa mereka.

Sebaliknya apa yang orang Melayu buat? Tiada apa-apa. Mereka ialah satu bangsa yang cukup selesa, komplesen, alpa dan tidak peduli. Malah pemikiran mereka cukup bercelaru.

Apa yang harus UMNO lakukan? UMNO harus berfikiran seperti DAPkah?
Pandangan saya, apa yang UMNO harus lakukan sekarang, di masa yang amat terdesak sekarang, ialah melancarkan gelombang perpaduan bangsa – 1Melayu, 1Bumi.

Lancarkan segera 1Melayu, 1Bumi dalam lingkungan UMNO dan parti-parti Melayu yang lain.

Jika Pas degil dan tidak mahu ikut serta, gabungkan dengan puluhan NGO-NGO Melayu yang kini tumbuh bagaikan cendawan di atas bumi Malaysia ini. Perlu diingat NGO-NGO itu wujud kerana mereka dahagakan wadah perjuangan untung nasib bangsa semakin ditinggalkan. UMNO harus tarik pertubuhan sukarela ini ke hadapan dan menjadi juara semula dalam soal ini.

Persetankan Pas yang ternyata telah menggadaikan perjuangan bangsa Melayu untuk kepentingan politik totok mereka. Hairan sungguh, para penyokong Pas akan menjadi lebih kuah daripada sudu semasa berkempen, dan mereka tidak pernah sedar bahawa secara senyap-senyap DAP cukup strategik mempermainkan mereka.

Saya kira, sekiranya lima kerusi Pas di Sarawak itu ditandingkan di kawasan Cina sudah pasti mereka akan menang dan ada wakil dalam dewan undangan negeri. Tapi DAP telah mempermainkan mereka. Pas diletakkan di kawasan kaum bumiputera, bagi membolehkan kaum bumiputera terus berpecah. Pas seperti biasa, tidak sedar semua itu.

Dalam usaha meniupkan gelombang 1Melayu, 1Bumi, tidak salah 1Malaysia diteruskan kerana ia adalah dasar jangka panjang negara. Parti komponen Cina dalam BN pun tidak akan marah jika UMNO melancarkan gagasan 1Melayu, 1Bumi kerana bagi mereka orang Cina telah pun bersatu.

Tidak salah bagi orang Melayu melancarkan seruan 1Melayu, 1Bumi kerana orang Melayu sendiri belum bersatu.

Dalam tulisan-tulisan saya sebelum ini, saya ada mengatakan orang Melayu berpecah kepada enam golongan. Melayu UMNO, Melayu Pas, Melayu PKR, Melayu DAP, Melayu Liberal dan Melayu Atas Pagar.

Orang Melayu cukup berpecah. Orang Cina tidak akan marah sekiranya orang Melayu bersatu kembali. Mungkin DAPlah yang tidak selesa kerana matlamat mereka untuk memecah-belahkan lagi orang Melayu akan gagal.

Bagi DAP, selagi konsep Malaysia Malaysian mereka tidak berlaku, selagi itu mereka akan berusaha keras untuk menjayakannya.

UMNO harus meniupkan gagasan 1Melayu, 1Bumi ini segera. Orang Melayu harus disatukan segera bagi memastikan mereka menguasai semula politik yang semakin terhakis daripada tangan mereka.

Walaupun Melayu berpecah, namun ada lagi suara-suara segelintir yang amat sayangkan bangsa. Seorang sahabat umpamanya, menghantar SMS semasa tulisan ini ditulis berbunyi: "Tolong tulis...BN jangan lagi bagi kawasan majoriti Melayu kepada wakil MCA, Gerakan dalam PRU akan datang... cukup sudah pengorbanan UMNO yang dibalas dengan tuba. MCA dan Gerakan WAJIB akur kerana kalau mereka kalah dengan DAP, wakil mereka tak perlu dilantik dalam kerajaan..."

Itu ialah suara marah. Orang Melayu marah. Tapi kita harus rasional. Susun semula barisan dan gelombang satukan orang Melayu.

Saya bercakap bagi pihak bangsa saya. Gagasan inilah yang turut dimainkan oleh sahabat saya, saudara Ridhuan Tee Abdullah, seorang mualaf Cina yang cukup kental jiwa ultra-Melayunya. Orang Cina amat tidak menggemari beliau di atas semangat assabiyah Melayu beliau itu.

Namun bagi Ridhuan, dan orang Melayu yang lain, mereka amat khuatir dengan perkembangan mutakhir yang berlaku di negara ini sekarang.

Namun, penghargaan harus diberi kepada kaum bumiputera Sarawak yang telah melaksanakan tanggungjawab mereka dengan begitu betul sekali.

Saya angkat topi kepada kaum bumiputera Sarawak yang dilihat lebih matang daripada orang Melayu di Semenanjung. Sekiranya mereka tidak bersatu dalam pilihan raya 16 April lalu, maka Sarawak sudah tentu akan jatuh ke tangan orang lain.

Orang bumiputera Sarawak telah memberi satu petunjuk yang amat berharga supaya diikuti oleh kaum Melayu di Semenanjung.

Namun, orang Melayu Semenanjung berpecah enam. Mereka masih lagi berpecah enam.

Oleh itu menjadi kewajipan UMNO; atas nama pejuang-pejuangnya yang terdahulu; dan sebagai parti induk orang Melayu; lancarkan segera slogan 1Melayu, 1Bumi bagi menggerakkan semula gelombang kebangsaan bangsa itu.

Melayu harus dan wajib disatukan kembali sebagaimana kita mahu satukan orang Malaysia di bawah semangat 1Malaysia. Tiada makna adanya 1Malaysia, jika orang Melayu sendiri pun berpecah.
Kini terletak dalam tangan UMNO untuk menentukan hidup atau mati bangsa ini.

Orang Cina sudah ada 1Cina dalam erti kata tersendiri. Orang Melayu pun perlu ada 1Melayu, 1Bumi. Ayuh gerakkan!

AbangTuah

Posted: 07 May 2011 11:17 AM PDT

AbangTuah


Mana Ada Orang Gila Yang Mengaku Diri Mereka tu Gila???

Posted: 07 May 2011 05:00 AM PDT

Baru-baru ini ramai di antara "pengkhianat agama" yang naik angin apabila dikatakan mereka itu pengkhianat agama...
Mudah-mudahan ini bermaksud mereka (para pengkhianat) masih  ada ruang untuk diperbaiki, disedarkan dan kembali ke pangkal jalan...

Cuma jangan mereka ini mengikuti resam orang gila, yang tak mengaku diri mereka gila. Kalau macam tu susah... Tak ada harapan nak sembuh...

Penulis ucapkan syabas kepada Tuan Mufti Muda, Dr Juandajaya  ini dan semoga beliau akan terus menyatakan perkara yang hak di dalam usaha untuk menjadi "Ulamak Jantan", ulamak perwaris para nabi.

Pastinya jalan meniti kebenaran dan jalan untuk mencari redha Allah s.w.t  adalah jalan yang penuh berliku dan tidak lekang daripada berbagai cabaran dan rintangan.

Seruan penulis kepada mereka yang tidak mahu dilebel sebagai "pengkhianat Islam" cerminlah diri sendiri....Bermuhasabah lah... Jika masih yakin apa yang mereka kerjakan itu diredhai Allah s.w.t.  teruskanlah..... Jika tidak kembalilah kepangkal jalan...Perpeganglah kepada tali Allah s.w.t.

Menjadi adat manusia kita memang seringmembuat kesilapan, tetapi apa yang penting kita perlu berani mengakui kesilapan diri dan kembali ke landasan y ang benar..
Semua umat Islam itu adalah bersaudara!!!

Link ke posting asal, klik sini.

Rajahmas

Posted: 07 May 2011 11:02 AM PDT

Rajahmas


Terkini! Bukti Video Anwar boleh di superimposed.

Posted: 06 May 2011 08:28 PM PDT

Berbagai pihak dah buat pengesahan video seks anwar. Daripada pakar dalam negara sampailah pakar luar negara semuanya salah dan tak boleh pakai. Yang betul rupa-rupanya blogger-blogger puak juak Pakatan Rakyat.

Merekalah yang pakar segala bidang dan buat analisis sendiri kemudian tunjuk di blog dengan harapan supaya timbul keraguan bagi menidakkan lelaki dalam video itu adalah Anwar.

Ada yang kata badan sipelaku lebih besar dari Anwar, ada yang kata buncit, ada yang kata dada bukan dada anwar (macamlah pernah tengok), ada yang kata anu panjang sangat, ada yang kata sengaja dihitam-putihkan dan banyak lagi...


Hebat..! hebat...! Tak sia-sia Anwar disokong blogger macam ini...

Sekarang kita tunjuk bukti bahawa pihak polis adalah salah. Pakar-pakar video dalam negara atau luar negara juga salah. Video Anwar memang boleh di Superimposed.

Cuba tengok video bawah.....

bumiyang

Posted: 07 May 2011 03:47 AM PDT

bumiyang


Wajah Terbaru Anwar - Mungkin Bakal Dijadikan Bukti???

Posted: 06 May 2011 09:24 PM PDT

Bukti Pas Memperjuangkan Islam??? Jangan Kata Melayu, Bumiputera Sarawakpun Bakal Tersisih!!!

Posted: 06 May 2011 05:30 AM PDT

SENJALIZA

Posted: 07 May 2011 03:18 AM PDT

SENJALIZA


Berani Buat, Jangan Takut Tanggung!

Posted: 07 May 2011 01:36 AM PDT

"Bila saya datang, orang tengok muka saya... ada yang tengok perut saya... ini celaka punya Umno,"-Anwar..
Semakin tua dan menghampiri  tahap nyanyuk manusia menjadi semakin sensitif. Keadaan ini adalah tanda-tanda bahawa insan atau warga istimewa itu sedang menghampiri tahap nyanyuk. bagi mereka yang di masa mudanya banyak melakukan perkara yang "nakal (-), jahat dan hina serta banyak menyakiti hati orang lain, pendengki dan seumpamanya, penyakit nyanyuk ini datang lebih awal dan menjadi tahap nyanyuk gaban.

Bila banyak mendustai orang lain, terutama mendustai Isteri, anak-anak, saudara mara dan seumpamanya, penyakit nyanyuk ini datang lebih awal dari sepatutnya. Antara ciri-ciri penyakit nyanyuk yang datang lebih awal ini ialah:-

1. Menyalahkan orang lain atas kesalahan yang dilakukannya sendiri secara peribadi, samada perbuatan itu terang-terang, tersembunyi 50% atau masih diperdebat.
2. Merasa diri sendiri sahaja yang benar.
3. Merasa marah seterusnya merajuk apabila keinginannya tidak dituruti.
4. Merasa dialah yang lebih berkuasa dari orang lain walaupun sebenarnya dia langsung tidak berkuasa.
5. banyak lagi KEKURANGAN SIFAT...samada berkurangan atau bertambah NAFSU SEXnya itu SL tak pasti...

BTW, kenapa DSAI yang dilanyak dengan isu Video Sex, Najib dan Rosmah saja yang jadi sasaran? Bukankah Najib itu "straight" dan BUKAN dua alam!!!. Setahu SL najib tidak dikaitkan dengan Pelakon Video Sex itu...Lagipun Dato T lah yang mengaku bahawa dia ada dalam video itu. SL tak pernah dengar Najib berkata bahawa dia ada dalam video itu!

Apakah itu pertanda "AWAL NYANYUK @ NYANYUK AWAL". atau terlalu banyak terminum "susu dara" lembu betina..ternakan China @ made in China?

Latest: DENGAN SONGKOK: WAJAH BERTAUBAT KEE INI?

Posted: 06 May 2011 10:43 PM PDT

 AMAT JARANG kita melihat wajah DSAI memakai songkok seperti ini. Semasa berimamkan TGHH sendiripun DSAI tidak memakai songkok. Semasa kes sodomi II ke mahkamah, DSAI pakai spek hitam pekat. Apakah ini gambaran atau imej baru yang ingin ditonjolkan DSAI bahawa dia sudah mula menyahut seruan Karpal Singh untuk BERTAUBAT? Semoga lebih ramai lagi yang akan menyeru orang tua ini untuk bertaubat dengan taubat nashua'.

KABINET: BARU BAYANGAN SUDAH GADUH. DAP KATA PKR LAPAR KUASA

Posted: 06 May 2011 10:31 PM PDT


Sikap PKR yang sememangnya tamak sejak awal PRU Sarawak 2011 semakin diserlahkan oleh DAP., rakan sendiri dalam Pakatan Rakyat. DAP juga sudah memekakkan telinga dari mendengar saranan dan kata-kata Anwar Ibrahim, pelakon video sex yang panas, bahawa Kabinet Bayangan belum finalise. Sebaliknya DAP kata, PKR memang kebulur kuasa.

Inilah pertanda bahawa Negara ini TIDAK SAMA SEKAI menuju ke arah keharmonian dan keamanan  JIKA di bawah  tadbir urus Pakatan Rakyat. Kini DAP-PKR sudah berperang merebut kuasa. PKR hanya ada 3 kerusi dan hanya melukut di tepi gantang bagi DAP. PKR lapar kuasa kata DAP.

Anwar yang dulu menatang hubungan PAS_DAP kini sudah tidak reliable lagi. DSAI sudah kabur dalam kamus PENYOKONG PAS walaupun dipertahankan sesetengan penganut Mazhab PAS. PAS proper PASTI menguburkan Anwar kerana pelaku sex haram, penzina dan sewaktu dengannya tiada tempat dalam kamus PAS.

Jika DAP kini menolak PKR di Sarawak, tidak mustahil PKR juga akan ditolak DAP di Semenanjung Malaysia oleh DAP bila PKR berada di tepi gantang. Pada ketika itu, jika PAS bertahan dalam Pakatan Rakyat, PAS akan mengambil alih sebagai pendahulu/leader "swan that  lays golden eggs" kepada DAP. Bila sudah tidak bertelur swan ini akan disembelih atau dilelong!

JIKA PKR yang lebih rapat dengan DAP diketepikan dan digelar "LAPAR KUASA", siapalah PAS kepada DAP. Kelihatan sekarang ini, PAS sudah berjaya diperalat bagi DAP menikmati keselesaan dalam politik Malaysia. Kini Tanpa PAS tanpa PKR, DAP tetap selesa. MCA dan GERAKAN bukan lagi saingan yang digusari DAP. Yang DAP gusari ialah penyokong fanatik PAS dan PKR. Bila kedudukan penyokong fanatik ini goyah kerana ketamakan DAP semakin kelihatan, DAP lebih mengusari kedudukan PAS.

PAS yang pernah ditinggalkan DAP semasa Barisan Alternatif, likely akan sekali lagi ditinggalkan DAP selepas PRU 13 bila DAP menjadi semakin selesa posisi politiknya dalan Negara.

Lalu kita bertanya; Apakah keamanan, keharmonian menanti Rakyat Malaysia jika Pakatan Rakyat di beri mandat kelak?. Apa yang kelihatan, PKR yang lapar kuasa tetapi kuasa dibolot DAP. Jika PKR menuntut lebih, maybe DAP boleh mengatakan kepada PKR.."hi, your leader is the person in the porno video; go to him"..and he is the liability to DAP as well....you guys inhereted "lapar kuasa" from him. Apa yang akan dikatakan DSAI...nasi sudah jadi bubur dan semakin basi?

Jika DSAI dengar nasihat Karpal Singh untuk dia BERTAUBAT...barangkali Video Sex itu tidak akan meletus dan jatuh ke tangan awam...

SEGERA LETAK JAWATAN DAN SEGERA TAUBAT

Posted: 06 May 2011 06:02 PM PDT

DAP sudah menyedari bahawa "The swan that lays golden egg" sudah hampir sampai ke hujung jalan. Swan ini bakal menjadi "liabiliti kepada DAP dan Pakatan Rakyat. Swan ini bakal jadi swan pencen seperti ayam pencen, ayam yang tidak lagi bertelur.

SNAP sudah sedar dan tahu bahawa DAP memperalat SNAP. DAP pun sedar tiada untungnya bersekongkol dengan SNAP kerana SNAP tidak sanggup MENJUAL BANGSA DAN MARUAH BANGSANNYA. DAP sedar Orang Tua yang buas ini akan JUAL APA SAJA asalkan harapannya MERAMPAS KUASA KE PUTERAJAYA masih bersinar.

Tapi kini, DAP mula sedar bahawa orang tua ini buas sex dan kebuasannya terbongkar. MENAFIKANNYA  DENGAN MENGGUNAKAN USTAZ-USTAZ MAZHAB PAS tidak akan berdaya menepis kebenaran mata rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia sudah melihat Perbuatan yang Terkutuk dan dilaknat. DAP sedar hanya Ustaz-Ustaz Mazhab PAS bole membantu sedikit. Namun DAP semakin sedar dan menerima kenyataan bahawa ORANG YANG NAFSU SEXNYA BUAS INI lambat laun akan jadi LIABILITI. 

Cuma USTAZ-USTAZ MAZHAB PAS  sahaja yang sedang berusaha keras MENGHALAKKAN PENZINAAN DAN MENGIAKAN AKTIVITI PELACURAN. Jika tidak...nyahkan manusia yang ganas kemahuan sex nya ini hingga di luar tabii hingga ke lautan khalzom.

Penyokong PAS sejati, BUKAN Ustaz Mazhab PAS, ...tinggalkan Ustaz-Ustaz Mazhab PAS yang menyesatkan aqidah ini.  

DEMO MEMPERTAHANKAN PELACUR DAN PELANGGANNYA! - AJARAN SESAT

Posted: 06 May 2011 09:49 AM PDT

"Ajaran sesat" yang lebih teruk dari ajaran "Ayah Pin". Bukalah mata wahai rakyat Malaysia...Mereka ini sudah tidak waras kerana fahaman politik mereka mengatasi "hukum"....RAKYAT TAK AKAN BANGKIT MENYOKONG PELACURAN DAN PERBUATAN ZINA..dan menyokong pelakon yang mereka tahu identitinya dan nafsu serakah pasti akan turun bala menimpanya...Mendedahkan kemungkaran dan perbuatan mendustai rakyat WAJIB DIBONGKAR DARI MENDATANGKAN KECELAKAAN KEPADA RAKYAT DAN NEGARA KESELURUHANNYA DALAM JANGKA PANJANG.

"YANG DISANJUNG DAN DIJUNJUNG PEMIMPIN PAS" klik tajuk ini 

SNAP: Satu Isyarat Buat Penyokong PAS.

Posted: 06 May 2011 09:12 AM PDT

KUCHING: After a brief but often tumultuous love-hate relationship with Pakatan Rakyat, SNAP has finally divorced the opposition coalition, citing irreconcilable differences.The decision appears to have put paid to any hopes of merger talks between SNAP and DAP which the latter proposed immediately after the state polls last month. SNAP said it decided to quit Pakatan after it was sidelined following disagreements on seat allocation in the recent state polls."We (SNAP) are no longer in Pakatan. We are now on our own," declared secretary-general Stanley Jugol Friday.- read more
Tindakan SNAP meninggalkan Pakatan Rakyat adalah mesej yang jelas kepada penyokong-penyokong PAS bahawa kumpulan besar peribumi Sarawak TERANCAM DAN TERTINDAS DI BAWAH PAKATAN RAKYAT YANG DIDOMINASI OLEH DAP. Segelintir pemimpin PAS yang  telanjur dan telah bersumpah dan melakukan bai'ah lebih takut dengan bai'ah kepentingan politik daripada mendokong prinsip bai'ah terhadap Islam yang sejati dan luhur. Tidak hairan bila disebut  PAS kini  menjadi pelopor kepada Islam Mahzab PAS telah wujud kini sehingga perbuatan  @ perlakuan zina video sex, yang di ditunjukkan seakan dihalalkannya  (PAS) semata-mata kerana politik dan JELAS BUKAN KERANA HUKUM dijadikan ukuran dan pertimbangan.

Ternyata SNAP lebih berjuang membela prinsip politiknya dari PAS yang melupakan dan meminggirkan prinsip dan HUKUM ALLAH SWT dalam kontek perlakuan seorang insan yang bersikap kebinatangan dan  buas seperti yang NYATA, JELAS DAN TERANG LAGI BERSULUH SEPERTI YANG DITUNJUKKAN dalam video sex Anwar Ibrahim.

PAS seharusnya membaca mesej yang ditunjukkan oleh SNAP kerana PAS "SEMAKIN BERTANGGUH PARAH"


tunku

Posted: 07 May 2011 03:09 AM PDT

tunku


Mukhriz Urges PAS To Reflect On Fatah-Hamas Reconciliation

Posted: 06 May 2011 07:00 PM PDT

BESUT, May 6 (Bernama) -- PAS should reflect on the peace pact between Hamas and Fatah at a time when Umno is extending a hand of friendship and unity, said Kedah Umno liaison deputy chief Datuk Mukhriz Tun Dr Mahathir.
He said the latest development on the Hamas-Fatah reconciliation should be a yardstick in assessing how far PAS and Umno was willing to cooperate to achieve unity among Muslims in the country.
Mukhriz said that a reconciliation between the two biggest parties representing the Malays was needed for the sake of the race, religion and country.
"The long-standing feud between Hamas and Fatah in Palestine is coming to an end. When is our (PAS and Umno) turn?
"PAS and Umno have a lot more in common compared to Hamas and Fatah. For this reason, there's no excuse for PAS to reject reconciliation, a topic which has been brought up before," he told reporters after opening the Besut Umno Youth delegates' meeting here Friday.
However, Mukhriz, who is Deputy International Trade and Industry Minister, was doubtful that PAS and Umno would reconcile in the near future as PAS leaders had divergent views on this matter.
According to him, some PAS leaders and members felt that crossing over to another party was akin to betraying the party.
"They've also made sarcastic remarks to the effect that Umno is the one who's craving reconciliation with PAS, and that the idea hasn't come from PAS," he said.
However, he expressed hope that PAS leaders and members would be able to see the bigger picture.
"A reconciliation between the two parties will be mutually beneficial," he said.

tunku : i believe there are many pas members wants to reconcile with umno but leaders like nik aziz,husam,khalid samad are preventing it from happening.they are the hindrance in umno and pas reconciliation. just imagine if the malays are united in malaysia, i am sure the malays will move to greater height and get more shares in the country's economy.

SNAP quits Pakatan

Posted: 06 May 2011 09:00 AM PDT

KUCHING: After a brief but often tumultuous love-hate relationship with Pakatan Rakyat, SNAP has finally divorced the opposition coalition, citing irreconcilable differences.
The decision appears to have put paid to any hopes of merger talks between SNAP and DAP which the latter proposed immediately after the state polls last month.
SNAP said it decided to quit Pakatan after it was sidelined following disagreements on seat allocation in the recent state polls.
"We (SNAP) are no longer in Pakatan. We are now on our own," declared secretary-general Stanley Jugol Friday.
The 50-year-old Dayak-based party was accepted into Pakatan about a year ago. With SNAP gone, DAP, PKR and PAS are now the only state Pakatan members.
Stanley said it was meaningless for SNAP to continue in Pakatan as the opposition alliance no longer invited his party to any council meeting or joint activities.
The last time SNAP attended a Pakatan joint council meeting was in March at DAP headquarters here to discuss seat allocations in the polls on April 16.
"After we disagreed with PKR over seat allocations, we were no longer invited to any Pakatan meeting or functions. This is the truth," he said.
Due to the collapse of seat negotiations, SNAP and PKR were involved in multi-cornered fights with Barisan Nasional in 24 rural seats, most of them with Dayak-majority voters.
PKR has accused SNAP of being funded by the Barisan to split opposition votes but SNAP denied the allegation, arguing that Barisan was their common political enemy.
SNAP, which fielded 26 candidates, was wiped out in the polls, losing deposits in 25 of the seats while PKR won three of the 49 seats contested.

tunku : it is best for snap to merge with prs or spdp. spdp and prs too should merge for the best future of the natives in sarawak.snap made a wise decision to quit pakatan as pakatan is not a party that can bring good future for malaysia. they lost in sarawak but still fighting over a shadow cabinet.pakatan is not a party that can bring good to the people and country.

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 07 May 2011 03:03 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Kejar bayang-bayang pun dah gaduh ...

Posted: 07 May 2011 02:00 AM PDT



Kabinet betul macam mana pula?

PANEH MIANG

Posted: 07 May 2011 01:46 AM PDT

PANEH MIANG


Rebankan PADERI tanpa bicara

Posted: 06 May 2011 11:26 PM PDT

Kes perkumpulan paderi kristian di Pulau Pinang, bukan sahaja memecah keheningan mauduk AMAN dan DAMAI, malah, sudah halal mereka ini disumbat ke Universiti Kemunting. Mereka wajib dihukum berasas Ordinan Darurat 1948 dengan kuatkuasa Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Hishammudin seorang Menteri KDN paling dayus, bacul dan penakut bila sekali lagi beri amaran keras, sambil berkerut kening dan senyum sinis. Adakan OPS GEREJA, kerana bilangan mereka yang berselindung di balik tabir biara-biara Kristian di anggar seramai 112 orang.

Tulisan oleh bigdog ada kewajaran dan faktanya jelas. Apakah tindakan NGO-NGO Islam, NGO-NGO Melayu? Bagaimana pula Pertubuhan Belia Melayu Islam, responds dalam soal ini? Jika benar gerakan Kristian yang berkiblat Freemasonry mahu melancarkan PERANG SALIB, khabarkan. Sudah lama benar, parang terbang tidak mengetuk bidai pintu kamar kalian.

Wahai saudara Gunung Semanggol, Wahai saudara Batu Pahat, Wahai saudara Kota Bahru, Wahai saudara Pasir Salak, Wahai saudara ikhwanul muslimin, apakah Paderi Kristian ini sedang menyimbah petrol kelas 1 ke muka rakyat Raja?

Nyatakan pendirian kalian, semua yang beriman dan bertakwa. Apakah paderi ini satu lagi modal pusing ganti Anwar Ibrahim.

PAPA GOMO

Posted: 07 May 2011 01:32 AM PDT

PAPA GOMO


Salam Dari Papa Gomo Buat Blogger PR Maaf Di Atas Artikel Ini

Posted: 07 May 2011 01:00 AM PDT




Dua hari lepas Gomo ada terbaca blogg rakan rakan mengenai rangking kedudukan Blogger Politik dalam Malaysia ini. Gomo sebenarnya tidak ingin mengulas mengenai kedudukan rangking Blogger yang sekarang ini berpihak kepada Blogger Pro BN namun agak terharu dengan luahan sahabat Blogger Mat Saman Kati yang dulunya Blogger PKR.

Bukan niat nak menyampuk kehidupan dunia Blogger Pembangkang namun sebagai seorang Blogger Gomo juga merasakan kesedihan dan kekecewaan Mat saman kati ini patut di kongsikan bersama dengan rakan rakan Blogger Pembangkang dan Pro BN yang lain.

Tak di nafikan sejak Pakatan rakyat mengambil alih Selangor, Kedah, Pulau Pinang banyak peruntukkan di Gugurkan buat Media baru ini dan Gomo juga bersetuju dengan Mat Saman kati bila menyatakan bahawa pemimpin Pakatan Pembangkang banyak menghabiskan Wang sampai RATUSAN RIBU semata mata untuk TV Pakatan Rakyat dan Akhbar yang tak laku.

mat Saman Kati menyatakan pemimpin pembangkang tidak menjaga Blogger dan sebab itu lah medium utama pentas Blogger kini di kuasai Blogger Pro Kerajaan BN.

Namun sebenarnya cukup berbeza dengan apa yang Mat Saman Kati luahkan, sama ada Mat Saman Kati terlepas pandang ataupun tahu namun tidak mahu menghebohkannya Gomo tak pasti namun Gomo dapat rasakan ramai Blogger Pro Pembangkang yang tahu mengenai hal ini.

Sebenarnya ada Bajet yang besar buat Blogger dan Team Cyberwar Pembangkang dalam meneruskan hidup Blogging mereka. Bajet ini bukanlah sikit tapi ada yang cecah Jutaan ringgit. Cuma yang dapat hasil dari peruntukkan ini adalah hanya mereka yang berada di lingkungan pemimpin sahaja manakala yang berjuang secara total dan tidak hampir dengan pemimpin maka hanya mendapat Pisang sebagai ganti.

Sebagai contoh Negeri Selangor yang kita semua tahu memang mempunyai banyak sumber kewangan buat kerajaan Pakatan rakyat dan sudah tentu mampu menyediakan keewangan buat para Cybertroopers Pembangkang dalam berjuang.

Tapi ke mana bajet yang sepatutnya buat Blogger Pakatan Rakyat? Gomo sebenarnya tahu siapa yang pegang bajet buat Blogger Pakatan rakyat dan siapa yang mengatur Blogger Blogger Pakatan Rakyat dalam pergerakkan Cyberwar mereka. Semua maklumat ini memang dah di ketahui oleh kami beberapa orang Blogger Pro Kerajaan.

Pernahkan Blogger Pakatan rakyat bertanya kenapa Bajet Buat Blogger PR hanya berlegar di lingkungan orang yang sama sahaja? Bajet untuk Selangor pun Group tu dapat, Bajet untuk Pineng pun group tu dapat, Bajet untuk Malaysia pun Group tu yang Dapat. Apa sudah tidak ada Group lain ke yang layak memegang Imbuhan dari kepimpinan Pakatan Rakyat?

Untuk maklumat Mat Saman Kati dan Blogger PR yang lain, dalam Blogger PR ini juga terdapat kumpulan Blogger yang cenderung mengejar pemimpin PR. Depa ini lah yang Sauk keliling mematikan langkah Blogger lain untuk mendapat habuan.

Memang benar ada di kalangan Blogger PR yang berjuang walaupun artikel nya Copy and Paste namun tidak benar jika Group blogger ini mengatakan mereka yang Copy Paste ini tidak layak menerima imbuhan walaupun hanya untuk membayar Broadband keranamereka tetap berjuang.

Gomo masih ingat kekecohan yang berlaku di Perak sewaktu Mat Saman kati mengetuai Blogger Network Perak. Bagaimana mat Saman kati akhirnya di Fitnah dan di cerca oleh beberapa orang Blogger kerana di katakan Makan dan Cilok duit Blogger PR yang lain.

Malah Mat Saman kati di bungkus dengan sekelip mata gara gara perangai beberapa Blogger PR yang Tamak dengan hasil yang tak seberapa. Mat Saman Kati di jadikan Korban dan nampaknya sekarang bukan sahaja Mat Saman Kati tapi dah makin ramai Blogger PR yang hanya di beri makan Pisang.

Bukan niat Gomo nak melagalagakan para Blogger pakatan Rakyat namun sebagai seorang Blogger Gomo juga faham dan turut mengikuti perkembangan semasa Dalaman Blogger Pakatan Rakyat. Kita walaupun berlainan Parti dan pemimpin namun perjuangan kita tetap sama iaitu Memperjuangkan parti masing masing untuk di pilih oleh pembaca.

Buat Blogger Pakatan Rakyat yang dok makan Duit Blogger hangpa tunggu je lah, Gambar, Bukti lengkap semuanya dah ada di tangan aku hampir sebulan. tunggu masa dan ketika akan ku Letupkan segala galanya bagi memberitahu kepada Dunia terutama Pemimpin PR bahawa ini lah Lipas Lipas yang Menyamun duit pejuang Cyber PR yang lain.

Buat Blogger Pakatan Rakyat ini lah perjuangan kita, Aku kat Pro BN pun sama jugak bila ada yang lebih pandai berniaga dari dok bantu kami berjuang. Namun ini lah perjuangan kita yang kita perlu tempuhi.

Salam Perjuangan dari Papa Gomo buat seluruh Blogger sama ada dari Pro BN, Pakatan rakyat ataupun Atas Pagar. Kita semua BLOGGER!!!


Psssttt....Aku faham perasaan Mat Saman kati, kesian orang tua tu, celaka punya TB dan TP


Rujukan Blogg Anak Kedah 007 Luahan Mat Saman Kati




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Berdosa Kah Kami Para Blogger Mengeluarkan Video Seks Anwar Ibrahim

Posted: 06 May 2011 07:00 PM PDT





Anwar Ibrahim akan terus dan terus menafikan Skandal Video Seks nya ini kerana itulah Dato Seri Anwar Ibrahim seorang pemimpin yang cukup hebat dalam Lakonan dan punyai resipi untuk mengalih sebarang isu.

Gomo dan rakan blogger lain sebenarnya tidak hairan dengan sikap Anwar Ibrahim yang bermati matian menafikan beliau lah pekaon Video Porno malah kami sebenarnya cukup faham dengan Anwar ini apatahlagi di kalangan Blogger ramai juga yang dulu asalnya dari PKR.

Taktik menafikan dirinya pelakon Porno ini sememangnya sudah di jangka kerana Anwar Ibrahim tahu bahawa penyokong Taksubnya akan tetap menyebelahinya walau apa pun yang berlaku. Salah macam mana sekalipun Anwar beliau tahu juak penyokong nya akan bermati matian mempertahankannya.

Namun tidak kepada mereka yang di atas pagar dan ini lah sebenarnya yang Gomo dan sahabat Blogger lain lakukan iaitu menyedarkan rakyat Malaysia siapa Anwar Ibrahim. Ini perjuangan yang menuntut kami untuk melaksanakannya walaupun ada kebarangkalian Dosa yang kami perolehi.

Jika di tanya pada Gomo apakah anda tidak merasakan perbuatan mengedarkan Video Seks ini di laman Blogg tidak mendatangkan Dosa kerana mengaibkan orang maka jawapan Gomo:


" Biarlah apa sekalipun pandangan masyarakat kepada kami para Blogger malah jika di takdirkan Dosa yang kami perolehi kerana mendedahkan Video seks ini maka kami terimanya dengan Tabah kerana pada kami semua apa yang di lakukan kami adalah kerana KEBENARAN Yang Wajib Di Sampaikan Demi Agama Bangsa dan Negara."


Pihak tertuduh yang di katakan di Aibkan oleh kami mungkin mendapat simpati dari penyokong nya dan barangkali ada segelintir yang merasakan kasihan dengan apa yang berlaku ke atas Anwar Ibrahim namun dalam memberikan kebenaran maka pendedahan demi pendedahan WAJAR kami lakukan demi menyelamatkan Rakyat Malaysia.

Rakyat Malaysia puluhan juta dan tidak semua di antara mereka yang berparti ataupun meminati dunia politik. Namun untuk menyelamatkan Malaysia dari seorang lelaki bernama Anwar Ibrahim rakyat Malaysia wajib tahu perkembangan Video seks ini bagi mengelakkan ada yang tersalah langkah menyokong pemimpin yang MORAL AKHLAK BURUK sebagai pemimpin.

Anwar Ibrahim hebat berpidato dan handal dalam mengalihkan tumpuan namun momentum kami juga jangan di pandang rendah oleh pihak pembangkang kerana sejak kami mula mula berblogg Perjuangan demi Agama Bangsa dan Negara terus kami dukung walaupun sampai ke akhir hayat.

Arwah Yang gambi seorang Blogger yang cukup tinggi momentum nya mengasak Anwar Ibrahim dan Pakatan pembangkang sehingga ke akhir hayat beliau dan artikel beliau yang terakhir juga merupakan artikel khas buat menyedarkan rakyat Malaysia siapa Anwar Ibrahim

Artikel Terakhir Arwah Yang Gambi KLIK DI SINI

Dan ini lah perjuangan kami buat Menyelamatkan Malaysia, walau apa cara sekalipun rakyat mesti menolak Anwar Ibrahim DAJAL yang akan meranapkan Malaysia jika di biarkan terus berkuasa apatahlagi jika Anwar berjaya menjadi Perdana Menteri.

Rakyat sebenarnya boleh menilai mengapa kami para Blogger menghentam cukup hebat Dato Seri Anwar Ibrahim dan bukan Haji Hadi dan Lim Kit Siang. Negara Paksi Zionis hanya menunggu masa Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia agar mudah buat mereka menghancurkan Islam yang ada di bumi bertuah ini.


Akhir kata dari Gomo buat Rakyat Malaysia......


" Demi Kebenaraan apa sahaja yang menjadi Peluru wajar di gunakan dalam Membunuh watak si Dajal yang jika tidak di Bunuh sekarang kelak seluruh anak bangsa mendapat Derita kesan kegagalan kita yang wujud hari ini"


Pssssttt.....masih teringat Arwah Yang Gambi pejuang yang seangkatan dengan Papa Gomo...Al Fatihah


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sultan Kelantan Mahukan Infrastruktur Pembinaan Jalan? Isu Salahguna Kuasa Penasihat Sultan Guna Wang rakyat Macam Mana?

Posted: 06 May 2011 05:40 AM PDT



Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V mahukan lebih banyak kemudahan infrastruktur termasuk pembinaan jalan untuk rakyat negeri itu dilaksanakan bagi merancakkan lagi ekonomi dalam negeri.

Baginda bertitah pembangunan infrastruktur untuk negeri Kelantan adalah penting kerana ia memberikan kemudahan untuk rakyat dalam mendapatkan perkhidmatan terbaik kerajaan.

Sambil mendedahkan bahawa Baginda sentiasa turun padang melihat rakyat dengan menaiki kenderaan, Sultan Muhammad V bertitah pembinaan infrastruktur seperti jalan-jalan raya amat penting bagi menjana ekonomi setempat kerana jalan raya menghubungkan rakyat dengan dunia di luar.


"Negeri Johor, Pahang ada lebuh raya. Kawasan persekitaran macam kampung atau bandar kecil sempat naik (membangun), makna ada rezeki. Saya selalu pergi ke mana-mana pakai kereta, jadi kita boleh tengok sebab (apabila) kampung ada jalan besar, kampung itu tidak mati.


"Jika jalan susah nak sampai mesti benda-benda lain pun akan susah, dia (kampung) tidak ada kesempatan untuk membangun jadi dia pun nak ada komunikasi jalan. Ini masalah yang ketara yang saya lihat," titah baginda pada sidang media khas yang diadakan di Istana Negeri, Kubang Kerian, petang semalam.


Petikan bernama

Gomo mengucapkan Tahniah di atas Titah Sultan Muhammad ke V dalam isu Infrastruktur. Cuma Gomo masih lagi menunggu jawapan balas dari Kerajaan Negeri kelantan, Tuanku Sultan Muhammad ke V dan juga Penasihat Sultan Dato Seri Paduka haji Sukri berhubung dakwaan penurapan jalan yang di lakukan Penasihat Sultan di laman rumahnya dengan Kos Anggaran Rm200 Ribu menggunakan Dana Wang rakyat Kelantan.

Artikel Wang Rakyat Di Lesapkan KLIK DI SINI


Apakah dengan Titah Sultan Muhammad Ke V ini mengambarkan bahawa isu Penyalahgunaan Kuasa yang di lakukan oleh Penasihat Sultan di anggap selesai? Rasanya rakyat Kelantan berhak mengetahui kebenarannya dan Siasatan perlu di jalankan bagi memastikan ketelusan kerajaan Negeri Kelantan yang mana ianya turut melibatkan Istana Kelantan.



Psssttt....RM200 Ribu buat jalan rumah sendiri......untung besar lah gamaknya.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Wakil Pembangkang GAGAL Hadir Sidang ICAPP

Posted: 06 May 2011 03:54 AM PDT


KUALA LUMPUR 6 Mei - Negara-negara Asia mesti bangkit dan bersatu dalam memastikan masalah bencana alam yang kian kritikal sejak akhir-akhir ini dapat dihadapi dengan lebih terancang


Ini ditegaskan oleh beberapa delegasi yang hadir di Persidangan 'The International Conference of Asian Political Parties' (ICAPP). Persidangan ini sedang berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Kuala Lumpur.


Manakala Parti Pembangkang Malaysia Gagal menghantar wakil nya.....

Read More.....



Psssttt...bangga aku bila Malaysia menjadi tuan Rumah ICAPP ni......Pengiktirafan Dunia buat Malaysia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Taipingmali (tm)

Posted: 07 May 2011 01:16 AM PDT

Taipingmali (tm)


Fw: KRISTIAN AGAMA RASMI MALAYSIA? ...

Posted: 07 May 2011 12:21 AM PDT

Selamatkan Selangor

Posted: 06 May 2011 06:57 PM PDT

Wayang Milo tahun 60an

Posted: 06 May 2011 10:07 AM PDT

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

Posted: 06 May 2011 09:57 AM PDT

Kaum Pattani Siam lebih hebat dari orang kita

Posted: 06 May 2011 08:02 AM PDT

Ada peguam pun tak reti urus masalah

Posted: 06 May 2011 02:40 AM PDT

Peguam SPRM berpendapat DAP salah guna wang negeri

Posted: 06 May 2011 02:23 AM PDT

Panglima Perang Cyber

Posted: 06 May 2011 11:45 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Video & Cerita Hangat Perdana Menteri Di Hot FM Pagi Tadi !!!

Posted: 06 May 2011 01:12 AM PDT

 

Jika anda terlepas menonton temuramah yang Panglima rasa kali pertama dilakukan oleh Perdana Menteri Malaysia di sini : http://www.tonton.com.my  Sila login terlebih dahulu sebelum menontonnya. Reaksi dari sesi PM bersama pengacara Hot FM pagi tadi ialah seperti berikut :



Rumah Mampu Milik Berkualiti RM220,000 ke bawah

06/05/2011 10:42am

KUALA LUMPUR 6 Mei - Kerajaan akan melancarkan satu program baru iaitu Rumah Mampu Milik Berkualiti bagi memantapkan Skim Rumah Pertamaku selewat-lewatnya Julai ini.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, melalui program tersebut, kos rumah untuk Skim Rumah Pertamaku akan dipastikan berharga RM220,000 ke bawah. - Utusan




11.11.11 tarikh Pilihan Raya Umum Ke-13?

06/05/2011 10:41am

KUALA LUMPUR 6 Mei - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mencetuskan teka-teki mengenai tarikh Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 apabila menyebut timbulnya ramalan bahawa ia akan diadakan pada 11 November 2011 ekoran angka 11 merupakan nombor yang signifikan dengan beliau.
Pada masa yang sama, beliau tidak mengia atau menafikan ramalan tersebut ketika ditanya pemberita sebaliknya berkata, ramalan sedemikian memang menjadi kegemaran dalam arena politik sebelum ini. - Utusan


Baca lagi...

Gambar Perdana Menteri Di Konti Hot FM Pagi Tadi

Posted: 06 May 2011 12:07 AM PDT



Gambar ini dimuat naik oleh YAB PERDANA MENTERI di FB beliau dengan nota : Saya bermain dam aji menentang FBI. Ia boleh dilayari di link ini http://www.facebook.com/

Kesungguhan PM mendekati rakyat menerusi 'radio' sangat terpuji. Paling menarik semasa menandatangai autograf PM menulis : Hot FM sangat hot !!! 

Golongan muda sangat teruja termasuk isteri Panglima sendiri yang begitu bersemangat mendengar dan menonton Perdana Menteri pagi tadi. 

Tidak cukup rasanya tempoh satu jam di konti dan harap dapat lebih lama ditemuramah pada masa akan datang. Syabas semua yang menjayakan sesi pagi tadi dan banyak perkara telah dikongsi dengan seluruh rakyat Malaysia. Antaranya lagu kesukaan PM dan pasukan bola kegemaran beliau. 

1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan


Blog lain menyentuh kunjungan PM ke HOT FM :




My Longest Yard

Posted: 06 May 2011 11:30 PM PDT

My Longest Yard


Statistik terkini pemilih baru

Posted: 06 May 2011 07:05 AM PDT


Di sebalik desas-desus pilihan raya umum ke-13 semakin dekat, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) terus mencatatkan peningkatan jumlah mereka mendaftar sebagai pemilih baru – lebih 300,000 orang mengemukakan permohonan pada suku pertama tahun ini.


Angka itu mengatasi lima suku terakhir sebelum ini dan mengalami peningkatan peningkatan ketara.Ia juga dua kali ganda lebih tinggi berbanding suku pertama tahun lalu.


Dalam tempoh urusan pendaftaran pemilih suku pertama tahun 2011 iaitu dari Januari hingga Mac, SPR menerima 301,171 permohonan pendaftaran sebagai pemilih baru dan 59,075 permohonan pertukaran alamat pusat mengundi.


Arah aliran peningkatan jumlah permohonan baru itu sama dengan situasi pada 2007 di mana ia mengalami peningkatan ketara menjelang pilihan raya umum ke-12, yang berlangsung pada suku pertama tahun 2008.- MI


Jom kita sanggah kenyataan Nik Aziz !!

Posted: 06 May 2011 02:10 AM PDT

Saya nak bertanya kepada anda semua...

1. Adakah kepala anda telah diacukan dengan senapang ketika mahu pergi ke masjid tadi untuk bersolat Jumaat?

2. Adakah anda pergi ke masjid dengan perasaan gerun dan gementar, takut-takut kalau anda diserang hendap atau dibom?

3. Adakah masjid atau surau di Malaysia dilarang untuk melaungkan azan?

4. Adakah subjek Pendidikan Islam diharamkan untuk di ajar di sekolah rendah dan menengah di Malaysia?

5. Adakah ulama-ulama di Malaysia ditindas dan dianiaya?

6. Adakah selama anda hidup di Malaysia ini, anda rasa terkongkong untuk mengamalkan cara hidup Islam?


Jika jawapan anda semua adalah TIDAK, mengapa orang tua yang kita kenali ini keluarkan kenyataan yang terlalu dangkal dan mengarut. Seolah-olah, selama ini bumi yang kita pijak dan junjung ini berada dalam keadaan huru hara dan tidak aman.



Kalau orang tua ni nak berkias dan menyindir pun, buatlah macam orang yang berilmu tinggi. Bukan macam orang tua yang nyanyuk.

The Unspinners

Posted: 06 May 2011 11:21 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 06 May 2011 11:05 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


PEMBANGKANG KANTOI!!!

Posted: 06 May 2011 09:00 PM PDT

Inilah yang pembangkang selalu lakukan untuk tipu rakyat. Kononnya BERJUTA-JUTA NGO SOKONG PERJUANGAN MEREKA.

Penipuan pertama, menggunakan NGO iaitu Pertubuhan Bukan Kerajaan tetapi sebenarnya yang buat semua tu adalah parti politik. NGO yang topeng untuk 'menghalalkan' aktiviti haram mereka.

Yang kedua, JUMLAH NGO yang sokong pembangkang amat banyak! Sebenarnya, NGO tu tak wujud pun. Boleh baca kat keratan HARIAN METRO hari ini. Yang berucapnya orang yang sama iaitu Cikgu Azmi TERAS. Tapi kali ni dia berlakon jadi NGO lain pulak (Barisan Bertindak Pejuang Malaysia dan Saf Anti Fitnah). Yang berita pertama kata ada 21 NGO BERKUMPUL. YANG SATU LAGI PULAK ADA 10 NGO. JUMLAH YANG SOKONG PEMBANGKANG DAH JADI 31 NGO. HEBAT!

Sudah-sudahle tu yob. Sekurang-kurangnya PERKASA LEBIH JANTAN DARI KORANG. PAKAI NAMA PERKASA. BUKANNYA JADI MANUSIA BERTOPENG. Sekejap TERAS, pastu BBPM kemdian SAF pulak.


Semoga lebih banyak kemungkaran pembangkang akan terbongkar hasil doa dan solat hajat mereka bermalam-malam. Yang aku perasan, bila pembangkang makin kerap buat solat hajat, makin cepat DSAI masuk penjara. Macam tahun 1999 dulu.

Apa akan jadi jika PEMBANGKANG MEMERINTAH?

Posted: 06 May 2011 05:00 PM PDT

PEMBAZIRAN PUTRAJAYA

Putrajaya adalah bandar pentadbiran Kerajaan Pusat sebagai menggantikan Kuala Lumpur yang sudah terlalu padat dengan aktiviti perdagangan. Rekabentuk bangunannya dilihat mempunyai ciri-ciri kombinasi seni bina Islam dan moden.

Pusat pentadbiran moden ini ditadbir urus oleh Perbadanan Putrajaya yang telah ditubuhkan pada 1 Mac 1996. Di Putrajayalah akan berkumpulnya 206 pejabat-pejabat Kerajaan yang sebelumnya berselerak di sekitar Kuala Lumpur. Dengan perpindahan pejabat-pejabat Kerajaan tersebut akan menjimatkan kos sewaan bangunan sejumlah RM156 juta setahun!

Putrajaya memang mengkagumkan bukan sahaja kepada rakyat Malaysia tetapi juga kepada para pelancong dan tetamu dari luar negara.

Tetapi bagi PAS, membina Putrajaya bukan sesuatu yang perlu. Ia dianggap membazir dan sedikit pun tidak memberi makna kepada mereka.

Sebab itulah tidak hairan PAS pernah menyatakan hasrat kepada rakyat Malaysia, sekiranya diberi mandat menguasai Kerajaan Pusat, Putrajaya tersebut akan dilelong. Kisah hendak menjual dan melelong Putrajaya ini bukan asing kepada rakyat Malaysia. Ia sudah diketahui umum disuarakan oleh Presiden PAS waktu itu.
*Dari buku Masih ku Ingat Lagi! Satu Luahan Pengalaman Selama 18 Tahun Dalam PAS (1979 - 1997)


Itu keadaan jika PEMBANGKANG MEMERINTAH. Mereka secara gila babi akan milik negarakan semua GLC. Mereka akan lelong semua aset-aset Kerajaan. Tujuannya untuk menunaikan janji-janji manis mereka ketika pilihan raya. Apa akan jadi selepas itu? Langsung tiada perancangan terhadapnya selepas itu.
Tapi hakikatnya bila BN memerintah, YANG KACA BOLEH JADI PERMATA. Ladang Prang Besar yang dahulunya sebuah estet yang langsung tak dikenali bertukar wajah menjadi PUTRAJAYA hari ini. Putrajaya bukan sahaja membangun dengan pesat malah menjadi salah satu punca kedatangan pelancong ke negara ini!


 *Ini baru dinamakan Kerajaan Berpandangan Jauh, bukan hanya PANDANG JE NAMPAK AMOI!

Meminggirkan PKR Bermaksud DAP Secara Terangan Pejuang Ketuanan Cina

Posted: 06 May 2011 06:00 AM PDT

Padan muka Baru Bian. Elok-elok dalam SNAP, lompat masuk PKR. Dulu dijanjikan CM. Sekarang ni bukan CM je tak dapat, jawatan kanan dalam kabinet bayangan pun melepas.

Ertinya Baru Bian kena tipu 2 kali. Mula-mula dengan Anu War, kemudian dengan DAP. Bukan Baru Bian je kena tipu, dengan kaum Lum Bawang di Ba'kelalan yang pilih dia pun kena tipu jugak. Orang Lum Bawang dah termimpi-mimpi CM dari kaum Orang Ulu.

Jangan banyak cakap la Wong Ho Leng. Nampak sangat DAP ni RASIS. PARTI CAUVINIS CINA YANG NYATA. Bukan dapat gaji pun dalam kabinet bayangan. Yang lapar kuasa sangat sampai jawatan paling kanan pun kedekut, apa hal?

Ini baru menang 2 kali ganda dari sebelum ni. Belum menang majoriti mudah lagi. Silap-silap, DAP bukan dah masuk kawasan Bidayuh, kawasan Orang Ulu pun DAP dah bukak cawangan. Nama pun parti Cauvinis dan Opportunis. Kawasan Iban, DAP dah ada wakil. Kawasan Bidayuh dah letak balaci Cina. Next target, hapuskan Baru Bian dalam politik Sarawak.

Kalau susah sangat Baru Bian, kau lompat je masuk BN. Hayat politik AlJubs pun dah tak sepanjang totey dia. 

*Kalau pentingkan Orang Ulu, BN adalah medium terbaik untuk jadi wakil rakyat. Tapi kalau masih bermimpi nak jadi CM macam AlJubs mimpi nak jadi PM, teruskan dalam Pakatan Rosak. Fikir-fikirkan...

Pakat Keluar Ramai-ramai (PKR)

Posted: 06 May 2011 05:00 AM PDT


Makin ramai yang tinggalkan kapal yang semakin karam.


Jika seorang reformis jalanan tegar macam Badrul Hisham pun tak tahan, patutlah buat demo pun tinggal 30 orang je. Nak harapkan Sam Ketot, masa kena sound dengan AJK Masjid, dia dah cabut dulu. Tinggalkan PKR, anda mampu melakukannya!

300 ORANG DEMO VIDEO SEKS DI MASJID NEGARA? 300 KE 30 ORANG?

Posted: 06 May 2011 02:45 AM PDT

Aku malas nak tulis panjang-panjang. Korang nilai sendiri la betapa pundeknya PKR punya laporan berita. Yang counter balik bukan portal UTUSAN tapi MALAYSIAKINI.

 http://www.malaysiakini.com/news/163433


http://www.keadilandaily.com/300-berdemo-di-masjid-negara-sebelum-ke-jawi-untuk-tolak-fitnah/

PUNDEK KAU LA KEADILAN DAILY. MEMANG PATUT KENA SAMAN DENGAN FELDA SAMPAI BANGKRAP!

Cara Untuk Menghabiskan Duit Rakyat Selangor.

Posted: 06 May 2011 01:45 AM PDT

1. BUAT KEMPEN ANTI-ISA. RM600,000 DUIT RAKYAT DIBAZIRKAN BEGITU SAHAJA.
2. TUBUHKAN TABUNG WARISAN BENCANA ALAM. PERSEDIAAN KUMPUL DUIT UNTUK PILIHAN RAYA UMUM BAGI PKR. (RM50 JUTA)
3. ADAKAN PILIHAN RAYA KAMPUNG SAMPAI RM200,000 SATU PILIHAN RAYA (UNTUK SEMUA KAMPUNG = RM87.6 JUTA).


4. RM15 JUTA UNTUK PROPAGANDA PKR SELANGOR.
Ini baru 4 bukti penyelewengan pakatan pembangkang di Selangor dah membazirkan RM153.2 JUTA!!!!

Belantan

Posted: 06 May 2011 11:02 PM PDT

Belantan


PM ajak ahli UMNO bangkit, gempur dan tawan Selangor!

Posted: 06 May 2011 02:19 AM PDT


















Datuk Seri Najib Tun Razak menyeru seluruh ahli UMNO termasuk pemimpin veterannya agar menguatkan iltizam untuk bangkit semula memastikan Barisan Nasional (BN) berkuasa kembali di negeri ini.

Perdana Menteri menegaskan, seluruh ahli parti keramat itu perlu bersama-sama untuk membetulkan segala kelemahan dan kezaliman kerajaan negeri sekarang.

"Jangan biarkan maruah kita tercemar dan tercalar. Kita wajib kembalikan kuasa ke tangan UMNO sebagai parti keramat.

"Kita mesti susun semula barisan, kuatkan semangat dan iltizam untuk bangkit dengan penuh semangat bagi menebus kekalahan," tegasnya.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam majlis Malam Pemimpin Bersama Rakyat - Rakyat Didahulukan di Pusat Konvensyen Shah Alam di sini malam ini

Hadir sama Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri, Datuk Seri Noh Omar dan Pengerusi Veteran UMNO Malaysia (Selangor), Datuk Abd. Samad Maharuddin.

Majlis itu dianjurkan oleh Veteran UMNO Malaysia (Selangor) dan dihadiri lebih 1,000 pemimpin dan ahli veteran UMNO Selangor.-UM

Suara politik
Taminsari

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 06 May 2011 11:01 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Anwar Mengamuk Di Bukit Payong Semalam.

Posted: 06 May 2011 09:51 PM PDT


Anwar mengamuk dan meracau di ceramah pas bukit payong semalam, dia semalam langsung tidak mahu mengulas tentang video sex lakonannya dan jam omega yang dikatakan oleh wan azizah berada dalam simpanannya, mula saje dia naik pentas, dia terus maki hamun umno/bn dengan mengatakan kerajaan umno/bn menyorok maklumat kenaikan harga barang.

Tak cukup dengan itu, anwar terus melepaskan geramnya kepada najib dengan mengatakan "cilaka punya umno, cilaka punya najib (yang ini tak keluar malaysia kini)" ada berberapa blogger pakatan yang membuat ulasan dalam blog mereka mengatakan yang gaya anwar berucap semalam bagai orang hilang pedoman, jauh dari apa yang mereka pernah lihat dulu, kata mereka, dulu anwar berceramah cool, walau pun ketika tu dia berserabut dengan masaalah tapi dia tetap cool, tapi semalam, memang nampak sangat anwar dalam keadaan gelabah dan berserabut.

Terima kasih aku kepada blogger pakatan yang buat ulasan tu, anda dah nampak kerektor sebenar manusia yang bernama anwar bin ibrahim.

NGO Minta JAWI Dakwa Penyebar Video, Pelakon Dalam Video Tu Macam Mana Pulak???

Posted: 06 May 2011 05:20 AM PDT

Apa yang aku nak cerita kat sini ialah, gelagat barua-barua anwar yang tak habis-habis kata anwar di fitnah, aku pun tak tau macam mana dia orang tau anwar tu di fitnah ke tidak, mungkin pada mereka, asal je anwar tak mengaku, maka segala tuduhan itu depa anggap fitnah, kalau macam tu kalau la anwar bunuh wan azizah pun, kemudia anwar tak mengaku dan anwar kata ini semua konspirasi politi, maka berdedai-dedailah barua-baruanya menyambut dengan ayat 'anwar di fitnah'.

Tadi ada satu ngo yang gelarkan diri mereka sebagai 'teras' mendesak jawi (jabatan agama islam wilayah) untuk ambil tindakan keatas orang yang menyebarkan video sex itu, kata juru cakapnya "Kenapa pihak berkuasa dilihat bersekongkol dengan mereka yang terlibat dengan amalan jijik (fitnah) tanpa tindakan segera menangani isu penyebaran bahan lucah berdasarkan undang-undang yang sedia ada? "Kami menegaskan bahawa rakyat Malaysia sudah mual dan sangat tersinggung terhadap mereka yang terlibat... mengaibkan keperibadian seseorang, tidak kira siapa pun beliau, semata-mata hanya kerana bernafsu untuk mengekalkan kuasa.

Tapi mamat tu lupa, seluruh rakyat malaysia yang telah melihat video itu, mengatakan itu adalah anwar bin ibrahim, suami kepada wan azizah dan bapak kepada ahli parlimen lembah pantai, nurul izzah, kenapa teras tak minta juga jawi mendakwa anwar yang menjadi pelakon utama dalam video tu? adakah ngo yang bernama teras pengupayaan melayu telah menjadi barua dan anjing anwar ibrahim? pada aku soalnya sekarang ini bukan cerita aib atau tidak, tapi ceritanya ialah, itu anwar, johari abdul pun pernah sahkan lelaki dalam video itu anwar dan aku yakin berjuta rakyat malaysia turut sama mengatakan itu anwar, jadi yang perlu di dakwa dulu bukan penyebar aka pemberi maklumat tapi yang patut di dakwa ialah pelaku zina.

Kenapa teras nak pusing cerita, suruh dakwa penyebar aka pemberi maklumat, tapi dalam masa yang sama, berdiam diri diatas perbuatan anwar main pelacur...

Islam Lebih Di Hormati Tampa Nik Ajis, Anwar Dan PAS.

Posted: 06 May 2011 12:26 AM PDT

Pergilah belek buku sejarah, jangan tengok sejarah di malaysia, tapi tengoklah sejarah politik islam moden yang ada di seluruh dunia, korang tak akan jumpa fatwa-fatwa sesat yang di keluarkan oleh pemimpin tertinggi dalam sebuah jemaah islam atau parti islam atau apa-apa aje yang melibatkan gerakaan islam, tak caya cuba cek sendiri.

Bermula dari ihkwan muslimin atau sebelumnya sampai lah ke yang terbaru parti al-wasat, korang takan jumpa pemimpin tertinggi nya memaki hamun dan mengkafirkan saudara sesama islam. tak pernah dalam sejarah parti politik islam di dunia ini ketua atau pemimpin parti itu, mengkafirkan umat islam yang banyak membuat kebaikan untuk syiar islam.

Tapi di malaysia ni, ada satu, ada satu parti yang di rasakan dirinya sahaja yang islam, partinya sahaja yang mampu membawa islam kearah yang lebih gemilang sedangkan negeri yang di perintah selama 20 tahun tunggang langgang, penduduk miskin di negeri itu setaraf denga penduduk miskin di somalia dan khartum, sudan, tapi dia mereka masih nak mendabik dada kata merekalah parti islam yang paling perfect di atas bumi ALLAH ni.

Mana ada jemaah islam dan parti politik di dunia ini yang pemimpinnya mengeluarkan fatwa bahawa demonstrasi itu satu ibadah? mana nak cari pemimpin islam dalam dunia ni mengatakan undi parti dia (pas) di jamin masuk syurga, korang tak akan jumpa fatwa yang mengatakan menipu itu satu ibadah, tapi fatwa ini ada dan di keluarkan oleh manusia yang bernama nik ajis yang juga murshidul am dari parti pas.

Korang bayangkan huru-hara dunia kalau segala fatwa-fatwa yang di keluarkan oleh nik ajis ini di guna pakai oleh jemaah islam atau parti politik islam dalam dunia, mamposs, sesama islam akan bergaduh, sesama islam akan berbunuhan, maka pada aku, sebelum merebaknya fatwa-fatwa songsang lagi menyesatkan ke seluruh dunia, maka di haramkan sahajalah parti pas ni, kalau tak di haramkan maka nescaya, dunia islam akan bergolak kalau ada pihak yang mengambil bulat-bulat fatwa yang di keluarkan oleh pas dan nik ajis.

GERAKAN ANTI PKR

Posted: 06 May 2011 09:30 PM PDT

GERAKAN ANTI PKR


ANWAR : IBLIS GEMBIRA AKAN KEHADIRANNYA.

Posted: 06 May 2011 07:25 PM PDT

SAKSIKAN SENDIRI BAGAIMANA ABIM BELASAH ANWAR !

Posted: 06 May 2011 11:24 AM PDT

TAK BOLEH TAHAN !

Posted: 06 May 2011 05:00 AM PDT

DR ZAMBRY KADIR. ANDA JANGAN TERPERANGKAP DENGAN PROPAGANDA INI.

Posted: 06 May 2011 12:00 AM PDT

Neutral Daily

Posted: 06 May 2011 09:29 PM PDT

Neutral Daily


Politik atau Islam yang penting?

Posted: 06 May 2011 06:45 AM PDT




Melayu merupakan penduduk asal negara ini. Dalam kata lain, Melayu adalah bumiputera negara ini. Melayu juga adalah kaum bumiputera terbesar Tanah Melayu yang kemudiannya ditukar namanya menjadi Malaysia. Namun, Melayu masih berpecah dan bergaduh sesama sendiri. Itu status Melayu sekarang.

Antara faktor terbesar yang menjadi penyebab pepecahan Melayu ialah ideologi POLITIK. Kerana perbezaan politik, Melayu yang dulunya bersatu, kini berpecah belah. Kerana perbezaan politik juga, Melayu mengenepikan ajaran Islam semata-mata untuk memuaskan nafsu dan kepentingan politik mereka.

Politik adalah perkara subjektif dan boleh diubah-ubah mengikut keadaan, zaman dan pucuk pimpinan parti. Sebagai contoh, PAS dan UMNO pernah bersatu dan kemudian berpecah kemudiannya. PAS dan UMNO bersatu kerana faktor pemimpin, zaman dan keadaan semasa.

Ketika penyatuan PAS di bawah BN dahulu, Melayu dilihat sangat ultra. Melayu bersatu selepas kejadian 13 Mei. Melayu bersatu selepas melihat kuasa Melayu dan Islam terancam dan Melayu bertindak untuk bersatu. Namun, hanya kerana beberapa kemelut perbezaan pendapat di antara PAS dan UMNO, menyebabkan PAS mengambil keputusan untuk keluar dari BN. Maka Melayu berpecah sekali lagi.

Kini, pemimpin yang menyebabkan pepecahan PAS dan UMNO sudah tidak berkuasa. PAS di pimpin oleh Hadi dan UMNO di pimpin oleh Najib. Najib mempelawa PAS bersatu kembali di bawah BN, dan ini dilihat satu usaha yang baik oleh rakyat yang sudah muak dengan pepecahan Melayu Muslim yang merugikan mereka.

Namun, PAS masih jual mahal dan enggan bersatu. Mengapa? Kerana Nik Aziz berdendam pada UMNO dan BN tentang peristiwa lalu. Kerana PAS melihat DAP dan PKR lebih "mulia" dan "Islamik" berbanding UMNO dan BN. DAP dipeluk dan Guan Eng dinobatkan sebagai "Khalifah Ar-Rasyid" di Pulau Pinang.

Pas menganggap pelawaan Najib itu adalah kerana politik, dan bukan ikhlas kerana Islam. Kata PAS, pelawaan Najib itu adalah kerana UMNO lemah dan hanya ingin bersatu demi bangsa Melayu. Itu sangkaan PAS.

Namun, benarkah apa yang dianggap PAS itu? Benarkah UMNO lemah dan pelawaan Najib itu lebih kepada motif politik? Apakah politik merupakan segalanya bagi agenda penyatuan dan perpaduan umat Islam di Malaysia?

Jika jawapan bagi persoalan tersebut adalah "YA", maka jelaslah bahawa prinsip jawapan itu berTuhankan politik dan mengenepikan ajaran Islam yang disampaikan Rasulullah S.A.W. Prinsip itu meletakkan Islam di bawah, politik di atas! Prinsip itu lebih mengutamakan nafsu dan kepentingan kuasa politik serta mengenepikan ajaran Islam yang menyeru umatnya agar bersatu.

Pada masa ini, saya melihat UMNO lebih positif ke arah menyatupadukan umat Islam. Pelawaan Najib itu bukan kerana politik. Pelawaan itu kerana beliau tidak rela melihat saudara seIslamnya terus dipermainkan dan dikotorkan oleh DAP dan PKR. DAP jelas menolak Islam dan PKR jelas menipu serta bersifat munafik dalam pelbagai segi.

Memang UMNO ada "kurang"nya dan kurangnya itulah yang perlu diisi oleh PAS! UMNO tidak meminta PAS membubarkan partinya. UMNO hanya meminta PAS bersatu bersamanya untuk menyatukan umat Islam, sama-sama mengimarahkan Malaysia sebagai sebuah Daulah Islamiyyah yang lebih hebat dan sama-sama mempertahankan kuasa Melayu Muslim di Tanah Melayu ini. Salahkah pelawaan itu?

Pelawaan itu hanya diputar belit oleh segelintir golongan yang kononnya "berilmu tinggi", professor "serba tahu", ulama "hebat tersohor" dan parti politik bukan Islam bukan bumiputera yang sememangnya takut dan risau melihat penyatuan dan perpaduan dikalangan umat Melayu Muslim!

Mereka takut dengan agenda persaudaraan Melayu Muslim akan menjadi seperti perpaduan di antara Muhajirin dan Ansar yang memperlihatkan kekuatan Islam ke seluruh dunia! Mereka takut dengan perpaduan Melayu Muslim kerana ia bakal menggagalkan misi mereka ke Putrajaya dan merubah Tanah Melayu ini mengikut acuan kehendak mereka!

Menyedihkan. Mengecewakan dan tidak sepatutnya berlaku. Itulah yang saya boleh simpulkan kepada agenda perpaduan Melayu Muslim di negara ini. Meskipun begitu, saya tidak akan berputus asa untuk menyampaikan mesej kepada pemimpin-pemimpin tertinggi Melayu Muslim tentang agenda ini supaya diusahakan demi masa depan umat Melayu Muslim di negara ini.

Kita Melayu perlu bersatu. Letakkanlah kepentingan politik di bawah dan letaklah kembali Islam di atas. Itu saja yang dapat menyatu padukan umat Islam di Malaysia ini. Buanglah ego, dendam dan kepentingan mengejar kuasa kerana ianya lebih kepada urusan duniawi yang akan diperhitungkan kelak diakhirat. Agenda Islam di negara ini lebih penting!

-mykmu

"Kami" sudah bersedia.

Posted: 06 May 2011 04:36 AM PDT




KUALA LUMPUR, 6 Mei: "Sekali lagi, saya ingatkan Najib, jangan pernah cabar kami, Keadilan dan Pakatan Rakyat Selangor.

"Kami telah bersedia untuk menghadapi PRU13 pada bila-bila masa. Jentera telah kami susunkan, barisan pertahanan telah kami ampuhkan demi terus mempertahankan Selangor, dari kezaliman dan penindasan Umno walau apa cara sekalipun," tegas Timbalan Pengerusi PKR Selangor, Zuraida Kamaruddin.

Beliau menyatakan demikian sebagai respons kepada kenyataan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Najib Razak pada majlis 'Malam Pemimpin Bersama Rakyat-Rakyat Didahulukan' di Shah Alam malam semalam.

"Saya ingin mengingatkan Najib agar jangan pernah berani cabar kami. Jangan jadi penderhaka kepada rakyat Selangor," katanya yang juga Ketua Wanita PKR.

Tambahnya, melalui ucapan itu, jelas membuktikan bahawa Najib kini sudah terlalu desperado (terdesak) dan sudah gila kepingin mahu memerintah Selangor.

Malah, katanya secara terang-terangan telah menunjukkan bahawa beliau akan bermain cara kotor demi merampas Selangor.

"Saya yakin beliau akan menggunakan cara yang lebih teruk berbanding di Perak.

"Saya mahu mengingatkan Najib, Kerajaan Selangor yang dipilih adalah berdasarkan atas mandat pilihanraya yang adil dan bersih," ujarnya yang juga ahli Parlimen Ampang.

Maka, katanya niat Najib mahu merampas dengan cara kotor adalah suatu penghinaan dan penderhakaan kepada autonomi rakyat Selangor.

"Jika benar-benar Najib, yang juga selaku Perdana Menteri mahu merampas Selangor, dan seorang pemimpin yang berani berhadapan dengan rakyat, saya mencabar beliau untuk bersedia berdebat dengan Ketua Umum Keadilan, Datuk Seri Anwar Ibrahim di kawasan Parlimen saya, yakni di Ampang dan saya sendiri sedia menjadi penganjur utamanya," katanya.

-harakah daily

UMNO Selangor diseru tawan semula Selangor.

Posted: 06 May 2011 01:32 AM PDT




SHAH ALAM 5 Mei - Datuk Seri Najib Tun Razak menyeru seluruh ahli UMNO termasuk pemimpin veterannya agar menguatkan iltizam untuk bangkit semula memastikan Barisan Nasional (BN) berkuasa kembali di negeri ini.

Perdana Menteri menegaskan, seluruh ahli parti keramat itu perlu bersama-sama untuk membetulkan segala kelemahan dan kezaliman kerajaan negeri sekarang.

"Jangan biarkan maruah kita tercemar dan tercalar. Kita wajib kembalikan kuasa ke tangan UMNO sebagai parti keramat.

"Kita mesti susun semula barisan, kuatkan semangat dan iltizam untuk bangkit dengan penuh semangat bagi menebus kekalahan," tegasnya.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam majlis Malam Pemimpin Bersama Rakyat - Rakyat Didahulukan di Pusat Konvensyen Shah Alam di sini malam ini

Hadir sama Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri, Datuk Seri Noh Omar dan Pengerusi Veteran UMNO Malaysia (Selangor), Datuk Abd. Samad Maharuddin.

Majlis itu dianjurkan oleh Veteran UMNO Malaysia (Selangor) dan dihadiri lebih 1,000 pemimpin dan ahli veteran UMNO Selangor.

-utusan malaysia

ANGIN PERUBAHAN

Posted: 06 May 2011 09:18 PM PDT

ANGIN PERUBAHAN


DAP Berikrar Jadikan Malaysia Negara Kristian?

Posted: 06 May 2011 05:30 PM PDT


Gambar di atas menunjukkan sejumlah 35 orang paderi yang berkumpul dalam satu majlis bersumpah yang telah dianjurkan oleh DAP kawasan Parlimen Jelutong pada 6 Mei 2011 di Hotel Red Rock, Jln Macalister, Pulau Pinang untuk meraikan pastor-pastor dari Sarawak dan luar negara yang telah membantu kempen DAP di Sarawak.

Kesemua 35 orang pastor tersebut telah mengadakan upacara angkat sumpah dengan membuat bulatan dan bersentuhan tangan masing-masing dan berikrar ingin menjadikan agama Kristian sebagai agama rasmi negara dan Perdana Menteri Malaysia adalah dari penganut agama Kristian. Baca lanjut di Unspinners.

Paderi negara luar yang tinggal di Sarawak berucap

Paderi dari Afrika Selatan yang tinggal di Sarawak berucap

Seorang paderi tempatan dari Sarawak berucap

Seramai lebih kurang 100 orang yang terdiri daripada petugas pusat khidmat AP Jelutong, para pastor dalam dan luar negara dan ADUN Sarawak telah hadir termasuklah Jeff Ooi AP DAP Jelutong, dan Chiew Chiu Seng ADUN DAP Kidurong.

Amat jelas sekali, agenda DAP adalah berbentuk sentimen perkauman dan agama di Malaysia ini. DAP tidak akan pernah puas selagi mereka tidak menjadi Perdana Menteri di Malaysia. TIndakan DAP menganjurkan majlis ini menjelaskan kepada umat Islam bahawa DAP benar-benar bersungguh untuk mengubah negara ini menjadi sebuah negara Kristian. Apa lagi alasan untuk orang-orang Melayu tidak bersatu menentang pakatan DAP ini? Tunggu sampai terhantuk baru tergadah?

RM3juta Diseleweng DAP

Posted: 06 May 2011 08:37 AM PDT


RM3 juta dipercayai diseleweng oleh ADUN DAP untuk biayai kegiatan politik parti DAP. Buletin Utama Tv3, 5 Mei 2011 telah melaporkan cawangan DAP terima sumbangan dari syarikat kontraktor yang mendapat projek daripada kerajaan negeri Selangor.

Ini bermakna Teoh Beng Hock bunuh diri secara terhormat bagi lindungi majikan dan partinya daripada tuduhan rasuah? .Itu antara persoalan dibangkitkan ketika prosiding Suruhanjaya Siasatan Teoh pada 5 Mei 2011.

ADUN Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah dan peguam mewakili Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, Datuk Seri Mohamad Shafee Abdullah membangkitkan beberapa perkara ketika menyoal Ean Yong.

Selaku ADUN, peruntukan diterima 600 ribu Ringgit setahun.Ean Yong turut menjadikan Kuala Kubu Baru dan Batang Kali sebagai ADUN angkatnya. Bagi kedua-dua DUN itu, Ean menerima peruntukan 500 ribu Ringgit setahun.

Jelas Datuk Seri Shafee, keseluruhannya sejak dua tahun lalu, Ean Yong telah menerima 3.2 juta Ringgit melaksana projek di ketiga-tiga DUN itu. Jumlah peruntukan itu diakui Ean Yong. Ditanya sama ada semua wang itu telah disalah guna dan kemudian disalur untuk biaya aktiviti politik DAP, ADUN Seri Kembangan itu bagaimanapun menafikannya.

Nafi sahaja tidak cukup, Ean Yong perlu membuktikan secara beraudit mana duit tersebut pergi.Datuk Seri Shafee turut mencadangkan kepada ADUN berusia 32 tahun itu sama ada boleh dikatakan Teoh membunuh diri secara terhormat bagi melindungi majikan dan parti DAP dari tuduhan rasuah. Ini kerana Teoh tahu banyak perkara dan kegiatan yang berlaku.


Sekali lagi ia dinafi. Datuk Seri Shafee turut mempertikai dokumen ditemui di komputer milik Teoh. Antaranya surat tuntutan dari kontraktor berkaitan projek dilaksanakan. Datuk Seri Shafee berkata ia memberi gambaran seolah-oleh Ean Yong dan Teoh yang menetapkan kadar bayaran dan bukan mengikut garis panduan ditetapkan. Ean Yong tidak bersetuju dengan perkara itu.Prosiding akan bersambung Isnin depan. Kebenaran dalam isu Teo makin terserlah, apakah penyokong-penyokong pembangkang tidak dapat menerima bahawa parti mereka juga melakukan rasuah?