Barisan Nasional

Dicatat oleh Admin | | Posted On Sabtu, 2 Julai 2011 at 1:35 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


Duke of UMNO

Posted: 02 Jul 2011 01:33 PM PDT

Duke of UMNO


Gemparrrr..!!! Kotor 2.0 cuba laga-lagakan Tok Guru Omar Din dan Cikgu Majid..!!!

Posted: 02 Jul 2011 08:28 AM PDT

Saya dah call Cikgu Majid...beliau nafikan...siap kau "Pak Din"..!!!

Cikgu Majid tak pernah sokong Kotor 2.0 pun...Pusaka Gayung akan ganyang Kotor 2.0 Sabtu niii...!!!

Nampaknya ada usaha untuk melaga-lagakan Tok Guru Omar Din, pengasas Pertubuhan Silat Lincah Malaysia, dengan Cikgu Majid, pengasas Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayung Malaysia. Perkara ini didedahkan tadi di dalam Perjumpaan dan Mesyuarat Guru-Guru Silat Malaysia, siang tadi.

Menurut Tok Guru Omar Din, beliau menerima sms dan khabar yang kononnya Cikgu Majid memihak kepada perhimpunan Kotor 2.0 dan mencabar beliau untuk bergeruh pencak! Sebenarnya itu adalah kerja sebuah pihak yang sememangnya menjadi tali barut kepada Pakatan Haram...!!!

Padahal, Tok Guru Omar Din baru saja berhubung dengan Cikgu Majid semalam untuk bertanya khabar mengenai perkara itu dan ternyata PERKARA ITU TIDAK BENAR DAN FITNAH! Perkara ini turut disahkan sendiri oleh anak buah Cikgu Majid yang hadir pada majlis itu.

Nak tahu ini semua angkara siapa???

Tok Guru Omar Din enggan memberi nama penuh kepada pengkhianat Bangsa itu. Namun beliau sempat memberi "hint" bahawa individu yang bertanggungjawab itu dikenali sebagai "Pak Din"! "Pak Din" yang mana? Anda cari sendiri. Tapi saya fikir, tentunya mereka yang berada di dalam dunia silat, tahu siapakah gerangannya "Pak Din" ini. Apakah dia "Din Puduraya"?

Nampak sangat ini adalah perbuatan khianat. Tok Guru Omar Din berkata, dia dan guru-guru utama yang lain bukannya tidak kenal "Pak Din" dan konco-konconya itu. Tunggu masa dan ketika saja! Chissss...!!! Pantang Melayu belot dan berkhianat..!!! Hulurkan keris mu kita bertikam satu lawan satu...

Bagaimana Ambiga? Masih nak teruskan? Tak tengok gambar-gambar Tok-Tok Guru Silat yang saya siarkan dibawah? Nak bertemu dengan mereka? Tak payahlah. Mereka tak makan rasuah! Silap-silap kena lempang sulung pulak nanti!!! Siapkan diri tu...kita bertemu di medan tempur Sabtu ini...

Sumpah Pendekar: PENDEKAR TAKKAN UNDUR SETAPAK..!!!

Posted: 02 Jul 2011 07:15 AM PDT




Sumpah Pendekar II

Tujuh petala bumi
Tujuh petala langit
Dari gunung ke lembah curam
Dari sungai ke lautan bergelombang
Kembara adalah setia pada sumpah
Kemenyan dan setanggi penyeri kehadiran kita
Warisan berkurun dari Dato' Laksmana
DIMANA BUMI DIPIJAK DISITU LANGIT DIJUNJUNG

Kita tentang petualang yang datang
Kita sanggah musuh yang menyerang
Kita usir pengkhianat yang curang, kita benci; ada warga yang menconteng arang...
Kita benteng bumi pertiwi ini yang rela menjadi dalang
Kita ganti setiap inci dengan titisan darah hulubalang.
Demi wasiat Ulul Amri; sejak berabad diwarisi
Amanah mempertahankan keluhuran perlembagaan yang hakiki...
Kedaulatan undang-undang yang murni

Sumpah pendekar...
Pantang undur walau setapak
Pantang maut sebelum ajal
Pantang derhaka pada titah
Pantang keris di pinggang kalau tidak berani mati

Berdentum guruh di langit
Merkah bumi dipijak, "PENDEKAR TAKKAN UNDUR SETAPAK"
Pulangkan pamor pada kerisnya
Pulangkan sireh pada gagangnya
Pulangkan mahkota pada takhtanya,
Pulangkan cokmar pada laksmana
Pulangkan langkah pada gelanggang
Pulangkan sumpah pada pendekar
Pulangkan rohani pada jasmani
Pulangkan Bangsa pada Martabat
Sumpah bukan cuma di bibir
"GENGGAM BARA API BIAR SAMPAI JADI ARANG"

Bumi warisan ini
"TANAH TUMPAH DARAH KITA"
Masih menuntut sekadar gelaran tanpa makna
Kita adalah anak watan
Darah yang mengalir di tubuh kita
Semerah darah Si Jebat yang tumpah di bumi Melaka
Semerah darah Si Jebat yang terlekat di Taming Sari
Semerah darah Si Jebat yang tercalit di kening Si Tuah
Semerah darah Hang Nadim yang terhumban ke lautan Temasik
Dan kita pun masih di sini
Mendepani hari-hari yang semakin mencabar
Keutuhan tekat yang kental
Sumpah keramat seorang pendekar
"TAK MELAYU HILANG DI DUNIA"

Dato' Ibrahim Ghafar
Bukit Kapar, Selangor.

Puisi ini diperdengarkan pengarangnya di Perhimpunan Guru-Guru Silat siang tadi. Pembakar semangat sumpah pendekar yang hadir demi mempertahankan Islam, Bangsa dan Tanah Melayu. Memang meremang segala jiwa yang ada.

Tika terdengar jeritan sumpah pendekar, gendang "perang" bertalu di pukul petala, maka bermulalah gerak langkah seorang pejuang agama, Bangsa dan tanahair...!!!

AllahuAkbar..!!!

Eksklusif..!!! Gambar-Gambar Panglima Melayu Mengamuk Pada Ambiga..!!!!!

Posted: 02 Jul 2011 05:30 AM PDT


Sebagaimana yang saya janjikan tadi, saya paparkan gambar-gambar ekslusif sekitar majlis Perjumpaan dan Mesyuarat Guru-Guru Silat Malaysia yang berlangsung di Kelab Sultan Sulaiman petang tadi. Harap Ambiga bersedia dengan "kalaripayat" yang ada...


Dimulakan dengan deklamasi sajak oleh Dato' Ibrahim Ghafar yang bertapa 2 hari di Gunung Ledang...






Memang meremang bulu roma aku mendengar tempikan semangat pendekar Melayu..!!!



Saya akan ketuai gerakan panglima Melayu ini walau berkerusi roda...!


Sekurang-kurangnya sekiranya saya mati, biarlah saya mati memperjuangkan keamanan negara..!!!


Tok Ali Rustam...Pengerusi PESAKA tidak kurang hebat ucapannya...

Jangan ingat Melayu lemah...!!! Pendekar Melayu bangun menentang Ambiga...


Berapi sungguh ucapan Guru Utama ini...gerun aku...



Ini orang silat bercakap soal Islam dan Melayu...ini bukan soal politik! Ini soal Islam dan Melayu!


Wakil dari Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayung - (anak buah Cikgu Majid)


Ayahanda dari Pertubuhan Silat SELENDANG MERAH...!!!

Wakil Pertubuhan Seni Silat Gayung Laksmana


Wakil dari PESAKA Wilayah Persekutuan...(tuan rumah)



Orang lama yang rela mati berdepan Ambiga...!!!


Wakil dari Pertubuhan Seni Silat Gayung Makrifat...Hj. Azam..


Salah seorang panglima berbengkung cula dari Pertubuhan Silat Gayung Laksmana...


Jangan luka 13 Mei dihidupkan kembali...binasa badan..!!!


Tak payah suruh pun saya akan berada dibenteng pertama berdepan Ambiga dan kawan-kawannya...


Ini dia gambar "achi" pengkhianat negara tu....


Orang macam Ambiga ni ke yang orang Islam nak sokong?


Saya tak boleh tengok muka "achi" ni...menyirap darah...!!!


Korang tengok botol air mineral ni...renyukkkk...!!!


Ini dia tangan yang renyukkan botol mineral tu...menahan gelora amarah..!!!


Dan ini dia orang genggam botol air mineral tu...Ambiga nak jadi macam botol tu ke?

Gemparrr..!!! Pertubuhan Silat rela bermandi darahhh..!!!

Posted: 02 Jul 2011 04:04 AM PDT


Saya baru pulang dari majlis tergempar Perjumpaan dan Mesyuarat Guru-Guru Silat Malaysia yang dianjurkan oleh PESAKA di Kelab Sultan Sulaiman. Memang panas bila mendengar pendekar-pendekar silat kita bermesyuarat. Nasib baik tak naik atas meja..!!!

Dalam majlis tersebut, mereka telah berapi-api membincangkan perancangan untuk menghadapi Ambiga dan Kotor 2.0. Siap la korang! Kalau berani, turun la..!!! Kalau taknak peristiwa 13 Mei berulang, jangan cabar kesabaran panglima-panglima kita ni...

InsyaAllah, saya akan uploadkan gambar-gambar eksklusif yang sempat saya rakamkan pada majlis tersebut malam nanti...! Nantikan jam 8.15 malam ini. Tungguuuuu...!!!

p/s: Nak rehat kejap...letih sikit hari ini...

Kata Pakteh...!!

Posted: 02 Jul 2011 01:19 PM PDT

Kata Pakteh...!!


Khas untuk Sanusi Setpol MB Kedah @ Ketua Penerangan Pas Kedah

Posted: 01 Jul 2011 11:43 PM PDT

Assalamualaikum,
Pertamanya terima kasih kepada Tn. Haji Sanusi, Setpol MB Kedah merangkap Ketua Penerangan Pas Kedah kerana memberi maklumbalas kepada komen2 pakteh di blog beliau. Pakteh masih mengekalkan pandangan pakteh bahawa BERSIH 2.0 adalah untuk Anwar Ibrahim dan Pas hanya diperkudakan.

Sanusi berhujah panjang lebar berdasarkan pengalaman beliau semasa menjadi calon dalam PRU12 2008 dan kes mahkamah. Pakteh tidak mampu komen panjang lebar soal undi tentera kerana diluar kemampuan untuk mengetahui selok belok undang-undangnya secara khusus. Apa yang boleh difikirkan ialah mengapa Sanusi begitu percaya 100% tentera yang mengundi di kota Aur itu mengundi Tajuddin?. Bukankah di Parlimen Sik dan DUN Belantik serta Jeneri mojoriti yang dimenangi semuanya rendah?. Ini menterjemahkan beberapa faktor lain menjadi punca kepada kemenangan calon.

Sanusi berhujah soal undi tentera di kota Aur menjadi punca kemenangan Tajuddin tetapi pakteh melihat itu bukanlah faktor penentu. Pakteh menilai dari sudut calon yang dipilih oleh kedua2 parti iaitu Pas dan UMNO menjadi punca utama kemenangan dalam PRU12 di Sik. Pakteh yakin jika Dato' Dr Wan Azmi Ariffin yang menentang Cikgu Uda, Kemenangan akan berpihak kepada Dato Wan, bukannya Cikgu Uda. Fikirkan bagaimana dalam gelombang tsunami yang melanda Pak Lah, Cikgu Uda hanya mampu menang begitu rendah majoritinya sedangkan dalam UMNO, Calon payung terjun yang dihantar itu ditolak mentah2. Begitu juga di Dun jeneri bilamana penghulu Mail ditinggalkan...sepatutnya Pas menang lebih besar namun tidak...mengapa?

kerana kemenangan Pas di Sik pada PRU12 ialah berpunca dari masalah BN/UMNO/Pak Lah/KJ dan bukannya kerana kekuatan Pas. Oleh itu pakteh harap Sanusi menerima kekalahan beliau ditangan Tajuddin secara terbuka. Sik mempunyai pengundi yang mudah terpengaruh dengan isu dan sentimen, oleh itu...Pas dan UMNO boleh menang walaupun tanpa dipengaruhi impak luar. kerana faktor itu, kemenangan di Sik biasanya dengan majoriti yang rendah.

Sanusi,
Abah pakteh dan juga hampir 10 rakannya terkeluar dari senarai SPR...mengapa?. Ini bermakna jika tidak diambil tindakan segera...abah pakteh yang sudah puluhan tahun mengundi memangkah UMNO tidak akan dapat mengundi..begitu juga rakan-rakannya. Adakah patut pakteh hantar mereka menyertai demo BERSIH 2.0?
Pakteh berpandangan adalah lebih bijak menyelesaikannya secara berhemah iaitu buat semua pendaftaran dan sertakan juga pandangan/pertanyaan kita kepada SPR mengapa ini boleh terjadi.

mengapa sebagai sebuah parti yang mengaku bertunjangkan Islam memilih jalan yang lebih besar musibahnya berbanding jalan lain yang lebih memberi kebaikkan. Apakah ini antara pengisian parti sebaik bertukar dari NEGARA ISLAM kepada NEGARA BERKEBAJIKAN (pakteh sedang memakai baju kuning dan memandang DOKUMEN NEGARA ISLAM yang dikeluarkan oleh Pas pada 2003 - cetakan Disember 2003)

Sanusi,
Pakteh masukkan serba ringkas apa yang terkandung dalam Dokumen Negara Islam Pas 2003


Dasar Utama Pemerintahan Islam

Ciri ke 6 al-Hurriyah
Al-Hurriyah (kebebasan) adalah suatu nilai kehidupan yang diimpikan oleh setiap manusia m/s 39
Semua kebebasan yang tersebut di atas dan lain-lain bentuk kebebasan yang tidak bercanggah dengan syara' terutama yang dijamin oleh hak asasi manusia akan mendapat tempat dalam negara Islam tanpa diganggu gugat. Allah berfirman dalam al-Quran: maksudnya: "Dan katakanlah (wahai Muhammad) kebenaran itu ialah yang datang dari Tuhan kamu, maka siapa yang mahu beriman, hendalah ia beriman; dan sesiapa yang mahu kufur ingkar; biarlah dia mengingkarinya."
(surah al-kahfi, ayat 29)
kebebasan dalam negara Islam bukanlah suatu hak mutlak (absolute right) tetapi dipandu oleh peraturan yang melindungi hak orang lain yang mungkin terganggu kerana disalah gunakan. Islam tidak mengakui kebebasan mutlak kerana ianya akan mengancam dan menggangu kebebasan orang lain - m/s 40

Pakteh boldkan apa yang tertulis di atas kerana NEGARA ISLAM Pas sendiri mengakui bahawa ISLAM TIDAK MENGAKUI KEBEBASAN MUTLAK KERANA IANYA AKAN MENGANCAM DAN MENGANGGU KEBEBASAN ORANG LAIN.

jadi masih wajarkah BERSIH 2.0 disertai oleh Pas?

Malaysiakini melaporkan 300 penduduk p. pinang (walupun angkanya 1500) berdemo membantah program BERSIH 2.0 serta Anti Lim Guan Eng. Kesannya ialah kesesakan jalanraya, premis perniagaan ditutup, pelancong/orang luar ketakutan (ini diakui oleh Malaysiakini). BOLEHKAH SAUDARA SANUSI BAYANGKAN JIKA RATUSAN RIBU ATAU PULUHAN RIBU YANG BERARAK DIJALANAN PADA 9 JULAI NANTI?

Bukankah BERSIH 2.0 itu akan menganggu kebebasan orang lain yang ingin berurusan, melalui jalanraya, berniaga, bersiar dan lain2 aktiviti harian?. Bukankah tindakan PAS yang ingin turut serta dalam BERSIH 2.0 itu BERTENTANGAN dengan apa yang digariskan pada m/s 40 Dokumen Negara Islam Pas yang dikeluarkan pada 2003 yang dihujahkan melalui Surah al-Kahfi, ayat 29?

Jika sekadar pekeliling parti, memo, ceramah, surat pakteh masih boleh terima sebagai satu perubahan tetapi ini adalah DOKUMEN NEGARA ISLAM yang diwar2kan Pas dan menjadikan "sahiifah Madinah" sebagai panduan m/s 17. Adalah amat dangkal dan janggal samasekali sebuah parti yang melaungkan Islam bertindak diluar dari apa yang diikrarkannya.

Atau...kerana ciri-ciri utama negara Islam yang kini berubah...jika Negara Berkebajikan merupakan ciri ke 7 sahaja dlam dokumen 2003 m/s 45, kini menjadi DASAR ATAU MATLAMAT UTAMA....maksudnya kini perlu begini...ciri-ciri Negara BERKEBAJIKAN...dan Negara islam itu mengisi tempat ke 7 yang dikosongkan dalam dokumen terdahulu...Begitu?....

Dan kerana itu...BERSIH 2.0 ini berhak/wajar disokong dan disertai Pas..kerana dokumen NEGAR ISLAM 2003 sudah tidak relevan...itu dulu....dulu semasa ingin melaksanakan negara Islam...kini tidak lagi...kini hanya negara berkebajikan iaitu ciri ketujuh dalam Negara Islam.....?...m/s 45

itulah bezanya Pas dulu dan Pas kini....semuanya kerana Pas kini sudah dikuasai oleh Anwar Ibrahim yang dipecat dari UMNO kerana isu Moral....

Sekian buat masa ini

Artikel ini pakteh tujukan Khas untuk Tn Haji Sanusi, Setpol MB Kedah yang juga ketua Penerangan Pas Kedah. Tuan Haji boleh menjawab di blog Pakteh atau di blog tuan haji, InsyaAllah pakteh akan membacanya.

p/s: Firman Allah SWT dalam surah al-Baqarah ayat 195:Maksudnya: "dan janganlah kamu sengaja mencampakkan diri kamu ke dalam bahaya kebinasaan dan berbuat baiklah kerana sesungguhnya Allah mengasihi orang yang berusaha memperbaiki amalannya"

House PK

Posted: 02 Jul 2011 01:16 PM PDT

Kedah Ke KL - MctHeory

Posted: 02 Jul 2011 01:09 PM PDT

Kedah Ke KL - MctHeory


Bacaan Yasin dan Tahlil

Posted: 02 Jul 2011 07:14 AM PDT









Hebatnya ujian Allah kali ini.. tak mampu ku menangungnya.. masyallahh..

waadat

Posted: 02 Jul 2011 01:06 PM PDT

waadat


Suatu kisah

Posted: 02 Jul 2011 10:01 AM PDT

Dah lama Demang tak berkisah. Dinihari ini Demang nak berkongsi satu cerita yang diberikan seorang sahabat.

Kisah ini berlaku di suatu zaman, di sebuah pusat pengajian Islam.

Pada suatu hari sheikh madrasah tersebut mengumumkan ketua pelajar yang baru untuk suatu tempoh.

Lantikan tersebut rupa-rupanya menimbulkan rasa kurang senang seorang penuntut yang lebih senior di situ. Rasa tidak puas hati tersebut diluahkan kepada sheikhnya.

Pak Sheikh memanggil kedua-dua penuntut itu mengadap beliau. Sheikh tersebut mengambil sebatang pena dan membuat dua tanda 'X' di dinding putih di hadapan mereka.

Pak Sheikh meminta kedua-dua penuntut itu memberitahu beliau apa yang mereka lihat.

Penuntut senior yang memakai kepiah hijau dengan bulatan putih di tengahnya itu memberitahu bahawa dia melihat dua tanda 'X'.

Penuntut kedua pula menyatakan bahawa dia melihat 'sebuah dinding putih yang besar dan terdapat dua tanda 'X' di tengahnya'.

Itulah gambaran orang PAS yang sering melihat masalah kecil pada kerajaan dan melupakan begitu banyak perkara baik yang telah dilaksanakan kerajaan sejak merdeka.

Seorang sahabat bercerita. Suatu hari beliau berada di sebuah hospital dan melihat seorang warga emas menjinjit sekampit ubat yang diberi pegawai farmasi di situ.

Beliau bertanya kepada pegawai tersebut dan dimaklumkan bahawa ubat tersebut adalah untuk bekalan selama 3 bulan pakcik tesebut.

Kos bagi ubat tersebut ialah RM3800.

Persoalannya, berapa orangkah yang sedar tentang itu?

Betullah, memang itu semua tanggung jawab kerajaan. Demang pun tak mahu jawab "itu menunjukkan kerajaan berjaya menunaikan tanggung jawab" seperti selalu.

Mungkin juga anda akan balas bahawa Malaysia banyak minyak. Demang cuma nak ingatkan, minyak dalam bumi itu bukan boleh keluar sendiri.

Itu baru satu. Nanti kita sambung lagi.

THE FLYING KICK

Posted: 02 Jul 2011 01:04 PM PDT

PEJUANG BANGSA

Posted: 02 Jul 2011 11:48 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Kalau UMNO anjur demontrasi , jumlahnya jadi berpuluh ribu orang..

Posted: 02 Jul 2011 03:00 AM PDT




GEORGE TOWN, 2 Julai – "Kalau UMNO yang buat demonstrasi, jumlahnya bukan 1,000 orang seperti semalam tetapi jumlahnya akan jadi berpuluh ribu orang," kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman

Sambil menafikan penglibatan UMNO dalam demonstrasi di Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) di sini semalam beliau memberitahu UMNO negeri mempunyai keahlian serami 150,000 orang.

Justeru tegasnya UMNO negeri tidak pernah mengarahkan demonstrasi berkenaan diadakan.

"Saya mendapat banyak panggilan daripada rakan-rakan semalam berhubung perkara ini. Ingin saya maklumkan bahawa UMNO negeri langsung tidak terlibat dalam demonstrasi di Komtar atau mana-mana tempat," katanya di sini hari ini.

Semalam 1,500 orang termasuk anggota pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mengadakan tunjuk perasaan anti Ketua Menteri Lim Guan Eng.

Mereka berarak hampir sejam dari Masjid Melayu Lebuh Aceh ke Komtar.Bagaimanapun Zainal Abidin berkata terdapat anggota parti itu yang menyertai pelbagai NGO di negeri ini.

"Memandangkan parti ini rapat dengan rakyat, banyak anggota kita terlibat dengan NGO. Mereka pergi atas nama NGO sendiri," ujarnya.

Beliau berkata sebagai parti yang bertanggungjawab, UMNO tidak akan mengadakan demonstrasi seumpama itu.

"Saya mendapat banyak rungutan daripada masyarakat Pulau Pinang bahawa keadaan lalu lintas sesak teruk sehingga menyebabkan aktiviti mereka terganggu.

"Sama juga yang akan berlaku pada 9 Julai (perhimpunan haram), kalau mereka buat juga demonstrasi, lalu lintas akan sesak dan kita tak dapat menjalankan kerja seperti biasa," katanya.

Katanya UMNO Pulau Pinang berharap perhimpunan haram pada 9 Julai ini tidak diteruskan kerana ia akan mencetuskan lebih banyak demonstrasi daripada pihak yang tidak menyokong perhimpunan itu.

"Elok jangan kita adakan benda yang boleh menggugat keselamatan negara. Bolehkah kita mengawal keadaan bila semua orang nak mengadakan demonstrasi," ujarnya.

Pendekar Silat nak turun 9 Julai , siap la juak-juak BERSIH !

Posted: 02 Jul 2011 02:11 AM PDT


Hari ini ada mesyuarat Guru-guru Silat dari seluruh negara untuk membincangkan tentang BERSIH . Dikhabarkan mesyuarat ini cukup panas dan semua tok guru silat berang dengan juak-juak BERSIH ini yang mahu menghuru-harakan negara pada 9 Julai ini .

antara ayat amaran mereka kepada Ambiga dan juak BERSIH 


         "  kami pergi dan takkan balik " 

KANTOI ! Bukti Malaysiakini memang kuat MENIPU & FITNAH

Posted: 01 Jul 2011 11:07 PM PDT

Sudah terbukti portal ini memamg patut ditukar nama dari Malaysiakini kepada AnwarKINI @  GuanEngKINI .  Tak payah la dok berselindung disebalik portal bebas lagi dan memang jelas sokong Guan Eng ,Anwar dan Pakatan .

Semalam portal rasis  ini  telah membuat fitnah mengatakan bahawa kumpulan yang terlibat di dalam perhimpunan anti-DAP dan anti-Beersih di Pulau Pinang berlagak samseng dan memecah cermin kereta  seperti di bawah ini :



Bila pembaca2 portal ini yang terdiri penyokong Anwar, geng ultra kiasu , penganut PAS ini baca, terus disebarkan berita palsu dan fitnah ini  walhal itu semua itu bohong !

Semalam beberapa blog telah mendedahkan pembohongan Malaysiakini dan wartawan tua Susan Loone ini yang berbohong dalam melaporkan berita. Malah pihak NGO juga telah membuat laporan polis mengenai artikel fitnah Malaysiakini ini dan mendesak memohon maaf .

Hari ini mereka telah mengubah beberapa perkataan dan perenggan .



Jelas sekali , wartawan Malaysiakini ini tidak beretika & tidak memohon maaf langsung di atas tulisan artikel fitnahnya.

PKR & PAS kena sawan Umi Hafilda nak mai ceramah di Nibong Tebal !

Posted: 01 Jul 2011 10:01 PM PDT



Apa kejadahnya puak-puak bangang ini meroyan tahap gaban pasal ceramah Umi Hafilda ini ?  Umi tak boleh ceramah sebab bakal memecahbelahkan masyarakat ...hahaha..nak tergelak aku dengan alasan bodoh ini ..

Ostat PAS mana ajar hang pa semua ni ? Yang kerajaan DAP dan Malik Kassim nak buat pilihanraya masjid tak pulak dikatakan memecahbelahkan masyarakat.

Guan Eng & Anwar dok ceramah sana sini tak pulak UMNO pergi buat report polis sebab boleh pecahbelahkan umat Islam .  Nampak sangat la PAS dan PKR takut dengan seorang perempuan yang kini menjadi musuh utama Anwar  ini .

Sebelum ini nak bantah ceramah Umi ini, lebih baik PAS dan PKR suruh Anwar pergi saman Umi Hafilda  kalau al juburi itu ada teloq !

CERAMAH UMI HAFILDA DI NIBONG TEBAL 

TARIKH : 2 JULAI 2011 
TEMPAT : DEWAN PERDA ,SUNGAI ACHEH 

PENCERAMAH 

UMI HAFILDA ALI 

DATUK ZAINAL ABIDIN OSMAN 


"  Kedatangan sulung Ummi ke Nibong Tebal ini membuatkan penduduk sekitar Nibong Tebal begitu teruja dan dijangkakan ramai akan hadir bagi mendengar pendedahan sebenar dari mulut oang yang pernah begitu rapat dengan Anwar Ibrahim.


Oleh kerana situasi inilah, puak PKR dan hamPAS yang diketuai oleh Hj Wan, Timb. Ketua cabang PKR Nibong Tebal yang berangan tinggi nak jadi calon DUN di Sungai Acheh bersama 20 orang balachinya, semalam telah membuat repot polis 'kononnya' program ini bakal memecahbelahkan masyarakat'. ANAK SEBERANG  

Guan Eng mahu BERSIH atau Pulau Pinang akan lumpuh pada 9 Julai ?

Posted: 01 Jul 2011 09:11 PM PDT

Begitulah kata-kata YDP Perkasa Pulau Pinang, Dato Ahmad Saad kerajaan DAP Pulau Pinang terus dengan perhimpunan haram haram Bersih 2.0.

Lebih 20 pertubuhan bukan kerajaan Pinang merancang mengadakan perhimpunan di Jambatan Pulau Pinang pada 8 Julai ini jika Ambiga dan Anwar terus berdegil untuk mengadakan perhimpunan haram pada 9 Julai.






Perhimpunan di jambatan selama 15 minit saja telah menyebabkan trafik jam sepanjang 10 batu. Pastinya jika ianya lebih dari itu, seluruh Lebuhraya Utara Selatan boleh jam dan pemberontak Bersih yang inginkan ke Kuala Lumpiur tidak akan dapat pergi.


"Biar siapa pun tak boleh masuk atau keluar (Pulau Pinang). Kita tengok siapa yang akan susah," katanya dalam sidang media di George Town hari ini.

Semua pihak yang berhasrat menyertai perhimpunan haram akan tahu, rasa dan sedar bahawa tindakan mereka itu boleh menjejaskan semua pihak.

Sebelum itu satu tunjuk perasan telah diadakan dengan perarakan melibatkan 3,000 orang di kawsan Komtar menyuarakan kezaliman LGE terhadap rakyat Melayu Cina dan India untuk mengutamakan kepeentingan politik DAP dan kroni LGE.



Sepanjang perarakan peniaga-peniaga Cina hanya melihat saja dan kebanyakkan menutup kedai masing-masing ketakutan. Namun tiada berlaku sebarang peristiwa yang tidak diingini.

Tindakan dan amaran Ahmad Saad kepada Lim Guan Eng amat tepat sekali kerana dipercayai kerajaan DAP Pulau Pinang adalah salah seorang pembiaya utama perhimpunan haram Bersih 2.0.

Sumber kami sudah ikuti dan trace dari beberapa rangkaian Bersih dan dapati wang dan link perginya ke DAP Pulau Pinang.Itulah sebab kami sudah modify gambarajah AIDC untuk masukkan peranan DAP teratas sekali dalam Bersih:

Lim Guan Eng berada di dalam Komtar di pejabatnya semalam. Adakah hati komunisnya masih berdegil melihat huru hara yang berlaku dari perhimpunan sekejap saja?

Nampaknya begitulah, kerana DAP yang konon menuntut hak berhimpun, hak bersuara dan pelbagai hak kepala bapak dia, LGE mengarahkan polis agar mereka yang ditahan tidak dibenarkan ikat jamin atas penglibatan. Ianya termasuk Senator Ezam Mohd Nor.

Lumpuhlah Pulau Pinang, lumpuhlah sumber kewangan DAP dan Lim Guan Eng yang zalim. Hmmm ... yang suara macam itik tu kat mana semalam?


sumber : the unspinners 






NGO buat laporan polis terhadap Malaysiakini siar artikel FITNAH

Posted: 01 Jul 2011 05:24 PM PDT



Beberapa wakil pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang menyertai perarakan dan perhimpunan membantah kepimpinan Ketua Menteri, Lim Guan Eng di sini hari ini membuat laporan polis mendakwa portal berita Malaysiakini menyiarkan laporan berbaur fitnah terhadap mereka.

Wakil mereka, Aziaan Ariffin membuat laporan tersebut di Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut pada kira-kira pukul 6 petang sebagai menafikan laporan portal itu yang menyatakan berlakunya kejadian memecah cermin kereta ketika demonstrasi berlangsung hari ini.

"Apa yang dilaporkan dalam portal tersebut adalah fitnah semata-mata yang saya lihat cubaan untuk mencetuskan rusuhan kaum.

"Mana ada kejadian seperti itu kerana perhimpunan yang kami lakukan itu terkawal. Justeru, kami meminta Malaysiakini menarik balik laporan tersebut dan jika mereka enggan berbuat demikian, kami akan mengambil tindakan," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.




Komen GPB  

Malaysiakini ini  memang patut diajar macam ni je  ... memang media pembohong & putar belit !  Wartawan tua Susan loone itu  menyorok di jauh saja tetapi dok tulis artikel fitnah dan menghasut !

10 orang ditahan demo di Komtar bukti Polis tidak pilih bulu

Posted: 01 Jul 2011 06:42 AM PDT


Petang tadi selesai sahaja solat jumaat satu demontrasi anti Lim Guan Eng diadakan di Pulau Pinang di mana lebih 2,000 pemuda Patriot berarak dari Masjid Kapitan Keling menuju ke Komtar yang menempatkan pejabat Ketua Menteri Lim Guan Eng.

Dalam perhimpuan tersebut saya difahamkan bahawa seramai 10 orang telah ditahan oleh polis termasuk Senator Ezam Mohd Noor. Demontrasi yang diadakan siang tadi antara lain juga dilihat bertujuan untuk memberi 'amaran' kepada pihak BerSHIT yang akan mengadakan perhimpunan haram pada 9 Julai ini.



Bukan sahaja ada anggota Patriot Pemuda turut ditahan, malah rakan dari Penang juga ada memaklumkan kepada saya ada beberapa peserta turut dapat merasa 'nikmat' pukulan cota daripada FRU. 

Mereka yang ditahan oleh pihak Polis siang tadi difahamkan dikenakan tahanan reman selama dua minggu oleh pihak Polis. Namun berita yang baru saya terima sebentar tadi memaklumkan kepada saya bahawa kesemua mereka ini telah pun dilepaskan.




Rentetan daripada kejadian ini, jelas membuktikan kepada kita bahawa pihak Polis tidak berkompromi dengan mana-mana pihak waima daripada UMNO sekalipun jika terbukti mencetuskan kekecohan serta menganggu ketenteraman awam.

Walaupun terdapat dakwaan daripada Elizabeth Wong yang mengatakan bahawa pihak Polis berat sebelah dalam mengenakan tindakan terhadap pihak Pemuda Patriot. Dakwaan ini dibuat bertujuan menimbulkan presepsi buruk rakyat terhadap pasukan Polis yang kononnya dikatakan sering menjadi alat tunggangan BN.



Lilitan Kepala "Fisabilillah" dipakai hampir kesemua Anggota Patriot Pemuda

Adakah pihak Polis masih tidak adil dalam menjalankan tugas mereka? Jelas dakwaan jahat yang dibuat oleh pembangkang bahawa jika puak UMNO yang mengadakan perhimpunan mereka dilihat mempunyai keistimewaan di mata pihak Polis merupakan satu dakwaan jahat serta tidak berasas.

Namun diharap pihak Polis dapat memberi kerjasama yang wajar kepada Patriot memandangkan niat kumpulan ini jauh dilihat berbeza serta tidak mempunyai sebarang agenda tersembunyi sebagaimana BerSHIT.



Kepada siapa itik ini ditujukan?
Akan tetapi kita sebagai rakyat Malaysia hendaklah patuh kepada undang-undang yang sedia ada dan jika kita ingar serta melanggar undang-undang yang ditetapkan maka terimalah hukuman dengan hati yang terbuka. 


Syabas buat Pemuda Pulau Pinang kerana berjaya mengoncang telur Lim Guan Eng hari ini.

Akhir sekali syabas buat PDRM kerana berjaya melaksanakan tugas yang diamanahkan dengan sempurna. Tahan saja mana-mana pihak yang melanggar undang-undang tidak kiralah pemuda UMNO sekalipun.



sumber : double Y 


Komen PB 


Tangkapan pemimpin himpunan ini menunjukkan polis tidak memilih bulu dalam menjalankan tugas. Kerajaan DAP yang kuat menyokong BERSIH harus ingat ... ini baru 2000 orang berdemo telah melumpuhkan Komtar dalam masa beberapa jam , bagaimana keadaan KL jika  puluhan ribu  yang akan turun pada 9 Julai ini nanti oleh juak-juak BERSIH ? 



Keris Pusaka Melayu

Posted: 02 Jul 2011 11:46 AM PDT

Keris Pusaka Melayu


PAS akui haram sertai DEMONSTRASI !!!

Posted: 01 Jul 2011 06:23 PM PDT

rally%2BBersih.jpg

gambar demonstrasi haram BERSIH 2007

Berdasarkan dari gambar di atas kita boleh nampak dengan jelas bagaiman sudah pun berlaku percampuran antara lelaki perempuan…begitu juga sudah jelas bahawa ajaran Islam yang mengatakan ia boleh menjadi haram apabila telah berlaku percampuran lelaki perempuan telah pun berlaku…

Ia turut diaakui oleh blog PAS seperti link di sini

http://dupahang.wordpress.com/2011/06/26/hukum-demonstrasi-bersih-2-0-antara-fatwa-mengharam-dan-mengharuskan/

Teringat bagaimana muta’ah dihalalkan SYIAH demi ‘keseronokan’ dan begitu juga percampuran lelaki perempuan untuk mengganggu pengguna jalanraya seperti yang ditunjukkan di atas adalah sangat jelas status HARAM-nya tanpa perlu dibincangkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan.

Budak kecil pun tahu apakah hukum mengganggu atau menyakiti pengguna jalanraya yang lain yang mungkin terganggu perjalanan mereka menjalankan urusniaga, atau tersekat kecemasan isteri ingin bersalin, atau untuk menghantar mangsa kemalangan yang memerlukan laluan yang tidak disekat seperti demo haram seperti di atas.

Sila lihat keratan faktwa dari Blog Pro PAS di bawah dan jangan terkejut PAS memang menghalalkan perkara haram mengikut hawa nafsu mereka bukan atas nama kebenaran dan ajaran Islam yang sebenar…

Semua demi merebut kuasa menuju Putrajaya !!!

HUKUM+BERSIH.png

sumber :
http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/07/blog-pas-akui-haram-lelaki-bercampur.html


DIMENSI

Posted: 02 Jul 2011 11:30 AM PDT

DIMENSI


Omegay: weii Mat sabun!..pegi pak chu cheng la luuu! >|D

Posted: 02 Jul 2011 09:00 AM PDT


ehsan dari peraktoday the portal

saksikan kebangkitan anak2 muda di Perak. sekitar 7000 anak2 muda bangkit bersemarak melaungkan semangat cintakan Malaysia!. semakin ramai anak2 muda yang sayangkan agama, bangsa dan negara!

lepas ni Mat sabun boleh main sabun dalam tandas dengan milosuam! kehkehkeh

Omegay: Hindraf menghanjeng manje depan pejabat PAS

Posted: 02 Jul 2011 06:00 AM PDT


Penyokong Hindraf Berdemo Depan Pejabat PAS

KUALA LUMPUR: Kira-kira 30 pemuda, yang dipercayai penyokong pertubuhan haram, Barisan Bertindak Hak Hindu (Hindraf), mengadakan demonstrasi menentang perhimpunan haram pada 9 Julai ini di hadapan ibu pejabat PAS, di Jalan Raja Laut, di sini pada Sabtu.

Mereka dilihat berkumpul dan membuat kecoh di hadapan pejabat itu pada pukul 11.20 pagi dengan memegang sepanduk antaranya tertulis 'Datuk Ambiga Jangan Buat Kecoh Di Malaysia' dan 'Jangan Ikut Nik Aziz'.

Bagaimanapun, mereka dilihat melarikan diri dengan menaiki kereta 10 minit kemudian apabila beberapa anggota polis tiba di tempat kejadian. BERNAMA

aiseymen 30 orang jek?..apsal tak cukupkan 30,000? Kalau dulu hindraf bleh kumpul berpuluh2 ribu orang tak kan la nak gegar bangunan pas setakat 30 orang jek adoiyaiii.

lain kali kumpul la 30,000 orang kasi gegar sampai runtuh bangunan pas tuh. biar penganut2 pas tu tebenam sekali dalam bangunan tuh. kehkehkeh yehaaaaaaaaaaa!!

Omegay: Cara urus negara berkebajikan berkepale hotak wally slipau!

Posted: 02 Jul 2011 04:30 AM PDT


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berjanji akan menyediakan pejabat baru kepada Persatuan Pemandu Teksi Jajahan Pasir Puteh setelah kerajaan Pas Kelantan merampas tapak perhentian teksi di bandar Pasir Puteh itu dan menjualnya kepada sebuah syarikat swasta.

Beliau berkata, kerajaan Pusat akan mencari lokasi baru yang sesuai untuk dijadikan tapak perhentian teksi di dalam bandar Pasir Puteh.

Beliau juga meluahkan rasa kesal terhadap tindakan kerajaan negeri melalui Perbadanan Kemajuan Iktisad Negeri Kelantan (PKINK) yang memutuskan untuk menjual tapak perhentian teksi di Pasar Lama Pasir Puteh setelah lebih 20 tahun perhentian itu beroperasi.

"Insya-Allah kita akan bantu dirikan pejabat baru," katanya ketika berucap selepas melakukan tinjauan mesra di sini termasuk bertemu dengan Persatuan Pemandu Kereta Sewa Jajahan Pasir Puteh hari ini. - Utusan Malaysiaku sayang

apo lagi den nak cakap..gini le cara wally slipau urus negeri. wally slipau bangga sangat dengan negeri berkebajikan tapi terpaksa bergantung harap dengan kerajaan BN untuk tunaikan janji diorang!. bagus le tu wally!. amalkan ler lagi! mudah2an sebelum PRU13 nanti cepat2 la serahkan kerajaan negeri kat BN. lagi cepat dan mudah kehkehkeh

Omegay: Bershit - Dah terhantuk baru nak tergadah?

Posted: 02 Jul 2011 03:15 AM PDT


"Lepaslah mereka yang ditangkap"
Mohd Sabri Said
KEPALA BATAS, 1 Julai: "Lepaslah mereka yang ditangkap. Mereka tidak bersalah apa-apa pun. Tak kan pakai baju berlambangkan Bersih 2.0 salah sehingga dilabelkan melawan Yang di-Pertuan Agong dan ingin hidupkan semangat komunisme," tegas kaum keluarga dan sahabat handai 30 tahanan yang masih merengkok dalam lokap polis sehingga hari ini.

Difahamkan mereka terus ditahan beberapa hari lagi untuk siasatan manakala mahkamah semalam memutuskan tahanan boleh dilawati walaupun bercakap berhalangan tanpa nampak wajah yang jelas.

Semalam sekali lagi ahli keluarga dan rakan yang turut memberikan sokongan moral memenuhi Ibu Pejabat Polis (IPD) Kepala Batas yang menempatkan 11 orang perempuan, Ibu Pejabat Kontijen Polis Pulau Pinang (IPK) di Georgetown 7 orang termasuk Ahli Parlimen Sungai Siput, Dr Jeyakumar, Pejabat Polis Butterworth seramai 10 lelaki serta 2 orang kanak-kanak belasan tahun di Balai Polis Sungai Dua.

Wakil PSM, Bawani semasa ditemui di IPD Kepala Batas memberitahu, tindakan drastik itu tidak wajar kerana kedatangan rombongan bas itu bukan untuk memberontak sebaliknya menghadiri satu program 'Udah BN bersaralah' yang dijadualkan di Sungai Ara, Pulau Pinang.

Setakat ini, katanya beberapa orang dibenarkan berjumpa ahli keluarga dan sahabat handai itupun setelah campur tangan pihak Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam), antaranya ialah Chang Mooi, Soh Sook Hwa dan Selvam a/l Sinnah iaitu pemandu bas.

"Mana mungkin mereka nak lawan Yang di-Pertuan Agong kerana sedar Yang di-Pertuan Agong adalah payung kesejahteraan Malaysia. Ia hanya rekaan sahaja," ujar beliau.

Koy Yong pula menyifatkan penahanan 30 anggota PSM tanpa sebab satu kesalahan yang mana akhirnya mensabitkan mereka dengan kes berkenaan.

"Kami tahu latar belakang rakan kami. Mereka bukan penjenayah sehingga direman sebegitu rupa.

"Kalau mereka penjenayah atau membawa senjata kami rela mereka disabitkan kesalahan itu. Ini tidak mereka hanya memakai baju kuning saja," sambungnya.

Sementara itu rakannya, Ganesan menambah, hati merasa sayu apabila mengenang isterinya, Kavitha terpaksa tidur dalam lokap sedangkan isterinya tidak memberontak atau membawa senjata untuk menentang kerajaan.

"Lepaskan mereka yang ditahan. Mereka tidak langsung bersalah, apa guna dikurung," katanya selepas menemui isteri tercinta di IPD Kepala Batas. - harrkkhhhakkptuihhh

tau plak merayu, meleleh air mata. sebelum ni pihak polis dah beri amaran jangan libatkan diri dengan perhimpunan atau apa2 juga yang berkaitan dengan Bershit haram. Polis dah teliti segala kemungkinan buruk jika perhimpunan tersebut di teruskan. apa2 saja perkara di luar dugaan boleh berlaku dan di luar kawalan manusia!

Tapi korang jugak yang degil kepale batu tak dengar nasihat!. Tentu la mak bapak korang pun akan marah kalau korang melawan cakap orang tua!. nah sekarang sape susah? mak bapak, anak bini korang jugak! sebelum korang bertindak bodoh, ade ke korang pikir natijah, sebab musabab kenapa diorang pergunakan korang dulu?

Pernah terlintas dalam kepale hotak korang apsal Bershit tak dapat permit? korang tak tau membezakan sape yang di upah dan sape yang di perkudakan? korang cuma tau dengar cakap pemimpin2 fuckatan yang mengenepikan undang2. korang cuma alat yang boleh di pakai buang!

Memang diorang boleh jamin sebab diorang banyak duit hasil dari sumbangan penyangak2 luar negara yang nak tengok negara huru hara. semuanya hasil keje tangan korang jugak!. Pelancong pun takut nak datang. ekonomi pun merudum. kemudian fuckatan amik kesempatan hentam balik kerajaan di sebabkan ekonomi jatuh!

pernah tak korang terfikir kenapa fuckatan selalu salahkan kerajaan yang tak demokratik tapi mereka sendiri tak pernah lakukan perubahan atau pemilihan calon yang telus dan demokrasi dalam parti mereka sendiri?

ahhhh kita cakap macam mana pun kat puak pembangkang ni, diorang tak akan insaf!. biar diorang jahanam kat dalam lokap tu. macam guan siyal eng cakap "jangan lepaskan mereka2 tu" >:]

Omegay: Tembolok wally slipau besar macam totey anuwar!

Posted: 02 Jul 2011 12:30 AM PDT


"Membaca berita-berita politik tanah air, semakin ramai yang ditangkap kerana Himpunan Bersih 2.0.

"Hakikatnya pada hari ini Umno nak diharapkan menjaga Islam pun tak boleh, nak jaga demokrasi pun tak mampu, apa lagi yang diharapkan pada Umno? BN? Hanya jaga tembolok sahaja," - Murshitdol Wally slipau




palotak dia lah!. dia bleh plak jaga tembolok anak beranak!. dah ler pakatan pun anak beranak yang konker. lagi ade telow nak ngate orang lain??. kebajikan rakyat tak mampu nak jaga, Islam pun dia dah gadai kat kit siyal. tu dah demokrasi sangat ker? demokrasii koononnn!!. anuwar punye totey keras melengkong yang gatal cari lobang jantan, amoi lu tak berani plakk nak sound?

g jahanam la sama demokrasi lu murshitdol lahanat! harkkkkk ptuihhhhh!! kehkehkeh

Omegay: Syiah, Komunis, ambigau - gandingan setan!

Posted: 01 Jul 2011 10:00 PM PDT


Pakatan Rakyat (PR) is confident young voters will deliver the pact at least seven states in the next general election, says PAS deputy president Mohamad Sabu.

The popular leader, better known as Mat Sabu, said the federal opposition plans on retaining Kelantan, Penang, Selangor, Kedah and winning back Perak. - TheMalaysiainsideanuvajiass

Impian mat sabun nak tengok golongan belia merampas putrajaya dari BN memang menggiurkan. mat sabu begitu yakin belia2 akan memberikan sokongan terhadap fuckatan sekaligus akan merampas putrajaya berdasarkan congakan rambang beliau.

sama seperti impian yang dinyatakan oleh ketua komunis kit siyal sebelum ini yang nak merampas 9 lagi kerajaan negeri. Tapi benarkah golongan belia menjadi penentu kemenangan fuckatan? Mungkin ada asasnya.

selama ini fuckatan menyasarkan undi anak2 muda kerana minda mereka mudah di eksploitasi. Hanya dengan memercikan sikit api kebencian, sudah cukup untuk menyemarak kan semangat ekstrimis terhadap sesiapa jua waima dengan ibubapa sendiri!

Bagaimana pun Pasrael tau, tidak semua belia begitu mudah di pengaruhi. sebab tu pasrael dah lama 'menternak' belia2 jadi militan di madrasah2 dan sekolah pondok milik mereka. tak ketinggalan ada segelintir guru2 yang berfahaman songsang mengajar di sekolah2 kerajaan.

dengan bantuan dana luar yang besar tidak mustahil wujudnya gerakan2 'menyesatkan' belia2 di Malaysia. Baru2 ini kita di kejutkan dengan pendedahan wujudnya maahad persendirian yang merekrut belia2 sebagai ahli2 militan.

Anak2 muda di ajar bagaimana menjatuhkan sesebuah kerajaan dengan menerapkan ideologi militan sekaligus ianya telah memberikan gambaran buruk terhadap agama islam!. Inilah ajaran yang bakal pasrael terapkan pada Bershit akan datang. Syiah khawarij jalan seiringan dengan komunis pailang!.

tiada sape yang dapat menjamin situasi aman akan kekal pada 9 Julai ini!

Omegay: Guan Siyal Eng sorok dalam jamban..Ego Bershit bakal tercalar!

Posted: 01 Jul 2011 06:20 PM PDT


"Ketua rejim komunis"

kehkehkehkeh timbalan ketua komunis malaysia guan siyal eng pasti bersembunyi dalam jamban apabila lebih kurang 1500 rakyat pulau pinang berarak ke komtar membantah kekejaman rejim komunis pimpinannya semalam!

itu baru 1500 di pulau pinang..bayangkan kalau di adakan di KL...perghhh!! telow khalid dan bontot ambigau gerenti layut tak tak beroksigen bebb! huhuhu. Kerisauan guan siyal eng terhadap kebangkitan rakyat penang cukup terserlah apabila datuk zahrain hashim mendakwa ketua rejim siyal mengarahkan agar mereka yang di tangkap tidak di lepaskan!


gambar kredit dari blog Gerakan timur

tengok la betape punye SIYAL anak komunis bagero!, lahanat!, ci**i!, lanjiao!, kiwak!, haramzaderr!, busuk hati! punye manusia! (sori gua memang marah!)...harkk ptuihhh!!. sudah tentu perhimpunan menentang kezaliman dan penindasan yang di lakukan oleh guan siyal eng terhadap rakyat dan tuntutan fuckatan terhadap 8 perkara cukup bebeza!

SPR dah memberikan mereka peluang untuk berbincang berkaitan tuntutan mereka namun tetap menolak mentah2 begitu saja. Tapi adakah guan siyal eng bertindak adil terhadap kaum melayu dan india dalam melaksanakan undang2 yang di lihat berat sebelah?

PENGERUSI Persatuan Suara Anak-Anak Malaysia Pulau Pinang, Mohamed Ghani Abdul Jiman ditahan polis ketika cuba memasuki Kompleks Tun Abdul Razak (KOMTAR) dalam demonstrasi, di Georgetown, semalam.

pejuang bangsa!

tindakan rakyat pulau penang yang begitu berani bangkit menentang kekejaman rejim komunis guan siyal eng membuktikan ketidakpuasan hati rakyat yang berterusan di tipu dan di zalimi!. Kita tak perlu heran dengan tindakan kerajaan rejim komunis yang menjalankan hukuman ikut suke mak bapak dia sebab dah perangai komunis memang camtu!

Lihat saja portal2 pembangkang baik di haaarkkkhakptuih atau di Malaysiainsideanuvajiass, tiada langsung berita yang di keluarkan berkenaan perhimpunan rakyat di Penang!.

Bagaimanapun berlainan pula di Malaysiakini. wartawan mereka terus memutarbelitkan fakta perhimpunan tersebut. ini membuktikan bahwa mereka juga mula 'terasa kecut' dan dapat merasakan 'bahang rakyat Malaysia' yang bakal membakar ego penganjur Bershit sampai hangus jika mereka tetap meneruskan perhimpunan haram minggu depan!

bersiap sedia la wahai geng2 pandikutti bershit dengan api kemarahan rakyat yang sebenar! harkkk ptuihhh!!

klik sini untuk foto2 kebangkitan rakyat di penang

PeranakSamaTuaran.

Posted: 02 Jul 2011 11:25 AM PDT

PeranakSamaTuaran.


Kenapa perlu DEMO??

Posted: 01 Jul 2011 11:46 PM PDT


Rakyat negara ini bukan rakyat negara Indon, Thailand.. yang kononnya lebih demokrasi dari negara Malaysia, tetapi mempunyai kuasa ekonomi yang paling tercorot di Asia Tenggara. Rakyat negara ini bukan seperti rakyat negara Arab, yag kini sudah kerasukkan oleh pengaruh dadah yang di banjirkan oleh negara -negara yang ingin memiliki minyak mereka. Rakyat negara ini bukannya suka pada keadaan huru hara, yang hanya sinonim dengan kehidupan masyarakat yang tinggal di bandar. Rakyat negara ini inginkan kedamaian, supaya senang mereka mencari rezeki, nafjah untuk keluarga dan kehidupan mereka.

Sekiranya penganjur dan penyokong rancangan perhimpunan haram itu ingin kehidupan seperti itu, maka adalah lebih baik mereka berhijrah saja negara tersebut. Itu adalah bahasa yang sopan, tetapi sekiranya nak menggunakan bahasa yang kasar atau marah. TANGKAP DAN USIR SAHAJA MEREKA DARI NEGARA INI. SIAL punya manusia......, tiada kena ajarkah mereka ini oleh ibubapa mereka semasa kecil.!!! Anak-anak siapakah ini, siapa ibu bapa mereka???

Siapa dalang BERSIH 2.0.

Posted: 01 Jul 2011 11:20 PM PDT


Mereka sedang bertepuk tangan, ketawa berdekah-dekah melihat hasil provokasi mereka, hasil kelicikkan mereka menyemarakkan semangat penyokong-penyokong mereka untuk mempromosikan perhimpunan haram BERSIH 2.0 nanti. Betapa gembiranya mereka melihat beberapa orang pengikut tegar mereka, yang kini telah di tahan di lokap polis dan akan menyusul lagi nanti bila sebilangan lagi dari penyokong tegar mereka akan di tangkap kerana merancang untuk membuat huru-hara dalam negara semasa perhimpunan haram itu nanti.

Pihak berkuasa telah menasihatkan pihak penganjur untuk membatalkan rancangan tersebut,namun nasihat mereka hanyalah ibarat mencurah air atas daun keladi. Pihak berkuasa juga telah memberi amaran kepada pihak penganjur dan peserta atau sesiapa sahaja yang cuba mempromosi, mengedar risalah, memasang banting, menjua/mengedar t'shirt yang mempunyai lambang perhimpunan haram tersebut. Pihak polis juga telah mengharamkan apa-apa sahaja yang menunjukkan atau mengambarkan warna atau lambang perhimpunan haram tersebut.

JomoSama merasa heran, sungguh heran hingga tak terkata tentang sikap pihak berkuasa. Kenapa tidak mengambil tindakan tegas terhadap pihak penganjur, penyokong, peserta dan juga sesiapa sahaja yang menyokong perhimpunan haram tersebut. Kita ada banyak akta-akta yang boleh di gunakan untuk mengekang keadaan tegang yang cuba di hidupkan oleh pihak penganjur. Akta I.S.A adalah satu cara untuk menangani isu ini. Jangan sampai peritiwa 13 mei berlaku lagi, jangan sampai ianya merebak hingga ke negeri-negeri lain yang sekiranya berlaku, akan pasti akan memberi kemusnahan yang lebih besar dari yang pernah negara ini terima waktu peristiwa 13 Mei dulu.

JomoSama sanggup jadi tidak popular kepada kelompok orang-orang yang mempunyai agenda politik jahat,  orang-orang yang gagal menawan kerajaan negara ini dalam piliharaya umum yg lalu dan kini sanggup menggunakan jalanraya sebagai usaha menuju ke PUTRAJAYA.

Apakah mereka fikir sekiranya mereka berjaya, penyokong Barisan Nasional hanya akan berdiam diri?? Apakah mereka berfikir bahawa ahli-ahli UMNO hanya akan berpeluk tubuh sambil berkata..` tidak apalah.. tukar-tukar rasa'. Apakah mereka fikir penyokong dan ahl-ahli BN yang terdiri daripada lebih dari separuh penduduk negara ini hanya akan duduk diam, annguk-angguk dan geleng-geleng kepala saja??

Apa yang nak di BERSIH kan..?? (Part 111)

Posted: 01 Jul 2011 10:34 PM PDT


Apa yang terpampang diatas adalah AJK Penganjur Perhimpunan Haram BERSIH 2.0. Dimanakah peranan dan kelibat NGO-NGO yang kononnya bertanggungjawab dalam membuat tuntutan 8 perkara itu?? JomoSama sendiri tidak nampak siapa tokoh-tokoh NGO yang terlibat, yang ada hanyalah seorang yang memusuhi ISLAM, pemimpin-pemimpin parti yang kononnya memperjuangkan kesucian ISLAM dan juga ahli-ahli parti perkauman yang memusuhi bangsa Melayu.

Apa yang nak di BERSIH kan..?? (Part 11)

Posted: 01 Jul 2011 10:10 PM PDT


Pihak penganjur perhimpunan haram ini di ketuai oleh AMBIGA A/P SREENEVASAN.

1.  Beragama Hindu.

2.  Anti Islam.

3.  Menyokong orang-orang beragama ISLAM menjadi Murtad.

Antara kerjaya-kerjaya beliau yang menampilkan sikap sebenar manusia yang bernama AMBIGA A/P SREENEVASAN ini ialah:

1.  Menjadi peguam percuma membela kes Lina Joy, seorang wanita ISLAM yang menjadi MURTAD kerana ingin berkahwin dengan kekasihnya yang bukan beragama ISLAM.

2.  Menganjurkan forum pertikaikan kuasa mahkamah syariah yang melibatkan kemasukkan orang bukan ISLAM menjadi penganut agama rasmi negara ini.

3.  Penyokong dan penggerak IFC (Inter Faith Commision/Suruhanjaya Antara Agama) yang menggatakan bahawa penceraian dalam ISLAM tidak adil/zalim.

4.  Beliau juga menyokong Pluralisme agama.

5.  Menawarkan khidmat guaman percuma kepada umat ISLAM yang hendak MURTAD sekiranya ianya dibawa ke Mahkamah Persekutuan.

6.  Menjadi PENYOKONG kepada seorang wanita India (bukan ISLAM) yang hendak memohon menjadi peguam Syarie.

Tetapi, walaupun mempunyai rekod yang menunjukkan beliau memusuhi agama ISLAM, beliau sanggup pula melupakannya dengan bekerjasama dengan PAS, untuk menentang Kerajaan Barisan Nasional. Mengikut pada pepatah ` you can't beat them, join them..then you hit them from the back'.  Agak-agaknya, bila lah TGNA akan kena sepak terajang AMBIGA A/P SREENEVASAN ni.

Apa yang nak di BERSIH kan..??

Posted: 01 Jul 2011 08:54 PM PDT


Penganjur perhimpunan haram BERSIH 2.0 meminta SPR melaksanakan 8 perkara dalam tuntutan mereka bersempena dengan rancangan perhimpunan haram mereka iaitu:-

1.  PEMBERSIHAN DAFTAR PENGUNDI.

2.  PENGGUNAAN DAKWAT KEKAL

3.  PEMANSUHAN UNDI POS

4.  KEMUDAHAN AKSES MEDIA KEPADA SEMUA PARTI BERTANDING

5.  TEMPOH BERKEMPEN 21 HARI

6.  KUKUHKAN INSTITUSI AWAM

7.  HENTIKAN RASUAH

8.  HENTIKAN POLITIK KOTOR.

4 tuntutan tersebut di tujukan pada SPR dan yang selebihnya kepada kerajaan.  Dan untuk mencapai tujuan tersebut, mereka telah merancang menggadakan perhimpunan haram di beberapa lokasi di Semenanjung dan negeri-negeri lain di Malaysia.

Membuat tuntutan satu perkara, merancang perhimpunan haram untuk menjayakan tuntutan mereka dengan membelakangkan undang-undang negara satu perkara. Membakar perasaan rakyat agar menyertai mereka dalam perhimpunan haram tersebut lagi satu masalah. Disokong oleh beberapa kumpulan parti pembangkang yang sememangnya mempunyai dendam menjatuhkan kerajaan BN lagi lah banyak perkara. Disokong lagi oleh beberapa puak yang ingin hendak menyemarakkan semula pengaruh komunis di negara ini menjadikannya cukup bermasalah, kepada pihak penganjur dan juga kepada kerajaan yang di beri mandat oleh rakyat untuk menjaga dan mentadbir negara ini selepas PRU ke-12 2008 yang lalu.

Walaupun telah di nasihatkan beberapa kali oleh pihak-pihak yang berkuasa, mereka tetap berkeras untuk meneruskan rancangan mereka. Mereka terus menggadakan promosi, provokasi dan politik basi untuk meneruskan rancangan mereka. Dinasihatkan pun sudah, di beri amaranpun sudah.. rancangan masih juga hendak di teruskan!!

Apakah dengan membuat tuntutan dan membuat huru hara dalam negara adalah satu cara budaya hidup kita? Apakah pihak berkuasa kita sudah tidak di hormati sedemikian rupa sehingga teguran demi teguran sudah tidak di patuhi lagi?? Apakah pihak pengajur (Ambiga & pihak Pembangkang) memang menginginkan negara in riuh rendah dengan demonstrasi haram di sana sini, rakyat sudah tidak pedulikan aktiviti harian mereka, masyarakat sudah tidak dapat menjalankan urusan mencari nafkah hidup mereka?? Apakah negara kita ini sudah tidak punya undang-undang?? Apakah pihak penganjur dan pihak pembangkang ingin membawa masyarakat/rakyat menjadi masyarakat liar seperti yang berlaku di beberapa negara dewasa ini??

MENGGATA DULANG PAKU SERPIH...

Posted: 01 Jul 2011 07:26 PM PDT


Now you see it, now you don't. Lim Kit Siang kini kelihatan di Negeri Sabah. Dalam jalan-jalan cari makan... menjual ubat dan mencari idea. Menjual ubat di Daerah Kiulu, kemudian ke Kota Belud.
Tidak di ketahui berapa banyak ubat yang di jual dan berapa banyak yang laku dan tidak laku.

Dalam satu sessi jual ubat beliau, ada di sebut kononnya Kerajaan BN mengamalkan rasuah politik, untuk meraih pengundi. Akan menabur projek di sana sini untuk mengabui mata pengundi. Apa yang Lim Kit Siang Malam ini tak sebut ialah kerajaan BN memang sentiasa menjalankan projek sepanjang masa, bukan sahaja sebelum atau selepas pilihanraya kecil atau umum. Lim Kit Siang Malam tidak juga menyebut bagaimana mereka buat semasa Pilihanraya Sarawak baru-baru ini, yang mana mereka telah berjaya merampas beberapa kerusi baru, dan telah berjaya mempengaruhi pengundi/masyarakat CINA Sarawak untuk menolak semua wakil rakyat CINA Barisan Nasional.

Lim Kit Siang Malam tidak ada menyebut berkenaan formula 5+1, 6+1 yang dijalankan oleh DAP Sarawak sehingga berjaya mempengaruhi pengundi Cina dan masyarakat Cina Sarawak untuk tidak mempunyai wakil rakyat mereka dalam Kabinet Negeri Sarawak. DAP telah berjaya mengasingkan kaum Cina Sarawak dari mempunyai wakil rakyat dalam kabinet negeri dan juga wakil untuk kaum mereka dalam kerajaan Sarawak. DAP Sarawak telah berjaya memulaukan bangsa Cina Sarawak menjadi satu kaum asing di negeri Sarawak. DAP Sarawak telah berjaya menjadikan bangsa Cina Sarwak sebagai pengkhianat kepada bangsa-bangsa majoriti di negeri Sarawak.

LIm Kit Siang Malam tiada bercakap bagaimana berjuta-juta atau berbilion-bilion wang yang mereka keluarkan, yang di beri oleh towkey-towkey Sarawak untuk menjatuhkan kerajaan Sarawak. Lim Kit Siang Malam juga tidak bercerita bagaimana mereka berjaya menjatuhkan tokoh-tokoh kaum Cina Sarawak,yang telah berkhidmat berpuluh tahun menjaga kepentingan kaum itu di Sarawak. Mereka tidak ingat bagaimana tokoh-tokoh kaum Cina Sarawak itu telah mereka malukan, mereka lupa betapa selama beberapa dekad, kepayahan dan kesusahan tokoh-tokoh itu menjaga kepentingan kaum Cina Sarawak sehingga menjadikan mereka sebagai Kaum yang begitu kaya dan maju dari kaum-kaum bumiputra Sarawak.

Kini, Lim Kit Siang Malam sedang cuba untuk menghasut pula kaum Cina Sabah supaya menjadi kaum yang terpinggir dari kaum Bumiputra Sabah dengan menanamkan sifat `melawan' kepada kerajaan BN Sabah. Dan beliau juga sedang mencatur dengan pemimpin-pmimpin Cina Sabah tentang formula apa yang akan mereka guna untuk negeri ini, sama ada 3+3 atau 2+3 di negeri ini nanti dalam menghadapi PRU ke-13.

Terpulanglah pada pengundi Sabah, terutamanya kaum Cina Sabah. Adakah mereka lebih selesa dengan keadaan sekarag atau ingin menjadi msyarakat `aliens' atau orang asing dalam negeri Sabah. Apakah mereka juga ingin menjadi seperti Cina Sarawak atau terus kekal harmoni bersama-sama 32 etnik kaum di Negeri Bawah Bayu ini.

Rajahmas

Posted: 02 Jul 2011 11:11 AM PDT

Rajahmas


Panas! Maksiat bebas di Pulau Pinang

Posted: 02 Jul 2011 04:04 AM PDT



Benarlah kata Guan Eng, ekonomi Pulau Pinang berkembang pesat sejak mengambil alih kerajaan negeri. Kerja di Pulau Pinang gaji boleh capai sekurang-kurang RM5000, siapa tak rambang mata... Agak menarik kerja karaoke senang-senang boleh dapat banyak itu. Syaratnya mesti memikat bila dipandang, memiliki personaliti yang menarik.

Iklan ini diambil daripada akhbar tempatan Sarawak, membuktikan Syeikh Guan Eng mengamalkan corak kepimpinan Khaliah Umar yang mengutamakan amar makruf nahi munkar.. Akhirnya ustaz-ustaz PAS juga yang tertipu..

Semakin ramai GRO-GRO di Penang, semakin hi-techlah agaknya maksiat di negeri itu.. Syabas Guan Eng, selayaknya mendapat gelaran Bapa Persundalan Pulau Pinang.

Ambiga dihalau daripada masuk Sarawak

Posted: 01 Jul 2011 08:27 PM PDT



Video di pejabat Imegresen Sarawak.. Jelas Ambiga kena banned sejak pilihanraya negeri lagi. Lega melihat Pengerusi BERSIH tersekat di pintu sempadan, akhirnya dihalau keluar daripada negeri ini. Dia bukan orang pertama... sudah pasti juga bukan orang yang terakhir.

Ada pula suara satu mamat india di belakang tak puas hati, nak tukar Ketua Menteri Sarawak? lu patut sedar diri, lu asal mana datang....? Sarawakkah?

Selagi BN memerintah, selagi itulah terbantut rancangan segelintir anasir jahat untuk masuk menghasut dan menyebarkan fahaman politik busuk ke negeri ini.

Kepimpinan kerajaan Sarawak kawal pintu sempadan negeri dengan baik sekali.
Ambiga mendakwa sebagai rakyat Malaysia dia berhak masuk mana-mana negeri disukainya. Hakikatnya kerajaan negeri selaku pemerintah juga berhak menyekat kemasukan mana-mana individu yang disyaki boleh mencetuskan ketegangan dan kacau bilau ditempat mereka.

Mujur Sarawak sahaja yang menyekat kemasukannya di negeri ini. Dengan tindakannya yang cuba mencabar kedaulatan negara, selayaknya dia dihalau keluar daripada Malaysia dan dibuang taraf kewarganegaraannya.

IPOHMALAY

Posted: 02 Jul 2011 09:23 AM PDT

IPOHMALAY


Antara Kebajikan Dan Kebajingan

Posted: 01 Jul 2011 09:05 PM PDT

Negara kebajikan? Siapa yang benar-benar mampu berkebajikan ke atas rakyat? Mari kita lihat.

Di Thailand, petrol seliter RM3.90, gula sekilo RM3.50 dan harga segelas teh o ais RM1.00.

Di negara ini, petrol RM1.90 gula sekilo RM2.30 dan teh o ais berharga RM1.20!

Jika nak ikut cara peniaga Thai berniaga, dengan harga petrol dan gula di Malaysia ini sudah tentulah teh o ais di negara ini berharga RM0.58!

Di Indonesia, beras menjangkau RM9.00 sekilo dan ayam berharga sehingga RM12.00 sekilo. Tapi sepinggan nasi berlauk ayam masih lagi RM3.50.

Di negara ini beras sekilo RM3.50 dan ayam pula berharga RM7.00 sekilo. Sepinggan nasi berlauk ayam berharga RM4.00!

Jika nak ikut cara peniaga Indonesia berniaga, sudah tentulah sepinggan nasi berlauk ayam di negara ini berharga
RM1.75!

Siapakah yang berkebajikan, dan siapa pula menekan? Setelah dihidang dengan kebajikan yang tidak tercapai negara lain, kita ditipu oleh golongan peniaga yang kejam dan gila.

Kita boleh mengatakan kos sara hidup di sana murah tetapi apa yang murah jika melihat harga bahan asas di sana? Yang murah cuma hati mulia mereka yang menyedari margin keuntungan yang sangat besar adalah penganiayaan.

Ternyata, merugilah masa dan tenaga puak BERSIH untuk mempertikaikan Suruhanjaya Pilihan Raya yang dilihat berkredibiliti di mata dunia ini kerana ada perkara lain yang perlu diprotes bagi membolehkah kebajikan yang dilimpahkan kerajaan dapat dinikmati tanpa ditekan oleh pihak lain.

Sedangkan bilik mengundi yang mempunyai wakil dua parti bertanding pun dituduh tidak bersih (padahal kiraan undi, daftar nama pengundi dan kiraan pengundi yang mendaftar masuk pastilah dapat dibelek), apatah lagi peniaga jalanan penyokong pembangkang yang 'mulut kata kebajikan, berniaga cara kebajingan'.

Apa yang mampu anda buat? Salahkan kerajaan lagi? Cukup-cukuplah menunjuk bodoh. Kepada makcik jual nasi tu, sudah-sudahlah menyokong bersih. Miker tu idak ler bersih sangat!

Bersih 3.0 Penyatuan Melayu Islam

Posted: 01 Jul 2011 01:32 PM PDT

Bersama jadikan Bersih 3.0 detik penyatuan Islam Malaysia. Jika tidak hari ini, bila lagi? Terlalu banyak yang telah diamarankan melalui petanda-petanda. Bersatu membina agenda atau berpecah dijajah. Jika Melayu tidak dinamakan sebagai pewaris Tanah Melayu, lepaskan kepada mereka. Sanggupkah kita? 60% diperintah 40%? Fikirkan!

Kita tidak perlu merampas apa yang mereka ada. Kita sekadar kukuhkan hak kita. Mendaulatkan Islam di bumi Semenanjung. Fikirkan.

Tugu Bangsa Tembok Negara

Posted: 02 Jul 2011 07:36 AM PDT

Tugu Bangsa Tembok Negara


Umat Islam Mengikut Langkah-Langkah Yahudi dan Nasrani.?

Posted: 01 Jul 2011 10:16 PM PDT

Ertinya:

Daripada Abu Sa'id Al-Khudri r.a. berkata: Bahawasanya Rasulullah saw bersabda: "Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka". Sahabat bertanya, "Ya Rasulullah! Apakah Yahudi dan Nashrani yang kau maksudkan?". Nabi saw menjawab, "Siapa lagi kalau bukan mereka".

H.R. Muslim

Keterangan

Umat Islam akan mengikut jejak langkah ataupun 'cara hidup' orang-orang Yahudi dan Nashrani, hinggalah dalam urusan yang kecil dan perkara-perkara yang tidak munasabah. Contohnya, jikalau orang Yahudi dan Nashrani masuk ke lubang biawak yang kotor dan sempit sekalipun, orang Islam akan terus mengikut mereka.

Zaman sekarang ini kita dapat melihat kenyataan sabda Rasulullah saw ini. Ramai orang Islam yang kehilangan pegangan di dalam kehidupan. Mereka banyak meniru 'cara hidup' Yahudi dan Nashrani samaada mereka sedar atau tidak. Ramai orang Islam yang telah terperangkap dengan tipu helah Yahudi dan Nashrani dan ramai pula yang menjadi alat dan tali barut mereka.

Ya Allah! Selamatkan kami daripada mereka.

Pedang Alif Ba Ta

Posted: 02 Jul 2011 07:07 AM PDT

Pedang Alif Ba Ta


Blog PAS Akui Haram Sertai BERSIH 2.0

Posted: 02 Jul 2011 01:11 AM PDT

rally%2BBersih.jpg

gambar demonstrasi haram BERSIH 2007

Berdasarkan dari gambar di atas kita boleh nampak dengan jelas bagaiman sudah pun berlaku percampuran antara lelaki perempuan…begitu juga sudah jelas bahawa ajaran Islam yang mengatakan ia boleh menjadi haram apabila telah berlaku percampuran lelaki perempuan telah pun berlaku…

Ia turut diaakui oleh blog PAS seperti link di sini

http://dupahang.wordpress.com/2011/06/26/hukum-demonstrasi-bersih-2-0-antara-fatwa-mengharam-dan-mengharuskan/

Teringat bagaimana muta’ah dihalalkan SYIAH demi ‘keseronokan’ dan begitu juga percampuran lelaki perempuan untuk mengganggu pengguna jalanraya seperti yang ditunjukkan di atas adalah sangat jelas status HARAM-nya tanpa perlu dibincangkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan.

Budak kecil pun tahu apakah hukum mengganggu atau menyakiti pengguna jalanraya yang lain yang mungkin terganggu perjalanan mereka menjalankan urusniaga, atau tersekat kecemasan isteri ingin bersalin, atau untuk menghantar mangsa kemalangan yang memerlukan laluan yang tidak disekat seperti demo haram seperti di atas.

Sila lihat keratan faktwa dari Blog Pro PAS di bawah dan jangan terkejut PAS memang menghalalkan perkara haram mengikut hawa nafsu mereka bukan atas nama kebenaran dan ajaran Islam yang sebenar…

Semua demi merebut kuasa menuju Putrajaya !!!

HUKUM+BERSIH.png

sumber :
http://penembak-tepat.blogspot.com/2011/07/blog-pas-akui-haram-lelaki-bercampur.html


Che Det

Posted: 02 Jul 2011 03:49 AM PDT

Che Det


DEMONSTRASI

Posted: 01 Jul 2011 09:12 PM PDT

1. Kita tak dapat nafi bahawa berdemonstrasi mempunyai tempat dalam pengamalan demokrasi.

2. Saya baru kembali dari lawatan ke Mesir. Seperti kita semua maklum satu demonstrasi besar di Kaherah telah berjaya menjatuhkan Kerajaan Hosni Mubarak.

3. Tetapi kesan demonstrasi tidak terhad kepada kejatuhan Kerajaan. Ekonomi Mesir merosot dengan amat teruk. Mesir, yang banyak bergantung kepada pelancongan mengalami kemerosotan 80 peratus semasa demonstrasi berlaku. Hari ini pun pelancong belum kembali dan banyaklah hotel yang kosong.

Politik Harian

Posted: 02 Jul 2011 03:37 AM PDT

Politik Harian


Flotilla II: Khairy; Provocative Acts of Sabotage

Posted: 01 Jul 2011 07:18 PM PDT

Artikel ini ditulis oleh YB Khairy Jamaluddin... ikutilah kisah beliau dalam melaksanakan misi flotilla II...

Its day 6 for Team Malaysia of the Freedom Flotilla 2 mission to Gaza. For the last four days we've been stuck on the sun-kissed Greek island of Corfu, once the summer playground for England's aspirational middle class.

We have by now met most of the other activists that will board the Stefano Chiarini, the vessel that will join nine other boats somewhere in the middle of the Mediterranean before we move as a united convey to break the illegal Israeli bloackade of Gaza. Read more...

tunku

Posted: 02 Jul 2011 03:13 AM PDT

tunku


Bersih 2.0 . Time for ACTION.

Posted: 01 Jul 2011 10:17 AM PDT

July 9 rally: No more discussions, police to take action, says Deputy IGP

KUALA LUMPUR: No more discussions, it's now time to act according to the law, Deputy Inspector-General of Police Datuk Seri Khalid Abu Bakar has warned those thinking of participating in the illegal Bersih 2.0 rally.
Khalid said police had tried meeting with all organisers of the proposed July 9 march to relate the concerns of the police and the public, like traders and tourism industry players, but to no avail.
"They still insist on carrying out their plans for the illegal rally, despite our meetings.
"So we are done talking to them and will now act according to the law," he told a press conference in Bukit Aman here Friday.
Khalid also said police would detain anyone wearing any clothing promoting the rally.
"Anyone wearing shirts inciting people to join the march will be arrested, regardless if the shirts are yellow, red or purple," he said.
Khalid also did not rule out the possibility of the Internal Security Act being utilised while apprehending participants of the illegal rally.
"We will use the full force of the law in upholding the peace and tranquility of this country," he said, adding that police could also arrest the organisers before July 9.
Khalid said police have received 2,136 reports as well as numerous phone calls and letters from the public against the proposed illegal march.
"This shows that the public is really against this rally but they (the organisers) do not see that.
"There is no reason for them to continue with this demonstration," he said.
He added that a total of 115 people have been detained so far in connection with the rally.

tunku : we hope now PDRM will not engage in any discussion or giving comments about this illegal rally from now on.it's time to show them some action. use all the laws available to show them the action. let them know that the law is there and they MUST abide by the law.do not give any space of sympathy to these groups.

PANEH MIANG

Posted: 02 Jul 2011 01:59 AM PDT

PANEH MIANG


Paneh 2 minggu

Posted: 01 Jul 2011 11:22 PM PDT

Pak Sedaro raso, rakyat yang dihambakan oleh PSM, DAP, Ambiga Biadab, PAS dan PKR akan merana dek kerana PENIPUAN SUDAH TERANG LAGI BERSULUH. 9 Julai 2011 hanya selingan yang dipolemik oleh Ambiga yang hendak tunjuk kepada umat Melayu bahawa Keling PARIA boleh kawal pemikiran dan menjadi Agen Songsang dan Seleweng Bumi Melayu. Ambiga hendak buktikan kepada Dunia Freemasonry dan Musuh-musuh Islam bahawa Ambiga seorang anak Keling keturunan PARIA yang kuasai ilmu undang-undang mempunyai pengikut BODOH, BAHALUL DAN TOLOL daripada kalangan rakyat tempatan, khususnya rakyat RAJA.

Ternyata misi Ambiga yang akan dikenakan mengikut Artikel 149 juga sebagai OKT berasas Ordinan Darurat 1960 (ISA). Ternyata misi Ambiga bermadu dengan Azizah untuk Bapak Anwar Bin Ibrahim, Abdul Hadi Awang, dan sekutu rapat mereka untuk MENCABAR Majlis Raja-Raja Melayu. DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong telah bertitah bahawa Baginda amat murka dengan pakatan yang akan mencetuskan polemik "politik jalanan" tajaan Ambiga.

Benarkah Ambiga dalang permainan BANGANG ini? Dalam teori politik putar alam, Bersih 2.0 ialah strategi untuk melakukan pusingan 360 darjah kepada rakyat, untuk dicerminkan kepada dunia kononnya Negara Malaysia tidak AMAN DAMAI. Bagaimana Negara Malaysia boleh dinafikan sebagai sebuah Negara Islam, bagaimana Negara Malaysia boleh diputar belitkan sebagai Negara Racist oleh golongan Ambiga & The Geng.

Hishammuddin yang begitu suka sengih lebar sambil goyang kaki akan melopong bila mana melihat pada 9 Julai 2011 akan turun tidak kurang 200 ribu manusia daripada kampung dan ceruk yang dibayar oleh pakatan Bapak ANUwar Bin Ibrahim. Perkhidmatan Bas Sewa khas sudah habis ditempah dan dibayar. Jika berlaku "body contact" sama ada sengaja atau pun tidak, atau memang dirancang "body contact", maka akan berlakulah satu lagi Peristiwa 13 Mei 1969. Kali ini, Pagar Istana Negara bakal menjadi galang ganti.

Hishammuddin sudah boleh guna pakai ISA dalam isu ini. Operasi Tebas Bersih perlu digerak pada 5 Julai 2011. Semua kepala yang bersekongkol dengan Bersih 2.0 perlu direman tanpa bicara dan di "TADIKA" di 'Universiti' Kemunting.

Projek Lynas di Gebeng nampaknya MP Kuantan seorang manusia Melayu yang disangsikan keMelayuannya kerana langsung tidak iktiraf ilmuan Melayu di AELB. Pada Fauziah ini, intelektual Melayu low class. Ironinya, Ahli Parlimen Kuantan turut memberi taraf bahawa dia sendiri "BAGHAL"...kesian.

BTN tambah serabut, bila mana natijah pertukaran logo tidak dikaji dengan mendalam. Moto "Bersama Mencipta Kegemilangan" amat WAJIB dikekalkan. Gagasan 1Malaysia ialah simbol OBOR PERJUANGAN PERDANA MENTERI KE-6, yang dipacu sesuai dengan slogan Rakyat Di Dahulukan, Pencapaian Di Utamakan. BTN dikesan cuba mengikut arus hingga terlupa perjuangan asal yang lebih mampan. Pak Sedaro fikir, BTN ialah Pencorak Tsunami dan Pencipta Obor Mercu Gemilang menerusi Gagasan 1Malaysia. Wacana Pak Sedaro tentang BTN dalam konteks pengekalan namanya, perbahasan terminologi Tata amat jelas. Bila mana BTN Serabut dicetus, perbahasan menjadi lebih jelas lagi. Blog Paneh Miang tidak perlu ditarbiyah kerana Paneh Miang percaya bahawa Konsep/Fikrah/Mauduk/Wahdatul-Amal Gagasan 1Malaysia sudah dimulakan sejak terbubarnya Malayan Union pada 1 Julai 1946.

Kata-kata Almarhum Onn Jaafar kepada DYMM Raja-Raja Melayu di Hotel Federal menjelaskan iltizam wasilah 1Malaysia. Hari ini, pada tanggal Mac 2009 YAB Perdana Menteri Ke-6 memberi PENJENAMAAN SEMULA OBOR Gagasan 1Malaysia yang turut dibahas dan disyarah dalam Blog Paneh Miang dengan panjang lebar. Paneh Miang merupakan moderator kepada YBhg Dato' Mohd Nor, mantan Hakim Mahkamah Rayuan yang memberi hujah mendalam tentang Perlembagaan Persekutuan yang nyata serasi dengan Gagasan 1Malaysia.

Ketua Pengarah BTN yang baru, Timbalan Ketua Pengarah BTN yang baru, dan juga mungkin TKP (Latihan) yang baru, juga beberapa Pengarah Bahagian dan cawangan-cawangan yang baru, sedang dan harus berfikir lebih jauh daripada biasa. BTN harus menjadi institusi latihan GLOKAL, orientasi yang bersifat Beyond Government, Beyond Politic, Beyond Wealth Creation and Beyond Complacency, sewajah dan sewatak dengan Agenda Majlis Perundingan Melayu.

Taipingmali (tm)

Posted: 02 Jul 2011 01:24 AM PDT

Taipingmali (tm)


Ini sekor lagi dajalllll

Posted: 01 Jul 2011 09:34 AM PDT

Provokasi: AMK kawal ketat ibu pejabat PKR

Posted: 01 Jul 2011 09:30 AM PDT

Iklan Bersih dan Digi

Posted: 01 Jul 2011 09:15 AM PDT



Apakah syarikat telekomunikasi Digi terlibat dengan bersih?

Polis Trafik pilih bulu

Posted: 01 Jul 2011 09:10 AM PDT


Lori trailer kalau besar-besar macam ini jarang sangat ditahan oleh polis traffik. Paling kerap menjadi mangsa mereka ialah lori-lori persendirian yang beratnya kurang dari 2 tan metrik.

TM sering melihat lori-lori 1 tan ditahan oleh polis. lori ini yang membawa kelapa sawit ternyata lebih muatan , begitu juga dengan lori yang bawa besi buruk....menakutkan.

Elok lah PDRM membuat senarai semak dalam setahun berapa peratus lori besar kena saman, dan berapa peratus pula lori kecil yang kena saman. Kita check tengok seimbang atau tidak.

KHALID GEREJA MERABAN

Posted: 01 Jul 2011 08:08 AM PDT



Terang lagi bersuluh Pas sekutu Dap Komunis, alih alih Kalid Gereja tuduh Umno yang menolak piliharaya dan bersifat seperti komunis...CELAKA SUNGGUH HANG KALID GEEREJA

SATU LAGI, KALAU UMNO KOMUNIS , HANG TAK MERASA JADI WAKIL RAKYAT, PAS DAN DAP TAK MERASA UNTUK MENAWAN 5 NEGERI.

APA LAGI , KDN PERLU PANDANG SERIUS KENYATAAN KALID GEREJA INI, DAN TAHAN UNTUK SIASATAN DAN JIKA PERLU LETAK DIA BEREHAT DI KAMUNTING 2 TAHUN

Peguam Celaka

Posted: 01 Jul 2011 08:00 AM PDT

Pas kata tak salah sokong Ambiga kerana keadaan berbeza

Posted: 01 Jul 2011 07:05 AM PDT

Ustaz-ustaz PAS menyatakan tidak menjadi kesalahan untuk menyokong Ambiga dalam demo jijik 2.0.

Kata mereka ia dalam keadaan berbeza. Kali ini Pas dan Ambiga mempunyai satu tujuan iaitu menuntut satu pilihanraya yang bersih.

Kata ustaz Pas selama ini, SPR berada di bawah telunjuk Umno BN. Mafrell perlu diberi ruang seluas-luasnya untuk menilai setiap pilihanraya. Ustaz Pas tetap menyokong demo bersih.

Ayat ustaz tersebut menyatakan keadaan berbeza, maknanya dahulu dia anti Islam dan penyokong agenda murtad. Itu cerita lama, sekarang cerita baru...

Baguslah ustaz, kalau macam tu kalau kita pergi negeri orang putih bolehlah togok arak dan makan babi kerana situasi dan keadaan berbeza? Macam tu kah ustaz?

Liow: Don't attend illegal assembly

Posted: 01 Jul 2011 06:46 AM PDT

Gov welcome a good and constructive criticism

Posted: 01 Jul 2011 05:16 AM PDT

Belum pun 9 Julai , PAS sudah tunjuk belang pro komunis.

Posted: 01 Jul 2011 05:05 AM PDT

UNIT AMAL BELASAH POLIS DI STADIUM MELAWATI!!!!

Author: CUCU TOK WAN | Posted at: 6:06 PM | | 1. Pada 29 JUN 2011, Konst ISMAIL JUSOH dari Jabatan Siasatan Jenayah IPD SHAH ALAM bersama rakan yang lain mendapat maklumat ada pihak tertentu sedang mengedarkan BAJU BERSIH di Lorong Masuk Stadium Malawati Sek.13 SHAH ALAM.

2. Sampai di tempat kejadian didapati ada meja 4 segi dan kelihatan orang ramai berkumpul dan mengedar baju T warna kuning. Bila orang ramai sedari kehadiran Polis maka mereka lari meninggalkan kawasan berkenaan, manakal pihak yang terlibat mengedarkan BAJU T BERSIH telah menyorokkan baju berkenaan.

3. Kejadian mula kecoh apabila orang ramai mengejek Pegawai dan anggota yang membuat rampasan, manakala beberapa orang anggota berbaju merah (dipercayai unit amal) telah menolak Polis supaya keluar dari pintu masuk stadium berkenaan. Pada masa yang sama pengadu telah di tolak dan di kepong oleh 30/40 orang. Setelah di kepong, mangsa Konst ISMAIL JUSOH telah di tumbuk serta di terajang. Kumpulan samseng ini kemudian menjerit "Kau Ingat Polis Ni Besar Ke".

4. Kes pertama dimana Polis di serang semasa bertugas merampas Baju T BERSIH
Sent via BlackBerry from Maxis

Kerja kuat, sikit lagi nak ke Putrajaya

Posted: 01 Jul 2011 03:32 AM PDT



Jangan dengar kelentong dia tetapi perhatikan raut wajah, lentuk badan, dagu, rambut, lenggang lenggoknya saling tak tumpah dengan lelaki dalam video cctv tersebut.

365 hari tak cukup lagi ?

Posted: 01 Jul 2011 03:08 AM PDT

Salah satu tuntutan rally jijik 2.0 (2011) ialah menuntut tempoh berkempen 21 hari. Apa yang berlaku sekaran ialah mereka memperolehi 365 setiap tahun untuk berkempen. Adakah itu tidak cukup lagi?

BN parti yang memerintah tidak mampu mengikut rentak mereka, kerana wakil rakyat mempunyai tugas kepada negara dan tugas kepada pengundi serta rakyat.


Anwar, Lim Kit Siang, Hadi Awang dan Nik Aziz boleh dan mampu berceramah sepanjang hari  kerana mereka tak ada kerja. Tak perlu terbang ke luar negara untuk menarik masuk pelaburan. tak perlu berjumpa pengundi dan rakyat di kawasan masing-masing.

Tak pecaya tanya pengundi kawasan Kapal Sink. Apa dia buat sepanjang karrier politiknya. Berapa ribu rakyat dapat bantuannya? Berapa juta peruntukan beliau kepada rakyat, berapa kilometer jalan yang disiapkan oleh beliau?

Mat Sabu, hari hari mampu berceramah, sebab dia bukan wakil rakyat. Bob Lokman pun sama sejak jadi penganggur dari dunia hiburan, masjid dan surau menjadi tempat beliau cari makan.

Bukan susah, bagi salam dan selawat, balun sapa saja yang dia benci....nak balik dapatlah 300 atau 500, kalau setiap malam 500 wow kaya tu,,,,boleh beli rumh busat laaa macam Azli Janggut yang berjaya beli rumah setengan juta ringgit.

Agaknya kalau tempoh kempen 21 hari, makin kencang lah pendapatan penceramah Pas.

RAPERA ..

Posted: 02 Jul 2011 01:07 AM PDT

RAPERA ..


Bersih, UMNO Youth and Perkasa - call off street demonstrations if you care for the People !!!

Posted: 01 Jul 2011 12:45 PM PDT

The Unspinners

Posted: 01 Jul 2011 11:52 PM PDT

Panglima Perang Cyber

Posted: 01 Jul 2011 11:46 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Khutbah Jumaat Jelaskan Hukum HARAM BERSIH Diteruskan !!!

Posted: 01 Jul 2011 02:46 PM PDT





Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2011. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Blog PAS Akui Haram Lelaki Bercampur Perempuan Dalam Demo BERSIH !!!

Posted: 01 Jul 2011 06:35 AM PDT

oyabun

Posted: 01 Jul 2011 11:45 PM PDT

oyabun


Azmin sebenarnya tak layak cakap soal pengundi hantu!

Posted: 01 Jul 2011 12:51 AM PDT

Bekas Setiausaha Sulit Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anuar Shaari menyifatkan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali tidak layak untuk bercakap soal pengundi hantu sekiranya mahu 'membersihkan' Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Katanya, kes yang berlaku pada Azmin itu adalah kes terpencil dan SPR bersedia membetulkan keadaan tersebut.

"Jika benar keadaan itu serius, maka Azmin tidak akan menang dalam pilihan yang beliau sertai pada 1999 dan 2008.

"Ternyata dakwaan itu adalah taktik mereka bagi menghalalkan perhimpunan haram Bersih dan menjadikan SPR sebagai 'kambing hitam'.

"Azmin jangan berlagak seperti ayam jantan yang kuat berkokok tetapi ekornya penuh dengan tahi," katanya dalam kenyataan akhbar di sini hari ini.

Anuar berkata, Azmin sepatutnya terlebih dahulu membersihkan isu yang terpalit mengenai dirinya dan isteri, Shamsidar Taharin dan Anwar.

"Azmin perlu jelaskan kenapa Anwar memberi saham-saham bernilai RM30 juta kepada Shamsidar? Apakah jenis dan bentuk perkhidmatan yang diberikan oleh Shamsidar kepada Anwar? Apakah duit perkhidmatan Shamsidar digunakan untuk membiayai politik dan hidup mewah Azmin.

"Jika Azmin ada masalah untuk membersihkan isu-isu ini, beliau boleh menjemput adiknya Ummi Hafilda untuk menjelaskan bagi pihak beliau," jelasnya.

Bila Ummi Hafilda buat keterangan, Anwar diam dan sekadar buat tak indah. Dia nafi semua yang di sebut tapi dalam penafian ini dia juga tidak ambil tindakan saman pada Ummi ini. Jika sekadar pandai nafi tapi tak pandai menghentikan nya,umum berpendapat Anwar masih mahu lari dari sifat keberanian nya untuk tegakkan kebenaran.

Bila Ummi kata isteri Azmin ada affair dengan Anwar,sepatutnya dari awal lagi Anwar terjah Ummi dan seret dia ke muka pengadilan. Tapi ini dibiarkan berlarutan sehingga Anwar kalau boleh mahu perkara ini dilupakan rakyat.Tapi dalam penafian demi penafian ini anwar sudah di asak dengan keperluan untuk lakukan sesuatu demi ugama nya. Kenapa dia berselindung?

Sementara itu Anuar berkata, Anwar, Azmin dan pemimpin pakatan mengamalkan 'politik sate' demi menjayakan perhimpunan haram Bersih.

"Penyokong mereka telah dihasut, dibakar dan dikipas dengan fitnah agar rakyat bangkit berhimpun dan menentang kerajaan.

"Akhirnya yang mendapat faedah adalah Anwar kerana berjaya memanipulasi penyokongnya di jalanan bagi menjayakan agenda peribadi beliau," jelasnya.

Wasabi Oyabun..

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 01 Jul 2011 11:40 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


Wakakaka....Wartawan Malaysiakini Gagal Kertas Matematik UPSR.

Posted: 01 Jul 2011 05:41 PM PDT



Dari Malaysiakini...

300 bantah KM P Pinang kerana sokong BERSIH
Susan Loone
Jul 1, 11
3:44pm

Kira-kira 300 penyokong Umno, PERKASA dan NGO, Suara Anak-anak Malaysia mengadakan demonstrasi di Pulau Pinang petang tadi bagi membantah tindakan Ketua Menteri Lim Guan Eng kerana menyokong perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai ini.

Dari sumber BERNAMA...

1,500 Orang Sertai Demonstrasi Bantah Perhimpunan Haram 
 
GEORGE TOWN: Kira-kira 1,500 orang terdiri daripada pelbagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Jumaat mengadakan demonstrasi secara aman dengan berarak dari Masjid Melayu Lebuh Aceh ke Komplek Tun Abdul Razak (Komtar), di sini.

Bandingkan dua laporan berita di atas. Satu dari Malaysiakini, satu lagi dari Bernama.

Jauh sangat tu Yop. 1500 dengan 300. Budak kecik pun tau bezakan.

Alangkah malang Malaysiakini dapat wartawan bernama Susan yang bodoh matematik.

Nak mengira pun tak pandai, macam mana nak buat laporan?

Adakah dengan agak-agak dah cukup untuk melaporkan secara telus kepada rakyat?

Ataupun sebab wartawan Malaysiakini tu benci BN dan sayangkan AnuWar, maka dengan mudah dia mencongak jumlah kecil hanya untuk jilat jibo al-Juburi.

*Wakakaka....ini macam, mamak mapley lagi pandai kira walaupun import dari India.

AL-A’RAAF

Posted: 01 Jul 2011 05:25 PM PDT

MUQADDIMAH SURAH AL-A'RAAF

Surah ini diturunkan di Mekah, mengandungi 206 ayat. Dinamakan surah "Al-A'raaf" (Tembok Yang Tinggi), kerana dalam ayat 46 dan ayat-ayat yang berikutnya diterangkan perihal "Tembok Al-A'raaf" yang memisahkan antara syurga dengan neraka.

Intisari kandungannya: Menarik perhatian mengenai kitab suci Al-Qur'anul-Karim: tentang tujuannya diturunkan dan tentang kewajipan Rasulullah (s.a.w.) menyiarkan ajarannya, serta memberi semangat kepada Baginda supaya janganlah ia merasa bimbang atau berdukacita terhadap kaum kafir yang menolak dan mengingkarinya.

Diterangkan juga tentang kisah Rasul-rasul dan kaum masing-masing, serta bagaimana golongan yang menderhaka di antara mereka dibinasakan oleh Allah Ta'ala.

Diterangkan pula tentang nikmat kejadian manusia dari bapa yang satu – Adam (a.s.) dan tentang keingkaran iblis, serta diperintahkan supaya manusia berjaga-jaga dari hasutan syaitan, musuh yang besar itu.

Kemudian digambarkannya pula apa yang akan berlaku dalam alam akhirat, tentang ahli syurga dan ahli neraka dan tentang pengakuan mereka: bahawa apa yang dijanjikan oleh Allah Ta'ala adalah benar.

sekupangdua

Posted: 01 Jul 2011 11:33 PM PDT

sekupangdua


RAKYAT MULA MENGAMOK, MENENTANG BERSIH DI PENANG!!!

Posted: 01 Jul 2011 04:56 AM PDT

GEMPAR TERKINI!!! DI PULAU PINANG RAKYAT SUDAH MULA MENGAMOK DAN BANGKIT MENENTANG PERARAKAN HARAM KOMUNIS BERSIH PADA 9hb NANTI. MEREKA MULA BANGKIT SETELAH PIMPINAN TERTINGGI PENYOKONG MURTAD DAN PEMIMPIN KEPADA FUCKATAN RIOT TERUTAMA PAS, PKR, DAP, PSM DAN PARTI MANGKUK AYUN YANG KINI MAHU MENJADIKAN KOMUNIS SEBAGAI IDEALOGI DAN TERAJU MEREKA. GERAKAN HARAM JADAH BERSHit INI SUDAH MULA MENANPAKAN KEBANGKITAN SUARA RAKYAT YANG SEBENAR DEMI NEGARA YANG AMAN DAN MAKMUR MAHU DIKEKALKAN.

Nampaknya bakal BERMULA KEBANGKITAN suara RAKYAT lagi dibeberapa buah negeri yang memang menentang HASRAT pakatan ROGOL menakluk negara dengan pemberontakan yang di kini diterajui ideologi dan cara KOMUNIS yang mula dihodupkan semula. BERSIH mula mencabar RAKYAT yang kini selama ini berdiam diri dan mula marah pada rancangan TERKUTUK FUCKATAN RIOT yang menjadikan kononya rakyat yang bersuara dalam bersih. Apa tak nampak lagi lebih 2000 NGO's yang mula bersuara, nampaknya Haram Jadah ini akan mula terkencing dan mengigil bila RAKYAT mula bersuara. Sekupang rasa ini bukan yang terakhir tetapi bakal menyusul puluhan dan mampu mencecah jutaan rakyat yg akan mula bangkit menentang usaha KOMUNIS yang didalangi oleh PAKATAN ROGOL ini, kita tunggu dan BANGUN demi perjuangan AGAMA BANGSA DAN cintakan TANAH AIR!

 AYUH BANGUN RAKYAT, KITA TENTANG KOMUNIS & YAHUDI BERSHit!!!

CERITA LANJUT : (KLIK Link dibawah)
PISAU 
GERAKAN ANTI PKR
ANTI JUMUD