Barisan Nasional

Dicatat oleh Admin | | Posted On Khamis, 24 Mac 2011 at 1:11 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


Rajahmas

Posted: 24 Mar 2011 11:49 AM PDT

Rajahmas


Skandal video lucah.. Wan Azizah takut pada kebenaran?.

Posted: 24 Mar 2011 03:59 AM PDT



Belum lagi tengok video seks yang didakwa libatkan suaminya sendiri, Wan Azizah sudah kata video itu palsu. Ketika ditemui wartawan siang tadi, Presiden PKR itu kata beliau tak berminat nak tengok video itu.

Katanya haram di sisi Islam tengok video seumpama itu.. Bagaimanapun dalam keadaan darurat untuk mencari kebenaran bagi memastikan pelakon itu bukan suami, hanya si isteri sahaja yang lebih tahu segala-galanya daripada orang lain...

Untuk mengesahkan pun, tidak perlu tonton lama-lama sampai klimaks. Memadai mengesahkan orangnya sahaja.

Setakat ini Wan Azizah hanya bergantung kepada cerita orang, samada buncit atau tidak, gelap atau cerah kulitnya untuk membuktikan bahawa sisuami tidak bersalah. Bagaimana jika benar suami terlibat dalam rakaman video itu? Apa agaknya tindakan beliau?

PKR bermasalah. Belum mampu tentukan calon yang 'setia' untuk PRN Sarawak

Posted: 23 Mar 2011 10:41 PM PDT



Di sebalik keyakinan yang begitu tinggi untuk menumpaskan BN pada pilihanraya kali ini, PKR sebenarnya menghadapi masalah untuk menetapkan ahli-ahli yang paling setia dalam parti untuk dipilih sebagai calon. 

Sumber menyatakan PKR tidak sanggup menganggung risiko ADUN keluar parti sehingga menjejaskan kredibiliti parti pada masa hadapan. Dalam masa yang sama juga, PKR mesti memastikan calon-calon tersebut adalah pro-Anwar/Azmin yang akan tunduk pada arahan dan kemahuan mereka.

Ramai yang sedar ahli PKR Sabah dan Sarawak tidak seiring dengan kepimpinan PKR Pusat. Sifat kepartian negeri (mirip PKR Sabah) lebih kuat daripada kepimpinan PKR pusat, apalagi apabila dijanjikan dengan otonomi penuh sekirannya PR menang di Sarawak. Maka sebab itu Anwar/Azmin perlu mengawal kebangkitan mereka.

Saat kini PKR sebenarnya belum dapat memastikan siapa yang paling sesuai, kerana keutamaan diberikan kepada calon pro-Anwar/Azmin dulu yang berkemampuan dari segi kewangan dan menggunakan dana sendiri untuk berkempen bagi pihak parti.

Ura-ura menyebut PKR akan memilih wakil daripada Selangor dan Sabah untuk diletakkan sebagai calon di beberapa kawasan DUN khususnya di zon utara. Kalangan mereka adalah orang-orang rapat dan rakan niaga yang aktif bersama PKR sejak PRU12. Tunggulah pada hari penamaan calon kelak….

Masa sudah dekat, PKR kini dalam keadaan tertekan…Masalah PKR bukan hanya Barisan Nasional tetapi SNAP yang terdiri daripada pembangkang tempatan. SNAP dilihat banyak memberi masalah kepada mereka dalam perebutan kawasan DUN di saat akhir. Bagaimanapun di kawasan hitam bagi PKR, calon tangkap muat akan digunakan. Yang paling berpotensi ialah golongan berada. Itulah yang akan dipilih sebagai calon wakil rakyat PKR. 

Untuk kepastian, tanyalah kepada orang terdekat Keadilan Sarawak sendiri akan kebenaran dakwaan ini. Jangan terkejut bila ada wakil rakyat PKR yang dicalonkan nanti adalah orang luar yang tidak pernah mengambil tahu akan kebajikan untuk rakyat di bumi Sarawak.

Petikan Borneo Post semalam...

PKR belum putuskan calon pada pilihan raya Sarawak

KUCHING: Parti Keadilan Rakyat (PKR) belum memutuskan calon-calonnya yang bakal bertanding pada pilihan raya negeri Sarawak yang bakal diadakan bulan depan.

Ketua Perhubungan PKR Sarawak, Baru Bian berkata sehingga kini pihaknya masih melakukan perun-dingan mengenai calon-calon yang bertanding tetapi tidak menolak kemungkinan mereka bakal menampilkan sekurang-kurangnya seramai 52 calon 'bersedia'.

"Kami sememangnya mempunyai ramai calon 'boleh menang' dalam pilihan raya Sarawak kali ini, namun pada masa ini kami belum memutuskan mereka yang bakal bertanding," katanya pada sidang media di sini semalam.

Baru menarik perhatian PKR akan meletakkan calon-calon mereka di beberapa kawasan (kerusi) yang tidak ditandingi parti Pakatan Rakyat (PR) lain iaitu Parti Tindakan Demokratik (DAP) dan Parti Islam SeMalaysia (PAS).

Katanya, tindakan sebuah lagi parti pembangkang, Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP) mengumumkan calon bertanding di 27 kawasan pada pilihan raya Sarawak kali ini tidak akan menjejaskan hasrat PKR mahu bertanding di kawasan-kawasan yang telah dikenal pasti.

"Kami tidak dapat menghalang SNAP bertanding di kawasan-kawasan yang telah diumumkan, tetapi kami tetap akan bertan-ding di beberapa kawasan yang telah dikenal pasti," katanya.

Sehubungan itu, Baru memberitahu bahawa se-gala keputusan menentukan calon-calon PKR nanti terletak atas budi bicara timbalan presidennya yang juga pengarah pilihan raya Sarawak, Azmin Ali.

"Kami masih berunding dan saya percaya pemilihan calon-calon terbaik dapat diselesaikan dalam masa ter-dekat ini," katanya.

Baru yang difahamkan bakal bertanding di kerusi Ba' Kelalan juga yakin calon-calon PKR berpotensi mampu memenangi pilihan raya Sarawak kali ini.

PEJUANG BANGSA

Posted: 24 Mar 2011 11:16 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Wan Azizah cakap lain pulak , nafi mahu tonton video Anwar

Posted: 23 Mar 2011 11:08 PM PDT



Bila dah kena kat batang hidung , semua tak nak mengaku . Itu la terjadi kepada Wan Azizah yang tak mengaku hendak menonton video seks Anwar seperti didakwa Datuk Shazryl Eskay . 

Yang menariknya itu guna pulak halal haram untuk ajar kita bahawa haram menonton video terbabit . Orang pun tahu ia haram tetapi yang aksi pelakon dalam video itu  lagi la besar dosanya . haha

PB bersetuju dengan pandangan rakan blogger MPP bahawa Kak Wan dan Nurul Izzah kena paksa Anwar Ibrahim bersumpah dengan nama Allah   untuk menafikan video . Selagi tak bersumpah , selagi itu lah orang lagi tidak akan percaya kepada Anwar  .




Presiden PKR Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata beliau tidak berhasrat menonton video seks seperti yang didakwa oleh 'Datuk T' (Datuk Shazryl Eskay Abdullah).

"Terdapat dakwaan bahawa saya ingin menonton video itu.

"Saya tiada niat menontonnya kerana mengikut ajaran Islam, ia adalah haram," kata isteri Datuk Seri Anwar Ibrahim itu sambil tersenyum.

Menurut Wan Azizah beliau tidak pernah menghantar sesiapa ataupun sebarang sms mengatakan beliau ingin melihat video berkenaan.

"Kenapa saya harus tonton? Ia dilarang oleh Islam dan adalah haram."

Eskay semalam pada sidang medianya berkata beliau akan memberikan video tersebut kepada Wan Azizah kerana mendakwa presiden PKR itu memohon menontonnya. - MalaysiaKini

Siapa Datuk Shazryl Eskay ? Kaitannya dengan Anwar Ibrahim ......

Posted: 23 Mar 2011 08:44 PM PDT




Kisah Datuk T semakin menarik selepas mereka melakukan sidang media semalam .  Yang menarik perhatian  ramai orang bukan Rahim Thamby Chik  tetapi adalah Datuk Syazryl Eskay . 

Biar apapun orang nak cakap mengenai  motif mengapa  rakan baik Anwar Ibrahim , Datuk Eskay ini dedahkan video seks ini , kita harus berpijak kepada perkara pokok iaitu berlaku zina a.k.a balun antara Anwar Ibrahim yang didakwa dengan seorang pelacur Cina . 

ikuti cerita tentang latar belakang Datuk Eskay ini  dan menariknya dirinya juga dikaitkan orang yang membawa Raja Petra lari kerana beliau yang menjadi Konsul Thailand ke Malaysia

oleh : X PKR

1. Episod video seks AnWAR semakin menarik! Yang menarik, kemunculan Datuk T secara bertiga (dua di PC kelmarin) mengejutkan. 2 veteran UMNO dan seorang ahli perniagaan yang pernah rapat dengan AnWAR. Macam-macam andaian dibuat sebelum, apatah lagi selepas kemunculan mereka bertiga ini.

2. Jangan diabaikan sepenuhnya dakwaan mereka ini, lebih-lebih lagi dakwaan Datuk Syazryl Eskay (gambar) yang pernah rapat dengan AnWAR. Beliau pernah bekerja dengan Majlis Sukan Negara (MSN) sebelum melepaskan jawatan untuk bergiat dalam bidang perniagaan. Selepas AnWAR keluar dari penjara 2004, Eskay cukup rapat dengan AnWAR.

3. Eskay pernah mengikut AnWAR hingga ke Oxford, England ketika AnWAR bertugas sbg pensyarah di St. Antony's College, Universiti Oxford. Ketika itu Eskay diperkenalkan kpd teman-teman PKR sebagai juru terapi fisio (physiotherapist) AnWAR yang perlu mengekalkan rawatan fisio sebagai kesinambungan rawatan tulang belakangnya.

4. Sehingga AnWAR pulang ke Malaysia 2005, Eskay tetap mengikut AnWAR. Namun tidak ramai yang mengenali Eskay kerana kemunculan Eskay 'cukup misteri' selalunya waktu lewat senja atau malam setelah selesai program AnWAR. Ketika ini diketahui Eskay mula berjinak-jinak dengan bidang perniagaan.

5. 2004-2010, Eskay adalah Konsul (Kehormat) Thailand ke Malaysia, satu jawatan yang tiada kena mengena dengan perkhidmatan diplomatik mahupun kerajaan Malaysia. Jawatan tersebut boleh diperolehi melalui hubungan baik seseorang dengan mana-mana individu berpengaruh dari sesebuah negara luar dan pelantikan dibuat oleh negara tersebut tanpa perlu melalui kerajaan Malaysia.

6. Kerana itu juga timbul andaian bagaimana begitu mudah Raja Petra memasuki Thailand setelah meninggalkan Malaysia biarpun tanpa dokumen perjalanan yang sah. AnWAR juga kerap transit di Bangkok sebelum atau mengakhiri perjalanannya ke luar negara semasa Eskay menjadi Konsul Kehormat Thailand di Malaysia.

7. Dikhabarkan banyak janji-janji kepada Eskay tidak ditunaikan AnWAR, bahkan banyak pula wang Eskay diguna oleh AnWAR. Eskay juga terlibat mengatur beberapa 'keperluan' AnWAR yang tidak boleh disediakan oleh orang lain. Pendekata, Eskay adalah orang kepercayaan AnWAR sebelum beliau sedar hanya dipergunakan saja oleh AnWAR.

8. Biar apa pun motif Eskay bertindak begini, yang penting kita fokus kepada perlakuan seks tersebut. Begitu juga apabila PKR mengatakan TS Rahim juga seorang yang tidak bersih moralnya, itu adalah masa lalu TS Rahim. Yang mereka keluarkan sekarang adalah aksi seks masakini, dari seorang pemimpin yang mendakwa dirinya 'cukup bersih'.

9. Maka fokusnya harus kepada perlakuan seks tersebut, samada ianya berlaku atau tidak. Jika benar, maka pelakunya juga sama seperti orang yang beliau kutuk dan keji selama ini. Masyarakat perlu tahu kebenaran adakah orang yang mereka sanjung selama ini hanya seorang pelakon 'airmata' yang juga pelakon seks yang baik!

Maka itu wajar diadakan siasatan terbuka. Semua pihak yang terlibat wajar memberikan kerjasama. Yang mendakwa perlu memberikan video tersebut kepada pihak berkuasa, yang kena tuduh pula jangan asyik menafi dan menuding jari mengaitkan orang lain!
 

IPOHMALAY

Posted: 24 Mar 2011 09:38 AM PDT

IPOHMALAY


Utara Thailand Gempa Bumi 7.0 Richter 9.55 Malam Tadi

Posted: 24 Mar 2011 08:48 AM PDT


TERKINI : Gempa bumi 7.0 (6.8 Mengikut kiraan USGS) skala Richter mengikut kiraan pencerap IRIS, berlaku di sempadan Thailand, Laos, Myanmar.. 9.55 malam sebentar tadi.... Kawasan ini merupakan patahan benua kecil Asia Tenggara dan jarang gempa berlaku . Kedalaman gempa ini cuma 10km... Dan kemusnahan besar adalah diramalkan.

Gempa berpusat 69 batu ke utara Chiang Rai dan gegaran terasa hingga ke Hanoi, Vietnam , 400km di sebelah timur pusat gempa dan memaksa penghuni bangunan tinggi di Hanoi mengosongkan kediaman mereka.

Belum ada berita lanjut berhubung kemusnahan akibat gempa yang dinilai sebagai gempa bumi besar ini.

Asam Pedas

Posted: 24 Mar 2011 03:34 AM PDT

Asam Pedas


Johari Abdul vrs Rahim Tamby Chik

Posted: 23 Mar 2011 05:44 AM PDT

Mana Anwar pada 10.23 hingga 10.45 mlm, 21 Feb?

Posted: 23 Mar 2011 05:15 AM PDT

anakbukitgantang says

Posted: 24 Mar 2011 03:25 AM PDT

anakbukitgantang says


Piramid sah di temui di bawah lapisan "Gunung Lalakon", Bandong, Indonesia

Posted: 23 Mar 2011 11:58 PM PDT

Rahasia Atlantis Nusantara Mulai Terungkap: Ditemukan 'Batu Bronjongan' di "Piramida" Gunung Lalakon, di Bandung- March 17, 2011 by Indra Darmawan/Ahmad Samantho



Batu bronjongan  tersusun rapi membentuk sudut 30 darjah dengan garis horizontal telah dijumpai pada Khamis 17 Mac lapor Indra Darmawan



Penggalian team Turangga Seta menemukan batu boulder yang tersusu rapi



VIVAnews – Team Turangga Seta yang melakukan penggalian di Gunung Lalakon, Soreang, Bandung, Jawa Barat, sejak Senin pekan ini berhasil menemukan beberapa batu boulder yang mereka duga batu penutup bangunan piramida.

Batu-batu boulder itu ditemukan di lubang penggalian dengan lebar sekitar 3 meter, panjang 5 meter, dan kedalaman hingga 4 meter, yang terletak di koordinat 6° 57,5′ Lintang Selatan, 107° 31,239′ Bujur Timur, serta ketinggian 986 meter di atas permukaan laut.



Batu boulder buatan manusia yang dibina bertingkat dan mempunyai kecuraman 30 darjah ditemui didasar gunung Lalakon, mengesahkan wujudnya piramid yang telah ditutupi flora dan fauna



Batu-batu boulder tersebut panjangnya bervariasi, antara 1,1 meter hingga 2 meter, dengan besar yang kurang lebih sama, yakni selebar 30-40 sentimeter (cm) serta tersusun rapi dan teratur.


Menurut pendiri Turangga Seta, Agung Bimo Sutedjo, batu-batuan boulder itu membentuk sudut 30 darjah dengan garis horizontal dan mengarah ke titik pusat piramida. Setidaknya, team penggalian menemukan 4 batu boulder di kedalaman 1,5 meter di bawah permukaan tanah dan 3,7 meter di bawah permukaan tanah.


Agung mengatakan, batu-batu boulder itu merupakan batu bronjongan yang sengaja diatur sedemikian rupa, agar tanah yang menutupi bangunan piramida tidak longsor. Ditemukannya batu-batu 'bronjongan' tersebut membuat beberapa tenaga penggali yang notabene warga sekitar Gunung Lalakon sempat tertegun.


"Kalau saya melihat tanah yang digali oleh back hoe di bukit sebelah, tanahnya tidak seperti ini. Ini tanahnya ada batu-batunya, seperti sengaja diuruk," ujar Agus Yahya Budiana, warga Kampung Badaraksa yang berada di lokasi penggalian, kepada VIVAnews.com, Rabu 16 Maret 2011.

Namun, penggalian belum menemukan bangunan piramid yang diduga tertimbun di bawah batu-batu boulder yang ditemukan. "Dari petunjuk hasil uji geolistrik, semestinya batuan padat yang diduga bangunan piramida, masih berada sekitar 2 meter di bawah tanah dasar lubang penggalian," kata Agung, kepada VIVAnews.com.

Gunung Lalakon merupakan salah satu dari beberapa bukit yang diduga oleh kelompok Turangga Seta menyimpan bangunan Piramida. Sebelumnya, Tim Turangga Seta telah melakukan pengujian dengan alat geolistrik bersama tim peneliti dan menemukan citra struktur batuan yang 'tak alamiah'. (struktur art work)




Gunung Lalakon, Bandong, Indonesia

bumiyang

Posted: 24 Mar 2011 03:16 AM PDT

bumiyang


Video Lucah "Anwar" - Perlukan Penubuhan Suruhanjaya Diraja???

Posted: 23 Mar 2011 06:00 PM PDT

SENJALIZA

Posted: 24 Mar 2011 03:08 AM PDT

SENJALIZA


Orang Yang Dibebalkan Oleh Politik Sukar Mempercayai Mata Kepalanya..Apatah Lagi Mempercayai Mata Orang Lain!

Posted: 23 Mar 2011 10:55 PM PDT

Bila anda telah melihatnya dengan mata kepala anda bukankah "seeing is believing". Yang bijaksana tidak akan jadi "bebal politik @ dibebalkan oleh politik"


Mereka yang telah menonton video XXX yang dikatakan melibatkan DSAI sebagai pelaku (bukan pelakon) sudah mengesahkan identiti pelaku itu. Mereka mempercayai mata dan kepala mereka sendiri. Tetapi mereka yang dibebalkan oleh "politik", ada tendensi untuk tidak mempercayai mata kepala mereka sendiri. Ada juga yang semakin bebal dengan membuat kesimpulan bahawa pelaku itu bukanlah Pemimpin Pembangkang Kanan @ Anwar Ibrahim walaupun tiada melihat sendiri dengan mata kepala mereka. video  XXX itu .Inilah yang disebut sudah dibebalkan oleh politik.

Seorang wartawan yang sering mengecam kerajaan, setelah melihat video itu, telah melaporkan dengan tulisan begitu terperinci mengenai utan ruperistiwa dia dijemput hinggalah selesai menonton video itu. Tulisannya memang menggambarkan seakan kita terajak berada di situasinya. Dia, sebagai penulis, memang menulis keadaan sebenar. Dia telah melihat video XXX itu dan mempercayai mata dan kepalanya. Dia TIDAK sanggup menjadi bebal politik. 

Bagaimanapun, dia dimaki hamun oleh mereka yang tidak pernah menontonnya. Mereka yang maki hamun ini "typical bebal dik politik. Typical!

Presiden PKR sendiri melahirkan rasa tidak ingin melihat video itu. Sudah pasti jika video itu menunjukkan keasliannya dan DSAI sebagai individu yang terlibat, kesannya kepada rumahtangganya amat hebat, sehebat Tsunami di Fukushima, Jepun. PKR pula seperti nuclear reactor yang meletup di Fukushima. PKR pasti akan ditinggalkan pensimpatinya dan DAP serta PAS tidak akan mampu untuk bersekongkol dengan parti yang pemimpin utamanya TIDAK bermoral. PAS pastinya tidak akan bersekongkol dengan parti dan pemimpinnya yang tidak bermoral.

Bagaimanapun, alam cyber membolehkan pelayarnya menulis mengikut selera mereka (penulis). Balaci-balaci DSAI sudah awal-awal lagi meolak kenyataan bahawa DSAI adalah "pelaku" dalam video XXX itu. Dalil-dalil lama sudah digunakan. Lalu menganggap bahawa video XXX itu adalah FITNAH III. Mentang-mentang FITNAH I dan FITNAH II mempunyai  pelanggan di pasaran bebal politik maka diletakkan jenama ke atas Video XXX itu FITNAH III. Harapannya, walaupun belum pasti ketulinan video XXX itu, agar berahi  dan kemaruk politik mereka tidak menurun dan masih pula dapat mengangkat muka kepada pencacai segolongan dengan mereka.

Bagaimana jika video itu benar dan didapti bahawa pelakunya ada "pemimpin pujaan hati mereka"?.

Sudah ramai yang awal-awal lagi memnyambung nafas pemimpin ini  yang hampir putus! dengan mengatakan dia buat apa sekalipun tak apa, kami masih tetap sokong.... Tidak benarkah bahawa Politik boleh membebalkan sebilangan manusia? atau 'KALOPUN HITAM..HITAMLAH!!

RELATED:
-Shuib Lazim Yakin Kebenaran Akan Terbongkar 
-KEMPEN JOM KE NERAKA... PAS KATA SEKS ANWAR 'POWER'!! 

JAM OMEGA-Isteri mana yang tak boleh cam jam Suami?

Posted: 23 Mar 2011 07:27 PM PDT

Isteri anda takkan tak cam jam anda. Ada Resit tak untuk rujuk No siri jam itu?

Melampau juga amoi tu. Duit sewa perkhidmatan tentu sekali luar biasa. Maklumlah service tentunya "extra". Luar-dalam, atas-bawah, depan-belakang, duduk-berdiri, mesti deliver "first class service" Tetamunya bukan orang sembarangan. Orang first class. Teringat cerpen Aziz Jahpin "Tamunya Seorang Menteri".

Melampau kerana dapat habuan yang banyak. Lelaki hebat. Cuma konon perutnya kelihatan buncit. Tentunya tidak kelihatan buncit dikhalayak ramai kerana ditutupi pakaian yang berjenama mahal. Tailor made barangkali.

Amoi, janganlah pula melampau. Tidak cukupkah dengan bayaran yang istimewa dari perkhidmatan itu. janganlah sampai cuba mencuri JAM OMEGA itu.

Suatu hari nanti pasti isteri tersayang akan mengcam atau mengenali JAM OMEGA milik suaminya. Amoi tak malu kee nanti dikatakan "mencuri" JAM OMEGA milik suaminya.? Opps. Amoi memang tak fahamkah erti malu atau Amoi memang punya perinsip juga bahawa "TETAMU" Amoi memang lebih amoi kenali sebagai tak tahu malu, tidak bermaruah, suka makan luar, main tikam depan-belakang dan sewaktu dengannya. sebab amoi lebih faham setelah bergelumang dalam lumpur dosa dengannya......

Tapi amoi tak faham barangkali, JAM OMEGA itu jam mahal, berjenama dan terperinci produknya. Pastinya ada NOMBOR SIRI...ha ha ha. Amoi terperangkap di sini. Tapi amoi tak perlu risau. Itu memang KERJAYA amoi sedangkan itu hanya KERJA TETAMU amoi. Kerjaya dan kerja memang tak sama. Kerjanya "Curi Makan" kerjaya amoi "cari makan". "Curi makan" dan "cari makan" memang tak sama.

Amoi memang melampau kerana melakukan percubaan mencuri JAM OMEGA milik suami orang yang digelarnya "pilihan". Tapi TETAMU amoi LEBIH MELAMPAU. Lebih melampau kerana tak mengaku PERUTNYA yang kelihatan buncit ketika seutas benang tidak menutupi tubuhnya.

Akan muncul kah amoi membawa 'HARTA" untuk diuji DNAnya nanti? atau amoi juga marahkan tetamu amoi kerana Tetamu amoi itu "main kasar".... Atau Amoi sudah bijak kini kerana menyedari harga amoi telah melambung naik dengan tiba-tiba....Bukan kerana Tsunami di Fukushima, Jepun..Tetapi kerana ada yang ingin tahu KEBENARAN dari PEMBOHONGAN serta KEMUNGKARAN.

SL tak sabar melihat kehebatan amoi dan tetamu amoi...

RELATED:
Wan Azizah Tiada Hasrat Tonton Video.
-EKSLUSIF Video Porno Anwar Ibrahim - Gomo Sudah Menyaksikannya 

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 24 Mar 2011 03:03 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


PENGAKUAN BERANI !!! PAPA GOMO PUN DAH TENGOK VIDEO SEKS ! ...

Posted: 23 Mar 2011 08:01 PM PDT

Blogger hebat bagi pro-BN ... yang memang ternyata cukup-cukup dibenci gila babi oleh Puak Pakatan Rakyat terutamanya para blogger mereka yang amat dungu , yakni PAPA GOMO, dikatakan telah membuat PENGAKUAN BERANI dan bersumpah dengan nama Allah yang Maha Mulia , Maha Agung (Wallahi - Wabillahi - Watallahi) TELAH MENONTON VIDEO SEKS YANG DIKATAKAN DIMILIKI OLEH DATUK T, SKANDAL SEKS ANWAR IBRAHIM vs PELACUR CHINA.

Takkanlah Papa Gomo nak berbohong pulak dengan menggunakan Sumpah atas NAMA ALLAH ?? kan ?? Apapun, sila layari posting PapaGomo hari ini DI SINI

Jadi, kita lihat , apa akan berlaku seterusnya dalam cerita politik terhangat masa kini mengenai Anwar Ibrahim, Anugerah Tohan kepada Pakatan Rakyat.

MELETOPPPPPPPPPPPPPPPPPP !!! .........



AloQStaQ
24 March 2011
11:01 Pagi

سڬالاڽ موڠكين

Posted: 24 Mar 2011 01:38 AM PDT

سڬالاڽ موڠكين


Meleset!

Posted: 23 Mar 2011 11:15 AM PDT

Tulisan saya bertajuk 'Wayang Anwar' meleset sama sekali selepas menonton Berita TV 3malam tadi. Siapa Datuk T terjawab. Huruf T bermaksud Trio atau lebih tepat lagi Datuk T atau Datuk Trio yang terdiri daripada DS Rahim Tamby Chik, Datuk Shuib Lazim dan Datuk Shazryl Eskay Abdullah.

Persepsi saya meleset!

Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik mengakui beliau bersama seorang ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bekas Ketua UMNO bahagian Sungai Petani,Datuk Shuib Lazim adalah 'Datuk T' atau 'Datuk Trio' ,yang sebelum ini menjadi orang misteri dibelakang isu video seks itu.

Mereka tampil dalam sidang media di Hotel Impiana KLCC pada jam 4 petang - selang lebih tiga jam selepas Ahli Parlimen PKR,Sungai Petani, Datuk Johari Abdul adakan sidang akhbar di ibupejabat PKR memberitahu beliau sudah dipertontonkan video itu pada 21 Mac di Hotel Flamingo,Ampang oleh Shazryl Eskay yang turut dihadiri oleh Rahim.

Di hadapan puluhan wartawan dalam dan luar negara, Rahim turut mengaku tayangan video untuk pengarang media di Carcosa Sri Negara pagi Isnin lalu diatur oleh beliau dan dua rakannya itu. (agendadaily)

Lebih mendebarkan saya apabila salah seorang Datuk itu iaitu Datuk Shazryl Eskay Abdullah begitu yakin dengan kesahihan dan ketulenan pelaku dan video tersebut. Malah apabila ditanya wartawan tentang ketulenan video tersebut, secara selamba beliau menyatakan "saya sendiri ada dalam video itu".

Disebabkan beliau sendiri ada di dalam video itu, tidak hairan lah beliau begitu berani mengatakan 100 peratus lelaki dalam video itu yang dikatakan mengadakan hubungan seks dengan pelacur China itu adalah Anwar Ibrahim.

Shazrly yang mengaku kenal baik dengan Anwar sejak tahun 1997 membuktikan bukan sahaja Anwar semakin kehilangan kawan-kawannya tetapi kawan-kawan ini lah yang membuka pekung Anwar sendiri.

Sebahagian besar daripada kita masih ingat kes Rahim Tamby Chik yang dikaitkan dengan hubungan sulit bersama gadis berumur 15 tahun pada tahun 1994. Hari ini Rahim telah mengimbas kembali bagaimana Anwar Ibrahim yang ketika itu telah menasihatinya berundur dan meletakkan jawatan sebagai ketua menteri Melaka kerana maruahnya telah tercalar. Selepas 17 tahun, Rahim pula mengesa Anwar meletakan jawatan di dalam parti dan bersara daripada politik.

Hebat orang-orang politik ni.....

Pendedahan Datuk Trio ni memadamkan tulisan saya yang terdahulu, 'Wayang Anwar'. Klik di sini.

Amir Hamzah
Batu Pahat

Taipingmali (tm)

Posted: 24 Mar 2011 01:35 AM PDT

Taipingmali (tm)


Perak to meet MMC-Gamuda JV on double-tracking project

Posted: 23 Mar 2011 09:37 PM PDT

Sodomy bersambung 18 April

Posted: 23 Mar 2011 08:38 PM PDT

Sodomy II: Items from cell can be used as evidence

Posted: 23 Mar 2011 07:15 PM PDT

Tirai pentas lakonan skandal sex Anwar kini telah dibuka untuk dipertontonkan

Posted: 23 Mar 2011 05:52 PM PDT

TVSelangor09 23032011 Saifuddin Beri Bukti Pimpinan Umno Dan Polis Berse...

Posted: 23 Mar 2011 08:13 AM PDT

Perak Today-DS Zambry melawat mangsa banjir daerah Kerian

Posted: 23 Mar 2011 07:58 AM PDT

TVSelangor09 18032011 Habis Modal Punca Isu DNA Anwar Diperbesarkan, Kat...

Posted: 23 Mar 2011 07:57 AM PDT

PKR: Ex-Malacca CM ex honorary consul behind sex video

Posted: 23 Mar 2011 07:27 AM PDT

'Datuk T' at press conference, wants RCI on sex tape

Posted: 23 Mar 2011 06:49 AM PDT

Datuk T & Skandal Video Seks Anwar Ibrahim

Posted: 23 Mar 2011 06:40 AM PDT

Anwar mula mengamuk

Posted: 23 Mar 2011 05:17 AM PDT

Drama berjudul "Anwar Peliwat" akan menutup tirai tak lama lagi

Posted: 23 Mar 2011 04:33 AM PDT

'Datuk T' mahu s'jaya diraja siasat video seks

Posted: 23 Mar 2011 03:31 AM PDT

TVSelangor09 23032011 Video Lucah Penglibatan RTC Serlahkan Pembabitan ...

Posted: 23 Mar 2011 03:09 AM PDT

Rakyat Sarawak Tidak Mudah Diperbodohkan Pembangkang - SUA

Posted: 23 Mar 2011 03:04 AM PDT

Rahim akui beliau, Shazryl dedah rakaman video seks

Posted: 23 Mar 2011 02:33 AM PDT

18 video lucah dikaitkan dengan pemimpin pembangkang?

Posted: 23 Mar 2011 02:01 AM PDT

Pua+ka nak saman Zahid Hamidi pulak dah!!!!

Posted: 23 Mar 2011 01:50 AM PDT

Sahabat-Gunung

Posted: 24 Mar 2011 01:35 AM PDT

Sahabat-Gunung


Kalau ‘Individu Itu’ Terlibat- Mengaku Sahajalah

Posted: 24 Mar 2011 12:54 AM PDT

Sekadar gambar hiasan ....

Kuala Lumpur, 24 Mac- Kemunculan video seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim kini menjadi kemelut dan isu baru dalam Negara, sekaligus menjadi perhatian masyarakat akar umbi, menjadi persoalan yang menarik untuk mengetahui kesahihan video tersebut.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, kini ia melibatkan banyak pihak terutamanya individu yang disebut itu mempunyai ramai kenalan, sahabat dan penyokong di Pulau Pinang.

"Oleh itu, bagi pihak UMNO Pulau Pinang, saya berharap perkara ini dapat diselesaikan dengan segera kerana kita perlu melihat ke depan, mengenai kesejahteraan rakyat, pembelaan dan perkhidmatan kepada rakyat, isu-isu sosial, ekonomi dan isu-isu yang boleh membawa kepada kebaikan Negara secara keseluruhannya dalam kita mengorak langkah menjadi Negara maju pada tahun 2020 yang hanya tinggal Sembilan tahun sahaja lagi.

Jadi kita tidak boleh membawa pemikiran kita untuk terlalu tertumpu kepada perkara-perkara yang agak negatif, tapi eloklah kita bagi tumpuan kepada yang boleh membawa kita ke hadapan untuk kita maju dan berjaya," ujarnya kepada UMNO-Online mengulas isu video seks yang mengaitkan pemimpin pembangkang baru-baru ini.

Sehubungan dengan itu, beliau mencadangkan kepada 'individu berkenaan', kalau dia rasa beliau terlibat, mengaku sahajalah. Sebelum ini pun, ada juga Menteri Kabinet yang terlibat, dia mengaku sahaja dan kemudian rakyat menilai yang akhirnya rakyat membuat keputusan bahawa dia masih boleh memegang jawatan penting dalam politik dan meneruskan kariernya dalam politik.

"Jadi, terpulanglah kepada individu yang berkenaan untuk mengaku kalau sebenar-benarnya beliau benar terlibat. Saya juga ambil satu pandangan bahawa kalau sudah terlalu banyak perkara-perkara yang membabitkan reputasi, nama baik dan cerita-cerita negatif berkenaan satu-satu individu itu, adakah semuanya fitnah? adakah tidak ada kebenaran langsung? adakah segala-galanya cerita yang direka? adakah segala-galanya fitnah belaka? tidak ada sesuatu pun yang benar? tidak ada satu pun yang buruk mengenai individu itu?


Sambungan: UMNO Pulau Pinang Sokong Penubuhan Suruhanjaya DiRaja Siasat selepas ini .....

BN Hadir Ke Sarawak Dengan Penuh Rasa Tanggungjawab

Posted: 23 Mar 2011 11:47 PM PDT

Kuala Lumpur, 24 Mac- Timbalan Pengerusi Pemuda Barisan Nasional, Datuk Razali Ibrahim berkata, di dalam mana-mana Pilihan Raya sekalipun, Barisan Nasional (BN) tidak boleh mengambil mudah, apatah lagi mengambil risiko terhadap satu-satu perkara dalam menangani permasalahan rakyat dan masyarakat Malaysia.

"Saya percaya, setiap satu-satu isu, sama ada besar atau kecil akan mempengaruhi keputusan para pengundi dalam mereka membuat keputusan. Jadi, kita tidak akan mengambil risiko untuk meremeh atau mengambil ringan kepada satu-satu perkara," ujarnya mengulas isu-isu semasa yang boleh mempengaruhi Pilihan Raya Negeri Sarawak, 16 April ini.

Ujarnya, dalam kajian awal mendapati pengundi-pengundi di Sarawak khususnya pengundi-pengundi muda, mereka lebih berminat dengan isu-isu setempat. Namun ketika kempen pilihan raya bermula, pihak pembangkang akan hadir dengan membawa pelbagai bentuk dahyah sehingga ke peringkat boleh menfitnah, mewujudkan perkara yang tidak ada dan perkara-perkara ini, harus kita perjelaskan.

"Saya tidak menolak kemungkinan jika perkara ini dibiarkan sesungguhnya ia boleh mempengaruhi pemikiran para pengundi. Tetapi dengan berhadapan dan memberi penjelasan, isu-isu nasional terutamanya di Semenanjung dapat kita ketepikan kerana dalam masa yang sama kita akan dekati pengundi dengan menghidangkan keputusan atau keperluan masyarakat setempat.

Saya rasa, kita akan turun dengan berbekalkan 1Malaysia. Yang pertama, janji pembangkang ini seolah-olah Sarawak ini wujud secara sendiri kerana dia akan cakap pasal Sarawak sahaja. Apa sahaja yang Sarawak minta, dia akan penuhi semata-mata untuk mendapat sokongan rakyat dan pengundi," tambahnya.

Tetapi ujarnya 1Malaysia lebih mengambarkan tentang geografi di antara Semenanjung, Sabah dan Sarawak di antara kaum Melayu, Cina, India, Kadazan, Murut, Dayak, Iban dan semua pribumi yang ada dalam Negara, tetapi kita juga memikirkan tentang golongan dewasa dan golongan belia termasuk kanak-kanak.

"Yang ini tidak ada dalam pendekatan pembangkang. Sebab itu kita datang dengan satu gagasan yang lebih menyeluruh, yang lebih objektif dan ini harus disahut kerana ia datang dengan rasa satu tanggungjawab, kerana inilah Malaysia. Semenanjung tidak wujud secara sendiri, Sabah tidak wujud secara sendiri begitu juga Sarawak, tetapi kita semua ini 1Malaysia," ujarnya ketika ditemui di Dewan Rakyat sebentar tadi.

Jangan Banyak Bermadah Helah, Kalau Buat Mengaku Sahajalah ....

Posted: 23 Mar 2011 09:00 PM PDT

Pengerusi UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin meminta 'individu berkenaan' yang kononnya terlibat dalam isu liwat dan terkini, isu filem seks berkata....

Jangan banyak berhelah, kalau buat mengaku sahajalah ...

Tunggu laporan seterusnya sebentar lagi live dari Dewan Rakyat.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Skandal 'Si Polan Lelaki Y' Bakal Meletop Di Parlimen

Posted: 23 Mar 2011 05:22 PM PDT

Jika Isnin lalu, video yang mengaitkan si `Polan Lelaki Y' meletop di Carcosa.... Selasa, satu laporan polis dibuat si `Polan Lelaki Y' tersebut bagi membersihkan namanya....

Semalam, bukan sekali tetapi 2 kali tamparan hinggap ke muka si `Polan Lelaki Y' tersebut apabila 3 barang bukti berkaitan DNAnya diterima semula mahkamah selain pendedahan sebenar Datuk T berkaitan isu tersebut ...

Hari nie, apa lagi tamparan yang bakal dinikmati si `Polan Lelaki Y' tersebut .... Adakah isunya akan dibawa masuk ke dalam Parlimen? Mungkinkah !!! Tunggu laporan penuh dari Dewan Rakyat melalui media-media perdana negara ditambah dengan media-media pro-Anwar seperti MI dan MK

ADUN Selising, Perupok & Semerak Boleh Tarik Nafas Lega

Posted: 23 Mar 2011 10:00 AM PDT

Gambar Hiasan: 'Menunggu Pendedahan Seterusnya Dari Team Nadi Rakyat'


Alhamdulillah, kami boleh menarik nafas lega...Mungkin itulah yang bermain di benak pemikiran ADUN Selising, Perupok & Semerak, tiga ADUN PAS dari Kelantan yang sebelum ini dikaitkan dengan beberapa skandal termasuk skandal seks bersama isteri orang, isteri ahli-ahli Pas sendiri.

Jika sebelum ini, merekalah yang menjadi sasaran – khususnya dari team Nadi Rakyat, Papa Gomo dan sahabat-sahabat blogger lain....

Ini semuanya angkara tamparan hebat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dikira bantai dan balun depan dan belakang, selain skandal video lucah terbaru yang dikaitkan dengan dirinya ....

Sekurang-kurangnya `3 Abdul' nie sempat menghabiskan tempohnya sebagai Wakil Rakyat sebelum PRU ke13, yang tak tahu bila lagi .....

'Si Polan' Diminta Letak Jawatan

Posted: 23 Mar 2011 08:55 AM PDT

Mungkinkah Anwar Di Penghujung Perjuangan....?

Bekas Ketua Pemuda UMNO, Tan Sri Rahim Tamby Chik mengulangi pendiriannya meminta pemimpin pembangkang yang dirujuknya sebagai "si polan" supaya meletak jawatan atas faktor liabiliti, seperti yang dilakukan olehnya ketika berdepan dakwaan merogol gadis bawah umur kira-kira 17 tahun lepas.

Beliau berkata tindakannya meletak jawatan sebagai Ketua Menteri Melaka adalah kerana permintaan Datuk Seri Anwar Ibrahim pada ketika itu, yang menyifatkannya sebagai bebanan kepada UMNO selain faktor semangat kesetiaan kepada kepentingan-kepentingan negara walaupun mahkamah kemudian mendapatinya tidak bersalah.

"Dia (Anwar) kata saya jadi liabiliti walaupun tak bersalah dan telah dibuktikan di dalam mahkamah. Saya berhenti. Jadi, hari ini saya harap Anwar ikutlah contoh saya. Rakyat yang taat setia dan menjunjung kedaulatan undang-undang dan keluhuran perlembagaan negara," katanya.

Rahim berkata beliau tidak menyesal untuk berhenti malah mendakwa dirinya tidak mempunyai kepentingan dalam isu video itu cuma ingin menegakkan kebenaran yang perlu diketahui oleh semua rakyat Malaysia.

Rakaman Sidang Media Datuk `T' Di Impiana Hotel

Posted: 23 Mar 2011 08:25 AM PDT

Datuk ‘Trio’ Harus Dipuji, Bongkar Kemungkaran Selamatkan Malaysia

Posted: 23 Mar 2011 07:47 AM PDT

Individu yang membuat pendedahan video seks yang dikatakan membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim harus beri kepujian kerana keberanian mereka mendedahkan kemungkaran pemimpin terbabit yang bercita-cita besar untuk menjadi pemimpin negara.

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali menyifatkan pendedahan itu membuktikan bahawa individu terbabit berani mengambil risiko terhadap apa yang dilakukan demi untuk menegakkan kebenaran kerana membabitkan pemimpin yang mempunyai nama besar.

"Mereka itu patut dapat anugerah, bukan senang untuk melakukan perkara, risikonya tinggi tetapi demi cintakan negara mereka sanggup lakukan untuk memastikan rakyat tidak terus tertipu dengan gelagat pemimpin berkenaan.

"Orang terbabit mungkin mengatakan ini satu konspirasi pihak tertentu, mereka pasti menuduh UMNO dan Barisan Nasional (BN), kini perkara itu sudah terjawab, individu terbabit sudah pun tampil, apakah ini masih lagi dianggap satu konpirasi," katanya kepada UMNO-Online.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas pengakuan Bekas Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Tan Sri Rahim Thamby Chik ; Ahli Perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa, Datuk Shuib Lazim adalah Datuk 'T' yang terbabit mendedahkan skandal video seks itu kepada media .

Pengakuan yang dibuat oleh individu berkenaan kerana merasakan bahawa perkara itu harus diketahui oleh masyarakat umum terutamanya pihak media bagi mempertahankan kebenaran dan dan menolak kebatilan.

Ibrahim berkata, orang ramai tidak boleh membuat spekulasi bahawa pendedahan itu membabitkan mana-mana pihak sama ada parti politik atau pertubuhan kerana apa yang dilakukan itu atas kemahuan mereka sendiri.

"Kita tidak boleh menuduh mereka mewakil mana-mana pihak, hanya secara kebetulan mereka itu ahli kepada UMNO dan Perkasa dan jangan lupa salah seorang daripadanya juga terbabit dengan PKR.

"Adalah tidak betul jika mereka mewakili pihak terbabit, begitu juga dengan sesuatu yang berlaku membabitkan rakyat Malaysia, adakah kita perlu menuduh apa yang dilakukan itu membabitkan keseluruhan rakyat Malaysia," katanya.

Beliau mengesa satu Suruhanjaya Diraja ditubuhkan untuk membuat siasatan berhubung pendedahan video berkenaan seperti mana yang dialkukan terhadap kes Teoh Beng Huat dan V K Lingham .

Menurutnya, penubuhan suruhanjaya itu dapat meleraikan segala tanda teki berhubung pendedahan video berkenaan yang kini menjadi perbualan hangat di kalangan orang ramai sejak berita itu tersebar. -MediaUMNO

Rakaman Tersebut Bukan Saya- Anwar : Tubuhkan SuruhanJaya Di Raja Siasat Video tersebut

Posted: 23 Mar 2011 03:56 AM PDT

Sambungan dari:

Video Seks Anwar Ibrahim: `Datuk T' Tampil Beri Penjelasan

"Kita berani ke depan kerana kita menegakkan kebenaran. Oleh sebab itu kita ingin pihak media sebagai barisan pertama yang mengetahui perkara ini. Saya beranggapan sebagai pemimpin tertinggi dalam parti, pemimpin yang bercita-cita pemimpin negara, menjadi Perdana Menteri Malaysia, kita perlu melihat akhlak mereka ini.

Akhlak ini bagi rakyat Malaysia terutamanya orang-orang Islam, adalah amat penting. Kita tidak akan menerima seorang pemimpin yang mempunyai akhlak yang rendah, yang akan merosakkan kewibawaan kepimpinan dan boleh boleh berkompromi tentang kedudukan negara kita," ujarnya lagi.

Dalam masa yang sama, kita percaya kalau kita menerima pemimpin yang mempunyai banyak masalah peribadi yang bukan sahaja merosakkan peribadinya tetapi kepada masyarakat, boleh merosakkan dan juga merugikan kepentingan negara.

"Sebab itu kita hanya mengambil pendekatan memaklumkan kepada beberapa pemimpin penting, kita tidak mengedarkan video ini kerana kita nakkan supaya ada pendekatan yang baik, supaya pihak yang berkaitan itu faham dan mengambil tindakan yang sesuai untuk menjaga keperibadian dan integritinya," tambahnya.

Sehubungan dengan itu, Tan Sri Rahim menggesa kerajaan Persekutuan agar segera menubuhkan sebuah Suruhanjaya Di Raja bagi menyiasat ketulenan video seks tersebut.

"Saya ingin mencadangkan keahlian Suruhan Jaya ini terdiri dari pemimpin utama parti-parti pembangkang. Kalau boleh, Suruhanjaya ini terdiri daripada Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang atau Pengerusi Dewan Ulamaknya, juga pemimpin utama DAP untuk duduk dalam suruhanjaya ini selain pemimpin-pemimpin dari parti-parti lain termasuk parti Kerajaan.

Selain itu, kita juga mahu NGO-NGO juga diberikan peluang untuk duduk dalam suruhanjaya ini, bagi mengetahui kebenaran selain pihak media diberikan pengiktirafan duduk dalam suruhanjaya ini kerana pihak media merupakan medium penyebar maklumat yang tepat kepada masyarakat," tambahnya lagi.

Diminta mengulas lelaki dalam rakaman video itu, beliau enggan menyebut nama tetapi memberi bayangan bahawa "lelaki itu mungkin menjadi PM". Rahim yang juga Pengerusi Risda berkata, isu ini perlu segera disiasat kerana ia telah menjadi polemik negara.

Dalam masa yang sama, Datuk Shazryl Eskay yang turut hadir dalam sidang media tersebut memberi jaminan video seks itu tidak akan diberikan kepada mana-mana pihak termasuk polis sehingga suruhanjaya diraja ditubuhkan

"Saya beri jaminan video ini tidak akan jatuh kepada mana-mana pihak," katanya beliau juga mengaku ada dalam video itu namun enggan mendedahkan secara terperinci.

Shazryl turut mengakui beliau merupakan bekas sahabat Anwar bagaimanapun enggan menjelaskan apakah peranannya ketika adegan itu berlaku. Beliau juga enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis. Anwar juga telah membuat laporan polis di ibu pejabat polis daerah Dang Wangi berhubung rakaman video aksi seks itu semalam.

Dalam laporan yang salinannya diedarkan kepada media itu Anwar menafikan bahawa dirinya adalah lelaki dalam video itu.

Video Seks Anwar Ibrahim: `Datuk T’ Tampil Beri Penjelasan

Posted: 23 Mar 2011 03:23 AM PDT

Kuala Lumpur, 23 Mac- Kemelut video seks kononnya melibatkan seorang pemimpin kanan parti pembangkang yang menggegar politik negara dua hari lalu semakin menarik apabila hari ini, `Datuk T' tampil memberi penjelasan berkenaan video berkenaan.

Bekas Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Tan Sri Rahim Thamby Chik mengesahkan `Datuk T' yang sedang menimbulkan misteri merupakan 'Datuk Trio- (bertiga)' yang melibatkan beliau sendiri bersama Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim adalah Datuk 'T' yang terlibat dalam mendedahkan skandal video seks kepada media Isnin lalu.

"Kami merasakan bahawa kami perlu membuat penjelasan berkenaan isu ini supaya tidak ada timbul prasangka ataupun salah faham terhadap kami. Pertama sekali, sahabat saya, Datuk Eskay mengetahui bahawa terdapat satu video yang melibatkan pemimpin tertinggi dalam pembangkang.

Saya rasa bahawa perkara ini harus diketahui oleh masyarakat umum terutamanya pihak media. Kita faham bahawa pihak media inilah yang akan mempertahankan kebenaran dan akan menolak kebatilan," ujarnya bercakap kepada pemberita di Hotel Impiana, petang tadi.

Apabila mengambil keputusan untuk mendedahkannya kepada pihak media, merekatelah memilih Carcosa memandangkan di sana lebih selamat dan eksklusif. Di sana, ditunjukkan video tersebut kepada media oleh Datuk Eskay dan Datuk Shuib supaya pemimpin-pemimpin media ini faham perkara yang sebenar.


*** berita selanjutnya selepas ini .....

Video Seks Ketua Pembangkang: Tubuh Segera Suruhanjaya Di Raja- GAPS

Posted: 23 Mar 2011 02:27 AM PDT

Rakyat terkejut dengan polemik terbaru ketua pembangkang apabila video aksi adengan ranjang dibongkar dan ditayangkan kepada pihak media beberapa hari lalu. Video seks ini tampil dengan banyak kemusykilan yang menjadi tanda-tanya kepada rakyat.

Pengerusi gagasan Anti penyelewengan Selangor (GAPS), Hamidzun Khairuddin berkata, penafian Anwar Ibrahim adalah tepat. Masakan ada orang mahu mengaku dia berak di tengah jalan.

"Namun apabila video itu menampilkan seorang `Lelaki Y' yang dikatakan ketua pembangkang, GAPS berpendapat isu ini harus diuruskan secara komprensif. Kes Teoh Beng Hock membuktikan sikap acuh tidak acuh kerajaan dalam menangani isu kepentingan rakyat sebenarnya merugikan semua pihak.

GAPS bimbang pasukan khas polis yang menyiasat isu ini seperti yang umumkan oleh Menteri KDN semalam sebenarnya akan mengulangi kesilapan masa lalu. GAPS mendesak kerajaan menubuhkan sebuah Suruhanjaya Diraja untuk menyiasat dan menguruskan isu ini," ujarnya dalam satu kenyataan kepada media sebentar tadi.

Tambahnya, suruhanjaya ini harus membongkar isu ini secara telus dan tulus agar keyakinan rakyat kepada institusi negara, sivil dan demokrasi di negara ini akan terus mengakar.

Isu video seks ini sebenarnya akan mematangkan kepimpinan politik dinegara ini kearah melahirkan pemimpin negarawan yang berjiwa besar dan bersih dari kacau bilau penyelewengan kuasa, korupsi dan salah laku peribadi serta mempunyai akhlak dan peribadi yang unggul.

PANEH MIANG

Posted: 24 Mar 2011 01:31 AM PDT

PANEH MIANG


Pukulan SPM 2010

Posted: 23 Mar 2011 03:55 AM PDT

Dek penangan Soalan Bocor SPM 2010, alhamdulillah ramai anak-anak Malaysia menguasai ilmu SPM 2010. Jumlah pertambahan kelulusan dan tidak berkurang juga bilangan pelajar yang BUNGKUS TERUS.

Mungkin Soalan Bocor SPM2011 tidak berulang. Tapi percayalah, bahawa, poket rakyat akan terus bocor daripada pegangan masing-masing.

Dalam kesibukan anak-anak untuk menerus cita-cita ke IPTA, IPTS, IPTS Luar Negara, IPTA Luar Negara, Kolej-Kolej Awam dan Swasta, maka, para ibu bapa penjaga, sudah mula:

1. Mencongak hari, bila nak keluarkan Dana Simpanan Insurans Pendidikan anaknya.

2. Menghitung masa, boleh dikeluarkan rezab KWSP untuk bayar penganjuran pelajaran anaknya.

3. Mengenal siapa PTPTN, MARA, Yayasan-yayasan Negeri, Pusat Zakat dan BaitulMal, Para Penaja Pendidikan Korporat seperti PETRONAS, TNB, TM, 1MDB, Sime Darby, Felda, Khazanah Nasional, MONBUSHO JEPUN dan banyak lagi.

Dalam kemaruk anak-anak selepas keputusan SPM keluar, ada lagi mak bapak yang masih lupa diri:

1. Belilah kereta dan motorsikal untuk bunuh anak mereka, yang gila stereng dan merempit ibarat jalan mak-baak dia bikin. Kalau mak-bapak ada anak soleh dan solehah, alhamdulillah, maka, ke syurga lah mereka.

2. Mulalah merancang acara-acara khas meraikan anak mereka. Adalah lebih mulia, jika yang banyak gila duit, hantar anak itu ke Tanah Haram. Berikan budak itu hadiah paling mahal dalam dunia mudanya iaitu menghayati nilai hidup di Masjidil Haram dan Masjidil Nabawi.

3. Mana yang tak beduit, hantarlah setandan pisang emas atau berangan ke Masjid berdekatan masa Jumaat akan datang ini. Sebagai jariah daripada zuriat yang dijanjikan rezeki melimpah ruah kepadanya.

4. Ada yang kaya raya lagi, minta catering hantar makanan kepada rumah anak-anak yatim dan orang tua di kawasan sekitar. Taja beberapa orang anak yatim dan orang miskin untuk belajar seperti mana yang diperoleh faedah oleh anaknya.

Pak Sedaro fikir umat Melayu kena ubah konsep mencongak keputusan SPM. Daripada amatan Pak Sedaro, soalan SPM sejak tahun 2004 amat mudah kerana diulang-ulang, yang membezakan hanyalah fakta. Konsep soalan sama setiap tahun. Apakah anak-anak kita benar-benar pandai, diuji mengikut kasta ilmu? Atau sekadar menongkat masa, buat pengumuman bahawa rakyat Malaysia makin pandai?

Soalan zaman Pak Sedaro jika dikupas daripada tahun peperiksaan 1970-1995, akan ada 10 pola berbeza. Mencabar dan terasa kesusahannya. Apakah kita terus melahirkan robot manusia? Atau kita melahirkan insan berfikir, insan "thinking leader", insan "transformasi ilmu mantiq dan ilmu metafizik"?

Kementerian Pelajaran Malaysia, jadikanlah SPM sebagai mauduk penyusunan strategi sejak pelajar berumur 13 tahun. Indoktrinasi ilmu kolonial British sudah dirasai basi oleh anak-anak Malaysia. Transformasi pendidikan Malaysia mesti diberi jatidiri dan pengukuhan.

Belajarlah daripada Profesor Berilmu, bukan daripada Profesor Buta Kayu.

Suara Melayu Baru

Posted: 24 Mar 2011 01:25 AM PDT

Suara Melayu Baru


MGJ2011 : KJ dijadual akan merasmikan event berbasikal terbesar di Bukit Merah dan bakal tercatat dalam Malaysian Book Of Record...

Posted: 23 Mar 2011 07:08 PM PDT


KEPALA BATAS 22 Mac - Lebih 2,500 peminat sukan basikal gunung (MTB) di seluruh negara bakal berentap dalam kejohanan Malaysian Gold Jamboree 2011 anjuran Pemuda UMNO di Bukit Merah Lake Town Resort, Perak, Ahad ini.

Program julung-julung kali diadakan itu juga bakal mencipta sejarah tersendiri apabila mencatatkan rekod baru dalam Malaysia Book of Records (MBR) sebagai jambori kayuhan lasak terbesar pernah diadakan.

Jambori membabitkan kayuhan sejauh 48 kilometer itu turut disertai kira-kira 200 peserta luar termasuk dari Singapura, Thailand, Jepun, Australia, Denmark dan Jerman.

Pengerusi Biro Sukan Pemuda UMNO, Datuk Ahmad Darus berkata, program tersebut bertujuan menyuburkan budaya sukan di kalangan masyarakat terutama generasi muda selain menggalakkan mereka beriadah.

Beliau berkata, Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin dijadualkan menyempurnakan majlis perasmian jambori tersebut yang turut dihadiri Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir.
Penyerahan tajaan dari SunTonic kepada Dato' Ahmad Darus.

"Sejak program ini dipromosikan di laman web Pemuda UMNO dua bulan lalu, kita menerima maklum balas amat menggalakkan termasuk peminat basikal lasak di luar negara.

"Sehingga hari ini sebanyak 2,511 penyertaan termasuk kira-kira 200 dari luar negara sudah diterima dan jumlah ini sudah mencukupi untuk kita mencipta rekod baru dalam MBR," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Pada sidang akhbar itu turut diadakan penyerahan tajaan daripada Sunquick Malaysia yang juga penaja utama jambori berkenaan.

Ahmad memberitahu, jambori yang dijangka berlangsung selama dua jam bermula pukul 7.45 pagi itu dibahagikan kepada tiga kategori iaitu terbuka, wanita dan veteran.

Menurutnya, sepanjang jambori tersebut, para peserta akan merentasi kawasan hijau sekitar kawasan peranginan itu selain melalui jalan-jalan kampung yang sempit dan mencabar.

"Selain hadiah utama bagi setiap kategori, seramai 1,000 peserta paling awal tiba pula akan menerima medal daripada pihak penganjur," jelasnya.

Beliau menambah, sempena jambori itu para peserta juga berpeluang memenangi pelbagai hadiah cabutan bertuah termasuk basikal bukit bernilai RM8,000.

-Utusan Online-

PAPA GOMO

Posted: 24 Mar 2011 01:22 AM PDT

PAPA GOMO


Video Porno - Tan Sri Rahim Thamby Chik Bikin Anwar Ibrahim Kecut Telor

Posted: 24 Mar 2011 01:00 AM PDT



Kepada juak juak pakatan yang cuba nak alih isu ke sana kesini dengan mendakwa ianya Konspirasi maka Gomo ingatkan anda semua hentikanlah. Udah udahlah nak menghasut rakyat dengan kata kata Dusta anda.

Video ucapan Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Dato Shazryl Eskay telah jelas membuktikan bahawa isu utama dalam hal ini adalah Moral Anwar Ibrahim pemimpin Pakatan Pembangkang yang kononya alim dan bersih namun penuh dengan aktiviti yang tidak mengambarkan seorang Islam yang baik.

Sekali lagi Gomo Bersumpah:

Wallahi Wabillahi Watallaahi saya Papa Gomo dengan nama pena sebagai seorang penulis Blogg Bersumpah bahawasanya saya telah menonton rakaman Video yang memaparkan adengan Seks Anwar Ibrahim dan pasangannya seorang wanita China di dalam sebuah kamar.

Apa yang di katakan oleh Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Datuk Shazrly Eskay adalah benar dan itulah Fakta yang seharusnya pihak Pakatan nilai di mana maruah mereka sebagai seorang rakyat Malaysia.


Psssttt...Rakyat Malaysia perlu sedar ini soal Maruah Negara yang akan tercemar jika Video Lucah Anwar tersebar ke dunia luar.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

PANAS - Anwar Ibrahim Cari Bomoh Mandi Bunga

Posted: 23 Mar 2011 10:35 PM PDT



Dato Seri Nazri Aziz dah sarankan Anwar Ibrahim mandi Bunga, emmm tak reti reti lagi Anwar Brahim nak mandi bunga? He he he......

Petang ni jam 3.30 Petang Sambungan Kronologi Video Seks Anwar Ibrahim


Psssttt.... Mantap lah Nazri Aziz, Mau Terkedu Nuar bila dapat cadangan ni..ha ha ha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

EKSLUSIF Video Porno Anwar Ibrahim - Gomo Sudah Menyaksikannya

Posted: 23 Mar 2011 07:00 PM PDT


Datuk Shazryl Eskay

Wallahi Wabillahi Watallaahi saya Papa Gomo dengan nama pena sebagai seorang penulis Blogg Bersumpah bahawasanya saya telah menonton rakaman Video yang memaparkan adengan Seks Anwar Ibrahim dan pasangannya seorang wanita China di dalam sebuah kamar.

Gomo melihat dengan mata kepala sendiri bahawa tubuh lelaki yang melakukan penzinaan itu adalah Anwar Ibrahim Ketua Pakatan Pembangkang yang mana beliau telah menafikan sebelum ini yang beliau merupakan pelakon seks tersebut.

Dalam penglihatan Gomo yang masih segar bugar ini rakaman tersebut sememangnya amat sahih yang mana mempamerkan adengan ranjang itu di rakam melalaui Empat sudut posisi yang berbeza beza. Namun demikian muka Anwar Ibrahim dan pelacur China itu jelas di lihat.

Tidak ada langsung Cacat cela nya terhadap Video tersebut memandangkan Video Porno Anwar Ibrahim ini di rakamkan menggunakan Teknologi terkini dan Canggih yang Gomo di fahamkan perakam sedemikian tidak terdapat di Malaysia melainkan di Import dari Taiwan.

APA SEBENARNYA YANG BERLAKU?

Kronologi kes Video Porno ini bermula apabila Anwar Ibrahim mengarahkan Datuk Shazryl Eskay mengambil jam tangan nya yang tertinggal di dalam Bilik Hotel tempat penzinaan berlaku. Dato Shazryl Eskay mencari jam Omega Anwar Ibrahim di kedudukan yang di maksudkan Anwar Ibrahim namun tidak menjumpai nya.

( Untuk Makluman Dalam Rakaman Video Seks Tersebut Di Lihat Wanita Pelacur China telah Mencuri Jam Omega Anwar Ibrahim dengan memasukkan ke dalam beg Tangannya)

Setelah tidak menjumpai di keliling Katil maka Datuk Shazryl Eskay mencari di rak TV hadapan katil. Dalam pencarian jam tangan Omega itu Datuk Shazryl Eskay menjumpai wayar yang agak pelik di belakang Rak TV dan kemudiannya Datuk Shazryl Eskay mencari punca di kemana penyudahnya Wayar tersebut.

Akhirnya wayar tersebut bersambung dengan butiran kaca yang di tanam dalam Rak TV dan apabila di buat pemeriksaan rapi mendapati terdapat 4 Camera Kecil yang tertanam dalam Rak TV tersebut.

Akhir sekali setelah laci Rak di buka di dapati sebuah perakam yang canggih berjenama CATCH telah bersambung dengan ke empat empat perakam Video tersembunyi yang di jumpai tadi. Lalu Datuk Shazryl Eskay mencabut kesemua wayar dan berlalu pergi meninggalkan Bilik tersebut dengan hanya membawa Perakam CATCH yang mengandungi Video Rakaman aktiviti di bilik Hotel tersebut.

Datuk Shazryl Eskay akhirnya berjaya mendapatkan jam Omega Anwar Ibrahim apabila menggugut untuk membuat laporan kepada Kapten Pelacur China itu jika Jam yang di curi tidak di pulangkan . Datuk Shazryl Eskay memaklumkan kepada Anwar Ibrahim bahawa jam beliau berjenama Omega telah di temui namun Datuk Shazryl Eskay tidak memaklumkan mengenai penemuan Perakam CATCH itu kepada Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim mengarahkan Datuk Shazryl Eskay menyimpan jam tangan tersebut sambil berseloroh

"Jangan hilang nanti Aku perang Besar pulak dengan Kak Wan"



Bersambung.........

Apa yang Gomo nyatakan ini adalah Benar belaka. Gomo pinta bagi menunjukkan kesahihan cerita ini agar pihak Pembangkang khususnya Anwar Ibrahim menyegerakan Suruhanjaya Siasatan Di Raja bagi membersihkan dirinya.

Ini bukan KONSPIRASI tapi ini lah Kuasa Allah yang tidak ingin lihat negara Malaysia dan Rakyatnya merana akibat kepimpimpinan yang tidak baik sepertimana Anwar Ibrahim lakukan dalam aksi Video Porno tersebut.


Psssttt....Gomo Yakin 1000 % Lelaki dalam Video adalah Anwar Bin Ibrahim


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Hussam Musa & Tuan Ibrahim Tuan Man Pada Muktamar PAS Dengan Bajet RM 6 Juta Yang Nik Aziz Sembunyikan

Posted: 23 Mar 2011 09:18 AM PDT


" Jangan Royak Pitih RM 6 Juta Hok Hilang Tu"

Nampaknya strategi Hussam Musa sudah semakin ligat waktu ini memandangkan Muktamar PAS sudah semakin hampir. Banyak mulut mulut menyatakan Hussam Musa tidak akan bertanding pada pemilihan Muktamar ini kerana ingin memberikan laluan kepada orang lain dalam merebut jawatan kepimpinan Tertinggi PAS Pusat. Betul ke?

Gomo tidak mahu mengulas panjang mengenai isu Pemilihan Muktamar PAS yang akan berlangsung namun Gomo nak menyentuh mengenai perilaku Hussam Musa yang Menyonglap Wang RM6 Juta dalam Projek Ternakan Kambing Kelantan yang di namankan Projek Tersebut Jihad Ternak namun kini menjadi Jihad Benak.

Dalam siri sebelum ini Gomo sudah menyatakan dengan jelas bagaimana Projek Kambing yang pada awalnya berjalan lancar dengan Kambing Kambing telah di agihkan kepada para pengundi malah Rombongan ke Indonesia sebanyak dua kali juga telah di lakukan oleh Kepimpinan Hussam Musa.

Kepimpinan Hussam Musa?

Ini yang Gomo nak sentuh yang ada kait mengait dengan Kem Hussam Musa, Sebanyak dua kali Hussam Musa menghantar rombongan Keroni Keroni Pemimpin PAS ke Indonesia dia atas pembiayaan Sebuah Syarikat yang terlibat dalam Projek Kambing Janapari Jihad Ternak.


" Kawe Ngaku Kawe Gi"

Rombongan Pertama di hadiri sendiri oleh Hussam Musa dan beberapa lagi pemimpin Kanan PAS yang mana nama nama mereka akan Gomo dedahkan kelak. Rombongan kedua ke Indonesia merupakan rombongan yang paling ramai membawa pemimpin Kanan PAS yang mana di ketuai oleh Tuan Ibrahim Tuan Man Proksi kepada Hussam Musa. Nama nama yang lain juga akan Gomo dedahkan.

Pendek kata waktu rombongan ke Indonesia itu hanya yang menjadi Keroni dan Kem Hussam Musa sahajalah yang pergi malah Pemimpin PAS di Kelantan juga tidak semua di bawa ke Indonesia.

Apa motif Hussam Musa membawa Kem nya ke Indonesia? Selain dari melihat Kambing Kambing Janapari dan Menjamu Tubuh Gadis Kacukan Belanda apa lagi yang Hussam Musa, Tuan Ibrahim Tuan Man jalankan? Hanya Keroni Hussam sahaja yang hadir dan orang luar Kem Hussam tidak di jemput.

Ini lah yang nak maklum kepada semua bahawa Hussam Musa sebenarnya mempunyai niat yang tinggi dalam Pemilihan Muktamar PAS yang lalu. Kem Hussam sebenarnya sudah siap sedia dalam pemilihan Muktamar PAS yang lalu namun ada kata dua barangkali di berikan buat Hussam Musa agar menarik diri saat Akhir.

Namun apa yang nak di jelaskan di sini bahawa Kem Hussam Musa sebenarnya bertambah besar dan semakin ligat membuat pergerakkan mempengaruhi perwakilan yang ada. Duit di tabur bukan sedikit oleh Hussam Musa ini, kiri kanan Duit Sokmo!!!

RM6 Juta Wang yang sepatutnya di khaskan buat Ternakan Kambing Janapari itulah yang sebenarnya di Songlap Hussam Musa bagi menjalankan agendanya memenangi Pemilihan Muktamar PAS yang lalu. Dan kerana Hussam tidak bertanding pada Muktamar yang lalu maka RM 6 juta itu di bawa kepada pemilihan Muktamar PAS tahun ini.


" Bilo Kawe Nok Gi Presiden PAS Ni?"

Gomo bukan cakap sembarangan dalam isu RM 6 Juta ini kerana Boleh bertanyakan sendiri kepada Nik Azis mengenai Wang RM 6 Juta yang sepatutnya di bayar dalam Projek Kambing Janapari ini. Nik Azis selaku MB Kelantan tahu kemana wang RM6 Juta ini sepatutnya di bayar dan Nik Azis juga tahu siapa yang Mengambil Wang RM 6 Juta ini.

Gomo juga cabar Hussam Musa untuk menafikan bahawa Beliau terlibat dengan Projek Kambing Janapari dan pernah Ke Indonesia melalui Pembiayaan Syarikat yang di lantik dalam Projek Kambing Janapari.

Gomo juga mencabar Tuan Ibrahim Tuan Man menafikan bahawa beliau ke Indonesia dengan membawa mereka yang hanya terlibat dengan Kem Hussam Musa.

Walaupun Kandang Kambing sudah di mamah anak anai namun Wang RM 6 Juta itu tidak mudah untuk lenyap begitu sahaja. Rakyat Kelantan perlu tahu kemana perginya Wang RM 6 juta yang di khaskan buat Projek Ternakan Kambing Janapari.

KAMBING untuk RAKYAT
WANG untuk HUSSAM MUSA

Psssttt...Hebat Hussam Musa, Agenda Edrogan secaya senyap bepaksikan Wang jutaan ringgit


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

LIVE - Rahim Tamby Chik Akui Anwar Ibrahim Pelakon Porno Dan Kak Wan Mengirim Sms Meminta Rakaman Porno Suaminya

Posted: 23 Mar 2011 04:00 AM PDT



Tan Sri Rahim Tamby Chik mengakui bahawa beliau bersama Datuk Shazryl Eskay ( Orang Kepercayaan Anwar ) dan Datuk Shuib Lazim adalah Datuk T atau Trio dalam kekecohan mengenai Video Porno yang tersebar.

Rahim Tamby Chik mengaku tayangan Video di Caracosa Negara baru baru ini di atur oleh beliau dan dua rakannya.

Video Porno ini sebelum nya telah di pertontonkan kepada MP Sg Petani Datuk Johari Abdul dan Akibat kerana permintaan Melampau sehingga mencecah RM 20 juta maka Trio ini tidak melayan kehendak Johari Abdul.

Datuk Shazryl Eskay orang kanan Anwar satu ketika dulu. Bertegas dan mengakui Klip Video tersebut TULEN dan wajah beliau sendiri terdapat pada rakaman Video tersebut.

Ketiga tiga Datuk Trio mintan agar Suruhanjaya Di Raja yang di anggotai pemimpin Parti Pembangkang, NGO. Bagi menyelesaikan isu Video porno tersebut dan mengesahkan siapakah pelaku Porno yang ada dalam Klip Video berkenaan.

Datuk Shazrly Eskay mengesahkan hanya mereka bertiga yang terlibat dalam pendedahan Video Porno Tersebut tampa melibatkan mana mana pihak lain termasuk Parti Dan kerajaan.

Dato Johari mintak Wang Pelincir RM 100 ribu bagi membawa ahli PKR lain keluar dari pakatan dan 1 Juta 1 kepala bagi komisyen! Dan apabila ini berlaku maka ianya telah di tolak oleh ketiga tiga dari mereka! Wang bukan matlamat mereka dalam menegakkan kebenaran.

Menurut Datuk Eskay Wan Azizah mengirim sms kepada beliau untuk meminta salinan rakaman Video Porno Anwar Ibrahim. Wow apa Kak Wan nak buat?


Fuh.... Gomo melihat dengan jelas dan cukup yakin dengan kenyataan Tan Sri Rahim Tamby Chik. Video ucapan penuh akan di Upload di You Tube!!!


Apa yang pasti Kebenaran akan pelaku dalam Video perlu di ketahui rakyat Malaysia!!!!!


Psssttt.... Anwar Ibrahim Chekmate


suntingan Agenda News

Isu Sebenar Adalah Moral Pelaku Video Porno - Nazri Aziz

Posted: 23 Mar 2011 02:37 AM PDT



Dato Seri Nazri Aziz menyatakan isu Video Porno ini adalah isu moral dan ianya penting memandangkan apa yang berlaku melibatkan kepentingan rakyat Malaysia.



Isu mengenai TRIO yang terlibat adalah perbuatan mereka secara individu dan bukan melibatkan kerajaan sama sekali.



Nazri Aziz juga meminta agar Suruhanjaya Di Raja di buat bagi menjalankan penyiasatan penuh terhadap Video porno yang di katakan pelaku nya pemimpin Politik parti pembangkang.



Isu sebenar adalah Isu Moral yang berlaku dalam video tersebut! Di harapkan agar pihak yang terlibat tidak menghalihkan isu sebenar apa yang rakyat perlu ketahui.

RAPERA ..

Posted: 24 Mar 2011 01:19 AM PDT

RAPERA ..


Tun Dr Mahathir Mohamad: Melayu Oh Melayu ???

Posted: 23 Mar 2011 07:09 AM PDT

Payback in Malaysian Politics ?!

Posted: 23 Mar 2011 04:54 AM PDT

HERO KECIK

Posted: 24 Mar 2011 01:14 AM PDT

HERO KECIK


Marah Pada Nonton Video.. Pelakon Berjubo Tak Pa?

Posted: 23 Mar 2011 10:03 PM PDT

Apa kena dengan penyokong PKR or Pakatan nie.. Nak buat repot polis ker hapa ker... buatla... korang ada hak..Marah pada yang nonton Video Seks dan yang menayangkan Video Seks yang dikatakan lelaki tersebut adalah Ketuanya... Marahla..

Masalahnya kenapa nk tuduk ada kospirasila, asik duk sebut reformasila... korang pun belum tengok lagi Video tu. Betul ker tak Anwar dalam Video tu.. Ini bukan gambar.... ini video..Belum tengok dah nak melenting2 kononya konspirasila apa la..

Kalau betul la disebabkan Datuk Trio tu punya kerja, mungkin marah pada Anwar pada masa dulu.. Buatla report polis pasal Trio tu. Apa yang korang perlu faham... memperlakukan aksi sedemikian rupa atau bahasa halusnya BERJUBO tu berdosa.. Haram Berzina nie. Kalaula dibuktikan lelaki tersebut tu Anwar iaitu Ketua Korang.. Tak kan nak marah kot. Kalau korang marah... maknaya korang memang menyokong "BERJUBOLAH"...

Buat repot polis adalah langkah terbaik kerana semuanya akan disasat dan silap2 semua orang dapat lihat siapa lelaki tersebut. Sama ada betulkah Anwar atau tidak. kalau betul mana Anwar nak sorok muka dia na keluarga dia. Saja jer buat report supaya siasat kes Video Seks ini.

Datuk Trio ada salinan Vedeo tersebut sebagai bukti.. Bukan gambar tapi Video..

Aku pun nak tgk gak video tu...dengar citer memang power.... AUuuuhaaaaa Special Agent OSO

Tak Nak Nonton Video Seks.... Takut Aksi Sama

Posted: 23 Mar 2011 09:48 PM PDT

Presiden PKR president Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata beliau tidak berhasrat menonton video seks seperti yang didakwa oleh 'Datuk T' (Datuk Shazryl Eskay Abdullah).

"Terdapat dakwaan bahawa saya ingin menonton video itu.

"Saya tiada niat menontonnya kerana mengikut ajaran Islam, ia adalah haram," kata isteri Datuk Seri Anwar Ibrahim itu sambil tersenyum. Malaysiakini.com

Komen:

Bodoh betulla sapa yang cakap Wan Azizah nak nonton Video seks yang dikatakan lelaki yang beraksi dalam video tersebut adalah suaminya. Ada ker seorang isteri yang sanggup melihat aksi suaminya dengan wanita lain. Bodoh punya orang. Kalau tengok boleh stimm woo.

Wan Azizah menafikan dia tak hinggin nak nonton video seks tersebut. Mana boleh nonton video seks.. Tak baik... Dosa...Kalau beraksi seks dengan pasangan suami isteri nie, biasanya hanya pasangan tu sahaja yang tahu aksi mana yang paling terbaekk..dan hanya pasangan tu sahaja tahu tahu setiap inci tubuh, parut celah mana, besau mana, tahi lalat kat mana ker,panjang mana ke hapa ker...hanya pasangan sahaja yang tahu... Mustahil Kak Wan nak tengok semua tu.... Mustahil... Kalau tengok kang....... alamak....?

Hanya Pasangannya Sahaja Yang Tahu Aksi Mana Yang Disukainya.

g a R a m a N i s

Posted: 23 Mar 2011 11:45 PM PDT

g a R a m a N i s


PRN S'wak: PAS Tak Serik, Hina Lagi Orang Sarawak.

Posted: 23 Mar 2011 08:30 PM PDT


Ramainyer manusia seperti kata Melanau Blogger

Menurut sahabat blogger, ceramah diatas diorganise oleh AMK grup politik samseng dan tidak bermoral. Dibuat di Jalan Patingan, Kuching. Jika diteliti dalam gambar susah nak kira kehadiran rakyat.
Ceramah diatas walaupun diorganise oleh AMK yang datang bagi ceramah adalah lebai-lebai panadol semenanjung bernama Azman Sapawi, Suhaizan Kaiyat dan seorang lagi yang tak beberapa kenal.
Trend politik gampang dari semenanjung dibawa ke Sarawak. Maksudnya, lebai-lebai ini berceramah dengan bermodalkan isu-isu yang mengarut dan tak masuk akal. Di semenanjung boleh la bercakap pasal Kerajaan Selangor bagi air percuma dan fantasi buku jingga nak hapuskan tol.
Ceramah malam tadi pun depa buat kurang ajar. Menghina orang Sarawak kononnya miskin, masih tinggal dalam hutan dan pakai cawat. Depa lupa penghinaan Hadi Awang masa PRK Batang Ai dulu atau buat-buat lupa.
Tak dengar pula komitmen pembangkang nak bangunkan Sarawak. Tak mahu pula depa berjanji nak buat lebuhraya 4 lorong, Wifi seluruh Sarawak termasuk full coverage di Gua Niah, hapuskan cukai tanah atau bagi sebiji rumah banglo untuk setiap penghuni rumah panjang. Hehehe.....
Yang kedengaran cuma pembangkang akan sejahterakan rakyat Sarawak dengan kepimpinan tidak bermoral bakal Perdana Menteri Malaysia.
Tak meyakinkan langsung.
Ini berbeza dengan komitmen kerajaan yang sedia ada yang tidak mahu bermain wayang kulit ala-ala cerita fantasi Alice in the wonderland. Kerajaan komited untuk terus mensejahterakan rakyat tanpa perlu gimik kecoh video seks.

Klik SINI

Gagal Dapat Deal, Johari Pun U-Turn.

Posted: 23 Mar 2011 05:15 PM PDT

Penglibatan Johari Abdul dalam pendedahan video seks Anwar adalah kerana hubungannya dengan Datuk Shuib Lazim sebagai bapa saudara kepada Johari Abdul. Datuk Shuib adalah bekas Ketua Bahagian Sungai Petani dan kini bergerak bersama PERKASA.
Datuk Shuib tahu bagaimana Johari bergelut untuk mengekalkan pengaruh politiknya dalam PKR dan juga kawasan yang dimenanginya, Sungai Petani. Di dalam PKR, Johari ibarat tong kosong. Dia tidak dipandang dalam kepimpinan PKR malahan Anwar sendiri tidak berapa 'berkenan' dengan Johari yang disifatnya seorang yang sangat 'praktikal'.
Johari menjelaskan telah dihubungi oleh seseorang yang rapat dengannya dan hasilnya dia bersama-sama Datuk Shuib telah menyaksikan video seks membabitkan Anwar Ibrahim. Baginya, memang sah video yang ditonton adalah kelibat Anwar Ibrahim mengasah burungnya.
Samada mahu mengundur kebelakang atau terus kehadapan prinsip Johari seperti terbahagi dua. Jika ditentang Anwar perlu memastikan dia mendapat 'sesuatu' sebagai trade deal. RM100,000 sebagai pelincir dan RM1 juta untuk setiap YB yang ditarik keluar.
Bagaimanapun, trade deal ini gagal kerana pulangan yang diminta terlalu tinggi.
Disebabkan inilah, mengapa Johari bertindak awal mengadakan sidang media 'membocorkan' pertemuan sulitnya bersama mastermind video seks. Dia tidak mahu dikaitkan dengan deal yang telah dibuat dan pandangan serongnya terhadap Anwar. Namun, jauh disudut hati mengesahkan bahawa pemimpin yang diagung-agungkan adalah seorang yang tidak bermoral.
Umumnya, Johari sedar kelakuan songsang Anwar tetapi memandangkan dia gagal mendapat pulangan untuk meneruskan sisa politik lebih elok dia mengeram dalam PKR dan dijulang sebagai pemimpin yang bermaruah kononnya.

Anwar Sedang Divert Isu?

Posted: 23 Mar 2011 02:00 AM PDT

Muka seiras Anwar Ibrahim?
Strategi 'smokescreen' ini memang boleh berjaya kalau disusun dengan baik. Tapi semua benda mestilah 'terjaga dan terpelihara'. Baru real.
Hari ini, PKR tampil dengan strategi baru. Conspiracy theory. Johari Abdul diajak untuk menyertai UMNO dengan menunjukkan video seks Anwar. Johari Abdul ada. Tan Sri Rahim Thamby Chik ada. Eskay ada. Sound bytes: semuanya mahu Jo masuk UMNO kerana Anwar sudah 'kantoi' dengan video seks.
Sejujurnya, dengan keadaan politik 'semasa'; kemasukan Jo Abdul ke dalam UMNO/BN tidak akan berikan sebarang dividen politik. Jo Abdul is 'yesterday' politician. Kalau betul; Yusmadi adalah calon yang lebih baik. Muda. Ada otak. Ada skills. Jo Abdul? Ini sudah tahap 'kontang' punya ahli politik.
Kita boleh cipta apa sahaja teori; tapi jika strategi 'smokescreen' yang dipakai Anwar hampir berjaya. Sayangnya, keputusan mahkamah pula tidak memihak kepadanya. Kita fokus balik kepada – berus gigi, tuala good morning dan botol air mineral. Apa macam?
Sambung di SINI

Belantan

Posted: 23 Mar 2011 11:17 PM PDT

Belantan


MB Khalid didesak pecat Pengurus Besar Yayasan Selangor!

Posted: 22 Mar 2011 11:12 AM PDT

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim didesak agar memecat Pengurus Besar Yayasan Selangor (YS), Ilham Marzuki yang terbukti gagal menguruskan yayasan tersebut sehingga organisasi berteraskan pendidikan itu mengalami defisit RM7.41 juta.

Ia berikutan dengan kedudukan kewangan yayasan itu dilihat paling buruk sejak parti pembangkang mengambil alih pentadbiran negeri kerana sebelum 2008, ia memiliki dana sebanyak RM80 juta atau lebih!

Sepatutnya yayasan yang ditubuhkan untuk membantu rakyat mengalami masalah, tetapi sekarang yayasan itu sendiri yang bermasalah! Dan berkemungkinan juga keadaan yang sama turut melibatkan anak-anak syarikat di bawah yayasan itu termasuk anak syarikat kerajaan negeri lain. Kita desak supaya kerajaan negeri turut membuat laporan audit terhadap semua anak syarikat kerajaan negeri dan dedahkan hasilnya kepada seluruh rakyat negeri ini.

MB Khalid sewajarnya bertindak mengikuti laporan audit terhadap Yayasan Selangor yang dikeluarkan pada 18 Mac lalu mengesyorkan supaya Pengurus Besar Yayasan Selangor dan Timbalan Pengurus Besar (Pengurusan) ditamatkan kontrak. Ini adalah di atas alasan kedua-duanya tidak menjaga kepentingan yayasan itu dan sebaliknya kebanyakan keputusan dibuat seolah-olah atas kepentingan diri.

Yang menghairankan mengapa Khalid hanya memecat Timbalan Pengurus Besar (Pengurusan) tetapi tidak berbuat demikian ke atas Pengurus Besar! Nampak sangatlah MB Khalid ini adalah seorang 'pembohong besar' berikutan skandal kewangan yang melanda yayasan itu.

Jika kita masih ingat sebelum ini Menteri Besar bermati-matian mempertahankan kos penganjuran sambutan ulang tahun ke-40 yayasan itu pada November 2010 berjumlah RM300,000 dan bukannya RM800,000 seperti didakwa UMNO Selangor sebelum ini. Bagaimanapun, laporan audit menyebut kos sambutan itu mencecah RM1 juta berpunca daripada kepincangan pengurusan Yayasan Selangor termasuk perbelanjaan tidak berhemah.

Dan satu persoalan disini adalah mengapa Khalid mengambil masa terlalu lama untuk membentangkan lapuran audit tersebut seperti yang dijanjikan sebelum ini pada 5 Februari yang lepas! Mengapa perlu tunggu sehingga 18 Mac? Apa sebenar yang Khalid mahu sembunyikan dari pengetahuan rakyat Selangor. Apa yang dapat kita lihat sekarang adalah ianya sebagai satu perbuatan tidak bertanggungjawab selain melanggar amanah yang diberikan oleh rakyat.

Sementara itu : Takril ( bekas Pengurus Besar )nafi akaun tidak diaudit sejak 4 tahun!

Dakwaan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang mengatakan akaun Yayasan Selangor tidak diaudit sejak empat tahun lalu adalah tidak benar. Bekas Pengurus Besar Yayasan Selangor, Takril Tasuki berkata, segala prosedur kewangan di yayasan itu diikuti sepenuhnya sehingga persaraannya pada Ogos tahun lalu.

"Semua akaun yayasan sudah diaudit sepanjang tempoh saya menjadi pengurus besar. Barangkali, mungkin ada satu dua lewat disebabkan masalah teknikal membabitkan Universiti Industri Selangor dan Kolej INPENS," katanya.

Menurutnya, kewangan Yayasan Selangor kukuh sehinggalah ia diambil alih oleh Pakatan Rakyat (PR).

"Ketika pemerintahan Barisan Nasional (BN, akaun yayasan sebanyak RM80 juta tetapi apabila diurus tadbir oleh PR, akaun tersebut mengalami defisit sebanyak RM7.41juta.

"Zaman pentadbiran BN, pengurusan yayasan ikut peraturan dan diaudit dengan sebaiknya mengikut garis panduan ditetapkan manakala zaman PR akaun yayasan semakin teruk, malah perbelanjaan yang dibuat oleh PR tidak munasabah seperti sambutan yayasan itu kali ke 40, sebanyak RM900,000 dibelanjakan," katanya ketika dihubungi baru-baru ini.

Menurutnya, rakyat negeri ini perlu sedar bahawa banyak penyelewengan dilakukan sejak PR memerintah.

"Banyak aktiviti yang yang diluluskan tanpa mengikut peraturan seperti pemberian dan bayaran tender," katanya.

Selain itu katanya, ada belanjawan yang tidak munasabah seperti pembelian al-Quran sebanyak 10,000 naskhah berharga RM225,000.

"Salah satu projek yang dilaksanakan bernilai RM80,000 turut dipertikaikan kerana projek belum siap tetapi pembayaran sudah dibuat.

"Saya berharap Suruhanjaya Percegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan mengambil tindakan yang sewajarnya," katanya.

Dilihat MB Khalid cuba menutup kesalahan yang dilakukan oleh pegawai-pegawai beliau dengan mencari kesalahan yang dilakukan oleh pentadbiran kerajaan BN yang terdahulu. Apa yang perlu dilakukan oleh MB Khalid sekarang adalah beliau perlu mendedahkan berapa mendedahkan jumlah sebenar dana Yayasan Selangor semasa diserahkan kepada pentadbiran PR yang diketuai oleh PKR.

Dimaklumkan bahawa Yayasan tersebut mempunyai jumlah dana yang besar sebelum pengurusannya bertukar tangan. Dipercayai Yayasan Selangor mempunyai RM80 juta sebelum diserahkan kepada PR. Tetapi hari ini apa yang menyedihkan apabila kita lihat yayasan tersebut mengalami defisit sehingga RM7.41 juta. Persoalannya adalah kemana hilangnya dana yang sebegitu banyak sebelum ini?

Sila jawap MB Khalid?

Suara Politik
Taminsari

The Unspinners

Posted: 23 Mar 2011 11:15 PM PDT

sekupangdua

Posted: 23 Mar 2011 11:14 PM PDT

sekupangdua


VIDEO??? NUAR KANTOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted: 23 Mar 2011 06:04 AM PDT

Sedang tengah-tengah berangan tajuk untuk POSTING kejap lagi, tetiba Berita Di TV3 jam 8 menyiarkan perihal Tan Sri Rahim Tamby chik mendedahkan sapa dalam Video LUUUCCCAAAH yang heboh di perkatakan dalam terdekat ni yang menjadikan makin ramai rakyat Malaysia yang muntah dan muak Rasanya tak payah nak sebut selalu pasal isu paling JIJIK yang diheret mejadikan Negara paling Hina disebabkan kes seorang yang meliwat, habis satu dunia melihat Malaysia paling sesuai sebagai Dunia Gay selain boleh berbaik dengan golongan taksub agama yang akan menghalalkan segala kejijikan dalam hukum yang haram mengikut kehendak kaki liwat ini. Tang mana lagi nak lari weiii Nuar, apa lagi yang nak hang putak alam. teman sungguh tak sangka ketika duduk dikedai makan disini bila Meja sebalah tak pas hati dan ada yang ketawa... kata orang Sarawak nie ... BAHAI KITO MUN ANWAR DATANG CITUK! Teman yang ikut ketawa dengan yang lain buat-buat paham sambil berbisik apa yang dia orang kata kerana tak paham... dia kata Oarang Sarawak kata... KALAU ANWAR TURUN SINI PAKAT BUNGKUS CALON PKR TU... SENDIRI MAU INGAT LA... PKR MAKIN PARAH, NAMPAKNYA KALAU ANWAR TURUN SIANWAR NI PAKAT CEPAT LA INALILLAH PKR, KESIAN CALON... MEMPERCEPATKAN BUNGKUS KALU SIJUBRI DATANG DENGAN ALASAN MEMBANTU. IBUH AJAK!!! SARAWAK MEMANG TUNGGU SIJUBRI HADIR DISINI UNTUK KAHAK PTUIIIIIII!!!!! 

x-pkr [ dibaca : EKSTRIM TOLAK PKR]

Posted: 23 Mar 2011 11:13 PM PDT

x-pkr [ dibaca : EKSTRIM TOLAK PKR]


SYAZRYL ESKAY MEMANG KAWAN AnWAR !!

Posted: 23 Mar 2011 05:53 PM PDT


1. Episod video seks AnWAR semakin menarik! Yang menarik, kemunculan Datuk T secara bertiga (dua di PC kelmarin) mengejutkan. 2 veteran UMNO dan seorang ahli perniagaan yang pernah rapat dengan AnWAR. Macam-macam andaian dibuat sebelum, apatah lagi selepas kemunculan mereka bertiga ini.

2. Jangan diabaikan sepenuhnya dakwaan mereka ini, lebih-lebih lagi dakwaan Datuk Syazryl Eskay (gambar) yang pernah rapat dengan AnWAR. Beliau pernah bekerja dengan Majlis Sukan Negara (MSN) sebelum melepaskan jawatan untuk bergiat dalam bidang perniagaan. Selepas AnWAR keluar dari penjara 2004, Eskay cukup rapat dengan AnWAR.

3. Eskay pernah mengikut AnWAR hingga ke Oxford, England ketika AnWAR bertugas sbg pensyarah di St. Antony's College, Universiti Oxford. Ketika itu Eskay diperkenalkan kpd teman-teman PKR sebagai juru terapi fisio (physiotherapist) AnWAR yang perlu mengekalkan rawatan fisio sebagai kesinambungan rawatan tulang belakangnya.

4. Sehingga AnWAR pulang ke Malaysia 2005, Eskay tetap mengikut AnWAR. Namun tidak ramai yang mengenali Eskay kerana kemunculan Eskay 'cukup misteri' selalunya waktu lewat senja atau malam setelah selesai program AnWAR. Ketika ini diketahui Eskay mula berjinak-jinak dengan bidang perniagaan.

5. 2004-2010, Eskay adalah Konsul (Kehormat) Thailand ke Malaysia, satu jawatan yang tiada kena mengena dengan perkhidmatan diplomatik mahupun kerajaan Malaysia. Jawatan tersebut boleh diperolehi melalui hubungan baik seseorang dengan mana-mana individu berpengaruh dari sesebuah negara luar dan pelantikan dibuat oleh negara tersebut tanpa perlu melalui kerajaan Malaysia.

6. Kerana itu juga timbul andaian bagaimana begitu mudah Raja Petra memasuki Thailand setelah meninggalkan Malaysia biarpun tanpa dokumen perjalanan yang sah. AnWAR juga kerap transit di Bangkok sebelum atau mengakhiri perjalanannya ke luar negara semasa Eskay menjadi Konsul Kehormat Thailand di Malaysia.

7. Dikhabarkan banyak janji-janji kepada Eskay tidak ditunaikan AnWAR, bahkan banyak pula wang Eskay diguna oleh AnWAR. Eskay juga terlibat mengatur beberapa 'keperluan' AnWAR yang tidak boleh disediakan oleh orang lain. Pendekata, Eskay adalah orang kepercayaan AnWAR sebelum beliau sedar hanya dipergunakan saja oleh AnWAR.

8. Biar apa pun motif Eskay bertindak begini, yang penting kita fokus kepada perlakuan seks tersebut. Begitu juga apabila PKR mengatakan TS Rahim juga seorang yang tidak bersih moralnya, itu adalah masa lalu TS Rahim. Yang mereka keluarkan sekarang adalah aksi seks masakini, dari seorang pemimpin yang mendakwa dirinya 'cukup bersih'.

9. Maka fokusnya harus kepada perlakuan seks tersebut, samada ianya berlaku atau tidak. Jika benar, maka pelakunya juga sama seperti orang yang beliau kutuk dan keji selama ini. Masyarakat perlu tahu kebenaran adakah orang yang mereka sanjung selama ini hanya seorang pelakon 'airmata' yang juga pelakon seks yang baik!

Maka itu wajar diadakan siasatan terbuka. Semua pihak yang terlibat wajar memberikan kerjasama. Yang mendakwa perlu memberikan video tersebut kepada pihak berkuasa, yang kena tuduh pula jangan asyik menafi dan menuding jari mengaitkan orang lain!

Sekian.....

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 23 Mar 2011 11:12 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Tan Sri Rahim Letak Paku Terakhir Di Keranda Anwar

Posted: 23 Mar 2011 10:30 PM PDT


Bangkai anwar telah selamat masuk kedalam keranda, tan sri rahim menjadi orang yang terakhir menusukan paku di keranda anwar, kini bersemadilah bangkai anwar di dalam keranda, hanya menunggu masa untuk di tanam, terpulanglah kepada pakatan untuk menanam keranda anwar mengikut upacara mana, islam, hindu, kristian atau pun tionis.

Hayat politik manusia yang bernama anwar ibrahim telah tamat pada jam 4 petang semalam, apa bila datuk t, membuat sidang media sekali gus menafikan segala apa yang dikatakan oleh johari abdul dan saifuddin nasution.

Jelas sekarang, johari abdul sendiri mengakui yang pelakon filem lucah itu adalah boss dia, malah johari abdul lah orang pertama yang melihat anwar pancut air maninya di mulut pelacur cina itu sebanyak dua kali, tak perlulah wan azizah nak tengok cerita lucah lakonan suaminya tu, takut-takut bercerai berai pulak nanti, tanya je kat johari abdul, johari boleh sahkan yang memang pelakon itu adalah pemimpin anugerah tuhan.

Sekarang terpulanglah kepada rakyat untuk menilai perangai pemimpin anugerah tuhan itu, masih lagi nak sokong dan sanjung manusia hipokrit macam tu? terima kasih tan sri rahim, kamulah orang terakhir yang memaku rapat keranda anwar ibrahim.

Saat paku terakhir di sematkan ke keranda anwar ibrahim


Padan Muka PAS, Satu Kerusi Pun Korang Tak Dapat Di Sarawak.

Posted: 23 Mar 2011 08:41 PM PDT


Dun negeri sarawak dah bubar, dari angin yang bertiup kencang yang sampai ke telinga aku semalam, ada berita sedih buat parti isle, padan muka, haram satu kerusi dun pun korang tak dapat bertanding di sana, itu setakat berita yang aku dengar.

Mustahil pas tak dapat walau satu kerusi pun di sarawak ? bukan ke pas anjing paling setia pada pkr dan dap, takan pas tak diberikan peluang langsung, tanya aku, kata sumber kepada aku, komposisi kaum di sarawak bukan macam di semenanjung, di semenanjung, kalau orang kata bumiputra tu, maknanya melayu 90% di sarawak lain, bumiputra bermaksud kaum peribumi, kaum peribumi tu tak semestinya semuanya melayu dan semuanya islam, jadi pas kan parti islam, nak kempen apekejadahnya dengan orang bukan islam kat sana, jadi kerusi yang banyak kaum bumiputra islam tu adalah kerusi selamat untuk pkr dan untuk snap pulak kerusi bumiputra bukan islam . jadi pkr dan snap memang nak sapu semua kerusi tu.

Mak oii... macam tu punya teruk pkr hanjingkan pas, kalau di semenanjung, pkr lah sahabat dunia akhirat pas, tapi di sarawak, pergi mamposs la kau pas... tapi sumber kata lagi, jangan terkejut kalau kau tengok ada tempat yang pas bertanding, itu bermakna kawasan itu pkr pun tak nak dan snap pun tak nak, pasal kawasan tu sure dan garenti kalah, kalau bertanding pun buat hilang deposit je, jadi kalau pas nak, pas boleh bertanding dikawasan tu.

Kesian dekat pas, jadi pesan aku pada penyokong dan pemimpin pas, tak payah la perabis duit rakyat nak pergi bertanding di sarawak, sure hilang deposit.

Kawan Anwar Sendiri Dedahkan Video Lucah Anwar.

Posted: 23 Mar 2011 01:00 AM PDT

Tadi dua orang pencacai anwar mendedahkan kononnya tan sri rahim thamby cik dan eskay yang menjadi dalang dalam kes video lucah anwar, mereka buat macam tu kerana gagal nak kaitkan datuk najib.

Kata saifuddin, rahim dan eskay terlibat, ok siapa eskay ni? kenapa aku kata dia kawan baik anwar? nanti aku ceritakan apa hubungan eskay dan anwar, sebelum tu cuba korang ingat balik siapa yang bawak lari raja petra ke luar negara.
Published with Blogger-droid v1.6.7

APANAMA

Posted: 23 Mar 2011 11:10 PM PDT

APANAMA


Datuk T - AN EYE FOR AN EYE !

Posted: 23 Mar 2011 02:25 AM PDT



By WONG SAI WAN
PETALING JAYA: Datuk T is an alias for 'Datuk Trio' - former Malacca chief minister Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, businessman Datuk Shazryl Eskay Abdullah and Perkasa treasurer Datuk Shuib Lazim.
Rahim told this to reporters at a press conference here on Wednesday.
Shazryl was at the press conference but not Shuib.
Rahim, however, refused to identify the man in the video but hinted "this man may end up being PM".
He went to say that the man had once asked him to step down for the nation's sake, when he (Rahim) was implicated (but later cleared) of an alleged sex scandal
"The man asked me to step down then, saying I was a liablity. I was told to go (as Malacca CM) although I was never found guilty," he added.
Rahim said that it was now up to the Government to set a Royal Commission of Inquiry to investigate the authenticity of the video.
He said the members of the RCI should comprise people from various quarters and include Perkasa and Kita president Datuk Zaid Ibrahim.
"We want NGOs and also media to sit in the RCI. Let everyone see the truth. All political parties - both Government and Opposition - can also be in the RCI," he added.
Rahim said PKR president Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail and PAS president Datuk Seri Hadi Awang should also be included in the RCI.
Meanwhile, Shazryl told the press conference that they did not go to the police over the sex video as they did not want the issue to be spun into a conspiracy theory. - The Star



It has been revealed now, by the individuals themselves, that the mysterious T in Datuk T stands for theTrio of Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah and Datuk Shuib Lazim. 


Rahim is former Malacca chief minister, Eskay is a businessman and Shuib is the treasurer of NGO Perkasa.


Nothing much is known about Shuib apart from his current position in Perkasa. 


Businessman Eskay is a colorful figure. He was at one point of time the Malaysian consul in Hatyai and is currently involved in a legal tussle over the cancelled Scenic Bridge project. 


There are claims that Eskay used to be close to Statesman Tun Dr.Mahathir Mohamad but the fact is that Eskay has been in Anwar Ibrahim's inner circle for a long time. 


Their 'special relationship' goes back to the days before Anwar was Deputy Prime Minister. 


Raja Petra is also believed to have enjoyed 'special hospitality' from Eskay who spent a lot of time in Langkawi.


Wonder what is Eskay's motive in turning his back against Anwar Ibrahim now. 


As for Rahim, the whole world knows that it was a "now prominent Opposition leader" and ex-Umno leader who conspired with the top leadership of DAP and "fixed' Rahim in an underage rape case in the early 90s.


Rahim was "fixed' and smeared although he was never found guilty because he was a threat to the then up and coming 'God sent' leader.


I guess it payback time and Rahim is playing the same game, only this time around the noose is on a dying man's neck. 


Whether God sent or not,  Anwar Ibrahim has to answer the Sodomy 2 charges against him first and then TELL US ALL about this latest "An Eye for An Eye" sex-video saga 


p/s I must agree that these guys are paying back in style, plus interest!


Site Meter

BN's track record to save Sarawak.

Posted: 23 Mar 2011 01:23 AM PDT




Sarawak goes to polls Apr 16

KUCHING, Wednesday 23 March 2011 (Bernama) -- Sarawak will go to the polls on April 16, Election Commission (EC) chairman Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof said. The nomination day is on April 6.
Abdul Aziz told a news conference here that the EC would be using the 2010 electoral roll, to be gazetted on Friday, containing the names of 979,796 electorates, comprising 961,433 ordinary voters and 18,363 postal voters.
He reminded the electorates to check their polling centres and streams either through the EC website or via the short message service or by contacting the EC directly.
The EC, he said, would deploy 24,379 election workers and officers including 71 returning officers, to be stationed in 1,740 polling centres and 2,561 polling streams.
The EC is expected to spend RM50 million to conduct the 10th state election, including for logistical needs in the vast state, namely the use of two light aircraft, 24 helicopters, 63 speedboats, 919 longboats and 4,124 four-wheel-drive vehicles.
The EC will also ensure all vote-counting centres are equipped with communications facilities.
"The EC will also ask assistance from police in transporting the ballot boxes, especially in remote areas," he said.
He said the EC would also refer to the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) any reports of corruption, saying the MACC was more adept in handling such issues.
"The MACC is given the power to monitor any activities to ensure all allegations (of corrupt practices) are investigated," he said.


Site Meter

Panglima Perang Cyber

Posted: 23 Mar 2011 11:04 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Sidang Media PERKASA Isu Video Seks Pemimpin "Belakang" Jam 1 Petang Ini Di KL - Sebarkan !!!

Posted: 23 Mar 2011 09:41 PM PDT




PERKASA akan mengadakan sidang media tergempar jam 1 PM

di Ibu Pejabat PERKASA di

Aras 8 Grand Season Avenue, Grand Season Hotel,

Jalan Pahang, Kuala Lumpur.


Semua dijemput hadir.


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Artikel KO Dedah Teori Sebalik Kehangatan Isu Datuk T @ Video Seks Pemimpin "Belakang" Fuckatan Rosak !!!

Posted: 23 Mar 2011 08:58 PM PDT


Makin terdedah teori di sebalik kisah Datuk T yang timbul dengan video seks Pemimpin 'Belakang' Fuckatan Rosak. Bukan pemimpin 'Kanan' yang sesuai untuk orang tersebut tetapi lebih tepat kalau digelar Pemimpin Belakang. Dah dua kali 'belakang' kasi taruk (pinjam kata Parpukari) maka pemimpin kanan lebih sesuai digelar pemimpin belakang. Menggelikan hati tetapi itulah realiti. 

Pagi ini terserempak artikel KO @ Kritis-Online yang memaparkan huraian yang menyeluruh tentang teori Datuk T ini yang sangat menarik perhatian Panglima dan ingin dikongsi dengan sahabat semua. Rupanya banyak sudut perlu dilihat dan banyak info perlu dikumpul untuk membuat huraian teori di sebalik kejadian ini. Ada pandangan lain sila isi komen di bawah.

Baca lanjut kena pergi ke sana http://kritis-online.com/index.php/

Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Panasss : Blogger Hebat RBF Tampil Dengan Fakta Dato Eskay Kenalan Rapat Anwar !!!

Posted: 23 Mar 2011 07:32 PM PDT


Dipetik dari blog x-pkr

1. Episod video seks AnWAR semakin menarik! Yang menarik, kemunculan Datuk T secara bertiga (dua di PC kelmarin) mengejutkan. 2 veteran UMNO dan seorang ahli perniagaan yang pernah rapat dengan AnWAR. Macam-macam andaian dibuat sebelum, apatah lagi selepas kemunculan mereka bertiga ini.

2. Jangan diabaikan sepenuhnya dakwaan mereka ini, lebih-lebih lagi dakwaan Datuk Syazryl Eskay (gambar) yang pernah rapat dengan AnWAR. Beliau pernah bekerja dengan Majlis Sukan Negara (MSN) sebelum melepaskan jawatan untuk bergiat dalam bidang perniagaan. Selepas AnWAR keluar dari penjara 2004, Eskay cukup rapat dengan AnWAR.

3. Eskay pernah mengikut AnWAR hingga ke Oxford, England ketika AnWAR bertugas sbg pensyarah di St. Antony's College, Universiti Oxford. Ketika itu Eskay diperkenalkan kpd teman-teman PKR sebagai juru terapi fisio (physiotherapist) AnWAR yang perlu mengekalkan rawatan fisio sebagai kesinambungan rawatan tulang belakangnya.

4. Sehingga AnWAR pulang ke Malaysia 2005, Eskay tetap mengikut AnWAR. Namun tidak ramai yang mengenali Eskay kerana kemunculan Eskay 'cukup misteri' selalunya waktu lewat senja atau malam setelah selesai program AnWAR. Ketika ini diketahui Eskay mula berjinak-jinak dengan bidang perniagaan.

5. 2004-2010, Eskay adalah Konsul (Kehormat) Thailand ke Malaysia, satu jawatan yang tiada kena mengena dengan perkhidmatan diplomatik mahupun kerajaan Malaysia. Jawatan tersebut boleh diperolehi melalui hubungan baik seseorang dengan mana-mana individu berpengaruh dari sesebuah negara luar dan pelantikan dibuat oleh negara tersebut tanpa perlu melalui kerajaan Malaysia.

6. Kerana itu juga timbul andaian bagaimana begitu mudah Raja Petra memasuki Thailand setelah meninggalkan Malaysia biarpun tanpa dokumen perjalanan yang sah. AnWAR juga kerap transit di Bangkok sebelum atau mengakhiri perjalanannya ke luar negara semasa Eskay menjadi Konsul Kehormat Thailand di Malaysia.

7. Dikhabarkan banyak janji-janji kepada Eskay tidak ditunaikan AnWAR, bahkan banyak pula wang Eskay diguna oleh AnWAR. Eskay juga terlibat mengatur beberapa 'keperluan' AnWAR yang tidak boleh disediakan oleh orang lain. Pendekata, Eskay adalah orang kepercayaan AnWAR sebelum beliau sedar hanya dipergunakan saja oleh AnWAR.

8. Biar apa pun motif Eskay bertindak begini, yang penting kita fokus kepada perlakuan seks tersebut. Begitu juga apabila PKR mengatakan TS Rahim juga seorang yang tidak bersih moralnya, itu adalah masa lalu TS Rahim. Yang mereka keluarkan sekarang adalah aksi seks masakini, dari seorang pemimpin yang mendakwa dirinya 'cukup bersih'.

9. Maka fokusnya harus kepada perlakuan seks tersebut, samada ianya berlaku atau tidak. Jika benar, maka pelakunya juga sama seperti orang yang beliau kutuk dan keji selama ini. Masyarakat perlu tahu kebenaran adakah orang yang mereka sanjung selama ini hanya seorang pelakon 'airmata' yang juga pelakon seks yang baik!

Maka itu wajar diadakan siasatan terbuka. Semua pihak yang terlibat wajar memberikan kerjasama. Yang mendakwa perlu memberikan video tersebut kepada pihak berkuasa, yang kena tuduh pula jangan asyik menafi dan menuding jari mengaitkan orang lain!

Sekian.....




Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Lagi Mengenai Dato Eskay Oleh Kickdefella

Posted: 23 Mar 2011 04:10 PM PDT


Nampaknya kekusutan makin terurai dan segalanya makin jelas. Dalang yang menyebarkan video lucah sudah didedah.Tiga orang atau Tiga Trio. Kickdefella yang saya kagum dari segi fakta dan cara huraiannya telah menulis lagi tentang siapa sebenar Dato Eskay. Nama yang jarang orang muda macam kita mendengarnya kecuali orang lama terlibat dalam politik dalaman negara kita.

Namun beberapa teka teki masih lagi belum terjawab dalam hal ini. Namun Panglima yakini Sang 'Hud Hud' pasti datang menghantar beritanya. Tiada yang tersembunyi jika Allah mahu membuka rahsia yang tersimpan dalam gedung rahsia-NYA...

Baca lagi keterangan tentang siapa Dato Eskay ini ( bukan Key Why ) di link blog Kickdefella di bawah.

http://kickdefella.wordpress.com/


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Sah : Datuk T (Trio & Three) Antaranya - Bekas CM Melaka Tan Sri Tamby Chik !!!

Posted: 23 Mar 2011 02:46 AM PDT


Malaysiakini ada melaporkannya di sini http://www.malaysiakini.com/   tentang siapa sebenar Datuk T.  


Turut dilapor pengakuan pemilik wajah yang muncul dalam video seks ( yang sedang hangat dicari seluruh Malaysia sekarang,) ialah  Shazril Eskay Abdullah, bekas Konsulat Kehormat Thailand seperti tulisan Angin Perubahan di sini http://anginperubahan.blogspot.com/


Beliau menjelaskan wajah beliau dalam video tersebut.

Sumber Panglima juga memberitahu beliaulah yang membawa RPK lari dari Malaysia melalui Thailand seperti juga tulisan Blogger PISAU di sini http://www.pisau.net/ 

Gambar Datuk Shazril Eskay Abdullah ada di bawah dari Blog Neutral Daily :


Jadi kenapa video ini tersebar ? 


Kata RBF disebabkan RPK sudah marah dengan Anwar. Dan mungkin in juga bolehlah  dianggap ia satu cara untuk menendang Anwar dan Azmin keluar dari Fuckatan seperti pendapat RBF di sini http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/  


Lagi berani tulisan rakan kita bahawa Datuk T ialah rakan karib Anwar Ibrahim di blog ini http://www.papagomo.com/ 


Paling menarik GAP dengan jelas mengatakan video seks ini ciptaan Anwar agar kes liwatnya akan terpadam dari perhatian rakyat di link ini http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/ 


Bayangkan kesan kepada Fuckatan Rosak di Sarawak tidak lama lagi apabila jelas 'keliwatan' telah berlaku dan rakyat memandang jijik mereka yang menyokong perbuatan 'liwat' ini.



Satu sahaja pesanan Panglima - jangan kita berpaling dari kes liwat yang sedang hangat dibicarakan di Mahkamah kerana video seks ini. Kes liwat Anwar Ibrahim kali ini sangat besar kesannya kepada masa depan negara kita dan kita berdoa agar keadilan kepada Saiful yang menjadi mangsa akan dapat ditegakkan dengan segera.

Sekian dulu, jumpa lagi kemudian.


Ingat Liwat Ingat Anwar

Ingat Beringat Jangan Liwat !!!




Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 



kemaskini jam 6.04 pm

Peguam Bela Anwar Tergamam Bukti DNA Diterima Hakim - Jalan Ke Penjara Bukan Lagi Putrajaya Nampaknya !!!

Posted: 23 Mar 2011 01:45 AM PDT



Nampaknya strategi demi strategi termasuklah juga dikatakan oleh sesetengah pihak            (penyebaran video seks oleh Datuk T) untuk mengalihkan kes liwat yang memasuki sesi klimaksnya sudah jelas tidak berjaya. Momentum mereka telah dipatahkan dan seluruh dunia sudah tahu DNA yang diambil oleh pihak polis, sah dan telah diterima oleh Hakim.

 "Selepas mempertimbangkan bukti dengan kenyataan dari IO (pegawai penyiasat) dan pegawai yang menangkap (Supt Ahmad Taufik Abdullah) saya memutuskan bahawa tangkapan itu adalah sah." "Dengan itu, barangan yang diperolehi dari sel - (botol air minuman, berus gigi dan tuala) boleh diterima sebagai bukti," katanya. 


Menurut info yang berada di Mahkamah, peguam Anwar tergamam apabila Hakim memberitahu bukti yang diambil telah diterima.

Dalam hal ini nampaknya bomoh Pajam Singh pun gagal mempengaruhi hakim selepas bomoh hebat telah pun hadir di mahkamah membantu hakim kita dari diganggu oleh makhluk halus.

Pertarungan makin sengit dan kita nantikan samada Anwar akan ke penjara atau Putrajaya.




Keadilan Makin Tertegak Untuk Saiful Bukhari !!!




Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Alfaizhamid

Posted: 23 Mar 2011 09:33 PM PDT

Alfaizhamid


GAMBAR KAHWIN

Posted: 23 Mar 2011 09:08 PM PDT

Bukak blog seorang sahabat, jumpa gambar kahwin aku.... terima kasih Nina ( Hasrulhamdan) @ mohdhasrulhamdan.blogspot.com





PHOTO RETOUCH

Posted: 22 Mar 2011 11:25 PM PDT

Ku bosan-bosan, ku ukir potret Perdana Menteriku