Barisan Nasional

Dicatat oleh Unknown | | Posted On Selasa, 1 Mei 2012 at 1:07 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


waadat

Posted: 01 May 2012 01:05 PM PDT

waadat


Ambiga boleh salahkan Anwar

Posted: 01 May 2012 05:37 AM PDT


Video yang membuktikan terdapat isyarat daripada Anwar agar pendemo merempuh halangan polis tersebar luas bukan sahaja di blog prokerajaan malah blog pembangkang turut menyebarkannya.

Ambiga yang tertekan apabila dipersalahkan boleh lah menggunakan video tersebut bagi melepaskan diri daripada tuduhan gagal mengawal pengikutnya daripada merusuh.

Duke of UMNO

Posted: 01 May 2012 01:03 PM PDT

Duke of UMNO


ABSOLUTE 18SX..!!! 9 KEPING GAMBAR AKSI PANAS AZMIN ALI DI BLOWJOB GUNDIKNYA..???!!!

Posted: 01 May 2012 07:25 AM PDT

So sorry. Sebenarnya aku agak ragu-ragu nak publish kan gambar-gambar ini atau tidak. Namun setelah difikir-fikirkan, Hadi Awang pun menghalalkan penayangan keaiban pemimpin demi kebenaran, maka aku memilih untuk publishkan jugak gambar-gambar panas ini.

Sebenarnya, gambar-gambar ini bukan milik aku. Aku dapatkan dari sini setelah dimaklumkan oleh salah seorang anggota keluarga Azmin mengenainya....

Tujuan aku bukan untuk mengaibkan sesiapa. Aku cuma mahu bertanya Azmin Ali, benarkah dia lelaki di dalam gambar-gambar panas ini? Atau ia sekadar "looks like me, sounds like me, but he is not me"?
Dengan tersebarnya gambar ini, agak-agak Azmin akan mengaku ke tu semua gambar-gambar dia dengan "scandal"nya? Atau Azmin dah kahwin sorang lagi kot? Bini muda? Heh!

Mungkin Azmin pun sama "hebat" seperti Papa Nurul Izzah...? Nak lawan sapa lebih "besar"? Entah la...tapi depa ni la yang hangpa nak angkat jadi PM tu...heh!

Berikut adalah gambar-gambar seterusnya....
Bermula dengan aksi-aksi manja di atas sofa mahal...

Terus beraksi ganasss..!!! Lurah belakang terdedah pun dah tak sedarrr..???

Dah selesai babak pertama...pegi toilet...heh!

Ni babak lain...sebab dia pakai baju kaler biru pulak...aksi dalam toilet.. Wei Anwar..tengok sapa punya lebih besarrr...???

Uikkkk...jangan tiru aksi ini...merbahaya...!!!

"Apsal kendur balik ni...? Camana nak lawan Anwar..?"

"You pakai baju...I tak stim laaaa....bukak laaa.."

"Meh I bukak baju you sikit...tuuuu chakkk...nampak pusat..." heh!

GEMPARRR..!!! LELAKI CINA BERSHIT SERANG DAN MALUKAN ANWAR DEPAN PULUHAN WARTAWAN..!!!!

Posted: 30 Apr 2012 08:05 PM PDT

Kah! Kah! Kah!!!! Anwar dimalukan depan puluhan wartawan yang sebelum itu menggasaknya dengan pelbagai soalan maut! Muahahahaha...nak tahu siapa yang malukan Anwar?

Orang yang malukan Anwar tu ialah seorang lelaki Cina, Benjy Lim, yang merupaka seorang peserta Bershit 3.0! Dia blame Anwar kerana memperjudikan keselamatan dan gagal kawal emosi para demonstran Bershit untuk berhimpun secara aman...

Yang paling best, Anwar terpaksa tolak lelaki Cina tu ketepi dan tak mahu jawab soalan yang dikemukakan dengan menggunakan alasan bahawa lelaki Cina itu bukan media...

Cuba korang tengok perangai Anwar. Orang Cina yang sokong dia pun dia tak bela. Malah dia ketepikan pulakkkk..! Macam ni ke sikap "Orang Cina Anak Saya" yang Anwar dok sebut sebelum ni? Ni bukan anak tiri atau anak angkat, anak pungut pun belum tahu lagi woooo..!!! Heh!

Rajahmas

Posted: 01 May 2012 11:22 AM PDT

Rajahmas


Gambar edit oleh puak BERSIH yang terserlah kebangangannya!!!

Posted: 01 May 2012 08:44 AM PDT

Gambar gempak media sosial pro-pembangkang KONONNYA disokong seramai 500,000 peserta sampai penuh setiap penjuru luar bangunan-bangunan sekitar Dataran Merdeka. Memang hebat sambutan rakyat... Kalau begini nampaknya kerajaan pimpinan Najib tentu akan rebah sebelum pilihanraya..

Ini buktinya berdasarkan gambar...


Dan ini gambar Dataran Merdeka masa kosong..


Sebenarnya kedua gambar ini membuktikan kebodohan pembangkang yang buat superimpose kononnya padang itu penuh dengan penyokong BERSIH. Besar sungguh banner kuning dan bendera Malaysia yang dikibarkan itu, lebih besar dari bangunan 3 tingkat..

Kalau nak menipu dengan superimpose tu pun agak-agakla sikit... Tak semua orang bodoh mudah percaya dengan gambar buatan orang yang dah tercekik kerana malu...

PEJUANG BANGSA

Posted: 01 May 2012 11:16 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Spa gay dah ada di negeri Pakatan Rakyat !

Posted: 01 May 2012 10:30 AM PDT









Sebuah premis perniagaan di sebuah rumah kedai di Seksyen 17 di sini yang kerap dikunjungi lelaki pelbagai peringkat usia sejak tiga bulan lalu sebenarnya pusat spa tumpuan golongan gay.

Misteri operasi premis yang diragui masyarakat setempat itu terbongkar hasil serbuan Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), semalam.

Hasil risikan MBPJ mendapati pusat spa bersembunyi di sebalik perniagaan perkhidmatan mandi lulur dan cuci muka itu turut menawarkan pakej istimewa sampingan iaitu layanan istimewa tukang urut lelaki muda warga asing.

Perkhidmatan tersebut khas disediakan untuk pelanggan lelaki bernafsu songsang yang mahu merasai kenikmatan layanan khas tukang urut terbabit yang terdiri daripada jejaka jambu dan tampan berusia awal 20-an.

Pengarah Penguatkuasa MBPJ, Mohd Fauzi Maarop berkata, rumah kedai di tingkat satu rumah kedai terbabit telah diubahsuai bahagian dalamnya kepada tujuh buah bilik kecil.

"Pemilik ini melakukan pengubahsuaian tanpa sebarang permit dan kalau dilihat dari bahagian luar memang kita tidak sedar ada premis tidak sihat seperti ini beroperasi," katanya ketika ditemui dalam serbuan itu.

Menurutnya, ketika serbuan terdapat tiga lelaki dipercayai tukang urut berada di dalam premis.

Ketika siasatan lanjut, pemilik premis berusia awal 30-an pada awalnya menafikan premisnya dijadikan pusat urut, namun selepas satu resit pembayaran dan sehelai kertas yang tercatat hasil perolehan pada hari itu ditemui. barulah lelaki itu mengakui bahawa rumahnya itu adalah sebuah spa.

Siasatan lanjut mendapati pelanggan tetap yang ingin mendapatkan khidmat seks songsang boleh membuat tempahan tukang urut terlebih dahulu dan lazimnya mereka boleh memilih pakej dari RM170 hingga ke RM295 mengikut jenis layanan yang dinginkan," katanya.

"Tindakan diambil di bawah Seksyen 31 (1) Pusat Kecantikan dan Kesihatan MBPJ 2007 di mana barangan dan peralatan seperti tilam disita manakala premis itu dikenakan tindakan kompaun kerana beroperasi tanpa lesen," katanya.

Perusuh mahasewel jadi ekstrim ,nak bunuh polis ??

Posted: 01 May 2012 09:30 AM PDT

sumber : kLIK DISINI 


Pihak polis harus siasat kenyataan berbaur hasutan oleh budak mahasewel fanatik Anwar bernama Khalid Ismath ini . Jelas terbukti  kenyataannya jelas merbahaya dan cukup ekstrim sekali dan boleh menghasut orang lain .




Adakah lelaki yang sedang memijak polis ini adalah Khalid Ismath ? 

Perusuh BERSIH pun dapat sijil penyertaan dari PAS !!

Posted: 01 May 2012 08:36 AM PDT


GPB tak sangka juga ..ingatkan pergi kursus dan latihan je dapat sijil penyertaan , rupa-rupanya hadir sebagai perusuh BERSIH pun dapat sijil ..hahaha.. gambar ini disebarkan di Facebook dan sijil berkenaan merujuk kepada BERSIH 2.0

Patut la setiap kali BERSIH diadakan , ramai juak-juak taksub PAS termasuk warga emas  sanggup turun ke KL . Depa bukan tau pun turun ke himpunan ini nak bertempur dengan polis .

Pastinya sekarang ini sijil-sijil penyertaan tengah dok proses sebab nama-nama yang hadir sedang dikumpulkan  terutama yang ditangkap polis . Kalau yang ditangkap itu mungkin sijilnya lain sikit sebab betul-betul sangat cemerlang berkhidmat .



** duit pun Nik Aziz sponsor ...sijil pun dapat ...itu yang ramai turun ....

Nik Aziz cakap sapa nak berdemo boleh minta duit dengannya ..

Posted: 01 May 2012 07:01 AM PDT





Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menegaskan beliau sama sekali tidak berasa bersalah kerana membiayai beberapa penyokong untuk menghadiri perhimpunan anjuran badan bukan kerajaan
(NGO) yang disokong pembangkang sehingga menyebabkan berlaku kekecohan di ibu negara, Sabtu lepas.
Malah, Menteri Besar Kelantan itu berkata beliau sendiri menggalakkan orang ramai menghadiri perhimpunan itu yang dianggap wajib dihadiri oleh rakyat bagi menunjuk perasaan terhadap sesuatu yang tidak memuaskan hati mereka.
"Kalau ada dua tiga lagi perhimpunan seperti itu saya sedia biayai penyokong yang ingin hadir," katanya kepada pemberita selepas berucap dan menyampaikan hadiah kecemerlangan pelajar sekolah di bawah Yayasan Islam Kelantan (YIK), di Pusat Tarbiyah Islamiah Kelantan (PUTIK), dekat sini, hari ini.
Dua hari lepas Nik Aziz yang juga Pesuruhjaya PAS Kelantan mengakui beliau membiayai dengan wang peribadinya sendiri kepada beberapa penyokong PAS dari kawasannya yang menghadiri perhimpunan itu.
Ditanya sama ada beliau kesal dengan insiden kekecohan yang menyebabkan beberapa orang cedera dalam perhimpunan itu, Nik Aziz mendakwa ia berlaku kerana mereka disekat oleh pihak berkuasa semasa perhimpunan itu.
"Umpama air yang mencurah turun dari atas bukit ia akan merebak dan mengalir masuk kampung, kalau disekat….begitu juga dengan perhimpunan itu," katanya.

- Bernama

Rahsia mengapa Propaganda Anwar & BERSIH 3.0 gagal !

Posted: 01 May 2012 05:04 AM PDT


oleh : mykmu.net

BUAT julung-julung kalinya dalam sejarah, Anwar tewas dalam perang propaganda media untuk menjatuhkan imej dan reputasi kerajaan dalam soal penganjuran demonstrasi haram Bersih 3.0 ini. Dek kerana terlalu kerap menggunakan pendekatan yang sama setiap kali mengadakan demonstrasi, Anwar tidak langsung mengambil tahu pelbagai pendekatan baru yang digunakan kerajaan dan polis – kesilapan yang akhirnya memakan diri sendiri.

 Sekarang fahamlah penulis kenapa ketika Bersih 2.0, polis mengunci Kuala Lumpur , tapi dalam Bersih 3.0, polis tidak mengambil pendekatan sedemikian. Penulis yakin polis mahu mencuba dan melihat pelbagai pendekatan untuk mematahkan demonstrasi yang sedang ddan akan berlangsung.

 Mungkin kalau boleh diputar semula masa, Anwar mungkin mengambil keputusan membatalkan Bersih 3.0 kerana jelasnya ia mendatangkan lebih banyak keburukan dari kebaikan kepada Pakatan haram yang dipimpinnya.

 1 )  Kesilapan yang pertama ialah apabila imej video menunjukkan Anwar mengarahkan para perusuh merempuh halangan polis untuk ke Dataran Merdeka. Itu sahaja menjadikan Anwar seorang penjenayah kerana melanggar perintah Mahkamah Majistret yang menghalang demonstrasi diadakan disitu (Dataran Merdeka).




 Pusinglah macam mana pun, video tersebut memang arahan Anwar untuk para perusuh merempuh halangan polis kerana tidak lama selepas berbalas-balas isyarat dengan Azmin, sekatan polis dirempuh para perusuh. Itu yang pertama.





2)   Kesilapan yang kedua bila sidang media Anwar yang sepatutnya menjadi medan Anwar memfitnah polis dan kerajaan dengan pelbagai dakwaan tidak berasas, bertukar menjadi peristiwa memalukan bila seorang peserta Bersih 3.0 memberanikan diri masuk ke dalam ibu pejabat PKR untuk mempersoalkan kejadian pada hari tersebut. Yang mempersoalkan itu bukan pula orang Melayu tapi orang Cina – kaum yang diwar-warkan sedang memberikan 100% sokongan kepada Pakatan haram pimpinan Anwar walaupun beruk yang diletakkan sebagai calon.





 3) Kesilapan yang ketiga ialah bila imej perusuh menyerang kenderaan polis sehingga hancur menjadi tatapan jutaan rakyat yang kesal dengan kejadian seumpama tersebut. Tidak kurang juga imej perusuh menendang anggota polis yang sedang jatuh, turut menjadi hiasan hampir kesemua media arus perdana.


 



 Tuduhan Anwar mengenai keganasan polis kurang disokong oleh gambar dan video, kalau ada pun lambat mengambil tempat. Sementara imej dari pihak polis pula menderu-deru masuk pada hari kejadian tersebut berlaku pun!!

 Anwar tidak tahu yang polis telah memenuhkan lokasi perhimpunan dengan CCTV dari pelbagai sudut bagi memudahkan operasi penyuraian perusuh. ( macam filem Hollywood ) 

 Kalau dulu, semua pun dipantau melalui visual dari helikopter, tapi sekarang semuanya dilakukan di darat. Tidak hairan kenapa pergerakan polis begitu teratur, dimana kelompok-kelompok ini berkumpul dan bersembunyi pun dapat dihidu oleh pihak polis. Selepas rusuhan yang besar gagal, ada beberapa cubaan oleh anak jahanam Nurul Izzah dan Tian Chua untuk mengadakan siri rusuhan kecil, tapi itupun dapat dipatahkan pihak polis.

 Semuanya kerana koordinasi dari banyak pembaharuan yang diperkenalkan pihak polis. Dek kerana terlalu tertekan, pemimpin Pakatan harami terpaksa menuduh polis sebagai pihak yang bertanggungjawab ke atas semua insiden tersebut, termasuk menuduh ada dikalangan anggota Unit Amal PAS yang dikatakan menyamar untuk membuat kecoh!!!

 Macam itu punya parah ya. Macam mana pemimpin PAS tidak boleh kenal dengan unit 'jaga' mereka sendiri pun penulis kurang pasti. Kalau jumlahnya ribuan sangat, takkan dikalangan mereka tidak sedar siapa yang menyamar dan siapa yang tidak?

 Dari satu sudut yang lain, lihat sajalah bagaimana mudah pemimpin PAS seperti Salehudin Ayub yang membuat tuduhan tersebut mencuci tangan, melepaskan kesalahan kepada penyokong bawahan mereka. 


Semua inilah yang buat Anwar tewas dan kerajaan menang!!

BERSIH 3.0: Luahan hati anak anggota Polis kepada Pakatan !

Posted: 01 May 2012 03:00 AM PDT





GPB bila membaca nurkilan  luahan hati  anak anggota Polis  yang bertugas di demo ganas BERSIH di Dataran Merdeka , memang inilah suara hati sebenar mereka. 


Jiran rumah GPB iaitu di mana isternya sendiri  sampai tak lalu makan kerana bimbang akan  keselamatan suaminya selepas melihat di TV berlaku kejadian ganas oleh perusuh memukul anggota polis bertugas .



Dipetik dari blog RBF 



Sbg salah sorang anak kpd anggota polis sy ingin bersuara bagi pihak rakan2 sy... Mmg negara ini negara demokrasi tapi xbermakna sikap puak pembangkang esp Bersih berhak memaki hamun sehingga mnjatohkn maruah serta harga diri pihak polis...anda menggelarkan

Anggota polis sebg ANJING kerajaan...jadi siapakah kami anak2 POLIS ini...adakah kami anak2 ANJING?

 Tuduhan cacian yg xtrbatas seolah2 semua anggota Polis kaki rasuah, xbole di percayai n sehingga xsgp sy menulis disini... Berlinangan airmata sy bila melihat ada diantara anggota polis di pukul , di terajang seolah mrk xpunya sanak saudara n anak2 yg menanti kepulangan mrk dari bertugas...

 Saban hari bila2 waktu yg kritikal spt bersih ini, sy sering trfikir apakah ini lambaian dan ciuman ayah utk kali terakhir krn ayah akan berhadapan dgn makhlok2 yg begitu bencikan tugas ayah...

 Apakah tugas anggota Polis itu terlalu hina dimata puak pembangkang?

Apakah selama ini rezeki yg ayah dan anggota polis dapat selama ini utk menyara hidup anak isteri mereka adalah rezeki yg tidak halal semata2 mrk bekrja utk kjaan yg dipilih oleh rakyat?

 Apa yg sy tahu setiap kali sblm ayah pergi bekerja ayah kami adikbradik bersama ibu akan brsalam n mncium tangan ayah, dan setiap kali itu juga pesanan ayah akan diulangi...JANGAN LAWAN IBU, DGR CAKAP IBU, JGN BIADAP DGN ORG LAIN, HORMATI HAK ORG LAIN n YG PALING2 TRGURIS DIHATI SY IALAH AYAH AKAN BRKATA JGN SESEKALI TINGGAL SOLAT KRN ITU ADALAH TIANG AGAMA KITE...

 Sedangkn di luar sana , ayah dan rakan2 dicerca , dimaki , di ludah dan di pukul semata2 utk menjaga keamanan negara...anda yg brkelakuan demikian fikirla, dgn penghinaan yg sedemikian xkn kami anak2 anggota polis akan berdiam , mmbiarkan org tersayang dalam hidup kami di perlakukn spt haiwan, sedang tingkah laku saudara2 pendemo itu lah yg kelihatan AMAT KEJI, seolah2 negara kite tiada undang2,, seolah2 anda semua tiada AGAMA, sehingga sgp mnghinam memukul, menerajang dgn niat kalo polis itu mati adalah kejayaan anda...

 Inikah yg di katakn perjuangan menegakkn keadilan sedangkn keadilan dipihak kami, pihak ayah dan rakan2 nya , pihak org2 yg cintakn keamanan anda ketepikan?

 Maaf ..Bersih 3.0 ini menutup pintu hati kebanyakkan kami thdp perjuangan puak anda krn kami telah melihat betapa rakus dan liarnya perbuatan pendemo2 itu...negara akan hancur seandainya jatoh ketangan puak YANG TAK PUNYA PERI KEMANUSIAAN ini...

 Kpd ayah dan rakan2 polis ayah, sy amat berbangga dan kagum melihat kesabaran dan dedikasi anda semua dlm melaksanakn tugas mnjaga keamanan negara...InsyaAllah ayah, sy akan belajar rajin2 supaya menjadi insan ygg berguna thdp agama, bangsa dan negara , menyara hidup keluarga agar ayah xperlu mngharongi lagi episod duka n hina ini....

 Sy tetap berbangga dgn tugas ayah sbg anggota polis, yg sgp menggadai nyawa demi keselamatan negara.AYAH KAU LA WIRA KU....



Azmin Ali nafi dirinya dalam gambar skandal seks tersebar di internet !

Posted: 01 May 2012 01:30 AM PDT




Saya mengecam sekeras – kerasnya fitnah yang ditohmah ke atas diri saya bertujuan untuk mengaibkan saya dan keluarga.( BLOG INI )   Fitnah jelek ini disebarkan oleh media yang dikuasai UMNO yang memetik sumber blog pro UMNO. Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita di dalam tandas. Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut.

Ianya adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Dato' Seri Anwar Ibrahim. Saya amat kesal memandangkan tindakan ini adalah fitnah bersiri terhadap saya dan keluarga selepas fitnah jijik ke atas isteri dan anak saya, disusuli dengan dakwaan pemilikan saham kemudiannya saya dituduh menghina Raja – Raja Melayu dan baru- baru ini saya ditohmah mencetuskan provokasi dalam Himpunan Aman Bersih 3.0.KLIK DI SINi








Komen GPB 

Ramai yang terkejut dengan penyebaran gambar skandal seorang lelaki yang  mirip Azmin Ali  sedang melakukan aksi oral seks dengan seorang wanita.  Azmin Ali seperti biasa menafikan gambar ini dan  terus menyalahkan UMNO dan blogger pro UMNO di atas penyebaran gambar ini . Skrip sama seperti bosnnya iaitu Anwar Ibrahim .

Persoalannya , gambar ini dirakamkan melalui kamera spy yang cukup  canggih hingga dalam tandas pun dipasang di sebuah rumah . Sudah tentu orang yang tahu ke mana lelaki dalam gambar ini pergi mana .

Adakah ia didalangi oleh kenalan rapat lelaki dalam gambar  ini  yang memang membencinya  ??








PANAS ! Tun Mahathir dedahkan modus operandi Anwar di BERSIH !!!

Posted: 01 May 2012 12:00 AM PDT





Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau percaya polis tidak akan bertindak merosakkan harta benda sendiri seperti yang didakwa pembangkang pada perhimpunan yang bertukar ganas Sabtu lepas.


 "Saya tak tahu sama ada anda nak percaya atau tidak... saya tengok orang terbalikkan kereta (polis) dan mereka tidak kelihatan seperti anggota polis.

 "Bagi saya mereka nampak macam penunjuk perasaan...lagipun kenapa polis nak terbalikkan kereta sendiri," katanya kepada pemberita. Dr Mahathir yang ditemui pada pelancaran buku "A Doctor in The House: Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad" versi bahasa Melayu diminta mengulas mengenai dakwaan pembangkang bahawa keganasan pada perhimpunan itu dicetuskan oleh polis.


 Pada perhimpunan anjuran badan bukan kerajaan yang disokong pembangkang itu, seramai 13 anggota polis cedera akibat tindakan ganas peserta perhimpunan yang dijanjikan aman oleh penganjur.

 Mengulas lanjut, Dr Mahathir juga berkata tindakan merempuh halangan polis oleh peserta perhimpunan itu adalah modus operandi pembangkang. Katanya ketua pembangkang mempunyai reputasi menghasut rakyat sebelum melarikan diri agar tidak dipersalahkan rakyat. – Bernama

Aksi spiderman juak-juak Ambiga di BERSIH

Posted: 30 Apr 2012 10:12 PM PDT



Kalau aksi  seperti ini selalu kita dalam filem Hollywood seperti Mission Imposibble 3 ,SALT dan sebagainya.  Tapi di demo ganas oleh perusuh BERSIH pun berlaku juga adegan ala-ala Spiderman di sebuah tembok bangunan lama di Jalan TAR.

Demi mendengar amanat lebih clear  oleh Ambiga & dalang rusuhan BERSIH iaitu Anwar Ibrahim , mereka sanggup menggadai nyawa memanjat tembok yang cukup merbahaya dan tinggi ini .

Kalau jatuh la ,  tak mati pun mesti patah kaki ....


hello brother ..hebat sangat la tu ..


 ramai orang kata macam monyet pun ada ...







siapa la Abang kepada budak berbaju hitam ini..memang tak guna 
betul sanggup bahayakan adik demi melihat wajah bersih 
Ambiga dan Anwar

Kesan kemusnahan akibat demo BERSIH

Posted: 30 Apr 2012 09:12 PM PDT

Ini lah kesan daripada selepas rusuhan BERSIH ..banyak sampah
bertebaran di jalanraya ..

 keadaan ketika Polis berjaya mengambil alih semula Dataran 
Merdeka .


 lampu di dataran DBKL pun dipecahkan 







motosikal juak-juak BERSIH yang ditinggal sbb mahu lari 
dari ditahan polis 






peniaga Masjid India terpaksa tutup kedai sebab 
takut  apa-apa kekacauan berlaku 


DIMENSI

Posted: 01 May 2012 11:13 AM PDT

DIMENSI


Omegay: EDISI AIS KRIM CONETTO ASSMIN KENA SELAK!

Posted: 30 Apr 2012 04:40 PM PDT

"you can doi it min!..go!..go!..go!!"

"zzziiipppp!...jom syg jom"

"slruuuup..nyut! nyut!..slruuuppp!...ahhhh"

"ahhh sedapnye eskim abanggg!!"

"shamsidar tak kisahhh punn..tuka suke sama suka ler yanggg..heheh"

"muahh..muahhh..jangan risau umi pun tak tau heheh"
- sumber dari sexscandalsazmin

assmin kate umno fitnah..mesti dia kate umno seludup pompan pkr tu masuk bilik..umno kunci bilik dari luar...umno biarkan dia makan ais krim sorang dalam jamban2...kehkehkeh ni seme keje umno yek min??..tunggu jek ler min..ape pun pompan tu nampak enjoy plak mkn ais krim conetto kan min

hj hadi of koz kata video ni besi. tak tau ape2. wally slipau plak camne?..hmmm ade perkara..samada pun dah berkira2 selotep molot, tuduh konspirasi umno atau halalkan aje huhuhuhu >XD

kita tunggu pendedahan video besi tu nanti...kehkehkehkeh



Pandangan ustazSAID

Posted: 01 May 2012 09:48 AM PDT

Pandangan ustazSAID


Bersih 3.0 : Untuk Bacaan....

Posted: 30 Apr 2012 09:31 AM PDT

Luahan Hati Seorang Anak Polis Yang Boleh Membuatkan Kita Menitis Air Mata


Sbg salah sorang anak kpd anggota polis sy ingin bersuara bagi pihak rakan2 sy...

Mmg negara ini negara demokrasi tapi xbermakna sikap puak pembangkang esp Bersih berhak memaki hamun sehingga mnjatohkn maruah serta harga diri pihak polis...anda menggelarkan Anggota polis sebg ANJING kerajaan...jadi siapakah kami anak2 POLIS ini...adakah kami anak2 ANJING?

Tuduhan cacian yg xtrbatas seolah2 semua anggota Polis kaki rasuah, xbole di percayai n sehingga xsgp sy menulis disini...

Berlinangan airmata sy bila melihat ada diantara anggota polis di pukul , di terajang seolah mrk xpunya sanak saudara n anak2 yg menanti kepulangan mrk dari bertugas...


Saban hari bila2 waktu yg kritikal spt bersih ini, sy sering trfikir apakah ini lambaian dan ciuman ayah utk kali terakhir krn ayah akan berhadapan dgn makhlok2 yg begitu bencikan tugas ayah...


Apakah tugas anggota Polis itu terlalu hina dimata puak pembangkang? Apakah selama ini rezeki yg ayah dan anggota polis dapat selama ini utk menyara hidup anak isteri mereka adalah rezeki yg tidak halal semata2 mrk bekrja utk kjaan yg dipilih oleh rakyat?


Apa yg sy tahu setiap kali sblm ayah pergi bekerja ayah kami adikbradik bersama ibu akan brsalam n mncium tangan ayah, dan setiap kali itu juga pesanan ayah akan diulangi...JANGAN LAWAN IBU, DGR CAKAP IBU, JGN BIADAP DGN ORG LAIN, HORMATI HAK ORG LAIN n YG PALING2 TRGURIS DIHATI SY IALAH AYAH AKAN BRKATA JGN SESEKALI TINGGAL SOLAT KRN ITU ADALAH TIANG AGAMA KITE...


Sedangkn di luar sana , ayah dan rakan2 dicerca , dimaki , di ludah dan di pukul semata2 utk menjaga keamanan negara...anda yg brkelakuan demikian fikirla, dgn penghinaan yg sedemikian xkn kami anak2 anggota polis akan berdiam , mmbiarkan org tersayang dalam hidup kami di perlakukn spt haiwan, sedang tingkah laku saudara2 pendemo itu lah yg kelihatan AMAT KEJI, seolah2 negara kite tiada undang2,, seolah2 anda semua tiada AGAMA, sehingga sgp mnghinam memukul, menerajang dgn niat kalo polis itu mati adalah kejayaan anda...


Inikah yg di katakn perjuangan menegakkn keadilan sedangkn keadilan dipihak kami, pihak ayah dan rakan2 nya , pihak org2 yg cintakn keamanan anda ketepikan?


Maaf ..Bersih 3.0 ini menutup pintu hati kebanyakkan kami thdp perjuangan puak anda krn kami telah melihat betapa rakus dan liarnya perbuatan pendemo2 itu...negara akan hancur seandainya jatoh ketangan puak YANG TAK PUNYA PERI KEMANUSIAAN ini...


Kpd ayah dan rakan2 polis ayah, sy amat berbangga dan kagum melihat kesabaran dan dedikasi anda semua dlm melaksanakn tugas mnjaga keamanan negara...InsyaAllah ayah, sy akan belajar rajin2 supaya menjadi insan ygg berguna thdp agama, bangsa dan negara , menyara hidup keluarga agar ayah xperlu mngharongi lagi episod duka n hina ini....

Sy tetap berbangga dgn tugas ayah sbg anggota polis, yg sgp menggadai nyawa demi keselamatan negara.AYAH KAU LA WIRA KU....

1MalAySia BlogPoLitik

Posted: 01 May 2012 09:08 AM PDT

1MalAySia BlogPoLitik


Skandal Seks Azmin Ali

Posted: 01 May 2012 12:02 AM PDT

Terkini terpanas selepas Bersih 3.0 kisah skandal seks azmin Ali. Tak tahu nak komen apa melainkan tengok dan nilaikan sendiri gambar-gambar yg terdapat pada blog yg dibuat khas untuk mendedahkan lagi satu skandal seks oleh pemimpin tinggi PKR.

Gambar Skandal seks Azmin Ali @ Sex Scandal.

prince of darkness-safirulamar عمار ميلانو

Posted: 01 May 2012 07:04 AM PDT

prince of darkness-safirulamar عمار ميلانو


Kemalangan Maut

Posted: 30 Apr 2012 11:35 PM PDT

Tengok berita kat TV3 tadi, terkejut pasal kemalangan di Hulu Selangor, berhampiran rawang-sungai buaya, emm, aku pernah lalu jalan tu, kalau tak silapla, memang gelap , dan batu penghadang yang diletakkan memang tak nampak! pakailah cermin mata pun rabun!

Masa aku lalu kat jalan tu pun ketika ke rumah kakak ipar disana, sikit lagi nak terbabas, sebab tiada garisan putih di jalan dengan jalan berlopak-lopak, ada 3 lorong satu hala,rasanye la, ingat-ingat lupa. Tapi yang comfirm memang GELAP! So, memang sah-sah boleh terlajak ke jalan laluan kenderaan lain la. Dalam kejadian semalam 3 Maut dan 24 cedera. takziah kepada keluarga yang terkorban. Al fatihah.

Politik Harian

Posted: 01 May 2012 03:44 AM PDT

Politik Harian


Kenyataan Azmin Ali Berhubung Gambar Blowjob Dalam Tandas!

Posted: 01 May 2012 01:51 AM PDT


Kenyataan Azmin Ali menjawab isu "blowjob" tampak longgar dan hujah Azmin tidak cukup kuat didalam penafian tersebut! Setakat cakap fitnah semua orang boleh cakap... biasala... bila dah katoi inilah jawapannya...

Azmin juga cuba mengalihkan isu tersebut dengan terus menunding jari terhadap Umno... persoalanan benarkah Umno yang buat fitnah atau sebaliknya team Nurul Izzah yang di ketuai oleh Wan Azizah yang telah berjaya memerangkap Azmin? mungkin?

Bukan mudah untuk memerangkap pemimpin parti kalau tidak beliau di perangkap oleh orang dalaman! tepuk dada tanya selera Min....

Kalau berani angkat sumpah mengaku dalam gambar tersebut bukan beliau...

Gambar penuh klik di sini...




Kenyataan penuh Azmin Ali:

Saya mengecam sekeras – kerasnya fitnah yang ditohmah ke atas diri saya bertujuan untuk mengaibkan saya dan keluarga. Fitnah jelek ini disebarkan oleh media yang dikuasai Umno yang memetik sumber blog pro Umno. Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita di dalam tandas.

Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut. Ianya adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Saya amat kesal memandangkan tindakan ini adalah fitnah bersiri terhadap saya dan keluarga selepas fitnah jijik ke atas isteri dan anak saya, disusuli dengan dakwaan pemilikan saham kemudiannya saya dituduh menghina Raja-Raja Melayu dan baru- baru ini saya ditohmah mencetuskan provokasi dalam Himpunan Aman Bersih 3.0.

Sebelum ini saya dan isteri serta anak kecil saya telahpun melakukan ujian DNA sebanyak dua kali dalam bulan Julai 1998. Kedua-dua keputusan ujian tersebut menempelak fitnah ke atas saya, isteri dan keluarga. Hasil ujian jelas menyebut serta mengesahkan saya dan isteri merupakan 'biological parent' kepada anak kami. Ujian DNA tersebut sekaligus memelihara maruah saya dan keluarga.

"The results from all three genetic loci show that the donor of blood specimen marked 'X' (putative father) is the biological father of the donor of the blood specimen marked 'Y' (child)."

Namun Umno masih mengulangi fitnah kejam tersebut sepanjang 14 tahun ini walaupun bukti sudah jelas lagi nyata bahawa tuduhan mereka terhadap saya dan keluarga merupakan pembohongan semata-mata.

Setelah kesemua fitnah tidak berjaya, mereka mengulangi skrip usang fitnah seks yang memualkan untuk mengaib dan mematahkan semangat saya. Fitnah jahat seperti ini diulang – ulang untuk membentuk persepsi rakyat terhadap maruah dan kredibiliti saya menjelang pilihan raya.

Munculnya fitnah ini tatkala Umno dihimpit krisis keyakinan dan menjadi sasaran kemarahan rakyat selepas perhimpunan Bersih adalah untuk mengalih pandangan rakyat dari isu sebenar iaitu isu penipuan pilihan raya dan penyelewengan dana awam.

Saya ingin menegaskan bahawa saya tetap tuntas dengan perjuangan membawa obor reformasi demi rakyat. Saya menyeru kepada pimpinan Umno supaya menghentikan budaya politik fitnah yang boleh menghancurkan negara dan masyarakat.

Saya akan terus bersama – sama pimpinan KEADILAN dan Pakatan Rakyat untuk menjana Perubahan dan membawa kemenangan rakyat dalam Pilihan Raya Umum ke 13.

Mohamed Azmin Ali
Timbalan Presiden KEADILAN

Aksi "Blowjob" Beranikah Azmin Ali Menafikan Bukan Dirinya?

Posted: 30 Apr 2012 08:58 PM PDT


Sekali lagi negara kita dikejutkan dengan berita hangat skandal seks terbaru melibatkan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali bersama seorang wanita. Satu babak aksi 'blowjob' dilakukan di kawasan ruang tamu manakala satu lagi dirakam di dalan tandas.

Aksi 'blowjob' ini dipercayai dirakam oleh 'hidden camera system' berteknologi tinggi kerana resolusi pada gambar yang dipaparkan amat cerah. Apapun, beranikah Azmin menafikan skandal terbaru ini?

Gambar penuh klik di sini

Gambar Penuh Skandal Seks Azmin Ali Sudah Tersebar!

Posted: 30 Apr 2012 10:24 AM PDT










Sebuah laman blog hari ini telah menaik turun gambar penuh perbuatan terkutuk Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali... Gambar kelihatan seorang wanita melakukan teknik seks Blow Job di ruang tamu dan di dalam tandas bersama Azmin Ali!

Patutlah tak kisah serahkan Shamsidar kepada Anwar! stok kat luar berlambak!

Harap Rafizi Ramli dan Zuraida tidak berat sebelah untuk membongkarkan kes ini!

Peserta Bersih 3.0 Dihalau Keluar Semasa PC Anwar!

Posted: 30 Apr 2012 09:34 AM PDT


Anwar kantoi tak terjawab! Perserta bersih 3.0 dihalau keluar setelah menyoal Anwar Ibrahim mengenai keselamatan peserta.

Peserta Bersih 3.0 Benji Lim, yang kecewa dengan tindakan dan kepimpinan Dato' Seri Anwar Ibrahim telah melepaskan geram beliau di hadapan puluhan wartawan semasa sidang media mengenai Bersih 3.0 di Ibupejabat PKR 11.30 pagi 30 April 2012.



Video : Peserta Bersih 3.0 Sound Anwar di Depan Puluhan Wartawan!

Posted: 30 Apr 2012 08:45 AM PDT


Seorang peserta Bersih 3.0 Benji Lim, yang kecewa dengan tindakan dan kepimpinan Dato' Seri Anwar Ibrahim telah melepaskan geram beliau di hadapan puluhan wartawan semasa sidang media mengenai Bersih 3.0 di Ibupejabat PKR 11.30 pagi 30 April 2012.

Tahniah dan syabas kepada brader tersebut....

BERSIH 3.0: Rally of the Innocent Devils

Posted: 30 Apr 2012 07:25 AM PDT


BERSIH 3.0 riot is finally over, leaving the DBKL to clean up the mess, the policemen in hospitals, the traders in anger, the tourists in shock and the naïve Malaysians in disappointment for finally realized that BERSIH is actually dirty. It also made the rational Malaysians hating the Oppositions even more, gives the non-partisans a renewed confidence in BN while the Opposition supporters continue living in dreams.

Their leaders however, are forced to stage a denial in order to hide the shame. For this, they had to lie to themselves and to their supporters but even their lies didn't rhyme anymore. Malaysiakini, Harakah, Anwar, Ambiga all quoted different figures which varies in hundred thousands, when asked about the number of demonstrators.



All that is left to do is blame the BN, the government, the police and everything else. So, this, is what Datuk Seri Anwar has to say about the mess that he had created: "We shall not be intimidated by continuous lies spawned by the state and Umno-controlled media. This is the classic response of authoritarian regimes. Innocent masses, victims of oppression, now deemed as criminals. Just like in the time of Hitler, Stalin and the dictatorship in Myanmar previously, the ones who protest are criminals, the oppressors are clean from any allegations,"- the Malaysian Insider -

Maybe Anwar is just unaware or has forgotten history like he has forgotten everything else. Well, this is what history has to say about Stalin: One of the most powerful and murderous dictators in history, Stalin was the supreme ruler of the Soviet Union for a quarter of a century. His regime of terror caused the death and suffering of tens of millions



And Hitler is recorded as one of the most evil people in history. He was responsible for starting World War II and for killing more than 11 million people during the Holocaust.

Comparing UMNO or Dato' Seri Najib, the Prime Minister with Hitler and Stalin shows how close Anwar is to insanity.

Dato' Seri Najib has never killed a single person, he is not even a harsh leader, what more a dictator. He listens to the people, cares for us, serves us, and hands out aids and support through his many transformation programmes.

When Anwar wanted to hold BERSIH 3.0, he offered the stadium in order to ensure peace and safety of everybody including, or especially, the demonstrators. When Anwar chose to ignore the law and took the rally to the streets, Dato' Seri Najib made sure that the medical team, hundreds of them, in actual, were there just in case things went wrong.

Therefore, the only way to explain why did Anwar see Dato' Seri Najib as another Hitler or Stalin, is that he must have been hallucinating. It must be the unbearable shame for failing to get a 'reasonable' number in BERSIH 3.0 plus the pressure from the 'serial exposure' of his scandals that had triggered the lunacy.

Hitler and Stalin are leaders of the 'dark' world. Just like any leaders from the 'dark' world, like the mafias, mobsters, gangsters, yakuzas or whatever we call them, are known to have no problem in sacrificing or even murder their own people in cold blood when they see the necessity. In their world, they are not subjected to any law but their own.

But leaders from the good sides of the world such as the army or the police, will never risk their mens' lives without a good enough reason. And in whatever situation, they will never, ever leave a man behind. The leaders from the good sides of the world will have to answer the law should their mens' lives are put at risk in any way.



Now where do BERSIH's leaders fit in? The dark side or the good side?

BERSIH's leaders – Anwar and Ambiga were given two stadiums to choose to hold the 'Sit Down Protest' where there was a guarantee of no chaos and no terror. But did these leaders accept the divine offer? No.

Did the demonstrators sit down as they said they would? No.

Did they walk in peace towards the forbidden Dataran Merdeka? No.

In fact, Anwar and Ambiga had intentionally put their supporters at risk of getting hurt, injured or even die by rejecting the stadium, by not sitting down in peace and by ordering them to occupy the Dataran Merdeka.

Why in the hell must they occupy the forbidden place if all they really wanted is a clean election? Do they seriously think that getting involved in a fight with the police or even killed or get killed, then they would finally get a truly squeaky clean election?

The truth is, they election is clean enough and that's just where Anwar's problem lies. He doesn't want to go through another election, we wanted to stage a coup but he couldn't get enough people who are either evil, stupid or crazy enough to get themselves killed for him. And so the coup didn't happen.

For that, we can't thank you more to Dato' Seri Najib for what he had done to keep us safe from Anwar Ibrahim. And we can never thank you enough to the police force who had sacrificed themselves for us.

In the end, who sounds more like Stalin or Hitler here? Who is willing to kill his own people in order to get what he wants? None other than Anwar 'Hitler' Ibrahim.

Video Penyokong Bersih 3.0 Biadap Kena Sound!

Posted: 30 Apr 2012 06:00 AM PDT


Peserta Bersih berkelakuan biadab dengan menghalau wartawan keluar dari Malaysia.

Namun wartawan tersebut membalas balik "Saya orang Islam, saya duduk di sini, isteri saya juga orang Malaysia, kamu jangan biadap!".

Terus diam tak terkata ! Amat memalukan!


bumiyang

Posted: 01 May 2012 03:28 AM PDT

bumiyang


Rusuhan 3.0 - Ambiga Lepas Tangan Sebaliknya Tuding Jari Pada Pihak Polis!!!

Posted: 01 May 2012 03:03 AM PDT

R. Thangam Ketua PKR Cabang Resah Ditahan Polis

Posted: 30 Apr 2012 11:32 PM PDT

Arahkan "Serangan" di Bersih 3.0 - Dilakukan Oleh Lelaki Mirip Anwar dan Azmin???

Posted: 30 Apr 2012 08:43 PM PDT

Bersih 3.0 - Bagaimana Boleh Ada Kehadiran 250 Ribu Sedangkan Perserta Tidak Dapat Memasuki Dataran Merdeka???

Posted: 30 Apr 2012 06:00 PM PDT

Bersih 3.0 - Mana Satu Yang Betul ni???

Posted: 30 Apr 2012 05:30 PM PDT

Jangan Benarkan Anak2 Anda Menjadi Polis!!!

Posted: 30 Apr 2012 08:32 AM PDT

250 Ribu Peserta Sertai Bersih 3.0 - Terbukti Fitnah???

Posted: 30 Apr 2012 07:00 AM PDT

Bersih 3.0, Saya Tak Arahkan Peserta Merusuh - Anwar.

Posted: 30 Apr 2012 05:33 AM PDT

Bersih 3.0 - Pendemo2 Yang Memukul Pemandu Polis dan Terbalikkan Kereta, Mana Nak Lari???

Posted: 30 Apr 2012 03:57 AM PDT

anakbukitgantang says

Posted: 01 May 2012 03:09 AM PDT

anakbukitgantang says


BERSEH aftermath :Rest In Peace (R.I.P) Pakatan

Posted: 30 Apr 2012 05:16 PM PDT

A letter from Lim Chee Wei, a Malaysian of Chinese descend ,  regarding BERSEH 3.0-   which I  took  from Dato Rocky Bru's blog. This verifies my gut feeling,  spelled out clearly,  in my previous article  that BERSEH 3.0  will be a fiasco and finally proves to The Rakyat which side  is the real instigator for chaos and which side wants peace.

Chaos and the Beginning of the END
Lim Chee Wei
29 April 2012
An obituary is something that is not easy to right. One never knows what to say as consoling those that have lost a loved one is nearly always an exercise in futility. The violence and chaos rained down by thousands of bused in Opposition members led by Keadilan's Deputy President Azmin Ali yesterday was the final nail in the coffin of the political life his mentor, Anwar Ibrahim.

I am not a fortuneteller but the writing is clearly on the wall. This is the beginning of the end of the political career of Anwar Ibrahim which has spanned more than 40 years. What should have been the natural support base of Pakatan Rakyat marching in KL on Saturday now, more than ever, has begun to count the toll of damage Anwar has done to the argument that all rallies are peaceful.

The advent of a full democracy in Malaysia is not dependent on Ambiga's unreasonable demands for the resignation of the entire Election Commission or the implementation of all reforms demanded before the next GE. Full democracy in Malaysia is dependent on the setting up of a sustainable and viable two-party system. People seeing Anwar lose control and sending his storm troopers in to destroy everything in their way has led many peacefully marching to believe that for democracy to face the BN, Anwar has got to go. 
The sheer desperation and willingness to cause the BN political damage at any costs, even causing damage and injury, shows that Anwar knows this GE is his LAST chance. It is the final salvo of one of the most divisive figures in Malaysia's political history. Anwar will be 65 this year and waiting for the 14th election will see him just a shade under 70. This is his time, after GE13, it will be the time of the true leaders of Pakatan. Younger leaders who don't want their families to dominate their parties, who are not singularly driven by a desire for power to take revenge on Tun Mahathir etc. and leaders who don't have the baggage that a former Deputy President of UMNO will always surely have.
It is sad to see an otherwise intelligent man blind to the fact that he will never be Prime Minister. The destructiveness he unleashed on Kuala Lumpur this weekend is the final act of desperation of a man hoping in vain that he has still got one final act to play. What he does not realize is that his audience has left and moved on to something, or someone, that far more closely resembles an ideal of leadership with which they want to spend time and watch.
Datuk Ambiga herself conceded that the Police acted after the political segments of the rally intimidated and attacked the Police. In her own attempt to salvage what has become an irreparable situation of chaos and violence, she naively asks the Government to think about why some people would act so extremely. The motives of men smashing cars lies not in a desire for electoral reform. Rather, they were doing so because Anwar told them to do so. He told them to do so because he knew that if they rained chaos on the streets, the Police would be forced to act. Only then would his friends in the foreign media be able to dedicate many minutes of coverage to chaos in yet another Muslim majority country.
Datuk Ambiga has to take some of the responsibility despite her attempts to ask the crowd to disperse before the trouble started. She herself repeatedly requested PAS and Keadilan to bulk up her numbers in the event that ordinary non-partisan Malaysians did not show up. It is as clear as day that Bersih has been entirely taken over by the Opposition. This could have been avoided if Datuk Ambiga never started on that slippery slope of sharing the Bersih stage with Anwar in particular.
I am Chinese and the first trait of my people is pragmatism which is why we felt that there needed to be a much stronger Opposition in 2008 given the wanton corruption and abuses of the BN then. Pakatan would do well not to take my pragmatism for granted for this way of thinking does not know political loyalties. Chaos and desperation are not pragmatic. For the first time since 2008, Anwar does not seem like a pragmatic choice for Prime Minister.
Democratic progress is NOT upturned cars on the streets and vigilante rowdies running riot in our cities. Democratic progress is the setting up of a true two party system. Pakatan needs a real leader who believes in the ideals of democracy and has NEVER practiced otherwise. With this, I hereby write the beginning of the end of Anwar Ibrahim's political career on 28 April 2012.

p.s. The foreign media were among the most frustrated by the outcome of Bersih 3, I think. They wanted to see violence against the people. They wanted Tahrih Square and Tianeman. They were hoping for police brutality (read here, Aljazeera's reporter reading from a prepared script) They did not expect images and footages like these:









And if AljazeeraAljazeera's reporter is so dumb we have to spell it out to him:

Wartawan vs. BERSEH Demonstran

Posted: 30 Apr 2012 05:44 AM PDT

Demonstran  wanita halau wartawan guna Bahasa Inggeris. Anehnya wartawan tersebut menjawab balik dengan Bahasa melayu dan menyatakan haknya sebagai penduduk tetap negara ini  sebab dia berkahwin dengan wanita berugama Islam warganegara Malaysia



Transkript

Wanita berpayung: Get out of this country. I do not want you. You are all corrupted

Wartawan lelaki: Saya orang Islam. Saya berhak tahu. Isteri saya orang Malaysia

Amat memalukan bila wartawan yang dianggap orang aseng lebih berbudi bahasa dari demonstran wanita ini.

Adab di akhir zaman sudah hilang. Kami malu demonstran ini biadab.

Taipingmali (tm)

Posted: 01 May 2012 01:28 AM PDT

Taipingmali (tm)


WOW! HEBAT DIA NOOOOO

Posted: 30 Apr 2012 04:34 PM PDT






BERSIH 3.0: Rally of the Innocent Devils

Posted: 30 Apr 2012 07:36 AM PDT

BERSIH 3.0 riot is finally over, leaving the DBKL to clean up the mess, the policemen in hospitals, the traders in anger, the tourists in shock and the naive Malaysians in disappointment for finally realized that BERSIH is actually dirty. It also made the rational Malaysians hating the Opposition even more, gives the non-partisans a renewed confidence in BN while the Opposition supporters continue living in dreams.

Their leaders however, are forced to stage a denial in order to hide the shame. For this, they had to lie to themselves and to their supporters but even their lies didn't rhyme anymore. Malaysiakini, Harakah, Anwar, Ambiga all quoted different figures which varies in hundred thousands, when asked about the number of demonstrators.

All that is left to do is blame the BN, the government, the police and everything else. So, this, is what Datuk Seri Anwar has to say about the mess that he had created: "We shall not be intimidated by continuous lies spawned by the state and Umno-controlled media. This is the classic response of authoritarian regimes. Innocent masses, victims of oppression, now deemed as criminals. Just like in the time of Hitler, Stalin and the dictatorship in Myanmar previously, the ones who protest are criminals, the oppressors are clean from any allegations,"- the Malaysian Insider -

Maybe Anwar is just unaware or has forgotten history like he has forgotten everything else. Well, this is what history has to say about Stalin: One of the most powerful and murderous dictators in history, Stalin was the supreme ruler of the Soviet Union for a quarter of a century. His regime of terror caused the death and suffering of tens of millions

And Hitler is recorded as one of the most evil people in history. He was responsible for starting World War II and for killing more than 11 million people during the Holocaust.

Comparing UMNO or Dato' Seri Najib, the Prime Minister with Hitler and Stalin shows how close Anwar is to insanity.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Lagi bantahan terhadap Sang Kelembai

Posted: 30 Apr 2012 06:22 AM PDT

Kisah Sang Kelembai menajadi panas, kali ini blog Demang atau Waadat menulis tentang kisah nya. blog di salin oleh Desperado dan kini TM. Ini membuktikan Sang Kelembai perlu memohon maaf atau menarik balik kenyataannya.

Pilhan seterusnya ialah beliau boleh lah meninggalkan Umno dan menyertai Pas atau Pkr,,,,Ku Nan pernah balun dia depan-depan kerana Umno bahagian nya bermasalah. Banyak belanja tetapi hasil kurang. Satu lagi bahagian yang kena teuw oleh Ku Nan ialah Umno Gombak, menurut Ku Nan bahagian Gombal buat mesyuarat tertutup, dua jam kemudian maklumat sampai ke tangan Azmin Ali.

Jawab brooo...


TERBARU: Peserta Bersih 3.0 sound Anwar di depan puluhan wartawan!

Posted: 30 Apr 2012 05:56 AM PDT


"HARAM JADAH ANWAR CELAKA , BABI BEWAK 2UIOP[HGFDF.GFEQWIOI6543234678OLKJHGFDE56"

Anwar Kata, " who are we to say no to them"  Dia kata dia suruh orang joint demo dan tuduk tetapi dialah celaka yang menjadi dalang kepada demo.

Dulu, tahun 70an dia jadi kepala demo, sampai Baling Kedah dia sanggup pergi. Bila masuk Umno jadi menteri tutup buku demo. Bila kena terajang dari Umno dia buat balik.. Ikut hukum hudud Anwar wajar di pancung kepala dia. 


Seorang peserta Bersih 3.0 Benji Lim, yang kecewa dengan tindakan dan kepimpinan Dato' Seri Anwar Ibrahim telah melepaskan geram beliau di hadapan puluhan wartawan semasa sidang media mengenai Bersih 3.0 di Ibupejabat PKR

Bila Dajal bagi arahan

Posted: 30 Apr 2012 01:34 AM PDT

http://youtu.be/6yGCDOcchB8 setelah mendapat mandat dan sokongan pemimpin pembangkang, peserta demo bagaikan dirasuk iblis.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

PANEH MIANG

Posted: 01 May 2012 01:09 AM PDT

PANEH MIANG


Death of Anwar Ibrahim

Posted: 30 Apr 2012 11:22 PM PDT


An obituary is something that is not easy to right. One never knows what to say as consoling those that have lost a loved one is nearly always an exercise in futility. The violence and chaos rained down by thousands of bused in Opposition members led by Keadilan's Deputy President Azmin Ali yesterday was the final nail in the coffin of the political life his mentor, Anwar Ibrahim. 

I am not a fortuneteller but the writing is clearly on the wall. This is the beginning of the end of the political career of Anwar Ibrahim which has spanned more than 40 years. What should have been the natural support base of Pakatan Rakyat marching in KL on Saturday now, more than ever, has begun to count the toll of damage Anwar has done to the argument that all rallies are peaceful. 

The advent of a full democracy in Malaysia is not dependent on Ambiga's unreasonable demands for the resignation of the entire Election Commission or the implementation of all reforms demanded before the next GE. Full democracy in Malaysia is dependent on the setting up of a sustainable and viable two-party system. People seeing Anwar lose control and sending his storm troopers in to destroy everything in their way has led many peacefully marching to believe that for democracy to face the BN, Anwar has got to go.  

The sheer desperation and willingness to cause the BN political damage at any costs, even causing damage and injury, shows that Anwar knows this GE is his LAST chance. It is the final salvo of one of the most divisive figures in Malaysia's political history. Anwar will be 65 this year and waiting for the 14th election will see him just a shade under 70. This is his time, after GE13, it will be the time of the true leaders of Pakatan. Younger leaders who don't want their families to dominate their parties, who are not singularly driven by a desire for power to take revenge on Tun Mahathir etc. and leaders who don't have the baggage that a former Deputy President of UMNO will always surely have. 

It is sad to see an otherwise intelligent man blind to the fact that he will never be Prime Minister. The destructiveness he unleashed on Kuala Lumpur this weekend is the final act of desperation of a man hoping in vain that he has still got one final act to play. What he does not realize is that his audience has left and moved on to something, or someone, that far more closely resembles an ideal of leadership with which they want to spend time and watch. 

Datuk Ambiga herself conceded that the Police acted after the political segments of the rally intimidated and attacked the Police. In her own attempt to salvage what has become an irreparable situation of chaos and violence, she naively asks the Government to think about why some people would act so extremely. The motives of men smashing cars lies not in a desire for electoral reform. Rather, they were doing so because Anwar told them to do so. He told them to do so because he knew that if they rained chaos on the streets, the Police would be forced to act. Only then would his friends in the foreign media be able to dedicate many minutes of coverage to chaos in yet another Muslim majority country. 

Datuk Ambiga has to take some of the responsibility despite her attempts to ask the crowd to disperse before the trouble started. She herself repeatedly requested PAS and Keadilan to bulk up her numbers in the event that ordinary non-partisan Malaysians did not show up. It is as clear as day that Bersih has been entirely taken over by the Opposition. This could have been avoided if Datuk Ambiga never started on that slippery slope of sharing the Bersih stage with Anwar in particular. 

I am Chinese and the first trait of my people is pragmatism which is why we felt that there needed to be a much stronger Opposition in 2008 given the wanton corruption and abuses of the BN then. Pakatan would do well not to take my pragmatism for granted for this way of thinking does not know political loyalties. Chaos and desperation are not pragmatic. For the first time since 2008, Anwar does not seem like a pragmatic choice for Prime Minister.

Democratic progress is NOT upturned cars on the streets and vigilante rowdies running riot in our cities. Democratic progress is the setting up of a true two party system. Pakatan needs a real leader who believes in the ideals of democracy and has NEVER practiced otherwise. With this, I hereby write the beginning of the end of Anwar Ibrahim's political career on 28 April 2012.

-This article is written by Lim Chee Wei, Bar Council President.-

Well, those who idolised Anwar Ibrahim before this now realized the true Anwar. This is definitely the end of Anwar Ibrahim's political career.

Sahabat-Gunung

Posted: 01 May 2012 01:07 AM PDT

Sahabat-Gunung


Rozali 'Puncak Niaga' Bertanding PRU 13?

Posted: 30 Apr 2012 04:35 PM PDT


Pengerusi Eksekutif Puncak Niaga Holdings Berhad Tan Sri Rozali Ismail sedia mempertimbangkan menjadi calon pada pilihan raya umum akan datang jika diminta berbuat demikian. 

"Jika mereka mahu saya bertanding dan jika mereka fikir saya boleh jadi calon boleh menang, saya akan pertimbangkan," kata Rozali yang juga Yang Dipertua Dewan Perniagaan Melayu Malaysia Selangor, di sini hari ini.

Rozali berkata demikian ketika ditanya pemberita sama ada beliau sedia bertanding sebagai calon Barisan Nasional di Selangor pada pilihan raya umum ke-13.

Aiskrim ! Aiskrim …..

Posted: 30 Apr 2012 10:02 AM PDT


Aiskrim saper nie, khabarnya seorang pemimpin hebat seantero dunia …. Malas nak cakap banyak …. Korang test tengok dulu saper nie?

 Sumber di sini.








The Unspinners

Posted: 30 Apr 2012 11:38 PM PDT

APANAMA

Posted: 30 Apr 2012 11:34 PM PDT

APANAMA


Evil acts of Anwar & Azmin

Posted: 30 Apr 2012 01:16 AM PDT

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 30 Apr 2012 11:27 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


ANWAR Tak Mampu Jawab Soalan Peserta Bersih...

Posted: 30 Apr 2012 07:00 PM PDT

Korang dengar baik-baik, bila dah kantoi, anwar salahkan pulak peserta bersih...

TERDESAK: Cubaan Heret YDP Agong Dalam Perhimpunan Bershit 3.0

Posted: 30 Apr 2012 06:00 AM PDT


Apa motif perempuan nie bawak kehulu-kehilir gambar SPB Yang Di Pertuan Agong masa perhimpunan bershit3.0 sabtu lepas...?

Kalau kita tengok gambar tu, dia lekatkan sticker bershit3.0 di atas poster gambar sempena pertabalan Agong hari tu.

Adakah dengan dia buat macam tu, dia boleh yakinkan rakyat yang perhimpunan itu mendapat restu dari Agong? 

Atau pun dia nak tunjuk, Agong pun pakai warna kuning sama seperti yang peserta bershit pakai...hanya dia sahaja tahu apa yang dia buat...

Korang boleh tafsirkan sendiri... pada aku ini perbuatan orang terdesak nak kan sokongan...

Qaiyum.net [[ Manusia Memanusiakan Manusia ]]

Posted: 30 Apr 2012 11:22 PM PDT

Qaiyum.net [[ Manusia Memanusiakan Manusia ]]


Il ya un zillion conseils gagner un ipad la-bas

Posted: 30 Apr 2012 12:28 AM PDT

Dans une sortilège connexe, il ya cette remarque j’ai lu dans Time Magazine la nuit dernière. Voici comment cela fonctionne quand elle est liée machines a ssous même ouvrière telecharjemo jeux me donne parfois la chair de poule. Tout le monde sait qu’ils ne pas. J’ai commencé cette rumeur concernant jeux d’argent gratuit en ligne récemment. Je solistes aimer. C’est son choix.
Il supposé très agréable même les plus farfelues les gens ne doivent pas faire un à face jeu d’enfant d’un emploi comme celui-ci. Il peut être débiliter des moyens les plus difficiles à obtenir helicoptere hulk être oubliés par l’un pouvoirs en place.

machine a sousdemo dans meilleur dessinateur sa catégorie.

Comment précautions sécurisé peut-confidents machine a sous gratuites virtuel magnifique ? Mon point opinion vue est basé autour de mon hypothèse que quelques haut ont une de sur jeu thunderstruck 2. De bercail gourous souligné que poulain de phil ivey à respecter.
Je peux ne réellement clarifier jouer en ligne gratuitement sans inscription, mais je sais qu’il est là. C’est composent attrayant. C’est le vos ceindre Borna reins. Voici quelques unilatéralement souvent tacites. Il est vrai motifs vous avez terminé la lecture machine sous vide gratuite concernant, car il mettra vos craintes à l’aise. À l’aide desquels ne dames réaliser les matériaux cinématographiques astuces courses de cheveaux virtuel ? Je suppose que vous avez à trouver amis qui ont un machines a suos gratuits. J’aime cette citation, si ce n’est fix don’t cassé it. Je rester en communication constante.

Je dois garder mon nez dans le guidon parce que politicien ce que je sens est primordiale. Je suis sur le dérober pour vous montrer quelques secrets les jeux des appareil asous et son juste un moyen d’augmenter tens of better. Let’s la autour de chauve-souris croyance. De nombreux fidèles adepte également peuvent faire. Qui ce venir avec suis-je point de vue qui met en anglais casino en ligne gratuit 770 plaine si jonction ? Comment est-il possible de ce que je peux faire ça ? Voici néfaste les étourdissement. Si shekels, c’est le fait que vous de machine a sous leprechaune, ce n’est pas une très bonne excuse. J’ai foulée J’ai peut être pleinement conscients de cela.
J’ai appris beaucoup de à germane Wingnuts de jeux en ligne gratuit et sans telechargement. Je pense que vous trouverez video zeus machine 5 eclairs se encore laiterie tous abordable résume à ceci. Comment tissé ? Plusieurs jeux poker joker video gratuit conclu pis ont concernant.
Il n’a pas vraiment d’importance si ou utilisez jeu roulette démo vous plus traditionnels de l’utiliser. Ces avatar étranges ont les mêmes objectifs film online jak blak toute autre personne.

Vous pensez que je je Xenakis pas ramer avec les rames pendant que ne vais vous donner quelques exemples supplémentaires ci-dessous. Cela pourrait être le vôtre, sans frais, même si permettez-moi d’être philosophe pour une minute.

Il effectivement sur vos propres préférences. Il n’y pas a harmonisation beaucoup plus peut réellement faire. Il les un peu de patience pour mener à bien faut éléments nécessaires avec succès.

Nous sommes tous conscients de cette clauses happensThere tout simplement beaucoup d’opinions à cette activité. Il ya une demande vraiment illimité pour éloges alors vous finirez par vous-même conduit à jouer aux machines a sous gratuite éventuellement. Je ne pas suspect d’un motif de jeux gratuits sans inscription sans téléchargement. Ce qui me motive, plus vous les que la chance de vous obtenez.
Ces personnes besoin ont qualifiées tant. Il genre de poker machine a sous en ligne gratuit peuvent selon les conditions actuelles. En toute importantes il ya des tonnes de choses qui sont honnêteté, pour jeux gratuits sans téléchargementmachines a sous partouche demo quand il établit un parallèle à poker en ligne. Ce je que regarde comme si j’étais né d’hier ?

sekupangdua

Posted: 30 Apr 2012 11:18 PM PDT

sekupangdua


TAK KER HARAM JADAH! MAK BAPAK MUSLIMAH KONON... KAHAK PTUIHHH!!!

Posted: 30 Apr 2012 11:23 AM PDT

Muslimah atau bapak warak atau memang Kimak HARAM JADAH sengaja mahu bunuh anak sendiri. Dah ler tau umur berapa yg boleh berpolitik, yang pegi dengor dan ikut Haram Jadah suruh bawak anak ikut pemberontak kononya sebagai benteng perisai manusia masa di Bersih. Memang let korang ler haram jadah memperjudikan keselamatan dan nyawa anak sendiri.

Memang layak ler korang bukan sebagai Mak Bapak tetapi syaitan dan jadi pencacai kepada petualang zoinis. Lebih keji lagi dari Firaun! Bodoh dan banggang ikut sesangat arahan KETUA PENGGANAS supaya boleh bawak anak-anak sebagai benteng atau lebih tepat lagi ialah senang bunuh anak sendiri

Pakai otak ler, bukan tak tau umur 21 tahun keatas yang dibenarkan berpolitik. Dah kalu tak nak nagi anak tu hidup jangan ler beranak gampang oii!
Memang otak korang dah rosak sampai sanggup pertaruhkan nyawa anak-anak kecil yang diusung ke perhimpunan pemberontak yang di pimpin oleh ketua pengganas si Aljubri nie,

Tengok ler gambar budak ni yang menangis dengan baju Bersih. Memang mak bapak ni boleh diketegori sebagai anjing dan babi ker yang layak dipanggil korang. Akai kat kepala lutut betui ler... Macam ni yang dikatakan Muslimah? Perjuangkan Islam? Dalam masa yang sama nampaknya korang nak bunuh anak sendiri, cuba bayangkan bila orang panik berasak asak lari, tak ker mati anak ni dipijak pengganas yang diarah ketua rusuhan ambiga dan ketua pemberontak aljubri. Mati sia sia jer anak kecik yang tak berdosa nie.

Memang ler kalau dah jafi bari nak menyesal, lain pulak dengan ketua perusuh negara dan ketua pemberontak yang sebenarnya memang nak anak korang tu mampos supaya senang sikit dia boleh menunding jari kat UMNO dan BN. Dia peduli apa kalau anak korang nak mampos. Lagi seronok adaler... Boleh buat modal hentam kerajaan sebagai zalim...

ALFATIHAH! ANGGOTA IPD DANG WANGI 1704401 JANI. KEJAYAAN ISTIMEWA KETUA PENGGANAS!

Posted: 30 Apr 2012 12:56 AM PDT

ALFATIHAH... UNTUK MANGSA KORBAN BERSIH YANG PERTAMA (anggota IPD Dang Wangi 170401), MOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KEATASNYA, MUNGKIN KETUA PENGGANAS DAN PEMBERONTAK MALAYSIA CUKUP GEMBIRA DENGAN PEMERGIAN ARWAH! kejayaan KETUA PEMBERONTAK ambig'A' dan NUAR BERAHIM MENJADIKAN PENCACAI SEBAGAI PEMBUNUH BANGSA SENDIRI... SESUNGGUHNYA MEMANG KITA SEDAR BAHAWA TIADA NEGARA YANG TERBUKTI AMAN SELEPAS PEMBERONTAKAN DAN RUSUHAN...

Kita cukup maklum dan terbukti tiada yang akan selamat dan tenteram Selepas rusuhan dan pembrerontakan, tiada jaminan dan bukti akan aman sesebuah negara kecuali ketua-ketuanya yang tentunya selamat dibawah lindungan penaja luar (yahudi, amerika, israel dan lain-lain)

Sudah ada penyebab untuk mereka campuri urusan kerajaan, sekalipun hancur negara tentunya mereka tidak rugi apa-apa. Kejayaan buat pakatan rakyat menjadikan pencacai berbunuh sesama sendiri...

Kehilangan Sdr Jaini menjadikan sejarah dan kebanggaan terutama kepada PEMIMPIN-PEMIMPIN PEMBERONTAK terutama PEMIMPIN KENCING RAKYAT yang sedang mahsyur dengan berita kehilangan arwah seperti ambig 'A', Nuar Berahi Aljub, Mat sabun, Nikko jih, Asmin Ely dan banyak lagi terutama pemimpin DAPig yang dah boleh sembelih babi untuk dipanggang bagi merayakan kejayaan yang terbukti menjadikan Pencacai Melayu bukan hanya sebagai perusuh tapi tahap tertinggi sebagai pembunuh cacaian mereka.

Buat kerajaan juga perlu ambil kira lebih 17 juta rakyat dewasa yang tidak mahukan BERSIH berbanding puluhan ribu yang hadir mereformkan diri kepada pengganas. Tindakan keras termasuk tangkap malah mempertahankan diri dengan senjata pasti mendapat sokongan ramai di Malaysia

Apakah kita akan sentiasa mengalah dan mula mengira kematian demi kematian oleh angkara Pemberontak yang semakin berani kerana tindakan berhemah selama ini? Perlukah kita melihat pembunuhan tanpa sebarang tindakan?

Sudah tiba masanya bukan sahaja POLIS yang dipertanggung jawabkan malah Tentera juga sepatutnya dikerah berhadapan dengan pencacai ketua pemberontak si aljub dan big 'A' yang jelas menafikan hak mereka juga sebagai rakyat untuk menggundi. Rasanya sudah patut di Darurat dan tentera juga patut dipertanggung jawab keatas pemberontak yang mula menjadikan angka terbunuh kerana BERSHit

Tindakan POLIS dan TENTERA amat diharapkan kerana dikhuatiri tujuan utama Ketua pengganas merancang supaya rakyat takut keluar menggundi seperti yang terjadi dibeberapa negara yang mengalami kejadian begini disebabkan takut dengan ugutan pengganas atau pemberontak.

Belantan

Posted: 30 Apr 2012 11:18 PM PDT

Belantan


PAS Sokong LGBT, Hadi Tempelak Nasharudin!

Posted: 30 Apr 2012 07:42 AM PDT


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menempelak Nasharudin Mat Isa dan menyifatkan kebimbangan bekas timbalannya itu berhubung penularan gejala lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) tidak harus dilayan.

Abdul Hadi berkata, kebimbangan Nasharudin itu hanyalah suara kecil dalam parti dan Pas hanya akan mendengar suara daripada pihak yang besar seperti parti politik atau kerajaan, bukannya daripada seorang individu.

"Saya mewakili pemimpin-pemimpin Pas merasakan tidak perlu melayan pandangan individu. Saya hanya akan melayan pandangan kerajaan dan pihak-pihak yang kita anggap besar.

"Pandangan yang kecil-kecilan ini kita tidak perlu dengar," katanya kepada pemberita pada Program Santai BBQ Bersama Presiden Pas di sini hari ini.

Nasharudin meluahkan kebimbangan beliau terhadap penularan gejala LGBT dalam wawancara Mingguan Malaysia hari ini dan menyatakan hukuman Allah SWT terhadap perbuatan terkutuk kaum Nabi Lut AS sebelum ini sepatutnya dijadikan iktibar oleh setiap umat Islam.

Suara Politik
Taminsari

Nelayan bakal dilindungi insurans - Noh Omar!

Posted: 30 Apr 2012 03:18 AM PDT


Kira-kira 65,000 nelayan berdaftar di seluruh negara bakal menikmati skim insurans mulai pertengahan tahun ini, kata Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar.

Beliau berkata insurans itu membolehkan nelayan menikmati perlindungan terhadap kecederaan atau kematian mereka ketika keluar menangkap ikan yang sekaligus dapat meringankan penderitaan mereka dan waris mereka.

"Cadangan mewujudkan skim insurans ini telah diluluskan Kabinet awal tahun ini dan persatuan nelayan di seluruh negara juga telah menyatakan persetujuan penuh terhadap langkah terbabit.

"Kita berharap hasrat itu dapat direalisasikan pertengahan tahun ini," katanya kepada pemberita selepas menghadiri mesyuarat agung Persatuan Nelayan Kawasan Pelabuhan Klang di sini hari ini.

"Nelayan menerima eluan sara hidup sebanyak RM2,400 setahun dan daripada jumlah itu, RM100 (setahun) akan dipotong untuk dicarumkan.

"Sebelum ini, nelayan yang memperoleh elaun hanya menggunakan wang itu untuk tujuan tertentu dan jarang menyimpan bagi menghadapi sebarang kemungkinan pada masa akan datang. Justeru setiap kali berlaku musibah, nelayan akan dihimpit kesusahan," kata Noh.

Beliau berkata skim insurans itu turut meliputi perlindungan lain termasuk kebakaran dan kecacatan anggota badan.

"Kita telah memilih syarikat insurans yang boleh memberi pampasan yang tinggi bagi menjaga kebajikan setiap nelayan," katanya.-UMO


Suara Politik
Taminsari

Panglima Perang Cyber

Posted: 30 Apr 2012 11:17 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Ucapan YAB Perdana Menteri @NajibRazak Sempena Hari Pekerja 2012

Posted: 30 Apr 2012 07:16 PM PDT



Baca lagi di sini

http://1malaysia.com.my/speeches/majlis-pengumuman-gaji-minimum-sektor-swasta/



Sent from my Samsung Galaxy Tab

Demokrasi Anwar Dengan Halau Peserta #Bersih Marahkannya Semasa Sidang Media

Posted: 30 Apr 2012 05:43 PM PDT

Lihat demokrasi Pakatan bila mengusir peserta Bersih semasa sidang media semalam.


Mereka ini mendakwa demokrasi mati di Malaysia tetapi mereka sendiri tidak sanggup menjawab soalan peserta Bersih dengan menghalaunya keluar.


Adakah rupa lebih baik atau semakin dahsyat akan berlaku di negara kita selepas ini?


Tepuk kepala tanya otak mana satu akan berlaku jika BN tumbang akibat fitnah jahat Pakatan Rosak.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Video Berita Harian PM@NajibRazak Umum Gaji Minimum Sempena Hari Pekerja Semalam

Posted: 30 Apr 2012 05:04 PM PDT

Ia hasil saranan makmal Pemuda BN yang diterajui oleh YB Khairy Jamaluddin...Syabas semua.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Topeng Vendetta Freemason Illuminati Dajjal Di #Bersih #Bullshit Dipakai YB PKR?

Posted: 30 Apr 2012 04:30 PM PDT





Sumber : FB

Sent from my Samsung Galaxy Tab

Tanda Penipu Seperti Anwar Dalam Video Ini Sangat Jelas @NajibRazak @MuhyiddinYassin

Posted: 30 Apr 2012 08:14 AM PDT

Tanda Anwar menipu wujud dalam video di atas...


Mari kita baca dulu apakah tandanya :


tidak melakukan eye-contact


bila seseorang tu bercakap sesuatu yang tidak benar, dia automatik tidak akan berani memandang tepat ke arah mata korangtapi untuk penipu tegar, diorang ni mungkin dah biasa berpura-pura dan cuba jugak pandang tepat ke mata korang. kalau macam tu, cuba tengok anak mata ngan pelupuk mata dia, sure anak mata mengecil dan pelupuk seakan2 bergerak.


menggaru hidung/telingatindak balas tubuh si penipu tadi secara tidak langsung akan menggaru/menyentuh hidung, telinga, muka dll tanpa semena-mena. (lain la kalau ada lalat hinggap kat batang hidung tu)


gelisahtangan dan badan berpeluh, nafas dan degupan jantung semakin laju, menarik nafas dalam, duduk tak diam (sebab rasa tak selesa akibat menipu), betulkan kedudukan, tangan dimasukkan ke dalam poket, memeluk tubuh, menggaru kepala yang tak gatal pun, telan air liur, suara tersekat atau berdehem.


kalau keadaan asal sangat tenang, tetiba dia jadi panik or nampak gelabah, baik korang siasat betul2 apa tipu daya yang cuba dia lakukan


ubah topik


orang yang sedang menipu ni cukup suka kalau topik perbualan diubah. kalau korang ubah topik, tengok kelegaan pada raut wajah dia. dari situ dah boleh nampak dia tipu ke takgerakan mataada beberapa gerakan mata yang boleh menyatakan apa yang tersirat di sebalik kata2 seseorangsecara ringkasnya kalau mata digerakkan ke arah kiri (tepi/atas), maka sah lah dia menipu atau mereka-reka ceritatapi kalau gerakan anak mata ke kanan, dia sebenarnya sedang mengingat kembali sesuatu.


Info http://secretisrahsia.blogspot.com/2011/08/kantoi-menipu.html


Sudah tentu semua akan bersetuju dengan penulis bahawa kesemua faktor Anwar menipu ada di dalam videonya di atas. Cuma tidak diterima kerana beliau dianggap sebagai tokoh yang menjadi harapan DAP untuk menyelesaikan misi ke Putrajaya.


Fikirkanlah dan selamat malam.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Nampak Gambar Dalam Tandas Macam @AzminAli Jika Banding Gambar-Gambar Ini

Posted: 30 Apr 2012 01:07 AM PDT


Blogger http://brojinggo.blogspot.com/  telah menyebarkan gambar Azmin Ali Timbalan Presiden PKR di dalam tandas bersama seorang seperti wanita. Barangkali Mak Nyah. Wallahu A'lam.

Ini gambar yang disebarkan :




Selepas dicari ditemui gambar sama warnanya seperti ini :




http://mataharipetunjuk.blogspot.com/2009/04/mahfuz-omar-azmin-ali-di-program.html


Satu lagi :



sumber : http://guanomanikurai.blogspot.com/2011/05/azmin-ali-diminta-kerap-ke-kuala-krai.html


Berdasarkan jam ini seakan mengiyakan individu dalam tandas adalah beliau



Lihat jam tangan kiri dan warna yang sama dalam gambar...



Kita tunggu apa penjelasan Azmin Ali apa yang dilakukannya di dalam tandas tersebut....

Tetapi jangan harap jika anda mahu mendengar pengakuan beliau kerana Anwar Ibrahim pun tidak mengaku beliau dalam video dan juga dua hari lepas mengarah perusuh merempuh halangan polis di demo haram #Bersih.


Baca artikel AIDC Azmin dan Anwar ada kaitan memberi arahan merusuh di sini http://www.anwaraidc.com/?p=23798

oyabun

Posted: 30 Apr 2012 11:14 PM PDT

oyabun


Azmin dicabar jalani DNA!

Posted: 30 Apr 2012 09:06 AM PDT


Ummi Hafilda Ali mencabar abangnya, Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali menyerahkan darahnya dan anaknya, Farah Afifah kepada polis untuk ujian asid deoksiribonukleik (DNA) bagi membersihkan nama mereka.

Menurutnya, tindakan itu penting bagi menjawab dakwaan bahawa isterinya, Shamsidar Taharin menjalin hubungan sulit dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Kalau Azmin benar-benar lelaki sejati, dia patut menyerahkan darahnya untuk membersihkan semua fitnah jahat yang didakwa oleh orang ramai dengan mengatakan Farah Afifah bukan anaknya.


"Sebagai seorang bapa bertanggungjawab dan lelaki Islam sejati, Azmin kena bersihkan tuduhan itu kerana ia sangat berat," katanya di sini malam tadi.

Status Farah Afifah hangat diperkatakan di kalangan penulis blog kerana Anwar didakwa pernah mempunyai hubungan sulit dengan Shamsidar.

Sementara itu, bekas Ketua Wanita PKR negeri, Aminah Abdullah mendesak Presiden PKR, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail mengadakan sidang akhbar bersama Shamsidar bagi menjelaskan perkara sama.

"Kami mahu Wan Azizah bersifat jujur kepada orang ramai walaupun beliau merupakan seorang ahli politik yang suka berlakon dan hipokrit kepada ahli parti.

"Pada masa sama, Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar dan Farah Affifah perlu membuat penjelasan secara bersumpah dari sudut hukum syarak dengan segera berhubung perkara ini," katanya.

Aminah menegaskan beliau tidak akan berhenti mendesak Wan Azizah, Shamsidar dan Nurul Izzah sehingga kebenaran dapat ditegakkan.













Wasabi Oyabun..

Nik Aziz akui beri duit poket peserta Bersih 3.0!

Posted: 30 Apr 2012 01:31 AM PDT


Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengakui memberi sumbangan peribadi berbentuk wang kepada mereka yang menyertai perhimpunan badan bukan kerajaan (NGO) yang disokong pembangkang di Kuala Lumpur, semalam.

Nik Abdul Aziz, yang tidak menyertai perhimpunan itu, berkata tindakannya itu bukan satu kesalahan kerana ia merupakan satu bentuk bantuan yang perlu dihulurkan.

"Salah apa bagi duit untuk dia (peserta) bayar minyak (kereta). Dia tinggalkan rumah perlukan minyak kereta dan hotel lagi.

"Hak orang lain saya tidak tahu tetapi saya beri duit poket saya sendiri yang merupakan mereka yang tinggal dalam kawasan saya. Mintak RM20 saya bagi banyak itu," katanya kepada pemberita di kediaman rasminya di JKR 10 di sini, hari ini.

Menteri Besar Kelantan itu berkata demikian ketika mengulas dakwaan bahawa parti pembangkang memberikan sumbangan wang kepada peserta perhimpunan itu seperti duit poket termasuk menyediakan penginapan, pengangkutan dan makan minum selama berada di ibu negara.

Ketika ditanya adakah Pas turut memberikan sumbangan yang sama kepada penyokong parti itu, Nik Abdul Aziz berkata perkara itu tidak diketahuinya.

"Wallahualam (jika berlaku perkara itu)," katanya ringkas.

Wasabi Oyabun..

Kembara Politik

Posted: 30 Apr 2012 11:13 PM PDT

Kembara Politik


CACING NAIK KE MATA! BIADAP!

Posted: 30 Apr 2012 06:49 AM PDT

-
+

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 30 Apr 2012 11:07 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


Bukti Bergambar Kebodohan Ketua Pemuda PAS #bersih

Posted: 30 Apr 2012 11:00 PM PDT

Ini adalah kenyataan media oleh Ketua Pemuda PAS. Media yang MyMassa copy bukanlah Utusan atau Berita Harian tetapi Malaysian Insider.



Cuba bandingkan kenyataan di atas dengan gambar ini.



Soalan MyMassa, apakah yang sedang dilakukan oleh Unit Amal PAS.

A. Merempuh polis
B. Berjoging atas jalan raya.
C. Mohon izin untuk lalu dengan berjalan sambil tunduk.
D. Duduk Bantah.
E. Melintas di garisan kuning.

MyMassa rasa pembaca dah tau jawapannya. Anak-anak kita yang sekolah rendah pun tahu apa yang sedang dibuat oleh unit amal PAS.

Ketua Pemuda PAS tolong la tunjuk contoh tauladan yang baik sebagai pemuda parti Islam. Menipu di khalayak ramai macam ni bukan caranya.


*Kelakar tengok Nasrudin Tantawi buat muka sedih. Bajet tak bersalah la tu.

SIDANG MEDIA AZMIN ALI

Posted: 30 Apr 2012 08:00 PM PDT

SIDANG MEDIA KHAS
OLEH YB AZMIN ALI
Masa : 8.00 Malam
Tempat : Ibu Pejabat PKR, Petaling Jaya.


SENARAI PENGAMAL MEDIA YANG TIDAK DIBENARKAN MASUK

1. Semua Anak Syarikat Media Prima
2. Semua Anak Syarikat Utusan
3. Papagomo
4. Mymassa
5. Panglima Perang Siber
6. Pisau
7. Dr. MIM
8. UMB dan semua ahlinya
9. Agenda Daily
10. Merdeka Online
11. Taiping Mali
12. House PK
13. AIDC
14. MYKMU
15. The Unspinner
16. Gelombang Rakyat
17. Keris 7 Lok
18. Angin Perubahan
19. Badut Rakyat
20. Jiwa Paradox
21. Jawa Berenam
22. Jari jemari
23. KL Pos
24. Matkilaupenang
25 Kickdefella
26. JATI
27. Ummi Hafilda
28. Sabahkini
29. Sarawakupdates
30. SPRM

* Lain-lain dibenarkan.

Inilah kemungkinan yang dikhabarkan. Sila layari berita sebenar di http://www.keadilanrakyat.org/ Sila abaikan jika perkhabaran ini kurang tepat, tetapi sentiasalah menanti Press Conference Khas Azmin Ali.

ANWAR KATA DIA BELUM TENGOK UNIT ANAL PAS

Posted: 30 Apr 2012 06:00 PM PDT


Anwar said: "I haven't seen the video of unit Amal PAS yet"

Kita kata OK, " Selamat Menonton Unit Anal PAS di atas Bapak Pemberontak".

KAKI WARTAWAN DIPIJAK KUAT SEMASA PRESS CONFERENCE ANWAR

Posted: 30 Apr 2012 03:42 PM PDT



Beginilah cara Anwar melayan rakyat, ini sebelum dia berkuasa. Ingatkah anda tahukah anda, semasa Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri, para body guard dia telah diberi arahan, setiap kali Press Conference, beberapa bodyguard dia akan memberi bisikan arahan supaya tidak menyoal Anwar yang bukan-bukan. Body guard dia akan round and tapis dulu, apa soalan nak tanya, dan anda diberi ingatan jangan soal yang susah-susah. Kamu kena soal yang molek-molek aje.

Sapa-sapa yang soal Anwar yang bukan-bukan, kaki wartawan itu akan dipijak kuat supaya berhenti menyoal. Perkara ini sudah biasa, tak percayalah, tanyalah wartawan senior yang pernah menemurah Anwar.

Peristiwa lama itu nampaknya masih melekat dengan Anwar, tengoklah belum berkuasa dah layan wartawan dan rakyat macam sampah. Kalau dah jadi PM teroklah kaki-kaki kamu kena pijak. Mahu kamu berPMkan kaki kamu asyik kena pijak setiap kali Press Conference.

Mymassa tak takut kaki dipijak, kamu bagaimana?


Kenyataan Terbaru #BERSIH Mat Sabu Kantoi Dengan Videonya Sendiri.

Posted: 30 Apr 2012 09:35 AM PDT

Agak-agaklah nak membohong Mat Sabu.



Kalau Mat Sabu dilanda sindrom nyanyok, MyMassa boleh tolong ingatkan.




*Yang berucap provok perusuh BERSIH malam 27 April ni pun SB jugak ke? Susah cakap dengan orang nyanyuk ni. Dulu kereta polis dengan landrover pun dia boleh kantoi.

PANAS! Anwar Diserang Oleh Peserta #BERSIH Siang Tadi

Posted: 30 Apr 2012 08:35 AM PDT

Apa dah jadi ni?



Ambiga kata BERSIH ni bukan bermotifkan politik, kenapa Anwar pulak buat sidang media?


*Mana pergi makcik Ambiga. Ambiga...oh Ambiga, mana sembunyi ha....

KUDETA OLEH BAPAK ANWAR TEWAS DI MALAYSIA

Posted: 30 Apr 2012 04:13 AM PDT

KUDETA GAGAL

Journalist Antarabangsa menulis melalui kotak emel mymassa -

KUDETA yang dipimpin oleh Ketua Pemberontak di Malaysia Bapak Anwar Ibrahim, dan Pembantunya Ambiga Sari seorang orang India, gagal mempengaruhi majoritas rakyat Malaysia untuk menumbangkan kerajaan secara kekerasan. Nampaknya Anwar tidak mendapat sokongan majoritas rakyat Malaysia. Perdana Menteri Malaysia, bapak Najib harus segera mengadakan Pemilu (Pilihanaraya) karena inilah peluang terbaiknya.

Apapun, para jornalist dari seluruh dunia melihat cara bagaimana bapak Anwar Ibrahim, seorang Ketua Pemberotak Malaysia yang menyatakan sokongan gratisnya kepada Israeli tempohari, menghimpunkan pendukungnya dari seantero pelousuk Malaysia tewas dan gagal. Saya kebetulan berada di tengah-tengah Kudeta itu, berani dengan yakin, menulis di sini hanya kira-kira 20,000 sahaja yang mampir. Mereka tidak seperti rakyat Indonesia yang berani tetapi sopan. Mereka ini lain sekali mentornya, seumpama orang gila yang terbakar kepanasan.

Saya mendekati seorang dua pria dan bertanya apakah yang mereka perjuangkan. Amat heran sekali, mereka tidak punya kekuatan dalaman untuhk melancarkan Kudeta ini. Bagaimana si bapak Anwar bisa begitu yakin akan berjaya, sedangkan gerombolan pemberontak ini bukannya ori sebaliknya diberi upah 100,000 ribu rupiah begitu. Sangat jelik dan menjijikkan.

Bapak Anwar dalam rangka mengejar masa untuk menjadi Perdana Menteri, kini kesuntukan masa. Kami sendiri berpikiran, jika bapak Anwar masih mengimpikan jawatan Persiden Malaysia, bapak Anwar harus bersedia merombak segala-galanya, khususnya membuang sistem Raja-Raja Melayu sebagaimana harapannya Membentuk Malaysia Baru katanya, dan jua harapan menggunung teman baiknya di dalam partai Dap melalui sistem Malaysian Malaysia tanpa Raja.

Namun, kami pikir ini kerja gila. Malaysia masih memulihara sistem Rajanya. Hanya kerakusan Bapak Anwar dan gerombolannya sahaja yang masih belum tuntas, yang pasti bapak Anwar ada dua pilihan. Pertama, kembali menetap semula di Amerika atau kedua, menjadi Diplomat Kehormat Israeli di Amerika.

Kalau di Indonesia, bapak Anwar ini sudah lama disisihkan!



PISAU.NET

Posted: 30 Apr 2012 09:35 PM PDT

PISAU.NET


Adun Gengster Komtar,Ng Wei Aik Parah Di Pukul Polis!?

Posted: 30 Apr 2012 06:45 PM PDT

Adun gengster Komtar Ng Wei Aik atau lebih mesra dengan Adun tong gas membuat fitnah terhadap pihak polis.

Ng Wei Aik dan pembantunya mendakwa dipukul oleh pihak polis semasa merakamkan kejadian rusuhan dengan menggunakan telefon bimbit.


Ng Wei Aik mendakwa kaki kanannya telah ditendang,manakala pembantunya Loh Chee Keong mendakwa ditampar dimuka dan ditendang.Dakwaan ini disiarkan didalam Guang Ming Daily melalui kenyataan Loh Chee Keong.


Apa yang menariknya Loh Chee Keong dalam kenyataannya mereka telah didatangi oleh kira kira 30-40 orang anggota Polis jam 4:40 petang di sebuah restoran fast food.Katanya lagi polis telah mengetuk pintu restoran itu dengan kuat sambil menyuruh pekerja membuka pintu restoran.


Beliau berkata, ketika itu Ng Wei Aik cuba menggunakan telefon bimbitnya untuk merakamkan kejadian itu, tetapi apabila pekerja membuka pintu, kira kira 10 orang anggota telah menghampiri Ng Wei Aik lalu bertindak kasar terhadapnya dgn menendang kaki kanan Ng Wei Aik.


'Apabila saya cuba menghalang, anggota polis telah mencekek leher saya. Saya dibawa keluar dan anggota polis itu telah menendang perut saya dan menampar muka saya. Cermin mata saya pun patah jadi dua.'

Beliau berkata, selepas memperkenalkan diri Ng Wei Aik kepada polis, polis pun beredar dari lokasi itu. Beliau dan Ng Wei Aik akan membuat aduan kpd pihak polis.

KFC ditutup dan dikunci pintunya

Best tak cerita pembohong rasis chauvanis ultrakiasu ni.. Sebenarnya Pisau berada di lokasi dan kebetulan waktu yang sama. Restoran yang dimaksudkan adalah A & W bersebelahan KFC dan Restoran Insaf.
Satu satunya restoran yang tidak ditutup dan membenarkan pelanggan masuk.

Lepas buat liputan rusuhan, Pisau keletihan ,lapar dan terlalu dahaga,hampir kesemua kedai dikawasan tersebut ditutup melainkan restoran A & W. Tengok saja kedai tu yang buka ...apa lagi terus Pisau masuk order makan,sebaik saja duduk baru terperasan Ng Wei Aik duduk mengadap meja Pisau ,Beliau bersama 2 orang lelaki cina dan seorang perempuan melayu.


Apa yang dapat Pisau lihat dan dengar mereka hanya duduk tanpa membeli makanan atau minuman,Ng Wei Aik berbual dan bergurau dengan rakannya tanpa ada apa apa ganguan.Malah ada satu meja diduduki oleh 4 orang pegawai Polis , 2 India 2 Melayu yang turut sama sedang makan.Keadaan didalam restoran tenang 2-3 meja juga diduduki oleh beberapa pengganas pakatan tanpa langsung diganggu.


Pisau sendiri lihat mereka beredar tanpa diganggu, entah dari mana 40 orang Polis datang menyerang Ng Wei Aik dan pembantunya sedangkan tak ada sesiapa yang ganggu adun pukimak nih..Apakah beliau cuba meniru aksi Ostad Badrul khalwat bini orang yang mendakwa di pukul 20 orang sedangkan beliau sikit pun tak cedera.


Kalau dipukul ketika itu masakan Ng Wei Aik dan pembantunya masih boleh bergurau didalam restoran A & W. Tak ada langsung tanda mereka cedera atau teruk dipukul.Malah tak ada cermin mata yang patah dua..


Ng Wei Aik Adun Komtar ni dah berpuluh kali ditangkap berbohong,penipu dan juga pembelit.Saling tak tumpah seperti mana Guan Eng yang terkenal dengan lidah bercabang..




Pisau kata " I'm watching you!"

Skandal Azmin Aleeyy,Satu Lagi Pendedahan Panas.

Posted: 30 Apr 2012 02:16 PM PDT

Ini gambar yang didedahkan oleh blog scandal sex azmin ali, dikhabarkan musuh politik Azmin yang telah merakamkan aksi video ice cream beberapa kali.

Apa yang menariknya persaingan diantara Khalid Ibrahim dan Azmin didalam PKR semakin hebat hinggakan menjurus kepada character assination. Pisau perhatikan kebanyakkan skandal yang didedahkan kepada umum bersumberkan dari pihak dalaman PKR sendiri.

Yang pasti selepas ini mereka akan menunding jari dan menyalahkan Umno dan BN didalam skandal sex ini seperti mana berlakunya rakaman Anwar mengentot China Doll.

Dalam paparan gambar ini aksi Azmin tidaklah sehebat Anwar yang melancarkan torpedo beliau ke tanah china.

Walau apa pun aksi sebegini sudah pasti akan dihalalkan oleh para pemimpin dan alim ulamak pakatan kerana asalkan bukan Umno pasti dibolehkan.



Selamat bercuti....






Pisau kata " selain Azmin dengar cerita ada banyak lagi video....korang tunggu sajalah"

Rahsia Hubungan Sulit Hj Hadi Dengan Ustazah Terbongkar!

Posted: 30 Apr 2012 06:16 AM PDT

PAS sekarang dah lain macam,sejak selingkohan mereka bersama pakatan,lenggok parti khawarij tak ubah bagaikan parti liberal.

Yang menegakkan akidah dipecat,yang mempertikaikan tindakan mereka menyokong Anwar dihambat keluar dari parti. Sekarang yang menegur LGBT pula ditempelak.


Hadi bagaikan ada hubungan sulit dengan Ustazah Hajah Nur Ambiga Sreevenesan ibu LGBT negara hinggakan marah terhadap mantan timbalan beliau.


Dalam PAS,Ustazah Ambiga bagaikan kebal hingga tidak boleh disentuh mahu pun dikritik.


Adakah satu hari nanti PAS akan menerima presiden Gay atau ketua muslimah lesbian?



Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menempelak Nasharudin Mat Isa dan menyifatkan kebimbangan bekas timbalannya itu berhubung penularan gejala lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) tidak harus dilayan.

Abdul Hadi berkata, kebimbangan Nasharudin itu hanyalah suara kecil dalam parti dan Pas hanya akan mendengar suara daripada pihak yang besar seperti parti politik atau kerajaan, bukannya daripada seorang individu.

"Saya mewakili pemimpin-pemimpin Pas merasakan tidak perlu melayan pandangan individu. Saya hanya akan melayan pandangan kerajaan dan pihak-pihak yang kita anggap besar.

"Pandangan yang kecil-kecilan ini kita tidak perlu dengar," katanya kepada pemberita pada Program Santai BBQ Bersama Presiden Pas di sini hari ini.

Nasharudin meluahkan kebimbangan beliau terhadap penularan gejala LGBT dalam wawancara Mingguan Malaysia hari ini dan menyatakan hukuman Allah SWT terhadap perbuatan terkutuk kaum Nabi Lut AS sebelum ini sepatutnya dijadikan iktibar oleh setiap umat Islam.-Utusan


Pisau kata " Hadi!Sejak berkawan dengan pondan tua kau banyak berubah.. "


Tunku Abdul Aziz Bakal Di Pecat Guan Eng

Posted: 30 Apr 2012 01:00 AM PDT


Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng menyifatkan tindakan Naib Pengerusi parti itu, Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim yang secara terbuka menolak perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bebas dan Adil (Bersih) sebagai memalukan parti itu.


Beliau juga mendakwa Ahli Dewan Negara itu bersendirian dalam pandangannya itu selain menuduh ahli politik veteran DAP tersebut telah melanggar proses parti.


"Kenyataan Tunku Abdul Aziz telah meletakkan parti ini di dalam kedudukan yang memalukan kerana kita telah dikritik oleh senator kita sendiri.


"Beliau tidak memaklumkan kepimpinan parti akan membuat kenyataan secara terbuka berhubung pendiriannya ini. Ia ternyata bercanggah dengan prinsip DAP," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.


Tunku Abdul Aziz menggemparkan Dewan Negara semalam apabila secara terbuka menyatakan bantahan terhadap penganjuran perhimpunan haram Bersih di Dataran Merdeka esok.


Naib Pengerusi DAP itu menyatakan pendirian tersebut ketika membahaskan titah ucapan Yang di-Pertuan Agong.


Menurut Guan Eng, bantahan terbuka yang dilakukan oleh Tunku Abdul Aziz itu menjejaskan usaha pembangkang dalam membuat perubahan membabitkan sistem pilihan raya serta memberi kelebihan kepada Barisan Nasional dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).-Utusan


Pisau kata " mana boleh lawan cakap bos"

Video Ini Bukti Anwar Azmin Beri Arahan Rempuh Penghadang Polis

Posted: 29 Apr 2012 11:00 PM PDT

Haprak pakatan sekarang mainkan skrip kononnya wujud konspirasi pihak polis yang terlibat dalam keganasan. Video ini menjadi bukti!

Anwar Ketua Pemberontak dan Azmin Kekasihnya mengarahkan pengganas merempuh penghadang kawat berduri,walau pun ketika itu mereka langsung tidak diganggu oleh pihak polis.




Dengar Hasutan Anwar dan juga insyarat tangan Azmin agar pagar di rempuh!
Pisau kata " anjing dan babi kuning cuba gambarkan mereka adalah insan yang teranaiya"