Barisan Nasional

Dicatat oleh Admin | | Posted On Jumaat, 29 April 2011 at 1:08 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


House PK

Posted: 29 Apr 2011 01:05 PM PDT

DIMENSI

Posted: 29 Apr 2011 11:18 AM PDT

DIMENSI


Omegay: Sam Ketot di biarkan meroyan..anuwar dah tak keruan!!

Posted: 29 Apr 2011 06:00 AM PDT

Sam ketot dan anuwar ketika menghadiri perhimpunan
gay dan lesbian di luar negara

kehkehkeh padan muke sam ketot & the geng kene tipu! Ketika sam ketot beriya2 menunggu kedatangan Datuk Trio yang di war2kan akan datang melakukan majlis angkat sumpah selepas selesai solat jumaat akhirnya hampa kerana Datuk Trio tak muncul seperti yang di harapkan oleh sochai2 penjilat jubor anuwar kehkehkehkeh!

Perancangan awal mereka adalah untuk bikin kecoh dan mengganggu majlis tersebut namun mereka tertipu. Bila sedar kene tipu (tu la selalu sangat tipu orang!) mula lah mereka marah dan bikin kacau dalam masjid!. Masjid di jadikan macam pasar. menjerit tepeikik telolong dan tetiba berlagak macam samseng koreng.

Sam ketot berpakaian betmen ketika menghantar makanan
kepada sochai2 reforbasi tak lama dulu

Bukan tu saje, mereka yang bukan beragama islam di ajak sekali ke dalam mesjid bikin onar!. palotak si ketot lah! Yang kelakornya dah tau kemetot, mintakpulak orang lain tolong dokong..betul la macam baby tua! kehkehkehkeh adoiyaiii..

Perangai serupa malaon bintang 3..nampaknya allah nak tunjuk lagi kat kita macam mana kelakuan sebenar puak2 Parti Kontolan Rakyat! >|D

Omegay: Syukran M'sia terselamat dari si Peliwat..yezzekkk!!

Posted: 28 Apr 2011 10:00 PM PDT


"that the way i like it yeahhh babehh,,yeahhhh!"

"Ikut hukum siapa nak sumpah. Saudari orang Islam? Hukum mana yang suruh angkat sumpah. Tak boleh jawab, ok tak payah," katanya bagi menjawab soalan seorang wartawan dalam nada tinggi.

Anwar menegaskan bahawa dalam hal seperti itu orang yang mahu mengangkat sumpah harus bebas daripada dosa besar iaitu tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina. - Utusan Malaysiaku sayang


anuwar sendiri mengakui kalau tak togak arak, tak berzina seseorang itu layak mengangkat sumpah. bermakna anuwar tak layak angkat sumpah sebab dia tau dia dah berzina la tu! Patut la Puak Pasbodo mati2 suh anuwar jangan bersumpah!

sungguh ku tak sangka anuperah tuhan..opss lagi shekali sori!..anugerah tuhan pandai bungkos toteynye dengan tisu paper. Lepas ni laris la ketas tisu2 kat supermarket atau kedai runcit kehkehkeh. Akhirnya dunia sudah tahu sape sebenarnya anuwar al-jubury wal tisury

Maka melalak la pemimpin2 puak fuckatan bagai kan hanjeng tercabut ekor. dan yang lebey parah lagi anuwar & family masih cuba last attempt nak tutup 'bangkai gajah a.k.a anuwar' setelah susuk tubuh ala2 sasquatch bertanduk bawah dalam video tersebut cukup menyerlahkan wajah sebenarnye.

benar lah kate pujangga, bila kena kat orang lain, bukan sikit punye sumpah seranah mereka hamburkan tapi bila kene kat diri sendiri, masih nak jugak hambur sumpah seranah kat orang lain!

Semalam wartwan bekerumun bertanyakan soalan berkaitan isu video beliau. Tapi macam biase la..dia plak jadi 'wartawan' soal balik kat wartawan bile tak dpt jawab soalan maut wartawan. Dia bising merungut dan mempersoalkan niat dan moral orang yang memuat turun video tersebut di laman web. wal hal dia tak pedulikan langsung soal moral si pelakon seolah2 meminta orang ramai buat derk dan jangan amik port.

Semalam dato eskay secara sukarela memberikan DNAnya kepada pihak berkuasa. Dan tengahari ini Dato trio bersedia angkat sumpah selepas solat jumaat di masjid amru al-as. kedengaran Amk nak buat kecoh supaya Dato T tak jadi bersumpah. Mereka juga dipercayai mendapat arahan supaya buat laporan polis untuk mengalihkan pandangan rakyat secepat mungkin!

Tak mustahil kejadian2 anuwar nak mencederakan dirinya bisa berlaku dan seterusnya mencari alasan dengan menyalahkan pihak kerajaan merancang satu konpirahhbasi terhadap beliau! Nampak sangat anuwar dah terdesak!. Di pihak Pasbodo pulak, mereka di minta supaya terus mencipta apa jua fatwa bagi membolehkan anuwar terlepas dari segala bukti dari perbuatannya sendiri. TheUnspinners ada citer seterusnya..

Sepatutnya kita berterima kasih kat Dato Trio dan mereka2 yang berani mengambil risiko demi negara, bangsa dan agama, memuat turun rahsia gelap si peliwat negara sedari awal sebelum nasik jadi bubor. bayangkan la jika kita 'terpangkah' ketas undi pilih dia pada pru12 lalu di sebabkan kita termakan kata2 manis dan janji dia, tak ke naya..perghhh tak tertanggung dosa kita beb!! ..allah masih sayangkan BN beb >:]

Omegay: HANGAT!! Gempar!!..Video terlampau anugerah tuhan full version!

Posted: 28 Apr 2011 04:55 PM PDT

PEJUANG BANGSA

Posted: 29 Apr 2011 11:11 AM PDT

PEJUANG BANGSA


PENTAS PEMUDA "BONGKAR " DI PERMATANG PAUH MALAM INI !

Posted: 29 Apr 2011 09:15 AM PDT



Ceramah Pentas Pemuda " Bongkar " Isu-Isu Semasa malam ini  dijangka  ramai  akan  hadir bagi mendengar penjelasan  penceramah terkenal Ustaz Hj Kamal Saidin  , Adun Seberang Jaya  YB Datuk Arif Shah Omar Shah dan Ketua Pemuda UMNO Prmtg Pauh Sdr Zaidi Mohd Said   terhadap isu dan senario politik semasa.

Ustaz Kamal Saidin  dijangka akan membongkar dan memberi penjelasan isu-isu semasa yang tengah panas ini seperti isu video seks  serta sumpah laknat yang dilakukan oleh Datuk Eskay semalam . 

Manakala YB Datuk Arif Shah yang akan  menghadiri sidang DUN PP minggu depan pulak akan mengupas isu-isu  kepincangan dan kelemahan kerajaan DAP di PP  bersama dengan Sdr Zaidi Mohd Said .

Lokasi ceramah malam ini di Taman Hj Mohd Amin  juga cukup menarik kerana berdekatan dengan Masjid Batu iaitu sebuah kawasan kubu kuat PAS di Kg Pertama . 




 PENTAS PEMUDA " BONGKAR  " 

TARIKH : 30 /4/ 2011
JAM : 9.00 MALAM  
TEMPAT : TAMAN HAJI MOHD AMIN 



PENCERAMAH  

  

YB DATUK ARIF SHAH OMAR SHAH 
( ADUN BN SEBERANG JAYA )


SDR ZAIDI MOHD SAID 
( KETUA PEMUDA UMNO PRMTG PAUH ) 



USTAZ HJ KAMAL SAIDIN 
( PEGAWAI KHAS MB TERENGGANU )


Videok seks: Kebodohan Doremon AMK memalukan Anwar dan PKR sendiri ..

Posted: 29 Apr 2011 07:07 AM PDT



Kalau dikatakan pejuang sebenar barisan hadapan  Anwar dan PKR , memang Sam Ketot Doremon  la orangnya . Setakat ini , dia la diangkat hero Anwar  mengalahkan Chegu Bard dan Azmin Ali . Beliau bersama geng hardcore Anwar turun ke masjid di mana Datuk Eskay bersumpah untuk halang mereka ini daripada bersumpah . 

Tetapi sayang ,tindakan bodoh dan bangang Sam Ketot bersama AMK PKR menyebabkan orang meluat lagi kepada PKR dan percaya memang Anwar la pelaku dalam video itu . 

Ramai golongan atas pagar  yang PB lihat di facebook menyatakan kekesalan mereka atas tindakan gila AMK ini .

"  apa masalahnya Datuk Eskay ini hendak sumpah dan biar lah mereka lakukan . Bukan salah pun di sisi undang-undang beliau bersumpah di masjid "

Nampaknya tindakan kurang cerdik AMK PKR jelas makan diri ... lihat di bawah ini video kebodohan dna sikap samseng2 AMK mengamuk di masjid . 

Video Datuk Eskay melafazkan sumpah laknat , Anwar bila lagi ??

Posted: 29 Apr 2011 06:19 AM PDT





Ini lah sumpah muhabalah yang cukup digeruni juak-juak Anwar Ibrahim . Rancangan mereka untuk mengagalkan sumpah ini tidak berhasil .

Setelah Saiful Bukhari Azaln bersumpah dahulu pada 2008 , kini selepas hampir 3 tahun pulak Datuk Eskay pulak bersumpah laknat. Ini semua sumpah ada kaitan dengan manusia bertuhankan Nafsu bernama Anwar Ibrahim !


Allah Maha Besar ...Sumpah Laknat oleh Datuk Eskay telah berjaya dilakukan

Posted: 29 Apr 2011 02:40 AM PDT








Walaupun cuba dihalang oleh sekumpulan pemuda PKR namun akhirnya Datuk Sharzly Eskay berjaya melapafkan sumpah laknat yang antara lain mengatakan bahawa jika beliau memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim maka laknat Allah akan menimpanya. Sumpah tersebut dilafazkan di Masjid Amrul Al As Bandar Baru Sentul kira-kira jam 4.25 petang Jumaat.

Turut serta menemani Eskay adalah Tan Sri Rahim Tambhy Chik serta Datuk Shuib Lazim. Datuk Eskay dikawal ketat berikutan ancaman yang diterimanya sehingga terpaksa memakai baju kalis peluru semasa menghadiri majlis sumpah laknat tersebut.

Beliau yang tiba di majlis kira-kira jam 4.15 petang itu menunaikan solat sunat sebelum melafazkan sumpah laknat tersebut. Kandungan sumpah laknat tersebut seperti berikut;

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim. Bismillahirahma nirrahim. (Melafazkan kalimah shahadah sebanyak tiga kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A'uzubillahi minal syaitanirrajim, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011.

Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."

sumber : agenda daily

Sumpah Laknat Datuk T : Penyokong taksub Anwar Omega mengamuk di masjid !

Posted: 29 Apr 2011 01:33 AM PDT


Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul kecoh bila AMK angkatan Muda Keadilan telah menggangu majlis Angkat SUmpah Lakhnat yang akan di lakukan Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim.

AMK di ketuai oleh Ketua Angkatan Muda nya saudara Shamsul Iskandar Mad Akin yang turut di sertai lebih kurang 50 orang AMK yang lain.

Turut di laporkan Shamsul Iskandar Mad Akin cuba merampas Mikrofon mimbar bagi menghalang Sumpah Laknat di lakukan oleh Trio Datuk T.

Upacara lafaz Sumpah Laknat oleh Trio Datuk T di batalkan dan pengerusi masjid meminta agar orang ramai beredar tampa membuat kekacauan.

sumber : KL POS 

PKR keluar fatwa sumpah Dato Eskay tak ikut syarak

Posted: 28 Apr 2011 09:31 PM PDT




PKR hari ini dalam laman web mereka telah keluarkan fatwa bahawa sumpah laknat Datuk T tidak ikut syarak. Mereka cakap kalau semua penjenayah guna sumpah , tak guna la ada mahkamah,polis dan undang2.



Ini semua taktik mereka untuk pertahan Anwar yang sampai sekarang takut bersumpah. Dikhabar juga puak2 jumud PKR dan Pas Batu Akan pi bikin kacau majlis sumpah Datuk Eskay ini kononnya hendak bantah .

Video seks Part 2 : Bila Shamsul samakan Anwar dengan kisah fitnah Juraij

Posted: 28 Apr 2011 05:15 PM PDT







Ni apa yang Sam Ketot AMK ini merepek ??  Samakan kisah ngetot Anwar dengan China Doll dengan kisah  seorang pemuda bernama Juraij .


Diriwayatkan oleh Abu Hurairah bahawa Juraij telah difitnah kononnya berzina dengan seorang pelacur sehingga melahirkan seorang bayi.Dengan kebesaran Allah, bayi tersebut mampu berkata-kata untuk membuktikan Juraij tak bersalah.




Apa kena mengena kisah video seks Anwar dengan China Doll dengan Juraij ni woi Sam Ketot  ??  Ada ke bayi dari  China Doll itu bagitau bahawa itu Anwar bukan bapanya ?? hahaha... macam sial  betul punya hujah Ketua AMK ketot ini ...


Kalau hang nak  bodek Anwar Ibrahim pun bagi la logik sikit .. jangan  buat cerita penglipur lara Pak Jabit a.k.a Gagak Di Rimba pulak ..haha


Masa depan generasi muda sebenarnya perlu menolak pemimpin yang tidakl bermoral ini !! 


Rajahmas

Posted: 29 Apr 2011 11:09 AM PDT

Rajahmas


Masjid kecoh diserang kumpulan AMK PKR

Posted: 29 Apr 2011 07:57 AM PDT



Renungilah... Beginikah Islam kita pada hari ini?

Cuba lihat lelaki yang berbaju biru itu (0:33sec)... tergamak dia memaki umat seagama sehingga terpancul perkataan 'babi' dalam rumah Allah. Akhirnya dia kena marah oleh orang tua pasal tak beradab.. Padan muka dia... patut-patut, bagi saja penampar kat muka sebagai pengajaran..

Inilah akhlak pengampu Anwar... ramai datang masjid guna kopiah, tapi perangai sebijik macam setan..

Gambar kekecohan di Masjid Amru halang Datuk Eskay bersumpah

Posted: 29 Apr 2011 02:15 AM PDT

Sengketa politik kini mengundang ke masjid... Kita hairan, kenapa puak-puak PKR bersungguh-sungguh menyekat dan cuba mengagalkan majlis sumpah laknat Datuk Eskay di masjid Amru, walhal itu hanya untuk membersihkan namanya daripada dituduh membuat fitnah terhadap Anwar.

Bencikah kita jika Datuk Eskay membuktikan kebenarannya?

Sumpah laknat yang dibuat itu bukan bertujuan memburukkan pemimpin mereka, sepatutnya Anwar turut sama hadir berbuat perkara sama jika benar dia telah difitnah... Ini bukan perkara kecil..

Begitu dahsyat kerosakan agama berlaku sekarang angkara seorang pemimpin yang tidak mahu membela dirinya.. Lihatlah sehingga berlaku solat 2 imam..

Adakah semuanya untuk melindungi Anwar?


Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul kecoh bila AMK angkatan Muda Keadilan telah menggangu majlis Angkat SUmpah Lakhnat yang akan di lakukan Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah,  Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim.

AMK di ketuai oleh Ketua Angkatan Muda nya saudara Shamsul Iskandar Mad Akin yang turut di sertai lebih kurang 50 orang AMK yang lain.

Turut di laporkan Shamsul Iskandar Mad Akin cuba merampas Mikrofon mimbar bagi menghalang Sumpah Laknat di lakukan oleh Trio Datuk T.

Upacara lafaz Sumpah Laknat oleh Trio Datuk T di batalkan dan pengerusi masjid meminta agar orang ramai beredar tampa membuat kekacauan.

" Apakah zaman nabi Lut sudah berlaku di Malaysia apabila penentang kemungkaran Liwat dan Zina di Benarkan dan penegak Kebenaran di Tentang? Tunggu Petunjuk dari Allah"

-sms dari Dato Eskay-

Untuk berita terkini sila ke laman KLpos.com

Terkini! Penyokong Pakatan mula sedar kenapa Anwar takut ?

Posted: 28 Apr 2011 06:33 PM PDT

 Di bawah adalah nukilan blogger totok PAS (AdukaTaruna) yang mula mencurigai Anwar dan menganggapnya sebagai orang yang bermasalah dalam Pakatan Rakyat. Jika dulu ramai yang pertahankan pemimpin-pemimpin mereka semata-mata kerana bencikan BN, kini mereka mula meragui apakah motif sebenar mempertahankan Anwar dalam pakatan rakyat selama ini

Mari kita baca apa yang mereka tulis..


Menyampah gua sudah meletup : Kenapa Anwar takut bersumpah?


Oleh : AdukaTaruna

Gua dah lama berbulu sebenarnya nih. Hari ni gua nak lepaskan perasaan gua. Yang tak setuju, gua respek. Yang setuju, gua ucapkan terima kasih. Lagi berbulu apabila Hadi tidak dilihat alternatif kepada Anwar oleh majority rakyat Malaysia. Kalaulah Nizar (contoh je ni bai. Jap lagi Rusila tuduh gua dibayar Nizar plak) diletakkan PAS sebagai Presiden, dah lama orang tak peduli kepada Anwar yang banyak masalah tu.

Tak payah nafila.. semua masalah Anwar berpunca dari Anwar sendiri. Lu ingat Allah zalim ke? Saiful tu siapa yang lantik dia jadi kopi boy kalau bukan Anwar sendiri? Yang pukimak2 PKR lompat tu siapa yang lantik kalau bukan Anwar sendiri? Si budak banduan yang berpaling tadah tu siapa yang bawa masuk sebagai pembantu peribadi khas teristimewa kalau bukan Anwar sendiri? Bull shit! Kalaulah gua menumpang perjuangan PKR, 10 kali lebih tinggi keperluan gua langgar Anwar daripada Hadi Awang.

Lillahitaala.

Masalah Anwar merugikan rakyat.

Bai semua. Lu tengok semua blog yang wujud. Dari 10 blog, 9 kena backing hasil haram jadah Anwar. Berapa orang yang backing isu rakyat? Ambil contoh Lynas. Hidup mati rakyat Pahang. Masa depan risiko anak2 cucu Pahang. Berapa persen kekuatan jentera Pakatan Rakyat berikan kepada isu Lynas, isu royalty Kelantan, isu bunuh saksi, berbanding isu seks Anwar. Sama ada tipu atau benar, tuduhan liwat datangnya dari kelemahan Anwar sendiri. Tuduhan seks datangnya dari Anwar sendiri. Eskay tu member kamcing Anwar sendiri. Nak tengok menantu, tengok siapa member kamceng dia.

Apa yang susah sangat bersumpah?

Baik. Gua tak nafi pendapat ulama berkenaan yang dituduh tidak perlu bersumpah. Tapi soalan gua :


1. Adakah Anwar jatuh hukum murtad seandainya mempertahankan diri dengan bersumpah laknat?

2. Adakah Anwar jatuh hukum neraka seandainya mempertahankan diri dengan bersumpah laknat?

3. Adakah Anwar jatuh hukum syirik seandainya mempertahankan diri dengan bersumpah laknat?

Jika jawapannya adalah TIDAK, salahkah bersumpah untuk meredakan sekurang2nya 50% beban isu kepada media sokongan. Media sukarela? Apa penakut sangat?

Sumpah sahajalah. Lebih setengah hujah UMNO akan terbunuh. Jentera sokongan PR boleh tumpu isu rakyat. Bukan isu moral Anwar yang tak sudah2. Sendiri lantik jambu dengan jawatan2 cibai, sendiri buat masalah, semua pula kena fokus selesaikan lu pulak. Bull shit punya elitis.


Lu orang berjuang demi Allah ke demi Anwar?

Lu orang.. gua nak tanya. Memanglah untuk berakhlak mulia secara konsisten dan bersifat sempurna adalah mustahil pada kita. Tapi at least lu kena faham tujuan lu diciptakan. Hidup mati lu, ibadah solat lu, adalah kerana Allah. *Selagi akidah lu faham dan gigit, dosa2 kita dengan Allah, Allah tak hairan sangat. Sebutir molekul pun Allah tak terjejas dengan dosa lu atau dengan kebaikan lu.

Begitu juga dengan perjuangan, dengan penulisan. Dalam tajuk kecil sumpah Saiful misalnya, gua nasihati diri gua sendiri pertamanya, isteri, adik2 gua dan kaum keluarga gua keduanya, seterusnya kepada lu orang semua, jangan perlekehkan keberanian dan hak Saiful untuk bersumpah.

Jika lu orang perlekeh atas tajuk mendatangkan 4 saksi, makan karipap, umur 60 liwat umur 20, bla bla bla, insyaallah masih berada dalam kebenaran. Tetapi kalau memperlekehkan hak dia bersumpah, keberanian dia bersumpah, bagaimana jika benar Saiful adalah mangsa, sedangkan lu tidak tahu keadaan sebenar?

Sama ada Saiful benar atau salah, hak dia bersumpah, keberanian dia bersumpah, jika lu perlekehkan, lu sedang memperlekehkan satu kaedah Islam. Sama ada tepat atau tidak mempergunakan sumpah itu isu kedua. Isu pertama ialah bersumpah adalah salah satu kaedah yang dianjurkan Islam.

Orang bukan Islam belajar sudut yang salah daripada lu orang semua. Di sini lu perlu timbang semula. Selama ini, hidupnya lu atas dunia ini adalah kerana Allah atau kerana jenama atau kerana tokoh? Skang kita kembali semula kepada ayat yang gua tanda (*). Jangan sesekali syirik kepada Allah dengan meletakkan Hadi Awang atau Anwar Ibrahim lebih tinggi dari tujuan lu dilahirkan. Jangan asal Anwar, lu backing apa sahaja. Jangan asal Hadi Awang lu jilat sampai bersih.


Lu tanya Anwar itu kenapa takut sangat bersumpah jika bersumpah itu tidak memurtadkan beliau.

Lu tanya Anwar itu kenapa takut sangat bersumpah jika bersumpah itu tidak mengesahkan neraka beliau.

Lu tanya Anwar itu kenapa takut sangat bersumpah jika bersumpah itu tidak mensyirikkan beliau.


Bai semua... selama ini kalau lu tolak pandangan gua, pun takda masalah sebab gua bukan ahli nak ulas ikut kefahaman agama. Selama ini pun, gua ingat gua sorang sahaja yang menyampah dengan sikap penakut Anwar untuk bersumpah. Kali ni gua jumpa ini :

Sumber : Anak Seberang

MAZA: Anwar Perlu Sumpah Muhabalah & Berundur Dari Politik Negara

Anwar Ibrahim diminta melakukan sumpah mubahalah di hadapan masyarakat bagi menjelaskan tuduhan trio 'Datuk T' ke atasnya, berhubung rakaman video aksi seks yang didedahkan baru-baru ini.

Bekas Mufti Perlis, Dr. Mohd. Asri Zainul Abidin berkata, Anwar perlu bersumpah seperti yang dilakukan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak semasa menafikan beliau terlibat dengan pembunuhan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibu di sebuah masjid di Bukit Mertajam, Pulau Pinang beberapa tahun lalu.

"Anwar hanya perlu lafazkan Wallahi, Wabillahi, Watallahi di hadapan masyarakat umum seperti Najib bagi membersihkan namanya, jika betul dia tidak terlibat dalam video seks itu kerana ia (bersumpah) pasti dapat membantunya.

"Saya pun tidak tahu kenapa Anwar tidak melakukan sumpah itu walhal trio 'Datuk T' mahu bersumpah di hadapan Kaabah. Tidak perlu di Mekah sebenarnya, di tempat sendiri pun kita boleh bersumpah, tetapi di hadapan umum," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Malah, mereka turut sanggup bersumpah laknat di hadapan Kaabah kerana yakin pelaku adegan seks dalam video itu merupakan Anwar.

Mohd. Asri sekali lagi menegaskan, Anwar patut memikirkan secara serius untuk segera berundur daripada arena politik negara kerana isu yang dikaitkan dengan dirinya adalah kompleks dan berulang-ulang.

"Pengunduran Anwar (sebagai pemimpin pembangkang) amat perlu bagi memberi nafas baru kepada senario politik tanah air, kerana sekarang kita terus disuap dengan berita 'dalam kain' yang amat tidak sihat," katanya.

Benarlah ramalan Karpal Singh dua tahun lalu... Cuba dengar betul-betul apa yang dia pernah kata dulu dalam video ini.... Kalau ada yang masih tak faham-faham lagi.. entahlah!! Hehehehe.....


IPOHMALAY

Posted: 29 Apr 2011 10:16 AM PDT

IPOHMALAY


Edisi Jujur : Cina Tak Sokong BN Selagi Melayu Berpecah

Posted: 28 Apr 2011 06:08 PM PDT

Ada sebab orang Cina menyokong Anwar. Mereka tidak suka kepada Anwar pada 1999 kerana Anwar terbabit secara langsung atau tidak dalam gerakan mengocak rantau Asia Tenggara pada tahun 1997.

Kejatuhan Suharto membuatkan orang Cina Indonesia yang berjumlah 10 juta, menjadi mangsa kekejaman 'pribumi' ke atas mereka pada bulan Mei 1998. Ini membuatkan Cina Malaysia yang berjumlah 7 juta orang mahu Dr. Mahathir meneruskan pemerintahan.

Ketakutan pada Anwar sangat menghantui mereka. Keindonesiaan Anwar jelas hingga mampu mempengaruhi Tv3 yang dipaksakan bahasa baku dalam beritanya sehingga menyerupai Indonesia.

Perlakuan membakar, menyiksa, merogol dan memusnahkan orang Cina dan apa yang mereka miliki berleluasa di Jakarta pada ketika itu. Angka kematian ditutup pemerintah Indonesia.

Selepas BJ Habibie menjadi Presiden sementara di saat Indonesia baru ditumbangkan sistem yang tenteram, Gus Dur menjadi presiden yang cukup penggal.

Gus Dur merupakan sahabat Anwar dan mereka bedua adalah pendukung utama Jaringan Islam Liberal (JIL) yang semakin ditentang di Indonesia.

Gus Dur telah membebaskan kaum Cina dari sekatan budaya. Tahun Baru Cina dijadikan cuti umum dan tulisan Cina dibenarkan. Keseronokan kaum Cina di Pulau Jawa terpampang hingga ada tokong yang mendewakan Gus Dur.

Indonesia dibebaskan untuk Cina yang hilang akar budaya selama 65 tahun secara undang-undang. Melihat dari kejayaan yang diberi Tuhan untuk Cina Indonesia yang menjadi bebas, Cina negara ini diarahkan oleh ejen Anwar untuk memperjuangkan misi yang belum selesai di Tanah Melayu, Sarawak dan Sabah. Mereka tetap akan sokong Anwar walaupun Anwar berbuat onar di pentas Dataran Merdeka.

Sebenarnya mereka boleh terus bersikap demikian dengan syarat semua orang Melayu bersatu menolak Anwar. Saat itu mereka akan merasa rugi kerana tidak bersama pemerintah yang popular. Dengan kata lain, ini salah Melayu sendiri.

KEMBARA DI PERJALANAN INI

Posted: 29 Apr 2011 07:20 AM PDT

KEMBARA DI PERJALANAN INI


ANWAR IBRAHIM : TERSUNGKUR DI LENSA KAMERA

Posted: 29 Apr 2011 04:27 AM PDT

As salam semua pembaca blog PN,

Lama sungguh saya tidak menulis sebarang artikel di sini, lantaran kesibukan dan rencah kehidupan yang agak menjadikan saya kesibukan dan masa yg sangat mencemburui masa saya untuk bersantai di blog ini...

Terkini kisah video seks Anwar Ibrahim..hermm sudah saya katakan lama dahulu di dalam blog ini, satu ketika nanti, tunggulah masanya Anwar akan jatuh tersungkur, dan tersungkurnya beliau adalah tersungkur yg terakhir..beliau tidak mampu untuk bangun kembali...

Apapun, tunggu dan lihatlah...kebenaran pasti akan terserlah jua... dan yang selama ini berlagak bagai wali tetapi munafik akan dikenali...

Sekali lagi seperti yg saya pernah tulis di dalam blog ini, Anwar Ibrahim akan menjadi satu IKON SEJARAH bangsa di dalam SISI GELAP peribadi-peribadi terkenal di Malaysia.

PESAN DARI PEMBACA BLOG UTK KETURUNAN TUN HABIB PADANG SAUJANA

Posted: 29 Apr 2011 03:19 AM PDT

salam kepada saudaraku pemilik blog raja linggi. terima kasih kasih atas usaha saudara yang murni mempertahankan daulat tun habib abdul majid sebagai ahlul bait, sungguhpun terpaksa menempuh pelbagai dugaan dan hentaman dari ahlul bait yang memakai gelaran syed di pangkal nama hadapan yang amat gah dan bangga dengan gelaran mereka. saya salah seorang zuriat tun habib dari jalur kesultanan terengganu ( tok sayyid asal ) ingin menerangkan dan memberitahu kalian semua, bukan golongan asyraf atau syed yang mengiktirafkan seseorang itu ahlul bait ataupun tidak, tetapi allah yang maha mengetahui akan sesetiap sesuatu. saya disini menegaskan sesiapa yang menyatakan tun habib itu bukannya berdarah sayyid, maka kalian carilah bekalan secukupnya untuk menjawab pertayaan allah s.w.t di mashsyar nanti.

kami sejak dari turun temurun lagi diberitahu oleh nenek moyang kami bahawa seluruh kerabat sultan-sultan terengganu adalah golongan tok sayyid asal di negeri ini yang pada ketika itu golongan sayyid tidak ada lagi yang menjejaki tanah di bumi terengganu melainkan golongan nenek moyang kami yang datang membawa sinar islam baik dari jalur tun habib abdul majid ataupun tokku pulau manis ( syarif abdullah al baghdadi ). Hujahan di atas berfakta, seluruh nenek moyang kami telah pergi tetapi warisan ilmu mereka tetap kekal abadi bersama kami diperturunkan dari generasi ke genarasi sehingga kini. kepada golongan syed2 yang berada diluar sana, jangan membuat pernilaian di bahagian kulit, lihat dalam2, gunakanlah makrifat yang didakwa berada bersamamu itu, renunglah tun habib sedalam2 dalamnya. dia bukan sahaja bendahara tetapi dialah ulamak awal. kepada anak cucu tun habib di luar sana, baik dari sultan atau orang kebanyakkan bangkitlah sekarang, dilapkanlah permata yang telah lama tidak bersinar, pakai pakaian nenek moyangmu yang asal iaitu ratib al hadad, ratib al atthos, ratib, al aidrus, wirid as sakran, doa nurun nubuwwah, amalan bismilla, yassin fadhilat, yassin 41, amalan ilmu gundik ali, doa saidina alkahsyaf supaya darah-darah zikir yang telah dikalimatkan ribuan tahun dulu kembali aktif setelah dicas dengan amalan di atas. bangunlah diwaktu malam mencari sinar dari khalid yang sebenar. tunduklah dirimu setelah menguasi perkara di atas, kerana zat yang esa tidak memandang darahmu tetapi hanyalah ketakwaanmu diperhatikan, bersyakurlah kalian di atas anugerah darah nubuwwah yang diwakili. kesian darah itu yang telah lama tidak dicas. cas lah ia dengan amalan di atas, rasailah kenikmatan yang tidak digambar oleh akal fikiran, akan menjelma kebenaran diakhirnya nanti. inilah jalanan golongan salaf dan baalawi yang terdahulu yang dibawa ke negeri terengganu sejak berkurun lamanya. aku memohon maaf dia ats segala pernyataan di atas sekiranya ada golongan kedulur di sana tersinggung perasaan di atas pendedahanku ini. yang benar tetap benar dan akan menjelma juga. semoga dengan ini aku tidak dipersalahkan lagi di mahsyar nanti kerana tidak memberitahu kalian semua.


semoga dengan ini allah mengampuni kita semua dan menyatukan kita dalam menegak daulat islamiah. akhir kalam. wassalam. dariku tengku mohamad sukri bin tengku jusoh bin tengku ahmad/engku ahmad bin engku ali bin engku sayyid embong al aidrus terengganu.

----------------------------------------------------------------------------


SATU PERINGATAN YANG BAIK....

Awekz Bukit Gantang

Posted: 29 Apr 2011 07:09 AM PDT

Awekz Bukit Gantang


SAH!!!

Posted: 28 Apr 2011 07:12 PM PDT
















Akhirnya SAH...Bukan lagi pertanyaan...Abang Mamat Khalid MENGESAHKAN beliau akan menyertai UMNO Bahagian Gopeng kerana itu dikatakan "TRADISI KELUARGA". 

Setelah menemani AC Mizal dan isteri dalam Program JOM Sertai UMNO minggu lalu, akhirnya Abang Mamat Khalid membuat kenyataan. Sehubungan dengan itu, Ketua Wanita UMNO Bahagian Gopeng, Dato' Hamidah Osman turut menyatakan bahawa, sejak akhir - akhir ini terdapat perubahan mendadak di mana selibriti dan golongan muda sudah memilih UMNO sebagai parti pilihan mereka. 

Beliau juga turut berharap agar trend ini akan berterusan dan meningkat menjelang Pilihanraya Umum yang akan datang dan seterusnya. 

Awekz: Diharapkan sokongan semua pihak kepada UMNO dan BN khususnya akan berterusan. 






prince of darkness-safirulamar عمار ميلانو

Posted: 29 Apr 2011 07:03 AM PDT

prince of darkness-safirulamar عمار ميلانو


Patutnya..

Posted: 28 Apr 2011 08:18 AM PDT

Kuncu-Kuncu Juak Pakatan Harusnya Berterima Kasih Dengan Trio Datuk T Patutnya..., Yang Mendedahkan Tabiat Buruk Anwar, Sebelum DAP Membongkar Perangai Anwar Bila Pakatan Menakluk Putrajaya!! (Boleh Ke Siak??) Ha Ha Ha

Sepandai-Pandai Lembu Melompat, Akhirnya Terjatuh Juga Tersembam Terkena Tahinya. Kes Liwat Saiful Bukhari Pun, DNA Dah Sah-Sah Terbukti Yang Mani Adalah Milik Anwar. Banyak Hal Mamat Ni...Kesian-Kesian. Anwar Harus Bertobat! Mana Mau Lari Hah? Ceh!

PAS Bebal Pun Apa Lagi, Keluar La Dari Pakatan, Ape Tunggu Lagi! Rakyat Sudah Bosan Dengan "Cakap-Cakap Kosong" Pakatan Bebal Ni! Juak Diorang Pun Sama Bebal Jugak. Tak Faham-Faham! Padah Padah Bebal! Ha Ha Ha.

anakbukitgantang says

Posted: 29 Apr 2011 03:42 AM PDT

anakbukitgantang says


The breakfast trifle that shock Malaysians

Posted: 28 Apr 2011 08:50 PM PDT

The breakfast trifle is great to start the day with.......unless you are counting the calories.


The sandwiched trifle of a different kind meets Malaysians, on a rainy Friday morning

Malaysians woke up with another kind of sweet breakfast trifle today. The "sandwiched version of human trifle" (I do not have to elaborate this...please)

No, it is NOT the Royal Wedding of William and Catherine (as she is to be addressed now).

It is the human version of the sandwiched trifle "made in Malaysia", first premiered at Carcosa Sri Negara, promoted by the Trio and  now making air waves in cyberspace, courtesy of several "berani mati" samurai bloggers.

Maybe the famous words from Lingam video shall remind you of this "looks like me, sound like me, but it ain't me"

Will the above said slogan still be able to hold fire against "after dawn attack" on err the main player cum actor, Mr. Anwar?

We shall see after the sumpah Muhabalah at noon by one of the trios, Mr Eskay.

Asam Pedas

Posted: 29 Apr 2011 03:36 AM PDT

Asam Pedas


Anwar nak perlekeh wartawan, gali lubang sendiri

Posted: 28 Apr 2011 10:49 AM PDT

Anwar Perangkap Diri Sendiri

Posted: 28 Apr 2011 10:22 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 29 Apr 2011 03:32 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Wan Azizah mengaku dialah wanita Cina dalam video

Posted: 28 Apr 2011 05:40 PM PDT


Wan Azizah mengaku untuk hentikan serangan moral terhadap Anwar

KUALA LUMPUR 28 Jun: Datin Seri Wan Azizah mengaku dia adalah wanita Cina di dalam video seks yang dipercayai melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Wan Azizah membuat pengakuan ini dalam sebuah sidang akhbar semalam di sebuah hotel dipinggiran Ibu Kota.

Menurutnya, dia tidak sanggup membiarkan suaminya cuba mengelak dan mencari helah untuk mempertahankan diri seorang diri. Maka dia sedia membuat pengakuan ini untuk membersihkan Anwar dari tuduhan moral.

Wan Azizah turut memperakui lelaki di dalam video itu adalah Anwar Ibrahim. Beliau meminta, "Saya berharap dengan pengakuan ini, segala fitnah dan tomahan terhadap Anwar dihentikan segera."

Inikah rupa Wan Azizah tanpa tudung, kacamata, seurat benang dan solek?

Wan Azizah meminta rakyat Malaysia memafkan penafian tipu yang telah dibuat oleh Anwar, Nurul Izzah dan lain-lain ahli PKR yang terlibat.

Ketika dipersoalkan wanita tersebut tidak langsung menyerupainya, Wan Azizah menerangkan begitulah rupanya sebenar tanpa tudung, cermin mata dan seurat benang setelah dibersihkan solekan.

"Kak Wan sebenarnya malu untuk mengaku. Rahsia hubungan kelamin antara kami suami isteri seharus dihormati," kata Wan Azizah.

Ditanya mengenai babak fellatio (blow job) dalam video tersebut.

"Memang kebiasaan Kak Wan memulakan bersama suami dengan mendendangkan sebuah lagu melalui mikrofon." - Agensi Husin Lempoyang

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 29 Apr 2011 03:31 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


DOWNLOAD FULL VERSION (DOWNLOAD SEGERA) ... ANUNYA DIBALUT TISU !! HA HA !... AKSI GANAS ANUGERAH TUHAN vs CHINA DOLL DI ATAS KATIL

Posted: 28 Apr 2011 12:53 PM PDT

Sebelum apa-apa, aku nak sapa-sapa tolong bagitau si ANUwar , bagitau kata kita dah jumpa dah malaun yang dok amik sembunyikan Jam OMEGA kesayangan Kak Wan tu ... Ni dah dapat Caught On Camera dah orang tu ... dipercayai seorang Perempuan China muda ... dan gambar ini di rakamkan pada 21 April 2011 lalu, apapun cubalah check Twitter Anuwar , mungkin boleh membantu untuk mengetahui masa kejadian ni ... ehehe ...

Kat bawah ni aku ada screen shot sedikit aja part yang aku rasa geli bebenor yang dipetik dari version terkini "aksi main atas katil" Video ANUGERAH TUHAN vs China Doll part 3 & 4 ... Ganas betui ANUgerah TUHAN ni balun amoi tu yer ! ...

Kepada yang belum dapat tengok video, bolehlah di muat turun melalui laman ni ...
SILA KE BLOG SUARA BLOGGERS
Kepada yang nak terus tengok video, bolehlah di tonton melalui laman ni ...
SILA KE BLOG PANGLIMA HARIMAU

Yang aku nak tergelak deras apabila sampai part ANU DIBALUT DENGAN TISU kat bawah ni ... memang lawak siallllll ! HAHAHA ! Aku gelak guling2 .... ka ka ka ka !!



Macam ni ghopernyer nak jadi PM ? ... Hadoiiiii laaaa ........




AloQStaQ
MALAM JUMAAT
29 April 2011
3:53 Pagi

Politik Harian

Posted: 29 Apr 2011 03:22 AM PDT

Politik Harian


Full Video Seks Anwar Ibrahim Tanpa Diedit Part 3

Posted: 28 Apr 2011 11:05 AM PDT







Sila layari http://politikharian.com














Che Det

Posted: 29 Apr 2011 03:19 AM PDT

Che Det


NO FLY ZONE

Posted: 28 Apr 2011 07:45 PM PDT

1. What does the ordinary man imagine a no-fly zone is about? I believe he would imagine a sky without any planes flying. At most he would expect to see only military aircrafts of the enforcing nations flying over the zone to ensure the aircrafts of the targeted country are not flying over the zone.

2. In the case of the Iraqi no-fly zone, the enforcing nations apparently believed that "no-fly zone" is about blockading the zone to deprive it from receiving supplies of all kinds including food and medicine. As a result an estimated 500,000 Iraqi children were born deformed or were still-born due to the affect of bombs and shells with depleted uranium used in the Gulf War against Iraq.

3. Now once again a "no-fly zone" has been declared over Libya, this time by the United Nations. The Arab countries have also supported this resolution.

bumiyang

Posted: 29 Apr 2011 03:08 AM PDT

bumiyang


Tanpa Sokongan Pas, PKR Buat Solat Hajat "Fitnah" Bersendirrian???

Posted: 29 Apr 2011 02:07 AM PDT

Bagaimana Jika "China Doll" ini Anak Gadis Anda??? Anda Akan Hanya Berpeluk Tubuh???

Posted: 28 Apr 2011 11:28 PM PDT

Senjata Makan Tuan....

Posted: 28 Apr 2011 06:20 PM PDT

SENJALIZA

Posted: 29 Apr 2011 03:07 AM PDT

SENJALIZA


GARBAGE

Posted: 28 Apr 2011 05:22 PM PDT

tunku

Posted: 29 Apr 2011 03:01 AM PDT

tunku


Sex video: Anwar gives statement to police; Eskay dares him to take oath

Posted: 28 Apr 2011 09:00 AM PDT


KUALA LUMPUR: Opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim gave his statement to police at the Dang Wangi Friday station Thursday, in connection with a sex video featuring a man allegedly resembling him.
Anwar arrived at the police station at 2.50pm in a car, together with his wife Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail and his brother-in-law Wan Mokhtar Wan Ismail.
The full video was screened to a select group of media representatives by a group known as 'Datuk T' at Carcosa Seri Negara here on March 21.
Police began investigation into the sex video after Anwar lodged a report and denied he was the man in the video.
Meanwhile, a member of the 'Datuk T' trio, businessman Datuk Shazryl Eskay Abdullah, challenged Anwar to swear on the Quran after Friday prayers that he was not the man in the video.
"I also want to invite all those who doubt the truth to come," he told a press conference.
He denied that Datuk T was involved in distributing clips of the sex video.
Two video clips of the sexual act between the man and a woman, said to be of Chinese nationality, were earlier uploaded on YouTube. - Bernama

tunku : anwar is busted.if he really innocent he should dare to swear.

Taipingmali (tm)

Posted: 29 Apr 2011 01:50 AM PDT

Taipingmali (tm)


CSL akan sokong PKR?

Posted: 29 Apr 2011 01:23 AM PDT

Anwar letak jawatan segera

Posted: 29 Apr 2011 01:21 AM PDT

Isu Seks Anwar

Posted: 29 Apr 2011 12:42 AM PDT

Si Ketot enggan beredar

Posted: 29 Apr 2011 12:13 AM PDT

Pakatan Berjaya halang sumpah

Posted: 29 Apr 2011 12:02 AM PDT

PR guna kanak~kanak untuk menghalang Sumpah Dato Eskay

Posted: 28 Apr 2011 11:49 PM PDT

Live Masjid Amru Sentul

Posted: 28 Apr 2011 11:14 PM PDT

Tahniah Pas

Posted: 28 Apr 2011 10:54 PM PDT

URGENT!!! Anwar skrg kelam kabut setelah video lucah tersebar meluas.

Posted: 28 Apr 2011 08:47 PM PDT

Kak Jijah kata itu bukan Bang Nuar kerana.......

Posted: 28 Apr 2011 08:17 PM PDT

LDP dah sibuk macam DAP

Posted: 28 Apr 2011 07:08 PM PDT

Isu seks Anwar

Posted: 28 Apr 2011 07:00 PM PDT

Nak tanah secara ugutan?

Posted: 28 Apr 2011 03:20 PM PDT

Kemalangan ragut nyawa pembantu khas Zahid Hamidi

Posted: 28 Apr 2011 02:39 PM PDT

PAS mati kutu

Posted: 28 Apr 2011 09:47 AM PDT

Sex video: Eskay gives cops his DNA sample

Posted: 28 Apr 2011 05:31 AM PDT

Anwar dakwa polis lindungi dalang video seks

Posted: 28 Apr 2011 04:38 AM PDT

Al Porn, Tian Chua Dan Botak pun mengatakan semua ini Konspirasi Umno

Posted: 28 Apr 2011 01:41 AM PDT

Aspirasi Bangsa

Posted: 29 Apr 2011 01:36 AM PDT

Aspirasi Bangsa


Mari tonton Video Seks pemimpin yang dipuja oleh PAS!!!

Posted: 28 Apr 2011 06:00 PM PDT

Sahabat-Gunung

Posted: 29 Apr 2011 01:31 AM PDT

Sahabat-Gunung


AMK Halang Majlis Angkat Sumpah- Confirm Anwar Balun Amoi tu

Posted: 29 Apr 2011 12:37 AM PDT


Bangang punya AMK, tindakannya menghalang dan membuat kecoh di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul petang nie membuktikan bahawa Anwar confirm balun amoi cina tersebut.... kalau tak, kenapa mereka menghalang sumpah laknat yang nak dibuat oleh Datuk T petang nie ....

Kekecohan ini dimulakan oleh Shamsul yang berlagak hero mempertahankan bosnya, Anwar Ibrahim.... bodohlah lu Shamsul, Anwar yang sedap, kau plak yang terkencing dalam seluar...ahak-ahak....

Anwar Pancut Sedap, Shamsul Pancut Sebab Terkencing Disergah

Shamsidar Pun Bengang Dipermainkan Anwar

Posted: 29 Apr 2011 12:15 AM PDT

'Maafkan Aku Shamsiar! Bukan Niatku Untuk Mempermainkan Dirimu'- Anwar

Korang rasa, Jijah bengang tak dimainkan sebegini... Setelah kasih saying dicurahkan sepenuhnya kepada Anwar, akhirnya Amoi gak tetap menjadi santapan Anwar hingga heboh satu dunia, calon PM Malaysia 16 September membalun amoi di SPA.

Korang jangan terlupa, jangan mainkan perasaan Shamsidar gak sebab dia juga rasa dipermainkan anwar selepas kena main dulu.... Perasaan Shamsidar jorang kena jaga juga, dia juga sebahagian dari hidup Anwar, tak caya pergi Tanya Ummi sebab Ummi mempunyai hubungan yang cukup rapat dengan Shamsidar...


Jangan Biadap Halang Tugas Wartawan

Posted: 28 Apr 2011 11:07 PM PDT

Shah Alam, 29 April- Gagasan Anti-Penyelewengan Selangor (GAPS) sangat prihatin bila ada pihak-pihak yang berkepentingan cuba mengugut beberapa orang wartawan yang bertugas membuat lapuran beberapa kes.

Pengerusinya, Hamidzun Khairuddin berkata, yang terbaru dalam kes video seks pemimpin politik pembangkang, sekali lagi wartawan dicela, diugut, dimalukan dan diancam ketika sedang bertugas.

"Ugutan, celaan dan ancaman pemimpin politik pembangkang ini merupakan penghinaan kepada dunia kewartawanan di negara ini. Menggugut dan mencela pelapur berita bukan lah budaya sihat yang hendak kita lahirkan dalam sebuah negara yang bertamaddun seperti Malaysia.

Setiap kali ramai yang menyebut soal kebebasan akhbar tetapi apabila sesuatu perkara yang dilapurkan terkena batang hidung sendiri mula lah mereka mahu menyalahkan dunia kewartawanan. Adakah itu adil ?," ujarnya dalam satu kenyataan media kmengulas tindakan Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap wartawan yang membuat liputan dalam sidang media di IPD Dang Wangi semalam.

Tambahnya lagi, wartawan bukan pembuat berita. Yang membuat berita adalah sipelaku sesuatu kes. Tugas wartawan adalah melapurkan berita itu.

Siapakah pula yang sebenarnya tidak adil dan tidak bebas? Adakah wartawan yang melapurkan seadanya setiap berita. Atau pemimpin politik tertentu yang takut dengan bayang-bayang sendiri ?

"Adalah amat memalukan negara kerana Malaysia mempunyai institusi Pembangkang yang kini terlibat bukan sahaja dengan kisah video seks tetapi cuba menjadikan wartawan sebagai kambing hitam.

Sehubungan dengan itu, GAPS mengajak seluruh rakyat mengutuk sekeras-kerasnya ugutan, celaan dan ancaman kepada dunia kewartawanan di negara ini," ujarnya lagi.


Mereka Lebih Mengenali PUAKA Bernama Anwar Ibrahim Ini ...

Posted: 28 Apr 2011 08:45 PM PDT



Aku mula-mula meragui juga keluarnya orang-orang hebat dan meninggalkan perjuangan Anwar Ibrahim dan parti PKR ini. Tetapi hari nie baru aku sedar sebenarnya mereka telah lama mengenali siapa ANWAR Ibrahim.

Yang tinggal kini, Azmin Ali dan Shaifuddin (Machang) untuk terus bersama Anwar. Itu sahajalah orang lama yang mula-mula bersama Anwar sewaktu Anwar dihalau keluar dari parti keramat UMNO, ....


Cukuplah ada seorang puaka bernama Anwar Ibrahim ini .....

Nik Aziz Patut Kenal Wajah Ini

Posted: 28 Apr 2011 07:45 PM PDT








Inilah wajah yang mengaitkan puaka dari parti Puaka Kerajaan Romen .... hebat memang hebat, namun apa nak dikatakan, sebab aku sendiri pernah mengakumi Anwar Ibrahim diantara tahun 1994- 1999, di kala Anwar di tampuk kuasa sehinggalah pilihan raya ke 11, malah aku turut menjadi penjual dan mengedarkan akhbar harakah, akhbar Eksklusif pada tahun 1998-1999, sewaktu zaman Reformasi cukup hebat ketika itu malah aku juga mengaut keuntungan yang cukup besar menjual buku SHIT tulisan Shahnon Ahmad di pasar-pasar sewaktu pihak Barisan Alternatif (ketika itu) mengadakan ceramah-ceramah mereka....

Alhamdulillah, menjelang PRK Telok Kemang tahun 2000, aku kembali ke alam yang nyata .... dan inilah Anwar Ibrahim yang pernah aku sanjungi satu ketika dulu ....

Kalau Betul Fitnah, Kenapa Anwar Tak Berani Saman Trio Datuk “T”?

Posted: 28 Apr 2011 07:15 PM PDT

Trio Datuk 'T' menyifatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim hanya berani membuat laporan polis berhubung isu pendedahan rakaman video seks yang didakwa membabitkan dirinya tetapi tidak berani untuk menyaman trio tersebut sepertimana dia menyaman Tun Mahatir.

Datuk Shazryl Eskay, Tan Sri Rahim Tamby Chik dan Datuk Shuib Lazim yang dikenali sebagai trio Datuk T berkata, sekiranya pada tahun 2006, Anwar berani menfailkan saman fitnah bernilai RM100 juta terhadap Tun Mahathir kerana menuduhnya seorang homoseksual (bagaimanapun mahkamah rayuan telah membatalkan rayuan saman fitnah tersebut dan mengarahkan Anwar membayar kos), mengapa dia tidak mengambil tindakan menyaman trio tersebut.

"Sekiranya benar Anwar bukan individu di dalam rakaman video tersebut, mengapa sehingga kini dia tidak saman kami. Dia hanya membuat laporan polis kerana kami mendedahkan video tersebut. Dia mendesak tindakan dikenakan ke atas kami kononnya kerana mengedar video lucah tetapi kenapa tidak kemukakan saman?

"Bukanlah sebelum ini dia terlalu mudah mengambil tindakan saman terhadap sebarang kes yang dikaitkan dengan dirinya. Tetapi kerana kes ini dia tidak mengemukakan saman? Malah sehingga kini dia tidak berani menjawab lima soalan yang ditanya oleh Datuk Eskay," ujar Tan Sri Rahim di pertemuan khas bersama UMNO-Online di sini, hari ini.

Turut Hadir di pertemuan tersebut adalah Datuk Shazryl Eskay dan juga Datuk Shuib.

Selain itu, Trio Datuk T juga menegaskan bahawa pendedahan berkenaan isu rakaman video ini sama sekali tidak ada kena mengena dengan konspirasi politik.

"Kebetulan awak dari UMNO, saya nak tegaskan, pendedahan ini tidak ada sebarang konspirasi politik. Saya tidak perlukan orang politik untuk pendedahan ini.

"Pendedahan ini juga adalah kerana kami rasa bertanggungjawab untuk menegakkan kebenaran. Kami mahu rakyat Malaysia tahu siapa sebenarnya manusia bernama Anwar Ibrahim ini. Jika dia katakan apa yang saya lakukan ini adalah unsur dendam, terpulang. Tetapi inilah kenyataan sebenar sikap Anwar Ibrahim yang hipokrit," katanya.

Datuk Eskay ketika diajukan soalan mengapa mendedahkan rakaman tersebut sedangkan beliau adalah orang kepercayaan Anwar, beliau menjelaskan sudah muak menjadi orang suruhan Anwar.

"Saya muak dengan sikap Anwar dan berbalik kepada soalan kamu, tanya Chandra Muzaffar, Nalla Karuppan, Ezam dan Anuar Shaari mengapa mereka meninggalkan Anwar. Selepas itu baru saya jawab soalan kamu," jelas Datuk Eskay.

Sebelum ini, Chanda Muzaffar (Timbalan Presiden PKR), Datuk S. Nalla Karuppan (Ketua Bahagian PKR Kepong), Ezam Mohd Nor (Ketua Pemuda PKR) dan Anuar Shaari (Setiausaha Anwar Ibrahim) mengambil tindakan meninggalkkan Anwar Ibrahim apabila mula hilang kepercayaan terhadap kepimpinannya.

Beliau turut menjelaskan bahawa dia dan rakan-rakannya bertanggungjawab sepenuhnya di atas pendedahan yang telah dilakukan.

Katanya, demi kepentingan negara dan nasib rakyat Malaysia, mereka bertiga sanggup menanggung segala akibat daripada pendedahan ini kerana semua yang didedahkan adalah kebenaran yang nyata. -MediaUMNO

18SX: Malam Jumaat Yang Panas .....

Posted: 28 Apr 2011 06:30 PM PDT





Perghhh .... Inilah antara rentetan permainan hebat sang puaka yang semakin memanaskan suhu negara dan dunia sejak akhir-akhir nie .... Selepas ini, apa lagi alasannya, apa lagi helahnya ....



18SX: Untuk Tontotan Dewasa Sahaja ....

Posted: 28 Apr 2011 05:30 PM PDT


Tak cukup dengan video 1 dan video 2 libatkan Anwar Ibrahim, kini muncul pula video ketiga yang mengaitkan Anwar Ibrahim dalam skandal video seks bersama pelajar IPTS berasal dari China....

Kali ini memaparkan aksi lebih panas Anwar Ibrahim membalun amoi tersebut.... Perrgghhh... patutlah Jijah kata ANUar Anugerah Tuhan.... sememangnya dia hebat...

Untuk melihat aksi panas tersebut... sila ke pejuang sensasi PAPA GOMO

Kerana Puaka Ini .....

Posted: 28 Apr 2011 05:27 AM PDT

Keadilan dan kebenaran kini semakin terserlah. Tekanan bahkan kesakitan mula menguasai Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim beserta keluarganya, ujar Wan Indra Putra Ahmad, Mantan Setiausaha Pemuda KeADILan Nasional negeri Selangor.

"Namun macam biasalah, keluarga Anwar akan tampil lagi untuk membela sekujur tubuh noda dan dosa ini dalam meneruskan sisa politik yang semakin hari semakin tenggelam ke dunia jijik.

Seperti yang pernah saya ucapkan selama ini, kalaulah Anwar Ibrahim ini mempunyai perasaan cinta, kasih dan sayang kepada isteri, anak, menantu dan kaum keluarganya, Anwar pasti akan mengundurkan diri dalam arena politik Negara. Rakyat Malaysia khususnya bangsa Melayu cukup benci, meluat, muak bahkan jijik dengan tubuh yang bernama Anwar Ibrahim ini," ujarnya mengulas penyebaran video klip kedua melibatkan aksi panas yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim

Tambahnya, kerana puaka laknat inilah, kedudukan bangsa Melayu terancam, kerana dirinyalah bangsa Melayu membenci dengan begitu taksub antara satu sama lain. Kerana dia jugalah bangsa Melayu makin terhakis di bumi bertuah ini, kerana itulah orang Melayu yang mengetahui akan bala yang amat dasyat ini akan terjadi maka orang Melayu Islam telah menadah tangan pada Ilahi untuk mengeluarkan Anwar Ibrahim dari saf politik orang-orang Melayu,

Sehubungan dengan itu, Wan Indera menasihatkan Anwar agar berundur dari bidang politik dan menumpukan sepenuh perhatian kepada keluarganya.

Anwar BACUL ..... Mengamuk Lagi Diasak Wartawan

Posted: 28 Apr 2011 04:12 AM PDT


Anwar Al-Juburi memang bacul, kata kebebasan media tapi wartawan tanya, takut dan tak berani nak jawab .... inilah sikap Anwar yang sebenarnya, bacul bila ditanya wartawan ....

hahahaha!!! Anwar naik angin lagi bila diasak rakan wartawan yang mahukan kebenaran dan keadilan.... kesian Anwar.

PANEH MIANG

Posted: 29 Apr 2011 01:16 AM PDT

PANEH MIANG


Menteri lantik anak sendiri jadi duta?!

Posted: 28 Apr 2011 07:10 PM PDT

1. Dalam keghairahan bercuti hujung minggu, banyak masa yang terluang dihabiskan dengan membaca artikel-artikel lama akhbar hinggalah ke akhbar terkini. Tak kiralah Utusan, Berita Harian, Sinar, Harakah, Suara Keadilan dan tabloid, sentiasa mencari 'point' penting untuk penulisan.

2. Asyik-asyik cerita Liwat, China Doll, Liwat, China Doll, Pas Kalah, DAP Menang, Undi Cina Tidak Memihak BN etc. Bosan juga bila Bro Anwar Bin Ibrahim asyik meliwat orang, mengchina doll bla bla bla. Ntah bila Papa Izzah nih nak insaf tak tau la.

3. Justeru, rakyat perlu di sulam dengan cerita lain supaya blog sosio-politik ada kesegaran sikit. Kali ni skop penulisan berkenaan ekonomi yang mungkin menarik perhatian & agak paneh.

4. Membaca pelbagai rintihan masyarakat marhain berkaitan kenaikan harga barang kebelakangan ini, orang atas sana tampak macam tak peduli pun. Orang di bawah kelaparan ke, tak cukup makan ke, tak cukup duit beli susu anak ke, makan maggi tengah bulan ke etc.

5. Maka aku menelusuri pak menteri manakah yang menjaga portfolio ini. Bila terjumpa kementeriannya, hati kecilku berkata,"Patutlah, dah memang menterinya 3 suku." Membaca dan terus membaca, di tambah dengan info terkini daripada para sahabat, aku melihat betapa bebal dan 3 sukunya menteri yang seorang ini.

6. Berikut adalah statement si Pak Menteri yang menarik perhatian aku:

"Bank Rakyat harus berterima kasih kepada kerajaan kerana kerajaan telah menyuntik dana ketika mana Bank Rakyat hampir bankrap dulu..." - kata Menteri Otak 3 Suku dalam penjelasan pembukaan semula saham Bank Rakyat.

Kataku pula:
Apa bincek eh yang menteri ni cakap? Apakah menteri ini tidak sedar bahawa hampir bankrapnya Bank Rakyat suatu ketika dulu disebabkan seorang pemimpin Umno yang gilakan 'Boxing'? Kalau disuntik semula pun modalnya oleh kerajaan, hakikat sebenarnya dana itu dipulangkan semula oleh kerajaan disebabkan pemimpin tolol Umno itu. Jadi apo bondo ko cakap ni menteri? Kan lebih baik diam dari bercakap, apatah lagi bila bercakap menampakkan paloi dan otak 3 suku.
7. Sebut pasal Bank Rakyat, sekalung tahniah atas kepimpinan Bank Rakyat hari ini. Tahniah juga kerana membuka semula peluang pemilikan saham bank kepada bumiputera dan orang Melayu khususnya.

8. Kepada yang belum memilikinya, dipersilakan beli. Cukuplah sekadar permulaan RM500 untuk yang baru mahupun penambahan unit saham, kerana bermula dengan sedikit itu adalah lebih baik daripada tidak memulakannya langsung.

9. Tak kisahlah penyokong liwat tegar ke, penyokong China Doll ke, penyokong BN ke, pembangkang ke, yang penting Melayu & Bumiputera mesti ambil kesempatan ini.

10. Terbaca artikel Metro yang terbaru berkenaan anak lelaki (artis) pak menteri yang bingai tadi, akalku terdetik;

"Si artis aka anak lelaki menteri dilantik sebagai duta Bank Rakyat di bawah kementerian bapanya. (Sila lihat pengakuan mamat jambu yang boleh menjadi kegilaan Bro Anu itu di sini."

"Sebagai duta bank, sudah tentu anak si menteri akan terlibat dengan segala macam promosi bank. Adakah free? Tak mungkin. Sebab sekarang masuk tandas awam pun kena bayar. Siapa yang bayar? Ayahnya kah atau bank? Bukan ke bank datangnya dari duit rakyat?"

"Adakah unsur-unsur salah guna kuasa mula ditunjukkan oleh sang Menteri 3 Suku ini?"

"Rasuah merupakan suatu jenayah atau kesalahan undang-undang di mana seseorang mendapat kebebasan, kontrak atau keistimewaan (favours) dari pihak berkuasa atau sesebuah syarikat selepas memberi wang, hadiah, keraian kepada pihak tersebut. Menurut Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia terdapat empat kesalahan rasuah yang utama:

i. Meminta/Menerima Rasuah
ii. Menawar/Memberi Rasuah
iii. Membuat Tuntutan Palsu
iv. Menyalahguna Jawatan/Kedudukan untuk kepentingan diri sendiri

Apakah pak menteri dan juak-juaknya tidak menyedari perkara ini?"

"Jika anak pak menteri tu sekadar anak Abu atau anak Hazli atau anak Nini, adakah dia akan ditawarkan sebagaii duta bank berkenaan sedangkan pencapaianya dalam muzik apalah sangat? Ada menang award ke?"

"Apakah kerana dia anak menteri, maka dia akan jadi duta serta mendapat manfaat daripada kementerian bapanya itu? Itu baru bab duta, belum lagi cerita bab pemilikan saham bank tersebut sejak bapaknya pegang kementerian tu. Ada bisik-bisik cakap,"Wow, not bad!!"

11. DS Najib kena melihat dengan serius perihal Menteri 3 Suku ini. Kita tidak mahu ada lagi orang berpangkat yang menggunakan Umno untuk tali perut diri & keluarganya sahaja.

12. SPRM juga harus melihat betapa seriusnya perangai Menteri 3 Suku ini. Atau mungkinkah SPRM berterusan kaku dan bisu selepas kes kematian 2 individu sebelum ini di lubuk SPRM sendiri.

13. Tak lama lagi nak PRU ke 13, janganlah kerana hal sebegini, kita kehilangan satu kerusi parlimen menteri terbabit kepada pembangkang.

14. Nampaknya legasi Bro Anuwar Bin Ibrahim masih ada dalam Umno. Harapnya, janganlah pula ada yang meliwat apatah lagi yang suka bersenggama dengan China Doll pula selepas ini.

15. Kepada pencacai parti penjilat dubur khususnya Parti kencing Rakyat, Dapig & PAS, aku bukanlah nak bagi peluru untuk kalian tembak kerajaan, tapi sebuah pembuktian bahawa 'kullil haqqa walau kana murra - berkata benarlah walaupun pahit' Jangan kerana nak sangat jadi PM, yang meliwat dikatanya sedap, yang mengchina doll dikatanya jam omega.

Berjuang untuk agama, bangsa & negara
Berjuang untuk parti & bukan untuk pemimpin.
Dan jangan sesekali berjuang untuk lubang anus si polan itu.

PAPA GOMO

Posted: 29 Apr 2011 01:14 AM PDT

PAPA GOMO


TERKINI - Bila Solat 2 Imam Berlaku Angkara Penyokong tegar Al Juburi

Posted: 29 Apr 2011 12:56 AM PDT


Habis Jahanam



" Apakah zaman nabi Lut sudah berlaku di Malaysia apabila penentang kemungkaran Liwat dan Zina di Benarkan dan penegak Kebenaran di Tentang? Tunggu Petunjuk dari Allah"

-sms dari Dato Eskay-


Di jangkakan Sumpah Laknat akan di lakukan juga pada hari ini di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul oleh ketiga tiga Datuk T. Apa pun kita tunggu laporan lanjut dari rakan media di lokasi.

Gomo tak dapat hadir ke Lokasi kerana masih dalam Proses Ehem Ehem Video Seks Anwar Ibrahim. He he he. Lu orang nak? Sapa nak?Nanti Gomo Clearkan.
LIVE GAMBAR GAMBAR DI LOKASI DARI WARTAWAN KL POS KLIK DI SINI

Psssttt...Puak PKR ni elok kita Kapankan je, sembelih sekor sekor


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



BREAKING NEWS - Sumpah Trio Datuk T Di Ganggu AMK

Posted: 28 Apr 2011 11:35 PM PDT




Untuk laporan lanjut dan gambar gambar kekecohan di Masjid mru al-As, Bandar Baru Sentul sila ke KL POS.COM KLIK DI SINI


Psssttt...Kenapa takut sangat dengan Sumpah Lakhnat?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Wan Azizah Kata Nak Tengok Video Seks Anwar Ibrahim? Meh Le Sini Tengok

Posted: 28 Apr 2011 06:18 PM PDT



Gomo malas nak cerita banyak pagi pagi ni dan minta kepada sesiapa yang terasa nak lihat Video LUCAH Anwar Ibrahim boleh lah Download Video nya di Bawah ini.

FULL VIDEO




Berani kerana Benar, takut kerana Salah. Tapi kalau Anwar Ibrahim ni apa sahaja pun dia dok kata lagi dia Benar. Al Maklum kononya dia ni Malaikat yang tak pernah buat Salah!!! Semoga Ahli PKR dapat menilai sendiri Pemimpin pujaan anda ini.


Psssttt....Wan Azizah kata nak tengok, ni sila lah tengok Video nya....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Video Seks Part 3,4,5,6 Anwar Ibrahim Mari Tonton China Doll Blowjob

Posted: 28 Apr 2011 10:33 AM PDT








Sambil tengok sila kuatkan Volume he he he

Gua Rakam Pakai Fone je beb......
Bukan Gua Keluarkan...he he he




VIDEO LAIN SILA KE BLOGG
PANGLIMA HARIMAU


Psssttt.....Anwar sakit pinggang? Tak nampak pun sakit pinggang


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT





BREAKING NEWS - Rakaman Penuh Adengan Seks Anwar Ibrahim Tersebar Di You Tube

Posted: 28 Apr 2011 09:13 AM PDT




Rakaman Penuh Video SEKS Telah keluar malam tadi dengan di dalam akaun You Tube dengan menggunakan nama Rabiaab11. Namun demikian rakaman di dalam You Tube telah di sekat dan menghalang dari pembaca menyaksikannya.

Menurut semakan pemilik akaun yang bernama Rabiaab11 ini di daftarkan di United Kingdom berumur 21 tahun.


Siapa yang keluarkan?


Psssttt...Harap keluarkan je bagi Rakyat menyaksikannya.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

PANAS - Nurul Izzah Mengamok Bila Wartawan Media Minta Ulas Tajuk Klip Video " Papa Nurul Izzah Part 2 "

Posted: 28 Apr 2011 05:02 AM PDT




Ekoran kerana Video Seks ini maka Nurul Izzah Mengamok Habis dengan para Media yang bertanyakan soalan cepu emas kepadanya Petang tadi. Malah Anwar Ibrahim yang menjadi Pelakon Video Seks ini juga mengecam Sumpah Laknat yang akan di lakukan Dato Eskay esok.

Untuk berita lanjut Read More.....


BONUS UNTUK ARTIKEL INI






FREE DOWNLOAD KLIK DI SINI


Psssttt...Jangan lah marah kami, Rakyat yang nak tahu kebenarannya


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Salah Seorang Pelakon Video Dalam Video Seks Akan Bersumpah Lakhnat

Posted: 28 Apr 2011 01:38 AM PDT



KUALA LUMPUR, 28 April — Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah — salah seorang "Datuk T" yang mendedahkan video seks bulan lalu, dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim — akan melakukan sumpah laknat esok.

Justeru beliau mencabar Anwar supaya sama-sama bersumpah laknat bagi membuktikan kebenaran berhubung rakaman video seks yang dikaitkan dengan Ketua Umum PKR itu.

Shazryl berkata beliau akan membuat sumpah laknat itu selepas solat Jumaat di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul di sini dan mencabar Anwar untuk turut serta.

Menurut Shazryl, hanya beliau sahaja yang akan melakukan sumpah laknat, namun dua lagi rakannya iaitu bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim akan hadir dan solat Jumaat bersama-sama sebelum melakukan sumpah laknat.

"Mengenai identiti sebenar pelaku dalam video tersebut, saya berani bersumpah bahawa pelaku tersebut adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana saya sendiri berada di lokasi itu.

"Sekiranya Anwar masih menafikan bahawa beliau bukan orang dalam video itu, saya mengundang beliau agar sama-sama dapat melafazkan sumpah laknat selepas solat Jumaat esok di Masjid Amru al-As," katanya pada sidang media di sini.

Turut hadir pada sidang media itu adalah Rahim dan Shuib yang merupakan "Datuk T" yang telah menggemparkan negara apabila bertindak mempertontokan rakaman video seks itu kepada wakil media terpilih di hotel Carcosa Seri Negara, 21 Mac lalu.

"Hanya saya sahaja yang akan membuat sumpah laknat, kalau diperlukan mereka (Rahim dan Shuib) akan buat juga.

"Saya juga ingin mempelawa semua pihak yang meragui kebenaran ini untuk turut hadir menyaksikan upacara tersebut.

"Sesungguhnya segala tindakan kami berasaskan kebenaran dan memenuhi kepentingan rakyat, akhir sekali dengan nama Allah, Rasulullah, rakyat dan anak-anak cucu kita, saya dan rakan-rakan bertanggungjawab sepenuhnya terhadap pendedahan tersebut," kata Shazryl.

Ditanya kemungkinan Anwar tidak akan hadir untuk melakukan sumpah laknat esok, Shazryl bagaimanapun enggan mengulas sebaliknya berkata, "biar rakyat sahaja menilai."

"Saya tidak mahu komen pasal itu, kita tunggu sahaja esok dan biar rakyat menilainya," katanya.

Beliau juga enggan mengulas lanjut berhubung klip terbaru yang tersebar di Internet semalam.

"Saya tidak tahu, biar polis yang siasat... saya tidak mahu komen," katanya.

Dalam sidang media itu, Shazryl berkata beliau amat mengenali peribadi Anwar dan kesal pemimpin kanan kanan Pakatan Rakyat tidak pernah menyesal dengan perbuatan yang tidak bermoral itu.

"Saya sangat mengenali Anwar secara peribadi, maka saya percaya beliau tidak akan berubah, malah tidak menyesal dan insaf terhadap perbuatan terkutuk yang beliau lakukan mengikut nafsu dan kerakusannya walaupun menghadapi pelbagai tuduan beliau tidak pernah bertaubat.

"Malah beliau tidak sedikit pun serik atau rasa bersalah untuk mengulangi perbuatan terkutuk yang bertentangan dengan syariat Islam," katanya.

Semalam satu lagi rakaman klip video hitam putih aksi seks yang dikatakan membabitkan seorang pemimpin tertinggi pembangkang telah dimuat naik dalam laman Internet.

Sedutan klip video dengan durasi satu minit 47 saat itu menampilkan seorang lelaki dan wanita dalam keadaan bertuala dan kemudian berbogel sebelum lelaki itu memakai seluar.

Sebelum ini pada 4 April lalu, satu klip video berdurasi yang sama tersebar luas di Internet.

Semalam Shazryl telah memberi sampel DNA kepada polis bagi membantu siasatan berkaitan dengan video seks itu.

Sumber The Malaysia Insider

APAKAH ANWAR IBRAHIM BERANI BERSUMPAH SEBAGAIMANA ESKAY?

Syukur, apa yang Gomo sarankan agar Dato Eskay bersumpah akhirnya di sahut oleh beliau. Namun agak kecewa bila Anwar Ibrahim masih lagi berdiam diri dengan cabaran Gomo.

Psssttt kalau balun China Doll hebat si Nuar ni, tapi nak bersumpah?
Published with Blogger-droid v1.6.7

sekupangdua

Posted: 28 Apr 2011 11:48 PM PDT

sekupangdua


KAHAK PTUIII!!! TONTON ADENGAN SIJUBRI MAIN (tanpa potong) EPISOD MAIN JALANG

Posted: 28 Apr 2011 11:44 AM PDT

NIZAR LAMBEIII... PULAK KANTOI! FITNAH TAK MENJADI

Posted: 28 Apr 2011 12:36 AM PDT

My Longest Yard

Posted: 28 Apr 2011 11:43 PM PDT

My Longest Yard


Lagi buku bertemu ruas. Anwar VS Wartawan (Video)

Posted: 28 Apr 2011 07:26 PM PDT



Lu sibuk perjuangkan kebebasan dan hak bersuara. Tapi bila kena batang hidung sendiri, lu dah macam orang gila.

Bila wartawan tanya, lu kena jawab. Jangan dalih-dalih.

Kami rakyat mahukan jawapan dan kebenaran.

Lu memang kurang ajar. Berani tepis microphone wartawan. Hak ptuihhhh !

Anwar angin satu badan bila ditanya lagi pasal jam Omega, DNA dan soalan yang tak digemari. Baca ulasan Agenda Daily di SINI.

Kami tak mahu bakal Perdana Menteri Malaysia adalah seorang penzina

Posted: 28 Apr 2011 06:01 PM PDT


Terkini !! Video seks full version telah tersebar dalam internet.


Semalam, Eskay telah mengajak Anwar bersumpah laknat bagi membuktikan bahawa si pelaku itu bukan Anwar. Namun, Anwar enggan.


Pada saya, Eskay sebenarnya bukan nak membunuh karier politik Anwar tetapi dia mahu membantu Anwar bagi membersihkan nama dan maruah keluarganya.

Jadi, kenapa perlu Anwar takut untuk bersumpah jika si pelaku dalam video seks itu bukan diri dia? Ingat Anwar... berani kerana benar dan takut kerana salah !!


Kepada puppet Anwar bernama Nik Nazmi, hentikanlah tindakan kamu dari mempertahankan Anwar. Ini bukan masalah kamu pun. Ini antara rakyat dan orang bernama Anwar. Kamu tolong ke tepi !!


Kami rakyat Malaysia berhak untuk mendesak Anwar supaya bersumpah. Kami tak mahu bakal Perdana Menteri Malaysia adalah seorang penzina.



AZLI SHUKRI

Posted: 28 Apr 2011 11:28 PM PDT

AZLI SHUKRI


Isu Video Seks Anwar : Sudah Sempurnalah Kebenaran!

Posted: 28 Apr 2011 09:37 PM PDT

Tiada apa-apa lagi yang dapat membela Anwar Ibrahim pada saat ini - Allah telah menunjukkan segala-galanya. Anwar masih tidak mahu bersumpah, walaupun semua orang tahu bahawa bersumpah adalah semudah-mudah perbuatan bagi membersihkan nama daripada fitnah orang lain. Anwar masih tidak mahu mengaku dan masih sanggup menipu dan berbohong. Tiada sesiapa pun yang menfitnah beliau, beliau harus sedar apa-apa yang sedang berlaku terhadap dirinya pada hari ini adalah natijah daripada "perangainya" sendiri. Cukuplah Anwar, bagi kami sudah sempurna segala bukti untuk menghukum kamu dan bukti yang terakhir adalah sumpah mubahalah yang bakal dilakukan oleh Datuk Eskay petang ini. Lihat video seks Anwar Ibrahim full version di di sini..