Barisan Nasional

Dicatat oleh Unknown | | Posted On Selasa, 3 Mei 2011 at 1:03 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


THE FLYING KICK

Posted: 03 May 2011 01:03 PM PDT

waadat

Posted: 03 May 2011 01:02 PM PDT

waadat


terbaru: bukan Anwar sebenar dalam video seks

Posted: 03 May 2011 06:55 AM PDT

Demang pun tidak terfikir sebelum ini. Demang baru terfikir teori terbaru ini melalui komen seorang pengunjung tidak bernama dalam posting petang tadi.

Baca komen tersebut:

Sepatutnya Anwar Ibrahimlah yang menjalani ujian ini..betul atau tidak DIA yang dalam video itu atau pun HANTU RAYA dia...


Ini orang lain yang dah bersumpah dengan nama Allah pula yang kena jalani ujian bohong atau tidak. Patutlah PAS semakin teruk..orang macam Husam ni berlambak. Ketua Pengelapan PAS pun tuduh UMNO terdesak nak ajak berdamai..sebenarnya PAS lah terdesak sanggup bersekongkol dengan Anwar Ibrahim dan DAP semata mata kerana Undi.


Tak sangka mereka kata mereka perjuangkan Islam tapi sanggup berbohong dan hidup dalan Penafian semata-mata kerana Anwar Ibrahim. Untunglah Anwar, dia yang syok orang lain yang kena tuduh dan hentam. Terhutang budilah Anwar pada PAS, tentu cek besar menunggu PAS."


Abaikan perenggan lain dan beri tumpuan di perenggan pertama tadi pada perkataan yang ditulis dengan huruf besar: HANTU RAYA.

Ya. Barangkali lelaki yang 'berpencak' dalam video itu ialah Hantu Raya belaan Anwar dan bukanlah Anwar sebenar. Bukankah hantu raya mampu menyerupai tuannya.

Cis! tak terfikir langsung Demang sebelum ini.

Itulah sebabnya Kak Wan tak percaya yang lelaki itu adalah suaminya sebab lakinya itu memang ada sepanjang malam dengan dia.

PERHATIAN:
Sila perhatikan betul-betul foto di atas. Yang mana satu 'belaan' dan yang mana satu 'tuannya'?

Eskay sambut cabaran ujian poligrafi PAS

Posted: 03 May 2011 02:45 AM PDT

Peribahasa menyatakan 'jong pecah yu kenyang". Tapi, bagaimana jika dalam jong itu cuma ada barang-barang plastik dan kaca sahaja? Bagamana pula jika jong tersebut membawa bahan beracun atau bahan letupan?

Kenyang jugakah sang yu?

Begitulah keadaannya PAS sekarang. Disangka hujan hingga ke petang rupanya ribut taufan di tengah hari. Perpecahan UMNO akibat penyingkiran Anwar Ibrahim 12 tahun lalu disangka menguntungkan PAS, tapi kini...

Namun ada juga yang masih cuba bertahan. Antaranya Husam Musa. Oleh kerana Dato Eskay sudah bersumpah, maka Husam mengesyorkan pula agar dilakukan ujian poligrafi.

Baca betul-betul. Demang tulis ujian poligrafi, bukan ujian pornografi. Ia adalah ujian klasik menggunakan sejenis alat yang berupaya mengesan penipuan.

Sebenarnya penggunaan alat tersebut pun bukanlah tepat sangat. Jika demikian, mudahlah kerja polis dan pihak mahkamah. Tangkap sahaja seberapa ramai yang disyaki dan jalankan ujian poligraf.

Namun rupa-rupanya cabaran Husam itu disambut positif oleh Eskay. Ini menambah lagi keyakinan Demang bahawa Eskay bercakap benar.

Kita tunggu apa reaksi PAS selepas ini?

Sumber:
http://www.papagomo.com/2011/05/berani-kah-hussam-musa-cabar-nik-aziz.html

lagi pendapat ulama tentang sumpah

Posted: 02 May 2011 11:00 PM PDT




Sebelum ini Demang sudah siarkan beberapa pendapat ulama mengenai sumpah dalam Islam. Berikut satu lagi artikal berkenaan persoalan yang sama di blog sahabat Demang iaitu Panglima Perang Cyber (Penembak-tepat).

Bagi Demang, soal sah atau tidak sumpah tersebut, itu hanya masalah teknikal. Yang penting ialah apabila seseorang melakukan sumpah maka dia sudah sedar bahawa sumpah bukan perkara main-main.

Jika tidak kerana terpaksa, orang tak kan bersumpah. Jadi, cuba selidik adakah pelaku-pelaku sumpah tersebut dalam keadaan terpaksa?

Selain faktor terpaksa, faktor keberanian juiga main peranan penting.

Apa yang rakyat tahu... "berani kerana benar"

mahfuz melalut dalam twitter

Posted: 02 May 2011 07:40 PM PDT



Sumber:
http://parpukari.blogspot.com/2011/05/gempar-berapi-mahfuz-omar-memaki-hamun.html

Anwar: anugerah atau ujian Tuhan

Posted: 02 May 2011 04:00 PM PDT

Demang tidak ingat sejak bilakah PAS mula menggunakan solat hajat bagi tujuan mencari kebenaran dalam politik.

Yang Demang ingat ialah sejak Anwar Ibrahim disingkir sudah banyak kali solat hajat dilakukan. Kata PAS, untuk mencari kebenaran.

Demang setuju sangat-lah dengan solat hajat itu asalkan ia dilakukan dengan ikhlas agar Allah Taala serlahkan kebenaran.

Demang masih ingat solat hajat ketika Anwar baru disingkir ialah bagi memohon Allah Taala menunjukkan kebenaran siapakah yang bersalah: Mahathir atau Anwar?

Maka dalam diam rakyat pun mula tertunggu-tunggu untuk melihat bencana apakah yang akan berlaku pada Dr Mahathir yang memecat Anwar.

Hari berganti minggu, minggu berganti bulan namun tiada apa-apa yang berlaku kepada Dr Mahathir bahkan dilihat bertambah sihat.

Bagi mengubat rasa kecewa, beberapa pemimpin PAS mengeluarkan kenyataan bahawa bala Allah tidak berlaku serta merta. Bahkan akan mengambil masa setelah beberapa tahun.

Maka, bulan berganti tahun dan tahun bertukar menjadi bertahun-tahun. Kini sudah melangkaui dekad yang baru. Tun Mahathir yang sudah melepasi usia 80an semakin sihat dan mampu pula terlibat dengan pelbagai program kebajikan di peringkat antarabangsa seperti jihad di Palestin.

Manakala Anwar Ibrahim dilanda pelbagai musibah termasuklah meringkuk selama lebih 6 tahun di dalam penjara.

Mungkin PAS tidak perasan tetapi rakyat sememangnya tidak pernah lupa. Rakyat melihat kesan solat hajat tidak menyebelahi Anwar Ibrahim bahkan bekas pemimpin nombor dua UMNO itu semakin berserabut.

Itulah sebabnya kerusi PAS makin merosot dari semasa ke semasa. Kini PAS cuma mampu meraih 23 kerusi berbanding 87 milik UMNO melalui PRU12.

Itupun dalam keadaan UMNO dilihat amat lemah! (padahal yang lemah ialah parti komponan BN bukan Melayu).

Kemudian PAS menganjurkan solat hajat lagi. Tidak lama selepas itu seorang anak muda tampil membuat laporan polis dengan dakwaan diliwat. Kes tersebut masih dalam proses perbicaraan hingga kini. Anak muda bernama Saiful tersebut malah sudahpun melakukan sumpah laknat. Setakat hari ini keadaannya masih sihat walafiat.

PAS terus melakukan solat hajat dan tidak lama selepas itu, bukti terbaru skandal seks Anwar melibatkan rakaman video bukan sahaja tersebar secara meluas malah pengadunya juga tampil dengan sumpah sekiranya dia bercakap bohong maka Allah Taala akan melaknatnya.

Demang rasa PAS perlu menerima hakikat bahawa Anwar bukan-lah lelaki anugerah Tuhan. Barangkali PAS perlu bertanya kembali, adakah kehadiran Anwar di pihak pembangkang suatu anugerah atau sebenarnya satu ujian Tuhan bagi menguji ketulusan perjuangan PAS?

DIMENSI

Posted: 03 May 2011 11:46 AM PDT

DIMENSI


Omegay: Anuwar wajib jalani terapi sex!..kasi pukau sama diaa!

Posted: 03 May 2011 07:00 AM PDT


Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini mengetepikan desakan terbaru "Datuk T" yang menuntut Ketua Umum Pakatan Rakyat itu menjalani ujian poligraf berhubung isu rakaman video seks yang didedahkan Mac lalu.

Ketua Pembangkang itu (gambar) ketika ditanya mengenainya menjawab desakan tersebut sebagai "bukan isu."

Selain itu, pada sidang media yang diadakan petang ini, Anwar lebih banyak berdiam diri apabila diajukan soalan berhubung rakaman video seks itu.

Sebaliknya persoalan-persoalan yang ditanya wartawan dijawab Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menyifatkan upacara sumpah laknat ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah "tidak betul" kerana tidak mengikut syariat Islam. - TheMalaysiainsideanuwarass


Hj hadi jadi jurukeypow, tukang penafian, balaci sodomi? selepas geng ketat dia si wally slipau dah takde cara nak pusing lagi macamana nak selamatkan tongkeng anuwar akhirnye dia serender dan menyerahkan tugas 'mencusi dosa' kepada Hj hadi.

Gelagat Mat King Leather yang diam membisu ketika sesi soal jawab bersama wartawan menimbulkan lebih banyak kesangsian terhadap dirinya. Sebelum ni assmin bermati2an tak membenarkan kekaseynya menjalani ujian poligraf.



Kalau ikut pandangan aku sebenarnya aku pun tak stuju ujian poligraf di jalankan kerana ujian tersebut kurang berkesan dan individu yang menjalani ujian itu masih boleh menipu tanpa dapat di kesan. Tapi itu pendapat aku je la.

Tapi masih ada cara lain untuk mengetahui sama ada anuwar menipu atau tak. Dengan menggunakan kaedah hipnosis. Tentu ramai pakar hipnosis di Malaysia yang boleh melakukan ujian tersebut ke atas anuwar. itu pun kalau anuwar masih ade baki telow lagi la

Bagaimanapun pakar2 tersebut harus di pastikan tahan lasak dan tak mudah goyah bile berdepan anuwar al totey panjang. bukan apa..takut dia plak jadi mangsa anuwar! huhuhu

Tapi kalau tak jalan jugak..anuwar kene 'kasi' la buah krandut dia supaya nafsu menatang dia tak membuak2 lagi kehkehkeh

p/s: hmmm heran apsal anuwar 'sex maniac' berahim tak nak kawin lagi sedangkan dia mampu? >;]

Omegay: keberanian Dato Trio adalah ketakutan Mat King Leather!

Posted: 02 May 2011 10:10 PM PDT

Belum pun habis pencacai2 anuwar bersilat menangkis serangan di FB dan blog hasil dari perbuatan bos mereka kini Eskay menjanjikan satu lagi kejutan minggu depan dan anuwar bakal tekezut berok...kita tungguuuuuuuu kehkehkeh >|D


Pure Shiite

Posted: 03 May 2011 11:19 AM PDT

Pure Shiite


Cinatocrasy: The Battle of Affirmative Action against the Bamboo Network and Resource Mobility in a Globalised Economy

Posted: 02 May 2011 12:09 PM PDT

Rajahmas

Posted: 03 May 2011 11:19 AM PDT

Rajahmas


Solat hajat tolak fitnah tak berkesan... kini Taichi tolak fitnah diamalkan

Posted: 03 May 2011 07:57 AM PDT


Tak tau lagi macamana nak dedahkan bukti salah laku Ketua Umum Pakatan Rakyat ini...Mati-mati penyokong mereka percaya Anwar difitnah.

Kes perbicaraan Anwar dalam mahkamah ditangguh sampai 50 kali.. Bila diajak bersumpah muhaballah katanya tak ikut syariat Islam.. Bila dedah video katanya orang lain mirip dirinya.. Sebut pasal DNA katanya tak ada kaitan kes.. Suruh saman tak ada respon sampai sekarang.. Bila Husam Musa cadangkan buat ujian poligraf, dia kata non-issue pula...

Tak pernah terdetikkah dalam hati itu untuk rasa hairan kenapa Anwar bertindak demikian?

Datuk Eskay bersedia jalani ujian poligraf untuk membuktikan dakwaannya, tetapi Anwar terus mengelak sehingga sekarang. Agaknya jika ada kaedah hipnosis di negara kita pun Anwar akan terus mengelak. Teruskanlah mengelak, akan sampai waktunya nanti dia terperangkap dan tidak dapat buat alasan lagi.

Panas! Siapa yang Islam....Shamsul AMK atau Tian Chua... ?

Posted: 03 May 2011 12:10 AM PDT


Apabila Tian Chua dengan beraninya menyeru umat Islam supaya saling berbantah di dalam masjid pada hari Jumaat.... Salah siapa?

Kemudian disusuli tindakan Shamsul Iskandar yang membuat kecoh di Masjid Amru pada hari tersebut. Dia adalah orang sama dalam video di bawah (sebelah hujung kiri).. Nampak tunduknya lagi rendah daripada Anwar. Kalau nak dibandingkan, Karpal tak tunduk pun...

Inilah orang yang kononnya lagi tahu bab qazaf dan sumpah muhaballah dalam Islam...



Tok Guru patut buat solat istikarah bukan solat tolak fitnah kalau nak cari kebenaran... Cuba jelaskan, amalan Islam jenis apakah yang seperti ini?

Layakkah Shamsul, Tian Chua mempertikaikan sumpah laknat yang dilakukan oleh Datuk Eskay pada hari tersebut? 

Anwar mahu bersumpah...

Posted: 02 May 2011 07:03 PM PDT



Berani kerana Benar, Takut kerana Salah...

Maaflah kualiti video agak daif sikit. Apapun, ia adalah bukti Anwar sememangnya akan ikut bersumpah jika dia benar-benar dianiaya dan dituduh berbuat sesuatu yang mengaibkan.

Tetapi kenapa tidak bersumpah sahaja jika tuduhan terhadapnya adalah fitnah? Apakah dengan mengelak bersumpah akan lebih meyakinkan rakyat bahawa dia telah difitnah?

Jangan putar belit perkataan sumpah jika takut untuk bersumpah. Jangan 'spin' kepada Allah. Pada Rajahmas jika Allah hendak menunjuk, tiada sesiapapun boleh lari dengan perbuatan jahatnya yang mengaibkan daripada diketahui orang.

PEJUANG BANGSA

Posted: 03 May 2011 11:08 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Kerajaan DAP Pulau Pinang memang kerajaan penipu & pembohong !

Posted: 03 May 2011 07:54 AM PDT







Hari ini bermulanya  sesi perbahasan usul terima kasih ucapan TYT YDP PP dan pihak pembangkang yang terdiri 11 Adun BN memulakan sesi bahas usul .  


Pemangku Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Hilmi Yahya  memulakan sesi bahas ini dengan membidas kerajaan DAP diketuai Ketua Menteri Pembohong No 1 negeri ini , Lim Guan Eng yang masih gagal menunaikan janji manifestonya selepas 3 tahun memerintah .


Memang kerajaan DAP ini sewajarnya digelar kerajaan penipu dan rakyat P.Pinag harus sedar dari terus dikencing oleh puak2 parti rasis ini . 





Kerajaan pimpinan DAP Pulau Pinang hari ini dibidas kerana masih gagal menunaikan beberapa janji dalam manifestonya walaupun telah mengambil alih pentadbiran daripada Barisan Nasional (BN) lebih tiga tahun lalu.


Datuk Seri Dr Hilmi Yahaya (BN-Teluk Bahang) berkata kerajaan negeri di bawah pimpinan Ketua Menteri, Lim Guan Eng (DAP-Air Putih), masih belum menunaikan janji pilihan raya umum 2008 lalu dengan sepenuhnya.


Antara janji yang belum ditunaikan ialah pemansuhan tol Sungai Nyior di Butterworth dan memberikan bonus RM6,000 setahun untuk keluarga berpendapatan kurang daripada RM2,000.


"Selain itu, mereka juga janji hendak buat pilihan raya kerajaan tempatan padahal mereka sudah tahu enakmen itu sudah dimansuhkan di peringkat (kerajaan) pusat," katanya ketika membahaskan usul terima kasih kepada Yang Dipertua Negeri Pulau Pinang Tun Abdul Rahman Abbas kerana merasmikan persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN), di sini, hari ini.


Katanya, kerajaan negeri juga gagal untuk mengotakan janjinya untuk menyelamatkan Kampung Buah Pala, mengisytiharkan aset Exco dan menghapuskan caj parkir pada waktu malam.


Beliau berkata rakyat masih tertanya-tanya bilakah janji-janji manis yang diumum sebelum pilihan raya itu akan mampu ditunaikan.Hilmi juga menggesa kerajaan negeri mencari jalan untuk mengatasi masalah harga rumah di Pulau Pinang yang mendadak naik sejak beberapa tahun kebelakangan ini.


Ini bagi memastikan mereka yang berpendapatan rendah dapat membeli rumah sendiri," katanya.

Kerajaan regim DAP P.Pinang bohong tidak terima pemulangan duit warga emas

Posted: 03 May 2011 01:29 AM PDT



Kerajaan rasis chauvinis DAP yang  paling celaka dalam sejarah negeri ini terus berbohong di dalam Sidang DUN Pulau Pinang hari ini apabila menyatakan masih belum menerima sesen pun duit hasil  pemulangan wang oleh golongan warga emas .

Ini dimulakan oleh Adun DAP Sg Puyu Phee Boon Poh yang berkata bahawa kerajaan negeri masih belum terima duit pemulangan dari warga . 

Tetapi pembohongan DAP ini dibidas oleh  Adun BN iaitu Datuk Seri Dr  Hilmi Yahya di dalam sidang media di luar dewan bahawa  sebanyak RM23,700 yang dipulangkan oleh warga emas telah dikreditkan ke akaun Bendahari Kerajaan Negeri pada 22 Disember lalu.

Jelas sekali ,  kerajaan regim chauvinis DAP  telah kantoi dengan pembohongan ciptaan mereka . Tujuan mereka mudah iaitu mahu memburukkan UMNO kononnya merompak duit warga emas tetapi gagal sama sekali . 




Terdahulu, Pengerusi Jawatankuasa Kebajikan, Kesihatan, Masyarakat Penyayang dan Alam Sekitar, Phee Boon Poh, berkata kerajaan negeri masih belum menerima sebarang pemulangan wang itu daripada golongan warga emas.

Katanya, setiap warga emas yang ingin memulangkan wang dan menarik diri daripada program itu perlu mengisi Borang Pemulangan Sumbangan Warga Emas RM100 (Borang 1).

"Sehingga 14 April tahun ini, kerajaan negeri masih belum menerima sebarang pemulangan atau permohonan untuk menarik diri daripada mana-mana kawasan Dewan Undangan Negeri," katanya menjawab soalan lisan Tan Cheong Heng (DAP-Padang Lalang).

Tan ingin tahu jumlah warga emas yang menarik diri daripada program itu seperti yang didakwa pembangkang dan jumlah yang menarik diri mengikut DUN.Phee berkata, hanya pemulangan wang melalui saluran rasmi iaitu menggunakan Borang 1 akan diterima kerajaan negeri.

Beliau berkata, sehingga 1 September tahun lalu, jumlah pendaftaran warga emas yang direkodkan adalah 107,668 orang manakala daripada Januari hingga 7 April tahun ini, jumlah pendaftaran warga emas adalah 114,665 orang.

Sementara itu, ADUN Teluk Bahang, Datuk Seri Dr Hilmi Yahaya, pada sidang media di luar dewan berkata, wang sebanyak RM23,700 yang dipulangkan oleh warga emas telah dikreditkan ke akaun Bendahari Kerajaan Negeri pada 22 Disember lalu.

"Kutipan itu adalah usaha daripada badan bukan kerajaan dan bukannya UMNO. NGO kemudiannya menyerahkan wang itu kepada UMNO untuk dipulangkan kepada kerajaan negeri," katanya.

Beliau turut mempertikaikan tindakan kerajaan negeri yang hanya memberikan sumbangan RM100 kepada warga emas yang berdaftar sebagai pengundi. - BERNAMA

Keretapi Bukit Bendera kelolaan kerajaan DAP jadi mimpi ngeri buat pelancong

Posted: 02 May 2011 05:21 PM PDT



Cakap tak serupa bikin !  Itulah  al kisah hari pertama pembukaan keretapi baru Bukit Bendera yang diuruskan Perbadanan Bukit Bendera bawah kerajaan regim DAP rupa-rupanya indah khabar dari rupa . 


Sudah lah tambang keretapi pun naik dari RM 4 ke RM 8 , tetapi nak beratur amik tike kena berjam-jam lagi.  Ini adil ka ???   Selain itu , naik atas pulak tidak ada apa-apa perubahan pun dan baru hanyalah keretapi . 
Nampak jelas Perbadanan Bukit Bendera yang ditubuhkan oleh kerajaan regim DAP gagal berfungsi dengan baik menguruskan perkhidmatan keretapi Bkt Bendera ini .  Sepatutnya mereka kena buat kaunter banyak bagi memudahkan pembelian . 


Selain itu, pelancong juga merungut tiada apa-apa yang menarik dan perubahan dilakuakn di atas Bukit Bendera . Nak buat perubahan apa macamana... kerajaan regim DAP ini kedekut dan tidak buat pembangunan apa  pun di atas sana untuk dijadikan tempat tarikan pelancong  . Semua di atas itu hasil tinggalan pembangunan yang dibuat kerajaan BN . 


 KPI Perbadanan Bkt Bendera ciptaan DAP hari ini FAILED  !! 






Hari ini merupakan hari pertama Bukit Bendera di sini dibuka semula kepada orang ramai selepas setahun ditutup berikutan kerja-kerja menaik taraf perkhidmatan kereta api ke puncak bukit tersebut.Sepatutnya ia memberikan kegembiraan kepada pengunjung ke kawasan yang menjadi salah satu ikon pelancongan bagi negeri ini.

Namun, ramai yang pulang dengan hampa kerana apa yang disajikan seolah-olah tidak berbaloi dengan wang ringgit dan keringat mereka.Tinjauan Utusan Malaysia mendapati pengunjung terpaksa berbaris panjang sejauh 100 meter dan menunggu kira-kira dua jam untuk membeli tiket serta menaiki kereta api.

Malah, untuk sampai ke pusat pelancongan itu dari pusat bandar, penulis terperangkap hampir dua jam dalam kesesakan lalu-lintas berikutan tempat letak kereta tidak mencukupi.Seorang pengunjung dari Perak, Amirjit Singh berkata, pada mulanya dia begitu teruja untuk datang ke situ untuk menikmati udara nyaman di samping mencuba kereta api baru.

"Malangnya semua itu hanya imaginasi manis sahaja kerana saya terpaksa beratur berjam-jam bagi mendapatkan tiket.


"Bila sampai di atas pula, tiada apa yang baru. Yang baru cuma kereta api," ujarnya kepada Utusan Malaysia.

Perbadanan Bukit Bendera (PHC) hari ini membuka semula kawasan pelancongan tersebut kepada orang ramai selepas Kementerian Pelancongan menyerahkan projek naik taraf Bukit Bendera kepada anak syarikat kerajaan DAP Pulau Pinang itu pada 19 Mac lalu.

PHC mengenakan tambang baru sekali ganda iaitu RM8 bagi dewasa dan RM4 untuk kanak-kanak.

Sebelum ini, tambang yang dikenakan adalah RM4 bagi dewasa dan RM2 untuk kanak-kanak.Pelancong asing pula dikenakan tambang RM30 bagi dewasa dan RM15 untuk kanak-kanak.Menurut Amirjit lagi, pihak pengurusan Bukit Bendera sepatutnya mengambil serius perkara ini dan bukan hanya mengutamakan hasil pendapatan semata-mata.

"Pengunjung mahu menjadikan lawatan ke sini sebagai nostalgia, tapi satu kenangan manis pun saya tak dapat," jelasnya.

Kakitangan awam, Saiful Lizan Ibrahim, 38, pula berkata, dia kecewa kerana banyak kemudahan awam yang sepatutnya disediakan oleh PHC belum disiapkan.Sebagai contoh, menurutnya, kedai cenderahati juga belum disiapkan dan ia sudah tentu mengecewakan pelancong khususnya dari luar negara yang mahu mengabdikan kenangan mereka ke situ.

"Sepatutnya mereka perlu tunggu kesemuanya siap dengan lengkap, kemudian barulah buka kepada orang ramai.


"Tempat letak kereta pun tak cukup hinggakan saya sekeluarga terpaksa tunggu dua jam untuk mendapatkan tiket," katanya dalam nada kecewa.

Sementara itu, pelancong dari India yang hanya mahu dikenali sebagai Himanshu pula memberitahu, dia terkejut dengan kadar tambang baru berkenaan.

"Saya pernah ke sini beberapa tahun dulu, dulu tiketnya tidak semahal ini malah kereta api juga bergerak perlahan dan saya dapat menyaksikan keindahan alam sekitar dari kaki bukit hingga ke puncak bukit," katanya.


"Tapi kereta api baru ini terlalu laju sehingga saya tidak dapat menikmati apa yang saya pernah nikmati dulu," ujarnya.

Pelancong dari Amerika Syarikat, Gautam Kanwar pula menjelaskan, hasrat untuk membawa rakannya mungkin terpaksa dipendamkan kerana tiketnya yang mahal selain tiada daya tarikan di situ.

"Saya sendiri rasa malu untuk membawa rakan saya ke sini.


"Sepatutnya kawasan ini menjadi tempat paling menarik untuk dikunjungi," jelasnya.

IPOHMALAY

Posted: 03 May 2011 09:51 AM PDT

IPOHMALAY


چارا ممچهکن ڤرڤادوان چينا

Posted: 03 May 2011 05:50 AM PDT

اورڠ ملايو ڤرلو بيجق ممچه ڤڽاتوان اورڠ چينا هاري اين. اين کران ڤڽاتوان مريک يڠ تيدق کيت تاڠني هاڽ اکن ممبواتکن اورڠ چينا منجادي لبيه بسر کڤالا.

چارا ترباءيق دالم ممچهکن اورڠ چينا اياله دڠن ممبري ستاتوس بوميڤوترا کڤد اورڠ-اورڠ چينا يڠ لايق.

والاوڤون جک مريک اڠݢن منريما ستاتوس بوميڤوترا اين، اي ڤاتوت دبريکن باݢي ممچهکن اورڠ چينا کڤد دوا.

کيت تيدق ڤرلو تاکوت سکيراڽ چينا بوميڤوترا مرمڤس حق يڠ اد ڤد کيت کران سݢالا-ݢالنيا برساندرکن ڤرينسيڤ حکوم.

ڤميليکن هرتا باݢي بوميڤوترا دان بوکن بوميڤوترا بوليه دتاڠني دڠن تيدق ممبنرکن هرتانه-هرتانه دبلي سچارا برللواسا.

هاڽ دڠن چارا اين، اورڠ ملايو اکن منداڤت کاونتوڠن سمولا دان ڤد ماس يڠ سام، داڤت ممستيکن ڤلواڠ-ڤلواڠ يڠ ترسديا دکاول سبايقڽ دان ايکونومي يڠ ترلالو کاڤيتاليس ڤرلو دتاڠني.

سياڤاکه چينا يڠ بوليه دبوميڤوتراکن؟ سوده تنتوله مريک د کالڠن اورڠ چينا يڠ فصيح بربهاس ملايو، ڤنداي برڤنتون، هيبت برشعير، دان تيدق برمينت لاݢي دڠن کبودايان چينا مريک لاݢي.

Imej Tampal Sahkan Osama Laden Watak Ciptaan Yahudi

Posted: 03 May 2011 01:37 AM PDT

Desas-desus bahawa Osama Laden sebagai watak ciptaan Tahudi dan Amerika semakin jelas apabila imej yang dikeluarkan semalam memaparkan teknik edit yang sangat mengantoikan.

Separuh wajah jenazah ditindih dengan separuh lagi imej Osama Laden yang sebenar dan ia tersebar ke merata pelusuk dunia.

Agenda memperbodoh-bodohkan penduduk dunia dengan 'Osama bin Laden' barangkali kini cuba ditamatkan dengan kenyataan Obama bahawa 'Keadilan Telah Ditegakkan'.

Tetapi yang jelas terpampang ialah, imej tempelan bagi memperlihatkan ianya adalah Osama sedangkan imej yang ditampal ke atas muka jenazah yang telah rosak itu kelihatan tidak tercela dek kehancuran yang dialami oleh bahagian muka jenazah.

Sama ada mereka bodoh, atau mereka sengaja memperbodohkan khalayak dengan sesuatu yang jelas menipu. Jika dahi, kening dan mata hancur serta ditarik otot yang mati hingga merubah bentuk, bagaimana hidungnya tegak berdiri? giginya rapi tersusun, malah uban janggutnya juga tersusun indah dan kulitnya pula merupakan kulit orang hidup yang tidak pucat?

Akhbar Cina Semakin Melampau

Posted: 02 May 2011 11:07 PM PDT

Telah teman katakan, akhbar Cina adalah agen pemanipulasi yang baling berbahaya di negara ini. Tidak hairanlah kerajaan Indonesia, Thailand dan Filipina mengawal ketat akhbar ini. Di Singapura, mereka turut dijaga lebih ketat.

Tetapi sikap Malaysia yang terlalu memanjakan Cina telah membuatkan akhbar Cina besar kepala. Sangat menghairankan apabila Cina-Cina ini telah merasakan hidup mereka bagai najis dijalanan dengan melakukan penentangan hebat ke atas pemerintah.

Atau mungkin Cina-Cina di Malaysia telah cukup kaya sehinggakan berlakunya corak pengundian yang cenderung berpatah balik ke belakang.

SEKIRANYA ORANG CINA MAHU BERPATAH BALIK KE BELAKANG, ORANG MELAYU PERLU JUGA BERPATAH BALIK KE BELAKANG BAGI MENILAI SEMULA SYARAT KEWARGANEGARAAN YANG BERUSIA 56 TAHUN ITU!!!

Hanya 56 tahun lalu, kaum Cina diberi kerakyatan besar-besaran dengan identiti Cina dikekalkan.

Perlu diingat, VIETNAM yang merupakan jiran CHINA sendiri tidak memanjakan kaum CINA di VIETNAM dan semangat VIETNAM itu sendiri diterap kepada orang-orang CINA di negara tersebut bagi melindungi kepentingan orang VIET.

CINA di negara ini jelas sekali cuba dikepalai oleh pihak yang salah dan mahu mencipta PERGADUHAN dan mahu meruntuhkan PERNIAGAAN ORANG CINA MEREKA SENDIRI dengan harapan, masa depan mereka selepas itu lebih baik!! Inilah merbahayanya CINA hari ini jika dilihat putaran masa membawa zaman KOMUNISME ke hari ini.

Jika orang CINA memandang zaman belakang sebelum penyatuan disokong, PANDANGLAH SEKALI STATUS ANDA PADA KETIKA ITU. ANDA BUKAN WARGANEGARA PADA KETIKA ITU!

Maka masalah-masalah zaman itu dengan sendirinya akan mengikut fikiran Cina sewarga di negara ini, untuk menjelma dalam kehidupan hari ini.

Surat Khabar Cina

Satu surat khabar cina, penolong pengarang telah menghina orang melayu secara terang terangan dengan mengatakan melayu kaum pemalas, perkauman dan ingin menjahanamkan ekonomi cina. Seorang muaalaf cina , saudara baru kita berbangsa cina telah menulis di ruangan kolum pembaca, telah menerangkan secara terperinci sikap kurang ajar dan biadap surat khabar cina tersebut dimana surat khabar ini selalu mengelurkan kenyataan perkauman dan penghinaan terhadap orang melayu dan institusi orang melayu deperti Institusi DiRaja, PDRM, SPRM, Tentera dan lain2 tanpa sebarang tindakan oleh Kementerian Dalam Negeri dan menteri dayus dan pondan, hishamuddin.

Hishamuddin kalau setakat keluar kenyataan mulut tanpa tindakan tidak ada gunanya, jangan berlaku lagi 13 mei nanti, baharu hendak bertindak. Janganlah sibuk hendak menjaga periuk nasi dan kedudukan politik tanpa sebarang tindakan walaupun tidak popular, tetapi menjamin keamanan Malaysia daripada sikap biadap kaum cina terutama DAP dan surat khabar tersebut, Sin........

Pedulikan kaun cina yang racis dan tidak mengenang budi, lebih baik bantu kami kaum bumiputera yang tidak berbelah bagi mengundi UMNO

- http://g4umno.blogspot.com/2011/05/surat-khabar-cina.html

Dd i n b u n g a

Posted: 03 May 2011 07:41 AM PDT

Dd i n b u n g a


BUNUH ALTANTUNYA KELUAR DARI MULUT ANU WAR DIKATA BETOI, BERZINA DENGAN CHINADOLL BERBUKTIKAN VIDEO DIKATAKAN FITNAH!!!! TAK KARUT KE?????

Posted: 03 May 2011 12:54 AM PDT


Acap kali terkeluar dari mulut Anu War semasa berdepan dengan wartawan dan media menyebut DS Najib dan Rosmah membunuh Altantunya, tuduhan itu disebut apabila Anu War di asak dengan berbagai - bagai soalan maka untuk mengelak ayat Altantunya akan tersembur keluar, macam ada yang tak kena je, adakah hidup Anu War dah dihantui oleh Altantunya je, tido pun bermimpikan hantu Altantunya.

Walhal kes tersebut sudah dibicarakan, dan paling mengemparkan Raja Petra Sahabat terbaik Anu War sendiri sudah pecah tembelang bahawa konspirasi untuk memburukkan DS Najib dengan Altantunya ini di cipta oleh Anu War kerana nak sekat DS Najib jadi PM, lagi sedap cerita beberapa nama seperti Nik Nazmi, Din merican dan Let. Kol. Azmi Zainal Abidin pun dikaitkan terlibat dengan konspirasi Anu War, faktanya,,,, tiada sebarang bukti, atau CCTV, atau klip Video, atau saksi mengenai kes Altantunya, BERMAKNA APA YANG KELUAR DARI MULUT ANU WAR ADALAH FITNAH SAMA SEKALI.

Berbanding pula dengan Kes Liwat Saiful, tuan punya badan mengaku dan mendakwa dan disertakan pula dengan bahan - bahan bukti, di periksa pula secara saintifik oleh pakar - pakar dan 16 Mei 2011 kelak akan kita ketahui kebenarannya.

Berbanding pula lagi Video Seks terlarang, melibatkan bukti tuan badan yang mengaku bersekongkol dengan Anu War, malah kawan karib dan akrab sepusat sepusing Anu war sendiri yang membuat pendedahan, dan telah membuat sumpah laknat di dalam Masjid, berpegangkan Al Quran disaksikan para imam, tok siak, tok bilal, tok - tok kariah Masjid, ini bukti bervideo, adakah ini pula yang dikatakan Anu War FITNAH berbanding hanya cakap keluar dari mulut Anu Wa, DS Najib bunuh Altantunya?????????????

p/s teman tak rela diri dan keluarga serta keturunan teman di perbodohkan oleh manusia bernama ANU War.

BIAR TETAPKAN PRINSIP LAWAN UMNO, TAPI PAS WAJIB KELUAR PAKATAN!!!!

Posted: 02 May 2011 09:47 PM PDT


PENULIS BARU - BARU INI SEMPAT MEMBUAT SOALAN CEPUMAS SECARA RAMBANG TERHADAP VIDEO SEKS ANU WAR YANG TERSEBAR DI YOUTUBE DARIPADA 10 ORANG BERBANGSA CINA, 5 ORANG MERASA AMAT MALU DENGAN SI PELAKU, 2 TAK AMBIL TAHU, MANAKALA 3 LAGI ISTILAHKAN SEBAGAI HAK INDIVIDU PELAKU.

APA YANG HENDAK TEMAN BINCANGKAN DISINI MENGENAI 3 DARI 10 MENGANGGAP IA "HAK INDIVIDU PELAKU" BERMAKNA APABILA MELIBATKAN SEKS HARAM IA ADALAH HAK MEREKA, MUNGKIN PADA PENDAPAT TEMAN 1) KERANA ITU SUDAH MENJADI AMALAN KEPADA MEREKA DAN IA ADALAH NORMAL KEHIDUPAN MEREKA ATAU 2) AGAMA MEREKA TIDAK MELARANG, ATAU PUN 3) SENTIMEN SOKONGAN MEREKA KEPADA ANU WAR.

SEBAB ITU JIKA CHUA SOI LEK MELETAK JAWATAN TETAPI DAPAT MEMENANGI KERUSI PRESIDEN MCA MALAH CSL MENGATAKAN "PERKARA YANG DILAKUKAN ITU PUN JUGA BIASA DILAKUKAN OLEH ORANG LAIN, CUMA SAYA TIDAK BERNASIB BAIK", INI DILIHAT BAHAWA MASYARAKAT CINA TIDAK MENJADIKAN SEKS HARAM INI SATU KESALAHAN ATAU DOSA.

DALAM KES ANU WAR, DAPIG DILIHAT SELAMBA DENGAN ISU TERSEBUT, MALAH DAPIG JUGA DILIHAT DAPAT MEMPENGARUHI RAKAN DALAM PAKATAN SEPERTI PAS, JIKA KITA LIHAT PAS AGAK TERPENGARUH DAN SERBA SALAH DALAM MEMBUAT KENYATAAN, MALAH ADA PEMIMPINYA YANG BERDIAM DIRI, INI BOLEH DIANGGAP PAS SUDAH MENGADAIKAN PRINSIP KEISLAMAN NYA DEMI MENDAPAT SOKONGAN DARI KAUM CINA.

APA PUN TEMAN TERINGAT KEMBALI APA YANG TELAH DIDIDIK KEPADA TEMAN OLEH IBU BAPA SERTA GURU DAN USTAZ SEJAK DIBANGKU SEKOLAH HINGGA KE DEWASA INI BAHAWA BERZINA DALAM ISLAM ITU HARAM DAN DOSA BESAR.

DISINI PAS TERNYATA TELAH MENODAI KEPERCAYAAN AHLI - AHLINYA DAN TELAH MENCABUL PRINSIP ASAL PERJUANGAN PARTI MEREKA DENGAN MEMPERTAHANKAN SEKS HARAM YANG DILAKUKAN OLEH ORANG ISLAM SENDIRI MALAH PEMIMPIN MEREKA.

OLEH YANG DEMIKIAN SERUAN DS NAJIB TUN RAZAK, SELAKU SEORANG ULIL AMRI, PERDANA MENTERI TELAH MEMBUAT SERUAN DEMI KEBAIKAN UMAT ISLAM ITU SENDIRI AGAR TIDAK TERPALIT DENGAN DOSA YG DILAKUKAN OLEH MANUSIA LAIN, "PAS KELUARLAH DARI PAKATAN", PAS HARUS MENYAHUT SERUAN INI KERANA INGAT MENGINGATI ANTARA UMAT DITUNTUT DALAM ISLAM.

SOKONG BN ATAU TIDAK BUKAN POKOKNYA, YANG PENTING PAS HARUS KELUAR DARI PAKATAN YANG NYATA MEROSAKKAN IMAN MEREKA MALAH HARUS MUHASABAH DIRI, TENTANG LAH UMNO DAN BN JIKA ITU YANG MENJADI PEGANGAN, TETAPI PAS HARUS JUGA MENENTANG MEREKA YANG MELAKUKAN KEMUNGKARAN DAN MAKSIAT, BARU LAH ISLAM ITU DIPANDANG TINGGI DAN UMAT TIDAK TERPESONG.

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 03 May 2011 03:49 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Karpal dendang Anwar ...Siapa PuSingh?

Posted: 03 May 2011 01:48 AM PDT


Kicik-Kicik Lembu Jaga
* Korus:
Kicik-kicik lembu jaga
Sudah besar masuk askar
Sudah pencen bank jaga
Satu senapang, peluru dua
Kicik-kicik lembu jaga
Ada misai, tarak janggut itu kucing
Ada janggut, tarak misai itu kambing (Anwar Ibrahim?)
Ada janggut, ada misai itu brader singh
Di depan kasi, dia suka belakang pusing

* Korus

Pagi-pagi, dia jaga itu lembu
Malam kalu, dia perah itu susu
Depan belakang, dia juga boleh satu
Itu dia kita panggil bulldozer baru

* Korus

Hospital dalam, dia kerja doktor juga
Perut sakit, kepala pening boleh jumpa
Kalau injek, belakang mesti jaga2
Takut-takut, itu jarum besar punya

* Korus

Polis dalam, dia ada sarjan kerja
Api merah jalan, dia tangkap juga
Tak bleh settle, tak bleh cakap marah juga
Kalau mahu itu boleh belakang kira

* Korus

Tak ada duit, jangan susah boleh jumpa
Tak ada banyak, tapi mesti sepuluh dua
Tak boleh bayar, kita boleh bikin cerita
Bunga settle itu pokok ada juga

* Korus

Kalau bongkok belakang mesti jeling2
Ekzos tutup itu badan kasi pusing
Takut2 belakang ada itu brader singh
Nanti langkah panjang, berak senang, mata juling

* Korus

Kecik-kecik dia suka bola hoki
Sudah besar dia main bola rugbi
Kicik-kicik dia makan itu capati
Sikit besar dia hantam itu todi

* Korus

Ini lagu nyanyi ada gurau juga
Tak mau marah tak mau hantam sama saya
Saya nyanyi bikin abang hati suka
Komplen mari, saya kena buang kerja...

bumiyang

Posted: 03 May 2011 03:48 AM PDT

SENJALIZA

Posted: 03 May 2011 03:25 AM PDT

SENJALIZA


"AYUNAN POLITIK"

Posted: 02 May 2011 07:02 PM PDT

 "Kita tidak harus lalai dalam perjuangan kita, kerana dalam politik ini ada ayunannya, di sini

ISUNYA IALAH MARUAH..

Posted: 02 May 2011 06:29 PM PDT

SUMBER: di sini


DSWA kadang kata dah lihat, kadang kata tak pernah lihat, dia kata belum pernah lihat, kadang kata dah lihat..DIA TAK KONSISTAN dalam soal ini. DSWA hanya konsistan dalam isu PERCAYA BAHAWA lelaki dalam video itu BUKAN SUAMINYA..

Tetapi bila tak tingok!! macam mana nak cam? Mereka yang tingok dan lihat dengan mata dan mata hati dah membuat pengesahan samada dalam hati atau diucapkan...Dia adalah "suami" dan pelanggan kepada wanita yang melacur. Negara ini BUKAN MAIN HIKAYAT CHIPSMORE!

Isunya ialah KITA TAK BOLEH BERPEMIMPIN KEPADA ORANG YANG TAK BERMARUAH ATAU RUNTUH MARUAHNYA. as simple as that!!

 RELATED
PAS Pula Tak Percaya yang ini!

Ohpolitik!™

Posted: 03 May 2011 03:24 AM PDT

Ohpolitik!™


"PAS Jika UMNO Ajak Masuk SYURGA pun demo tokse!!!"

Posted: 02 May 2011 04:47 PM PDT

"PAS Jika UMNO Ajak Masuk SYURGA pun demo tokse!!!" Itulah keluhan orang melayu Kelantan yang dah jemu dengan tindak tanduk PAS yang semakin tidak endahkan "Negara Islam dan Hudud" yang menjadi dendangan PAS dulu. 

Jika MCA memberikan kata dua bahawa PAS supaya tidak meneruskan hasrat Negara Islam, DAP apa kurangnya. Jangan kata meneruskan hasrat negara Islam, sebut Negara Islam dalam konvensyen Pakatan Rakyat pun DAP sudah tidak keruan. Penyudahnya PAS tunduk jer dengan kemahuan DAP.

Demi perpaduan kuasa politik melayu dan Islam terus terpelihara, biarlah MCA dan Gerakan berpisah dengan UMNO di bawah BN pun aku setuju, janji politik melayu bersatu kembali. Jika kita berpecah belah dengan fahaman politik yang berbeza menyebabkan kuasa politik melayu lemah.

Ingatlah orang melayu! Orang Melayu hanya ada Kuasa Politik bagi mempertahankan apa yang tertulis dalam perlembagaan. Cina telah sah kuasai ekonomi negara, kini kuasa politik negara pula menjadi hasrat mereka. Jika kita terus dengan ego dan tidak mahu bersatu, pastinya cina akan naik memimpin negara. Adakah itu yang kita mahukan?

Untuk rekod, DAP baru sahaja menunjukkan taringnya di Pilihanraya Negeri Sarawak. Penyatuan cina terbukti bila kita lihat tiada senggeta diantara DAP, MCA dan Gerakan. Jika ada pun mereka akan sattlekan secara aman. Bijaknya cina tidak seperti melayu. Berdemo sana sini, Takbir sana sini, bermusuhan sana sini, berpecah belah, last-last cina yang naik.

Fikirkanlah melayu! 
Kita hanya ada politik yang tidak kuat mana, ekonomi kita masih jauh kebelakang!
Cina dah konfrem pegang ekonomi negara, politik mereka semakin kuat!
India juga gundah gulana, tiada politik, tiada ekonomi, yang ada cuma jadi orang tengah juga!

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 03 May 2011 03:12 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


VIDEO BEST : BERSUMPAH = SESUMPAH ... PUSING-PUSING = ANAK GUAM KARPAL SING ... Itulah B.A.B.I ...

Posted: 02 May 2011 05:45 AM PDT

CAKAP MACAM WARAK RUPANYA KUTU BARHAK ! Layan video BEST di bawah ni !...


ADALAH DIINGATKAN KEPADA SEKALIAN PEMBACA YANG BUDIMAN ...  100 perkara yang Anuwar Al Juburi Wal Zina Amoi China sebut dimana-mana ceramahnya ... 101 perkara yang ANDA TIDAK PATUT PERCAYA kepadanya ! ...

BERSUMPAH = SESUMPAH ...
PUSING-PUSING = ANAK GUAM KARPAL SING ...
MANA MAU LARI ? ...
BAMBOO RIVER SEDIA MENANTIMU ... PENIPU BESAQ!



AloQStaQ
02 May 2011
8:45 Mlm

tunku

Posted: 03 May 2011 03:03 AM PDT

tunku


Abang Jo should be given the special task to plan and develop Sarawak.

Posted: 02 May 2011 09:05 PM PDT

BN to develop all areas — Abang Jo

KUCHING: Barisan Nasional (BN) is committed to develop all areas in Sarawak, including those that fell to the opposition.
Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) deputy president Datuk Amar Abang Johari Tun Openg said the success in the recent State election meant the people trusted the government.
"Even though we lost in places contested by Sarawak United People's Party (SUPP), we will work hard for mutual future, based on the Malaysia constitution. This is the holy document that we must hold in carrying out our duties," Abang Jo said at a thanksgiving dinner for Satok constituency on Saturday.
BN won 55 out of 71 seats contested. PBB won all seats contested, SUPP (six), PRS (eight), and SPDP (six).
Abang Jo who is also Satok assemblyman said the recent polls showed not all youths support the opposition.
"It also proves that youths are with us to fight what is needed in the area and in Sarawak. Therefore, we must continue to work harder for our welfare," he said.
Also present was Semariang assemblywoman Sharifah Hasidah Sayeed Aman Ghazali, Pantai Damai assemblyman Dr Abdul Rahman Junaidi, Demak Laut assemblyman Dr Hazland Ghazali, Santubong MP Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar and Petra Jaya MP Datuk Fadillah Yusof.

tunku : we agree with Abang Jo that BN must develop all areas in Sarawak but the emphasize or priority should be given to the rural areas compare to town like kuching,sibu and miri. spend more money in rurals and small towns like mukah,lawas etc.Abang Jo should be given the special task to plan and develop further the state as he will be the successor and the new cm.

Free wifi in Penang with very limited access

Posted: 02 May 2011 09:00 AM PDT

Free Wi-Fi A Waste And Deception, Says Gerakan Youth Chief

GEORGE TOWN, May 2 (Bernama) -- The free wi-fi service provided by the DAP government in Penang is a waste and a deception because it could not be fully uitilised and only available in non-strategic areas, said Gerakan Youth chief Oh Tong Keong.
"Chief Minister (Lim Guan Eng) announced the facility could be used within a radius of 100 metres of wi-fi routers but even within 20 metres, access cannot be made in housing estates and areas with large numbers of people. This is a waste," he told a press conference here Monday.
Earlier, Oh and his deputy H'ng Khoon Leng had made field tests on the free wi-fi facility in Lorong Argyll here.
Oh added that the state government should first get its act together on this first phase of its free wi-fi offering before embarking on its grand plan of the second phase which will cost RM8.49 million, involving the installation of 750 wi-fi routers.

tunku : the free wifi is just for show. the accessibility/connectivity is not important as the cm himself is busy in other states affair than in penang.he is currently in sarawak celebrating the 12 seats won by dap. administrating penang is not that important to him.penang cm spending precious time in sarawak for party celebration.hail the penangites who voted for him.after all the cm gave this project without open tender(direct nego).i was in penang last week and it was so frustrating in getting this free wifi even at the jetty.

Taipingmali (tm)

Posted: 03 May 2011 01:44 AM PDT

Aspirasi Bangsa

Posted: 03 May 2011 01:38 AM PDT

Aspirasi Bangsa


Masa nak memantat tak ikut Syariah!!!

Posted: 03 May 2011 12:44 AM PDT

Rakyat kecewa Barang ANUwar naik

Posted: 02 May 2011 10:07 PM PDT

Dato Eskay Terima Cabaran Hussam Musa Jalani Ujian Poligraf!!!

Posted: 02 May 2011 04:20 PM PDT

Sahabat-Gunung

Posted: 03 May 2011 01:34 AM PDT

Sahabat-Gunung


Pimpinan DAP Dicabar Buktikan Mereka Tidak Amalkan Konsep “Hitlerisme”

Posted: 02 May 2011 11:45 PM PDT


Kerajaan negeri DAP hari ini dicabar untuk berterus terang dengan segera memberi penjelasan apakah mereka sebenarnya mengamalkan konsep "Hitlerisme" yang mengutamakan kaum-kaum tertentu.

Meskipun sebelum ini kerajaan DAP Pulau Pinang dengan gahnya melaungkan kononnya mengamalkan pentadbiran bersih, cekap dan telus namun hakikatnya laungan itu sekadar retorik kosong semata-mata.

Sebagai contoh Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman mendedahkan hanya 14.9 peratus lesen perniagaan yang diluluskan oleh pihak berkuasa tempatan (PBT) di negeri ini pada tahun lalu diagihkan kepada peniaga Melayu.

Tegasnya angka tersebut adalah rendah jika dibandingkan dengan orang Melayu yang merangkumi 45.1 peratus daripada jumlah keseluruhan penduduk di negeri ini.

Beliau menjelaskan kaum Cina merupakan yang paling ramai diberikan lesen perniagaan, manakala kaum India juga sedikit.

"Justeru, UMNO ingin bertanya kepada kerajaan DAP Pulau Pinang, apa langkah drastik yang positif boleh dilakukan mereka bagi menambah jumlah lesen berniaga untuk orang Melayu."

"Ramai lagi orang Melayu yang tidak dapat lesen niaga. Adakah mereka (kerajaan negeri) mengamalkan konsep Hitlerisme iaitu hanya kaum tertentu diutamakan sedangkan kaum-kaum lain ditindas atau dipinggirkan," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas mempengerusikan Mesyuarat Perhubungan UMNO negeri, di sini, Isnin malam

Hadir sama timbalannya, Datuk Musa Sheikh Fadzir dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang juga Bendahari UMNO Pulau Pinang, Tan Sri Nor Mohamed Yakcop.

Zainal Abidin berkata, beliau mempunyai maklumat mengenai pengagihan lesen tersebut, namun enggan mengulas lanjut.

"Biarlah Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang jelaskan sendiri," ujarnya.

SILA EDARKAN ! Sin Chew Daily, Ting Hien 'super rasis' !!

Posted: 02 May 2011 10:38 PM PDT

Sumber: MiM

Sila baca dan edarkan artikel di bawah yang di tulis oleh seorang mualaf. Sungguh menarik:-

KARIM CHAN
Ipoh, Perak

SEBAGAI seorang mualaf yang boleh membaca akhbar-akhbar Cina di negara ini, saya sangat kesal dengan tulisan Timbalan Pengarang Sin Chew Daily, Tay Ting Hien yang bersifat 'super rasis'.

Hujah-hujah beliau dalam artikel bertajuk 'Awak siapa?' dalam ruangan Sudut Pendapat halaman 24 pada 25 April 2011 terutama ketika 'menyerang' Utusan Malaysia dan orang Melayu, bagi saya adalah sangat cetek dan sudah ketinggalan zaman.

Penulisan yang mendakwa Utusan Malaysia dan orang Melayu bersifat perkauman, bagi saya hanya sesuai ditulis pada zaman dinosaur dan pada masa sekarang ia sebenarnya tidak bernilai satu sen pun.

Tiada siapa yang wajar menuduh orang Melayu dan syarikat akhbar kaum itu bersikap perkauman kerana sejarah telah membuktikan nilai budi orang Melayu yang secara semula jadi bersikap bertolak ansur dan sentiasa menolong tanpa mengira kaum.


Kerana sikap terbuka orang Melayu ini, kita lihat ekonomi dan sistem pendidikan orang Cina di Malaysia terus berkembang maju. Kerana sikap inilah, maka MCA dan Gerakan dapat berada dalam gabungan politik Barisan Nasional (BN) untuk bersama-sama mentadbir negara.

Dalam artikel itu, Ting Hien menuduh Utusan Malaysia dan orang Melayu bersikap perkauman manakala kaum Cina adalah sebaliknya. Ia sebenarnya hanya mengulangi tuduhan sama yang dibuat pemimpin-pemimpin DAP sebelum ini.

Beliau memberi contoh seorang pemandu lori, Ong Kim Koon, 52, yang dianggapnya sebagai wira dalam membantu sepasang suami isteri Melayu yang cedera parah tersepit dalam kenderaan dalam kemalangan jalan raya di Jalan Lingkaran Tengah Dua (MRR2) dekat Tesco Ampang, 14 April lalu.

''Dalam kejadian pada tengah malam itu, Zainal Mohammad Yusoff, 45, dan isteri, Rosamiah Hashim, 38, cedera parah. Kim Koon segera turun daripada kenderaan dan mengangkat Zainal ke bahu jalan.

''Apabila kembali mahu menolong Rosamiah, tiba-tiba sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) dengan laju melanggarnya dan dia terseret beberapa meter. Pemandu MPV tersebut yang kemudiannya di kenal pasti sebagai seorang pemuda Cina terus memecut meninggal tempat itu,'' tulisnya.

Dengan pertolongan itu, Zainal dan isterinya selamat manakala Kim Koon meninggal dunia setelah kedua-dua kakinya yang terpaksa dipotong dijangkiti kuman.

Apakah agenda tersembunyi Ting Hien menjadikan kejadian itu sebagai bahan utama dalam penulisannya sambil menyifatkan sikap yang dipamerkan Kim Koon itu sebagai hebat dan luar biasa? Sedangkan ia adalah perkara lumrah yang terjadi dalam masyarakat Malaysia.

Kenapa tidak ditulis kisah-kisah pengorbanan orang Melayu membantu kaum Cina ketika kebakaran, banjir dan kemalangan. Ketika rusuhan kaum 1969, ramai juga orang Melayu yang memberikan perlindungan kepada sahabat-sahabat mereka yang terdiri daripada kaum Cina di kediaman masing-masing.

Satu perkara lagi yang menimbulkan kemusykilan saya adalah kenapa beliau mempersoalkan, adakah Utusan Malaysia melaporkan berita mengenai jasa Kim Koon itu.

''Kim Koon seorang rakyat Malaysia yang berhati perut dan berperikemanusiaan, dia tidak mengenal warna kulit, yang dia kenal adalah nyawa manusia,'' tulisnya.

Sikap mempersoalkan hati budi orang Melayu hanya akan menimbulkan perasaan tidak senang kaum itu. Ini akan menyebabkan orang Melayu bertindak balas termasuk tidak menyokong calon MCA dan Gerakan.

Jika ini berlaku, sudah tentu ramai calon MCA dan Gerakan yang bergantung nasib kepada undi Melayu akan kalah. Jika ini berlaku, ia hanya akan menguntungkan DAP.

Saya juga kesal dengan sikap Ting Hien yang menyifatkan orang Melayu yang mempertahankan hak mereka sebagai golongan yang membawa hujah perkauman bodoh dan mengabaikan sifat tolong-menolong.

Sikap menggelar pihak lain dan tindakan yang dilakukan golongan itu dengan ungkapan 'bodoh' jelas mencerminkan nilai peribadi penulis yang bersifat rasis dan memandang rendah kepada orang lain.


Bagi saya pola sokongan masyarakat Cina yang semakin berubah untuk menyokong DAP adalah berpunca daripada hasutan-hasutan akhbar Cina terutamanya Sin Chew Daily. Anehnya perlakuan sama tidak pula menjadi amalan akhbar-akhbar Cina di negara lain.

Kerana hasutan seperti ini, saya sendiri tidak lagi membenarkan anak-anak membaca akhbar berkenaan.

Dalam pada itu, saya masih tertanya-tanya kenapa Sin Chew Daily memberikan terlalu banyak ruang kepada pemimpin pembangkang untuk menulis.

Terbaru membabitkan tulisan Ketua Menteri Pulau Pinang yang juga Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang disiarkan dalam ruangan Sudut Pendapat di halaman 36 pada 23 April 2011.

Tulisan bertajuk 'Keadilan dan kebenaran tidak perlukan pengalaman' memuji parti itu kerana berjaya menarik bekas pimpinan muda MCA, golongan belia dan wanita jelita untuk menjadi calon pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak Ke-10 lalu.

Guan Eng mendakwa DAP berjaya berbuat demikian kerana dasar perjuangan parti itu berlandaskan kepada keadilan dan kebenaran.

Ketua Menteri Pulau Pinang itu turut berhujah, dakwaan BN bahawa pemimpin parti itu tidak berpengalaman memerintah negeri dan negara tidak boleh diterima kerana perjuangan untuk menegakkan keadilan dan kebenaran tidak memerlukan pengalaman.

Bagi saya kesempatan yang diberikan kepada pemimpin DAP untuk menulis bertujuan mewujudkan imej positif parti itu di kalangan masyarakat Cina sekali gus memastikan ia mendapat sokongan padu ketika pilihan raya umum nanti.

Sebagai kesimpulan, segala artikel yang disiarkan Sin Chew Daily sebenarnya mempunyai agenda tersembunyi, sarat dengan unsur-unsur perkauman dan tidak boleh dipercayai sama sekali

Jentera Pemuda Perlu Guna Strategi “Retain And Regain”- Razali Ibrahim

Posted: 02 May 2011 09:20 PM PDT


Jentera Pemuda UMNO perlu menggunakan kaedah 'mempertahan dan mendapatkan kembali' kerusi yang menjadi milik UMNO dan yang dikuasai pembangkang sebagai strategi dalam usaha memenangi pilihan raya umum akan datang, demikian menurut Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Datuk Razali Ibrahim.

Jelas beliau melalui kaedah itu sayap berkenaan perlu menilai kekuatan dan kelemahan di sesebuah kawasan yang bakal ditandingi sebelum merangka strategi yang sesuai untuk menang.

Beliau yang juga Timbalan Menteri Belia dan Sukan berkata, kaedah yang berbeza perlu digunakan di tempat yang menjadi kubu kuat Barisan Nasional (BN) berbanding kawasan yang hendak ditawan daripada parti pembangkang.

"Di tempat yang kita ada sokongan kuat sudah tentu kaedah berbeza dilaksanakan berbanding tempat yang kita nak mencuri perhatian dan menarik undi yang terlepas," katanya.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan mesyuarat Pemuda UMNO Bahagian Kuala Pilah di sini, Isnin.

Tambahnya untuk berjaya dalam pilihan raya akan datang, strategi 'retain and regain' (Mempertahan dan mendapatkan kembali) kerusi terlibat perlu dilaksanakan.

Benarkah OSAMA Wujud Atau Sekadar Konspirasi US

Posted: 02 May 2011 04:47 AM PDT


Hari nie kecoh 1dunia bahawa Osama Ben Laden telah dibunuh oleh tentera US.... Persoalannya kini, benarlah Osama wujud, benarkah Osama telah mati dibunuh oleh tentera US hari nie?

Kalau US terus melabel Osama sebagai pengganas yang telah membunuh lelaki, wanita dan kanak-kanak.... bagaimana pula dengan Israel si haram jadah ....

Benarkah US hebat kerana berjaya membunuh Osama, benar-benar hebatkah Obama untuk membunuh Osama ...

Pada pandangan aku, apa yang dikhabarkan oleh media barat hari nie sekadar satu permainan US untuk menakluk dunia, untuk menakut-nakutkan dunia bahawa mereka adalah POLIS DUNIA.

Lihat sahaja hari nie, apabila berita Obama mati dibunuh tentera US sahaja, harga minyak dunia jatuh..... ini semua spekulasi untuk meningkatkan semula ekonomi US...

Dalam masa yang sama, adakah ini juga usaha Obama untuk menunjukkan powernya, kuasanya untuk mempertahankan jawatan Presiden US..... Dia berusaha menonjolkan dirinya sebagai wira US sekarang.....

Fikir-fikirkanlah. Hargailah keamanan dan kedamaian yang telah kita nikmati selama ini.

Mari Kita Sama-Sama Mendoakan Misi Pelayaran Solo Rachell Corrie

Posted: 02 May 2011 04:10 AM PDT


Esok, sahabat-sahabat kita akan melakukan pelayaran solo (The Spirit of Rachell Corrie) ke Gaza pergi dan balik dan moga mereka berjaya menempuh segala halangan sepanjang misi bantuan kemanusiaan ini.

Semoga Allah swt senantiasa memberkati setiap perjalanan dan urusan yang kita laksanakan demi agama, bangsa dan tanahair...

Sikap Tidak Hormati Adab Berpakaian Di DUN Perak Satu Pencerobohan Secara Halus

Posted: 02 May 2011 03:39 AM PDT

PAPA GOMO

Posted: 03 May 2011 01:08 AM PDT

PAPA GOMO


Keling Hindraf Nafikan Lelaki Porno Adalah Anwar Ibrahim

Posted: 03 May 2011 12:38 AM PDT

Hindraf Keling Paria Kepundek Anak Haramjadah

Pelaku dalam video seks bukanlah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, kata Setiausaha Agung Parti Hak Asasi Manusia (HRP) P Uthayakumar selepas menonton daripada CD yang diterimanya melalui pos pada 29 April lalu.

Seperti yang dilaporkan Malaysiakini walaupun menonton CD tersebut beberapa kali selepas menerimanya melalui Pos daripada Thailand, dia mengesahkan bahawa lelaki dalam video tersebut bukan Anwar walaupun ada persamaan dengan Anwar.

HINDRAF KELING PARIA ni cakap siapa nak percaya? Macam ni lah be, kalau benar bukan Anwar Ibrahim apa kata Anwar Ibrahim SAMAN Dato ESKAY dengan segera. Rakyat pun tak keliru dengan hal ni. Saman cepat jelas lah di minda rakyat Malaysia bahawasanya Anwar Ibrahim di Fitnah. Amacam?

Lagi satu nak Khabar kat semua, yang dok kata Lelaki dalam Video Seks tu bukan Anwar Ibrahim hanya pemimpin Pakatan yang tergolong dalam mereka yang Taksub kepada Anwar Ibrahim sahaja. Rakyat pun tak pernah kata lelaki dalam Video Seks itu Bukan Anwar Ibrahim sebaliknya memohon penjelasan dari Anwar Ibrahim dalam hal ini.

Untuk memudahkan kerja maka adalah baik jika CD Seks Anwar Ibrahim di sebarkan ke seluruh pelusuk Tanah air agar mana mana rakyat yang melihatnya dapat membuat kesimpulan di dalam pemikiran masing masing siapa Pelakon Lelaki dalam Video Seks tu. Amacam?



Sedang Di Edarkan.........


Psssttt...Keling Paria Hindraf ni cakap aku rasa elok SEMBELIH je Hindraf ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

HANGAT - Video Skandal Nizar Bekas Menteri Besar Perak Pula Tersebar

Posted: 02 May 2011 09:30 PM PDT


Nizar Lambai



Emmm aku malas nak ulas panjang dengan si Nizar Lambai ni, tapi aku nak cakap sikit je.

Nizar bekas MB Perak ni sebenarnya Bingai. Biasalah pemimpin Pakatan pembangkang ni bukan tahu buat kerja untuk rakyat pun. Depa ni hanya tahu SPIN dan FITNAH terhadap kerajaan sahaja. Cer tanya Nizar selama dia dok jadi MB Perak apa dia dok buat?

Apa pun Tahniah kepada Pengarah SPRM Dato Seri Abu Kassim ni, aku paling suka bila dia kata
" Contoh Yb Nizar Tiba tiba baru dua tahun dah buat rumah Juta Juta di Perak"

Ha ha ha Aku suka Part ni sebab part ni sebenarnya memang Benar, Nizar Lambai tak sampai dua tahun dah boleh buat rumah Jutaan ringgit. Emmm duit dari mana? Dari Kerajaan Langit Ayah Pin ke? He he he


Psssttt...Nizar ni bukan layak jadi MB pun, tapi kerana sanggup jadi Barua DAP maka dia lah yang di pilih.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Berani Kah Hussam Musa Cabar Nik Aziz Jalani Ujian Poligraf

Posted: 02 May 2011 06:10 PM PDT




Dato Ezskay Abdullah telah menyahut cabaran Hussam Musa untuk menjalani ujian Poligraf bagi memastikan Dato Eskay tidak berbohong dan bercakap benar dalam isu Seks Video Anwar Ibrahim. Gomo memang dari awal dah menjangka pasti akan ada sahaja kenyataan dari Pemimpin Pembangkang yang cuba mempertikaikan kreability Eskay Saksi dalam Video Seks Anwar.

Gomo juga nak mencabar Hussam Musa agar turut sama menjalani ujian Poligraf berhubung isu skandal Wang RM6 Juta dalam Projek Ternakan kambing Janapari yang telah di songlap Hussam Musa. Dah berapa kali Gomo keluarkan isu ini yang mana jelas terdapat penyelewengan yang berlaku dalam Projek Ternakan Kambing Janapari.

Ke mana Hussam Musa bawa wang RM 6 juta yang telah di berikan oleh Nik Aziz Nik Mat? Oleh kerana Nik Aziz Nik Mat juga terlibat dalam hal ini maka Gomo juga mencabar Nik Aziz Nik Mat menjalani Ujian Poligraf menjelaskan apakah Benar atau tidak Wang Rakyat RM6 Juta telah di berikan kepada Hussam Musa dalam Pembayaran buat Projek Kambing Janapari.

RM 6 Juta bukan sikit dan pastinya seluruh rakyat Malaysia juga ingin tahu ke mana wang tersebut pergi. Nak kata wang tersebut di gunakan untuk pembayaran Projek Kambing adalah tidak masuk akal kerana Projek Kambing Janapari telah lama terkubur malah Kandang kambing yang terbina juga telah mula menyembah bumi. Jadi ke mana perginya wang RM6 Juta tu? Di Guna untuk apa Oleh Hussam Musa?

Jika Hussam Musa anak Jantan maka sila lah jalani Ujian Poligraf bagi menentukkan sama ada Hussam Musa atau pun Nik Aziz yang berbohong dalam isu wang Rm6 Juta Projek Ternakan Kambing Janapari. Biar rakyat tahu siapa yang PEMBOHONG.


Psssttt...RM6 Juta tu beb, Wang lesap Projek kambing gagal..Hutang tak bayar....Akhirat sapa nak jawap?

DAP ANTI ISLAMPAS ITU MELAYUUMNO ITU ISLAMANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Papa Gomo vs Papa Homo - Video Seks Full Version

Posted: 02 May 2011 06:30 AM PDT









Demi Rakyat Malaysia

( Maaf video tak berapa Clear sebab dan Upload ke format 3GP.
Nak Clear lagi nanti kita bikin kasi Rakyat Malaysia.)


Psssttt.....Minggu Depan Lagi Pendedahan Akan di Bongkarkan Rancangan Al Juburi Menakluk Malaysia


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


The Unspinners

Posted: 02 May 2011 11:32 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 02 May 2011 11:19 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


KANTOOOIII...!!!!! Memang jelas video ni...

Posted: 02 May 2011 05:21 PM PDT

Memang sempoi vclip ni... gambar jelas lagu pun memang terbaekk... i likeee...

My Longest Yard

Posted: 02 May 2011 11:12 PM PDT

My Longest Yard


Inilah bukti PAS sayang sangat sama DAP..hahahaha

Posted: 02 May 2011 07:26 PM PDT


Inilah dia DAP yang amat dipuja dan disayangi PAS. hehe..
So jangan haraplah PAS nak keluar dari pelukan hangat DAP.


DARUL EHSAN TODAY

Posted: 02 May 2011 11:09 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Yusuf Qurdawi Pun Terlibat Dalam Konspirasi Jatuhkan Anwar

Posted: 02 May 2011 10:11 PM PDT

Apa yang bakal dikatakan oleh barua-barua anwar sekiranya yusuf qurdawi selepas di pertontonkan video anwar itu kepadanya dan dia meminta anwar supaya bersumpah muhabalah, pastinya jawapan yang akan keluar dari mulut sial barua-barua anwar ialah " yusuf qurdawi telah di rasuah oleh umno".

Anwar kerap kata, dia mengambil pandangan dari ulama tersohor itu, kalau yusuf qurdawi suruh dia bersumpah, maka dia akan kata pula, yusuf bukan lagi ulama tersohor dan ulama nik ajis adalah ulama tersohor dalam dunia. itulah anwar, dia akan cuba dan cuba dan cuba pusing apa sahaja yang dia boleh pusing janji dia lepas tengkuk dia sudah la.

Hamlau sekor tu kerap jaja cerita yang yusuf qurdawi kata dia tak bersalah dan tuduhan itu adalah fitnah dalam kes liwat saiful, aku tak tau la sama ada betul yusuf kata macam tu atau anwar saja reka-reka cerita, tapi kalau betul yusuf kata anwar tak salah, soalan aku ialah, mana yusuf tahu anwar tak salah? sudah ke yusuf cek dna anwar sama dengan sample air mani yang ada dalam jubur saiful? atau yusuf ada memiliki satu kuasa mistik yang boleh mentelaah kesalahan seseorang dengan hanya merenung mata orang itu, maka dia tahu orang itu tak bersalah, kalau yusuf ada kuasa macam tu, kenapa yusuf renung mata anwar je, kenapa tak renung mata saiful sekali, biar fair.

Apa pun, pesan aku kepada barua-barua anwar terutama yang berserban sebesar periuk tu, jangan lah di ambil bulat-bulat apa yang dikatakan oleh yusuf qurdawi tu, dia hanya dengar cerita dari sebelah pihak je, aku yakin dan percaya, yusuf qurdawi tak pernah jumpa dan interview saiful yang jadi mangsa liwat tu.

Fatwa Terbaru Nik Ajis: Demostrasi Satu Ibadah.

Posted: 02 May 2011 07:01 PM PDT


Fatwa terbaru yang di keluarkan oleh ulama yang dilantik oleh anwar ibrahim mengatakan, demonstrasi itu satu ibadah, kerana umat islam telah di ajar oleh Rasulullah supaya berdemonstrasi, kata nik ajis lagi, orang islam di ajar Rasulullah supaya berdemonstrasi sebanyak lima kali sehari, seminggu sekali dan setahun sekali, malah kata nik ajis, isteri-isteri Rasulullah juga pernah berdemonstrasi.

Maka pada pahaman nik ajis ni, demonstrasi adalah satu ibadah yang di ajar oleh Rasulullah dan di tuntut dalam islam. mampos la kalau seluruh umat islam dalam dunia ni ikut fatwa bengong nik ajis ni.. lingkup la islam. korang tengok sendiri video nik ajis ni...


Sapa Nak Download Video Anwar Versi 16 Minit, Klik Sini

Posted: 02 May 2011 06:01 PM PDT

Ini video sex terbaru anwar, versi 16 minit, kalau korang tengok selama ni, ada potong pasal senang nak masuk dalam youtube, tapi yang ini versi dari awal ada part yang korang tak tengok dalam video-video sebelum ini, kalau nak download korang klik link di bawah tu...

Video seks anwar versi 16 minit, durasi 6.97 mb, mp4: download

Anwar Tak Perlu Ujian Poligraf, Dia Bakal Mati Disambar Petir.

Posted: 02 May 2011 02:43 AM PDT

Buang masa untuk suruh anwar buat ujian poligraf, manusia hamlau kerbau balau tu elok di sambar petir je, baru dia tahu ALLAH itu benar-benar wujud.

Suruh dia bersumpah pun dia tak nak, seribu satu alasan dia bagi, lagi korang nak suruh dia buat ujian poligraf, silap-silap bila dia kantoi dengan mesen poligraf tu, maunya dia jaja cerita satu malaysia, mesen poligraf tu terbabit juga dalam konspirasi untuk menjatuhkan dia. haaahaaahaaa.

Tak payah la suruh anwar pi cek kadar penipuan dia tu dengan mesen poligraf tu, korang tunggu je dia kena sambar petir.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Kan Aku Dah Kata... CSL Lebih Beriman Dari Anwar..

Posted: 01 May 2011 11:04 PM PDT

Sudah aku katakan dari mula tersebarnya video sex lakonan anwar, yang chua soi lek lebih beriman dan lebih berani dari anwar, kenapa aku cakap macam tu? mehh... kita tengok dua gambar di bawah ni.

Cuba korang perhati betul-betul dua gambar di bawah ni, atas gambar dari video sex chua soi lek dan gambar bawah dari video sex anwar.

Sebaik sahaja keluarnya video sex yang dikatakan orang pelakonnya chua soi lek, dalam tempoh kurang 48 jam sahaja dia terus mengaku "ya lelaki dalam video itu adalah saya" kalau korang tengok gambar tu, csl masih boleh tak mengaku lelaki dalam video itu adalah dirinya kerana image dalam video itu sangat kabur. tetapi sebagai seorang lelaki yang berani buat berani tanggung, dia dengan gentle mengaku lelaki itu adalah diri dia dan sedia melepaskan segala jawatan dalam kebinet.

Dan gambar ini pulak di ambil dari video sex anwar ibrahim, bermula dari awal bulan 4 hingga lah dah masuk bulan 5, mamat dalam video tu tak mengaku yang berbogel itu adalah dirinya, walau pun seluruh rakyat malaysia mengatakan "tengok itu anwar ibrahim la", bukan setakat rakyat malaysia, johari abdul orang pkr sendiri pun kata itu anwar, malah datuk nalla yang pernah supply perempuan untuk anwar memuaskan nafsunya pernah discribe macam mana rupe pelir anwar, itu berberapa tahun sebelum anwar menutuh pelacur cina seperti dalam video itu.

Tidak macam csl, anwar menyalahkan orang lain dengan kata itu semua konspirasi politik untuk jatuhkan saya, konspirasi kepala atuk kau, kau sedap-sedap tutuh pantat pelacur tu, bila dah kantoi kau nak salahkan umno, najib dan tun m, gila ke apa manusia yang bernama anwar ni.

Jadi salah atau tidak kalau aku katakan chua soi lek lebih beriman dari anwar, chua soi lek lebih jantan dari anwar walau pun pelir anwar lebih ummphh dan menjadi kegilaan gay seperti milosuam yang berkali-kali melihatnya. haaahaaahaaa....

Panglima Perang Cyber

Posted: 02 May 2011 11:08 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Terbaru : Sedutan Video Seks Anwar Dengan Iringan Lagu !!!

Posted: 02 May 2011 08:30 PM PDT







Seluar Dalam Merah " China-Doll " Dilelong Dalam Majlis DAP ?

Posted: 02 May 2011 08:08 PM PDT






Mengikut pandangan anda ada sesuatu yang berlaku dalam gambar di atas. Sehelai seluar dalam merah sedang diperagakan atas pentas dengan semua pemimpin yang ada tersenyum.

Adakah ini bukti diambil dari 'China-Doll ' hasil dari permainan DAP untuk mengenakan Anwar dalam kes "China-Doll" demi meluaskan pengaruhnya dalam Pakatan ?

Ingat bahawa Datuk Eskay tidak mengetahui siapa yang meletakkan kamera dalam bilik tersebut. Beliau juga tidak meletakkannya.

Maka boleh jadi ia angkara DAP yang ingin mengkambing hitamkan Anwar agar tetap 'setia' di bawah telunjuk mereka.

Adakah Anwar dan pengikut serta penyokong PAS masih tidak sedar ?

Apa pandangan anda dalam hal ini?

Gambar dipetik dari blog Nasionalis di sini http://nasionalis1982.blogspot.com/ 

Breaking News : USA President Mr Obama Dead @ BBC News ???

Posted: 02 May 2011 07:52 PM PDT





Pada pendapat anda adakah kesilapan ini tidak disengajakan atau disengajakan ???

Ada juga setengah golongan Yahudi tidak puas hati dengan Obama yang berlembut dengan Islam dan adakah ia punca kesilapan di atas terjadi ?

Apa pandangan anda ? Tuliskan sepuas hati di komen di bawah ini


Benar : Amerika Kantoi Bila Gambar Mayat Osama Laden Palsu Dibongkar Blogger !!!

Posted: 02 May 2011 07:23 PM PDT





Gambar sebenar :



Osama sudah lama diburu sejak 10 tahun yang lalu.
Namun kecanggihan teknologi Barat (Amerika dan Britain) nampaknya gagal mengesan Osama hingga kini.

Lalu semalam berita kematian Osama telah dihebohkan dan gambar mayat telah disebarkan.



Namun kepalsuan berita tersebut telah dibongkar.

Cuba perhatikan bagaimana bahagian atas muka yang dicantumkan dengan bahagian bawah muka Osama.


Lagi kupasan menarik lagi jelas sila baca tulisan Malaysian Heaven di sini



Yang jelas : Islam tidak membenarkan kita membunuh kafir kecuali kafir harbi yang menentang Islam dan menolak perdamaian serta bencikan Islam dan ajarannya.

Manakala kafir yang tunduk kepada pemerintahan Islam wajib dipelihara maruah,harta, keturunan mereka sama seperti umat Islam yang lain.


Gempar : Gambar Anwar Ketawa Dengan Eskay - Hubungan Dah Kembali Pulih ?

Posted: 02 May 2011 06:52 PM PDT



kalau tak kenal tentu tak semesra ini. 

Sekarang gambar ini dah mendedahkan bahawa Anwar memang kenal Eskay.

Siapa suruh cakap tak kenal Eskay ? 

Apa lagi mahu pusing lepas ini kita tunggu ! 

ANGIN PERUBAHAN

Posted: 02 May 2011 09:29 PM PDT

ANGIN PERUBAHAN


Bila PAS hendak ceraikan DAP?

Posted: 01 May 2011 09:57 PM PDT

30 April 2011, Presiden UMNO menggesa PAS agar beralih angin dan jangan bekerjsama lagi dengan DAP. Hadi Awang menyambut dengan menyatakan kerjasama dengan DAP dibenarkan oleh agama dan tidak menggadai prinsip Islam (baca sini).

Apa lagi yang hendak disorok oleh Hadi Awang? Semua orang sudah tahu bahawa bila DAP memerintah di Pulau Pinang, sudah banyak perlakuan yang tidak menguntungkan orang Islam berlaku. DAP minta kandang babi RM100 juta di Selangor, DAP minta hapuskan tulisan jawi, DAP gesa hak istimewa orang Melayu yang sudah termaktub dalam perlembagaan dihapuskan, DAP juga pernah cabar PAS untuk langkah mayat mereka dahulu sebelum buat perundangan Islam. Apakah ini semua menguntungkan PAS?

Perbezaan paling ketara adalah PAS hanya jadi parti ketiga dalam Pakatan Rakyat (yang masih belum didaftarkan secara sah). Parti yang menguasai pembangkang adalah DAP bukannya PAS. Tidak seperti UMNO yang menjadi ketua kepada semua 14 parti komponen dalam BN. PAS tidak mampu untuk menjadi khalifah dalam pakatan. PAS hanya tunduk cakap DAP. Bertanding pun hanya diberi 66 kerusi berbanding 222 kawasan parlimen. Tidak cukup kuat untuk menjaga kepentingan orang Melayu dan Islam. Mengapa masih hendak berkawan lagi dengan DAP? Sertailah BN jika itu akan menguatkan lagi orang Islam di Malaysia ini. Ceraikanlah DAP, tunggu apa lagi.

PenangWasabi

Posted: 02 May 2011 09:21 PM PDT

PenangWasabi


SILA EDARKAN ! Sin Chew Daily, Ting Hien 'super rasis' !!

Posted: 02 May 2011 06:38 PM PDT

Sila baca dan edarkan artikel di bawah yang di tulis oleh seorang mualaf. Sungguh menarik:-

KARIM CHAN
Ipoh, Perak

SEBAGAI seorang mualaf yang boleh membaca akhbar-akhbar Cina di negara ini, saya sangat kesal dengan tulisan Timbalan Pengarang Sin Chew Daily, Tay Ting Hien yang bersifat 'super rasis'.

Hujah-hujah beliau dalam artikel bertajuk 'Awak siapa?' dalam ruangan Sudut Pendapat halaman 24 pada 25 April 2011 terutama ketika 'menyerang' Utusan Malaysia dan orang Melayu, bagi saya adalah sangat cetek dan sudah ketinggalan zaman.

Penulisan yang mendakwa Utusan Malaysia dan orang Melayu bersifat perkauman, bagi saya hanya sesuai ditulis pada zaman dinosaur dan pada masa sekarang ia sebenarnya tidak bernilai satu sen pun.

Tiada siapa yang wajar menuduh orang Melayu dan syarikat akhbar kaum itu bersikap perkauman kerana sejarah telah membuktikan nilai budi orang Melayu yang secara semula jadi bersikap bertolak ansur dan sentiasa menolong tanpa mengira kaum.


















Kerana sikap terbuka orang Melayu ini, kita lihat ekonomi dan sistem pendidikan orang Cina di Malaysia terus berkembang maju. Kerana sikap inilah, maka MCA dan Gerakan dapat berada dalam gabungan politik Barisan Nasional (BN) untuk bersama-sama mentadbir negara.

Dalam artikel itu, Ting Hien menuduh Utusan Malaysia dan orang Melayu bersikap perkauman manakala kaum Cina adalah sebaliknya. Ia sebenarnya hanya mengulangi tuduhan sama yang dibuat pemimpin-pemimpin DAP sebelum ini.

Beliau memberi contoh seorang pemandu lori, Ong Kim Koon, 52, yang dianggapnya sebagai wira dalam membantu sepasang suami isteri Melayu yang cedera parah tersepit dalam kenderaan dalam kemalangan jalan raya di Jalan Lingkaran Tengah Dua (MRR2) dekat Tesco Ampang, 14 April lalu.

''Dalam kejadian pada tengah malam itu, Zainal Mohammad Yusoff, 45, dan isteri, Rosamiah Hashim, 38, cedera parah. Kim Koon segera turun daripada kenderaan dan mengangkat Zainal ke bahu jalan.

''Apabila kembali mahu menolong Rosamiah, tiba-tiba sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) dengan laju melanggarnya dan dia terseret beberapa meter. Pemandu MPV tersebut yang kemudiannya di kenal pasti sebagai seorang pemuda Cina terus memecut meninggal tempat itu,'' tulisnya.

Dengan pertolongan itu, Zainal dan isterinya selamat manakala Kim Koon meninggal dunia setelah kedua-dua kakinya yang terpaksa dipotong dijangkiti kuman.

Apakah agenda tersembunyi Ting Hien menjadikan kejadian itu sebagai bahan utama dalam penulisannya sambil menyifatkan sikap yang dipamerkan Kim Koon itu sebagai hebat dan luar biasa? Sedangkan ia adalah perkara lumrah yang terjadi dalam masyarakat Malaysia.

Kenapa tidak ditulis kisah-kisah pengorbanan orang Melayu membantu kaum Cina ketika kebakaran, banjir dan kemalangan. Ketika rusuhan kaum 1969, ramai juga orang Melayu yang memberikan perlindungan kepada sahabat-sahabat mereka yang terdiri daripada kaum Cina di kediaman masing-masing.

Satu perkara lagi yang menimbulkan kemusykilan saya adalah kenapa beliau mempersoalkan, adakah Utusan Malaysia melaporkan berita mengenai jasa Kim Koon itu.

''Kim Koon seorang rakyat Malaysia yang berhati perut dan berperikemanusiaan, dia tidak mengenal warna kulit, yang dia kenal adalah nyawa manusia,'' tulisnya.

Sikap mempersoalkan hati budi orang Melayu hanya akan menimbulkan perasaan tidak senang kaum itu. Ini akan menyebabkan orang Melayu bertindak balas termasuk tidak menyokong calon MCA dan Gerakan.

Jika ini berlaku, sudah tentu ramai calon MCA dan Gerakan yang bergantung nasib kepada undi Melayu akan kalah. Jika ini berlaku, ia hanya akan menguntungkan DAP.

Saya juga kesal dengan sikap Ting Hien yang menyifatkan orang Melayu yang mempertahankan hak mereka sebagai golongan yang membawa hujah perkauman bodoh dan mengabaikan sifat tolong-menolong.

Sikap menggelar pihak lain dan tindakan yang dilakukan golongan itu dengan ungkapan 'bodoh' jelas mencerminkan nilai peribadi penulis yang bersifat rasis dan memandang rendah kepada orang lain.

Bagi saya pola sokongan masyarakat Cina yang semakin berubah untuk menyokong DAP adalah berpunca daripada hasutan-hasutan akhbar Cina terutamanya Sin Chew Daily. Anehnya perlakuan sama tidak pula menjadi amalan akhbar-akhbar Cina di negara lain.

Kerana hasutan seperti ini, saya sendiri tidak lagi membenarkan anak-anak membaca akhbar berkenaan.

Dalam pada itu, saya masih tertanya-tanya kenapa Sin Chew Daily memberikan terlalu banyak ruang kepada pemimpin pembangkang untuk menulis.

Terbaru membabitkan tulisan Ketua Menteri Pulau Pinang yang juga Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang disiarkan dalam ruangan Sudut Pendapat di halaman 36 pada 23 April 2011.

Tulisan bertajuk 'Keadilan dan kebenaran tidak perlukan pengalaman' memuji parti itu kerana berjaya menarik bekas pimpinan muda MCA, golongan belia dan wanita jelita untuk menjadi calon pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak Ke-10 lalu.

Guan Eng mendakwa DAP berjaya berbuat demikian kerana dasar perjuangan parti itu berlandaskan kepada keadilan dan kebenaran.

Ketua Menteri Pulau Pinang itu turut berhujah, dakwaan BN bahawa pemimpin parti itu tidak berpengalaman memerintah negeri dan negara tidak boleh diterima kerana perjuangan untuk menegakkan keadilan dan kebenaran tidak memerlukan pengalaman.

Bagi saya kesempatan yang diberikan kepada pemimpin DAP untuk menulis bertujuan mewujudkan imej positif parti itu di kalangan masyarakat Cina sekali gus memastikan ia mendapat sokongan padu ketika pilihan raya umum nanti.

Sebagai kesimpulan, segala artikel yang disiarkan Sin Chew Daily sebenarnya mempunyai agenda tersembunyi, sarat dengan unsur-unsur perkauman dan tidak boleh dipercayai sama sekali.-UM.

Penang Wasabi..