Barisan Nasional

Dicatat oleh Unknown | | Posted On Khamis, 28 April 2011 at 1:39 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


THE FLYING KICK

Posted: 28 Apr 2011 01:39 PM PDT

THE FLYING KICK


FULL VERSION VIDEO LUCAH ANWAR YANG DIBUANG, MUNCUL BALIK!!!

Posted: 28 Apr 2011 12:02 PM PDT

KLIP VIDEO ANWAR: RUPA-RUPANYA ADA YANG 'TERLEPAS'

Posted: 28 Apr 2011 10:52 AM PDT

KLIP VIDEO LUCAH TERBARU ANWAR: PEMANTAU PKR DAN ANWAR 24 JAM DI YOUTUBE!!!

Posted: 28 Apr 2011 09:30 AM PDT

SUMPAH LAKNAT... DAH JADI MACAM PESTA LAKNAT PLAK DAH!!!

Posted: 28 Apr 2011 08:32 AM PDT

VIDEO ANWAR II: JASA BESAR PAS DEDAHKAN TEMBELANG ANWAR IBRAHIM!!!

Posted: 28 Apr 2011 06:30 AM PDT

VIDEO LUCAH II: BUAT LAPORAN POLIS PUN, ANWAR SEMPAT TEMBERANG LAGI?

Posted: 28 Apr 2011 05:00 AM PDT

Fitnah!!! PDRM Cuba Busukkan nama PAKATAN!!!

Posted: 28 Apr 2011 03:15 AM PDT

SHAMSUL PENDEK DAH MULA BELAJAR IKAT SERBAN DAN PAKAI JUBAH!!!

Posted: 28 Apr 2011 02:00 AM PDT

TORPEDO OOOH MEGA... SAIFUL BAKAL SAHKAN DI MAHKAMAH NANTI!!!

Posted: 28 Apr 2011 12:00 AM PDT

VIDEO LAGI... CUMA KALI INI NIZAR JAMALUDDIN PULA DILUCAHKAN!!!!

Posted: 27 Apr 2011 10:00 PM PDT

VIDEO LUCAH II ANWAR: REAKSI PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT

Posted: 27 Apr 2011 08:00 PM PDT

ELOKLAH PAS PANDANG DARI JAUH SAJA MASALAH ANWAR!!!

Posted: 27 Apr 2011 05:30 PM PDT

Naikkan Gaji... Idea Mantap Yang MENTAL!!!

Posted: 27 Apr 2011 03:00 PM PDT

House PK

Posted: 28 Apr 2011 01:35 PM PDT

House PK


GEMPAR! SAKSIKAN VIDEO PART 3 ANWAR DI BLOG PAPAGOMO

Posted: 28 Apr 2011 10:33 AM PDT

GEMPAR! VIDEO SEKS TERBARU ANWAR SUDAH TERSEBAR DI YOUTUBE!

Posted: 28 Apr 2011 09:55 AM PDT

CILI KASI TARUK! MARI TENGOK VIDEO NIZAR LAHANAT KENA BELASAH KAW-KAW PUNYA!

Posted: 28 Apr 2011 04:00 AM PDT

PANAS BEROMEGA! WAHAI ANUWAR! HOUSE PK CABAR KAU BERSUMPAH BERSAMA-SAMA DATO ESKAY ESOK! ADA BERANI?

Posted: 28 Apr 2011 02:22 AM PDT

GEMPAR! INILAH SEBAB KHAIRY KITOL MARAH KAT PEHIN SRI TAIB MAHMUD!

Posted: 28 Apr 2011 12:39 AM PDT

OMEGA BERKUNYIT! FAKTA YANG MESTI ANDA KETAHUI TENTANG KES LIWAT ANWAR!

Posted: 27 Apr 2011 09:00 PM PDT

CILI KASI TARUK! KORANG NAK KE ANUGERAH OMEGA NI JADI PM LAGI???

Posted: 27 Apr 2011 07:00 PM PDT

PANAS BERAPI! MARI LIHAT KEBODOHAN NIZAR LAHANAT YANG TERLAMPAU!

Posted: 27 Apr 2011 05:00 PM PDT

tun faisal dot com

Posted: 28 Apr 2011 01:22 PM PDT

tun faisal dot com


Cybertroopers berbayar PR guna duit rakyat negeri Selangor? #saveSgor

Posted: 28 Apr 2011 12:52 PM PDT


Blogger Tinggalkan Satu peluru mendedahkan kisah Kerajaan PR Selangor sekali lagi menyalah gunakan wang rakyat untuk gerak kerja politik PR di negeri itu. http://1peluru.blogspot.com/2011/04/duit-rakyat-unt-bela-cybertrooper.html

Sebelum ini heboh dikatakan tentang wang rakyat yang digunakan untuk membayar penginapan perwakilan PKR, menggerakkan demonstrasi jalanan, membiayai biaya peguan ADUN PKR dan membiayai akhbar dan media PR. Hari ini sekali lagi dibuktikan bahawa 'good governance' atau tadbir urus yang baik sebenarnya tidak diamalkan oleh kerajaan PR Selangor.

Apa guna berjanji, jika tidak mahu ditunaikan. Pakatan Penipu Rakyat memang tidak boleh dipercayai!

Takut bermuhabalah - AnuWar mengamuk sakan!

Posted: 28 Apr 2011 05:27 AM PDT

Apalah nasib PKR #Sarawak dan Baru Bian; asyik kena tipu je...

Posted: 28 Apr 2011 05:20 AM PDT




Presiden PKR dan Pengarah Strategi PKR elok letak jawatan saja lah. Bertanding 49 kerusi, menang 3; apa punya miserable failure lah. Bila Ketua Tunggul PKR nak letak jawatan ya? Orang Sarawak - lihatlah penipuan yang berlaku. Jangan dipercaya Parti Lanun aka Parti Kelentong Rakyat!

______________________________________________

Posted Utusan Borneo 26 April, 2011 18:45 PM

PKR Akui Strategi BN Tampilkan Muka Baru Berkesan Di Sarawak

PETALING JAYA, 26 April (Bernama) -- Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada Selasa mengakui strategi Barisan Nasional (BN) menampilkan 18 muka baru untuk bertanding dalam pilihan raya negeri Sarawak ke-10, 16 April lepas, ternyata berkesan.



Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli berkata BN telah membuat tindakan yang betul dengan menampilkan muka baru di kawasan-kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) berkenaan sehingga mengakibatkan PKR kehilangan banyak undi.

"Pada (pilihan raya negeri) 2006 dulu, ada perubahan undi kepada baik kepada PKR atau parti lawan (BN) adalah disebabkan calon di beberapa kerusi itu tidak disukai pengundi.

"Dengan BN menampilkan muka baru di beberapa kawasan baru-baru ini, telah mengakibatkan kita kehilangan banyak undi dan saya akui itu berkesan," katanya dalam sidang media di ibu pejabat PKR di sini, pada Selasa.

Selain faktor calon yang tepat yang dikemukakan BN, beliau juga mendakwa bahawa gejala politik wang yang menular ketika kempen pilihan raya negeri itu juga menyebabkan PKR gagal memperoleh kemenangan yang besar.

"Faktor wang boleh kita lihat contohnya di kawasan Saribas. Kita kalah pada tahun 2006 dengan 94 undi dan salah satu isu besar di Saribas ialah isu wang. BN seperti yang dijangka, dua tiga hari sebelum pengundian mereka edarkan SMS bahawa PKR akan agihkan wang di bilik gerakan kita.

"Jadi dua tiga malam itu ramai pengundi datang minta wang. Bila kita tak boleh bagi dan bukan budaya kita, itu menimbulkan sedikit masalah dan akhirnya di sebelah sana mendapat banyak (undi)," dakwanya.

Sementara itu, menyentuh desas-desus kononnya PAS terlepas peluang menang di salah satu kerusi di Sarawak ekoran pengumuman wakil rakyat Ba'kelalan Baru Bian daripada PKR sebagai bakal ketua menteri sekiranya pakatan pembangkang menang, Mohd Rafizi mendakwa PKR tidak pernah mengumumkan perkara tersebut.

"PKR tak pernah membuat apa-apa pengumuman. Kalau awak pergi periksa semua kenyataan kita, sepanjang kempen kita kekal dengan konvensyen mana-mana parti yang mempunyai banyak (bilangan) kerusi akan jadi Ketua Menteri."

"Berita kononnya bakal ketua menteri adalah Baru Bian jika pakatan menang dibuat oleh YB Chong Chieng Jen dari DAP. PKR tak pernah membuat apa-apa pengumuman," katanya, yang menuding jari ke arah DAP.

Beliau berkata, "Saya tidak mahu komen mengenai kerusi yang ditandingi PAS. tetapi berdasarkan 12 kerusi yang kita tandingi di kawasan Melayu-Melanau, analisis mendapati isu Baru Bian bukan isu dominan."

-- BERNAMA


Read more: http://mukapetang.blogspot.com/2011/04/pkr-tiru-strategi-barisan-nasional.html#ixzz1KnQ62lcc
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike

Anwar, Wan Azizah, Nurul Izzah wajar bersumpah mubahalah di hadapan Kaabah..

Posted: 27 Apr 2011 10:44 PM PDT



Anwar Ibrahim terperangkap kerana banyak persoalan hari ini tidak dapat dijelaskan oleh beliau dengan meyakinkan. Walaupun Saiful, Ummi Hafilda dan Eskay berani bersumpah mubahalah; dan Eskay juga berani menyerahkan DNAnya, namun Anwar masih gagal berbuat demikian. Anak-anak Muda Keliru (AMK) dan budak-budak PR yang kurang cerdas nampaknya semakin kepanasan. Blogger-blogger pro-PR dan pro-Anwar yang rasional nampaknya semakin meninggalkan perjuangan individu yang sia-sia. Mereka merasa tertipu dan tidak sanggup lagi membuta tuli mempertahankan Anwar.

Kepanasan sebab gagal mempertahankan Anwar, Anak-anak Muda Keliru dan budak-budak PR yang masih terhijab dari kebenaran, masih cuba mempertahankan Anwar dan segera mencari loophole untuk melepaskan diri dengan kempen untuk minta Anwar bersumpah di mahkamah syariah. Agenda qazaf yang tidak kena dengan kaedah feqah, tapi dicuba sebagai usaha untuk membebaskan Anwar dari kesilapannya.

Kalau nak bersumpah mubahalah, tidak perlu lah ke mahkamah syariah. Mubahalah boleh dibuat di mana-mana, lebih elok jika mahu jika Anwar hendak bermubahalah di mimbar masjid atau yang paling baik di hadapan Kaabah. Wan Azizah dan Nurul Izzah juga boleh melakukan perkara yang sama.

Selepas bermubahalah, tidak perlu risau; jalani proses siasatan tanpa gentar. Biarkan mahkamah dunia mengadili Anwar dengan bukti-bukti saintifik yang ada. Jangan pula kita menghina Allah, Rasul dan ajaran islam dengan mengatakan bahawa Islam menolak keadilan yang dibuktikan melalui pembuktian saintifk; itu hanya menjadikan Islam dilihat penganut agama lain sebagai agama yang mundur dan terkebelakang.

Akhirnya yang penting bagi seorang Muslim adalah `mahkamah' Allah. jadi Anwar, Wan azizah dan Nurul izzah tidak perlu takut. Bersumpah mubahalahlah beramai-ramai di depan Baitullah!

Banyak yang MCA perjuangkan, kenapa biar DAP yang ambil nama?

Posted: 27 Apr 2011 01:25 PM PDT


Apabila MCA dan Gerakan dilanda krisis dalaman, maka kesan yang dijangka adalah - pemimpin dan ahli MCA akan menumpukan perhatian terhadap soal dalaman parti berbanding usaha mendekati rakyat dan menerangkan apa yang telah diperjuangkan oleh MCA dan Gerakan selama ini menerusi platform Barisan Nasional. Pada waktu yang sama kelemahan jentera MCA dan Gerakan di akar umbi juga menyebabkan DAP begitu mudah mengambil ruang menyebarkan kepalsuan. Malangnya, kepalsuan ini disebarkan oleh akhbar-akhbar Cina yang begitu malas menyelidik kebenaran dan fakta.

Ini Malaysia - walau bagaimana sekali orang menafikan tentang pengaruh kaum dalam politik Malaysia, hakikatnya di Malaysia, majoriti rakyat Malaysia lebih percaya kepada orang dari kalangan kaum mereka berbanding kaum lain. Ruang yang dibiarkan kosong ini telah diisi oleh DAP untuk berbohong. MCA dan Gerakan tidak sewajarnya membenarkan ruang ini diisi oleh pembohong dan di`hijack' oleh parti cauvinis DAP!

Lagi mau cerita mereka bukan rasis dan cauvinis!


Petikan akhbar Nanyang Siangpau - Apa yang dikempenkan oleh DAP di Gelang Patah?
24 April 2011, ms C9

Ketahui Kehendak Rakyat Melalui Suratkhabar Sekolah Rendah Cina, Keadilan, Sama Rata: Teng Chang Khim

23hb JB, Speaker Dewan negeri Selangor Teng Chang Khim berkata, sejak zaman Tun Mahathir berkuasa sehingga tiba kepada Datuk Seri Najib memegang jawatan perdana menteri, pemimpin-pemimpin negara ini asyik bertanyakan apa yang masyarakat Cina mahukan? Sebenarnya, apa yang rakyat mahukan telah selalu tertulis di dalam suratkhabar dan mereka tidak perlu lagi banyak bertanya.

Beliau berkata: kita sering bincangkan masalah sekolah rendah Cina, mahu pihak kerajaan satu politik yang adil, dan mahu cara potongan harga perumahan sama adil pada semua kaum.

Orang Cina Mahukan Maruah

Beliau berkata lagi, jika pemimin negara ini masih lagi tanya soalan yang sama, orang-orang Cina boleh menjawabnya yang kita hanya mahukan maruah.

Beliau berkata demikian semalam di Gelang Patah Johor semasa perjumpaan DAP di Gelang Patah dalam jamuan makan malam dengan slogan "Tukar kerajaan! Harapan masa depan Rakyat".

Pemimpin kenamaan DAP yang turut hadir termasuk Pemimpin Pembangkang di Parlimen Lim Kit Siang, Veteran DAP Chen Ming Sing, Loh Chao Hock, ahli Parlimen Jelutong Ooi Chuan Aun dan pengerusi DAP negeri Johor Dr. Boo Cheng Hou.

Dalam upacara itu, satu upacara penyerahan geran tanah ladang taman orkid di situ kepada parti DAP pusat, serta pada masa yang sama adakan kempen menolak pembinaan janakuasa Neuklear.

Beliau berkata: sejak merdeka selama 50 tahun, ada berapa banyak sekolah rendah Cina telah dibina, kita semua tahu, hanya sebanyak 1284 sekolah sahaja, sebanyak 90 peratus daripadanya telah dibina pada zaman penjajahan British dahulu.


Tidak Perjuangkan Sekolah Rendah Cina

Beliau anggap selepas Merdeka, MCA tidak perjuangkan sekolah rendah Cina, hanya dapat perjuangkan sedikit sahaja bilangan pembinaan sekolah-sekolah Cina, cuma dalam masa dua tahun ini MCA hanya ada perubahan sedikit sahaja untuk sekolah-sekolah Cina.

Beliau berkata, nisbah pertumbuhan sekolah rendah Cina terlalu rendah, semua orang tahu setiap tahun pertumbuhan murid berapa ramai, kerana angka di sekolah rendah Cina boleh dibaca dengan jelas, dan berapa orang cikgu yang diperlukan di SJKC, pertambahan dan bilangannya, boleh diketahui melalui pengiraan biasa sahaja.

Kenapa Timbalan Menteri pelajaran dari MCA, dari dulu sehingga sekarang sudah menjangkau puluhan tahun masih tidak pandai mencongaknya, dan di dalam kementerian pelajaran sendiri pun tidak tahu mencongaknya, latihan guru untuk SJK berlebihan, latihan guru untuk SJKC asyik tidak mencukupi?

Beliau berkata janji-janji DAP bukan untuk seronok didengar sahaja, kami akan kotakan supaya rakyat dapat manfaat dan kepentingan, negeri-negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat, telah melaksanakan polisi-polisi yang memberi keuntungan pada rakyat, itu semuanya contoh yang terbaik yang telah dikemukakan.

MUSLI OLI

Posted: 28 Apr 2011 01:16 PM PDT

MUSLI OLI


BERMULA ATAU BERAKHIR SATU LEGASI BERADA DI PASARAN

Posted: 28 Apr 2011 12:31 PM PDT

Buku Bermula Atau Berakhir Satu Legasi karya Musli Oli dan Dr Kadir Jaafar Phd akan berada dalam pasaran pada hari Khamis 4hb Mei ini. Buku setebal 313 muka ini boleh ditempah terus daripada penulis atau syarikat penerbit.


Tempahan boleh dibuat terus kepada penerbit Rontog Publications. Harga senaskah RM50.00  Cara membuat tempahan akan dimaklumkan.

yang ku dengar dan ku lihat

Posted: 28 Apr 2011 01:11 PM PDT

yang ku dengar dan ku lihat


Anwar Ibrahim menghitung hari.

Posted: 28 Apr 2011 04:57 AM PDT

Angka 16 merupakan satu kecelakaan kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim. Mana tidaknya, merancang untuk menjatuhkan Kerajaan BN pada 16hb. September tapi gagal dan baru-baru ini merancang untuk tumbangkan Kerajaan BN dalam PRN Sarawak juga gagal.

Satu lagi angkat 16 sedang menunggu nasib Anwar Ibrahim setelah Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menetapkan tarikh pada 16hb. Mei 2011 bagi memutuskan sama ada beliau perlu membela diri atau dilepas dan dibebaskan daripada tuduhan meliwat Saiful secara paksa.

Hujah kedua-dua belah pihak sudah pun berakhir, pihak pembela mendakwa bahawa zakar Anwar Ibrahim telah masuk ke dalam dubur Saiful.

Manakala pihak pembela pula berhujah tidak berlaku kejadian liwat secara paksa diantara Anwar Ibrahim dengan Saiful kerana 2 hari selepas kejadian barulah lapuran polis dibuat dan sebelum daripada lapuran polis dibuat Saiful sempat minum kopi dan makan karipap bersama Anwar Ibrahim.

Bagaimana boleh dikatakan paksa selepas "main" boleh duduk minum dan makan bersama dan tunggu masa lebih daripada 48jam baru lapuran polis dibuat, itu pun setelah berjumpa dengan beberapa orang tertentu.

Sekiranya zakar Anwar Ibrahim masuk kedalam dubur Saiful tidak dengan cara paksa bolehlah dianggap berlaku 'homeseksual' iaitu mengadakan perhubungan sejenis atas sifat suka sama suka.

Kalau dalam kes antara lelaki dan perempuan apabila ditangkap sedang berdua-dua suka sama suka mereka itu akan dituduh berkhalwat atau pun mukadimah zina dan jika didapati bersalah kedua-duanya akan dihukum.

Apabila berlaku perzinaan secara paksa yang mana pihak perempuan tidak mengizinkan itu dipanggil rogol. Dan tidak dipanggil rogol sekiranya perempuan itu boleh bersenang lenang, makan minum bersama dan pergi shopping terlebih dahulu dalam masa dua hari barulah buat lapuran polis.

Sekarang Anwar Ibrahim sedang meghitung hari, apakah beliau akan ke Sungai Buloh kerana didapati besalah atau boleh terus bersama penyokong-penyokongnya bagi meneruskan perjuangan yang belum tercapai.

Atau terpaksa tunduk dengan isu 'Video Lucah' yang sedang dipertontonkan kepada masyarakat seluruh dunia yang dikatakan pelakun didalam video lucah itu adalah Anwar Ibrahim sedang berzina dengan seorang gadis Cina.

Cukup sudah 'pakej' hubungan sex yang melibatkan lubang kerongkong, puki dan dubur dikaitkan dengan Anwar Ibrahim. Aduh sungguh mengaibkan. Apakah semua rakyat bersetuju perkara perkara yang mengibkan ini dihalal kerana politik?.

Apakah semua kejadian ini akan dibukukan dan akan menjadi mata pelajaran sejarah yang wajib dibaca oleh murid-murid sekolah akan datang. Jawabnya TIDAK sekiranya PUTRAJAYA diperintah oleh Pakatan Rakyat.

Persoalan sekarang yang menjadi tandatanya. Apabila Anwar Ibrahim akan di PENJARA atau beliau tidak akan meneruskan sisa-sisa hidupnya dalam perjuangan bersama Pakatan Rakyat dan sekiranya ini terjadi.


Siapa akan ganti Anwar Ibrahim mengepalai Pakatan Rakyat?

Jawapannya ikuti blog ini pada 17hb. Mei 2011.

Cucu Tok Selampit

Posted: 28 Apr 2011 01:08 PM PDT

Cucu Tok Selampit


Gambar Ghairah "Super Impose" Ketua Bahagian UMNO Gombak Dijaja Bloggers

Posted: 17 Mar 2011 08:12 PM PDT


Kemaskini 4.50 p.m.:

Kalau hendak tahu siapa jantan sebenar di dalam gambar berkenaan, klik di sini.

Posting Asal:

Kesal dengan keletah segelintir bloggers yang melompat dengan tindakan cybertroopers pembangkang yang mengedarkan gambar di atas, kononnya Ketua Bahagian UMNO Gombak berfoto menghairahkan bersama "perempuan simpanan"nya. Saya mula melihat gambar ini di "wall" laman sosial Facebook pengikut tegar Anwar  Ibrahim, Bumiputera Berjaya awal petang semalam, yang identiti sebenar beliau ada di dalam simpanan kami seperti nama, alamat, IC, nama anak-anak, nama isteri dan sebagainya. 

Gambar ini seterusnya beredar dengan pantas di blog-blog. Kita faham, gambar sebegini pasti dapat menaikkan "rating" pembaca sesebuah blog. Namun, kita lupa bahawa apa yang kita lakukan adalah lebih kepada menyemarakkan fitnah, memandangkan gambar berkenaan tidak tulen, walaupun kedua-dua individu di dalam gambar berkenaan wujud di dunia nyata.

Kita akui gambar "superimpose" berkenaan hampir sempurna. Gambar di atas lebih baik dari apa yang cuba dilakukan oleh YB Tian Chua ketika cuba memburukkan DS Najib dengan foto Altantunyanya. Wanita di dalam gambar tersebut adalah benar, masih hidup dan rapat dengan KB berkenaan. Cumanya, imej beliau yang lantang melawan pembangkang, aktif  mengadakan program di Gombak dan diwar-warkan akan bertanding menetang YB Azmin Ali di Parlimen Gombak perlu dimusnahkan dan diburuk-burukkan oleh pihak pembangkang. Baik bagi cybertroopers pembangkang mahupun di kalangan cybertroopers mesra Kerajaan, saya amat tidak bersetuju dengan tektik memualkan dan meloyakan dengan melakukan fitnah sebegini.


Cuba lihat gambar kedua. Cantiknya "cropping cut" yang dilakukan di sekitar pipi kanan KB berkenaan yang kononnya, Ketua Bahagian UMNO Gombak. Hampir sempurna, namun masih ada kesan "potongan" masih jelas kelihatan.

Cuba pula lihat gambar yang pertama, warna mukanya yang agak gelap dan hitam manis tidak selari dengan warna badannya yang agak kuning langsat. Saya pernah bersalam dengan KB Gombak. Tanggannya agak gelap dan bukan seperti budak-budak coffee boy Anwar Ibrahim. Kalau pembaca-pembaca saya rajin, cuba lihat video-video ceramah beliau di Youtube dan bandingkan sendiri tonasi warna tangannya.

Kesimpulannya, Anwar Ibrahim sepatutnya membeli software yang lebih baik dan mahal dan menyuruh budak-budak Pakistannya yang berada di US dan UK untuk menghasilkan kualiti dengan lebih baik, bermutu dan sempurna. Cuba lagi ya tuan-tuan di dalam fitnah seterusnya.

Kedah Ke KL - MctHeory

Posted: 28 Apr 2011 01:08 PM PDT

Kedah Ke KL - MctHeory


LAGI GAMBAR BUKTI NYATA ANWAR DI VIDEO SEKS!!

Posted: 28 Apr 2011 06:26 AM PDT

Perbezaan perut, sewaktu bogel dan ketika memakai seluar.. 

Ishh.. bukan muka Anwar kah tu?

Klik untu lebih jelas.. tengok muka sapa tu?

VIDEO SEKS PART 1


VIDEO SEKS PART 2
video

Nak download video Seks Anwar? klik Video Seks Anwar part 2

Jika individu dalam video ini bukan Anwar, mahukah Anwar bersumpah laknat mubahalah? Soalan Di mana jam tangan Omega Anwar? dan kenapa Anwar sering mengelak dari di ajukan soalan berikut, juga perlu dijawab? Maka Jika Anwar dipihak yang benar, sila nyatakan bukti. Kenapa sering saja mengelak dan menyalahkan orang lain?

P/s: Kaki temberang selalu pusing sana sini..

McTheory:
Jangan berdolak dalih lagi..

ANWAR ADA BERANI KA ANGKAT SUMPAH!! Semua orang dah bersumpah, Anwar bila lagi?

Posted: 28 Apr 2011 03:29 AM PDT


Kuala Lumpur, 28 April – Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk bersumpah laknat mubahalah selepas Solat Jumaat, esok di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul bagi membuktikan bahawa dia bukan individu pelaku dalam video seks.

Datuk Shazryl Eskay berkata beliau bersama Tan Sri Rahim Tamby Chik dan Datuk Shuib Lazim akan menunggu Anwar di masjid tersebut untuk menegakkan kebenaran.

Jelas beliau Anwar adalah seorang manusia yang cukup licik berpura-pura menjadi orang yang begitu alim, warak dan mempunyai peribadi mulia, tetapi sebaliknya melakukan perbuatan yang tidak pernah terjangkau oleh pemikiran yang waras dan nilai-nilai Islam.

"Kami bertekad tidak akan membenarkan orang bernama Anwar yang merupakan pelaku dalam video tidak bermoral itu daripada menjadi pemimpin yang akan memimpin negara ini.

"Ingin diperjelaskan bahawa hasrat kami menayangkan video tersebut kepada beberapa wartawan kanan bukanlah untuk menunjukkan bahan lucah, tetapi untuk menjadi sebahagian bahan dokumentasi bagi menegakkan kebenaran, agar rakyat boleh menilai sendiri siapakah Anwar yang sebenarnya," ujarnya dalam satu sidang media di sebuah hotel di ibu negara di sini, hari ini.

Justeru beliau mempelawa semua pihak yang meragui kebenaran ini untuk turut hadir menyaksikan upacara tersebut yang akan diadakan selepas Solat Jumaat, esok di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul.-UMNO Online

Dulu DS Najib dituduh ada kaitan dengan Altantuya, DS Najib bersumpah laknat sebanyak tiga kali untuk menafikannya. Saiful mangsa liwat Anwar, bersumpah laknat mengatakan dia diliwat. Malah Saiful baru-baru berangkat ke Mekah untuk menunaikan Umrah. Berdoa dihadapan kaabah untuk memperolehi kebenaran.

Bermula dengan Kes liwat, dan sekarang kes skandal video seks. Anwar langsung tidak berani untuk bersumpah. Apa lagi mahu ke Mekah. Sebagai umat Islam, apakah kita tidak rasa pelik dengan kelakuan Anwar? Orang yang dituduh jahat, berani bersumpah, tapi orang yang dikatakan baik, langsung tak berani nak angkat sumpah.

P/s:Kenapa takut Sumpah Laknat mubahalah? Takut kena makan sumpah ke?

McTheory:
Hanya orang yang bersalah saja yang kena makan sumpah..

BELUM PUN 16 MEI, ANWAR SUDAH PUN TERSUNGKUR REBAH!!

Posted: 27 Apr 2011 11:04 PM PDT

klik untuk besarkan!!

Semalam pendedahan video seks Anwar bahagian kedua boleh melingkupkan terus nama Anwar di persada politik tanah air. Belum pun keputusan kes liwat kedua diketahui, riwayat politik Anwar nampaknya akan berakhir lebih awal dari jangkaan.

Rumah rehat Sungai Buloh sudah pun memanggil-manggil Anwar. Kenapa Mc kata macam tu?

Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 16 Mei ini, keputusan sama ada Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipanggil membela diri atau dibebaskan daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.


Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menetapkan tarikh tersebut selepas selesai mendengar hujahan lisan daripada pihak pembelaan dan pendakwaan hari ini.


Anwar, 64, dibicarakan selepas didakwa meliwat Mohd. Saiful Bukhari, 26, di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, No.99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini antara pukul 3.01 petang hingga 4.30 petang, 26 Jun 2008. Sambung baca sini.

Pada siapa yang mengikuti pembicaraan liwat 2 ni, pasti akan tahu apa yang bakal terjadi pada Anwar. Biarlah kita tunggu mahkamah yang tentukannya. Tapi pendedahan video seks semalam, benar-benar membuka rakyat Malaysia mengenai 'siapa' Anwar sebenarnya.

Jika video seks bahagian 1 dipertikai oleh puak pembangkang kerana dikatakan bahagian muka tidak jelas. Tapi dalam video seks bahagian 2, kali ini muka si individu terbabit jelas kelihatan. Mungkin pendedahan video seks bahagian 1 masih ramai yang tertanya-tanya apakah itu Anwar, tapi kali ini, ramai yang mengangguk dan tersenyum sambil berkata, "hmm.. memang sah Anwar"..

Sepatutnya dalam kekecohan begini, Anwar perlu bangun dan bersuara menafikan bahawa individu dalam video tersebut bukanlah dirinya. Penafian dengan mengunakan sumpah laknat dan tunjukkan jam omega (sebagai bukti) miliknya masih kekal bersama, pasti akan membersihkan namanya semula.

Tetapi apakah Anwar berani buat begitu?

Atas sebab apa pulak Anwar tak berani buat, dan kenapa Anwar asyik mengelak apabila soalan-soalan itu di ajukan?

Saiful yang dikatakan 'berlakon' sudah pun ke Mekah buat umrah, Saiful berdoa dihadapan kaabah bagi memperolehi kebenaran. Anwar? Ada berani? Sebagai umat Islam, diantara dua, yang mana anda lebih percaya?

P/s: Anwar sudah pun tersungkur..

McTheory:
Saiful bersumpah laknat jika benar dia bersalah, pasti dia takkan berani jejak kaki ke Mekah..

18SX!! PENASIHAT EKONOMI SELANGOR, SEMEMANGNYA PUNAINYA MEMANG SEHAT!!

Posted: 27 Apr 2011 07:35 PM PDT

Klik untuk melihat senjata Anwar
Memula Mc nak minta maaf, sebab agak ter'lucah' sikit hari ni. Tapi jangan salahkan Mc, sebab Anwar yang buat kami blogger politik menjadi lucah. Kalau bukan Anwar yang langgan pelacur, kami takkan jadi macam ni. Kalau bukan Anwar yang didedahkan video seks, kami semua takkan upload videonya dalam blog kami. Jadi kalau soal moral ni, lebih baik para pembaca salahkan Anwar dari salahkan penulis blog yang juga rakyat biasa macam kamu semua juga.

Niat kami baik, niat kami hanyalah mahu mendedahkan 'Siapa sebenarnya Anwar'. Niat kami hanyalah mahu rakyat Malaysia tidak di'KENCING' Anwar lagi. Sudah berapa tahun rakyat Malaysia basah dikencing Anwar. Malah bau hancingnya semakin kuat dan busuk. Bila sudah busuk, semestinya tembelang 'kencingnya' pecah. Bila sudah pecah, pastinya habis rahsianya terbongkar!!

Kaki kencing macam Anwar ni, pasti punainya amat sehat. Kalau tidak macam mana nak dikencingnya habis 1 Malaysia. Kaki main betina dan jantan ni juga tidak layak dijadikan pemimpin. Patutnya, Anwar harus meletakkan jawatan sebagai ketua pembangkang dan Ketua pada Pakatan Haram, bagi mengelakkan imejnya tercemar.

Ini tidak, masih ramai yang mahu menegakkan benang yang sudah basah. Benang basah macam mana nak tegakkan? Lainlah punai ye tak?

Pada penyokong puak pembangkang, sudah-sudahla tu. Semua bukti sudah ada, tak payah nak buat bukti palsu lagi. Sumpah Laknat tak berani, Jam Omega pun masih belum muncul, kes liwat tunggu masa je nak kena humban ke Sungau Buloh. Kebenaran apa yang korang mahu lagi?

P/s: Jangan butakan mata.. buka hati dan akal..

McTheory:
Orang macam ni yang korang nak sanjung?

NURUL IZZAH TAK PERCAYA ANWAR PUNYA BESAR MACAM TU!!

Posted: 27 Apr 2011 04:03 PM PDT


Keldaian Daily melaporkan Nurul Izzah anak Anwar, tidak percaya bahawa individu dalam video terbabit adalah Papanya si Anwar Ibrahim. Kenapa masih tidak percaya? Atas alasan apa Nurul Izzah mempertikaikannya?

Rupanya masih tak sama kah?

Bentuk badan lain dari lain kah?

Rambutnya lebih pendek dari biasakah?

Atau

Punainya lebih sehat dari biasa? he he he.. ehh, itu kena tanya Wan Azizah. Nik Nazmi, Johari bedul, Sam ketot taknak komen ke pasal pendedahan punai Anwar semalam?

Korangkan pernah tengok Anwar berbogel, mesti korang tahu, yang dia punya tut tu panjang mana, dan origenal ka tak.. he he..

Jangan cakap banyak, suruh saja si Anwar bersumpah dan tunjukkan jam Omega (kalau ada la)

Kita tutup Kes..

Pada yang belum lihat video seks Anwar part 1 dan part 2 klik sini

P/s: Asyik menafikan, tapi buktinya.. yelek! (tak ada)

McTheory:
Kebenaran sudah muncul!!..

Apa Yang Tersirat

Posted: 28 Apr 2011 01:06 PM PDT

Apa Yang Tersirat


Terkini di Youtube: Video seks Anwar tanpa edit

Posted: 28 Apr 2011 08:18 AM PDT

Sebahagian daripada video tersebut.
Terbaru klip video seks telah mucul di Youtube yang memaparkan Anwar sedang melakukan seks oral dengan wanita cina.

Rakaman tersebut terbagi kepada empat bahagian dan berdurasi 4 minit 28 saat.

Dalam video itu juga mereka melakukan hubungan seks lebih kurang 5 minit.

Rakaman video tersebut di "upload" seseorang yang berintial rabiaab11.

AYT sengeja tidak menguload rakaman tersebut dalam blog ini.

Anwar kepada wartawan wanita: Jangan biadap dengan saya!

Posted: 28 Apr 2011 07:12 AM PDT

Anwar ketika bercakap kepada wartawan apabila selesai memberi keterangan kepada polis di Balai polis Dang Wangi berang apabila ditanya berhubung sama ada beliau akan menyerahkan DNA beliau kepada polis.

"DNA apa you nak?" soalnya beberapa kali kepada seorang wartawan yang bertanyakan soalan tersebut.

Dengan nada yang keras, Anwar turut bertanya kepada wartawan berkenaan sekiranya beliau merupakan wartawan dari stesen TV3.

Tanpa putus asa, wartawan wanita itu terus bertanyakan soalan yang sama dalam sidang media di kawasan parkir ibu pejabat polis tersebut.

"Jangan biadap dengan saya. Tanya soalan lain.

"TV3 adalah alat perkakas murahan Umno dan saya minta saudari ingat itu," herdiknya lagi.

Anwar juga berkata, Umno dan presidennya Datuk Seri Najib Razak perlu menjelaskan sama ada perbuatan tayangan pornografi itu merupakan strategi untuk mengekalkan kuasa perdana menteri itu.

"(Jelaskan) bagaimana dia gunakan (akhbar) Utusan (Malaysia) dan (portal) Agendadaily sebagai perkakas murahan untuk sebar jenayah yang begitu kotor dan jijik.

"Sekarang dia mahu hancurkan maruah keluarga (saya)," katanya.

Sidang Media Anwar Panas: Anwar maki wartawan

Posted: 28 Apr 2011 05:33 AM PDT

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim hadir ke ibu pejabat polis daerah Dang Wangi hari ini bagi memberi keterangan berhubung siasatan satu kes tayangan video lucah.Beliau memberi keterangan hari ini ekoran laporan polis yang dibuatnya sehari selepas tayangan video berkenaan dibuat pada 21 Mac lalu.Turut menemani beliau hari ini ialah peguam R Sivarasa, presiden PKR Wan Azizah Ismail, serta tiga orang wakil rakyat parti itu,Nurul Izzah,Nik Nazmi Nik Ahmad dan Tian Chua.

Anwar tiba pada kira-kira jam 2.50 petang dan memberi keterangan berhubung kejadian seks dalam rakaman kontroversi itu.Ini kali kedua Anwar memberi kenyataan berhubung perkara berkenaan selepas kali pertama pada 22 Mac lalu.Anwar juga telah menafikan lelaki dalam video tersebut adalah dirinya.

Anwar ketika bercakap kepada wartawan apabila selesai memberi keterangan kira-kira sejam selepas itu kemudiannya berang apabila ditanya berhubung sama ada beliau akan menyerahkan DNA beliau kepada polis.

"DNA apa ??" soalnya beberapa kali kepada seorang wartawan yang menanyakan soalan berkenaan. Media adalah perkakas Umno murahan,"herdiknya lagi. Peguamnya,Sivarasa kemudiannya berkata dua orang pegawai polis yang merakam kenyataan Anwar juga telah mengemukakan soalan yang tidak relevan ketika siasatan. Beliau bagaimanapun enggan menyatakan apakah bentuk soalan yang dikemukakan itu. Bagaimanapun,beliau tidak menyifatkan soalan berkenaan bertujuan untuk mengaitkan Anwar dengan kesalahan (incriminating) berhubung perlakuan seks dalam video berkenaan.

"Saya tidak fikir begitu sebab dalam laporan kita jelas kesalahan dilakukan oleh orang lain," katanya lagi.Tambahnya, laporan polis sebelum ini juga dibuat berhubung dakwaan ugutan yang dilakukan oleh Datuk T melalui satu kenyataan oleh trio berkenaan.

"Mereka ugut, ancam supaya (Anwar) letak jawatan. Ini satu implikasi jenayah. Ini jelas satu tindakan terancang Umno BN untuk aibkan Anwar," tambahnya. Katanya, beliau tidak melihat polis bertindak dengan tegas dalam menjalankan siasatan kes ini. sumber disini

Video Seks Anwar: Eskay mahu sumpah laknat

Posted: 28 Apr 2011 04:48 AM PDT

Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang merupakan salah seorang trio 'Datuk T' yang bertanggungjawab terhadap kontroversi video seks melibatkan pemimpin pembangkang, sedia bersumpah laknat pada Jumaat.

Beliau berkata, sumpah berkenaan akan dibuat bertujuan bagi memperakui dakwaannya sebelum ini bahawa pelaku dalam video seks tersebut adalah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Mengenai identiti sebenar pelaku video tersebut, saya berani bersumpah bahawa pelaku itu adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana saya sendiri berada di lokasi itu dan juga dalam paparan video berkenaan," katanya pada sidang media di sini, Khamis.

Selain itu, Shazryl Eskay turut mencabar Anwar untuk bersumpah laknat bersamanya sekiranya Ketua Umum Pakatan Rakyat itu masih menafikan bahawa beliau adalah pelaku dalam video seks berkenaan.

Sumpah laknat berkenaan akan dibuat di Masjid Amru Al-As Bandar Baru Sentul.

Hadir sama pada sidang media berkenaan ialah dua lagi rakan trio 'Datuk T' iaitu bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Datuk Shuib Lazim.

Ditanya sama ada kesemua mereka akan bersumpah laknat, Shazryl Eskay berkata beliau akan mewakili trio 'Datuk T' untuk melakukannya.

Mengulas lanjut, Shazryl Eskay berkata pihaknya sedar balasan yang bakal mereka terima sekiranya pendedahan video seks berkenaan merupakan satu fitnah.

"Kami tampil ke hadapan dan mengambil risiko dengan menayangkan video berkenaan, kami sedar apakah balasannya di akhirat sekiranya kami melakukan fitnah.

"Kami percaya berada pada pihak yang benar dan yang penting rakyat di negara ini perlu tahu siapa sebenarnya Anwar kerana beliau tidak layak menjadi pemimpin negara ini," katanya.

Shazryl Eskay yang juga seorang ahli perniagaan berkata beliau dan dua lagi rakannya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap pendedahan berkenaan bagi membuktikan kebenaran.

"Demi Allah yang maha mengetahui, tindakan yang kami ambil ini adalah semata-mata bertujuan untuk menzahirkan kebenaran dan bukan sekali-kali memfitnah atau bagi memenuhi kepentingan pihak-pihak tertentu atau kepentingan kami sendiri.

"Dengan nama Allah, Rasulullah (saw), rakyat dan anak-anak cucu kita, saya dan rakan-rakan bertanggungjawab sepenuhnya terhadap pendedahan tersebut," katanya.

Sementara itu, mengulas mengenai sampel asid deoksiribonukleik (DNA) yang diserahkannya kepada polis pada Rabu, Shazryl Eskay berkata beliau menyerahkan calitan air liurnya bagi membantu siasatan kes berkenaan.

Sidang media tergempar Datuk T: Pendedahan apa lagi?

Posted: 28 Apr 2011 12:03 AM PDT

Eskay sudah serah DNA pada polis bukit Aman. Anwar belum lagi. Semalam sejak jam 1.30 video seks part2 Anwar dimuat turun melalui laman youtube. Jam 6.30 petang klip tersebut dikeluarkan daripada internet.

Sebentar lagi Trio Datuk T akan buat sidang akhbar.. isu apa lagi yang akan didedahkan? baik kita tunggu.

MCA hilangan sokongan kaum Cina atas sebab ada pemimpin parti itu tidak bermoral: Ibrahim Ali

Posted: 27 Apr 2011 11:30 PM PDT

Datuk Ibrahim Ali menyifatkan Ketua Publisiti MCA Datuk Heng Seai Kie sebagai "buat sejarah" kerana mendakwa Perkasa dan Utusan Malaysia yang menyebabkan Barisan Nasional (BN) kehilangan sokongan masyarakat Cina sejak 2008.

Sebaliknya tegas Ibrahim, BN hilang sokongan masyarakat Cina kerana MCA memilih pemimpin yang tidak bermoral untuk menerajui parti itu.

"Sebab utama MCA ditolak pada pilihan raya umum ke-12 adalah kerana video seks Chua Soi Lek (Presiden MCA) didedahkan kepada umum, yang mana ketika itu Perkasa belum lagi ditubuhkan.

"Jadi MCA ditolak masyarakat Cina kerana mereka malu mempunyai pemimpin yang tidak bermoral dan MCA juga ditolak kerana ramai pemimpin dihadapkan ke mahkamah atas kesalahan rasuah," katanya.

Kata beliau, kehilangan sokongan masyarakat Cina kepada BN bukan disebabkan Perkasa kerana pertubuhan membela hak Melayu itu ditubuhkan selepas pilihan raya umum 2008.

"Nampaknya Datuk Heng Seai Kie buta sejarah kerana mendakwa Perkasa dan Utusan Malaysia penyebab MCA ditolak masyarakat Cina sejak 2008 dan pada pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini.

"Saya nak ingatkan beliau (Heng), bukan Perkasa yang sebabkan MCA ditolak masyarakat Cina pada 2008 dan kerana Perkasa belum wujud pada pilihan raya umum ke-12, Perkasa diwujudkan lima bulan selepas pilihan raya umum ke-12 dan Perkasa juga bukan penyebab Parti Bersatu Rakyat Sarawak (SUPP) tewas banyak kerusi di Sarawak," kata Presiden Perkasa itu dalam satu kenyataan.

Kata Ibrahim, kekalahan SUPP tidak ada kaitan dengan Perkasa kerana pertubuhan bukan kerajaan itu tidak mengambil bahagian dalam kempen pilihan raya negeri Sarawak yang menyaksikan parti itu tewas banyak kerusi kepada DAP.

"Perkasa tidak ambil bahagian dalam kempen pilihan raya di Sarawak, perlu ambil perhatian mengapa etnik lain di Sarawak boleh beri sokongan kepada BN di Sarawak jika tidak kerana mereka percaya kepada BN. Masyarakat Cina jika semuanyapun beri sokongan kepada BN dan BN juga tidak boleh membentuk kerajaan sekiranya etnik Bumiputera lain menolak BN.

"Mana yang lebih penting, 100 peratus sokongan Bumiputera atau 100 peratus sokongan Cina?" soalnya.

Ibrahim yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas mengingatkan Heng bahawa Perkasa bukan membenci masyarakat Cina tetapi pemimpin Cina dari BN dan Pakatan Rakyat yang mendesak Putraraja agar menghapuskan hak keistimewaan orang Melayu dan Bumiputera,

"Mereka tidak menghormati Perlembagaan negara, ramai juga pemimpin Cina yang menghina Islam dengan mempermainkan ayat-ayat suci al-Quran.

"Perkasa tidak akan berpeluk tubuh, Perkasa akan terus berjuang mempertahankan hak orang Melayu dan Bumiputera serta kesucian Islam dan saya memberi amanaran kepada MCA supaya jangan sakiti orang Melayu kerana undi orang Melayu juga penting," katanya.

Heng mendakwa Utusan Malaysia dan Perkasa yang menyebabkan Barisan Nasional (BN) kehilangan sokongan masyarakat Cina sejak 2008.Heng juga berkata bahawa akhbar milik Umno itu secara berterusan menerbitkan artikel yang bersifat perkauman dan ia akan memberi kesan kepada perpaduan negara.

Oleh itu beliau juga menggesa Kementerian Dalam Negeri agar mengambil tindakan terhadap Utusan Malaysia kerana mengesyorkan gelombang "1Melayu, 1Bumi" yang mana disokong Perkasa walaupun ditolak penaungnya Tun Dr Mahathir Mohamad.

Utusan Malaysia meminta Umno supaya menggerakkan gelombang "1Melayu, 1Bumi" yang melibatkan semua parti Melayu, dan mendakwa DAP berniat untuk menjatuhkan kepimpinan negara.

Jumaat lalu, Timbalan Ketua Publisiti MCA Loh Seng Kok mengingatkan gerakan "1Melayu, 1Bumi" yang disyorkan akhbar harian berbahasa Malaysia itu akan mewujudkan suasana kurang senang di kalangan rakyat Malaysia.

Video seks terbaru melibatkan Anwar-Wan Azizah belum beri komen

Posted: 27 Apr 2011 08:22 PM PDT

Video seks bahagian kedua yang didakwa melibatkan pemimpin pembangkang tersebar di Internet petang Rabu termasuk di blog www.papagomo.com.

Klip video berdurasi 1 minit 47 saat itu dimuat naik oleh pemilik akaun Youtube 'wakparjosudorno'.

Rakaman video hitam putih berkenaan memaparkan aksi seseorang lelaki bertuala dan seorang wanita tanpa seurat benang dalam sebuah bilik dipercayai selepas melakukan aksi seks.

Bagaimanapun sekitar pukul 6 petang semalam, video berkenaan telah ditarik balik dari laman youtube mahupun di blog www.papagomo.com.

Lelaki berkenaan kemudian pada minit ke 39 dilihat menanggalkan tualanya di hujung katil sebelah kiri video sebelum berjalan dalam keadaan bogel mengambil baju dalam nipis yang terdapat di atas katil.

Individu yang mempunyai fizikal perut buncit berkenaan kemudiannya dilihat mengambil seluar dalamnya dan membongkokkan badan pada durasi 1 minit 9 saat sehingga melihatkan wajahnya di hadapan kamera yang dipercayai tersembunyi.

Sebelum itu munurut Star online, sekitar pukul 11.30 pagi Selasa, poster yang memaparkan aksi dalam klip video yang sama ditampal di sebuah perhentian bas di Jalan Genting Klang di sini.

Poster tersebut dipaparkan dengan dibuat pembandingan antara pelaku dalam video seks dengan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Di bahagian atas poster itu terdapat keterangan gambar bertulis "Tak perlu jadi pakar jika ingin buktikan sesuatu!".

Isu rakaman video seks itu tercetus apabila sekumpulan wartawan dijemput oleh sekumpulan individu menamakan mereka sebagai `Datuk T' untuk menonton tayangan video seks hitam putih di Hotel Carcosa Seri Negara di sini pada 21 Mac lalu.

Rakaman video berdurasi selama 22 minit bermula pada pukul 10.23 malam 21 Februari lalu itu didakwa berlaku di sebuah apartmen di Ampang.

Sehari selepas rakaman itu dipertontonkan kepada wartawan, Anwar yang juga Ketua Pembangkang di Parlimen membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi menafikan pembabitannya sebagai pelaku dalam rakaman video seks tersebut.

Identiti `Datuk T' yang mendedahkan rakaman itu terbongkar apabila bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, bekas Bendahari Pertubuhan Peribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuaib Lazim dan seorang ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah muncul membuat pengakuan bahawa mereka merupakan trio `Datuk T'.

waadat

Posted: 28 Apr 2011 01:02 PM PDT

waadat


BENAR: video sumpah Dato Eskay

Posted: 28 Apr 2011 07:00 AM PDT

Anwar betul-betul KO kali ini. Jika selama ini Anwar dianggap penyelamat dan penyokong kepada PAS dan DAP yang hampir muflis 10 tahun lalu, maka kali ini peribahasa 'sokong membawa rebah' sedang ditayangkan di depan rakyat Malaysia.

Rasanya, bukan setakat rebah, malah mungkin terus musnah.

Lihat video sumpah Dato Eskay ini:



Esok, ketiga-tiga Dato itu akan melakukan sumpah di masjid.

anwar beri keterangan isu video

Posted: 28 Apr 2011 01:25 AM PDT

BH 28/04: Datuk Seri Anwar Ibrahim hadir di IPD Dang Wangi pada 2.50 petang tadi untuk memberi keterangan berhubung siasatan kes video seks.

dua soalan PAS kena jawab

Posted: 27 Apr 2011 05:49 PM PDT

Selamat pagi Malaysia.

Bagaimana dengan tidur anda malam tadi? Mimpi indah atau ngeri? 

Ketika kita semua lena dikapuk dingin malam, satu peperangan sengit sedang berlaku dalam diam. Peperangan yang cukup aneh tetapi seru.

Satu pihak menyerang dengan menghantar peluru 'embed' dari pemacu Youtube ke blog masing-masing manakala pihak yang bertentangan berusaha menepis peluru tersebut dengan cara memadamkannya dengan bantuan pihak pengurusan Youtube.

Kita tinggalkan sebentar isu itu. Sekarang Demang nak tanya dua soalan:

Pertama: Siapakah yang mula-mula memberi gelaran 'Anwar Al-Juburi'? 

Kedua: Siapakah yang mendakwa mempunyai maklumat dan bukti kes salah laku seks Anwar suatu ketika dulu?

Demang harap penyokong PAS boleh menjawab duua soalan tersebut tanpa hipokrit.

Demang bagi clue: bagi soalan pertama, orang itu kini berura-ura untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden PAS sekali lagi.

Bagi soalan kedua, orang itu kini menjadi ketua peguam pembela ke s Anwar Ibrahim.

Rajahmas

Posted: 28 Apr 2011 11:40 AM PDT

Rajahmas


Gempar!!! Gambar Nik Aziz dan Hadi Awang sedang buat dosa?

Posted: 28 Apr 2011 06:55 AM PDT


KUALA LUMPUR: Umat Islam di negara ini disaran tidak membeli dan membaca Akhbar Utusan Malaysia kerana media tersebut boleh dikategori sebagai "haram" dari sudut Islam, tegas ulama terkemuka tanahair, Profesor Datuk Dr Haron Din Al Hafiz. - Keadilan Daily



Apabila fitnah diamalkan dalam politik, akhirnya ia memakan diri. Dari mereka datangnya fitnah, kepada merekalah fitnah itu kembali. Inilah Pakatan Rakyat yang suka memburuk-burukkan pihak lain tanpa memikirkan akibatnya sehingga terkena pemimpin sendiri.

Harakah dan Keadilan Dailylah yang sepatutnya haram dibaca kerana akhbar mereka suka meletakkan bahan berita dan memfitnah pemimpin kerajaan TANPA bukti yang sah. Kita lihat, bagaimana mereka mengelirukan rakyat dengan berita pembohongan yang sering diputar-belitkan. Sehingga akhirnya, Ustaz Haron Din menafikan dakwaan mengharamkan Utusan seperti dilaporkan Keadilan Daily.

Siapa sebenarnya berbohong, ulama PAS itu atau laman berita mereka?

Bukankah itu sudah cukup memberitahu kita, mana satu halal dan mana satu haram?

Video Panas! Nizar Bintang 3 sedang merapu dalam forum Rasuah

Posted: 27 Apr 2011 10:38 PM PDT

 

Syabas kepada Pengarah MACC, Dato Abu Kassim yang telah membuatkan Nizar Jamaluddin terbisu di akhir klip... Jelas sekali terdapat perbezaan di antara fakta dan 'politiking' kumpulan yang menggelarkan diri mereka kononnya pilihan rakyat - Pakatan Haram Rakyat...

Nizar Bintang 3 terlalu banyak membuat hujah berandaikan spekulasi dan mengalihkan perhatian audience dengan menggunakan nama mahkamah.. Hakikatnya dia tidak melihat tujuan forum dibuat sebenarnya hanyalah untuk mendapatkan pandangan adil daripada pihak kerajaan dan juga pembangkang.

Melalui kesempatan yang diberikan, Nizar semakin syok bercakap, membuat tuduhan melulu dengan memfitnah Dato Seri Najib serta mengaitkannya dengan amalan rasuah melalui projek Scorpene dan sebagainya..

Mujur Dato Abu Kassim segera mematikan hujahnya sebaik Nizar menjadi luar kawal menuduh PM dan SPRM terlibat kerana tidak menjalankan siasatan seperti dakwaan Nizar itu. Syabaslah kepada Nizar kerana tak pasal-pasal dapat dosa memfitnah sedara Islamnya.

Pengajaran daripada video di atas, jangan ingat dosa lidah itu kecil saja dan boleh dikuis sesuka hati..

PBB di Sarawak diserang dari dalam?

Posted: 27 Apr 2011 07:16 PM PDT


Krisis dalaman melibatkan PBB nampaknya tidak berakhir. Perbuatan memfitnah serta menyebarkan sms berbaur fitnah ini nampaknya seperti dilakukan oleh 'orang-orang tertentu' daripada puak yang gagal mendapat manfaat pencalonan Pilihanraya DUN negeri, kini dilihat beralih menyerang Ahli Parlimen pula.

Mereka menyebarkan sms itu dengan niat untuk menjatuhkan ahli Parlimen tertentu supaya tidak dicalonkan semula pada pilihanraya umum (PRU) akan datang.

Buat ahli-ahli Parlimen PBB yang hendak bertanding nanti, berhati-hatilah....

Semalam dilaporkan dalam BorneoPost, Gerakan Anti-Rohani telah wujud untuk menjatuhkan ahli Parlimen Batang Lupar, Datuk Rohani Karim. Sehubungan itu, PBB Ranting Kampung Hulu/Lingga telah membuat satu laporan polis berhubung penyebaran sms yang berniat jahat untuk memburukkan kredibiliti ketua mereka. Berita ini dilaporkan semalam.. rujuk bawah.


PBB Batang Lupar buat laporan polis terhadap SMS berbaur fitnah

SRI AMAN: Ranting Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Batang Lupar tampil membuat laporan polis terhadap penyebaran sistem pesanan ringkas (SMS) berbaur fitnah tentang Gerakan Anti-Rohani (GAR) yang diterima menerusi telefon bimbit pada 21 April lalu.

Ketua Ranting PBB Kampung Hulu/Lingga Zaidi Abang Akim bersama enam lagi rakannya yang hadir membuat laporan polis di Balai Polis Sri Aman ialah Robert Barat, Abang Waslie Abang Madeni, Shamsuddin Saliman, Abang Kamsi Abang Morsidi, Daud Ahmad dan Jenny Ekin pada jam 10.30 pagi semalam.

Zaidi berkata, PBB Batang Lupar menolak sekeras-kerasnya fitnah yang disebarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab mengenai Datuk Rohani Karim menerusi SMS itu.

Segala dakwaan terbabit adalah tidak benar sama sekali dan Rohani merupakan seorang Ahli Parlimen Batang Lupar yang cemerlang dalam melaksanakan tugas di kawasannya selama ini, tegas beliau.

"Disebabkan oleh SMS fitnah itu maka kesemua kami tampil untuk membuat laporan polis bagi membuktikan bahawa ahli PBB Batang Lupar menolak sekeras-kerasnya SMS yang berbunyi seperti itu," katanya kepada Utusan Borneo, semalam.

Beliau juga menasihati rakyat di kawasan Parlimen Batang Lupar supaya tidak mudah terpengaruh dengan dakwaan yang dilemparkan oleh pihak yang kurang bertanggungjawab itu.

"Nada SMS seperti mencemarkan imej Rohani maka saya meminta rakyat di Parlimen Batang Lupar supaya tidak mempedulikan SMS itu," katanya. 

Pandangan peribadi rajahmas, penyebaran sms ini dilakukan oleh kumpulan yang sama menyebarkan  demonstrasi anti-Taib di Padang Merdeka sebelum ini.

Jika benar, rajahmas harap mereka menghentikan segera tindakan tidak bertanggungjawab ini... Berapa banyak lagi kepincangan yang hendak dibuat? Dari sejak perletakan jawatan ketua pemuda PBB Kidurong beserta 13 yang lain sehinggalah kepada SMS burukkan pemimpin sedia ada, ia hanya akan memberi kelebihan kepada pembangkang untuk meraih sokongan.

Hentikanlah juga perbuatan melaga-lagakan PBB dengan UMNO. Hentikanlah memburuk-burukkan Ahli Parlimen PBB Petra Jaya dan Batang Lupar....

Apakah selepas ini, MP Santubong, MP Tanjung Manis dan MP Batang Sadong akan menjadi sasaran seterusnya?

PEJUANG BANGSA

Posted: 28 Apr 2011 11:28 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Skandal rundingan terus RM 74 juta tambun tanah di Batu Kawan dedah tembelang DAP kayakan kroni !

Posted: 28 Apr 2011 09:28 AM PDT

 Bukan satu yang pelik dan bukan sesuatu yang janggal apabila pendedahan demi pendedahan menerusi Suruhanjaya Siasatan Kematian Teo Beng Hock telah menimbulkan pelbagai tuduhan bagaimana kerakusan pimpinan DAP membolot projek kelas F yang sepatutnya bertujuan untuk membantu kontraktor kecil-kecilan Bumiputera.



Bagi Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Musa Sheikh Fadzir isu berkenaan bukan sesuatu yang baru kerana di negeri berkenaan, pelbagai cerita mengenai kerakusan DAP yang menunjangi kerajaan negeri telah membolot projek termasuk secara rundingan terus kepada kaum mereka sendiri.

Mengulas lebih lebih lanjut, beliau megimbau kembali bagaimana projek tambun tanah yang diberikan kepada ECK Sdn Bhd secara rundingan terus yang berjumlah RM74 juta masih tidak dijawab oleh Ketua Menteri Lim Guan Eng.


"Jika betul perkara ini, dan sekiranya benar segala tuduhan terhadap apa yang diperkatakan oleh pelbagai pihak hari ini termasuk projek tambun tanah itu, amat jelas DAP sememangnya anti Melayu dan akan terdedah sedikit demi sedikit dalam masa terdekat.

"Mereka mempunyai agenda tersembunyi yang perlu diketahui oleh rakyat kerana DAP hanya mementingkan kroni mereka. Dulu kata BN yang kaki kroni dan sebagainya, alih-alih hari ini terpercik ke muka mereka sendiri.

"Kata dulang paku serpih, mengata orang rupa-rupanya mereka yang lebih. Apakah ini yang dikatakan memmerintah berpaksikan kepada tiga prinsip iaitu Cekap, Telus dan Akauntabiliti….Rupa-rupanya sekadar retorik," katanya kepada UMNO-Online.




Pengerusi Pemuda BN, Khairy Jamaluddin semalam dilaporkan berkata pelbagai tuduhan telah timbul hari ini yang mana bukan sahaja berlaku penyelewengan di dalam kerajaan Selangor malah menunjukkan DAP mempunyai semangat anti Melayu.

Menurut beliau perkara itu dapat dilihat apabila mereka menyalurkan projek yang dikhususkan untuk Bumiputera diagihkan kepada kontraktor besar yang mempunyai hubungan rapat dengan parti berkenaan sekaligus memberi gambaran bahawa mereka sebenarnya tidak mempunyai komitmen kepada usaha untuk membantu pengusaha kecil terutama kaum daripada Bumiputera.

Musa seterusnya menggesa agar SPRM menjelaskan dengan terperinci mengenai kes salah guna kuasa dan rasuah membabitkan dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Selangor yang terpaksa ditutup ekoran kematian Teoh Beng Hock.

Menurut beliau penjelasan itu penting bagi mengelakkan orang ramai berterusan termakan dengan dakyah pembangkang yang sengaja menjadikan SPRM sebagai 'kambing hitam' dalam kematian Beng Hock, sehingga menenggelamkan persoalan pokok iaitu jenayah rasuah membabitkan pemimpin pembangkang di Selangor.

"Dengan pendedahan tersebut orang ramai akan sedar adalah mustahil untuk SPRM membunuh seorang saksi sedangkan sebelum ini mereka bersusah payah membongkar kes berkenaan.

"Orang ramai ingin tahu dan perlu tahu siapa suspek yang disiasat dan apakah kegiatan penyelewengan yang dilakukan? Berapa jumlah rasuah dan apa bidang kuasa mereka kerana semua orang tahu, dua exco tersebut masih lagi berkhidmat di Selangor.

"Desakan ini bukan bermaksud kita mahu masuk campur urusan Suruhanjaya Diraja. Suruhanjaya berkenaan bertujuan untuk mencari jawapan sama ada Beng Hock dibunuh atau bunuh diri tetapi rakyat pula mahu tahu siapa perasuahnya," katanya. -MediaUMNO

Anwar sendiri syok & sedap , tuduh pulak Najib dan Rosmah terlibat

Posted: 28 Apr 2011 08:06 AM PDT



Siapa sebenar yang terdesak woi  Anwar Omega  ??  You sendiri syok dengan China Doll  ,lepas itu tuduh Najib dan Rosmah pulak terlibat konspirasi . Kepala otak hang !


Rakyat sekarang sudah meluat dengan drama konspirasi ciptaan hang ...semua benda berlaku kat diri hang   dituduhnya Najib dan UMNO terlibat konspirasi ... 


Sudah la drama pembohongan hang sudah kantoi ... rakyat sekarang tidak mahu ditipu lagi ..


Kebenaran hasil solat hajat sedang ditunjukkan satu persatu ...









Trio Datuk T sanggup bersumpah , cabar Anwar bersama esok selepas solat Jumaat !

Posted: 28 Apr 2011 05:46 AM PDT



1 ) Datuk Eskay sanggup ambil segala risiko mendedahkan siapa sebenarnya Anwar yang beliau kenali sejak 1996 .

2) Beliau juga  jelaskan  penayangan video seks  ini kepada beberapa editor kanan di Hotel Carcosa bukanlah untuk menunjukkan bahan2 lucah tetapi menegakkan kebenaran agak rakyat negara mengenali siapa Anwar Ibrahim ini sebenarnya . 

3)  Datuk Eskay  yakin mereka di pihak yang benar dan  mengenai identiti pelakon tersebut , beliau sanggup bersumpah bahawa pelaku tersebut adalah Anwar Ibrahim . Hal ini kerana beliau mengaku berada di lokasi itu serta di dalam video tersebut . 

4) Trio  Datuk T akan tunggu Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim di Masjid Amru Al Ass Bandar Baru Sentul selepas sembayang Jumaat esok untuk melakukan sumpah laknat .

5) Kita tunggu samada esok Anwar Ibrahim  bacul ini  ada berani datang untuk bersumpah laknat atau tidak ...

Video Anwar mengamuk kepada wartawan di Dang Wangi !

Posted: 28 Apr 2011 04:29 AM PDT



Hari ini   pemimpin anugerah tuhan PKR , Datuk Seri Anwar Ibrahim telah hadir di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi Khamis untuk memberi keterangan berkaitan satu video seks yang memaparkan pelaku dikatakan mirip beliau.

Selepas memberi keterangan  kepada polis ,   Anwar Omega terus  disoal oleh ramai wartawan yang menunggunya di luar perkarangan balai polis . 

Seperti biasa,  Anwar telah  angin satu badan ketika ditanya beberapa soalan panas  yang boleh memerangkapnya termasuk la mengenai jam Omega. Bila tanya sumpah , terus ditanya hukum mana suruh sumpah ...

Itu lah jawapan bakal Perdana Menteri Pakatan Rakyat ...hahaha



oleh : agenda daily 



"Saya berada di sini, pertama, mengenai pengedaran video lucah secara terang-terangan dan perlindungan pihak berkuasa, dan saya percaya pihak polis juga telah memberi perlindungan. Jika tidak, mustahil part ke-2 video itu boleh disebarkan tanpa apa tindakan.

"Saya juga tegaskan kepada polis inilah satu kes di mana satu jenayah penyebaran lucah boleh diadakan tanpa apa-apa rasa tekanan dan tindakan dari pihak polis.

"Kedua, saya juga rujuk kepada kenyataan awal ketiga-tiga Datuk T di mana mereka telah mengugut, lakukan intimidation, peras ugut saya dan Wan Azizah supaya meletakkan jawatan. Memang jelas politicking Umno memang jelas ada.

"Sementara kes ini disiasat, Datuk Mohd Zain, pegawai penyiasat kes saya pada 1998 yang juga telah menulis kepada Ketua Polis Negara mengaitkan beberapa isu termasuk penyebaran beberapa video lucah yang melibatkan super-impose yang seperti semua orang tahu, dibuat sebelum pilihanraya 1999."

Ditanya samada polis ada minta jam tangan omega, Anwar terus cakap, "soalan lain."

"Mana ada di negara ini, orang boleh terlibat secara terang-terang menyebarkan dan tidak diambil tindakan kalau polis tak beri perlindungan. Kerana tidak ada tindakan, terus mengulangi jenayah tersebut.

"Ditanya sama ada dia sudah tengok part kedua video klip?, Anwar menjawab:

"Saya dan Azizah hanya melihat apa yang disiarkan dan disebarkan dalam media awak. Ia adalah satu jenayah menyebarkan dan satu jenayah dalam hukum syariah."

Wartawan bertanya, "Datuk Eskay suruh Datuk angkat sumpah?"

"Kalau kita rujuk kenyataan Datuk Asri (bekas Mufti Perlis) , patut rujuk pada hukum dan mahkamah syariah kerana mengikut hukum Islam, orang yang mengangkat sumpah harus bebas dari dosa besar, tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina."

Wartawan TV3 tanya, Datuk tak mahu angkat sumpah esok?

"Saya tidak diminta sesiapa. Hukum siapa angkat sumpah? Saudari orang Islam? Berapa ramai suruh angkat sumpah?

Tak boleh jawab? Okay, tak payah.

Wartawan TV3 tanya sekali lagi sama ada polis ada minta jam omega. Anwar buat tak dengar dan buat tak tahu. Selepas itu terus bebel salahkan Umno dan Perdana Menteri Datuk seri Najib Tun Razak pula.

Turut dihentam ialah Agendadaily,Utusan dan kemudiannya TV3.

"Ternyata Umno dan pimpinan Umno terdesak dan Datuk Seri Najib harus jawab mengapa jenayah dan pornografi itu menjadi strategi beliau terpenting dalam mempertahankan kuasa beliau dan Rosmah dalam negara dan menggunakan beberapa orang, termasuk Agendadaily, Utusan untuk menjadi perkakas murahan untuk menyebarkan jenayah kotor dan jijik dan menghina orang dan menjatuhkan maruah keluarga.

Menjawab soalan Lukman Abdullah (wartawan Agendadaily) yang bertanya mengapa beliau tidak percaya kepada profesionalisme polis (sambil pandang Lukman dengan tajam) - "Yang you saja percaya sebab ia belum kena pada you.

"Kalau you baca laporan Datuk Zain, yang you tak pernah mahu baca , Datuk Zain ialah pegawai penyiasat kes saya dulu dan dia menyatakan tolong pulihkan tahap profesionalime polis kerana ia telah terjejas akibat rasuah, penipuan dan penyalahgunaan kuasa. Ini tuduhan dia terhadap Musa Hassan yang perlu dia jawab.

"Perkakas Umno yang nak mempertahankan haruslah rujuk (kepada tuduhan itu) dan be fair kerana these are allegations by senior police officers, not by me.

Wartawan TV3 mencelah lagi, – Datuk Eskay dah bagi DNA.

Anwar dalam nada marah tanya, "You TV3 kan? DNA apa you nak? Jangan biadap ya. Tanya soalan lain.

"TV3, Utusan and some of the other medias are trying to smear me. They can't fight on issues on policy, corruption and governance. So they have to be very dirty."

Wartawan TV3 tanya lagi sama ada beliau kenal Datuk Eskay

"TV3 adalah alat perkakas UMNO murahan," dan terus membebel (tak berapa dengar).

Apabila diasak lagi oleh wartawan itu sama ada dia kenal Datuk Eskay, Anwar jawab, "You will get a promotion soon.Beliau lalu beredar."-28/4/2011 -




Panas !! Anwar dua wajah , slim pakai seluar buncit bila bogel ....

Posted: 28 Apr 2011 01:37 AM PDT



Isu perut buncit  menjadi bukti kukuh bagi juak-juak  sewel PKR yang masih lagi berdolak dalih bahawa lelaki dalam video itu bukan Anwar.

PB hendak tanya perut buncit jenis macamana lagi mereka nak ?? Cakap  bukan main lagi macam la pernah tengok Anwar tak berbaju . 

Tetapi kita boleh lihat sendiri bila Anwar memakai baju dan seluarnya jelas tidak nampak buncitnya itu .  Apa lagi juak2 PKR dok nafi lagi !!

Rafizi Ramli mahu siapa yang sebar video ditahan ! Anwar pulak bagaimana ??

Posted: 27 Apr 2011 11:13 PM PDT


Bila PKR dan pemimpin-pemimpin mereka sudah mati akal  hendak  jawab tentang penyebaran video Part 2 Anwar Ibrahim  semalam termasuk di portal2 pembangkang  ,  Rafizi Ramli desak polis tangkap Papa Gomo dan semua laman web dan blog yang sebarkan video part 2 ini .

Kalau Rafizi desak semua pihak yang sebarkan ini , kiranya termasuk lagi blogger Pakatan juga la serta portal2 milik pembangkang seperti Malaysiakini dan Malaysian Insiders .

Soalan aku kepada Rafizi mudah saja dan juga juak2  Anwar yang lain , kalau betul  dalam video itu  bukan Anwar , kalau takut nak sumpah laknat pun  ,  pergi la saman Datuk Eskay pasal  pendedahan video ini  . Bukankah Anwar ada ramai lawyer  yang hebat-hebat .... Berani kerana benar !

Jangan dok cari salah orang yang sebarkan dan  aibkan lah ... Hakitkatnya  Anwar sendiri yang cari pasal .Kalau dia tidak lakukan perkara terkutuk dan tiada bukti sebegini, adakah media ,blogger   akan paparkan semua ini ?




KEADILAN mendesak pihak polis menahan dan menyoal siasat pemilik laman web dan penulis blog yang menyebarkan sedutan rakaman video fitnah yang mengaitkan Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pengarah Strategi dan Politik, Rafizi Ramli berkata, polis dan pimpinan Umno-Barisan Nasional merestui perbuatan individu tersebut, sebagai sebahagian dari perancangan jahat untuk menjatuhkan Anwar dan Pakatan Rakyat.


"Mengapa sehingga kini polis tidak memanggil blogger Papagomo tersebut dan lain-lain yang menyebarkannya?,"

"Sedangkan ketiga-tiga saksi (Datuk T) mengakui, selain dari pihak polis, hanya mereka yang mempunyai salinan video. Soalnya, bagaimana maklumat tersebut bocor kepada blogger dan disiarkan di dalam internet?," katanya kepada Keadilandaily.com

Rafizi mendakwa seolah-olah wujud 'kerjasama' di antara pihak berkuasa dengan rangkaian blogger yang membocorkan video fitnah itu yang kini masih dalam siasatan pihak polis.

"Bahkan kita lihat, kenyataan polis turut berbaur politik. Tidak lain tindakan ini merupakan sebahagian dari konspirasi politik bertujuan untuk mencalar kredibliti Ketua Umum KEADILAN," ujarnya.

Video seks part 2 : Tali Pinggang pulak jadi hujah puak-puak taksub Anwar

Posted: 27 Apr 2011 10:20 PM PDT


Lepas hujah perut yang mereka cakap tidak sama dengan Anwar semasa video part 1 , kali ini CSI  puak-puak taksub Anwar Ibrahim pulak persoal mana tali pinggang pemimpin agung mereka itu ? 

Nampak sudah mereka semakin kering idea untuk pertahankan bahawa lelaki  dalam video itu bukan Anwar  .haha





Mengapa mereka tunjuk pula gambar Anwar memakai tali pinggang di atas ini sebagai perbezaan  ? 

Adakah Anwar sentiasa pakai tali pinggang 24 jam ?? hahaha.....


Kalau hang pa nak tau lagi tentang tali pinggang ..cuba pergi tanya Anwar masa sidang medianya .. 

" Datuk Seri ,  di mana tali pinggang Datuk Seri dalam video part 2  "

Tengok la muka Anwar macamana marah seperti mana wartawan TV3 kena di Sarawak pasal jam Omega ..haha    jangan lupa tanya sekali tali pinggang brand apa ?? hahahaha..........

IPOHMALAY

Posted: 28 Apr 2011 09:34 AM PDT

IPOHMALAY


Kenaikan Ringgit Mendadak Membimbangkan

Posted: 28 Apr 2011 05:57 AM PDT

Kenaikan ringgit dipasaran tukaran asing perlu diberi perhatian oleh semua. Adakah ini menguntungkan? Atau apakah ada pihak terdesak yang memainkan permainan 1997 untuk memain permainan ini sekali lagi?

Jika benar Bank Negara membeli ringgit dipasaran dan tahu apa yang perlu dilakukan demi ekonomi negara, berita itu mungkin melegakan.

Tetapi bagaimanakah jika sahabat manipulator George Soros padaa tahun 1997 mengulanginya semula. Ringgit dibeli oleh pihak lain sehingga kemudiannya melambakkan ke pasaran dunia hingga jatuh teruk.

Ringgit meningkat ke 2.89 berbanding dollar tiga hari selepas ia naik ke 2.99. Dalam tempoh itu, Ringgit naik dari 2.45 ke 2.37 berbanding dollar Singapura.

Tiga hari sebelumnya, setiap ringgit berharga 2941 Rupiah. Hari ini naik ke 3257. Seringgit pertama kali bernilai lebih 10 Baht sejak lebih 15 tahun manakala di Arab Saudi, setiap ringgit menghampiri 1.33 Riyal.

Rakyat perlu dijelaskan tentang apa yang sedang terjadi kerana pensabotaj negara kini terperangkap dalam mainannya sendiri dan ia pasti mempunyai hasad yang busuk untuk negara ini.

Anak Omak

Posted: 28 Apr 2011 09:17 AM PDT

Anak Omak


KJ dendam Taib Mahmud tidak beri syer Aluminium Smelter

Posted: 28 Apr 2011 12:30 AM PDT


Budak bodoh pun tahu bahawa masa yang paling tidak sesuai untuk menuntut seseorang pemimpin turun adalah selepas parti baru menang pilihanraya dengan cemerlang. Mandat baru baru diperolehi dan target minima dua pertiga majoriti telah dicapai semasa pilihanraya Sarawak baru-baru ini.

Entah apa ke biol si Khairy, dia suruh Taib turun sehari selepas Taib berjaya memimpin Barisan Nasional Sarawak untuk memenangi PRN ke 13. Khairy ingat dia boleh samakan bapa mertua bodohnya yang jadi penyebab 4 negeri jatuh ke pembangkanh dan BN hilang dua pertiga majoriti.

Perbuatan Khairy nampak sangat macam dia ini adalah keldai kaum Cina kerana sebahagian besar kaum Cina bandar di Kuching, Miri, Bintulu dan Sibu menuntut Taib turun dengan cara mengundi DAP. SUPP yang kalah teruk tidak bising tapi Khairy dan MCA dari Semenanjung pula yang memandai-mandai.


MCA dah jelas nak condong kepada DAP dan asyik menyalahkan semua orang melainkan diri sendiri dari kehilangan pengaruh dikalangan pengundi Cina. .

Ketua Pemuda PBB bagi Zon Kuching Zone, Wan Hamzah Wan Paie dan Timbalan Ketua Publisiti Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Datuk Peter Minos menempelak kenyataan Khairy yang tidak tepat pada masanya.

Sedarlah diri, kamu tiada sokongan massa seperti Mukhriz untuk tegur orang suruh turun. Orang benci pada kamu.

Sebenarnya tersirat dipojok hati Khairy adalah dendam lama yang mahu dilakukan terhadap Pehin Sri Taib Mahmud.

Khairy pernah cuba nak dapatkan syer dalam Aluminium Smelter yang mahu dibina oleh kumpulan Syed Mokhtar dengan pelabur dari Timur Tengah..Aluminum Smeltter memerlukan banyak tenaga elektrik dan amat sesuai untuk Bakun.

Semasa itu Khairy dan Kamaluddin sabotaj usaha itu dan projek itu di KIV sementara menunggu hala tuju projek Bakun lebih jelas.

Ketika itu, Khairy cuba masuk nak dapatkan syer dan katanya dia cuba nak pujuk Taib Mahmud untuk usahasama dengannya tapi tak dilayani..Si bahalol dari Rembau cuba pula nak bawa group lain dan bukan Smelter lain, tapi jumlah kuasa tidak mencukupi.

Itu yang tersirat disebalik tuntutan berhenti. Entah siapa dia dah labur masa dan pengaruh di Sarawak. Pastinya Khairy tak dapat apa-apa dari Sarawak sepanjang ketidoran bapa mertuanya sebagai Perdana Menteri.

Awekz Bukit Gantang

Posted: 28 Apr 2011 07:38 AM PDT

Awekz Bukit Gantang


Nizar MEROYAN lagi???

Posted: 27 Apr 2011 09:39 PM PDT



Apa nak jadi la dengan si Nizar ni...Ingatkan dah habis cerita, rupanya 'ketidak upayaan' beliau dalam berfikir terserlah lagi...Tidak cukup diperKUDAkan oleh DAP di belakang rupanya-rupanya  di hadapan juga terserlah kini. Terkini di Forum Rasuah Pemusnah Tamadun yang diadakan Rabu lalu membuktikan bahawa si Nizar yang dikatakan "BIJAK" ini membuktikan beliau masih lagi BODOH!!!

Sebarang persoalan yang diajukan tidak dapat dijawab malahan lari dari persoalan yang ditanya. Bak kata kawan-kawan Awekz dulu, kalau jawab masa exam FAIL dalam tangan!!! Apa yang si Nizar cuba nyatakan pada hari itu cuma memfitnah pemimpin UMNO mengamalkan rasuah manakala PAS merupakan parti yang sungguh SUCI.

Amat memalukan apabila si Nizar mengambil kesempatan menyertai forum berkenaan demi survival politik beliau serta Perosak Rakyat yang dilihat kini mengalami masalah yang amat serius apatah lagi dengan isu PENASIHAT 25% mereka yang tidak habis-habis menambah imej buruk Perosak Rakyat!

Awekz: Sudah-sudahlah meroyannya Nizar...dah muak nak tengok perangai BODOH yang ditunjukkan apatah lagi melihatkan sifat kebudak-budakan anda di dalam Sidang DUN tempohari...Kawan-Kawan...FIKIR-FIKIRKAN!!!


tunku

Posted: 28 Apr 2011 03:41 AM PDT

tunku


Sex video: Another snippet on YouTube

Posted: 27 Apr 2011 09:35 AM PDT


PETALING JAYA: A second snippet of the controversial sex video featuring a man allegedly resembling an Opposition leader has been posted on YouTube.
The video clip, date-stamped Feb 21 and lasting one minute and 47 seconds, was uploaded on Tuesday.
It was removed Wednesday evening for violating YouTube's policy on nudity or sexual content.
Another clip of the video was also uploaded on the Internet on April 4.
The second clip is believed to be the ending of the 22-minute video screened to journalists at Carcosa Seri Negara on March 21.
Three men subsequently came forward to identify themselves as the "Datuk T" behind the screening of the video.
They were former Malacca Chief Minister Tan Sri Rahim Tamby Chik, businessman Datuk Eskay Abdullah and former Perkasa treasurer Datuk Shuaib Lazim.

tunku : what else to expose.....anwar...BERTAUBATLAH.

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 28 Apr 2011 03:23 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Nurul kenalpasti bukan kemaluan Anwar dalam video

Posted: 27 Apr 2011 11:50 PM PDT

KUALA LUMPUR: Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar mengulangi ketegasan bahawa individu dalam rakaman video seks fitnah bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Suara Keadilan melaporkan Nurul menyifatkan ini sebagai usaha jijik dan terdesak Umno-Barisan Nasional untuk menghancurkan Pakatan Rakyat.

"Kami tidak akan tunduk ataupun takut dengan taktik sedemikian," kata Nurul Izzah ketika mengulas sedutan kedua rakaman video fitnah yang ditayangkan di internet oleh bloger pro Umno-BN hari ini.

Nurul, yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai menegaskan bahawa beliau serta ahli keluarganya tetap berdiri teguh bersama Anwar dalam menolak fitnah jahat berkenaan.

"Ini usaha paling terdesak yang terbaru bagi memusnahkan semangat juang kami dari landasan reformasi yang sangat diperlukan bagi negara ini," tegasnya.

"Kami tidak terdesak langsung. Umno-Barisan Nasional yang terdesak."

Beliau menyeru rakyat Malaysia supaya bangkit melawan politik kotor Umno-BN.

"Kami menyeru semua rakyat Malaysia, abang dan adik, ibu dan bapa untuk bangun melawan politik jijik ini. Mari kita berusaha untuk merealisasikan satu negara Malaysia yang lebih baik," tegas anak sulung kepada Ketua Umum KEADILAN itu.

Dalam klip video pertama, Nurul menolak individu dalam video itu adalah Anwar Ibrahim kerana perutnya buncit, ayahnya tidak berjanggut dan dahi berbeza.

Bagi video ini, Nurul jelaskan kemaluan dalam video bukan kemaluan ayahnya.

"Ianya terlalu besar," jelas Nurul


Ditanya bagaimana Nurul tahu, "Ahh tidak ... ibu beritahu. Semestilah saya tahu kerana saya berasal dari situ."

Nurul turut ditanya berkenaan gambar yang jelas menunjukkan tangan individu yang dipercayai ayahnya tidak kelihatan jam Omega yang diwar-warkan dan dipercayai dipinta oleh ibunya.


"Jam tersebut ada dirumah. Buat apa kami nak tunjuk-tunjukkan."

Justeru itu, Nurul turut mendesak supaya individu yang menyebarkan dan menayangkan video seks fitnah berkenaan- diheret ke muka pengadilan.

"Dalam semua keadaan, secara undang-undang, Islam dan undang-undang semulajadi- penjenayah sebenar adalah siapa yang menyebar video itu kepada awam," tegas nya.

"Hukum menayang dan menyebar video lagi salah dan haram dari perbuatan berzina dengan pelacur dan meliwat kaum sejenis."

Ditanya samada Nurul mempunyai rujukan fatwa mana-mana, kata Nurul, "Itu yang ayah ajar kami cakap." - Agensi Husin Lempoyang

bumiyang

Posted: 28 Apr 2011 03:12 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 28 Apr 2011 03:07 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


BEZA RAMBUT INI DIJADIKAN ISU ... GENG PR KATA ITU BUKAN ANWAR !! Mai Sini Aku Nak Tunjuk ...

Posted: 27 Apr 2011 11:30 PM PDT

Heboh gila dan sudah bersepah-sepah dalam merata blog Puak Pakatan Reput sejak malam tadi, deorang dok kalut edar gambar Perbandingan LELAKI BERAMBUT GONDOI dengan GAMBAR ANUGERAH TUHAN MEREKA YANG DIAMBIL DI PERBICARAAN KES MELIWAT PADA 22 FEB 2011 (sehari selepas ANU buat sex dengan China Doll) ...

Kononnya gambar kanan tu adalah bukti paling fresh yang deorang ada la tu ! ... cehhhh ! blah la puak pakatan ! hangpa kencing ja kuat ! ...

JOM ajak diorang mai AloQStaQBlog sini kita tengok sama-sama , apa depa nak auta lagi lepas ni ? ... Aku dah besarkan gambaq2 di bawah ke satu paparan saiz YANG MEMANG BESARRR PUNYAAA dan memang boleh jelas nampak ...

PERINGATAN PENTING : SILA KLIK PADA SETIAP GAMBAR DI BAWAH UNTUK ANDA DAPAT MELIHAT DENGAN LEBIH JELAS DALAM SAIZ GAMBAR YANG LEBIH BESAR ... OK !

Bukan Saiz Anunya Yang Lebih BESAR ... he he he ...


Biaq deorang tengok sendiri dan nilaikan ... Buat apa amik shot yang tak nampak ada rambut, sedangkan banyak lagi shot-shot lain yang nampak jelas LELAKI tu ada rambut , sepadan pulak tu dengan rambut ANUGERAH TUHAN ! ....  mampuih la hang ANUwar oiiii ! ....

ADA APA-APA CADANGAN LAIN ATAU BANTAHAN ????????? .......



AloQStaQ
KHAMIS
28 April 2011
2:30 Petang

DOWNLOAD SAJA VIDEO CHINA DOLL2 .... INI ADA BANTUAN KECEMASAN UNTUK PUAK PAKATAN RAKYAT !!!

Posted: 27 Apr 2011 07:30 AM PDT

Aku dapat tahu sejak tersebarnya video China Doll 2 mulai tengahari tadi, ramai puak pakatan khasnya bebudak blogger diorang dah "mampus akai" tak boleh berfikir dengan waras , jadi tiga suku gila babi dan mengalami kekacauan minda yang kronik !

Wabak tersebut menyerang selepas mereka TERMENONTON dengan mata kepala mereka sendiri video ANUGERAH TUHAN berbogel !

Walamakkkk Besauuuu nyer !!! Untung Kak Wan ... & China Doll  & Bini Ajmin & orang itu & orang ini .... hehehe .... patut la macam kawaq !

Siawwwww wooooo !!! Cilaka ! Sey Pak Kaliaw ! ........ 

AloQStaQ ingin membantu puak PAKATAN RAKYAT untuk bertenang dan menjawab segala peluru dari pihak kami di barisan rakyat - Barisan Nasional ... HE HE HE ...

Ni saja aku nak tolong depa menjawab isu bogel dalam video China Doll 2 tu dalam keadaan minda depa yang sedang berkecamuk sekarang ...

Untuk puak-puak blogger Pakatan, korang boleh la sebut : "APAHALNYA DENGAN GAMBAR BERBOGEL DALAM VIDEO TU SAMPAI NAMPAK ANUNYA TU ? ... TAK DA HAL LA ! ... MONYET DI HUTAN PUN BERBOGEL JUGAK ! TAK DA HAL PUNNNNNN !!! ...."

HEHEHE .... Itulah jawapan terbaik untuk mempertahankan ANUGERAH TUHAN tu !

Di Sini Boleh Muat Turun Video ANU Version 2 - Untuk Simpanan Peribadi Anda : (SILA RUJUK LAMAN DARUL EHSAN TODAY)




AloQStaQ
RABU
10:30 Malam
27-April-2011
++ : Bodoh la pada sapa-sapa yang masih mengagungkan si ANUwar tu lagi ! Dia tu dah terbukti memang haprak sial punya manusia !

anakbukitgantang says

Posted: 28 Apr 2011 03:02 AM PDT

anakbukitgantang says


Psywar- menyalahlapor berita untuk menimbulkan persepsi salah kepada umum

Posted: 27 Apr 2011 10:26 PM PDT

Musuh telah lama menggunakan psywar dalam media untuk mengubah persepsi massa.

Psywar telah digunakan dari Perang Teluk di Iraq, serangan ke atas kemudahan tenaga menggunakan nuklear di Iran sehingga perubahan kepimpinan negara di Mesir, Tunisia dan kekacauan di Bahrain

Lihat contoh psywar yang dilakukan oleh Suara Keadilan dan jawapan balas Dr Haron Din mengenai "salah lapor" dan "salah fatwa" yang sengaja dibuat akhbar itu.

Soalnya KENAPA? dan PERSEPSI siapakah yang mahu diubah? Siapakah KUMPULAN SASARAN kalau tidak bangsa Melayu Islam supaya Melayu Islam terus BERPECAH!

Sekarang akhbar atau kem politik manakah yang membuat FITNAH?

Apa AGENDA TERSEMBUNYI mereka?........................
Oleh MOHAMAD SHOFI MAT ISA dan RAJA SYAHRIR ABU BAKAR
 (pengarang@utusan.com.my)



KUALA LUMPUR 27 April - Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr. Haron Din hari ini menafikan sekeras-kerasnya laporan akhbar Suara Keadilan yang memetik beliau sebagai berkata, hukum membaca Utusan Malaysia adalah haram seperti disiarkan lidah rasmi Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Menurutnya, beliau juga tidak pernah menasihatkan orang ramai supaya jangan membeli Utusan Malaysia dengan alasan ia menyebarkan fitnah seperti dilaporkan akhbar berkenaan semalam.



"Semasa dihubungi wartawan Suara Keadilan tiga hari lalu, pemberita berkenaan meminta saya mengulas hukum bagi berita berbentuk fitnah dan dia langsung tidak menyebut Utusan Malaysia, jadi saya beri pandangan umum saya terhadap fitnah dalam pemberitaan.



"Jadi, saya langsung tidak mengaitkan Utusan Malaysia dan saya anggap ia disalah lapor tetapi tidak tahu mengapa ia jadi begitu, saya enggan ulas mengenai kekhilafan itu kerana tidak mahu panjang cerita.


"Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak akan mengeluarkan kenyataan bodoh sebegitu (baca dan beli Utusan Malaysia haram) kerana saya sendiri membaca Utusan Malaysia," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.


Haron diminta menjelaskan laporan muka dua lidah rasmi PKR itu semalam yang kononnya memetik beliau sebagai mengeluarkan hukum membaca serta membeli akhbar Utusan Malaysia sebagai haram kerana ia mengeluarkan berita berunsur fitnah.

Dalam pada itu, beliau masih lagi memikirkan tindakan sewajarnya yang akan diambil ke atas Suara Keadilan ekoran 'kesilapan' laporan berkenaan.



"Saya dihujani panggilan dan khidmat pesanan ringkas pelbagai pihak hari ini akibat kesilapan laporan itu tetapi tengok dahulu keadaan sehingga minggu hadapan (untuk mengambil tindakan ke atas Suara Keadilan)," jelasnya.



Sahabat-Gunung

Posted: 28 Apr 2011 01:38 AM PDT

Sahabat-Gunung


Anwar Tgh Menafikan 'Kehebatan Anu'nya ...

Posted: 28 Apr 2011 01:03 AM PDT

Anwar sekarang sedang menafikan kehebatan anunya di Balai Polis Dang Wangi.... Errmmmm...

Biasalah, dia mesti nak nafi....

Ketika ditanya wartawan, 'dato seri nak angkat sumpah ker' .... Spontan anwar jawab 'mana ada hukum yg suruh saya bersumpah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Eskay Ajak Anwar Bersumpah Laknat

Posted: 28 Apr 2011 12:35 AM PDT

Kuala Lumpur, 29 April- Datuk Eskay jelaskan, beliau sanggup ambil risiko utk dedahkan siapa sebenarnya Pemimpin yg beliau kenali sejak 1996. Beliau (DSAI) yg dikenali sbg seorg bermoral, jujur dan ikhlas dlm politiknya, tetapi hakikatnya sebaliknya.

Anwar cukup licik berpura-pura menjadi orang yang begitu alim, warak dan mempunyai peribadi mulia, tetapi sebaliknya melakukan perbuatan yang tidak pernah terjangkau oleh pemikiran yang waras dan nilai-nilai Islam.

"Kami bertekat tidak akan membenarkan orang bernama Anwar yang merupakan pelaku dalam video tidak bermoral itu daripada menjadi pemimpin yang akan memimpin negara ini.

Ingin diperjelaskan bahawa hasrat kami menayangkan video tersebut kepada beberapa wartawan kanan bukanlah untuk menunjukkan bahan lucah, tetapi untuk menjadi sebahagian bahan dokumentasi bagi menegakkan kebenaran, agar rakyat boleh menilai sendiri siapakah Anwar yang sebenarnya," ujarnya dalam satu sidang media di sebuah hotel di ibukota sebentar tadi.

Sehubungan dengan itu, Datuk Eskay mengajak Anwar untuk bersama-samanya bersumpah laknat selepas Solat Jumaat, esok di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Eskay Sanggup Hadapi Risiko

Posted: 28 Apr 2011 12:09 AM PDT

Dalam sidang media sebentar tadi, Datuk Eskay menjelaskan, beliau sanggup ambil risiko utk dedahkan siapa sebenarnya Pemimpin yg beliau kenali sejak 1996. Beliau (DSAI) yang dikenalinya sebagai seorang bermoral, jujur dan ikhlas dalam perjuangan politiknya, tetapi hakikatnya sebaliknya.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Anwar Ibrahim di Balai Polis Dang Wangi

Posted: 28 Apr 2011 12:03 AM PDT

Selepas sidang media Datuk Eskay di sebuah hotel .... Kini aku di Balai Polis Dang Wangi untuk menunggu Anwar Ibrahim buat laporan polis.

Ketika aku sampai, anwar baru memasuki pekarangan balai

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tindakan Bodoh Kerajaan Selangor Bazirkan Wang Rakyat Untuk Kempen Mansuh ISA

Posted: 27 Apr 2011 11:30 PM PDT

Kuala Lumpur, 28 April- Ketua Pembangkang Selangor, Datuk Satim Diman menyifatkan tindakan kerajaan negeri meluluskan peruntukan RM600,000 daripada duit rakyat untuk kempen Memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di negeri Selangor merupakan satu tindakan paling bodoh dan tidak masuk akal selain satu pembaziran wang rakyat untuk tujuan politik.

Ujarnya, kelulusan ini hasil dari lontaran idea ADUN Ulu Kelang, Saari Sungib dalam siding Dewan undangan negeri baru-baru ini yang mahu kempen mansuhkan ISA ini diperluaskan dan diberi penekanan oleh kerajaan negeri.

"Kerajaan negeri sendiri pun gagal melaksanakan dan melunaskan janji-janji pilihan raya yang lalu, kenapa nak sibuk-sibuk berkempen mansuhkan ISA, sedangkan peruntukan yang besar itu sebaiknya digunakan untuk membantu rakyat yang memerlukan ataupun digunakan bagi melunaskan segala janji-janji pilihan raya mereka yang tertunggak sehingga ke hari ini.

"Mungkin ketika berjanji semasa kempen pilihan raya umum ke 12 lalu tentang air percuma, parti mereka sendiri tidak yakin akan menang. Jadi berjanjilah apa saja yang penting janji dahulu laksana fikir kemudian. Namun rakyat yang terkeliru dan termakan dengan janji mereka telah memberi kemenangan kepada, yang akhirnya hari ini rakyat Selangor jugalah yang menjadi mangsa angkara permainan politik kotor mereka" ujarnya mengulas isu Kerajaan Negeri yang memperuntukkan RM600,000 untuk kempen Mansuhkan ISA di Selangor.

Tambahnya, tindakan dan keputusan terbaru mereka ini, membuktikan yang mereka tidak berpengalaman dalam mentadbir negara dan negeri ini hinggakan tidak tahu membezakan antara keperluan dan kepentingan kepada rakyat atau kepentingan kepada perjuangan politik mereka.

"Persoalannya kini, pakaran PKR-DAP-PAS ini selalu melaungkan-laungkan kerajaan rakyat, kerajaan berkebajikan, mahu membantu rakyat, namun akhirnya selepas berkuasa, segala janji-janji yang pernah mereka lafazkan dulu hanya sekadar 'manis di bibir' namun setelah berkuasa, kepentingan rakyat sekadar 'melepaskan batuk di tangga' sahaja," ujarnya yang juga ADUN Seri Serdang, Selangor.

Penafian Seterusnya dari Jijah - "Anwar Punya Tak Panjang" .... ahak-ahak.

Posted: 27 Apr 2011 09:45 PM PDT


Seperti biasa, puak-puak pakatan haram jadah nie pastinya akan menurunkan bala jenteranya untuk menafikan pembabitan Anwar dalam lakonan panas aksi seksnya bersama pelajar berasal dari China yang sudah masuk fasa ke-2 semalam ....

Jika sebelum ini Wan Azizah kata yang Anwar tak buncit, apa plak kali nie .... mungkin dalam masa terdekat dia akan kata .... Anwar tak ada 'ANU' yang besar macam tu.... ahak-ahak, Anwar punya kecik jer ....

Kita tunggu apa alasannya plak selepas nie ..... tunggu !

AMK Bengang Dengan PapaGomo & Pisau

Posted: 27 Apr 2011 08:45 PM PDT

Nampaknya, AMK dah bengang betul dengan dua orang sahabat blogger PapaGomo & Pisau kerana menyiarkan rakaman video melibatkan bos mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang telah membalun amoi cina di sebuah SPA…

Ahak-ahak, kata PKR perjuangankan kebenaran dan keadilan… kenapa bila tang kena batang idung sendiri, macam-macam alasan mangkuk-mangkuk ayun nie berikan sedangkan bila tang dia membalun dan membogelkan pemimpin-pemimpin UMNO, jangan cakap dalam youtube, habis keluar negara pun dia burukkan….

Inilah namanya bila mereka terdesak nak pertahankan bos mereka yang kaki main, kaki jubur … apa sahaja pendekatan akan mereka gunakan demi mencapai hasrat mereka.


Anwar Terus Dapat Perhatian

Posted: 27 Apr 2011 07:17 PM PDT

Hebat betul penangan Anwar Ibrahim, terus mendapat perhatian dunia.

Memang dia mempunyai "Anugerah Tuhan" yang tidak terhingga, dalam erti kata lain, dia mempunyai 'barang lelaki' yang cukup sempurna, yang cukup membuatkan Saiful demam sampai seminggu lepas 'kena' ....

Anwar- sampai bila dia mampu memyorokkan wajah sebenar dirinya.... Sampai bila dia akan dipuja....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

SUARA KEADILAN PENIPU Sama Macam Pemimpinnya Juga

Posted: 27 Apr 2011 06:00 PM PDT

Akhirnya, terbuktilah bahawa akhbar rasmi PKR, yang bernama SUARA KEADILAN merupakan akhbar yang tiada integriti, akhbar penipu dan bodoh. Ini membuktikan segala apa yang mereka tulis, mereka siarkan selama ini BOHONG semata-mata…..

Penafian Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr. Haron Din sendiri yang menafikan sekeras-kerasnya laporan akhbar Suara Keadilan yang memetik beliau sebagai berkata, hukum membaca Utusan Malaysia adalah haram seperti disiarkan lidah rasmi Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Menurutnya, beliau juga tidak pernah menasihatkan orang ramai supaya jangan membeli Utusan Malaysia dengan alasan ia menyebarkan fitnah seperti dilaporkan akhbar berkenaan semalam.

"Semasa dihubungi wartawan Suara Keadilan tiga hari lalu, pemberita berkenaan meminta saya mengulas hukum bagi berita berbentuk fitnah dan dia langsung tidak menyebut Utusan Malaysia, jadi saya beri pandangan umum saya terhadap fitnah dalam pemberitaan. Jadi, saya langsung tidak mengaitkan Utusan Malaysia dan saya anggap ia disalah lapor tetapi tidak tahu mengapa ia jadi begitu, saya enggan ulas mengenai kekhilafan itu kerana tidak mahu panjang cerita. Saya ingin menegaskan bahawa saya tidak akan mengeluarkan kenyataan bodoh sebegitu (baca dan beli Utusan Malaysia haram) kerana saya sendiri membaca Utusan Malaysia," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Apa dah jadi dengan akhbar yang kononnya berbicara tentang kebenaran, tentang keadilan dan kebebasan akhbar selama ini….. mereka menuduh Utusan Malaysia, Beritya Harian dan beberapa akhbar selain TV3 dan RTM sebagai media penipu, media berat sebelah tetapi apa yang mereka tampilkan adalah PENIPUAN semata-mata…

Ini juga membuktikan bahawa akhbar Suara Keadilan tidak ada ETIKA KEWARTAWANAN dalam diri mereka. Tak salahlah kalau aku katakana bahawa Suara Keadilan juga PENIPU macam pemimpin utamanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim ……

Makin Nyata Siapa 'Pelakonnya'.....

Posted: 27 Apr 2011 05:00 PM PDT

Makin panas dan makin nyata. Satu lagi rakaman klip video hitam putih aksi seks yang dikatakan membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dimuat naik dalam laman Internet.

Sedutan klip video dengan durasi satu minit 47 saat itu menampilkan seorang lelaki dan wanita dalam keadaan bertuala dan kemudian berbogel sebelum lelaki itu memakai seluar.

Klip video tersebut dimuat naik semalam di dalam laman 'Youtube' dan laman web blogger Papagomo, www.papagomo.com kira-kira 1.30 tengah hari namun menjelang malam tadi, video tersebut di Youtube telah dipadamkan.

Sebelum ini pada 4 April lalu, satu klip video berdurasi yang sama tersebar luas di Internet.

Sebelum ini, tiga individu yang menggelarkan diri mereka "Datuk T" telah mendedahkan kewujudan video seks yang didakwa mereka membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Apa yang nyata video klip terbaru itu memaparkan secara jelas si pelakonnya bak kata bidalan "sudah terang lagikan bersuluh". .....

Barcelona Hentam Real Madrid

Posted: 27 Apr 2011 04:25 PM PDT


Tahniah Lionel Messi, walaupun aku tak dapat menyaksikan kehebatannya pagi tadi di kala membantu Barcelona membenam Real Madrid 2-0 dalam perlawanan Separuh Akhir pertama Liga Juara-Juara, namun aku yakin kehebatan dan kelincahan Messi pastinya memukau Ronaldo untuk terus menjadi hero Real Madrid ....

Azmin Memang Mudah Melenting, Tak Layak Terajui Pimpinan PKR –Lokman Noor Adam

Posted: 27 Apr 2011 02:00 AM PDT


Kuala Lumpur, 27 April- Tindakan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali membalas balik kritikan oleh Timbalan Presiden PAS, Azmin Ali baru-baru ini dengan menyifatkan Azmin sebagai tidak mempunyai ketahanan politik sebagaimana mentornya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mahupun Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail memang satu kenyataan yang benar mengenai Azmin.

Bekas Majlis Pimpinan Tertinggi dan Setiausaha Pemuda PKR, Lokman Noor Adam berkata, apa yang diperkatakan oleh Mustafa Ali ini ini ada kebenarannya kerana beliau telah mengenali Azmin sejak sekian lama.

"Azmin Ali merupakan bekas Setiausaha Sulit Anwar Ibrahim, pastinya dia akan mempertahankan bosnya sepenuh hati namun dalam dia mempertahan Anwar Ibrahim, dia jelas menunjukkan wajahnya yang sebenar, seorang pemimpin yang tidak professional.

Ini juga membuktikan bahawa dia seorang pemimpin yang mudah melenting, panas baran dan tidak tenang seperti timbalan presiden lain (parti-parti lain) dan dia tidak layak sama sekali menjadi pemimpin tertinggi parti PKR," ujarnya yang juga merupakan EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Terdahulu, Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali menyifatkan Azmin Ali sekarang dalam keadaan yang sangat tertekan dan tidak mempunyai ketahanan politik sebagaimana mentornya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mahupun Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail.

Tambahnya, bukanlah sesuatu yang menghairankan jika orang nombor dua PKR itu sering kali melenting secara berlebihan apabila berhadapan dengan sesuatu isu, namun Mustapha hairan sepatutnya Anwar yang tertekan kerana tuduhan ini (video seks) dilemparkan terhadapnya, tetapi kini kenapa Azmin pula yang terlebih tertekan dalam isu tersebut.

Taipingmali (tm)

Posted: 28 Apr 2011 01:30 AM PDT

Taipingmali (tm)


Skandel sex

Posted: 28 Apr 2011 01:01 AM PDT

Dato T akan sumpah, Anwar pun kena sahut cabaran

Posted: 28 Apr 2011 12:16 AM PDT

Isu rambut pulak!

Posted: 27 Apr 2011 11:34 PM PDT

TVSelangor09 27042011 AMK Gesa Tindakan Tegas Ke Atas Blogger Tanyang Vi...

Posted: 27 Apr 2011 07:59 PM PDT

Rasuah Pemusnah Tamadun Part 4

Posted: 27 Apr 2011 07:40 PM PDT

Posted: 27 Apr 2011 07:22 PM PDT

Jangan melaga-lagakan UMNO dan PBB

Posted: 27 Apr 2011 07:00 PM PDT

Kalau dah dasar penipu....

Posted: 27 Apr 2011 05:22 PM PDT

Analisa ringan pendedahan cctv melibatkan ahli politik

Posted: 27 Apr 2011 09:38 AM PDT

Perak Today-Rasuah Pemusnah Tamadun-Siri 3

Posted: 27 Apr 2011 09:11 AM PDT

Perak Today-Rasuah Pemusnah Tamadun-Siri 2

Posted: 27 Apr 2011 06:47 AM PDT

Perak Today-Rasuah Pemusnah Tamadun-Siri 1

Posted: 27 Apr 2011 06:47 AM PDT

uitm

Posted: 27 Apr 2011 04:14 AM PDT

Terkejut beruk ptg ini.

Posted: 27 Apr 2011 03:14 AM PDT

Eskay Gives DNA Sample To Police , Anwar?

Posted: 27 Apr 2011 02:21 AM PDT

PAPA GOMO

Posted: 28 Apr 2011 01:29 AM PDT

PAPA GOMO


PERCUMA Demi Rakyat Sila Download Video Seks Anwar Ibrahim Dan Sebarkannya

Posted: 27 Apr 2011 10:17 PM PDT


Rakaman Tampa Edit?

Sekali lagi Gomo Mencabar Dato Seri Anwar Bin Ibrahim
dan Dato Shazrly Eskay Bersumpah Lakhnat dalam isu Video Seks
yang telah tersebar ini.

Anwar Ibrahim hanya perlu lafazkan Wallahi, Wabillahi, Watallahi di hadapan masyarakat umum seperti yang dilakukan individu lain bagi membersihkan namanya, jika betul dia tidak terlibat dalam video seks tersebut, maka sumpah laknat bukan satu masalah baginya,"

Sidang Media Tergempar TRIO Dato T
KLIK DI SINI



Berani Kerana Benar
Takut Kerana Salah!!!

FREE DOWNLOAD VIDEO PART 2
KLIK DI SINI



Psssttt...Apakah berani juak PKR menegakkan kebenaran?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Rakaman Aksi Seks Anwar Ibrahim Mungkin Ini Posting terakhir Blogg Papa Gomo

Posted: 27 Apr 2011 06:00 AM PDT











video 2





Blogg Papa Gomo di sekat dari menayangkan Video Seks Anwar Ibrahim. Emmm nampaknya mereka sudah takut dengan apa yang di dedahkan kita semua akan keberannya. Silap haribulan mungkin ini artikel terakhir di Blogg Papa Gomo kerana sudah dapat amaran dari pihak Google untuk menyekat Blogg Papa Gomo

Apa pun terima kasih kepada Rakyat Malaysia dan jika Blogg ini di tutup maka nantikannlah Blogg Papa Gomo yang baru demi menyambung kesinambungan Perjuangan kita Demi Agama Bangsa dan Negara.


Psssttt....Agak terkilan dengan Google yang menyebelahi Anwar Ibrahim : )

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Ekslusif 18 SX - Video Seks Pemimpin Tertinggi Pakatan Rakyat Part 2

Posted: 27 Apr 2011 02:13 AM PDT


Anwar Ibrahim vs China Doll

Demi Agama Bangsa Dan Negara Maka Wajib
Kita Mendedahkan Siapa Pelaku Video Seks Ini.


video 2





Gomo juga mencabar Dato Seri Anwar Ibrahim Bersumpah Lakhnat menafikan bahawa lelaki dalam Video Seks ini adalah beliau. Dan Gomo juga turut mencabar Dato Eskay untuk turut sama Bersumpah Lakhnat dalam menyatakan bahawa Video ini bukan satu Rekayasa semata mata.

GOMO CABAR ANWAR IBRAHIM & ESKAY


Psssttt...Jika Takut pada Risiko Usah Bicara Soal Perjuangan

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

HERO KECIK

Posted: 28 Apr 2011 01:25 AM PDT

HERO KECIK


Kuasa Tuhan Terhadap AnugerahNya

Posted: 27 Apr 2011 08:26 PM PDT


Bagi pengikut PAKATAN tiada apa yang penting dalam Video Seks part 1 ker Part 2 ker yang dikatakan pelaku tu Anwar. Bagi mereka kalau betul Anwar ker apa yang diorg dapat. Diaorg tak untung apa2 pun. Bagi mereka biasala lelaki buat kerja2 tu.

Inilah pengikut PAKATAN... semua yang pemimpin dia buat tak salah. Kalau gambar depa kata superimpose...sekarang kelaur plak Video yang memang payah nak ubah2 nie... so apa plak komen mereka si pakatan nie.

Paling tidak mereka mengatakan pelaku dalam video tu tak sama dengan Anwar. Memangla diorg tak tahu sebab bukan mereka yang tinggal sebantal ngan Anwar. yang lebih arif dan tahu hanyala family Anwar dan juga kekasihnya sahaja.

Tapi semua nie kuasa tuhan... mungkin itu dah tertulis dalam kehidupan Anwar Ibrahim yang dia kena hadapi semua ini. Tapi pemimpin lain tak der plak video2 seks nie.. tak derla plak video seks Pak Lah ker Tun M ker... Bila tang Anwar.... ada plak video seks... kuasa tuhan....Korang pengikut Pakatan mana boleh halang kuasa tuhan....semua nie ada hikmah kepada kita semua..

Kalau nak berjubo jugak, berjubola sorang-sorang... kalau berjubo 2 orang, salah sorang akan pecah rahsia juga nanti, kalau berjubo 3 orang, lagi parah... Moralnya jangan berjubo beramai-ramai. Jangan Buat Maksiat... Tak tahan juga... pandai2la senderian berhad...

Apa yang Melayu Ada

Posted: 27 Apr 2011 01:41 AM PDT

Apabila melayu semua bersatu dan apabila UMNO Dan PAS mewujudkan perpaduan, sudah pastinya akan ada yang tak duduk diam, panas semacam walapun petang2 hujan di KL.

Apa yanng melayu banggakan... Ekonomi cina pegang, nak kerja kat syarikat cina... macam2 syarat dia minta, kena tau mandrinla apa la.. bila dh kerja kat sykt cina.. jadi batak la kat situ..

Banggunan2 tinggi yang ada di kl ataupun bandar2 semuanya nama cina semuanya hak cina. Kalau ada yang melayu pun kecik dan bilangannya boleh kira ngan bulu hidung. Yang duk bangga kata banggunan tu kerajaan pun,,, itu kerajaan punya bukan melayu punya..

Apa yang melayu ada sekarang, cuma sedikit kuasa yang memerintah dibawah naungan raja2.Sokongan cina bandar terang2 tolak kerajaan sekarang.Ceramah DAP kutuk melayu... tak der sapa pun melayu melenting... apa tidaknya mana pahan sepatah haram pun apa dia berucap..

Apa lagi melayu ada...Masanya melayu semua bersatu.

PANEH MIANG

Posted: 28 Apr 2011 01:10 AM PDT

PANEH MIANG


Apahal baca doa bising sangat ni?

Posted: 27 Apr 2011 08:22 PM PDT

1. Tanggal 22 April 2011 (Jumaat) yang lalu merupakan sambutan Good Friday bagi orang Kristian. Selalunya kami tak peduli pun dengan sambutan Good Friday ni. Kecuali semasa di Sabah dulu, Good Friday diberi perhatian kerana ia dijadualkan sebagai hari cuti umum. Siapa yang tak suka cuti ya tak?

2. Namun sambutan Good Friday di salah sebuah gereja di Seremban baru-baru ini telah menyentak hati kami.

3. Pagi Jumaat, 22 April 2011, lebih kurang jam 9 pagi, terdengar suara seolah bacaan doa dalam bahasa Inggeris yang terlalu bising hingga kedengaran sampai ke padang Majlis Perbandaran Seremban yang lebih kurang 500 ke 600 meter jaraknya. Seolah speaker itu sengaja dihalakan ke tempat awam untuk semua orang mendengarnya. Bunyi doa itu jauh lebih kuat jika hendak dibandingkan dengan suara khutbah setiap Jumaat di Masjid Negeri.

4. Sekitar padang Majlis Perbandaran Seremban, terdapat 2 buah gereja iaitu Wesley Methodist Church dan Church of The Visitation Seremban.

Klik imej untuk paparan lebih jelas

5. Setelah disiasat, Wesley Methodist Church dijadualkan membuat sambutan Good Friday pada jam 6 petang pada 22 April itu, dan hanya Church of The Visitation Seremban saja yang meraikan Good Friday pada jam 9 pagi hari yang sama. Maka sudah tentulah Church of The Visitation yang membaca doa Good Friday mereka dengan kuat dan speaker pula seolah sengaja dihalakan ke tempat awam. Apa motif?

6. Kami dah lama memerhatikan Church of The Visitation Seremban. Kebanyakan pengikut mereka terdiri daripada kaum India yang sering dilihat berkumpul pada hari Ahad. Kawasan sekitar gereja itupun kini dah jadi macam Little India.

7. Walaupun kami pernah memandu melalui gereja itu beberapa kali ketika pengikut mereka berhimpun, tapi tidak pula kedengaran sebelum ini ceramah atau doa mereka dibaca dengan kuat hingga terdengar beratus meter jaraknya. Paling tidak pun bunyi speaker gereja itu hanya kedengaran hingga ke seberang jalan yang bertentangan dengan gereja. Jadi mengapa doa Good Friday kali ini dibaca dengan kuat? Sekali lagi mau tanya macha...apa motif?

8. Church of The Visitation Seremban kebiasaanya mengadakan perhimpunan (mass) mereka dalam bahasa Inggeris, Tamil dan Mandarin. Tetapi pada hari Ahad jam 9 pagi, mass mereka disampaikan dalam 2 versi iaitu Inggeris dan Melayu. Malah pada hari Ahad minggu ke-5 setiap bulan jam 12 tengahari, mass gereja ini disampaikan sepenuhnya dalam bahasa Melayu. Wow...sekali lagi tanya boleh ka macha...APA MOTIF?

9. Adakah Yang DiPertuan Besar Negeri Sembilan, Menteri Besar, Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri, Mufti Negeri Sembilan, Majlis Agama Islam Negeri Sembilan dan NGO Islam di Negeri Sembilan tahu akan perkara ini?

10. Untuk apa mass mereka disampaikan dalam bahasa Melayu? Mungkinkah kerana penganut mereka ramai dikalangan Melayu? Adakah Church of The Visitation satu-satunya gereja di negara ini yang mengadakan mass dalam bahasa Melayu?

11. Bacaan doa yang kuat oleh pihak Church of The Visitation Seremban ketika Good Friday 22 April 2011 yang lalu mungkin adalah petunjuk yang ingin disampaikan Allah SWT kepada kita.

12. Justeru, apa tindakan kita? Masih mahu tunduk dengan provokasi gereja? Apa gunanya Perkara 3 dan Perkara 11 dalam Perlembagaan Persekutuan? Apa relevannya kewujudan Enakmen Agama Bukan Islam (Kawalan Pengembangan di Kalangan Orang Islam) 1988 yang termaktub dalam Undang-Undang Tubuh di setiap negeri BERAJA?

13. Bible dalam bahasa Melayu. Mass gereja pun dalam bahasa Melayu. Terima kasih 1Malaysia!

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 27 Apr 2011 11:41 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Kepada Yang Teringin Nak Tengok Video Anwar

Posted: 27 Apr 2011 07:02 PM PDT


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Dowload Video Anwar Part 1 & 2 Di Sini...

Posted: 27 Apr 2011 04:43 AM PDT


Kepada mereka yang nak dowload video sex pemimpin anugerah tuhan tu, korang boleh klik link di bawah ni... aku yakin video tu tak akan bertahan lama dalam youtube... pasal depa dah panas...panas dan panas.... haaahaaahaaa.....

video sex anwar 1 download
video sex anwar 2 download