Barisan Nasional

Dicatat oleh Unknown | | Posted On Sabtu, 2 April 2011 at 1:26 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


Apa Yang Tersirat

Posted: 02 Apr 2011 01:06 PM PDT

Apa Yang Tersirat


Ramai betul ahli PKR keluar parti di Pulau Pinang hari ini

Posted: 02 Apr 2011 06:26 AM PDT

Seramai 3,226 anggota PKR Pulau Pinang yang majoritinya terdiri daripada masyarakat India hari mengisytiharkan keluar parti berikutan hilang kepercayaan terhadap perjuangan dan pucuk pimpinan parti.

Pengerusi Pertubuhan Pembangunan Kaum India Pulau Pinang M Nyanasegaran menyerahkan borang keluar parti itu kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang merasmikan Karnival Kebudayaan India 1Malaysia di Pusat Arena Sukan Antarabangsa (Pisa) di Georgetown, hari ini.

Nyanasegaran yang juga Naib Pengerusi PKR cabang Bayan Baru dalam ucapannya berkata kesemua mereka yang keluar parti itu terdiri daripada anggota PKR kawasan Bayan Baru, Batu Maung, Permatang Damar Laut, Sungai Ara, Bukit Jambul, Sungai Nibong, Sungai Dua, Bayan Lepas, Air Itam, Paya Terubong, Farlim, Relau, Tanjong, Weld Quay, Gelugor, Jelutong, Penanti, Bukit Mertajam, Seberang Jaya, Permatang Pauh dan Perai.

Sementara itu, mengulas mengenai tindakan kumpulan itu, Perdana Menteri dalam ucapannya berkata rakyat Malaysia telah cerdik dan terpelajar serta tidak mudah ditipu.

"Mereka mungkin boleh ditipu sekali, dua kali tetapi bukan selama-lamanya. Sebab itulah PKR digelar parti keluar beramai-ramai," katanya.

Najib berkata berdasarkan pilihan raya kecil yang dimenangi BN sebelum ini, menunjukkan kaum India telah kembali menyokong BN.

"Saya harap kaum India di Pulau Pinang ikut trend nasional dan kembali ke pangkuan BN," katanya.

Terdahulu, ahli parlimen Bayan Baru Datuk Zahrain Mohamed Hashim berkata akan berlaku transformasi politik di Pulau Pinang kerana rakyat telah hilang kepercayaan terhadap kerajaan negeri Pakatan Rakyat.- Bernama

Video sex: IGP kata video itu tulen-Benar kah lelaki dalam video itu Anwar?

Posted: 02 Apr 2011 04:40 AM PDT

Sejak Datut T mendedahkan video sex yang dikaitkan dengan Anwar pada pagi Isnin 21 meca,2011; ramai yang berteka teki, benar kah lelaki yang dirakam melakukan hubungan sex dengan pelacur wanita cina itu Anwar?

Anwar pada petang 21 Mac-telah menafikan bahawa lelaki dalam video itu adalah dirinya, walaupun wajah lelaki dalam rakaman itu mirip wajahnya. Alasan Anwar, bahawa lelaki yang melakukan sex itu berperut lebih buncit daripada perutnya.

Anwar membuat laporan polis pada 22 Mac di Balai Polis Dang Wangi, ekoran laporan itu, pihak polis menubuhkan pasukan khas dan menyiasat aduan itu di bawah seksyen 292 CPC.

Ekoran laporan polis itu, kumpulan yang mendakawa diri mereka Datuk T telah mendedahkan identiti mereka kepada umum. Trio yang dimaksudkan adalah Tan Sri Rahim Thamby Chik bekas Ketua Menteri Melaka dan kini Pengerusi RISDA, Datuk Eskay Abdullah bekas teman rapat Anwar dan Datuk Shuib Lasim bekas senator dan kini Bendahari PERKASA.

Trio Datuk T juga telahpun disiasat oleh pasukan Khas Polis yang ditubuhkan itu dan menyerahkan rakaman asal Video Sex yang dimaksudkan dan seutas jam tangan jenama Omega kepada pihak polis.

Semalam, selepas lebih seminggu menganalisis rakaman video yang membabitkan Anwar itu, pihak polis telah mengesahkan bahawa rakaman video itu adalah rakaman tulen. Namun, pihak polis belum mengumumkan siapa lelaki yang melakukan hubungan sex dalam rakaman itu.

Pihak penyokong Anwar serta pemimpin PKR mahukan agar pihak polis mengumumkan siapa lelaki itu.

Isu video sex yang mengemparkan ini samalah dengan isu DNA lelaki Y yang dijumpai pada anus Mohd Saiful Bukhri Azlan, selepas berteka teki, akhirnya padanan DNA Lelaki Y itu didapati ada padanan dengan barang yang digunapakai oleh Anwar semasa ditahan di lokap IPKKL pada 16 Julai,2008. Kini barang bukti tersebut telah menjadi bukti mahkamah, Sambungan sodomi II akan berlangsung pada 18 April ini.

Walaupun, ramai yang boleh menduga, bahawa lelaki dalam video sex itu, namun ramai rakyat masih menunggu pengesahan pihak polis, kerana pihak polis.

Walaupun, salah seorang Datuk T-yakni Eskay telah mendedahkan bahawa individu dalam video sex itu adalah Anwar, namun pihak polis perlu menelitinya dengan seksama termasuk pendapat pakar daripada luar negara.

Isu video sex tersebut, kini menjadi isu politik, kononnya pendedahan video tersebut adalah langkah terkahir Umno untuk mencalar imej Anwar Ibrahim. Malah pemimpin veteran Umno KULI-ikut-ikut membidas pendedahan video tersebut, kononnya pendedahan itu bukan cara islam dan bukan budaya melayu.

Bagi AYT, dalam perekembangan budaya kini, pendedahan itu bukan berkait dengan agama atau suku bangsa, namun pendedahan itu ada kaitan dengan moral seorang pemimpin. Di Amerika, semasa Bill Clinton masih Presiden Amerika, pendedahan isu sexnya yang melibatkan staff Gedung Putih-Monica lewskey juga didedahkan. Bill Clinton, hampir meletakkan jawatan kerana isu itu.

Majoriti rakyat Malaysia belum boleh menerima seorang pemimpin yang mempunyai moral jelek, apatah lagi perbuatan sex (zina) itu haram disisi agama islam.

PRU Sarawak pengukur PRU-13: Najib

Posted: 02 Apr 2011 03:46 AM PDT

Datuk Seri Najib Razak berkata keputusan pilihan raya negeri Sarawak pertengahan bulan ini akan digunakan sebagai "ukuran" untuk menentukan tarikh pilihan raya umum ke-13 — sama ada dipercepatkan ataupun sebaliknya.

Desas-desus menyebut pilihan raya umum akan diadakan tahun ini, tetapi mandat semasa hanya akan berakhir April 2013.

Hari penamaan calon pilihan raya negeri Sarawak akan berlangsung Rabu depan manakala pengundian pula 16 April.

Kata Perdana Menteri, kerajaan akan memutuskan masa yang sesuai bagi pilihan raya umum selepas pilihan raya negeri Sarawak.

Ada juga spekulasi mengatakan pilihan raya umum ke-13 akan diadakan segera jika Barisan Nasional (BN) menunjukkan prestasi memuaskan di Sarawak.

Kata Najib, parti pimpinannya telah memperlihatkan prestasi memuaskan dalam siri pilihan raya kecil sejak kebelakangan ini.

"Kami yakin akan memperoleh balik beberapa negeri," kata Najib yang juga Presiden Umno dalam temu bual dengan Bloomberg sempena genap dua tahun menjadi perdana menteri.

Najib menggantikan Tun Abdullah Ahmad Badawi pada 3 April 2009.

"Dalam demokrasi yang matang, sukar untuk mendapatkan majoriti besar," akui Najib.

"Secara tradisi di Malaysia, dua pertiga majoriti selalu menjadi petanda aras. Sesetengah akan melihat majoriti selesa yang baik sebagai keputusan pilihan raya yang cukup bagus," katanya lagi.

Dalam temu bual itu, Najib juga berkata, pergolakan politik di rantau Timur Tengah dan Utara Afrika, yang bermula awal tahun ini, tidak akan membawa kesan ke atas Malaysia.

Video Sex Anwar: KULI ikut suara pembangkang

Posted: 02 Apr 2011 02:58 AM PDT

Pemimpin veteran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah hari ini membidas pihak yang mendalangi video lucah untuk menjatuhkan pemimpin pembangkang. Katanya, rakyat akan menolak "politik kotor' sebegitu untuk mengalihkan tumpuan mereka daripada isu-isu nasional yang jauh lebih penting.

"Ini orang panggil gutter politics, politik longkang (dan digunakan) bila sudah tidak ada modal lagi. Ia timbul sebab polisi dan dasar yang diperjuangkan sudah tidak laku dan rakyat nampak tidak menerimanya.

"Oleh kerana itu (mereka) main politik kotor menyerang seseorang dengan harapan rakyat ketepikan hal seumpama itu. Ini bukan politik," kata mantan menteri kewangan dan bekas naib presiden Umno itu.

Dalam wawancaranya di TV Selangor, Tengku Razaeligh yang juga dikenali 'Ku Li' menegaskan rakyat, khususnya masyarakat Melayu, menolak cubaan mana-mana pihak menyerang keperibadian pihak lain semata-mata untuk mencari kelebihan politik.

"Saya tak fikir rakyat terima hal (video seks) ini. Kalau tengok kes Anwar yang pertama tahun 1998, rakyat tidak terima. Usung tilam, bantal semua, tak ada orang terima. Saya masih ingat semasa saya adakan majlis dialog di Gua Musang. Orang cakap. Ni Melayu ke ni? Malulah.

"Perkara ini tak patut didedah kepada orang ramai. Jadi itu tunjukkan orang tak faham politik pun menolak benda macam ni. Saya rasa (video seks) ini salah langkah," katanya.

Menurut Razaleigh biarpun pihak yang mendalangi video seks itu berjaya menjatuhkan Anwar dan mencapai kemenangan politik, ia tidak bermakna dalam konteks kemuliaan tamadun negara itu sendiri.

"Kenapa kita nak amalkan ini semua kerana politik? Jika berpolitik sebegini, kalau kita menang pun, tidak ada maruah, tidak ada nilai, jadi tidak guna kita menang pun kalau kita guna cara buruk dan keji untuk mendapat tempat. Saya rasa rakyat pun tak dapat terima dengan baik," katanya.

Tiga individu - bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, Bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim dan ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay mengaku mendalangi penayangan video itu kepada wartawan terplih pada 21 Mac lalu.

Mereka mendakwa rakaman itu menunjukkkan seorang pemimpin kanan pembangkang yang mirip Anwar sedang mengadakan hubungan seks dengan seorang pelacur di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada 21 Februari.

Anwar kemudiannya membuat laporan polis bagi membolehkan polis menyiasat siapa pelaku dalam rakaman itu.

Pada sidang mediannya, ketua umum PKR itu menjelaskan pada malam adengan rakaman itu, beliau di rumah bersama ahli keluarga dan kakitangannya serta berinteraksi dengan kenalan menerusi Twitternya.

Razaleigh berkata perbuatan mencantas ahli politik dengan taktik-taktik keji seperti menayangkan video seks "bukan budaya" Melayu mahupun Islam kerana ia amat keji.

"Saya tak tahu di mana kita belajar perkara ini. Di Amerika pun orang kata politiknya kotor. Saya rasa ia bergantung pada kita. Rakyat Malaysia punya tamadun dan budaya yang baik, kenapa kita hendak ikut budaya tak baik.

"Apatah lagi bagi orang Melayu Islam, tak patut kita lakukan benda yang jijik yang dipandang rendah oleh orang. (Apa guna) kita buat perkara yang hina di sisi masyarakat," tegas beliau.

Semalam, Ketua Polis Negara Ismail Omar membuat pengumuman bahawa video itu adalah tulen namun tidak mengulas sama ada pelakunya dikenal pasti.

Kenyataan Ketua Polis Negara itu menimbulkan pelbagai kecurigaan kerana adalah difahamkan polis tidak mengambil keterangan daripada pihak-pihak yang relevan untuk memperakukan keterangan Anwar sebelum ini.

Video Sex: IGP tidak mahu malukan Anwar

Posted: 01 Apr 2011 09:11 PM PDT

Walaupun pihak polis telah mengatakan bahawa hasil siasatan video sex yang didakwa dilakonkan oleh Anwar Ibrahim adalah rakaman tulen; namun IGP Tan Sri Ismail Omar belum mendedahkan identiti lelaki dalam video tersebut.

Para pemimpin PKR dan penyokong Anwar mahu pihak polis mendedahkan identiti lelaki kepada umum; kerana mereka percaya dengan penafian Anwar bahawa lelaki dalam video itu bukan dirinya akan tetapi lelaki itu yang hanya mirip wajahnya.

AYT yakin melalui sisatan polis- pasukan khas yang ditubuhkan telah mengenalpasti lelaki dalam rakaman itu, namun pihak polis berhati-hati dalam menjalankan tindakan.

Pihak polis telah ada pengalaman melalui perbicaraan sodomi II, kerana tindakan yang tidak begitu teratur, hampir pihak Anwar menafikan bukti-bukti pendakwaan.

Berasaskan pengalaman itu, kali ini pihak polis berhati-hati, kerana mereka berdepan dengan Anwar.

Bayangkan jika IGP dedahkan bahawa lelaki dalam video itu adalah Anwar, sudah tentu 1001 tomahan dihadapkan kepada polis, dengan persoalan yang bertubi2, bagaimana pihak polis mengatakan lelaki itu adalah Anwar, sedangkan pihak polis belum mengenai pasti alibii-albii Anwar. Anwar dan para penyokongnya menggunakan laman sosial twitter dan FB sebagai alibii berserta keluarganya.

AYT yakin, pihak polis pada masa ini sedang meneliti laman soasial itu, hasil forensik di temapat rakaman video itu, mencari bukti-bukti DNA, mencari saksi-saksi selain Trio Datuk T. Pihak polis juga perlu merujuk lepada AG, apa kah siasatan mereka itu lengkap untuk dikemukakan kepada mahkamah untuk tujuan pendakwaan.

AYT bersetuju dengan IGP tidak mendedahkan identiti lelaki dalam video sex Anwar itu.

SuRiA PaGi

Posted: 02 Apr 2011 01:05 PM PDT

SuRiA PaGi


Sah video seks - IGP

Posted: 01 Apr 2011 10:00 PM PDT

apa lagi yang nak ditakutkan oleh anwar ibrahim apa lagi inilah masa dia "lawan tetap lawan".

House PK

Posted: 02 Apr 2011 01:04 PM PDT

THE FLYING KICK

Posted: 02 Apr 2011 01:03 PM PDT

Duke of UMNO

Posted: 02 Apr 2011 01:03 PM PDT

Duke of UMNO


JAM TANGAN OMEGA DI TANGAN SIAPA...???!!!

Posted: 02 Apr 2011 02:59 AM PDT


Saya sangat tertarik dengan isu jam berjenama "Omega" yang didakwa tertinggal dibilik lokasi Anwar memuaskan nafsu serakahnya, sebagaimana yang di dakwa oleh Datuk Eskay, salah seorang Datuk T.

Menurut Anwar, jam "Omega" tersebut berada di rumah, selamat di dalam simpanan isterinya, Wan Azizah.

Pada masa yang sama, saya diberitahu melalui blog RBF bahawa Eskay telah di sms oleh Anwar berbunyi begini "aku beritahu Kak Wan (Wan Azizah)jam aku tertinggal dalam kereta hang.

Yang mana satu betul ni? Jam tangan "Omega itu berada di tangan siapa sekarang?

Jika jam tersebut berada di tangan Eskay & the gang, maka harap dia tunjukkan jam tersebut sebagai bukti. Kemudian, untuk menentukan jam tersebut adalah milik Anwar, maka ia perlu diuji sama ada wujud DNA Anwar pada jam tersebut (DNA lagi...). Mahukah Anwar serahkan DNAnya itu? Mustahil la si penipu tu nak serahkan DNAnya...

Namun, jika benar jam tersebut berada di dalam simpanan Kak Wan, mengapakah Eskay mendakwa Anwar hantar sms tersebut kepada Anwar? Harap Eskay sekali lagi tunjukkan sms itu kepada pihak polis dan rakyat yang ingin tahu...

Saya harap, Kak Wan atau Anwar sendiri keluarkan jam "Omega" tersebut untuk membuktikan bahawa jam "Omega" tersebut tidak hilang atau tertinggal di bilik sebagaimana yang di dakwa oleh Eskay. Saya harap, Anwar tak gopoh untuk membeli seutas lagi jam "Omega baru" semata-mata untuk menafikan kebenaran.

Ishhh...mana pergi jam "Omega" itu ye? Pelik! (Atau sengaja dibuat-buat, seolah-olah "pelik"?!)

Bolehkah "kalendar 2011" menyelesaikan masalah rakyat Sarawak???

Posted: 02 Apr 2011 02:00 AM PDT


Oleh: Biak Kacak!

Baru-baru ini, diberitakan bahawa beberapa anggota parti pembangkang telah berani cuba-cuba datang ke Sungai Liam Lepung Ajai di daerah Marudi untuk mengedar kalendar tahun 2011 secara percuma untuk memancing undi penduduk di kawasan tersebut.

Di dalam usaha mendekati rakyat dengan cara mengula-gulakan penduduk di sekitar Rumah Chabu dan Rumah Ramba dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Marudi, pembangkang telah memberikan kalendar 2011, walaupun kini sudah masuk bulan April 2011, sudah lewat empat bulan. Sesuaikah diberikan kalendar tersebut?

Tak mengapalah. Lagi pun, kalender-kalender tersebut telah pun diedarkan. Terima sajalah kalender itu meskipun kita tahu bahawa barangan itu sebenarnya hanyalah sekadar "lebihan barang yang tidak diperlukan" oleh pembangkang. Lagipun, kalender yang tidak laku tersebut hanya seolah-olah menjadi sampah di pejabat pembangkang selama 4 bulan sebelum ini.

Baca seterusnya di sini...

Video Seks:Pakatan nak berdemo tubuh RCI...???!!!

Posted: 01 Apr 2011 11:39 PM PDT


Pihak Polis DiRaja Malaysia sudah mengesahkan bahawa video seks yang dikaitkan dengan pemimpin "anugerah Tuhan" adalah tulen dan sahih. Itulah hasil laporan dari pihak pakar foransik PDRM yang boleh dikatakan pakar CSI di negara kita. Official speacialist!

Tapi itu semua tidak bermakna kepada Pakatan Haram. Semua pakar PDRM itu adalah "bullshit" bagi mereka. Pada mereka, laporan pakar forensik itu hanyalah "permainan BN" untuk mematikan karier Anwar. Itu semua karut, kata mereka.

Skrip seperti itu sudah dijangka oleh saya. Skrip seperti itu sudah sinonim kepada pakatan pembangkang sekiranya hasil laporan polis itu tidak memihak kepada mereka. Sekiranya laporan polis itu menafikan ketulenan video tersebut, tentunya mereka akan memuja-muji PDRM hingga ke langit! Biasalah, itulah perangai pembangkang Malaysia...

Sebagaimana kes Teoh Beng Hock, tentunya pembangkang akan mempolitikkan perkara ini. Di dalam kes TBH, laporan pakar forensik, SPRM dan polis, ditolak mentah-mentah oleh wakil-wakil pembangkang. Kononnya tidak telus dan terdapat kesangsian.

Jadi kali ini, video seks tersebut disahkan tulen oleh pakar forensik PDRM. Bila pakatan pembangkang nak buat demo desak Kerajaan tubuhkan Suruhanjaya DiRaja (RCI). Kami dok tunggu ni. Bila nak buat demo macam kes TBH dulu?

Sebelum ini, pihak pakatan pembangkang sebulat suara menolak penubuhan RCI untuk siasat kes video seks ini. Adakah kali ini mereka akan buat pusingan "U-turn" 360 degree untuk desak tubuh RCI pula?

Heheh...ternyata pembangkang bersikap 'double standard'! Macam tu ke "adil"? Dah betul tu, betul je la...tak payah nak kona-kona dahhhh...

Rajahmas

Posted: 02 Apr 2011 11:32 AM PDT

Rajahmas


Suara Keadilan PENIPU BESAR!!!

Posted: 02 Apr 2011 03:28 AM PDT

Masih ingat lagi entri rajahmas pada 28hb Mac - Lawak besar !!! Sandiwara 59 ahli keluar UMNO masuk PKR. 

Kata PKR (Pembohong Kepada Rakyat), berpuluh-puluh ahli UMNO masuk PKR kerana tidak tahan dengan pendedahan video lucah yang dibuat ke atas Anwar.. 

Untuk meyakinkan pembaca lamannya, KeadilanDaily memaparkan gambar pemuda Sabah berebut-rebut menyerahkan borang keahlian kepada Ketua Cabangnya, Datuk Halik Zaman..


Berita ini nampak gempak.... hakikatnya ramai yang tertipu.. Lihat berita pun ada 2 versi... satu versi kata 89 ahli UMNO masuk PKR (sini), yang lagi satu kata 59 ahli UMNO masuk PKR (sini).  

Rupa-rupanya petikan akhbar utusan daripada sumber Bernama menunjukkan PKR Tenom lumpuh dan dibubarkan kerana kehilangan dua pertiga anggota jawatankuasanya... Ini link berita sebenar. Mengapa PKR cuba menyembunyikan berita ini? 

Habis berapa upah diberikan PKR kepada pemuda yang berlakon menyerahkan borang keahlian itu? Berapa banyak duit digunakan untuk membohong rakyat?

Rahsia PKR yang disembunyikan di Sarawak - Fuziah Salleh, buka mata besar-besar..

Posted: 01 Apr 2011 07:32 PM PDT


Timbalan Pengarah Pilihanraya, Fuziah Salleh dalam Keadilan Daily berkata Pakatan Rakyat mempunyai potensi besar untu memenangi Pilihanraya Negeri Sarawak yang diadakan pada April depan.

Katanya lagi, "Antara kawasan sasaran yang berpotensi untuk potensi menang seperti Kuching, Miri, Sibu dan Bintulu memandangkan sokongan pengundi di kawasan itu terhadap PR amat menggalakkan,"

Sementara itu, Timbalan Pengerusi Majlis Pimpinan KEADILAN Sarawak, Wan Zainal Wan Senusi sebelum ini berkata, Pakatan Rakyat Sarawak sudah mengenalpasti 36 kerusi sasaran di negeri itu yang mampu ditawan pada pilihan raya akan datang.
Menurutnya, 36 kerusi 'panas' itu merupakan sasaran minima bagi memastikan Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan baru selepas pilihan raya akan datang.


Sumber: KELDAIAN DAILY

Point-point ringkas berdasarkan pandangan Rajahmas

Ini adalah satu angan-angan kumpulan mat jenin yang membuktikan pembangkang semenanjung hanya tahu bercakap bohong selagi mampu untuk menyedapkan hati masing-masing. Beberapa 'pemerhatian' akhir-akhir ini menyangkal dakwaan mereka itu, antaranya;

  • Pertikaian kerusi DUN sesama mereka. PKR dan SNAP saling berbalah mengenai pembahagian kerusi sebelum ini, malah DAP cuba merampas DUN penguasaan PKR seperti Padungan yang dipimpin oleh Dominic Ng. Perlakuan 'seats grabbing' membuktikan ketiadaan persefahaman dan hanya bergabung semata-mata untuk meruntuhkan kepimpinan Barisan Nasional, bukan untuk memperjuangkan hak rakyat.
  • Pergerakan kempen besar-besaran Anwar di Sarawak sekarang seumpama 'one man show' dan tidak ada bantuan pemimpin PKR negeri yang membantunya, sedangkan bakal calon PRN mereka cukup ramai. Hanya kelibat Zuraida (Ketua Wanita PKR) dan Anwar sahaja yang beria-ia untuk menakluk Sarawak tanpa sokongan kumpulan PKR seperti yang digembar-gemburkan... Sementara DAP, PAS dan SNAP hanya memerhati dan berpeluk tubuh. Di manakah Wong Ho Leng, Azmin Ali, Lim Kit Siang dan lain-lain? Beginikah kerjasama sehati sejiwa pakatan rakyat yang cuma meletihkan Anwar seorang?
  • Ceramah Anwar di setiap kawasan di Sarawak ibarat 'pukul gendang' dari jauh. Mereka memasang speaker kuat-kuat mengalahkan azan surau bagi menarik perhatian penduduk sekeliling. Naluri manusia, apabila kedengaran bunyi bising ceramah memaki hamun sudah tentulah ramai yang keluar untuk mengambil tahu apa yang berlaku.. Di Kpg Patingan dan Perumahan Jalan Astana sebagai contoh, ramai yang kehairanan keluar daripada rumah dan bertanyakan apa yang telah berlaku sebaik melihat kehadiran polis serta bunyi bising di luar rumah.. Tidakkah mereka ini diberitahu awal-awal oleh ahli PKR kawasan? Atau PKR selama ini hanya mampu menggunakan cara 'memancing perhatian' penduduk setempat untuk hadir ke ceramah ketua mereka? rajahmas mengikut kebanyakan pergerakan Anwar di Kuching dan inilah sebenarnya yang berlaku. Jumlah yang keluar dan memerhati inilah yang diuar-uarkan PKR sebagai 'sokongan pengundi Sarawak terhadap PR amat menggalakkan'.
  • Kepimpinan PKR mengupah beberapa ahli/penduduk untuk duduk di khemah dan sebahagian ditempatkan di sekitar hadirin yang berdiri di tepi jalan, ditugaskan khas sebagai 'tukang sorak', 'tukang tepuk tangan' dan 'tukang boo'... Ini diakui oleh beberapa sahabat yang telah disuruh berbuat demikian apabila ceramah pemimpin PKR sampai ke satu tahap mengujakan dan mereka pun mula memainkan peranan masing-masing. Apabila Anwar meninggikan suaranya ketika ceramah, maka 'tekongnya' memulakan kerjanya. Ini kemudiannya disambut orang-orang upahan yang disuruh khas untuk bersorak.. Seolah-olah mewakili seluruh kelibat yang hadir. Perhatikanlah mereka dalam ceramah PKR akan datang dan anda pasti akan menyedarinya... Hakikatnya ramai yang tertipu bila ini dijadikan berita kononnya orang Sarawak sangat menyokong Anwar dan membenci kepimpinan BN khususnya di Kuching. Ini adalah satu taktik yang paling dayus dan paling bodoh untuk satu parti yang semakin hancur..
  • Agenda Anwar tidak difahami rakyat Sarawak.. Tidak jelas bagaimana struktur kerajaan negeri yang akan dibentuk jika PR memerintah Sarawak. Umum mengetahui rakyat Sarawak cukup berminat untuk mengetahui apa sumbangan pemimpin untuk kawasan-kawasan mereka jika menang, tetapi kempen Anwar tidak menjanjikan apa-apa untuk penduduk setempat. Anwar terlalu banyak memburuk-burukkan pemimpin BN tanpa membuktikan apa-apa sumbangan PKR kepada penduduk yang menyokong PKR di semenanjung, melainkan pemberian air percuma 20 meter padu di Selangor. Bagaimanapun isu air percuma itu tidak pula disebut WUJUD di Kedah, Pulau Pinang dan Kelantan. Mungkin Anwar terlalu memandang rendah penduduk kawasan pedalaman Sarawak dengan modal kempen air paip percuma 20meter padu.. Di Selangor, majoriti penduduk terpaksa membeli air mineral 1.5L pada harga RM1.20-RM2.00 sebotol.. Di pedalaman Sarawak, sebahagian besar rakyat bukan sahaja dapat minum lebih 20 bilion meter padu air mineral malah mandi dan mencuci pakaian menggunakannya... Perlukah rakyat Sarawak diperbodohkan dengan air percuma 20m/padu air paip biasa PKR?
  • Jentera PKR sebenarnya sudah mati di Sarawak. Usahlah menipu rakyat. Ramai calon PKR mengakui kesukaran untuk mengurangkan majoriti 2/3 apatah lagi untuk memenangi Pilihanraya Sarawak kerana sasaran yang sebenar adalah PRU-13 nanti. Jika terlalu yakin rakyat Sarawak sekarang mula beralih sokongan kepada PR, mengapa perlu risau tempoh kempen diberikan SPR singkat iaitu hanya 10 hari? PKR terlalu bergantung kepada undi protes 100%, mereka tidak kisah samada perjuangan parti mereka ditolak atau diterima di negeri ini. Asas ini disebutkan berpandukan corak kempen mereka yang terlalu banyak memburuk-burukkan, bukan memperjuangkan dasar parti keadilan untuk membentuk satu kerajaan negeri milik mutlak kepimpinan mereka. Peringatan buat Parti Keadilan Rakyat serta Anwar, perhatikanlah tingkah laku calon-calon sendiri mulai sekarang kerana sudah ada ura-ura sebilangan besar mereka berniat menyimpan sebahagian dana yang diperuntukkan untuk keperluan sendiri dan bukannya untuk kegunaan kempen pilihanraya nanti..

DIMENSI

Posted: 02 Apr 2011 11:31 AM PDT

DIMENSI


Sayang Sarawak: Anuwar sanggup jadi keding kerana video?

Posted: 01 Apr 2011 07:15 PM PDT

"tengok tuan2 puan2..mana ade perot saya boncet!"

menurut sumber2 dalaman pkr sendiri, anuwar al-jubury cukup terkejut berok apabila KP polis mengumumkan ketulenan video tersebut. Beliau di katakan gelisah dengan pengumuman tersebut. Ada pula di antara penyokong2 beliau yang menggeleng kepala tanda seperti tak puas hati dengan keputusan yang di umumkan

seperti yang kita tahu, anuwar adalah seorang super magician, master of illusionist, super sesumpah dan banyak lagi gelaran super dan master yang membuat kan rakyat begitu terpukau dengan permainan kata2 dan penampilan beliau di pentas2 ceramah di mana2 saje

dengan tersiarnya ketulenan video yang sedang hangat diperkatakan, kini tak mustahil anuwar akan beraksi melakukan magik sekali lagi dengan menukar penampilannya untuk menyelamatkan diri dari tuduhan sebagai pelakon bintang filem blue.

Perut menjadi masalah. Perut juga menjadi igauan buat anuwar jika beliau tidak lakukan sesuatu dengan segera!. Ini di sebabkan kelancangan anuwar sendiri yang membangkitkan soal perut ketika sidang media beliau tempohari.

Selepas ini Anuwar terpaksa mengamalkan diet berpilih setiap kali menghadiri function di mana2. Atau pun beliau terpaksa memakan jamu makjun untuk mengempiskan perut boroinya itu demi nak melepaskan siksa angkara durjana sendiri >:D

PEJUANG BANGSA

Posted: 02 Apr 2011 11:25 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Walkabout PM dapat sambutan luar biasa mamu & mami Taman Tun Sardon !

Posted: 02 Apr 2011 08:06 AM PDT

Siang tadi PB mengikuti walkabout Perdana Menteri Datuk Sri Najib Tun Razak  di P.Pinang dan tempat pertama dikunjungi beliau adalah Pasar Awam Taman Tun Sardon di dalam Parlimen Bukit Gelugor . Hari ini jadual PM cukup padat dan dikhabarkan ada lebih 10 program sampai ke malam ini .


Kunjungan PM ke pasar ini mendapat sambutan yang cukup baik dan menggalakan dari penduduk sekitar . Malah , ada yang cukup teruja bila dapat melihat sendiri PM yang turun padang ke kawasan mereka  .

pekena dulu sarapan di astaka Taman Tun Sardon


Walkabout Najib berjumpa rakyat memang dicemburui pembangkang





Inilah beza BN dan Kerajaan Pakatan di PP DAP ..Pakatan  hanya datang 
ke pasar bila tiba kempen pilihanraya tetapi hilang bila sudah menang





keadaan sesak di Pasar Taman Tun Sardon berikutan kehadiran PM
yang turun padang ke beramah mesra dengan rakyat


 Walkabout PM sentiasa dinantikan rakyat


sokongan kuat pengundi di Flet Taman Tun Sardon kepada Barisan Nasional

Ohpolitik!™

Posted: 02 Apr 2011 03:31 AM PDT

Ohpolitik!™


Pilihanraya Negeri Sarawak : BN Umum Nama 71 calon Besok | Aku tiba HARI NI!

Posted: 01 Apr 2011 08:53 PM PDT




Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud akan mengumumkan senarai penuh 71 calon Barisan Nasional (BN) pilihan raya negeri ke-10 di Kuching esok.

Taib yang juga Pengerusi BN Sarawak dan Presiden Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) bersama tiga pemimpin parti komponen BN dari negeri ini bertemu dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak di Putrajaya petang semalam bagi membincangkan senarai penuh calon berkenaan. Presiden Parti Rakyat Sarawak (PRS), Datuk Seri James Jemut Masing berkata, senarai penuh nama calon BN Sarawak sudah diserahkan kepada Najib selaku Pengerusi BN Pusat bagi diputuskan.

"Kita akan menerima apa saja keputusan yang dibuat di antara Ketua Menteri dan Perdana Menteri demi kepentingan BN Sarawak dan penyokongnya. Ketua Menteri akan mengumumkan senarai penuh itu Ahad ini (esok) di Kuching," katanya dipetik Berita Harian hari ini.

Presiden Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP), Tan Sri Dr George Chan Hong Nam berkata, pada pertemuan semalam Najib secara asas sudah bersetuju dengan semua calon dikemukakan partinya selain mencadangkan agar SUPP menampilkan calon boleh menang bagi memastikan peluang cerah pada pilihan raya negeri nanti.

"Saya amat gembira kerana pada pertemuan (semalam), Perdana Menteri sedia membantu kita selepas melihat senarai lengkap," katanya. Presiden Parti Demokratik Progresif Sarawak (SPDP), Datuk Seri William Mawan Ikom pula berkata, Najib memberi sokongan penuh kepada senarai calon yang diserahkan parti itu serta memberi jaminan akan memilih calon terbaik yang ditampilkan SPDP.

"Ketua Menteri dan Perdana Menteri sudah menilai keadaan di Sarawak secara keseluruhan dan keputusan mereka adalah hanya calon yang boleh menang akan ditampilkan," katanya.

Sementara itu, Ketua Pemuda BN Sarawak, Datuk Fadillah Yusof mengumumkan 25 peratus daripada calon yang diserahkan kepada Najib adalah golongan muda.

"Kita percaya Ketua Menteri dan Perdana Menteri akan memberi peluang kepada calon muda berkredibiliti pada pilihan raya kali ini," katanya pada sidang media di Kuching, semalam.

GHOSTWRITER
Anwar sudah bermula berceramah sana sini di Sarawak walaupun wisel permulaan Pilihanraya Negeri Sarawak belum bermula. Dan pula hari ini, aku akan berlepas ke Sarawak bagi memastikan Kemenangan BN di sana.

- Posted using BlogPress from my iPad

tunku

Posted: 02 Apr 2011 03:24 AM PDT

tunku


Pakatan has no confidence in Selangor.

Posted: 01 Apr 2011 09:40 AM PDT

Selangor won't dissolve assembly this year if parliament dissolves: MB

SHAH ALAM: Selangor Mentri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim said the state legislative assembly would not be dissolved even if the federal government dissolved parliament this year for the next general election.
Khalid said he would only decide whether to dissolve the assembly after March 2012 as the state government's mandate would only end in 2013.
"There is talk that the federal government is considering dissolving parliament much earlier to pave the way for the 13th general election," he told a news conference after the state assembly adjourned sine die Friday.
Khalid said he decided not to adhere to the election time-table of the federal government because states could determine when to dissolve the legislative assembly, as was the case in Sarawak.
"It will give us a period of about a year (until 2012). We now would be able to assess the effectiveness of our programme," he said.
On the police confirming as genuine the recording of a sex video clip allegedly involving an opposition politician and a woman suspected to be a prostitute, Khalid said authenticity of the video recording did not necessarily mean that the character in it was whoever the individual was as alleged. - Bernama.

tunku : it is all about no confident of winning the election. if khalid and pakatan are damn sure that they will win the election they will surely dissolve the state assembly. pakatan has failed miserably in selangor. the only reason we can see that khalid wants to buy more time is to get whatever they can get (RM) out of Selangor.it is also good that they don't dissolve the assembly as BN can fully concentrate on Selangor later.

bumiyang

Posted: 02 Apr 2011 03:05 AM PDT

bumiyang


Pembahagian Kerusi DUN Sarawak - Pas Wajib Bertaubat???

Posted: 01 Apr 2011 06:00 PM PDT

Harga Petrol Bakal Naik Bermula Tengah Malam ini!!!

Posted: 01 Apr 2011 06:23 AM PDT

Sahabat-Gunung

Posted: 02 Apr 2011 01:40 AM PDT

Sahabat-Gunung


NGO Melayu Minta Polis Dedah Identiti Pelaku Dalam Video Seks

Posted: 01 Apr 2011 06:45 PM PDT


KUALA LUMPUR, 1 April – Pihak polis yang sudah mengesahkan ketulenan sebuah rakaman video perlakuan seksual yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang perlu berterus-terang dan mendedahkan identiti orang terlibat.

Presiden Pertubuhan Pemikir Profesional Melayu Malaysia (PPPMM) Datuk Dr Kamarudin Kachar berkata Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar telah mengesahkan ketulenan video tersebut menerusi siasatan pakar-pakar namun enggan mendedahkan identiti pelaku dalam video itu.

"Persoalan siapakah pemilik identiti lelaki yang dalam video berkenaan hanya boleh dirungkai oleh pihak polis memandangkan polis terlibat dalam siasatan pita video tersebut dari A hingga Z.

"Kita sebagai orang awam meminta supaya pihak polis berbuat demikian bagi mengakhiri segala kekalutan yang berlaku akibat terlalu banyak sangat spekulasi yang timbul disebabkan orang masih berteka-teki siapa sebenarnya lelaki berkenaan," katanya menurut Bernama.

Beliau mengulas mengenai pengumuman Ismail hari ini bahawa rakaman video seks, yang didedahkan oleh "Datuk T" kepada sekumpulan editor media awal minggu lalu, bukan sesuatu yang direka atau dipalsukan.

Menjawab mengenai terdapat cadangan bagi meminta isteri pemimpin pembangkang yang dituduh melakukan seks dalam video tersebut supaya menonton rakaman itu, bagi mengesahkan sama ada benar suaminya atau pun tidak, beraksi dalam adegan tersebut, Kamarudin berkata perkara itu tertakluk kepada arahan polis.

"Kita serahkan kepada pihak polis, biarlah mereka yang menjalankan kerja mereka sama ada mahu meminta beliau untuk tonton atau tidak," katanya.

Dalam pada itu, Ketua Umum Badan Bertindak Perpaduan Melayu, Osman Abu Bakar yang turut menyokong supaya polis mendedahkan identiti pelaku dalam video itu dan mahu pemimpin terbabit meletakkan jawatan sekiranya apa yang dituduh terbukti benar.

DUN Selangor Akan dihadapkan ke Mahkamah – Hafarizam

Posted: 01 Apr 2011 05:22 PM PDT


KUALA LUMPUR 1 April – Usul Menteri Besar Selangor,Tan Sri Khalid Ibrahim ketika sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor bakal mengheret DUN, Speaker dan Khalid ke mahkamah.

Peguambela dan pegumacara, Datuk Mohd Hafarizam Harun berkata tindakan itu terpaksa diambil berikutan DUN Selangor meluluskan satu usul untuk merujuk beliau dan Adun Pelabuhan Kelang, Badrul Hisham Abdullah ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan.

"Saya difahamkan bahawa Menteri Besar akan membawa satu usul ke dalam sidang untuk merujuk saya ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan atas tuduhan menghina DUN melalui satu surat kepada Speaker Dewan.

"Dalam usul berkenaan mengatakan saya berbahasa tidak senonoh, biadab dan mengugut sedangkan surat yang dihantar kepada Tetuan Thommy Thomas selaku peguamcara kepada Datuk Teng Chang Kim, Speaker DUN meminta bayaran kos yang diperintah oleh mahkamah," katanya di sidang media berhubung usul berkenaan.

Menurutnya, surat yang dihantar itu adalah amalan biasa firma guaman untuk menuntut bayaran kos perbicaraan mahkamah anak guamnya, Adun Pelabuhan Kelang yang sudah diputuskan oleh Mahkamah Tinggi Shah Alam pada 18 Disember lalu.

Pembayaran itu perlu selepas mahkamah memutuskan bahawa keputusan Teng sebagai Speaker DUN Selangor yang membuat keputusan memecat Badrul sebagai Adun Pelabuhan Kelang, sebagai tidak sah.

Hafarizam berkata, apa yang dilakukan oleh Khalid dianggap sebagai satu campur tangan politik dalam bidang profession perguaman di negara ini dalam mempertahankan hak anak gumanya.

"Di sini, saya ingin jelaskan surat yang dihantar bukanlah dihantar oleh saya sendiri tetapi firma kami sebagai peguam kepada badrul Hisham dan kami tidak pernah meulis surat kepada Tuan Speaker seperti yang dicadangkan oleh usul tersebut.

"Apa yang saya lakukan ini memberitahu bahawa perkara yang dinyatakan itu tidak benar dan saya percaya usul itu akan diterima, apa yang berlaku itu sebagai tidak adil kerana saya tidak berpeluang untuk mempertahakankan apa yang kami lakukan kerana saya bukan Adun.

"Untuk mempertahankan diri, saya akan mengambil tindakan mahkamah terhadap DUN Selangor, Menteri Besar dan Tuan Speaker jika usul berkenaan diluluskan kerana di situ saya boleh bercakap untuk menyatakan apa yang sebenarnya," katanya.

Beliau juga mengesa Majlis Peguam membuat kenyataan berhubung perkara yang berlaku kerana tindakan diambil telah mengganggu profesion perguaman di negara ini, dan kes itu adalah yang pertama kali di negara ini apabila satu usul membabitkan profesion perguaman di bawa ke sidang DUN. -MediaUMNO.

Taklimat Everest GPMS Shah Alam

Posted: 01 Apr 2011 07:29 AM PDT

Malam nie, taklimat Projek Everest Bace Camp GPMS Shah Alam- GPMS Selangor di Shah Alam.

Ketua Ekspedisi- Azrul atau lebih dikenali Bond.

Aku akan turut serta untuk mengibarkan 10,000 Jalur Gemilang di Everest Bace Camp dari 1-20 Mei nie...

Satu cabaran sempena Hari Belia 15 Mei nie.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Suara Melayu Baru

Posted: 02 Apr 2011 01:30 AM PDT

Suara Melayu Baru


EKSKLUSIF!!! Senarai pihak yang bakal membarisi SuruhanJaya DiRaja berhubung siasatan video seks Anwar...

Posted: 01 Apr 2011 10:36 AM PDT

Pihak polis hari ini mengesahkan bahawa video seks yang dikatakan membabitkan Ketua Pembangkang adalah tulen, bukan menggunakan teknik pertindihan. Video tersebut yang dirakam menggunakan kamera berkualiti tinggi dikatakan dengan jelas menunjukkan wajah Ketua Pembangkang tersebut.

Malah para media termasuk seorang blogger, PapaGomo yang mendakwa telah menonton video tersebut juga dengan yakin mengakui bahawa individu yang menjadi pelakon utama tidak lain dan tidak bukan adalah Ketua Pembangkang tersebut. Cuma sekarang pihak polis tidak mahu lagi menyebut nama individu yang terpampang dalam video tersebut, cuma sekadar mengesahkan ketulenan video tersebut. Sehubungan itu, timbul desakan dari pelbagai pihak termasuk NGO yang mahu agar pihak polis mendedahkan siapa sebenarnya individu di dalam video tersebut.

Siasatan video seks ini telah masuk fasa seterusnya. Namun begitu, SMB lebih berharap agar Suruhanjaya DiRaja ditubuhkan dengan segera bagi menangani siasatan kes ini. Bukan untuk merendahkan kredibiliti pihak polis, memandangkan individu yang disyaki terlibat merupakan seorang yang berprofil tinggi maka sewajarnyalah siasatan ini dijalankan oleh sebuah badan khas yang tidak berkepentingan demi menjaga ketelusan dan menegakkan kebenaran.

Seperti yang telah dicadangkan oleh Rahim Thamby Chik baru-baru ini, SMB ingin mengulangi sekali lagi pihak yang dicadangkan untuk menduduki Suruhanjaya Siasatan DiRaja ini. Antaranya :
  1. Presiden PKR, Datin Seri Wan Azizah sendiri atau Nurul Izzah atau Rafizi Ramli atau salah seorang pemimpin tertinggi yang paling dipercayai dalam PKR.
  2. Setiausaha Agong DAP, Lim Guan Eng atau salah seorang wakil dari DAP dikalangan pemimpin tertingginya yang paling dipercayai.
  3. Presiden PAS, Hadi Awang atau Ketua Pemuda PAS atau salah seorang wakil dari PAS dikalangan pemimpin tertingginya yang paling dipercayai.
  4. Presiden Parti KITA, Zaid Ibrahim yang memiliki pengalaman luas dalam bidang perundangan.
  5. Ketua Pemuda BN, Khairy Jamaluddin atau salah seorang dari 3 Naib Presiden UMNO atau mana-mana wakil yang layak untuk mewakili parti kerajaan.
  6. Ketua Hakim Negara.
  7. Ketua Polis Negara.
  8. Wakil dari NGO yang layak.
  9. Wakil dari para media yang layak.
  10. Pakar-pakar forensik yang layak.
  11. Pakar Analisis Jenayah dan Perundangan, Saudara Kamal Affendi.
  12. Wakil dari Pertubuhan Hak Asasi Manusia yang layak.
  13. Wakil dari badan bebas samada dalam negara mahupun luar negara yang berfungsi sebagai pemerhati perjalanan siasatan.

(Kepada sesiapa yang mempunyai cadangan pihak yang seajarnya menduduki Suruhanjaya diRaja ini, bolehlah menyuarakan cadangan tersebut di bahagian komen di bawah.)

Seluruh rakyat Malaysia pastinya sedang mengikuti perjalanan kes video seks ini memandangkan ia melibatkan seorang calon Perdana Menteri. Tegakkanlah kebenaran demi Negara Malaysia tercinta...

PAPA GOMO

Posted: 02 Apr 2011 01:25 AM PDT

PAPA GOMO


Seks Songsang - Wartawan Di Cabul Kemaluan Oleh Lelaki Gay Jamban

Posted: 01 Apr 2011 11:00 PM PDT




Siapa lelaki di atas ni? Gaya nya persis dengan gay Jamban. Gelagat nya juga tak ubah seperti Arbok yang selalu merayap di lorong lorong Gelap waktu malam hari. Siapa Lelaki Gay Jamban ini?

Mungkin ada yang sudah mengenali dan mengetahui lelaki gay jamban ini namun barangkali ramai yang tidak mengetahui temubual Wartawan GWM dengan Lelaki gay Jamban ini.


Bayangkan lah di akhir sesi Lelaki Gay Jamban cuba meraba Kemaluan Wartawan GWM. Memang Gila Batang si Gay Jamban ni.


Jom kita layan kisah Temubual Wartawan GWM dengan Gay Jamban ni.......Read More

Psssttt....si Poji blogger upahan Hussam yang bela Gay Jamban ni? Stock Kunyit penyedap ke?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

GEMPAR - Nurul Izzah Berjaya Membongkarkan Konspirasi Terhadap Papa Nya

Posted: 01 Apr 2011 06:02 AM PDT




Jawapan Nurul Izzah di atas 5 soalan yang di tanya oleh Dato Eskay kepada Papa Hebat Nurul Izzah Anwar Ibrahim:

Soalan-soalannya:

1. Dalam tempoh Dua Tahun ini berapa kali Anwar Ibrahim ke Thailand?
Jawapan: Bapa saya, Anwar ke Thailand banyak kali kerana telah diatur oleh satu konspirasi peringkat tinggi untuk menjatuhkan kredibilitinya sebagai pemimpin anugerah Tuhan.

2. Siapa yang menyambut Anwar Ibrahim apabila sampai di Thailand?
Jawapan: Yang menyambut bapa saya, Anwar di Thailand adalah tokoh-tokoh yang berkonspirasi untuk menjatuhkan maruah bapa saya yang sangat berkarisma dan hebat.

3. Siapa yang menempah bilik hotel untuk Anwar Ibrahim di Tahiland?
Jawapan: Bilik hotel bapa saya, Anwar ditempah khas sebagai satu konspirasi untuk menyekat kemaraan politik bapa saya yang semakin hampir menawan Putrajaya setelah hampir terjadi pada 16 september dulu.

4. Siapa yang menjelaskan bil bayaran segala pakej di Thailand?
Jawapan: Semua bil bapa saya, Anwar sengaja dibayar sebagai sebahagian dari konspirasi untuk melemahkan pakatan rakyat di samping menjatuhkan imej bapa saya yang disanjung di seluruh dunia.

5. Siapa yang bersama Anwar sepanjang masa di Thailand ?
Jawapan: Sepanjang masa di Thailand, bapa saya Anwar bersama dengan konco-konco yang sengaja disediakan oleh pihak yang berkonspirasi untuk menjatuhkan kepimpnan bapa saya dan menghalang pakatan rakyat mengambilalih kerajaan.

Ehsan Laksamana Bentan

Semuanya KONSPIRASI.....Lu orang Fikir fikir kan lah sendiri.......


Kisah Seks Jam Tangan Omega KLIK DI SINI


Psssttt..Jam tangan Omega Hilang pun Konspirasi ke?

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Wajib Baca - Perbualan Lucah Isu Bulu Kemaluan Anwar Ibrahim

Posted: 01 Apr 2011 03:30 AM PDT




Semalam kawan aku talifon waktu pagi hari sekitar jam 8.00am. Aku yang baru nak masuk Pejabat tepaksa layan panggilan tu memandangkan kalau si jantan tu yang talifon mesti ada benda Suspen yang dia nak sampaikan.

Bila aku jawap panggilan tu dengan takda salam Member aku tanya:

" Bro! Sah memang Lelaki Video Seks tu Anwar Ibrahim"

Aku macam biasa buat muka selamba memandangkan dah jenuh aku menunggu Video Seks ni tapi Hampeh sampai sekarang tak dapat dapat lagi. Aku tanya member aku tu:

"Apa lu merepek pepagi ni bro? Mana buktinya lu kata Anwar Ibrahim?"

Member Aku dengan suara yang agak Bongkak kata:

" Bro? Gua baru call Nalakarupan mintak sahkan tentang Bulu Pele Anwar Ibrahim beb. Nala kata Anwar Ibrahim memang tak ada Bulu Pele. Sejembut pun takda.

Aku makin bingung, Gila ke apa Member aku ni? Takkan lah pasal Bulu Pele takda maka Sah lelaki tu Anwar Ibrahim? Aku mula naik angin dan kata :

" Alooo Bro! Lu gila ke apa? Anwar Ibrahim sorang je ke takda Bulu Pele? Mana lu tahu dia takda bulu Pele? Lu dah tanya Wan Azzizah Isteri Anwar? Lu siasat dulu hal ni jangan main Tuduh je."

Member Aku jawap dengan jawapan yang buat aku lagi pening:

" Bro! Gua tak fitnah beb, Azmin Ali pun dah sahkan memang Anwar Ibrahim takda Bulu Pele, Saiful Bukhari pun kata Anwar memang takda bulu. Takkan Gua nak call Kak Wan Tanya Laki dia ada bulu ke tidak? Lu gila lah bro!"

Aku tersentak dengan jawapan member aku tu. Kalau dan 3 orang cakap Anwar Ibrahim takda bulu memang nampak gaya betul lah. Tapi aku tetap tak percaya sebab Aku tak tengok Video tu lagi mana aku tahu dalam Video tu Ada bulu ke tidak. Aku Tanya:

" Lu dah tengok ke Video Seks tu sampai lu boleh kata Anwar Takda bulu dan pelakon seks tu takda Bulu?"

Member Aku dengan Bangga jawap:

"Gua tak tengok lagi beb, tapi ramai dah kata Anwar memang takda Bulu Pele"

Aku dah malas nak melayan member aku ni dan sebelum aku hempas talifon bimbit Nokia 3210 ni aku kata:

"Bro? Mana best cerita Ada atau takda Bulu Pele Anwar dengan Berapa Besar Batang Anwar? Mana lu nak tahu?

Tak sempat member Aku jawap aku dah letak talifon, Aku dah lambat masuk pejabat. Kalau kau orang yang baca ni mana satu kau orang lebih penting nak tahu?

Anwar Ibrahim ada bulu atau tiada?

Anwar Ibrahim punya kemaluan yang Besar?

Lu baca Lu Jawap......


Sumber Blogg Anwar Pembohong


Gomo dah tengok, jawapan Gomo:

Anwar Ibrahim Memang Tidak Ada Bulu Pele

Memang Anwar Ibrahim Mempunyai Kemaluan Yang Besar


Psssttt...Bila lah dapat di sebarkan kepada rakyat video ni? biar rakyat menilaikannya

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Taipingmali (tm)

Posted: 02 Apr 2011 01:24 AM PDT

Taipingmali (tm)


Fw: Setiap kali Anwar di hadapkan dgn...

Posted: 01 Apr 2011 10:20 PM PDT

Siapakah lelaki yang bernama Adam Ahid

Posted: 01 Apr 2011 08:01 PM PDT

Anwar dan penampilan dirinya dahulu dan kini

Posted: 01 Apr 2011 07:27 PM PDT

20110330 Raihan Sulaiman Palestine

Posted: 01 Apr 2011 06:53 PM PDT

Siakap senohong

Posted: 01 Apr 2011 12:32 PM PDT

War room 5: Tahniah Dr Zambry sudah ada twitter

Posted: 01 Apr 2011 09:30 AM PDT

DAP akan kecundang di Bukit Assek dan Meradong

Posted: 01 Apr 2011 04:45 AM PDT

Perak Today-Metro-E mantapkan komunikasi antara jabatan, DS Zambry

Posted: 01 Apr 2011 04:24 AM PDT

火箭只会指不会做 DAP POINT, POINT & POINT

Posted: 01 Apr 2011 04:20 AM PDT

Syukur : Kebenaran terserlah dan terdedah selepas solat hajat.

Posted: 01 Apr 2011 02:46 AM PDT

HATI-HATI : Wang Lesap Dari Akaun Bank

Posted: 01 Apr 2011 02:23 AM PDT

PANEH MIANG

Posted: 02 Apr 2011 01:14 AM PDT

PANEH MIANG


Tulen bang...tulen...

Posted: 01 Apr 2011 11:22 PM PDT

IGP dah sahkan. So bila Bro Anwar Bin Ibrahim@Lelaki Y, Kak Jijah@BiniAnugerahTuhan dan Nurul Izzah@AnakPapaHebat nak saman Datuk Trio?




Credit to Malaysia-Instinct & Dr. Novandri.

The Unspinners

Posted: 01 Apr 2011 11:40 PM PDT

The Unspinners


Kit Siang tuduh Anwar tidak bermoral pada 1990

Posted: 01 Apr 2011 09:00 PM PDT

Anwar nak hilangkan buncit perut

Posted: 01 Apr 2011 06:05 PM PDT

PRU Sarawak: DAP dah settle, PKR dah jam oleh SNAP

Posted: 01 Apr 2011 08:38 AM PDT

PRU Sarawak: "Agi Idup, Agi Mansang"

Posted: 01 Apr 2011 05:26 AM PDT

Video bukan tipu, Sapa yang rupa macam Anwar? Anwar ke?

Posted: 01 Apr 2011 02:31 AM PDT

Rumah Anwar ada bomoh dan colok?

Posted: 01 Apr 2011 12:26 AM PDT

My Longest Yard

Posted: 01 Apr 2011 11:37 PM PDT

My Longest Yard


Terkini : Fais pun mengaku perutnya tak buncit macam Anwar

Posted: 01 Apr 2011 02:16 AM PDT



Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mendedahkan bahawa dua wajah dikesan dalam rakaman kamera tersembunyi yang diletakkan di pejabatnya Ogos lalu.

Ketika memeriksa rakaman dengan lebih teliti, perakam suara yang dibina dalam kamera itu mendedahkan nama lelaki yang disebut 'Fais'.

Berita Terkini

Seorang lelaki bernama Fais Bin Salim (nama sebenar) telah melakukan satu sidang media tergempar di sebuah restoran berhampiran Kedutaan Turki bagi menjelaskan keadaan sebenar mengenai berita di atas.

Sidang media ini dihadiri oleh puluhan wartawan tempatan dan asing.

Dalam sidang media tersebut, Saudara Fais menjelaskan ....

"Memang benar, nama saya Fais dan kebetulan pula sama dengan nama yang disebut oleh Menteri Besar Selangor itu. "

"Walaupun nama sama, tapi tak semestinya ia adalah saya"

"Lagipun perut saya tak buncit, punggung saya pun tak besar", kata Saudara Fais sambil berdiri menayangkan perut dan punggungnya kepada jurfoto untuk diambil gambar.


Sekadar gambar hiasan


APANAMA

Posted: 01 Apr 2011 11:31 PM PDT

APANAMA


Royal Commission of Inquiry ... please!

Posted: 01 Apr 2011 04:37 AM PDT



Site Meter

sekupangdua

Posted: 01 Apr 2011 11:27 PM PDT

sekupangdua


SARAWAK SEDIA MAIN KASAR DENGAN KEMPEN PAKATAN RAKYAT!

Posted: 01 Apr 2011 04:42 AM PDT

Bila melihat beberapa akhbar tempatan yang teman baca, tertarik dengan kata orang situk 'Amaran jangan buat kacau oleh Pakatan rakyat, Orang Sarawak sedia BERMAIN KASAR!' Sedia maklum semua amat tahu sikap dan perangai Pakatan Rakyat terutamanya PKR yang tentunya akan jadikan Sarawak Darul Fitnah. Apa lagi Bapak segala Pakar Fitnah nie memang dan amat popular, tambah-tambah lagi Filem terbaru yang bakal menjadi top list di hollywood, bollywood dan balunwood. dengan award sebelum didalam filem Man and the TASTE of Back Door yang cukup meletup di pasaran sebelumnya. habis hilang musim di malaya bila rakyat di tamu dengan musim mendengar Kisah aljubri the action sehingga dah nak sampai ke PRU13 dah!, memang Rakyat diutamakan dengan cerita, fitnah, jijik sehingga diheret virus terbaru A1I1 yang sekarang ni sehingga anak sekecil tadika sudah maju dan boleh bertanya kepada ibu bapa 'Ayah apa itu Liwat?' malah semakin berlambak Melayu makin berani mengikut jejak pemimpin meniru aksi sehingga ibu bapa cukup takut apa yang ada dalam kandungan simpanan H-set anak-anak? "pemimpin boleh buat... biasaler rakyat, kecik hal tu...!!!'
Berbalik pada orang Sarawak yang cukup menyedari Bala Fitnah yang boleh memecah belahkan rakyat disini sudah pun menunggu dan memberi amaran.' BN sedia ngena cara KASAR!' Ia akan dilakukan sekiranya pembangkang menggunakan Taktik sedemikian kata JABU. nah ambik ko! memang kita tahu taktik semedikian memang digunakan oleh pembangkan terutama PKR yang mana kita cukup tahu memang King demonstrasi dan huru harakan negara, Nampaknya orang sarawak dah bagi amaran awal-awal dan nak PKR tahu Sarawak ada cara sendiri dan jangan kurang ajar, apa lagi bila kononnya pendakwah yang mahu menyedarkan rakyat yang dia sendiri hampeh dan hansap melucah dan menyukai jijik main belakang, ada jugak macam ni yang nak nasihatkan orang... bak kata kawan teman masa minm, biarlah cepat kes ni jalan, dah naik muak dengan kisah main belakang dan sekarang depan belakang, dah menyampah dengan kaki lubang nie yang nak bersyarah! busuk bangsa satu dunia...

DARI BORNEO POST
Sementara itu wayang yang mereka kononya sepakat tidak dapat dapat di bendung lagi, disini ramai ygang mula mempertahankan tempat bertanding, bagi PKR dan SNAP nampak bertepuk tampar dimeja minum tapi bertumbuk sakan dibelakang, masing-masing tak sebulu, apa lagi PKR yang perlu dihormati sebagai Boss besar datangnya dari kumpulan mereka, Bagi parti tempatan lain pulak tentunya angin satu badan bila keistimewaan ini bakal merosakan segala kehendak rakyat. Orang Sarawak sik mau orang luar yang jadi wakil rakyat mereka. Kehadiran PKR bakal mengundang kemusnahan parti tempatan yang bersekutu. Bukan Mustahil kemungkinan besar LAST MINUTE bakal menyaksikan calon-calon PKR sendiri baka keluar bertanding atas tiket sendiri, mana tidaknya! nak mengadap rakyat bila berkempen denga glamour imej Main belakang dan semua main, silap-silap belum sempat ceramah dah di tanya soalan BERAHI.. hehehe apa nak jawab, tak kan nak chow atau BLAH terus sambil tutup ponggong lak?

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 01 Apr 2011 11:25 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


BESTNYA JADIK ANUGERAH TUHAN!

Posted: 01 Apr 2011 02:30 AM PDT



Orang tuduh apa pun, semuanya dia tepis.

Video palsu. Fitnah jahat. Rekayasa. Konspirasi. Scurrilous attack.

Diulang-ulang pulak skrip tu oleh malaun-malaun di belakangnya macam zikir. Tidak mungkin itu DSAI! Perut dia ada sixpack. Aku yakin walaupun tak pernah tengok perut beliau. Video itu palsu!! aku yakin walaupun aku tak tengok lagi. Yakin itu yang penting, terutama sekali kalau terkena kat batang idung sendiri. Self-delusion yang kronik!

Yang salah ialah puak yang mendedahkan video tu kat reporters. Harus diambil tindakan! Tangkap, sumbat dalam jel!

Tapi kenapa pulak tahun 1989 dulu boleh pulak, Tuan Karpal? Ke dah kena penyakit selective amnesia jugak?

Bagaimana pulak dengan jam OMEGA? Kalau pakai jam tu memang perut nampak buncit ke? Patutlah dah tak pakai lagi kat public. Mesti Kak Wan simpankan.

Husnul zan sikitlah.

Tup tup KPN pulak dah sahkan 'video' itu tulen. Bagaimana dengan pelakonnya? Tulen atau celup? Adakah pelakon tersebut Sir Ben Kingsley yang dimekap untuk nampak seperti DSAI?

Tak apa, kebenaran pasti akan timbul. Mungkin boleh buat solat hajat lagi. Kita kena sokong. Zaini Hassan Utusan Malaysia pun sokong. Bloggers pun sokong.

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 01 Apr 2011 11:25 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Umno Shah Alam Dalang Komik Lucah Anwar ???

Posted: 01 Apr 2011 10:07 PM PDT


Kata khalid samad, beliau menerima aduan daripada pihak pengurusan sebuah kilang percetakan di Seksyen 23 di sini apabila timbunan komik tersebut dijumpai minggu lalu dikilang tersebut yang diletakkan oleh individu tidak dikenali.

Khalid mendakwa, beliau didatangi pihak pengurusan tersebut membuat aduan menyatakan kebimbangan kerana komik itu sudah mula diedarkan kepada pekerja kilangnya oleh individu yang tidak bertanggungjawab.

"Penyebaran komik lucah ini merupakan satu corak politik yang kotor dan lebih menjijikkan lagi, saya dapat maklumat ia didalangi Pemuda Umno Bahagian Shah Alam," katanya kepada pemberita dipejabatnya di sini hari ini.

Mak aii... senang nye tuduh orang... aku cabar khalid jangan setakat buat laporan polis sahaja, korang suka sembahyang hajat kan so kau buat sekali sembahyang hajat, biar ALLAH turunkan bala kepada siapa yang menjadi dalangnya, itu pun kalau khalid berani laaa.... khalid minta ketua umno bahagian shah alam mengutuk dan menafikan dakwaan nya itu, kalau ketua umno bahagian shah alam nafikan pun, kau tetap tuduh juga kan...

Pendedahan Video Sex Lelaki Y Malam Ini...

Posted: 01 Apr 2011 08:58 PM PDT


Roadshow Selamatkan Selangor DUN LEMBAH JAYA, "Pendedahan Video Seks Lelaki Y",
Lokasi - Dewan Orang Ramai Taman Seri Raya Jalan 5/2 Tmn Seri Raya,
Tmn Tasik Tambahan, Ampang.

Tarikh - 2 April 2011, Sabtu,

Penceramah - Penceramah - Ummi Hafilda Ali (Aktivist Masyarakat), Ust Rosdi Long (Presiden Ikatan Kebajikan dan Dakwah Selangor, IKDDAS).

SEMUA DI JEMPUT HADIR.

Anwar Guna Jamu Mak Dara Untuk Kempiskan Perut

Posted: 01 Apr 2011 06:00 PM PDT

Ayat pertama anwar bila vcd lucahnya tersebar, "wajahnya memang seperti saya, tapi perutnya lebih buncit dari perut saya" terkini, sumber dalaman pkr memberi tahu, anwar sekarang berusaha keras 'mengempiskan' perut yang agak boroi sekarang. dalam banyak acara-acara yang dianjurkan pkr, anwar memilih untuk menjamah sedikit saja makanan yang dihidangkan penganjur terutama waktu tengah malam selepas selesai ceramah.

Ini ada kaitan dengan dakwaan anwar bahawa org yang didalam video itu lebih buncit perutnya dari beliau. jika penyiasatan mengambil masa terlalu lama, tidak mustahil anwar menyelak bajunya pula selepas ini bagi menunjukkan perutnya yang 'kempis' itu. jangan dikesampingkan sama sekali kemungkinan ini.

Bagi orang terdesak seperti anwar, beliau berpotensi melakukan apa saja bagi menguatkan penafian beliau ttg kaitan dengan video tsb. berbohong telah menjadi 'makanan' ruji anwar. walau pun bukti saintifik mampu menepis hujah anwar, anwar tidak peduli. tujuan beliau hanya satu, membuat kekeliruan di kalangan masyarakat.

Mengenali anwar, beliau memang cukup menjaga penampilannya. x-pkr pernah menulis anwar ini metroseksual, lelaki yang cukup menjaga penampilan dirinya. lantaran itu, penulis tidak terkejut jika ada laporan anwar mengunjungi spa. beliau memang ada berkunjung ke sana terutama bagi mendapat rawatan pembersihan muka (facial).

Jadi jamu apa yang digunakan anwar untuk kempiskan perutnya tu? share la sikit dengan hadi dan mat sabu, perut depa tu pun buncit juga... haaa...haaa...haa... baca lanjut di x-pkr.

SELALU ADA YANG BARU

Posted: 01 Apr 2011 11:17 PM PDT

SELALU ADA YANG BARU


VIDEO SEX - RAKYAT CINTAKAN KEBENARAN SEMAKIN LEGA

Posted: 01 Apr 2011 07:53 PM PDT


PEMIMPIN YANG HAPRAK DAN GILAKAN KUASA SEMAKIN GELISAH
Pelik bin ajaib sejak tersebarnya berita Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar mengesahkan video seks yang didakwa libatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim tulen pada tengahari Jumaat, laman twitter para pemimpin PAS dan DAP langsung tidak sentuh atau ulas mengenainya.

Ini berbeza sekali dengan suasana sejurus pendedahan Datuk Trio mengenainya dibuat Isnin 21 Mac lalu.Mereka meletop-letop twit melemparkan berbagai tuduhan terhadap kerajaan dan UMNO termasuk konspirasi segala macam.

Datuk Mahfuz Omar dan Dr Lolo Ghazali antara yang paling galak membelasah isu ini menerusi twitter hampir setiap hari …kini tak berbunyi langsung mengenainya begitu juga twit Lim Kit Siang dan anaknya Lim Guan Eng.

Kenapa agaknya tiba-tiba masing-masing macam tekan brek saja? Apakah semua mereka sudah langkah setapak ke belakang untuk merangka strategi baru untuk menentang pengumuman Ketua Polis Negara ?

Atau mungkin bos-bos PAS dan DAP 'baru tersedar' skandal peribadi Anwar yang menjadi buah mulut satu negara sekarang akan turut heret parti mereka ke dalam longkang.

Sesiapa saja yang ada otak tahu sangat berikutan pengesahan ketulenan video itu situasinya hanya tunggu masa saja sebelum pelbagai pekong 'aktiviti peribadi' Ketua Umum PKR itu akan terbongkar satu per satu.

Ini kerana individu utama yang bertindak mendedahkan video seks ini – Datuk Shazrly Eskay Abdullah – secara terbuka mendakwa dirinya sudah lama jadi ' tukang atur' aktiviti-aktiviti itu untuk Anwar.

Bukan saja di Kuala Lumpur malah dakwanya di Thailand pun ada.

Setakat ini majoriti dari beberapa orang yang sudah menyaksikan video itu yakin penuh pelakon utamanya ialah Anwar.

Pendedahan ini juga akan membuatkan ramai orang dapat mengagak apa kesudahannya kes liwat Saiful Bukhari Azlan yang sedang dibicarakan.Rasa curiga timbul kerana Amwar liat sangat nak bagi sampel DNA.

Aktivitinya dalam video seks itu juga sudah tentu akan membuka mata balik kepada pelbagai dakwaan kegiatan seumpama itu yang pernah didakwa oleh seorang lagi bekas ' tukang atur' Anwar semasa memegang jawatan Timbalan Perdana Menteri dulu yakni Datuk S Nalakarupan.

Bekas rakan tenis Anwar itu membuat dakwaan serius yang melibatkan Timbalan Presiden PKR Azmin Ali dan isterinya Shamsidar Taharin.

Tolak sebelah DAP yang bukan parti Melayu…ramai para pemerhati politik menilai PAS kini sudah terbelit simpul mati kerana melulu cuba membela Anwar tanpa mengambil sikap rasional dan mahu usul periksa terlebih dahulu.

Dalam kegairahan itu ia juga menjadi peneraju utama majlis solat hajat dan doa untuk kebenaran yang diadakan di Stadium Tertutup Malawati,Shah Alam pada malam 28 Mac.

Lidah rasmi PAS ,Harakah dalam edisi terkini dengan penuh konfiden menjerit PADAH MENANTI UMNO.

Sebaliknya kini ada yang sudah ketawa kerana merasa padah itu sebenarnya sedang menghala ke PAS.

PAS merasa kehadiran beribu-ribu orang di majlis itu sebagai petanda gelombang kebangkitan rakyat sudah bermula.

Antara SMS yang rancak berlegar selepas pengesahan ketulenan video seks itu oleh Ismail berbunyi : solat hajat PAS sudahpun tunjuk kebenaran.

Tindak tanduk PAS ini dikatakan memberi impak negatif tentang wajah sebenar parti PAS yang sentiasa dakwa dirinya parti Islam.

Buktinya dalam kes ini ia begitu gelojoh gilakan undi politik untuk ke Putrajaya hingga lupa pada hakikat apa itu kebenaran.

Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Datuk Seri Haji Hadi Awang dan berjela-jela lagi barisan pimpinannya yang alim ulamak tidak langsung mengambil inisiatif untuk menyiasat atau menunggu hasil siasatan polis sebelum mengambil satu pendirian tentang kes video seks ini.

Mereka terpedaya dengan lakonan warak pijak semut tak mati Anwar dan taksub dengan cogankata segalanya konspirasi…konspirasi…konspirasi.

Situasinya sungguh memualkan kerana pada ketika Anwar sedap melepaskan nafsu sekarahnya membelasah pelacur China,PAS menjadi bentang tukang sorak yang mengagung dan mempertahankannya.
Dalam ertikata lain ia mempertahankan kemungkaran seorang pemimpin sekutunya.

Ramai yang menunggu untuk melihat rentak PAS dalam menutup malu bila satu persatu pekong Anwar terdedah kepada umum kelak.

Usaha sesetengah pemimpin pembangkang yang kehabisan modal cuba mengalihkan isu dengan mendesak Datuk Trio ditahan kerana menayangkan video itu tidak mungkin dapat meluputkan fokus utama rakyat negara dalam mencari kebenaran tentang video seks ini.

Tanya siapa saja.Apakah mereka peduli soal nak dakwa Eskay, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Datuk Shuib Lazim kerana menayangkan video seks itu ?

Jawapan yang semua mereka ingin tahu sangat ialah benar atau tidak lelaki yang berzina dengan pelacur China itu Anwar bin Ibrahim.

Apapun para pemimpin PAS kenalah bersedia dari sekarang cari lobang cacing untuk sorok muka.-2/4/2011

Agendadaily

Panglima Perang Cyber

Posted: 01 Apr 2011 11:15 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Siapa Mahu Bertemu Rasulullah Dalam Mimpi Jom Baca Sini Caranya !!!

Posted: 01 Apr 2011 04:14 PM PDT




Sesiapa berhajat mencari penawar kepada penyakit2 sihir berdasar Al Quran dan Sunnah boleh berhubung dengan Pusat Perubatan Darussyifa di sini http://darussyifabanting.blogspot.com/

Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

AIDC dedah putar belit Malaysiakin isu Video Seks Anwar Al Juburi !!!

Posted: 01 Apr 2011 03:47 AM PDT




 Kita sokong Suruhanjaya Diraja dibentuk untuk menyiasat kes video ini.  Sudah tentu polis tidak akan dipercayai Fuckatan Royat dan cara terbaik dengan mengadakan Suruhanjaya Diraja.

Selepas ini MP PKR Johari Abdul pula akan kantoi ???

Kita tunggu jika ada orang rebah tengok video pembohongannya keluar dalam dada media baru selepas ini.

Link AIDC ada di sini

http://www.anwaraidc.com/?p=8723


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Buku Tun Mahathir " A Doctor In The House " Ungguli Carta MPH Minggu Ini !!!

Posted: 01 Apr 2011 12:43 AM PDT





Carta buku terlaris di MPH (21 mac 27 mac)
  1.  A Doctor in the House: The Memoirs of Tun Dr Mahathir Mohamad-   KARYA Tun Dr Mahathir Mohamad
  2. Di Mana Dia Di Hatiku? Allah itu Hampir Tapi, Kenapa Aku Masih Meminggir? Akalku Alpa Berfikir, Hatiku Lupa Berzikir... KARYA Pahrol Mohd Juoi
  3. 101 Rekreasi Hati: Buat Diri Ku yang Mudah Lupa KARYA Dr Zahazan Mohamed &Nik Wafdi Nik Jaafar
  4. The Right to Differ: A Biographical Sketch of Lim Kit Siang (includes the New Documentary DVD 'Life and Times of Lim Kit Siang') KARYA Ooi Kee Beng
  5. Teohlogy: The Word According to Patrick Teoh KARYA Patrick Teoh
  6. Ikhtiar Penyembuhan Penyakit Dengan Ayat-Ayat Dan Doa-Doa Mustajab KARYA Tuan Guru Dato Dr Haron Din
  7. Pasport Muhammad Rasulullah KARYA Mohd Khalil Haji Nordin
  8. Indahnya Hidup Bersyariat (Panduan Fardu Ain Lengkap Bergambar) KARYA Dato' Ismail Kamus & Mohd Azrul Azlen
  9. Interlock (Interlok) KARYA Abdullah Hussain
  10. Bercinta Sampai ke Syurga (Aku Terima Nikahnya # 2)(Kemudi Rumah Tangga) KARYA Hasrizal Abdul Jamil
Buku Cereka
  1. Nian dihati-  KARYA Elin Nadia
  2. Akhir sebuah cinta- KARYA Siti Nur Dhuha
  3. terlanjur mencintaimu KARYA Syamnuriezmil
  4. Seandainya KARYA Rys Areesa
  5. Gelak Tergolek KARYA Wann Azlan    

  

 (sumber mph.online & berita harian)






Panglima : Tun M Memang Berjaya Dalam Apa Jua Yang Dilakukan !!!


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tolong Back-Up Blog Anda Sebelum 'Diserang' Dan Inilah Caranya !!!

Posted: 31 Mar 2011 11:38 PM PDT




Caranya sila baca seperti di bawah : 

1. Daftar Wordpress atau jika telah mempunyai akaun, terus saja Login.


2. Klik Dashboard



3. Klik Manage



4. Klik Import, kemudian pilih dari mana yang ingin kita import, contoh Blogger,LiveJournal



5. Klik Authorize di Import Bloger.



6. Klik Grant Acess di Google Acess Request.



7. Klik Import di Magic Button ( kesemua blog kita akan dilampirkan, pilih blog yang mahu kita back-up)



8. Tunggu sehingga selesai segala proses dan semua entri kita akan dipindah ke WP secara automatik.


info dari : http://kujie2.blogspot.com/2007/12/cara-mengback-up-blog.html

Sekarang Panglima juga sedang membuat 'salinan' lihat gambar di bawah :





Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

PISAU.NET

Posted: 01 Apr 2011 09:42 PM PDT

PISAU.NET


NKRA Buat Kit Siang Nampak Lagi Bodoh

Posted: 01 Apr 2011 05:40 PM PDT


Sebelum ini ayah kepada ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang,Lim Kit Siang memperbodohkan diri sendiri apabila mempertikaikan GTP adalah satu kejayaan dan menyifatkan retorik:klik sini

Akibat sudah terlalu lama menjadi pembangkang,apa saja kebaikan dan kejayaan yang dibawa oleh kerajaan BN pasti akan di bangkang ,inilah standart pembangkang di negara ini.Menjadi pembangkang yang kurang cerdik.

KUALA LUMPUR 31 Mac – Lim Kit Siang perlu merujuk kenyataan anaknya, Lim Guan Eng yang mengakui indeks jenayah negeri pimpinannya menunjukkan penurunan sebelum membuat sebarang tuduhan.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, tuduhan Penasihat DAP bahawa statistik penurunan indeks jenayah itu tidak menggambarkan keadaan sebenar adalah satu kenyataan yang tidak mewakili semua rakyat dan bermotifkan politik semata-mata.

"Saya tidak menjangkakan pembangkang akan memperkatakan mengenai kejayaan kita dalam NKRA (Bidang Keberhasilan Utama Negara).

"Apa yang boleh saya katakan, Lim Kit Siang perlu berunding dengan anaknya, Guan Eng yang mengakui bahawa kadar jenayah di Pulau Pinang telah menurun 17.3 peratus dan dia juga mengucapkan tahniah kepada polis," katanya kepada pemberita di bangunan Parlimen, di sini hari ini.-utusan


Aiyoo! Papa(kit siang) jangan kasi aboy(guan eng) malu lor,Aboy sudah cakap NKRA Najib sudah berjaya,jenayah sudah kurang,BN manyak baguih," papa u already stupid long long time ago but please dont let me look stupid like you meh"

Bayangkan jika gerembolan pakatan memerintah,sudah pasti mereka yang buat keputusan mereka juga yang akan bantah! Teringat satu insiden di Komtar,Pulau Pinang ketika pakatan masih baru menjadi kerajaan negeri, MMK(Majlis mesyuarat kerajaan) buat keputusan,Adun Pakatan dan Exco turun bawah komtar berdemo bantah keputusan MMK.Bodoh ka apa puak ni..


Pisau kata " Kit Siang nak jadi TPM,khawarij PAS tak sokong ka?"

Video Pengakuan Mengapa Anwar Sering Ke Bangkok

Posted: 01 Apr 2011 12:26 AM PDT


video-kitanakmelayu

Semasa PRK Bukit Selambau,kita dikejutkan dengan pendedahan mengenai penemuan diantara Saifudin Nasution bersama agen CIA dari Singapura berakhir dengan penyerahan beberapa beg hitam berisi dana. Agen tersebut adalah pesuruhjaya kedutaan Singapura yang dikenali sebagai Walter Chia






Pertemuan yb saifuddin dan walter chia first seceretary high commision of the republic of singapore. Pertemuan di adakan di kelab cinta sayang sungai pertani kedah pertemuan hampir 2 jam bermula jam 9am -11am dan kami percaya pertemuan ini berhubung pilihanraya dun bukit selambau dan menghairankan kami kenapa pemimpin parti keadilan seperti yb saifuddin perlu melibatkan singapore dalam pilihanraya di malaysia yang rata rata rakyat malaysia tahu singapore adalah dalang pada yahudi dan kami yakin ini melibatkan kewangan dari pihak yahudi atau pihak cia .-Selanjutnya klik sini


Pakatan terutamanya PKR di bantu oleh CIA dan Singapura,Manakala DAP turut memainkan peranan dalam merencanakan segala taktik dan strategi yang diterapkan oleh agen agen Singapura.

Pilihanraya Tenang kita turut didedahkan bagaimana puluhan ahli parti PAP turut sama turun berkempen membantu DAP .

Adalah tidak mengejutkan DAP dan PKR punyai dana puluhan juta ringgit didalam tabung mereka. Kempen mengutip dana pilihanraya hanyalah wayang semata mata ,beginilah cara bagaimana keseluruhan pemimpin pakatan berbohong kepada penyokong sendiri dan rakyat secara keseluruhannya.

Pisau kata " dengar cerita pakatan dapat dana pilihanraya sarawak dari Singapura lebih 30juta"

Doa PAS Di Makbulkan Tuhan?Video Anwar Tulen

Posted: 31 Mar 2011 09:50 PM PDT


Doa PAS dalam solat hajat dimakbulkan Allah.Hari ini ketua polis negara mengesahkan video perlakuan seks seorang pemimpin kanan pembangkang adalah tulen.

Ketua Polis Negara sahkan video seks yang didakwa libatkan seorang pemimpin pembangkang adalah tulen-BERNAMA



Adakah selepas ini para pemimpin dan penyokong pakatan akan menuduh Ketua Polis pula berkonspirasi menjatuhkan Anwar? Adakah mereka akan menuduh pula Allah turut sama berkonspirasi menjatuhkan Anwar?


Kebenaran sedikit demi sedikit didedahkan. Politik lucah dan seks yang dilakukan oleh para pemimpin harus didedahkan.Tidak kira mana mana pemimpin sama ada dari BN atau pun pakatan kita tidak boleh berkompromi pemimpin yang rosak moralnya.



Pisau kata " Sam ketot kata ada video pemimpin BN,elok la tu senang sikit kita nak cuci yang mana mana tak elok dalam BN"