Barisan Nasional

Dicatat oleh Admin | | Posted On Selasa, 5 April 2011 at 1:01 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


DIMENSI

Posted: 05 Apr 2011 11:51 AM PDT

DIMENSI


Sayang Sarawak: Jam Omega abang mane jijah??

Posted: 05 Apr 2011 08:50 AM PDT


Jijah sahkan Anuwar Al-Jubury bukan lelaki yang di kaitkan dalam klip video lucah - Sinar Hairan

jam omega abang mane jijah??? kehkehkeh >|D

Rajahmas

Posted: 05 Apr 2011 11:44 AM PDT

Rajahmas


Panas!!! Wan Azizah terkantoi seperti Anwar...

Posted: 05 Apr 2011 04:49 AM PDT

Video ni bukan penjelasan yang boleh menghentikan dakwaan terhadap perlakuan si suami... Sebagai isteri jika tidak tahan dengan pendedahan begini, dia harus meletak jawatan. Usahlah lagi terlibat dalam dunia politik.

Kalau sebelum ini Anwar berani tampil membuat kenyataan dalam sidang akhbar dan membuat laporan polis, mengapa kali ini bayangnya pun tidak kelihatan? Apakah Anwar mementingkan misi memburuk-burukkan pemimpin BN di Sarawak sehingga terlalu sibuk untuk menafikan penglibatannya dalam video seks?

Di manakah Anwar?

Rakyat mahukan penjelasan daripada mulut Anwar sendiri, bukan daripada isterinya yang hanya ingin mengalihkan perhatian kepada isu lain... Wajah lelaki terlalu mirip menyerupai Anwar, agak tidak masuk akal dia mempunyai kembar seiras...

Inilah PKR, yang kononnya berlaku adil dan telus, mereka terlalu seronok dengan pendedahan video seks Presiden MCA dan mensensasikan berita fitnah 'rogol amah' melibatkan menteri kita. Sekarang apabila terkena batang hidung sendiri, mereka menggelabah dan menyalahkan pihak lain pula....

PBB N5 Demak Laut sedia gempur!

Posted: 04 Apr 2011 05:18 PM PDT

Dr. Hazland sedang memberikan taklimat. Bersama beliau ialah Wan Hamzah, orang kuat PBB yang akan mengetuai jentera BN untuk kawasan Demak Laut

Bilik Gerakan PBB N05 Cawangan Demak Laut telah dilancarkan dengan rasminya semalam oleh calonnya, Dr. Hazland Hipni. Beliau adalah antara nama baru PBB yang telah diumumkan sebagai calon Barisan Nasional untuk Pilihanraya DUN Sarawak menggantikan YB Datuk Rauf yang tidak bertanding pada penggal ini.

Dalam ucapan ringkasnya, Dr. Hazland telah meminta ahli-ahli jawatankuasa dan ketua-ketua ranting di kawasannya agar bekerja bersungguh-sungguh bagi memastikan sokongan rakyat kepada kepimpinan PBB terus mantap dan kukuh sepertimana dilakukan YB Datuk Rauf ketika menjadi wakil rakyat sebelum ini.

Semalam Dr. Hazland menyatakan hasratnya untuk memberikan khidmat yang terbaik kepada rakyat dan telah meminta ahli-ahli jentera yang hadir agar memberi teguran atau pandangan kepadanya jika terdapat apa-apa kekurangan bagi menjayakan aktiviti kempen di kawasan itu. Bagaimanapun katanya, diharap ahli-ahli boleh memahami kemungkinan terdapat sedikit kelainan daripada cara bekerja beliau jika dibandingkan dengan YB Datuk Rauf.

DUN Demak merupakan satu-satunya DUN PBB di Kuching yang menonjolkan muka baru selain 9 kawasan lain seperti N19 Kedup, N20 Sadong Jaya, N24 Beting Maro, N30 Saribas, N35 Belawai, N36 Semop, N49 Nangka, N62 Lambir dan N67 Telan Usang. Beliau dijangka akan ditentang calon PKR, Ali Hossen Abang, anak tempatan daripada Bako yang juga merupakan pengarah sebuah syarikat Insurans di bandar ini.

Kawasan ini dianggap 'panas' kerana kemungkinan besar pada kali ini, ia akan menghadapi pertandingan tiga penjuru di antara PBB, PKR dan Bebas. Khabar angin menyatakan calon parti bebas ini ditaja oleh sebuah parti daripada Semenanjung dan mempunyai agenda sama seperti PKR bagi meraih kerusi DUN untuk kepentingan parti masing-masing. 

Sementara itu, Rajahmas mendapat maklumat daripada seorang rakan yang kebetulan terserempak dengan Ketua AMK Sarawak, Ahmad Nazib bersama dua rakannya di kawasan Demak Laut petang semalam. Besar kemungkinan mereka telah menemui Ali Hossen dan telah merangka beberapa pelan dan strategi untuk menggempur Barisan Nasional N5 yang dipimpin oleh Dr. Hazland sekarang. Apapun, PBB Demak Laut sudah bersedia untuk menghadapi apa sahaja rintangan dan cabaran tanpa mengira siapa lawannya. 

Semoga dengan berbekalkan prestasi khidmat cemerlang untuk rakyat sebelum ini, memberikan PBB Demak Laut kelebihan yang besar mengatasi calon-calon parti pembangkang lain yang hanya datang bermusim terutama pada pilihanraya. Inilah yang membezakan di antara parti untuk rakyat (BN) dan parti nama rakyat (pembangkang). 

Hidup PBB!

PEJUANG BANGSA

Posted: 05 Apr 2011 11:07 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Video Seks : Mengapa Pakatan Rakyat takut tubuh Suruhanjaya Diraja ?

Posted: 05 Apr 2011 08:19 AM PDT




Kelakar sekali sidang media Karpal Singh  dan beberapa ahli Parlimen Pembangkang yang tolak sekeras-kerasnya penubuhan Suruhanjaya Diraja menyiasat siapa lelaki dalam video seks yang didedahkan Datuk T .

Tindakan Karpal itu bolehlah disifatkan sebagai satu tindakan bodoh  dan memalukan dirinya  sebagai seorang peguam terkenal  . 



Selalunya , jika ada isu-isu panas  berkaitan kerajaan Pusat , merekalah yang cepat   desak Suruhanjaya Diraja ditubuhkan seperti isu Aminulrashid , Kugan  , dan sekarang ini  kes TBH , kononnya untuk mencari kebenaran .

Sekarang ini bila terkena kepada pemimpin agung mereka ,  kali ini nampak jelas mereka sebenarnya  takut rakyat tahu bahawa siapa `Pelakon Dalam Video' tersebut jika Suruhanjaya Diraja ini ditubuhkan.

Kebenaran  yang selalu dilaung-laungkan mereka selama ini  cuba disembunyikan pulak hari ini  dari rakyat bila video seks terbabit babitkan pemimpin mereka . 

Tetapi mereka lupa , lagi banyak yang mereka dok tipu dan alihkan perhatian rakyat .....akan muncul  ramai lagi  anak muda lagi cuba mencari kebenarannya . 

Itu yang terjadi di laman You Tube  sejak malam semalam , walaupun sudah di delete  video terbabit , tetapi yang sempat download akan terus mengupload bagi mendedahkan lagi kebenaran kepada semua rakyat supaya kenal seorang pemimpin yang dianggap anugerah tuhan ini rupa-rupanya bertuhankan nafsu !





Mengapa video seks 18 SX Anwar ini hitam putih ??

Posted: 05 Apr 2011 06:14 AM PDT




Isu video ini kualitinya hitam putih  menjadi persoalan oleh puak-puak bangang dalam PKR yang cuba menunjukkan video ini palsu  .  Ada lagi yang cuba buat lawak bodoh dalam blog pencacai mereka mungkin budget untuk buat ada colour tak cukup .

Ikuti penjelasan daripada Syed Azidi @ Kickdefella  yang berpengalaman dalam bidang perfileman mengulas tentang isu video hitam putih yang membabitkan DS Anwar Ibrahim .


Ada yang bertanya dengan ikhlas, kenapa video itu dalam hitam putih? Ada yang bertanya dengan semangat mahu menghina atau menjerat, dan menyamakan kualiti hitam putih dengan wayang zaman sebelum merdeka.

Saya bertanya kembali, adakah kamera sasaran pada pesawat canggih Amerika Syarikat adalah kualiti zaman sebelum merdeka?

Kamera pengintipan atau kamera tinjau yang canggih adalah kamera yang dapat merakam video dengan jelas di dalam keadaan tiada cahaya atau gelap gelita.

Kamera terbaik di pasaran sekarang ini boleh 'propagate' cahaya 100,000-500,000 kali. Dan lebih jelas imejnya, lebih mahalah kamera tersebut.

Kamera pengintipan atau kamera tinjau ini akan menghasilkan imej hitam putih di dalam mode 'night vision'. Kamera ini bagaimanapun menghasilkan imej berwarna apabila menerima cahaya yang mencukupi dan akan secara otomatik bertukar ke mode 'night vision' sebaik sahaja kekurangan cahaya.  

KLIK DI SINI SELANJUTNYA

Video seks : Wan Azizah marah bila ditanya wartawan tentang Jam OMEGA Anwar ?

Posted: 04 Apr 2011 10:33 PM PDT




PKR memang kelam kabut berhempas pulas sejak semalam bagi  menjawab dan pertahankan Anwar selepas  video seks selama 1 minit 47 saat didedahkan . 

Sidang media Wan Azizah seperti biasa nafikan lelaki dalam video itu adalah Anwar dan tuduh ini fitnah jahat tukang sorak UMNO serta parti BN . Menariknya lagi ialah  beliau kantoi bila ditanya tentang jam Omega Anwar yang menjadi bukti penting selain video Datuk T yang telah diserah kepada pihak polis  !

GEMPAR...PC Wan Azizah berhenti bila sentuh jam tangan Omega. Dalam PC di rumahnya di Segambut dalam sebentar tadi Wan Azizah nafi lelaki dlm video ringkas 1.47 minit di youtube Anwar Ibrahim dan Dakwa susuk badan lain.

Ditanya mana jam Omega Anwar yang Dato Eskey dakwa ada padanya setelah cuba dicuri pelacur cina,Azizah kata ada padanya tapi tak mau tunjuk. Soalan pasal jam Omega Anwar ditanya oleh wartawan agendadaily buat Azizah upset, bila didesak wartawan lain Azizah kata awak bukan PENDAKWARAYA. KLIK DI SINI



Misteri Jam Tangan Omega Anwar

Mengapa Wan Azizah marah dan mengelak daripada menjawa tentang jam tangan Omega ?   

Jika betul la Anwar bukan dalam video itu ,  dimanakah jam tangan berjenama Omega itu yg dikatakan disimpan oleh beliau  ??




Kepada RAKYAT MALAYSIA .... ada mata dan akal boleh lihat sendiri orang di bawah ini.. sama atau tidak dengan Anwar Ibrahim !!

Nik Nazmi over confident tahap gaban pertahankan Anwar Ibrahim

Posted: 04 Apr 2011 09:13 PM PDT







Macam gampang sekali jawapan over confident Nik Nazmi yang pertahankan  bagi bosnya yang bertuhankan Nafsu ini .

Nik Nazmi cakap bila di tengok video itu  dan beliau terus yakin seperti kaki pembohongan Johari Abdul bahawa lelaki dalam video seks itu bukan Anwar Ibrahim  kerana pengalamannya bekerja selamat 2 tahun sebagai S/U Sulit Anwar  . Beliau berhujah bahawa sosok badan dan lenggok orang dalam video  itu bukan Anwar. 

PB nak tanya la budak pencacai PKR ini ... Bagaimana hang tahu bentuk badan dan perut Anwar ? Adakah hang pernah tengok Anwar telanjang atau tidak memakai baju ??  

Setakat 2 tahun bekerja dengan Anwar ...tak payah la hang dok cerita kononnya kerja  dah lama dan tahu serba serbi . Orang yang lebih arif dan tahu lenggok badan Anwar sepatutnya  ditanya kepada  isteri Anwar sendiri iaitu Wan Azizah serta keluarganya bukan Nik Nazmi .

Lawak betul jawapan Nik Nazmi ini ...boleh baca di bawah ini




Pengarah Komunikasi PKR Nik Nazmi Nik Ahmad berkata, sewaktu "Datuk T" mula-mula menayangkan video skandal seks yang kononnya melibatkan pemimpin pembangkang di hotel Carcosa Seri Negara, beliau telah menegaskan bahawa video tersebut palsu, "tukang sorak-tukang sorak Umno bertanya bagaimana saya yakin bahawa video tersebut bukan melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila saya belum menontonnya."

"Hari ini, saya terpaksa menonton sedutan video tersebut. Selepas menonton video tersebut, kenyataan awal saya terbukti benar memandangkan sosok dan lenggok badan watak utama termasuk perut yang menonjol jelas sekali bukan sosok badan Anwar," kata Nik Nazmi dalam satu kenyataan segera dikeluarkan lewat petang ini.

Nik Nazmi menambah, hakikat ini mungkin tidak jelas bagi mereka yang tidak mengenali Anwar secara dekat, tetapi sebagai bekas Setiausaha Sulit beliau selama dua tahun, "saya tahu bahawa itu bukan Anwar."

"Apatah lagi saya mengenali keperibadiannya sebagai seorang Muslim dan pemimpin keluarga yang baik," katanya.

Pendedahan video di YouTube langkah awal ke arah kebenaran

Posted: 04 Apr 2011 08:39 PM PDT




Rakaman video aksi seks yang didakwa melibatkan pemimpin parti pembangkang yang dimuat naik ke laman YouTube hari ini disifatkan sebagai langkah awal dalam usaha mencari kebenaran berhubung kes itu.

Ketika mengulas pendedahan berkenaan, Pengerusi Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS), Hamidzun Khairuddin berkata, ia juga bakal menjawab banyak persoalan di sebalik isu video seks itu terutama identiti individu di dalam rakaman tersebut.

"Rakyat kini boleh menilai sendiri siapa individu yang terlibat dan sekiranya benar seperti apa yang disebut-sebut sebelum ini, maka ia merupakan satu malapetaka besar kepada politik negara, orang Melayu dan umat Islam," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau berkata demikian sebagai reaksi kepada rakaman video selama 1 minit 47 saat yang dimuat naik ke YouTube hari ini yang dipercayai sebahagian daripada rakaman video aksi seks yang didedahkan kepada sekumpulan media 21 Februari lalu.

Rakaman itu memperlihatkan dengan jelas tiga individu iaitu dua lelaki dan seorang wanita dipercayai pelacur dari China dengan seorang daripada lelaki itu hanya memakai tuala.

Hamidzun menambah, pendedahan rakaman video di YouTube itu juga diharapkan dapat disusuli dengan tayangan penuh rakaman video aksi seks itu kepada seluruh wakil rakyat di Parlimen seperti yang diminta GAPS.

Ini kerana katanya, rakaman video di YouTube itu tidak memadai untuk membuktikan kebenaran, tambahan pula individu yang didakwa terbabit dalam rakaman video seks tersebut juga merupakan seorang ahli Parlimen.

"Kita tidak mahu rakaman video yang pendek ini semakin menimbulkan keraguan di kalangan orang ramai dan perlu dipertontonkan keseluruhannya supaya seluruh rakyat jelas mengenainya," kata beliau.

Dalam perkembangan sama kata Hamidzun, GAPS akan menghantar memorandum kepada Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar melalui Ketua Polis Shah Alam, Selangor berhubung tiga perkara berkaitan video itu.

Selain menuntut supaya rakaman video aksi seks itu ditayangkan di Parlimen, memorandum itu juga mahukan supaya suruhanjaya diraja ditubuhkan bagi menyiasat kes berkenaan.

"Kita juga mahukan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang; Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan Penasihat DAP, Lim Kit Siang menganggotai suruhanjaya itu," kata beliau.

1MalAySia BlogPoLitik

Posted: 05 Apr 2011 09:58 AM PDT

1MalAySia BlogPoLitik


Video aksi seks pemimpin politik terbongkar

Posted: 04 Apr 2011 10:01 AM PDT

Gambar-gambar yang menjadi tanda-tanya 1Dunia siapakah jejaka ini???




Mungkinkah ini AnWAR tapi mungkin tidak kot mungkin ya ini jejaka pemimpin politik yg tersangkut dengan kes melanggan pelacur.

Yang ini mungkin amoi dari china seperti yang panas diperkatakan.

Tunggukan pendedahan yang lain tak lama lagi......

Pandangan ustazSAID

Posted: 05 Apr 2011 09:40 AM PDT

Pandangan ustazSAID


Video Seks : Siapa Penipu?

Posted: 04 Apr 2011 09:27 PM PDT


Salam,

Sementara pihak polis menjalankan siasatan terhadap video seks yang dikecohkan sekarang, ada baiknya kita meminta bantuan 'robot' ini yang mungkin boleh membantu mencari 'kebenaran'.

Samad adalah seorang profesor terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampar si pembohong itu...

Samad dengan bangganya membawa robot itu ke ruang tamu dan menunggu anak lelakinya pulang. Tapi anaknya tidak kunjung pulang. Sehingga pagi barulah anaknya pulang.


"Kamu dari mana?" tanya Samad.
"Ada pelajaran tambahan ayah", jawab anaknya. *PLANG* Robot tersebut menampar anaknya.

"Nak, ini adalah robot ciptaan ayah, dia akan menampar sesiapa yang berbohong!
Sekarang katakan dengan jujur, kenapa kamu pulang lewat??!
"Maaf ayah... saya baru habis memonton movie di rumah kawan...". "Cerita apa? "Cerita Papadom ayah".
*PLANG*


"Katakan dengan jujur cerita apa?!"
"Maaf ayah... saya tengok cerita lucah". Mendengarkan itu marahlah Samad.

"Kamu nie... kecil-kecil dah nakal... kamu nak jadi apa bila besar nanti?! Malukan ayah saja perbuatan kamu nie. Masa ayah kecil dulu , ayah tak pernah pun buat macam nie.
*PLANG*

Samad ditampar oleh robotnya.
Suasana hening untuk beberapa ketika...

Isteri Samad kemudian masuk ke ruang tamu dan langsung berkata... "Huh, sama saja kelakuannya, ke mana akan tumpahnya kuah kalau tak ke nasi? Bagaimana pun sememangnya dia anak awak..."


*PLANG*
Robot menampar isteri Samad sebelum isterinya sempat menyelesaikan kata-katanya... dan semua terdiam...

Dengan adanya robot ini, tidak kira Dato T atau Anwar Ibrahim, siapa yang menipu kompom kena tampar. Atau pun kita guna teknologi Amerika ini, mungkin boleh membantu : Pengimbas thermal boleh kesan penipu.

prince of darkness-safirulamar عمار ميلانو

Posted: 05 Apr 2011 07:52 AM PDT

prince of darkness-safirulamar عمار ميلانو


ALASAN BANGANG JUAK PENCACAI PAKATAN

Posted: 04 Apr 2011 08:44 AM PDT

Hanya kerana wang RM7, Saiful Syazani Saiful Sopfidee, 7, murid tahun satu sebuah sekolah agama persendirian di Arau, dekat sini, meninggal dunia di Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), Alor Setar, pagi semalam,

Murid tersebut meninggal dunia setelah koma 3 hari , difahamkan mangsa telah dipukul dan dihentak dengan teruk, kerana disyaki mencuri duit rakan sekelasnya. Guru yang didakwa memukul Murid tersebut yang juga merupakan suspek utama kejadian, telah pun menyerah diri di balai polis Arau.

Kejam betul suspek ni, entah ajaran mana yang diikut ni sampai hilang pertimbangan hingga sanggup membunuh,Ketat sangat balutan kat kepala tuh ke? sampaikan dah tak tahu mana yang baik dan mana yang buruk????? dah tuh ada pulak juak juak Pencacai Pakatan yang menuduh ini semua ajaran UMNO & BN!!! Memang Bodoh dan tak bertamadun betul Juak-Juak celaka ni. Kadang-Kadang Juak PAS ni nak tutup 'dosa' mereka, mereka tuduh pulak orang lain. MUNAFIK!!! FITNAH, FITNAH! & FITNAH! BUAT DOSA KERING JE ORANG BERKOPIAH PUTIH(PASPISPUS) NI!! LUAR NAMPAK CANTIK, DALAM DAN KENA MAKAN ULAT, DAH BUSUK!!!!! Sampaikan Kes Video Seks Anwar, Royal Commission pun dah kata tulen, diorang kata itu fitnah. Alahai,

Awekz Bukit Gantang

Posted: 05 Apr 2011 07:24 AM PDT

Awekz Bukit Gantang


Video XXX Hitam Putih...Kenapa???

Posted: 04 Apr 2011 08:04 PM PDT



Ekoran video yang dipaparkan sebelum ini...Awekz juga menerima sms dari kawan-kawan yang tak berapa nak sedar diri lagi dengan segala kemudahan dan jasa yang telah kerajaan bagi...Kata seorang darinya, ' I tau juga la bab edit-edit video ni, dan from video yang u upload tu, sah-sah tipu, katanya lagi...kalau benar video tu sah...kenapa ia perlu dalam hitam putih? mustahil dalam dunia teknologi yang serba canggih ni! '

Ada juga, kawan Awekz yang kata...' Common la...muka awal-awal tu memang yang empunya badan seperti yang dikatakan, tetapi dikemudiannya bukan dia...U buta ke? '

Tapi antara yang terkesan di hati Awekz, sms dari seorang teman...begini katanya ' watched the d political sex tape that u uploaded...kamon la...its obvious its not him!!! to fat lor! (Macam pernah dengar je ayat tu)...

Ini jawapan Awekz...korang nampak ke tak yang Awekz sendiri pun menyatakan dalam posting berkenaan SEKADAR UNTUK BERKONGSI...Ada Awekz sebut nama...tak ada bukan??? Namun, Awekz temui penjelasan yang lebih logik untuknya...berkongsi dari blog Kickdefella... Terima kasih Tuan...

Awekz: Awekz juga tidak tahu sejauh mana kebenarannya, kerana itu Awekz sendiri kata. Fikir-fikirkan, tetapi janganlah kerana TAKSUB yang melampau kita lupa dengan segala-galanya yang mungkin satu KEBENARAN yang tidak mungkin dapat kita bayangkan...Sekali lagi...FIKIR-FIKIRKAN!!!

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 05 Apr 2011 03:48 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


Wan Azizah Sudah Bersuara .... Tunggu Apa lagi Kerajaan Malaysia !? .. SEGERALAH WUJUDKAN SURUHANJAYA DIRAJA VIDEO SEKS !

Posted: 05 Apr 2011 12:33 AM PDT

Video skandal pun dah ditayangkan sampai dah masuk berita perdana ...

Penafian Wan Ajijah pun dah dilakukan ... (secara SAHnya, dia sorang aja tau badan ANUwar macamana) akan TETAPI, penafian itu masih diragui kesahihannya kerana ada perhubungan Suami Isteri - logiknya , mana mungkin ISTERI AKAN MEMBURUKKAN SUAMINYA SENDIRI DIKHALAYAK RAMAI (TERAMAT BODOH BANGANGLAH DIA, kan?),

Lalu penafian yang diberikan itu mungkin bias dan berkecenderungan untuk menyelamatkan ANUGERAH TUHAN.

Dah tu pulak, bab JAM OMEGA pun Wan Ajijah tak terjawab ... rakyat musykilllll ... musykillll ! ... 


Sekarang rakyat Malaysia ada yang dah jadi pening ...



Ramai yang berfikiran terbuka akan yakin 100% video tu PELAKUnya adalah Anwar Ibrahim.
Ramai yang berfikiran tertutup menidakkan itu adalah Anwar Ibrahim.
Ramai yang 50-50 dan was-was, tak tahu nak kata apa , YA atau TIDAK, entahlah ...

Jadi, sekarang adalah masanya untuk diwujudkan SURUHANJAYA DIRAJA !

Ketelusan amatlah diperlukan semasa kini supaya mengelakkan rakyat jadi tak tentu arah ...
INI DEMI MASA DEPAN NEGARA MALAYSIA.

Orang yang dituduh melakukan zina didalam video tersebut bukanlah calang-calang orang, beliau BERHASRAT BESAR UNTUK JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA , JADI RAKYAT PERLU DIBERI PELUANG UNTUK MENGADILI SEADIL-ADILNYA DEMI SATU UNDI SETIAP ORANG !

Kerajaan Malaysia jangan berlengah-lengah lagi ... Wujudkan SURUHANJAYA DIRAJA yang dianggotai oleh semua orang yang difikirkan layak untuk terlibat sama :

1. Wan Azizah
2. Nik Aziz
3. Hadi Awang
4. Lim Kit Siang
5. Karpal Singh
6. (Trio) Dato' T
7. Wartawan
8. Peguam
9. Ulama
10. NGO
11. Wakil BN/UMNO
12. Wakil Konsensus Bebas
13. Pakar Forensik Teknologi Maklumat
... DAN RAMAI LAGI YANG LAYAK ....

Aku amat-amat yakin, dengan mewujudkan SURUHANJAYA DIRAJA tersebut sahajalah akan dapat menyelesaikan masalah yang kusut ini supaya ia akan lebih jelas SIAPA PENIPU & SIAPA BENAR.

BERANI KERANA BENAR !

Tunggu Apa lagi Kerajaan Malaysia !?
SEGERALAH WUJUDKAN SURUHANJAYA DIRAJA VIDEO SEKS !
Jangan sampai rakyat jadi PENING & BUAT PILIHAN YANG SALAH !


AloQStaQ
05 April 2011
3:33 Petang

ANWAR-vs-CHINA DOLL : YouTube Dah gila !!! Upload - Padam - Upload - Padam .... MAI KITA SAMA-SAMA Mendownload dari Mediafire pulak ! Sebelum ia kena padam lagi ...

Posted: 04 Apr 2011 06:01 PM PDT

Kepada kengkawan yang maseh belum sempat tengok Youtube Video TERHANGAT abad ini, sila DOWNLOAD dari DI SINI (hasil Pisau.net TENKIU SO MUCH PISAU !)

MAI KITA TERUS SEBARKAN DI SERATA MEDIA YANG ADA ...

DEMI KEBAIKAN NEGARA DAN MASA DEPAN ANAK CUCU GENERASI AKAN DATANG...


Untuk makluman semua, sehingga artikel ini ditulis, video Re-Load (rujuk Parpukari) yang maseh boleh ditonton adalah DI SINI (entah la lepas ni, mungkin kena block lagi ... ) kalau kena block , kita upload lagi ... sama-sama kita upload , biaq Youtube jadi bengong ! ....



AloQStaQ
05 April 2011
9 : 02 pagi

MARI KITA TENGOK !!! PERSAMAAN WAJAH SYAITAN & ANUGERAH TUHAN .... Doa Telah Dimaqbulkan Allah .... Video Pun Dah Keluar !!! ...

Posted: 04 Apr 2011 09:21 AM PDT


Aku, yang bernama samaran AloQStaQ dari blog picisan AloQStaQBlog dengan ini ingin mengucapkan SELAMAT KELUAR PARTI BERAMAI-RAMAI kepada seluruh penganut PAS, PKR dan (mungkin) DAP ...

Janganlah kalian sesekali meneruskan persekongkolan kalian dengan SYAITAN YANG NYATA YANG DIANUGERAHKAN KEPADA PERJUANGAN KALIAN INI ....

Semoga Malaysia akan Aman, Tenang dan Damai TANPANYA ...

SELAMAT TINGGAL PERJUANGAN PAKATAN RAKYAT  ... (YANG DAH LAMA MENIPU RAKYAT & DITIPU ANWAR!)

(JOM TENGOK Rupa LELAKI Y Yang telah aku perbesarkan 200%) ... Syukur, ianya SAMA & SERUPA !


Persamaan Wajah SYAITAN & ANUGERAH TUHAN ....





INGATLAH TUAN-TUAN & PUAN-PUAN ...

BAHWA ANWAR BIN IBRAHIM ITU ADALAH NAJIS UMNO YANG TELAH DITENDANG KELUAR OLEH DR.MAHATHIR DEMI KEBAIKAN SEJAGAT ... TAKKANLAH KAMU SEMUA DALAM PAKATAN NAK ANGKAT NAJIS ITU DAN MENJUNJUNGNYA DI ATAS KEPALA KALIAN ????

BODOH NAK MAMPUIH LA NAMANYA TU!...


HARI INI JELAS TERBUKTI DENGAN TERANG-TERANGAN ... ALLAH SUDAH TUNJUKKAN ... SEDARLAH SEBELUM KAMU TERLIWAT !






AloQStaQ
05 April 2011
12:21 Tengah Malam

Politik Harian

Posted: 05 Apr 2011 03:39 AM PDT

Politik Harian


The Fabulous Papa Jahat (Live)

Posted: 04 Apr 2011 05:39 PM PDT

SENJALIZA

Posted: 05 Apr 2011 03:34 AM PDT

SENJALIZA


AKHIRNYA DOMINIQUE NG TINGGALKAN PKR.. PKR DAN DSAI AKAN RENTUNG DI SARAWAK..

Posted: 05 Apr 2011 02:46 AM PDT

 Dominique..Dah Keluar PKR dahhh...
Sambil menyifatkan keputusan itu sebagai "pertembungan prinsip", Ng (atas) berkata beliau dipaksa berbuat demikian oleh para pengkhianat dalam PKR.

Katanya, beliau juga telah bosan kerana sentiasa perlu berjaga-jaga sama ada ada orang yang akan menikamnya dari belakang...Selanjunya di sini

Sudah diduga. Sikap DSAI "ikut cakap ako, patuh atau dipecat" masih menjadi trade mark ulungnya. Pemimpin yang mempunyai prinsip politik tidak akan bertahan dalam PKR.  Hanya mereka yang kemaruk nak bertanding sahaja yang STAY. Biasanya, mereka ini dalam genggaman DSAI dan Azmin Ali atau "sanggup angkat kaki" dengan pemimpin. Jelas mereka ini TIADA MISI DAN VISI untuk kepentingan rakyat dan nasional...

Gulung tikarlah PKR di Sarawak. Balik KL nanti, jangan lupa beli IKAN TERUBUK DI ASAP menggantikan SEPAT KERING!

BAKAL PADAM DALAM DICTIONARY PKR..

Posted: 05 Apr 2011 02:23 AM PDT

Dominic Ng Pernah Melakar Tapak Pertama PKR Di Bumi Kenyalang. Namun Bakal Padam dalam Dictionary PKR.

Fakta mengenai kepimpinan PKR meninggalkan parti itu dan yang dipecat dari Parti bukalah sesuatu yang disembunyikan di bawah permaidani. Semua rakyat Malaysia tahu akan fakta ini. Fakta di sini

Jika dibandingkan bagimana rapatnya YB Zulkifli Nordin, Zaid Ibrahim, Dr. Jeffry Kitingan dan yang lain dengan Dominic Ng, tidak perlu pergi jauh untuk menyelidiki jawabannya. Tetapi ke mana perginya mereka? Mereka semua lebih bersemangat patriotik PKR dan rapat dengan DSAI dan keluarganya berbanding Dominic Ng. (sorry Dominic..this is my very own assesment. Do smell the roses..)

Kini dalam PRU Sarawak 2011, Dominic Ng digugurkan dari menjadi calon dan ditaburkan janji manis bahawa dia akan dipertandingkan dalam PRU Parliment. Well Dominic you are a good politician..you know "political promises is NO promise at all".

Kadang-kadang baik bagi Dominic kerana dia terhindar dari "fighting a losing battle". Tapi yang hampir pasti bahawa Dominic bakal padam dalam dictionary PKR kerana PKR sendiri kelihatan sebagai sebuah parti yang bakal "gulung tikar" dan "deserted by its own fighters due to massive deception of the people by the heads".

Jika umur panjang, kita akan melihat Dominic Ng meninggalkan PKR atau terpadam dalam Dictionary PKR. Pertanda semakin jelas kini. Lee Lam Thye hilang dalam dictionary DAP tapi masih disanjung rakyat Malaysia kerana perjuangannya "Untuk Malaysia". Apakah struggle Dominic BUKAN untuk Malaysia?

LATEST:
-Dominique Ng keluar PKR, tanding bebas

IKAN TERUBUK DI ASAP VS. IKAN SEPAT KERING

Posted: 05 Apr 2011 12:45 AM PDT

 Ikan sepat kering Tak popular di Sarawak. Ikan Terubuk Diasap MELETOP di Sarawak.
BTW .... Mana jam Omega Orang tua itu?

Anonymous said...
Kak Jijah memang sudah sepatut layak di anugerahkan sebagai pelakon murahan terbaik abad ini. Hanya kerana kemewahan hidup, pangkat derajat, dikipas oleh peliwat terkutok Sang Suami barua Yahudi zionist pembunoh rakyat Palestin, sanggup Kak Jijah membiarkan Sang Suami bebas meliwat anak2 bangsa yg tak berdosa, jantan2, boypren2, isteri2 orang, isteri asmin bacul dan pelacur2 dalam dna luar negara, hanya inginkan hidup kemewahan Kak jijah sanggup menipu, berbohong, menfitnah kerajaan, UMNO dan rakyat untuk membiarkan Sang Suami melakukan perbuatan terkutok dan menjijikkan. Ini alh kak Jijah walaupun di gelar Ikan Sepat Kering oleh suami tercinta sendiri, sanggup melakukan apa saja membela Sang Suami yg terkutok dan menjijikkan. Semoga Kak Jijah dan Pak Sheik dilahant dunia dan akhirat.

SARAWAK: Masa Depan Anak Generasi Lebih Penting.

Posted: 05 Apr 2011 12:28 AM PDT

Generasi Sarawak di Kg Sejingang bangga dengan 1Malaysia.

Pilihanraya bukanlah medan untuk mencuba nasib dan testing bed untuk menilai pengaruh atau menonjolkan pengaruh peribadi.  Pilihanraya adalah penentu arah mana Negara dibawa dan penentu masa depan generasi yang mewarisi negara dan kepimpinannya.

Kelantan Kedah, Perak satu ketika dulu dan Selangor adalah CONTOH jelas kegagalan Pakatan Rakyat dalam konteks memakmurkan rakyat. Pulau Pinang menunjukkan peningkatan kadar jenayah berat terutama penyeludupan dadah, pengedaran dadah dan kegiatan pelacuran.

Penipuan melalui "LADANG RAKYAT" ternyata perompakan tanah rakyat demi memenuhi nafsu dan tamak halobanya kumpulan yang hanya berpura-pura menyokong kerajaan PAS di Kelantan tetapi mempergunakan kerajaan semasa Kelantan  untuk memudahkan cara mereka merampas hak rakyat. Jika PAS jatuh mereka ini pasti beralih arah.... Kumpulan seperti ini barangkali telah berada di Sarawak..Pastinya mereka akan memperkenalkan LADANG RAKYAT bagi MERAMPAS HAK DAN TANAH RAKYAT SARAWAK...lalu ke mana harus diletakkan anak-anak dan generasi kita di Sarawak?

Pilihanraya BUKAN tempat untuk membalas dendam seperti "dendam DSAI kepada Tun Mahathir". Kata Nalakarupan tindakan Tun Mahathir ke atas Anuar adalah TEPAT. (Nalla adalah mantan rakan kongsi dan rakat rapat DSAI dan keluarga DSAI. Kenapa dia MENOLAK ANWAR INI?. Samalah dengan Dato Eksay..SL nak panggil dia Dato e-kasih sbb dia tak sampai hati menuruti kehendak DSAI kerana kasihnya terhadap tanahair dan bangsa Malaysia.

Perubahan adalah ke arah yang baik, maju, progresif dan makmur. Perubahan yang dicanangkan oleh Pakatan Rakyat bercorak 'RAMPAS KUASA DAN GANAS". Setiap individu dan pengundi di Sarawak wajib menggunakan kuasa undi mereka untuk memilih kesejahteraan dan kemakmoran Sarawak dan generasi mereka.

"AGI IDOP AGI NELABAN"
Salam 1Malaysia
~SL-Sibu~

KALO ANJING TUA ITU MASIH LAPAR, INI MASIH DALAM STOK!

Posted: 04 Apr 2011 11:02 PM PDT

KALO BELUM BERTAUBAT DAN MASIH LAPAR. stock masih ada..
SYAITAN PUNYA ORANG TUA...

PRU SARAWAK: Contoh Undi Rosak- *Thou shall reapeth what thou soweth!*

Posted: 04 Apr 2011 10:27 PM PDT

 SALAH SATU CONTOH UNDI ROSAK DALAM PRU SARAWAK 2011.

DSAI yang berkempen dalam PRU Sarawak sebaiknya baliklah ke Penang. Dia perlu berunding dengan  ahli-ahli keluarganya. Mohon ampun dan maaf kepada anak Isteri, ahli keluarga serta seluruh Rakyat Malaysia kerana perbuatannya selama ini. Above all DIA PERLU BERTOBAT.

Karpal Singh sudah berulang kali menyuruh dan menyeru Anwar. "Anwar Ibrahim Perlu bertaubat. Dia telah banyak melakukan kerosakan dalam negara ini". "Anwar Ibrahim has created enough trouble for the country. Anwar Ibrahim harus bertaubat"-Karpal Singh..DI SINI

Keberadaan Anwar di Sarawak hanya menjadi liabiliti kepada Pembangkang di Sarawak.  10 Sanjungan dan credit yang diberikan oleh Pembangkang kepada DSAI dalam PRU Sarawak ini, 100 plus rakyat Sarawak akan menjadi BENCI.....Apa boleh buat Nasi sudah Menjadi Bubur. Pekung Di Dada Sudah Terpampang di mata rakyat Malaysia..

Pulanglah Dato Seri....

~nura'in;Klang~ 

RELATED.
CONTOH PKR JADI LIABILITI

NO BLOCKING BLOCKING PLS..

Posted: 04 Apr 2011 05:53 PM PDT

tunku

Posted: 05 Apr 2011 03:26 AM PDT

tunku


Sarawak : Beware of Dato Sng

Posted: 04 Apr 2011 09:00 AM PDT

PRS Confident Of Retaining Pelagus Minus Sng

KUCHING, April 3 (Bernama) -- Parti Rakyat Sarawak (PRS) is confident that the Barisan Nasional (BN) will retain the Pelagus seat in the April 16 state election despite the incumbent, Larry Sng, being dropped from the BN's candidate line-up, which was announced Sunday.
PRS president Datuk Seri Dr James Masing said the party's new face Stanley Unja had a very good chance of defending the Iban majority seat.
"We have never lost in Pelagus even though the external factor is always there," he told reporters at Parti Pesaka Bumiputera Bersatu's (PBB) headquarters here.
He said there was an understanding in BN that Sng would not be included in PRS' candidates list because he was not a PRS member and so could not contest in any of the nine seats allocated to the party.
Partyless Sng's political fate became uncertain after he was sacked from PRS in 2007 for insubordination following an internal leadership crisis.
However, Masing said PRS would have backed Sng if he had joined the Sarawak United Peoples's Party (SUPP) or Sarawak Progressive Democratic Party (SPDP) to stand under the BN ticket.
Overall, the six-term Baleh incumbent said he was happy with the PRS name list, which was accepted by the top BN leadership.

tunku : no doubt that BN can retain the pelagus seat but BN should not forget that larry sng's father will throw money to make sure prs lost in pelagus just for the sake of revenge.after all dato sng is anwar's best friend.hope that BN is aware of this.

bumiyang

Posted: 05 Apr 2011 03:18 AM PDT

Ohpolitik!™

Posted: 05 Apr 2011 03:12 AM PDT

Ohpolitik!™


Masihkah Kau Ingat : Penghinaan PAS terhadap "orang pakai cawat"

Posted: 04 Apr 2011 10:56 PM PDT

ORANG SARAWAK, JANGAN MUDAH LUPA dengan kata-kata President PAS bila parti pembangkang kalah di pilihanraya kecil Batang Ai tahun 2010.

Ini kata-kata beliau…



"Semua pilihanraya kecil sebelum ini keputusannya memihak kepada kita. Cuma di Batang Ai sahaja kita kalah sebab mereka ini tidak reti undi, pakai cawat lagi. Saya bukan nak hina tetapi tempat yang pakai molek, undi PAS."

- Posted using BlogPress from my iPad

Sapa Kata Anwar Ibrahim Buncit? Boroi Sikit Jer!

Posted: 04 Apr 2011 10:08 PM PDT


Sape kata Anwar Ibrahim buncit, tak buncit pun kan. Cuma Anwar boroi jer sikit. Alasan macam tu tak payah nak bagi tau pada rakyat, yang penting jelaskan dalam mahkamah. Takut ape kan... Mahkamah tu dah jadi macam rumah sendiri...kan. Bak kata Wan Ajijah " awak bukan pendakwa." Tapi Persolan aku tetap sama. Dia mana jam Omega?


Wan Azizah Upset : Dimana Jam Omega?

Posted: 04 Apr 2011 08:48 PM PDT


Dalam PC di rumahnya di KL sebentar tadi Wan Azizah nafi lelaki dalam video ringkas 1.47 minit di youtube adalah Anwar. Beliau dakwa susuk badan lain.-Bila ditanya mana jam Omega Anwar yang Datuk Eskay dakwa ada padanya setelah cuba dicuri pelacur China, Azizah kata ada padanya tapi tau mau tunjuk.Soalan pasal jam Omega Anwar yang ditanya oleh wartawan Agendanews membuat Wan Azizah upset. Bila didesak mana jam tersebut oleh wartawan lain.Dia kata awak bukan pendakwa. Sampai bila Azizah akan pertahan Anwar agaknya....PC yg dihadiri Karpal, Khalid Ibrahim dan Izzah tamat bila bangkit isu jam.


PERSOALANNYA :
Di mana Anwar ketika PC.Nyorok ke? twitternya pagi ini: Sibu-singgah di Miri jumpa jentera.Ke Lawas-jelajah jauh ke pendalaman Sarawak

Sebarkan : Channel Radio Online PRN Sarawak

Posted: 04 Apr 2011 08:13 PM PDT


Dapatkan info terkini PRK DUN Merlimau dan Kerdau di ruangan Chat Radio Merpati Online. Radio ini boleh didengari melalui laman web http://merpationline.listen2myradio.com / di blog aku sendiri ohpolitik / blog Pilihanraya Kecil Malaysia / blog unitmediasiber.

Bermaruahkah Lagi Anwar untuk Menjadi Perdana Menteri Malaysia?

Posted: 04 Apr 2011 08:11 PM PDT

PILIH PEMIMPIN BERMORAL




PENGENALAN
Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) telah melakukan pelbagai kesalahan sepanjang beliau berkecimpung dalam politik tanah air. Akibatnya, satu persatu pengikut dan sahabat setia beliau bertindak keluar parti dan menyertai Barisan Nasional (BN).

Antara kesalahan yang dilakukan oleh beliau termasuklah penyalahgunaan kuasa, politik wang, kronisme dan masalah moral yang kronik (seks luar tabii).Terkini beliau dikaitkan pula dengan satu lagi kesalahan seks iaitu melanggan pelacur di hotel sebuah negara jiran. Isu ini sedang hangat dan telah menjadi kes polis apabila ianya telah didedahkan oleh kumpulan Datuk " T " (Tan Sri Rahim Tamby Chik, Datuk Eskay Abdullah dan Shuib Lazim).

PERANAN DSAI DALAM POLITIK TANAH AIR

Apabila DSAI dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO pada tahun 1998 akibat daripada isu moral yang dihadapi oleh beliau pada masa itu (seks luar tabii dan penyalahgunaan kuasa), beliau telah bertindak menggerakkan rakyat untuk bangkit menentang kerajaan Barisan Nasional (BN) yang kononnya dianggap melakukan kezaliman terhadap beliau. Dengan slogan "REFORMASI" beliau telah memimpin pakatan pembangkang (gabungan PAS, DAP dan PKR) untuk menentang BN dalam setiap kali pilihan raya diadakan. Dalam pilihan raya umum 1999 (PRU 1999) pakatan mereka digelar "Barisan Alternatif (BA)", PRU tahun 2004 pakatan mereka sangat kelam kabut dan kalah teruk. Namun pada PRU 2008 sekali lagi DSAI berperanan penting dalam pakatan pembangkang dengan penubuhan "Pakatan Rakyat (PR)" dan berjaya menang 82 kerusi Parlimen dan mengambil alih kerajaan negeri di Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Perak disamping mengekalkan Kelantan di bawah PAS. Tetapi pada awal tahun 2009, Perak telah ditawan semula oleh BN apabila 5 ADUN PR memilih untuk menjadi ADUN Bebas dan bersama dengan BN akibat hilang keyakinan terhadap DSAI. Sehingga kini, DSAI adalah Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Pengerusi Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat. Beliau bercita-cita besar untuk menumbangkan BN dan menjadi Perdana Menteri Malaysia.

PEMIMPIN DAN MASALAH MORAL

Aspek moral sangat dititik beratkan dalam ajaran Islam apatah lagi jika melibatkan seorang pemimpin kerana masalah kepimpinan adalah bersangkut paut dengan ibadat. Pemimpin diibaratkan sebagai seorang imam yang memimpin makmum melakukan ibadat kepada Allah SWT. Jika salah imam memimpin maka rosaklah makmum yang dipimpin. Jika buruk perangai imam maka buruklah akibat yang akan diperolehi oleh makmum. Hakikatnya umat Islam sepatutnya menjadi umat contoh kepada umat lain. Maka amat tidak wajar jika orang yang menawarkan diri sebagai pemimpin mempunyai masalah moral yang teruk.

Sebagai agama yang sesuai untuk sepanjang zaman,keadaan dan masyarakat, maka sifat-sifat universal ada pada agama Islam. Demikian, jika isu moral menjadi perkiraan penting dalam Islam, begitu jugalah dalam agama-agama lain yang juga mahukan pemimpin bermoral tinggi dan berperibadi mulia.

KESIMPULAN
Sebagai rakyat, kita berhak untuk memilih individu atau kumpulan yang benar-benar layak dan bermoral tinggi untuk diangkat sebagai pemimpin. Adalah amat tidak wajar sama sekali jika aspek moral tidak dijadikan asas penting dalam perhitungan kita memilih pemimpin. Jika isteri, anak-anak, saudara mara serta sahabat dan pengikut setia pun sanggup ditipu oleh DSAI, maka sangat tidak mustahil untuk beliau menipu kita. Justeru, individu sebegini serta parti dan pakatan yang beliau sertai mestilah ditolak agar kita tidak dibebani dengan masalah yang beliau hadapi sekaligus bakal menjadikan rakyat hidup dalam sengsara apabila terpaksa bergelut dengan krisis moral dan peribadi.

Susulan Pendedahan Video Seks Anwar : Majlis Talkin Khas Anwar Ibrahim akan diadakan petang ini

Posted: 04 Apr 2011 07:27 PM PDT


Selepas puas pemimpin pembangkang menafikan skandal moral Anwar, hari ini bukti video ditayangkan di muka depan media cetak dan mendapat liputan hangat media elektronik bagi menunjukkan kepada rakyat siapa sebenar lelaki yang dimaksudkan selama ini.

Bagi yang tak berapa percaya, saksi dan nilai sendiri adakah benar pemimpin kanan pembangkang itu adalah individu yang dimaksudkan.

Difahamkan Anwar dan pemimpin pembangkang akan terus mempertahankan benang yang basah, sedangkan mereka sendiri TIDAK MUSTAHIL mula meragui Anwar yang selama ini disanjung sebagai pemimpin yang bersih dan teraniaya.

Bagi penyokong tegar Anwar, tentu-tentu cacian dan tuduhan fitnah dilemparkan terhadap UMNO / BN, kononnya ini semua ada petualang yang dendam kesumat dengan pemimpin mereka.

Apa sekali pun, nampaknya talian hayat bro Anwar dan Pakatan semakin menuju ke liang lahad. Dan pengundi di Sarawak bakal diberi penghormatan untuk 'menghukum' golongan perosak atau ' hantu jembalang' sepertimana yang disebut-sebut pemimpin BN dalam kunjungan mereka ke Sarawak, baru-baru ini.

Agak-agak, apa lagi dalih yang nak dihamburkan Anwar? Apa pula hujah Pas nak mempertahankan bekas tokoh ABIM ini? Dan adakah Lim Guan Eng dan Karpal Singh masih lagi mahu mempertahankan Anwar daripada semua tuduhan sebelum ini? Kita tunggu dan lihat.

Belumpun gendang PRN Sarawak dipalu, nampaknya Anwar dan Pakatan Rakyat akan dipalu lebih dulu oleh rakyat seluruh negara. Apa akan jadi pada Anwar? PKR? Dan Pakatan Rakyat? Kita tunggu dan lihat !!!

Kepada pengundi Sarawak, ayuh bulatkan tekad!! Jom Kita  Sejiwa Senada selamatkan Sarawak dari  petualang bangsa yang akan mengadaikan masa depan anak bangsa!! Jangan biarkan hidup kita diselubungi MISTERI ANWAR!!

PERMOHONAN MAAF KEPADA ANWAR : Video Seks Anwar Taksama dengan Anwar Ibrahim!

Posted: 04 Apr 2011 07:16 PM PDT

"Klip itu adalah dari sumber yang sama tetapi ia di edit (sunting) sedemikian rupa untuk meyakinkan (orang ramai). Tetapi tempat-tempat yang begitu ketara, hodoh dan tidak sama dengan Anwar tidak disiarkan. Ini memang kita sudah jangkakan berlaku" kata beliau kepada TVSelangor" : Chegu Bard



Dengan ini aku mohon maafla kat Anwar Ibrahim. Lelaki dalam video seks tew bukan Anwar. HakTuih! Nah tengok rambut dan wajah di bawah. Taksamakan. Taksama. Mana ada sama. Orang lain ni. Ni semua kerja UMNO, sengaja naikkan video ni untuk PRN Sarawak.

Sama, tapi tak serupa. Yerla Pelanduk 2 serupakan. Manala nak sama.

Kerana Mahu Jajah Sarawak PKR sanggup ketepikan SNAP!!

Posted: 04 Apr 2011 06:57 PM PDT


Belumpun Pilihan Raya Negeri Sarawak berlangsung, parti-parti pembangkang jelas menunjukkan perpecahan dan tidak sepakat antara mereka apabila Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP) gagal dalam rundingan pembahagian kerusi.

Malah lebih teruk lagi, kedua-dua parti pembangkang itu bakal bertembung sekurang-kurangnya di 25 kerusi pada pilihan raya negeri pada 16 April depan.

Timbalan Presiden PKR, Mohamed Azmin Ali berkata, kegagalan kerjasama berkenaan berpunca daripada desakan SNAP yang enggan bertolak ansur untuk bertanding di 27 kawasan, majoritinya masyarakat Dayak tanpa memberi peluang kepada PKR meletakan calon.

"Mereka juga mendesak supaya calon PKR dari suku kaum Iban bertanding atas tiket SNAP. Sudah tentu perkara ini tidak dapat kita pertimbangkan kerana PKR adalah sebuah parti pelbagai kaum.

"PKR pastinya ingin mempertahankan hak orang Dayak. PKR juga perlu diberikan peluang untuk meletakan calon dari kaum Iban mewakili kawasan berkenaan," katanya pada sidang media pengumuman calon PKR bagi bahagian Kuching di sini, Isnin.

Pada sidang media berkenaan, Mohamed Azmin mengumumkan senarai kesemua 48 calon yang bakal mewakili PKR pada pilihan raya Sarawak ke-10.

SNAP sebelum ini mengumumkan untuk bertanding di 27 kerusi.

Daripada jumlah itu, hanya dua kerusi tidak ditandingi PKR iaitu di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Marudu dan Pakan.

Mengulas mengenai pertindihan kerusi yang akan menyebabkan pecahan undi antara parti pembangkang, Mohamed Azmin berkata perkara itu tidak dapat dielakkan dan yakin bahawa calon dari PKR lebih berpotensi untuk menang.

"Saya sangat yakin bahawa calon yang akan mewakili PKR adalah calon terbaik yang boleh kita tawarkan untuk kawasan berkenan dan mereka berpotensi untuk menang.

"Kita fikir calon PKR mampu menjana sokongan di kawasan-kawasan berkenaan dan kita kena ambil kira kepada faktor boleh menang, salah satunya ialah kredibiliti calon itu sendiri," katanya.

sumber mstar

Glup! Anwar Beraksi Seks Lagi... Sedap Ah! Sedap Ah!

Posted: 04 Apr 2011 05:29 AM PDT



Perghh!! Kantoi Besar Anwar kali ini. Dengan adanya video ini, tiada sesiapa yang boleh menafikan pengelibatan Anwar Ibrahim dalam skandal Seksnya dengan pelacur cina Gred A yang disediakan oleh Lim Kit Siang. Jelas sekali wajah Anwar Ibrahim berada di babak awal video tersebut. Tontonlah berulangkali sekalipun ianya tidak akan mengubah wajah Anwar Ibrahim dalam video tersebut. Kali ini Anwar tewas! Inilah petanda kemenangan besar BN di Sarawak.



Sementara itu, kita akan tunggu fatwa yang bakal dikeluarkan oleh Nik Aziz. Ternyata sekali Datuk T bukanlah menyebarkan fitnah seperti yang dituduh oleh pemimpin-pemimpin pakatan serta blogger's pro pakatan. Mereka terpaksa menafikan pengelibatan Anwar Ibrahim bagi menjaga kepentingan mereka di dalam parti serta perihal-perihal yang melibatkan kroni itu ini.

Gelojoh betul Anwar, follow sampai masuk ke tandas, keluar-keluar tandas, tangan dah kat dalam tuala. Urut batang ler tu, dah tegang agaknya. Sebenarnya video ini tak cukup panjang lagi. Lagipun muka nampak sepintas lalu. Walaubagaimanapun sepintas lalu pun tetap adalah wajah Anwar Ibrahim. Dengan adanya video ini, maka blogger's pro pembangkang pasti terkedu dan kecewa.

Harap Perkasa boleh gerakkan isu ni desak Anwar letak jawatan. NGO-NGO yang lain juga. Katakan tidak kepada PKR. Parti tidak bermoral.


- Posted using BlogPress from my iPad

سڬالاڽ موڠكين

Posted: 05 Apr 2011 01:39 AM PDT

سڬالاڽ موڠكين


Terkantoi pulak!

Posted: 04 Apr 2011 08:22 AM PDT

Isu Skandal Seks DVD Chua Soi Lek antara skandal seks terhangat di mana DVD nya tersebar luas di Johor terutamanya Batu Pahat. Ia melibatkan Dr. Chua Soi Lek di mana akhirnya beliau meletakkan semua jawatan samada menjadi Ahli Parlimen Labis, Menteri Kesihatan, Naib Presiden MCA, Ketua MCA Negeri Johor dan Pengerusi MCA Bahagian Batu Pahat

Isu ini tersebar luas apabila DVD ini dilaporkan dimasukkan ke dalam kotak-kotak pos dan rumah, kedai yang dipilih di Muar dan Batu Pahat. Nama beliau dikatakan ditulis di atas tmpat tutup DVD.

Pada 1 Januari, 2008 di pejabat MCA Labis, Dr. Chua Soi Lek mengaku bahawa beliau merupakan lelaki dalam DVD lucah yang diedarkan di Johor, Malaysia. Wanita berkenaan merupakan kawan peribadinya - penjual bunga. Beliau tidak merakam sendiri aksi tersebut tetapi pihak lain menggunakan televisyen litar tertutup (CCTV).

klik di sini.

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mendakwa pengakuan bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik sebagai bertanggungjawab di sebalik video seks yang cuba memalitkannya itu adalah bukti pembabitan Umno.

Katanya, Rahim seolah-olah cuba membalas dendam terhadap pengundurannya dari politik pada 1994.

"Ini menunjukkan konspirasi peringkat tertinggi membabitkan Umno dalam perkara ini," kata Anwar kepada wartawan di perkarangan komplek mahkamah, Jalan Duta, kuala Lumpur, hari ini.

"Saya tidak tahu bagaimana menteri dalam negeri boleh menafikan ini… Seorang daripada ahli (parti) mereka terbabit, begitu juga dengan PERKASA," katanya.

Klip Video Seks Anwar Ibrahim Sudah Dipadam!




Lihat lah dua perbezaan gelagat pemimpin di Malaysia apabila terkantoi...

Amir Hamzah
Batu Pahat.

PAPA GOMO

Posted: 05 Apr 2011 01:35 AM PDT

PAPA GOMO


DAP,PKR & PAS Di Kuasai Orang Semenanjung Dan Bukan Di Pimpin Anak Jati Sarawak

Posted: 05 Apr 2011 12:00 AM PDT


Di mana Anak Jati Sarawak Dalam Kepimpinan Pakatan Rakyat?


Gomo yang berada di Sarawak sejak semalam mendapat laporan bahawa banyak program program PKR di batalkan akibat tidak mendapat sambutan dari rakyat Sarawak yang mana apabila sesuatu program di adakan tidak sampai dari 100 orang yang hadir.

Malah Anwar Ibrahim sendiri yang hadir dalam program sebelum ini di Sarawak terpaksa membatalkan program yang seterusnya akibat kecewa dengan sokongan rakyat Sarawak terhadap parti PKR.

Ada desas desus mengenai penolakkan dari rakyat Sarawak kepada PKR berikutan Faktor PKR yang datang dari luar Sarawak cuba menguasai negeri Sarawak secara Total. Ini berpunca dari kelantangan PKR yang telah menidakkan parti SNAP dari bertanding dengan hanya memperuntukkan hanya sejumlah kerusi buat mereka walhalkan PKR yang bukan di asaskan di Sarawak bertanding di 52 Kerusi Dun.

Apa yang Gomo lihat disini penaklukan PKR dan DAP ke atas negeri Sarawak yang mana PKR dan DAP merupakan parti dari semenanjung yang sebenarnya cuba merampas Sarawak dari rakyat Sarawak yang sudah berabad lamanya di Negeri kenyalang ini.

DAP berasal dari Sememanjung yang mana parti itu juga di ketuai oleh orang dari Semenanjung yang bukan nya anak jati Sarawak mahupun parti tersebut berjuang dalam membangunkan Sarawak sebelum ini. DAP di lihat hanya di kuasai oleh orang orang Cina Bandar yang ingin memperluaskan kuasa mereka dalam menjadi Pak Pandir kepada Pemimpin DAP Lim Kit Siang orang Semenanjung.

PAS yang semua sudah tahu memang sejak azalinya berasal dari Semenanjung dan sememangnya pemimpin mereka Kesemuanya adalah dari Semenanjung. Tidak ada seorang pun dari anak Jati Sarawak dalam kepimpinan PAS Pusat dan ini jelas menunjukkan kemasukkan mereka dalam Negeri Sarawak tidak lebih hanya ingin Kuasa semata mata.

Begitu juga PKR yang baru setahun jagung dalam Sarawak yang mana Bukan di tubuhkan dalam memperjuangkan rakyat Sarawak melainkan hanya ingin kuasa bagi memudahkan Orang Semenanjung iaitu Ketua PKR Anwar Ibrahim menjadi lebih berkuasa.

PKR tidak pernah membangunkan apa apa dalam negeri Sarawak dan dengan penglibatan mereka dalam menendang SNAP parti yang lahir di Sarawak bukti jelas bahawa jika mereka menang sekalipun anak anak Sarawak akan di Pinggirkan dan Sarawak akan di kuasai Anwar Ibrahim pemimpin dari semenanjung dan bukan di kuasai anak jati Sarawak.

Ini yang seharusnya di lihat oleh Rakyat Sarawak bahawa Barisan Nasional yang mengabungkan 4 parti utama dalam negeri Sarawak ini sungguh tepat dan relevan sama sekali. PBB,SNAP,PRS dan SPDP merupakan parti yang Lahir di negeri Sarawak dan di pimpin oleh Anak Jati Sarawak dan tidak ada kena mengena dengan orang dari Semenanjung.

Namun dalam pakatan Rakyat Sarawak? Hanya SNAP yang di asaskan dan di pimpin oleh Anak Sarawak manakala DAP , PAS dan PKR merupakan orang Luar yang cuba merampas negeri Sarawak.

Psssttt....DAP , PAS dan PKR hanya mahukan kuasa agar boleh mereka Merompak hasil bumi Sarawak


BONUS UNTUK ARTIKEL INI




KLIK DI SINI UNTUK DOWNLOAD

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

TERKINI - Sidang Media Kak Wan Kantoi Bila Marah Wartawan Isu Jam Tangan Omega

Posted: 04 Apr 2011 09:37 PM PDT



DOWNOAD VIDEO
KLIK DI SINI


GEMPAR...PC Wan Azizah berhenti bila sentuh jam tangan Omega. Dalam PC di rumahnya di Segambut dalam sebentar tadi Wan Azizah nafi lelaki dlm video ringkas 1.47 minit di youtube Anwar Ibrahim dan Dakwa susuk badan lain.



Ditanya mana jam Omega Anwar yang Dato Eskey dakwa ada padanya setelah cuba dicuri pelacur cina,Azizah kata ada padanya tapi tak mau tunjuk. Soalan pasal jam Omega Anwar ditanya oleh wartawan agendadaily buat Azizah upset, bila didesak wartawan lain Azizah kata awak bukan PENDAKWARAYA.



PC terus tamat selepas isu jam Omega dibangkitkan .Turut serta Karpal Singh,MB Selangor, Nurul Izzah. Wan Azizah seperti biasa mengulangi skrip yang video ini plot UMNO dan konspirasi walhalkan Jam Tangan Omega Anwar terus di Nafikan untuk di pertontonkan kepada Rakyat.




Psssttt.... Kak Wan nafikan emmm kalau Kita dedahkan Terus Video nya macam mana?

Jawapan Papa Gomo Kepada Nik Nazmi Yang Cuba Menyelamatkan Dajal

Posted: 04 Apr 2011 07:05 PM PDT




Gomo merasa meluat dengan Nik Nazmi PKR yang Bodoh tahap bangang ni dalam membela Anwar Ibrahim berikutan Skandal Video Porno nya. Apa yang Nik Nazmi Cakap ingin Gomo Jawap bagi rakyat Malaysia sedar bahawa Video tersebut adalah TULIN dan SAHIH dan lelaki itu adalah ANWAR IBRAHIM.

Nik Nazmi menyatakan:
Selepas menonton video tersebut, kenyataan awal saya terbukti benar memandangkan sosok dan lenggok badan watak utama termasuk perut yang menonjol jelas sekali bukan sosok badan Anwar.

Hakikat ini mungkin tidak jelas bagi mereka yang tidak mengenali Anwar secara dekat, tetapi sebagai bekas Setiausaha Sulit beliau selama dua tahun saya tahu bahawa itu bukan Anwar.


Cakap banyak pun tak gunalah beb, cuba tanya Nik Nazmi dia pernah lihat Anwar Ibrahim bertelanjang? Di pernah lihat Anwar Ibrahim dengan tidak memakai Baju dan hanya bertuala? dan soalanj terakhir yang patut Nik Nazmi jawap

BILA MASA NIK NAZMI TENGOK VIDEO PORNO TU?

Nampak sangat Nik Nazmi cuba nak menyelamatkan dan Bersubahat dengan Anwar Ibrahim dalam isu Video Porno ni. Takat baru setiausaha Sulit selama 2 tahun nak keluarkan kenyataan Akhbar baik tak payah lah beb.

Wan Azizah isteri Anwar Ibrahim tahu Tubuh badan lakinya, kalau nak lagi saksi yang dah bersama dengan Anwar Ibrahim si Azmin Ali boleh jawap kerana dah lama bergelumang dengan Anwar Ibrahim.Nik Nazmi lu budak baru je beb, muka pun jenis nak makan Penampar so tak payah lah nak cakap lebih!!!

Ada satu lagi isu yang cuba di kelirukan Nik Nazmi dalam Video Porno tersebut bila menyatakan:

Dato' T mendakwa video ini dirakam di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Namun tulisan di dalam video tersebut (di dalam bahasa Thai) apabila diterjemah menyebut "Phaholyothin Road Bangkok, Thailand 10400, Copyright 2011". Adakah video ini sebenarnya video lucah Thai yang tiada kaitan dengan Malaysia?

Aloooo bro Nazmi? Hang dok kalut wat apa? jangan pertikai kan tulisan Thai atau tidak kerana yang pasti Video tersebut adalah rakaman yang telah di rakam di pusat SPA dan Video itulah yang di tayangkan di Caracosa Negara dan untuk makluman Nik Nazmi

GOMO DAH 2 KALI MENONTON VIDEO PORNO ANWAR IBRAHIM INI!!!



Wallahi Wabillahi Watallaahi saya Papa Gomo dengan nama pena sebagai seorang penulis Blogg Bersumpah bahawasanya saya telah menonton rakaman Video yang memaparkan adengan Seks Anwar Ibrahim dan pasangannya seorang wanita China di dalam sebuah kamar. Dan saya sahkan Video yang di tayangkan pada semalam merupakan sedutan dari Video yang saya Tonton.

Psssttt.....Bila Anwar Ibrahim nak Saman Dato Eskay? SAMAN LAH!!!


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Video Porno Seks Anwar TERBARU!!! Mesti Sebarkan Demi Rakyat Malaysia

Posted: 04 Apr 2011 10:41 AM PDT


Baik Punya Peluk, Kak Wan Ada Ke Anwar Peluk Macam Ni?



Ketakutan Anwar Ibrahim semakin terserlah bila telah mengarahkan sekutu yahudi nya dari US memadam You Tube yang memaparkan Video Seks nya. namun mujur lah rakan Blogger dan rakyat yang prihatin dengan hal ini menyalin semula Video berkenaan.

So Harap Sebarkan lagi Video Anwar Ibrahim Yang Melakukan Aksi Porno ini. Sampaikan kepada sanak saudara dan semua Rakyat Malaysia. Ini baru sedutan permulaan belum lagi yang Lain lain......


Bukan Anwar? SAMAN lah Dato Eskay!!!

MUAT TURUN VIDEO
KLIK DI SINI


Psssttt....He he he....Yang lain? Sambungannya? Tak lama lagi............



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Perut Anwar Ibrahim Buncit? Video Seks Ni Macam Mana Pulak?

Posted: 04 Apr 2011 05:00 AM PDT




Lelaki Bertuala Anwar Ibrahim manakala seorang lagi adalah dato Eskay
Mana Buncit Nya Perut Anwar Ibrahim?


Siapa kata Perut Anwar Ibrahim Buncit? Mana Buncit nya? Wartawan Harakah pun dah kata "Muka Serupa Anwar Ibrahim". Jelas dalam Video tersebut perut Anwar Ibrahim tidak buncit dan dari susuk tubuh badannya juga kita boleh minta Kak Wan untuk menafikan bukan suami beliau dalam Video Tersebut.



Video ini bukan Gomo yang perolehi tetapi sebaliknya ada seseorang yang telah meninggalkan Komen dalam Blogg Gomo pada jam 3.04 petang.

Gomo kemudiannya di maklumkan oleh Blogger Gelombang Wangsa Maju dan minta untuk Gomo menonton nya sendiri bagi memastikan kesahihan Video tersebut memandangkan Gomo telah menyaksikan rakaman Video Porno ini sebanyak 2 kali.



Gomo dan rakan Blogger GAP yang berada di Kantin Wisma Persekutuan yang sedang lepak minum kemudiannya membuka Tab Galaxy Gomo untuk menyaksikan sama ada Video tersebut Sahih ataupun tidak. Dan bila buka sahaja link yang di hantar oleh rakan Blogger GWM dan melihat kelibat Anwar Ibrahim Gomo terus menutup Tab Galaxy dan berlari keluar dari Kantin mencari Teksi menuju ke Hotel.



Fuh..Gomo dan GAP meninggalkan Laptop di Hotel dan kami terpaksa ke Hotel bagi menyebarkan Video Porno tersebut. Dalam Teksi juga Gomo membuka Video Porno tersebut dan membuat Tekaan kepada pemandu Teksi Berbangsa Cina. Gomo tayangkan kepadanya dan tanya. " Lu rasa ini orang sapa Auncle?"

Auncle tu dengan muka Khusyuk cakap " Saya rasa kenal ini orang, sangat sangat kenal sama dia" Gomo tak menyambung soalan lagi dan terus kata pada Auncle tu " U orang pertama dalam Sarawak dapat lihat Video Porno Anwar Ibrahim"

Auncle tu senyum dan mintak Gomo bagi kawan kawan dia tengok, Gomo kata " Auncel buka ini hari banyak media internet kasi main itu Video"


So ini hari paling Gumbira buat Gomo dan GAP serta Blogger Gelombang Wangsa Maju menjadi orang pertama yang mengeluarkan Video Porno Anwar Ibrahim dalam Blogg......



Kami buat ini kerana ingin Menyelamatkan Malaysia dari Bala Bencana dan menyedarkan rakyat Malaysia siapa itu Anwar Bin Ibrahim!!!

Psssttt...penat tu berlari tadi mencari Teksi nak balik ke Hotel....huhuhu

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

EKSLUSIF 18SX Video Porno Seks Anwar Ibrahim Di Dedahkan TOLONG SEBARKAN

Posted: 04 Apr 2011 01:33 AM PDT




Nantikan sambungannya.......

So apa kata anda? He he he


Psssttt...Berlari Gomo dan Gap nak upload video ni...huhuhu



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sahabat-Gunung

Posted: 05 Apr 2011 01:30 AM PDT

Sahabat-Gunung


PANAS - Jangan Tegakkan Benang Yang Basah

Posted: 04 Apr 2011 07:39 PM PDT

Panas ! Panas! Panas!

Arman, Ketua Penerangan Pemuda UMNO PJU mengajak rakyat khususnya penyokong-penyokong Anwar Ibrahim menilai sendiri video yang memaparkan gelagat pemimpin kesayangan mereka memanaskan badan sebelum memadu asmara yang tersiar di dalam blog-blog sejak malam tadi.

Mereka harus menilai seterusnya menolak pemimpin yang tidak bermoral tersebut.

"Secara Jujur Dan Peribadi Saya Ianya Jelas Menunjukkan Pemimpin Utama PKR DSAI, Kita Sebagai Rakyat Malaysia Harus Jujur dan Terima Hakikat Bahawa PORNSTAR itu Adalah Beliau, Kenapa Kita Nak Tipu Diri Kita Sendiri Bila Dalam Hati Kita Tersentak Mengatakan Itu Benar DSAI...

KENAPA NAK TEGAKKAN BENANG YANG BASAH, KEBENARAN DITANGAN KITA...ATAU KITA SEMUA MASIH NAK TENGOK SELURUH RAKAMANNYA SAMPAI ABIS...SEDARA NILAIKAN, TEPUK DADA TANYA DIRI ANDA SENDIRI... "

Itulah tulisan dan luahan Arman dalam blognya http://armandpju.blogspot.com .

Mat Sabu Pemimpin Yang Hebat !!!

Posted: 04 Apr 2011 05:03 PM PDT

Hari nie, bekas Naib Presiden Pas sudah menyuarakan hasrat untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden Pas bagi meneruskan perjuangannya demi membela agama, bangsa, negara dan Anwar ....

Pada aku, Mat Sabu nie memang bagus, berani, lantang dan lancang, malah boleh menjadi idola orang muda hari nie ...

Dia hebat, dan langkah beliau untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden Pas dilihat sebagai kesinambungan perjuangan berani mati Pas dalam menegakkan Negara Islam di Malaysia ..

Rata-rata sahabat-sahabat aku yang masih bersama Pas melihat Mat Sabu calon terbaik untuk jawatan no 2 dalam Pas tersebut, setelah Nasharuddin Mat Isa dilihat gagal membantu Haji Hadi untuk meletakkan perjuangan Pas di landasan yang betul.


Talkin Untuk Anwar !!!!

Posted: 04 Apr 2011 09:55 AM PDT


Benarkah nyawa politik Anwar dihujung tanduk?

Benarkah Anwar terpaksa menjadi 'pelacur politik' dan membiarkan dirinya didagangkan oleh DAP kerana 'nyawa politik' beliau berada dalam tangan Pengerusi DAP, Karpal Singh?

Benarkah DAP menjadikan kes liwat Anwar sebagai strategi utama untuk mengawal Anwar kerana seperti didakwa Karpal, beliau memiliki bukti mengenai aktiviti liwat ketua pembangkang itu?

Benarkah Karpal menggunakan kes liwat sebagai alat untuk mencari keuntungan politik bagi DAP dan ini menjelaskan keadaan mengapa selama ini PKR menjadi 'pak turut' dalam pakatan pembangkang?

Sebab itu tidak menghairankan mengapa Karpal sanggup membuat 'pusingan U' dan bersikap lidah bercabang dalam isu pendedahannya pada 1997 di Dewan Rakyat dan Hotel Federal berhubung bukti aktiviti seks songsang Anwar.

Ke mana Anwar selepas ini?

Datuk Easkay, Jam Omega Umpama Bayangan Maut Buat Anwar

Posted: 04 Apr 2011 09:43 AM PDT

Walaupun pendedahan tentang rakaman video seks yang didakwa melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah dua minggu berlalu namun setakat ini penafian yang dilakukan sekadar mengalih tumpuan terhadap kononnya wujud konspirasi di sebalik rakaman tersebut.

Nampaknya Anwar dengan dibantu rakan pemimpin pakatan pembangkang yang lain lebih berminat menumpukan penafian berkisar kepada perkara-perkara yang bukan asas kepada kewujudan rakaman tersebut.

Ramai tertanya-tanya kenapa Anwar tidak menyerang dan mendedahkan individu sebenar yang bertanggungjawab terhadap pendedahan rakaman tersebut iaitu Datuk Shazryl Eskay Abdullah.

Malah lebih menghairankan lagi Anwar juga seperti tidak berminat menjelaskan misteri jam Omega yang dikatakan disimpan isterinya Datin Seri Wan Azizah yang sehingga kini masih gagal dipertontonkan kepada umum.

Mengulas perkara tersebut, bekas Setiausaha Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor, Mohd Nazmi Rosli berkata bukan sesuatu yang menghairankan kenapa Anwar tidak berani menyentuh Datuk Easkay dalam siri jelajahnya ke serata negara bagi menafikan rakaman video seks itu.

"Anwar tak berani sentuh apatah lagi menyerang Datuk Easkay kerana dia takut senjata makan tuan. Datuk Easkay adalah sahabat karib Anwar sejak sekian lama… Anwar takut kalau dia serang maka lebih banyak lagi rahsia bukan sahaja di dalam malah di luar negara terbongkar tentang aktiviti-aktiviti tidak sihat yang dilakukannya.

"Sebab itu Anwar lebih gemar serang UMNO atau Barisan Nasional, tuduh konspirasi dan sebagainya kerana dia hanya mahu menimbulkan keraguan saja sedangkan Datuk Easkay adalah orang yang bertanggungjawab mendedahkan video tersebut", katanya kepada UMNO-Online di sini.

Ini tegas beliau lagi adalah kemahiran Anwar yang cukup pandai menutup ruang dari terus terperangkap atas kesilapannya sendiri.

Tambah beliau perkara yang sama juga dilakukan Anwar yang sehingga kini menutup mulut mengenai jam Omega yang dikatakan miliknya yang tertinggal dalam bilik di mana kejadian rakaman video seks itu berlaku.

"Mana jam itu sekarang? Kenapa sampai sekarang Anwar tak tunjuk? Ini kerana Anwar takut terperangkap kerana berbohong.

"Anwar terpaksa berhati-hati dalam setiap langkahnya kerana kalau tersilap maka rahsia sebenar terbongkar. Malah Anwar paling takut jika dia tidak lagi mendapat sokongan Pas yang selama ini banyak kali terpaksa berkorban untuk mempertahankannya", ujar beliau.

Nazmi berkata Anwar lebih berhati-hati dengan Pas berbanding DAP kerana DAP tidak begitu kisah tentang moralnya.

"Kalau Pas tarik diri apa yang terjadi pada Anwar? Kalau Pas kali ini benar-benar tahu tembelang Anwar sudah pasti Pas tidak akan berani bersubahat kerana tidak redha dipimpin oleh pemimpin yang begitu buruk akhlak dan rendah moral peribadi", katanya. -MediaUMNO

Kerja Keras Nampaknya Saccinathan nie ....

Posted: 04 Apr 2011 09:05 AM PDT


"Amar maa'ruf nahi mungkar... Mengajak membuat kebaikan dengan menyertai perjuangan Pakatan Rakyat, mencegah kejahatan dengan menyingkirkan UMNO BN ...."


Hello bro Saccinathan, apa yang u cuba sampaikan nie.... Beromen bersama pemimpin PKR merupakan kebaikan ker? Betul punya terdesak puak-puak pakatan seks malam nie mempertahankan bos mereka ...

Nik Nazmi terus senyap .... dia ganti plak dengan Saccinathan nie ....

Video 'Anwar' Dah Takde .... Besar Kuasa Untuk Hilangkan Dari Youtube

Posted: 04 Apr 2011 08:58 AM PDT


Wah, hebat penangan video sebabak Anwar malam nie.... Lebih menghairankan, tepat jam 11.35 malam tadi, video yang mengemparkan ini, yang menyebabkan Wan Azizah bersedih sudah tiada dalam Youtube ...

Besar betul kuasa Anwar untuk menghilangkannya dari dalam Youtube... . Siapa Anwar sebenarnya?

Kebenaran sedang disembunyikan? Keadilan sedang dinafikan ....?

Nik Nazmi Juga Bersedih .....

Posted: 04 Apr 2011 08:15 AM PDT


Selain Wan Azizah, Nik Nazmi turut bersedih...

Tapi sedihnya pada rakan UMNO yang seronok membalun Anwar Ibrahim ....

Bro, takpe bro, diaorang malam nie nie je membalun bos .... esok senyap lah ....

Tak macam rakan-rakan PKR yang akan seronok membalun sepanjang minggu, sepanjang bulan kalau ianya membabitkan UMNO atau pemimpin-pemimpin UMNO ....

Malah masa membalun tu, prinsip agama pun entah ke mana diletaknya ..... Masa tu, ilmu bukan setakat lebih tinggi dari mufti, malah lebih hebat dari apalah agaknya ...

Betul tak, malah saudara sendiri pastinya tidak akan melepaskan peluang membalun kalau ianya membabitkan orang UMNOkan ..... ?

Nik Nazmi Tak Perlu Risau Perihal Anwar .... Nik Aziz Kan Ada

Posted: 04 Apr 2011 07:36 AM PDT


Bersungguh-sungguh Nik Nazmi cuba mempertahankan bosnya selepas kecoh sedutan video melibatkan bosnya, Anwar Ibrahim kini berlegar-legar di dalam blog dan laman-laman web ....

Habis semua kisah-kisah Rasullullah di bawa sekali ke dalam dunia maya semata-mata untuk mempertahankan bosnya....

Namun jawapan Sahabat-Gunung senang jer, Nik Nazmi tak perlu risau, bawa Anwar jumpa Nik Aziz, bagi masa selama sehari, insya-Allah segala dosa-dosa akibat perbuatannya itu akan diampunkan .... sebagaimana mudahnya dosa ADUN Selising yang ber'main' di dalam koc VIP yang didedahkan sebelum ini, dimaafkan Nik Aziz selepas berjumpanya .....

Wan Azizah Sekeluarga Sedang Bersedih ......

Posted: 04 Apr 2011 07:15 AM PDT


Apa yang dapat diperkatakan lagi sekarang nie. Minta Sample DNA, dia tak nak bagi, kini kawan-kawan blogger dah berikan sample video yang mengaitkan Anwar di Thailand...

Yang pastinya kini, Wan Azizah sekeluarga sedang bersedih, bak kata Lokman Noor Adam, biarlah dulu bro, keluarganya sedang bersedih sekarang ....

Dalam masa yang sama, solat hajat baru-baru nie minta ditunjukkan kebenaran dan keadilan sudah dijelmakan sedikit demi sedikit .....


PANEH MIANG

Posted: 05 Apr 2011 01:27 AM PDT

PANEH MIANG


Wow

Posted: 04 Apr 2011 08:22 PM PDT


Please look at this resemblance. Any comment from the supporters of Brother Anwar Bin Ibrahim..?

VIDEO SEKS EKSKLUSIF!?

Posted: 04 Apr 2011 01:59 AM PDT



Credit to GAP & PapaGomo

Taipingmali (tm)

Posted: 05 Apr 2011 01:18 AM PDT

Aspirasi Bangsa

Posted: 05 Apr 2011 01:16 AM PDT

Aspirasi Bangsa


Video Seks Anwar : Lihat kebenarannya di sini!!!

Posted: 04 Apr 2011 08:40 PM PDT

Video Seks Anwar : Zina vs Video Lucah [LINK VIDEO DISERTAKAN]

Posted: 04 Apr 2011 05:06 PM PDT

Suara Melayu Baru

Posted: 05 Apr 2011 01:15 AM PDT

Suara Melayu Baru


Video ini masih belum di'remove'... Anda tonton dan anda nilai sendiri...

Posted: 04 Apr 2011 08:22 PM PDT


Tonton rakaman video di bawah...

Adakah ini yang dinamakan Pemimpin Anugerah Tuhan yang sangat didambakan Wan Azizah. Adakah ini rupanya seorang pemimpin yang layak memegang tampok pemerintahan negara dan menjadi peneraju negara Malaysia??? Dan inikah rupanya pemimpin yang layak diangkat menjadi seorang Perdana Menteri???

Anda lihat dan anda nilailah sendiri...




KLIK SINI jika anda tak dapat menonton video di atas...

MERBOK TIMES

Posted: 04 Apr 2011 11:40 PM PDT

MERBOK TIMES


Eeeee.... naik geli-geleman aku tengok video tu...

Posted: 04 Apr 2011 09:08 AM PDT

Nampaknya kesan Tsunami Video Sex Anwar Ibrahim dah mula merebak sedikit demi sedikit seperti kebocoran radioaktif di Daiichi Fukushima, Jepun.

Hari ini sudah mula terselak babak pertama dalam Youtube dan dijangkakan babak-babak seterusnya akan terselak sedikit demi sedikit sehinggalah akan terlanjang bulat dalam sedikit masa lagi.

Sesiapa yang menontonnya pasti menarik nafas panjang. Banyak blogger yang postkan video ini dalam blog mereka.

Kalau Datuk Eskay boleh bertaubat selepas balik Mekah dan Umrah mengapa Saudara Anwar Ibrahim masih tak mau bertaubat.

oyabun

Posted: 04 Apr 2011 11:39 PM PDT

oyabun


Bang Khalid ooii...'tulen' video ni bang..tak nak tonton ke!!!

Posted: 04 Apr 2011 08:09 AM PDT

Berkenaan dengan isu video panas yang hangat diperkatakan sekarang, abang Khalid Ibrahim kita mempertikai dan mahu Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar menjelaskan maksud tulen berhubung dengan rakaman video seks yang didakwa libatkan pemimpin PKR.

Yang menampakkan 'kebangangan' abang Khalid adalah apabila beliau berkata, walaupun disahkan tulen oleh pakar, Ismail perlu menjelaskan sama ada orang di dalam rakaman video aksi seks tersebut atau video itu yang tulen. "

Kalau betul video itu tulen, saya tidak jadi masalah tetapi jangan buat dan cakap sahaja. Kena jelaskan apa makna tulen? Orangnya betul atau videonya betul?

Tak mengapa Bang Khalid. Kalau ada masa tontonlah video ni bersama Setpol Faekah abang Khalid ya. Kemudian baru buat komen dengan apa yang abang Khalid lihat nanti akan ke'tulen'nan yang sebenarnya. Memang 'tulen' bang..!!!



Sebelum tu bang Khalid, apa cerita dengan video kamera yang dijumpai didalam bilik MB tu ya? Bila nak tayangkan kepada rakyat! Dah lebih setahun rakyat menunggu hasil siasatanya. Tak kan nak sorok dari pengetahuan rakyat kot. Nanti kalau terbongkar pulak bagaimana? Tergagap-gagap pulak abang Khalid nak menjawapnya nanti...jangan lupa ya abang Khalid ya..chow chi chow..!!!

Wasabi Oyabun..

My Longest Yard

Posted: 04 Apr 2011 11:37 PM PDT

My Longest Yard


Rentetan pendedahan video, akaun twitter Nurul Izzah 'kaku dan kelu'

Posted: 04 Apr 2011 07:18 PM PDT

Aneh...Nurul Izzah yang sebelum ini rancak bertwitter tiba-tiba senyap.

Akaun twitter beliau dilihat 'kaku' sejak 16 jam yang lalu. Tiada mesej terbaru.



Senario ini dipercayai berlaku sejurus selepas negara digemparkan dengan penyebaran video 'menuju ke ranjang' dalam internet dan blog-blog.

Nurul Izzah seringkali berdendang 'Papaku Hebat'...ya dan kini kami turut berdondang ' Papamu Memang Hebat'.

Adakah ini moral bakal PM Malaysia???

Posted: 04 Apr 2011 05:40 PM PDT





Cepat beli akhbar hari ini...confirm laku macam pisang goreng panas. Skandal seks yang menggemparkan negara dan dunia telah didedah.


Muka depan Utusan Malaysia letak wajah si pelaku dikaburkan.
Muka depan Kosmo lagi mantap..wajah tidak dikaburkan. Kalau tanya budak tadika siapa dalam gambar tu..dia pasti akan dapat menjawab dengan tepat. Tidak lain dan tidak bukan jawapannya ialah ANWAR.

Moral seperti syaitan. Pemimpin anugerah tuhan? Bakal PM Malaysia??

Saya petik satu
komen menarik dari blog GAP. Fikir-fikirkanlah...
Anonymous pak jabit said...

aku cuba nak menafikan itu DSAI...tp seawal 6 saat pertama ...ketika jatuhkan seluar.....senyuman, jelingan & kumis serta janggut jelas menampak wajah beliau....dr segi tubuh badan...wallahhualam...ni le first time aku tengok badannya tanpa baju....tp ini lah rupa badan org berumur.... selama ini aku hanya tengok muka dia ade....so aku pasti 100% itu muka dia dan sememangnya dia...maaf DSAI & PKR...kali ni vote aku tak ke korang...

April 4, 2011 7:20 PM


Video Seks : Anu siapa ni??

Posted: 04 Apr 2011 02:02 AM PDT



Kebenaran dan keadilan semakin muncul.
Yang hak akan berdiri dan yang bathil akan jatuh.

PERAK BANGKIT - MENGGERAKKAN BELIA

Posted: 04 Apr 2011 11:36 PM PDT

PERAK BANGKIT - MENGGERAKKAN BELIA


This video has been removed as a violation of YouTube's policy on nudity or sexual content. Sorry about that.

Posted: 04 Apr 2011 09:03 AM PDT


This video has been removed as a violation of YouTube's policy on nudity or sexual content.
Sorry about that.

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 04 Apr 2011 11:36 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


FITNAH 18SX!!! Bukti Anwar tidak buka aurat ketika BERZINA?!!

Posted: 04 Apr 2011 07:50 PM PDT



Siapa kata Anwar gemar main belakang? Kan Anwar peluk amoi itu dari depan (walaupun amoi tu refuse tongue kissing...sebab apa tak tahulah hehehehe) Perhatikan juga secara teliti sepanjang rakaman, Anwar tidak pernah mendedahkan auratnya, tetapi untuk video penuh, tiada jaminan dapat diberikan...