Barisan Nasional

Dicatat oleh Admin | | Posted On Ahad, 29 April 2012 at 1:05 PTG

sumber :-

Barisan Nasional


waadat

Posted: 29 Apr 2012 01:04 PM PDT

waadat


Korban BERSIH 3.0

Posted: 29 Apr 2012 11:14 AM PDT


AL-Fatihah untuk Arwah anggota IPD Dang Wangi RF 170401 Jaini Bin Nawari 53 tahun telah disahkan meninggal dunia setelah dimasukan ke Wad ICU semalam..Semoga arwah ditempatkan orang-orang yang beriman..MTK mengucapkan takziah buat keluarga arwah.

Bersihkah BERSIH? Patutkah jenayah tersebut dipertanggungjawabkan pada pihak lain atas alasan rekaan iaitu provokasi?

Bersihkah BERSIH?

Posted: 28 Apr 2012 06:04 PM PDT

Pagi ini semua media menyiarkan berita dalam pelbagai bentuk termasuk video yang boleh diakses oleh hampir semua rakyat Malaysia.

Bahkan penduduk dunia juga turut menontonnya. Demang tidak pastivsamada kita patut malu atau bangga denfannya.

Apapun, harapan kita serta dakwaan PKR dan PAS bahawa himpunan itu akan berlangsung dengan aman tersasar jauh apabila berlaku kecederaan sehingga melibatkan anggota keselamatan ke ICU.

Demang semakin ragu adakah Malaysia akan lebih baik setelah kerajaan bertukar tangan nanti?


http://braveheart-blogger.blogspot.com/2012/04/bersih3-khidmat-unit-anal-pas.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FSHklX+%28bERANIKAN+hATI%29&m=1

THE FLYING KICK

Posted: 29 Apr 2012 01:03 PM PDT

THE FLYING KICK


CHEGU BARD PONDAN TIPU POLIS BELASAH DIA UNTUK COVER KEPONDANANNYA!!!

Posted: 29 Apr 2012 08:46 AM PDT

POLIS BERLAKON BELASAH POLIS!!! DAH NAMPAK TERCEKIK SANGAT DAH PUAK-PUAK NIH!!!

Posted: 29 Apr 2012 07:00 AM PDT

KALAU POLIS DAN KDN TAK MAMPU, JOM KITA ORANG AWAM TANGKAP DAN 'HUKUM' AMBIGA SAMA ANWAR IBRAHIM!!!

Posted: 29 Apr 2012 05:59 AM PDT

PAKATAN TAK BOHONG RUPA-RUPANYA!!! NI BUKTI-BUKTI MENUNJUKKAN POLIS BERLAKON!!!

Posted: 29 Apr 2012 04:01 AM PDT

HARAMJADAH PUNYA PAKATAN!!! SUDAHLAH POLIS NAK DIBUNUH, WARTAWAN PUN NAK DICINCANG-CINCANG!!!

Posted: 29 Apr 2012 02:33 AM PDT

GAMBAR-GAMBAR BUKTIKAN WANITA DITINDIH KERETA POLIS ADALAH PENDUSTA TERHINA PAKATAN!!!

Posted: 28 Apr 2012 09:15 PM PDT

GAMBAR ANGGOTA POLIS DIBELASAH SAMSENG BERSIH 3.0!!!

Posted: 28 Apr 2012 07:16 PM PDT

AbangTuah

Posted: 29 Apr 2012 11:51 AM PDT

AbangTuah


SIALAN...HANJING-HANJING BUGHAH TERAJANG POLIS TRAFIK...

Posted: 29 Apr 2012 12:18 AM PDT



GANAS BETUL PUAK JUAK HANJING BUGHAH DARI KETURUNAN BERSHIT NI. DAHLAH POLIS TU CEDERA SELEPAS JATUH MOTOR...DITERJANG PULA LAGI OLEH PUAK-JUAK HANJING TU.

WOII...PUAK JUAK HANJING BUGHAH...BESOK-BESOK KALAU ANAK BINI KAU ORANG KENA RAGUT KE...ATAU KENA LANGGAR LARI KE...SIAPA YANG AKAN TOLONG KEJAR PENJAHAT TU...

JADI BERPADA-PADALAH PERANGAI TU...JANGAN NAMA AJE MELAYU DAN ISLAM ...TAPI PERANGAI TERSANGAT-SANGAT BUSUK MELEBIHI NAJIS...!!!

WAHAI SEMUA GOOD MALAYSIAN...ANDA MAHUKAH GOLONGAN HANJING BUGHAH GILER KUASA TERUS BERMAHARAJA LELA.

JADI JANGAN TUNGGU LAGI....SAY PULL STOP PADA KERAKUSAN MEREKA.

DOAKAN LAY TO REST PADA KETURUNAN-KETURUNAN PENDERHAKA BERSHIT NI.


KEGANASAN HANJING-HANJING BUGHAH.

Posted: 28 Apr 2012 10:59 PM PDT

PASUKAN POLIS BERHADAPAN DENGAN RIBUAN HANJING-HANJING BUGHAH.

HMMM...PENULIS DAH AGAK...KEGANASAN PASTI BERLAKU SEMASA PERHIMPUNAN BERSHIT 3. SEBABNYA, PENULIS PASTI ITULAH TUJUAN UTAMA MEREKA UNTUK MENYALAKAN API KEKACAUAN...DAN AKHIRNYA MENIMBULKAN KETEGANGAN DAN KUCAR-KACIR SANA-SINI DI DALAM NEGARA SEHINGGA MUDAH PULA BAGI HANJING-HANJING BUGHAH NI MENGAMBIL ALIH KUASA SECARA HARAM.

HANJING KURAP NI....KALAU DI NEGARA LAIN PASTI DAH KENA BRENGAN ATAU KENA LENYEK DENGAN KERETA KEBAL,

KALAU DAH HANJING KURAP BEGINILAH PERANGAINYA...

MANGSA KERAKUSAN HANJING-HANJING BUGHAH.

OLEH ITU...WAHAI ANAK-ANAK BANGSA MALAYSIA..

JANGAN BIARKAN PUAK HANJING-HANJING BUGHAH INI TERUS BERMAHARAJA LELA..

JANGAN BIARKAN MEREKA SEWENANG-WENANGNYA MENGHANCURKAN NEGARA YANG TERCINTA..

JANGAN BIARKAN MEREKA MENGGANGU GUGAT KEAMANAN DAN KEHARMONIAN NEGARA KITA...

JANGAN BIARKAN MEREKA MENGAMBIL ALIH KUASA SECARA GANAS DAN TAK DEMOKRATIK... 

JANGAN BIARKAN MEREKA MEMUSNAHKAN MASA DEPAN KITA DAN ANAK GENERASI KITA...

KETAHUILAH HANJING-HANJING INI SEBENARNYA LAPARKAN KUASA...

----------------------------------------------------------------------------

MAKLUMAT TAMBAHAN KEGANASAN HANJING-HANJING BUGHAH.



DIMENSI

Posted: 29 Apr 2012 11:49 AM PDT

DIMENSI


Omegay: Edisi Parah! - Hj Hadi haus darah!

Posted: 29 Apr 2012 07:07 AM PDT


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang memberi amaran perhimpunan lebih besar berbanding Bersih 3.0 akan diadakan jika kerajaan enggan memenuhi tuntutan agar disediakan persekitaran bagi pilihan raya bebas dan adil.

"Jika sekiranya tuntutan rakyat kekal tidak didengari, kita sedia menganjurkan perhimpunan lebih besar dengan jumlah berganda daripada Bersih 3.0 sehingga protes kita terhadap kekotoran pilihan raya diterima.

"Kita mahukan perubahan kerajaan dalam keadaan aman dan matang sebagaimana amalan negara-negara maju yang telah matang amalan demokrasinya," kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini. - SH

biarpun ambingai mengesahkan unit amal pasrael telah melakukan provokasi dengan merempuh penghadang dan sekatan anggota polis untuk ke dataran tapi hari ini hj hadi mengugut akan melancarkan Bersih 4.0 dan menjanjikan lebih banyak keganasan!.

wally slipau plak dengan bermurah hati membiayai pengikut2 taksubnya untuk menyertai bershit tanpa banyak soal manakala rakyat kelantan di biarkan menderita serta memekakkan telinga!. walaupun ambingai secara terang terangan mengutuk keganasan (mcm melepaskan batuk di tangga jek) yang di lakukan oleh totok2 pasrael namun kepala2 batu lebai otak khinzir tak mempedulikan langsung kerana semangat khinzir telah meresap ke otak mereka jugak!

ugutan hj hadi telah membuktikan bahwa perhimpunan bershit telah gagal SEKALI LAGI!. Hj hadi tau kegagalan bershit 3.0 telah menyediakan kubor besar buat pasrael pada pru13. kini hj hadi selaku pembantu ketua khinzir wally slipau telah terdesak untuk meneruskan keganasan dan kali ini tak mustahil ianya akan lebih dahsyat dari perhimpunan sebelum ni semata2 nak menguasai kerajaan melalui keganasan melampau!

hj hadi merasakan mereka perlu menumpahkan seberapa banyak darah tak kira di samada yang terkorban dari pihak mereka atau pihak lain.

kerajaan telah meminta agar fuckatan memberikan bukti sahih jika berlaku ketidakadilan dalam amalan demokrasi namun sehingga sekarang fuckatan langsung tak dapat membuktikannya. oleh itu perhimpunan haram ini sengaje di anjur untuk memusnahkan imej, keamanan dan kedaulatan negara untuk memenuhi nafsu serakah anuwar dan pemimpin2 atasan fuckatan songsang!

maka rela ke rakyat membiarkan lebih banyak pertumpahan darah di lakukan oleh pemimpin fuckatan demi anuwar??

Omegay: bukti gay sokong perjuangan lgbt dalam bersih 3.0 huhuhu

Posted: 28 Apr 2012 07:09 PM PDT




bukti senator gay australia menyokong anuwar melakukan keganasan..berani menuduh pihak polis yang melakukan provokasi sedangkan ia berlaku sebaliknye..

Omegay: Bershit - Anuwar dah berjaya capai objektif?? huhuhu

Posted: 28 Apr 2012 06:02 PM PDT

Bapak segala Pengkhianat

patut di nyah dari negara!!

pada perhimpunan haram bershit kali ni anuwar sudah pasti melabur banyak untuk mendapat perhatian dunia. bukan saje media2 asing bahkan khinzir2 fuckatan telah di beri 'cukup makan' untuk memastikan anuwar di lihat sebagai pihak (individu secara khusus dan fuckatan secara amnya) yang teraniaya. paling penting pengikut harus di hasut menyertai pehimpunan tersebut

semuanya seperti sudah di rancang sebelum bershit bermula..

a) ambingai di tugaskan untuk memberi jaminan palsu kepada kerajaan bahwa perhimpunan itu akan berjalan secara aman

 
ceramah provokasi oleh chegu paling bangang!


b) fuckatan terutama peegayrar mengadakan roadshow. sudah memberi tafsiran awal bahwa akan ada pertumpahan darah dan provokasi dari pihak berkuasa tapi meminta peserta jangan takut jika di tangkap kerana mereka akan di jamin kerana mereka hanya berdemo secara aman

c) meminta peserta meneruskan demo walau apa pun terjadi dengan alasan mereka menentang keganasan tapi dalam masa yang sama mereka di benarkan bertindak ganas konon2nya hanya untuk melindungi diri sendiri dari di cederakan

d) ibu bapa di hasut dan galakan bawa kanak2 sertai demo. ia nya supaya pihak berkuasa tak akan mengambil apa2 tindakan memandangkan mereka telah berjanji hanya berdemo secara aman. begitupun pihak2 atasan fuckatan sedar keadaan akan menjadi getir kerana pehimpunan haram berskala besar amat sukar di kawal

e) kali ini anuwar mahu lebey ramai perserta kaum cina di galakkan untuk menyertai demo dengan tujuan untuk memberi gambaran kepada BN bahwa mereka tak bersama kerajaan. akhirnya kita dapat lihat di awal perhimpunan tersebut lebih ramai kaum cina berada di barisan hadapan untuk jangka waktu tertentu saje manakala kaum melayu haprak fuckatan hanya menjadi pak turut ketika keganasan bermula


f) permohonan maaf secara selambe akan dibuat setelah kerosakan yang di lakukan begitu dahsyat



peserta haram kaum cina bagi bunga

totok melayu fuckatan buat keje giler

seperti biasa peserta kaum cina dah cabut lari selamatkan diri dan membiarkan peserta demo totok2 melayu pasrael dan peegayrar bertindak samseng dan di luar batasan kemanusiaan. mungkin anuwar berfikir fuckatan telah mencapai objektif untuk menakut2kan kerajaan. yang jelas majoriti rakyat telah melihat dengan mata kepala sendiri huhuhu

Omegay: BERSIH - dah cukup bersih dan bertamaddun? nilaikan ler sendiri huhuhu

Posted: 28 Apr 2012 04:30 PM PDT

bersih lah sangat kehkehkehkeh

khinzir kuning naik minyak

fuckatan telah menghidang 1 pilihan kerajaan paling 'BERSIH'..paling 'BERTAMADUN' kepada rakyat!..syabas..syabass!! >XD

PEJUANG BANGSA

Posted: 29 Apr 2012 11:10 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Video: Jeneral perusuh Bersih roboh benteng dataran dikenalpasti ..

Posted: 29 Apr 2012 10:09 AM PDT




Bila robohnya benteng kubu pasukan Sang Saka Biru PDRM  , sudah tentu adanya kepala provokasi merangkap Jeneral  pasukan  mereka . Tidak lain tidak bukan ialah Azmin Ali , Timb Presiden PKR.

Anda  boleh  lihat sendiri jeritan Azmin dan arah tangannya seperti memberi isyarat mengarahkan penyokongnya marah ke hadapan untuk bertempur habis-habisan dengan POLIS yang lengkap bersedia pertahan kubu mereka di Dataran Merdeka .



 

Zaharim juak pencacai Ambiga & BERSIH dalam UMNO ??

Posted: 29 Apr 2012 07:50 AM PDT




Tiada bukti sahih tentang apa yang bajingan ini perkatakan di laman Facebooknya, tapi inilah 'senjata' paling ampuh yang digunakan oleh beruk2 BerSHIT untuk 'mempertahankan diri' selepas kekacauan teruk yang mereka lakukan dalam demonstrasi semalam memandangkan statement bodoh ini dikeluarkan oleh salah seorang pimpinan UMNO (Bahagian Bandar Tun Razak)...

Ini lahanat sebenar dalam perjuangan UMNO, siapa tahu detail tentang si bodoh gemuk-pendek ini sila email gua - masa untuk kita tamatkan karier politiknya sebelum menjadi barah lebih teruk dalam misi kita mempertahankan ALIF-BA-TA!!

sumber : leman de caprio





Siapa mereka ini bersama perusuh #bersih, AGEN CIA ??

Posted: 29 Apr 2012 06:31 AM PDT



Siapakah  mat salleh  ini yang datang  ke Kuala Lumpur ketika demo BERSIH yang mana semua  perniagaan  pada hari berkenaan  menutup operasi ? Tak kan nak pi melancong dan shopping kot ?

Adakah mereka ini datang untuk spot check atau memantau  demo bersih  ?  Ye la sudah labur dana mesti la datang tengok sendiri keadaannya .

Jika mereka ini wartawan asing, di mana kamera mereka?

 PROLOG 

 Secara umumnya, rakyat Malaysia mula mengenali Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) selepas gabungan NGO tersebut mengadakan demonstrasi pada 10 November 2007. Demonstrasi tersebut berjaya mengumpulkan seramai 60,000 orang peserta demonstrasi bermula di Dataran Merdeka sehingga ke Istana Negara.


 BERSIH menggunakan slogan "Gelombang Kuning yang mana ketika perhimpunan ini diadakan, semua peserta memakai pakaian berwarna kuning. Mengikut laman web BERSIH (www.bersih.org), BERSIH bermula dengan penubuhan sebuah Jawatankuasa Bertindak Bersama bagi reformasi sistem pilihanraya (Joint Action Committee for Electoral Reform atau JACER) pada Julai 2005. 


Objektif gabungan yang ditubuhkan ialah untuk mendesak sebuah reformasi dalam proses pilihanraya di Malaysia. Namun, apa yang tidak dinyatakan di laman web tersebut adalah pihak yang membantu sekretariat BERSIH ketika itu adalah National Democratic Institute (NDI). 


Menurut laman web NDI; "In July 2005, NDI organized a national-level workshop for party leaders on election reform. NDI has since conducted many workshops across Malaysia to promote electoral reform in collaboration with Research for Social Advancement (REFSA), the secretariat for BERSIH. In 2006, NDI conducted a workshop for BERSIH that focused on improving the action plans of each participating organization or political party in accomplishing their objectives. In 2007, NDI and BERSIH conducted a series of workshops in the politically neglected provinces of Sabah and Sarawak to educate previously disenfranchised political aspirants". (sumber : http://www.ndi.org/malaysia)


 Bantuan NDI kepada BERSIH berterusan daripada 2005 hingga sekarang. NDI sebagai sebuah NGO dibawah National Endowment for Democracy (NED), mendapat sebanyak USD 1,248,332.00 (atau RM 4,027,419.04) dari tahun 2005 sehingga tahun lepas untuk menaja program-program NGO di Malaysia termasuk BERSIH. 


 BERSIH bukanlah NGO pertama di dunia mendapat tajaan NED dan NDI yang dinaungi oleh CIA untuk mengadakan tunjuk perasaan menentang kerajaan. Nicaragua merupakan negara pertama yang menjadi sasaran CIA melalui operasi PROJECT DEMOCRACY (dengan melibatkan NED dan NDI serta beberapa NGO Amerika lain). Di Nicaragua, NED menubuhkan Via Civica manakala di Venezuela, Súmate merupakan NGO yang dicipta untuk fungsi yang sama.




 Baca seterusnya di sini: http://mymassa.blogspot.com/2011/06/bersih-apa-yang-anda-perlu-tahu-bhg1.html*BERSIHkan Malaysia dari PENJAJAHAN KUASA ASING!

Video: Guan Eng pertahan perusuh Bersih , salahkan polis yang menyerang !!

Posted: 29 Apr 2012 05:44 AM PDT



Macam bangsat betul komen ketua regim DAP yang menyalahkan 100 % polis di atas insiden keganasan di Dataran Merdeka.  Bila kena gertak  sikit dengan budak Perkasa di insiden  Padang Kota, macam sial musibat ini berlakon rasa dirinya terancam dan minta tolong polis...

Guan Eng cakap polis tak berdisplin kerana menyerang  perusuh Bersih ....

Guan Eng cakap hanya sekumpulan yang cuba masuk Dataran Merdeka ...


Betul ke cakap lidah biawak  yang kuat menipu ini ? Dia tak pergi  pun ke sana  tapi hari ini  bercakap di dalam bilik air cond KOMTAR salahkan terus polis ..  PEMBOHONG !!

 jumlah ribuan  perusuh menyerbu dataran  ini dia cakap sekumpulan je ?? 






Anwar tuduh Najib perlu bertanggungjawab keganasan di BERSIH 3.0 !

Posted: 29 Apr 2012 12:55 AM PDT




Macam sial sekali Anwar laknat barua Yahudi ini ...dia sendiri yang rancang BERSIH ini hingga merempuh Dataran Merdeka dan bertempur dengan polis  , selepas itu disalahkan Najib pulak .

Selepas ucapan pemimpin pembangang terutama  Azmin yang berbaur provokasi inilah yang    menyebabkan geng baju kuning merempuh penghadang polis untuk masuk ke dataran merdeka .  Bermula di situ pihak Polis demi keselamatan negara & ketenteraman awam terpaksa menghalau perusuh dari dataran hingga menyebabkan 20 ribu penyokong mereka lari bertempiaran .

Lihat video ini ..inilah punca menyebab Polis terpaksa bertindak . Jangan  salahkan polis kononnya bertindak dahulu  ke atas mereka .





anwar memang rancang mahu salahkan Najib di 
atas keganasan yang berlaku di Bersih 3.0 


Anwar Ibrahim menggesa supaya siasatan bebas dan menyeluruh diadakan bagi menyiasat punca serta pihak yang bertanggungjawab peserta perhimpunan Bersih 3.0. "Dimaklumkan ada kemalangan membabitkan peserta perhimpunan aman.


Saya menggesa agar siasatan yang bebas dan menyeluruh diadakan bagi menyiasat punca serta pihak yang bertanggungjawab," katanya pada kenyataan media. Beliau juga mengucapkan syabas kepada Jawatankuasa Pemandu Bersih yang tuntas menuntut reformasi pilihan raya yang menyeluruh dan tahniah kepada rakyat Malaysia yang hadir memberi sokongan. Beliau menuntut Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bertanggungjawab atas 'tindakan jenayah' ke atas petugas media.


 "Serangan yang diselaras sebegitu dan serangan yang dialami tidak mungkin dijalankan tanpa arahan daripada pemimpin polis dan menteri dalam negeri.." katanya.

Wartawan Al Hijrah dibelasah perusuh gara-gara nak selamatkan polis..

Posted: 28 Apr 2012 06:00 PM PDT




Mohamad Azri Salleh adalah seorang jurugambar di stesen televisyen yang terkenal dengan program bercorak keIslamannya, TV Al Hijrah. Semalam, sepertimana kebanyakan rakan medianya yang lain, Azri berada di sekitar pusat membeli-belah SOGO untuk mengambil sedutan atau 'footage' yang menarik sepanjang demonstrasi Bersih 3.0 berjalan.

 Dia bukan orang UMNO, dia juga bukan penyokong Bersih 3.0, tetapi dia ada keluarga yang perlu disara dan diberi sesuap nasi. Azri juga bukan bekerja dengan media pro-kerajaan seperti Utusan Malaysia mahupun TV3.



 Majikannya terkenal dengan program bercorak Islamik, bukan program bercorak retorik. Namun ada sesuatu yang cukup menyentuh hatinya. Dengan disaksikan kedua matanya sendiri, seorang anggota polis sedang dibelasah sekumpulan penyokong fanatik Bersih 3.0 di depan pusat membeli-belah itu. Ketika itu anggota polis berkenaan berada di dalam kereta pasukan.



 Azri tahu yang dia harus berbuat sesuatu, bukan kerana anggota itu orang kerajaan, tetapi kerana yang dipukul itu adalah orang yang seagama dan sebangsa dengannya. Lebih dari itu, Azri tahu, anggota itu tidak melakukan apa-apa kesalahan, kalau pun dia berdosa mungkin kerana dia memilih untuk menjadi 'anjing kerajaan' – terma yang sering dirujuk oleh penyokong pembangkang kepada pegawai atau anggota PDRM.

 Lalu Azri cuba merayu agar tidak diapa-apakan anggota itu memandang dia hanya menjalankan tugasnya sebagai anggota polis dan tidak lebih dari itu. Malangnya, bukan saja rayuan itu tidak diendahkan, malah Azri juga telah dibelasah tanpa belas kasihan oleh 20 hingga 30 orang penyokong Bersih 3.0 yang sedang 'naik hantu'. 
darah berlumuran di kad medianya ..apa kata
peguam2 Pakatan bila penyokong mereka 
memukul wartawan tanpa belas kasihan ..


 Azri menjerit kesakitan. Kepalanya berlumuran darah, namun semua itu tidak diendahkan, bahkan pukulan yang diterimanya lagi teruk daripada apa yang terjadi pada anggota polis itu. Puas dia merayu, puas dia memohon simpati tetapi apa yang dapat hanyalah sepak terajang insan-insan yang kononnya 'BERSIH'.

 Selepas puas dibelasah, Azri hanya dibiarkan sendiri menanggung kesakitan di lantai pusat membeli-belah itu sebelum diselamatkan. Ketika artikel ini ditulis, Azri sedang menerima rawatan kecemasan di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

 Terima kasih Bersih 3.0….




sumber : Mynewhub

Punca kereta polis terbabas depan Sogo #bersih

Posted: 28 Apr 2012 11:30 AM PDT


Ini lah objek yang digunakan perusuh hingga menyebabkan kereta peronda polis yang dipandu  terbabas.  Sapa bawa kereta pun akan terbabas jika keadaan macam ini .

Yang berlari menujuk ke kereta ini bila dijerit  kononnya kereta peronda ini telah melanggar geng mereka hingga mati walhal satu penipuan !


Video di bawah membuktikan terang-terang kereta polis diserang dengan ganas oleh demontrans.







Sekarang ini  bila didedahkan bukti video bahawa tiada siapa yang mati dilanggar kereta polis serta mereka yang menyerang dulu ,   fb juak-juak Bersih  dah tak boleh jawab dan mereka telah mula spin versi tamil pulak dengan mengaitkan ia perancangan polis sendiri .

Sebabnya mereka menyatakan budak lelaki ini yang datang mengeluarkan anggota polis yang cedera itu bukan daripada geng mereka.

Apa kejadahnya pulak puak2 ni nak kelentong  ...jelas terbukti perusuh sendiri cakap  nak terbalikkan kereta ini kononnya ada orang kena langgar dengan kereta ini dibawah .  Jadi ,  mereka ini  datang dengan mengeluarkan polis berkenaan dari dalam kereta.


Memang la di polis , tapi tak kan nak biar saudara Islam kita sedang mengalami kesusahan dan perlu pertolongan macam tu je .





Rajahmas

Posted: 29 Apr 2012 11:07 AM PDT

Rajahmas


Gambar-gambar BERSIH 3.0 yang paling hodoh!

Posted: 28 Apr 2012 10:18 PM PDT

Inilah cara terbaik kumpulan pendemonstran mengadakan perhimpunan. Yang paling gembira sekali tentunya pemimpin-pemimpin pakatan rakyat kerana ia menunjukkan kononnya Malaysia dibenci rakyat seperti di negara-negara Arab.

Pernahkah kita terfikir, undang-undang di tangan siapa sebenarnya jika pihak keselamatan tidak boleh mengambil tindakan terhadap mereka? Diri mereka sendiri?

Rajahmas sangat berharap mereka yang melakukan keganasan melampaui batas seperti ini patut dikenakan tindakan di bawah kanun jenayah dan dihukum seperti penjenayah-penjenayah lain..

Semoga gambar-gambar ini menjadi iktibar kepada kita agar tidak terpengaruh dengan cara keganasan bagi menegakkan keadilan.

Trully asian, like no other place?
Perbuatan melampau batas. Hari ini dia sepak orang besok dia pula kena sepak oleh orang lain. Allah itu Maha Adil

Orang asing punk pun ikut sama terlibat
Ini dia orang yang risau perangai anak jadi jahat dulu, agaknya sekarang tengah mendidik ikut cara demo bersih - belasah orang, maki hamun, vandalism, menentang pengawal keselamatan....

Siapa sebenarnya yang memulakan provokasi? Siapa sebenarnya yang memulakan tindakan ganas? Lihat gambar..
Ditakdirkan salah seorang ahli keluarga lelaki berbaju belang itu teraniaya oleh penjenayah kelak, agaknya kepada siapa tempat dia mengadu?
Fikir-fikirkanlah..

Tugu Bangsa Tembok Negara

Posted: 29 Apr 2012 07:31 AM PDT

Tugu Bangsa Tembok Negara


Menerjah Dan Membongkar Cerita Sebenar - Bekas Ketua Umno Cawangan Batu 10, keluar dari UMNO sebab kecewa tidak dapat sokongan daripada ahlinya sendiri.

Posted: 28 Apr 2012 11:55 PM PDT

21/04/2012 - Persidangan Tahunan UMNO Cawangan Batu 10, Tanjung Karang, pada malam ini, dihadiri oleh semua ahli UMNO cawangan termasuk wanita, pemuda dan putri cawangan bagi menunjukkan sokongan padu kepada pengganti ketua UMNO Cawangan yang baru, serta perjuangan parti UMNO dan Barisan Nasional khususnya di UMNO Cawangan Batu 10, Tanjung Karang ini.

Dengan kehadiran lebih 40 ahli pemuda daripada cawangan ini, membuktikan kenyataan Osman Samsudin, bekas ketua UMNO Cawangan yang meletak jawatan dan keluar daripada UMNO sebelum ini adalah amat meleset sekali dan ini menunjukkan ketika beliau menjadi ketua UMNO di cawangan ini tidak mendapat sokongan daripada ahli cawangan sendiri khususnya ahli-ahli pemuda di cawangan tersebut.


bumiyang

Posted: 29 Apr 2012 03:30 AM PDT

bumiyang


Aishah Bakal Bertanding atas Tiket Pas Dalam PRU 13???

Posted: 29 Apr 2012 01:30 AM PDT

Gempar !!! Penganjur BERSIH Sediakan Kemudahan Termasuk Wang???

Posted: 28 Apr 2012 10:00 PM PDT

Agenda Halus Anasir Luar!!! - Cantik dan Sopan Bertudung Lintup Tetapi Penyokong LGBT???

Posted: 28 Apr 2012 06:00 PM PDT

Bersih 3.0 : Jika Ambiga Ada Maruah, Beliau Perlu Bertanggung-jawab!!!

Posted: 28 Apr 2012 08:30 AM PDT

Hazwan Bakri Yang Masuk Tak Sampai 35 Minit Sumbat Hatrik - Malaysia Kalahkan Sri Langka 6:0

Posted: 28 Apr 2012 07:53 AM PDT

Azamudin Mohd Akil Cap Pertama Mewakili Negara - Sumbang Gol Kelima

Posted: 28 Apr 2012 07:34 AM PDT

Hazwan Bakri Jaring Gol Keempat - Gol Kedua Peribadi.

Posted: 28 Apr 2012 07:30 AM PDT

Malaysia Vs Sri Langka : Hazwan Bakri Jaringkan Gol Ketiga Negara.

Posted: 28 Apr 2012 07:23 AM PDT

Perlawanan Persahabatan 2 Gol Wan Zack Haikal Membolehkan Malaysia Mendahului Sri Langka 2:0

Posted: 28 Apr 2012 06:27 AM PDT

Bersih 3.0 - Lembu Versi Perak???

Posted: 28 Apr 2012 05:00 AM PDT

Politik Harian

Posted: 29 Apr 2012 03:21 AM PDT

Politik Harian


EKSKLUSIF: BERSIH 3.0 Menyaksikan Kerakusan Perusuh Menyerang Polis!

Posted: 29 Apr 2012 01:00 AM PDT




Sudah jelas BERSIH 3.0 di beri arahan untuk menyerang Polis... Ini kerana mereka mahu memerangkap polis dan mencari kesilapan yang akan di lakukan oleh pihak polis... Jika polis tersalah langkah mereka akan spin mengatakan polis zalim, polis anjing belaan Umno dan sebagainya.... Yang pasti motif utama ialah mahu rakyat bangkit untuk menentang kerajaan...










Senarai nama polis yang tercedera. Doakan mereka cepat sembuh untuk kembali bertugas. Terima kasih sang saka biru!

1. KPL 165534 MOHD FAIRUZ BIN ZULKIFLI, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN LUKA DAN CALAR DI BADAN AKIBAT DITENDANG DAN DIPIJAK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU DIRAW...AT DI HKL.

2. KPL 141269 ABU BAKAR BIN ABDUL RAHMAN, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN PECAH DIBIBIR, BENGKAK BAWAH MATA KIRI DAN KESAKITAN DI BADAN AKIBAT DITUMBUK DAN DIBALING OBJEK SEHINGGA TERJATUH DARIPADA MOTOSIKAL. BELIAU DIRAWAT DI PPUKM.

3. KONST 171506 AZIZI BIN MOHD NOH, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK BUKIT AMAN, MENGALAMI KECEDERAAN DI PIPI AKIBAT DIBALING OBJEK KERAS DAN MENDAPAT RAWATAN DI HKL.

4. L/KPL 152574 MOHD NASIR BIN ABU MANSUR, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KESAKITAN BADAN DAN TIDAK BOLEH DUDUK AKIBAT TERJATUH MOTOSIKAL DAN DIPUKUL DI PERUT. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

5. L/KPL 157576 DATU MOHD JOHAR DATU SHARIMAN, ANGGOTA CAWANGAN TRAFIK KUALA LUMPUR, MENGALAMI KECEDERAAN DI MATA AKIBAT DITUMBUK OLEH PESERTA PERHIMPUNAN. BELIAU MENERIMA RAWATAN SEBAGAI PESAKIT LUAR DI HKL.

6. KONST 178857 MOHD NOR FIRDAUS BIN HJ ABU BAKAR, ANGGOTA IPD PUTRAJAYA, MENGALAMI KECEDERAAN RETAK TULANG LENGAN KANAN DAN DIRAWAT DI PPUKM.

7. KONST 175128 MOHD KAMIL BIN PARIMIN, ANGGOTA IPK TERENGGANU, MENERIMA 7 JAHITAN DI KEPALA DAN DIRAWAT DI HKL.

8. KONST 179689 ZAMAN BIN ALI, ANGGOTA BALAI POLIS WANGSA MAJU, MENGALAMI KECEDERAAN PATAH HIDUNG DAN DIRAWAT DI HKL.

9. SJN 84797 SHUIB BIN JAMALUDDIN, ANGGOTA IPD KANGAR, SAKIT DARAH TINGGI DAN DIRAWAT DI HKL.

10. L/KPL 124962 TUAN RUZI BIN TUAN SENG, ANGGOTA IPD MACHAP JOHOR, KECEDERAAN PATAH DUA BATANG GIGI, KOYAK DI BAHAGIAN BIBIR (7 JAHITAN DI DALAM BIBIR), DAN LEBAM SELURUH BADAN. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

11. L/KPL 157813 AMIRUL BIN NAWRI, ANGGOTA BALAI POLIS PORT DICKSON, MENGALAMI SESAK NAFAS AKIBAT DITUMBUK. BELIAU DIRAWAT DI HKL.

PESERTA PERHIMPUNAN JUGA TELAH MEROSAKKAN KENDERAAN PASUKAN POLIS, IAITU

(2) BUAH KERETA PROTON WAJA, SEBUAH PACUAN EMPAT RODA NISSAN XTRAIL DAN SEBUAH MOTOSIKAL. KATEGORI KENDERAAN TERSEBUT ADALAH SEPERTI BERIKUT:

1. (1) PROTON WAJA KL176, MENGALAMI KEROSAKAN CERMIN SEBELAH PEMANDU PECAH DAN ANTENA (AERIAL) BELAKANGNYA DIPATAHKAN.

2. (1) PROTON WAJA WTJ2974, MENGALAMI KEROSAKAN SEMUA CERMIN HADAPAN DAN BELAKANG SERTA TINGKAP PECAH AKIBAT DITERBALIKKAN OLEH PESERTA PERHIMPUNAN.

3. (1) NISSAN XTRAIL WQW 160, MENGALAMI KEROSAKAN SEMUA CERMIN TINGKAP DAN CERMIN HADAPAN PECAH. BADAN KENDERAAN KEMEK.

4. (1) MOTOSIKAL TRAFIK WSB 723, JENIS HONDA CBX 750 TELAH DIBAKAR OLEH PESERTA PERHIMPUNAN.

BERSIH 3.0 GAGAL!

Posted: 28 Apr 2012 11:00 PM PDT


BERSIH mensasarkan jumlah 500,000 peserta - sekurang-kurangnya. Tetapi nampaknya, semalam kita  melihat hanya dalam 15,000 sahaja yang terlari-lari terkinja-kinja dan terpekik terlolong cuba menaikkan darah pihak berkuasa di sekitar Kuala Lumpur sekarang. Sedangkan jumlah pengundi berdaftar di Malaysia ialah 12.5 juta.



Justeru, apakah ertinya angka-angka ini?

·Ertinya BERSIH telah gagal sekali lagi.

·Ertinya BERSIH tidak mendapat sokongan majoriti rakyat.

·Oleh kerana BERSIH didalangi Pakatan Rakyat, maka ertinya juga, majoriti rakyat tidak menyokong Pakatan Rakyat.

·Dan ertinya lagi, jika PRU diadakan dalam masa terdekat, sekitar nisbah angka itulah sahaja undi yang bakal diperolehi oleh PR berbanding BN.


Kerana menyedari hakikat inilah maka demonstrasi jalanan, huru-hara dan keganasan amat penting bagi BERSIH atau lebih tepat Pakatan Rakyat kerana mereka tahu mereka tidak mungkin boleh memenangi pilihanraya. Untuk berkuasa, mereka perlu melakukan rampasan kuasa melalui jalanraya dan tidak ada cara lain melainkan itu sahajalah caranya.


Tidak usahlah Ambiga berbohong atau menafikan hakikat ini, kerana sekali angin tiup bau janggut Pak Samad Said yang hapak itu, kita sudah tahu tujuan sebenar mereka.

Tujuan Pak Samad 'menceburi' BERSIH ialah membalas dendamnya terhadap kerajaan Melaka kerana enggan memberikan sejumlah wang tambahan daripada RM3 juta yang telah diberikan kepadanya sebelum itu, untuk tujuan menerbitkan semula karya beliau. Kerajaan Melaka telah mengambil keputusan sedemikian kerana Pak Samad telah gagal mencapai matlamat yang dijanjikan melalui syarikat Wira Bukit Sdn Bhd yang diuruskan anaknya, Helmy Samad sedangkan wang RM3 juta yang diberikan telah habis dibelanjakan.

Lanjutan dari itu, Pak Samad juga ingin membalas budi PTS Sdn. Bhd milik Ainon Mohd, - sekutu pembangkang dan Anwar Ibrahim yang telah 'menyelamatkan' beliau dengan mengambil alih projek berkenaan dan mendapat hak milik semua karya Pak Samad dan buku-buku beliau untuk diterbitkan semula untuk jualan.

Tujuan Ambiga pula sudah diketahui umum iaitu untuk menggulingkan kerajaan pimpinan Islam untuk digantikan dengan kerajaan yang liberal yang menerima murtad, mengiktiraf hak LGBT dan meletakkan hak asasi melebihi agama dan adat resam. Memandangkan satu-satunya parti yang berpegang kepada prinsip yang sama dengan beliau ialah PKR maka tidak hairanlah Ambiga dan Anwar memilih untuk bersatu melalui BERSIH. DAP pula tidak punya masalah dengan pendirian Ambiga atau Anwar apatah lagi jika ianya bertentangan dengan Islam.

Dalam hal ini, PKR, DAP, Ambiga dan juga Pak Samad amat jelas akan prinsip dan tujuan masing-masing dan lebih daripada teruja untuk menentang musuh yang sama iaitu Barisan Nasional.

Hanya PAS sahaja yang masih dalam keadaan keliru. Di dalam hati nurani ahli-ahli PAS, mereka masih tertanya-tanya, berdosakah jika mereka tidak ikut berdemo BERSIH yang hukumnya WAJIB mengikut fatwa Nik Aziz?

Tetapi, berdosakah jika mereka turut berdemo BERSIH yang hukumnya HARAM jika dipimpin oleh Ambiga iaitu juara LGBT dan murtad mengikut fatwa Nasharudin Mat Isa?

Maka terbahagi dualah mereka, ada yang berpegang kepada fatwa Nik Aziz dan ada yang berpegang kepada fatwa Nasharudin.

Kekeliruan ini sedikit sebanyak menjadi penyumbang kepada kegagalan BERSIH mencapai jumlah sasaran hari ini.

Apa yang pasti, majoriti rakyat Malaysia tidak keliru. Kita semua tahu bahawa adalah HARAM membiarkan diri dipimpin kafir harbi yang menerima dana dari Zionis yang tujuannya adalah untuk menjatuhkan kerajaan Islam yang sah di sebuah negara yang aman damai.

BERSIH 3.0 : Wartawan Dibelasah Hampir 30 Perusuh!

Posted: 28 Apr 2012 09:31 PM PDT


Mohamad Azri Salleh adalah seorang jurugambar di stesen televisyen yang terkenal dengan program bercorak keIslamannya, TV Al Hijrah.

Semalam, sepertimana kebanyakan rakan medianya yang lain, Azri berada di sekitar pusat membeli-belah SOGO untuk mengambil sedutan atau 'footage' yang menarik sepanjang demonstrasi Bersih 3.0 berjalan.

Dia bukan orang UMNO, dia juga bukan penyokong Bersih 3.0, tetapi dia ada keluarga yang perlu disara dan diberi sesuap nasi.

Azri juga bukan bekerja dengan media pro-kerajaan seperti Utusan Malaysia mahupun TV3.

Majikannya terkenal dengan program bercorak Islamik, bukan program bercorak retorik.

Namun ada sesuatu yang cukup menyentuh hatinya. Dengan disaksikan kedua matanya sendiri, seorang anggota polis sedang dibelasah sekumpulan penyokong fanatik Bersih 3.0 di depan pusat membeli-belah itu.


Ketika itu anggota polis berkenaan berada di dalam kereta pasukan.

Azri tahu yang dia harus berbuat sesuatu, bukan kerana anggota itu orang kerajaan, tetapi kerana yang dipukul itu adalah orang yang seagama dan sebangsa dengannya.

Lebih dari itu, Azri tahu, anggota itu tidak melakukan apa-apa kesalahan, kalau pun dia berdosa mungkin kerana dia memilih untuk menjadi 'anjing kerajaan' – terma yang sering dirujuk oleh penyokong pembangkang kepada pegawai atau anggota PDRM.

Lalu Azri cuba merayu agar tidak diapa-apakan anggota itu memandang dia hanya menjalankan tugasnya sebagai anggota polis dan tidak lebih dari itu.

Malangnya, bukan saja rayuan itu tidak diendahkan, malah Azri juga telah dibelasah tanpa belas kasihan oleh 20 hingga 30 orang penyokong Bersih 3.0 yang sedang 'naik hantu'.

Azri menjerit kesakitan. Kepalanya berlumuran darah, namun semua itu tidak diendahkan, bahkan pukulan yang diterimanya lagi teruk daripada apa yang terjadi pada anggota polis itu.


Puas dia merayu, puas dia memohon simpati tetapi apa yang dapat hanyalah sepak terajang insan-insan yang kononnya 'BERSIH'.

Selepas puas dibelasah, Azri hanya dibiarkan sendiri menanggung kesakitan di lantai pusat membeli-belah itu sebelum diselamatkan.


Azri sedang menerima rawatan kecemasan di Hospital Kuala Lumpur (HKL).


-mynewshub

Bersih 3.0 : Cerita Sebenar Dan Bukti Jelas Tragedi Berdarah Di Hadapan Kompleks Sogo

Posted: 28 Apr 2012 09:19 AM PDT


Puak pembangkang spin polis di pukul kerana, kereta polis merempuh perusuh sebenarnya adalah fitnah!

Video dan gambar-gambar ini membuktikan kereta polis diserang sebelum terbabas.

Gambar kereta polis di serang!



Dua orang anggota polis masih lagi di wad kecemasan kerana kecederaan teruk di kepala.

Gambar perusuh membelasah polis

Video Kerakusan Puak Bersih 3.0 Membelasah Anggota Polis!

Posted: 28 Apr 2012 08:33 AM PDT


Polis telah menjalankan tugas secara profesional dalam menangani perhimpunan Haram ini.. namun ini balasan yang mereka dapat! Terdahulu penganjur menjanjikan perhimpunan aman sebaliknya bertukar menjadi tidak terkawal.

Amat menyedihkan pihak penganjur dan peserta sanggup memperjudikan keselamatan umum demi kepentingan minoriti seperti mereka.




Anggota polis wanita jatuh motosikal ditendang penunjuk perasaan

Seorang anggota polis trafik wanita terjatuh apabila motosikal yang ditunggangnya ditendang oleh seorang penunjuk perasaan ketika beliau melakukan pusingan U di hadapan Pudu Sentral.

Mangsa yang bertugas mengawasi perhimpunan Bersih 3.0 di kawasan terbabit, kemudiannya dikerumuni penunjuk perasaan termasuk segelintir yang cuba bertindak agresif terhadap beliau.

Bagaimanapun tindakan sekumpulan penunjuk perasaan lain yang menahan mereka yang cuba bertindak agresif terhadap anggota polis berkenaan, telah memberi ruang kepadanya untuk mendapatkan semula motosikal dan beredar dari tempat kejadian.

Keadaan itu berlaku selepas penunjuk perasaan dikatakan berang dengan tindakan polis melepaskan gas pemedih mata bagi menyuraikan perhimpunan yang menjadi tidak terkawal.

Malah, penunjuk perasaan juga dilihat bersorak dan membaling objek ke arah kenderaan polis yang melintas di hadapan mereka

BERSIH 3.0: Motor Polis Hancur

Posted: 28 Apr 2012 06:16 AM PDT

Mengapa perkara seperti ini harus berlaku!

Kerana Ambiga melayu berpecah! Hancur! Hancurkan bumi yang tercinta ini! Hancurkan lah!!! Aku sudah bosan dan jijik dengan permainan kotor dari puak-puak yang mahu menghancurkan Malaysia ini!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Bersih:3.0 Polis Cedera Parah Di ICU

Posted: 28 Apr 2012 05:18 AM PDT

Difahamkan seorang anggota polis trafik yang cedera dipukul perusuh kini berada dalam keadaan parah dan sedang dirawat di ICU HKL. Harap berita kematian angota yang disebarkan tidak benar.


Published with Blogger-droid v2.0.4

anakbukitgantang says

Posted: 29 Apr 2012 03:20 AM PDT

anakbukitgantang says


BERSEH 3.0- semuanya sudah terserlah sekarang agenda siapa....

Posted: 29 Apr 2012 02:46 AM PDT

Beberapa perkara yang berlaku dan sekarang semua jigsaw puzzle sudah terjawab. Tujuan utama BERSEH adalah untuk memahkotakan  "Maharaja baru untuk Malaysia. Rakyat yang pada mulanya teruja dengan BERSEH dan Pakatan sekarang sudah sedar permainan mereka hanyalah  untuk merebut Putrajaya.

Setelah mengikuti liputan BERSEH 3.0 dari beberapa blog yang membuat liputan "live" dari Dataran Merdeka dan reaksi terutama golongan muda yang dulunya saya kenali sebagai  idealist ini adalah dapatan yg dapat dicerakinkan:-

keadaan sebelum dan semasa BERSEH 3.0


1- Pendemo BERSEH 3.0 kali ini terdiri dari 80 peratus  kaum Cina

2- Terdapat sabotaj dari cawangan PAS  yang  memberi amaran secara sms dan lisan bahawa tak perlu sertai BERSEH kerana ketuanya Ambiga

3- Keadaan ini memaksa Mat Sabu memunculkan diri bagi memaklumkan kepimpinan tertinggi PAS "merestui" BERSEH-awas anda jangan lupa siapa sebenarnya Mat Sabu kerana Syiah pastinya terlibat. Semasa demo bantah PTPTN anak Syiah Khalid Ismath terlibat-tetapi semasa BERSEH 3.0 Bapa Syiah pula yang terlibat!


4-BERSEH 3.0 melibatkan 80,000 pendemo  dan tiada FRU seperti kebiasaan. Anggota polis yang tercedera ramai dan ini menaikkan kemarahan orang ramai.

Pasca BERSEH 3.0

1- Tinjauan dari beberapa laman facebook dan blog mendapati bahawa golongan muda yang mulanya idealist dan terpana dengan perjuangan party PAS sudah mula patah hati. Ada yang tidak mahu mengundi kerana pegangan khalifah dan Hizbut Tahrirnya dan ada pula yang akan merosakkan undi mereka.

Dajjal tak boleh jejak kaki di Tanah Suci Makkah dan Madinah. Tapi orang Fasik (yang berfahaman Syiah dan Wahhabi) menjadi tentera dajjal untuk merealisasikan impian menawan 1Dunia
Kekecewaan jelas terpandang dari coretan mereka terutama bila puak BERSEH mulai melibatkan kesucian Masjidil Haram dan Masjid Nabawi di Tanah Hijaz. Ingatlah Dajjal memang tak boleh menjejakkan kaki ke sana tapi tentera dajjal yang diperbodohkan akan digunakan sepenuhnya untuk mencapai maksud ini.

"Tersentap hatiku, fikiran terus ligat berfikir... Apakah tidak takut kalian ini bermain demokrasi di Rumah ALLAH? Apakah sudah hilang rasa hormat kalian kepada Junjungan Besar Baginda Rasulullah SAW? Mengangkat sepanduk keduniaan dalam Rumah Suci tempat bersemadinya jasad Nabi SAW. Betapa, kepentingan duniawi mampu menolak ukhrawi, jarum halus sudah menular sebegitu parah. Ini bukan lagi perjuangan, melainkan mengundang MURKA TUHAN!
Jikalau benar gambar ini diambil dalam kawasan mulia, Masjid Nabawi Al-Munawwarah, maka benar-benar mereka ini mengundang murka Tuhan. Ketahuilah bahawa di akhir zaman hanya ada dua pilihan bagi ummat Islam. Mahu jadi pengikut Nabi Muhammad SAW atau pengikut dajjal laknatullah. Dan Nabi kita ada bersabda, bahawa ramai dari ummatku akan menjadi pengikut dajjal. Na'udzubillahi min dzaalik..."


2- Di kalangan profesional Muslim Melayu pula mereka sebenarnya misguided dan mengundi DAP berbanding MCA dalam PRU 12. Kini setelah melihat performance DAP dan peranan party itu  dalam polisi merosakkan Kepimpinan Islam di perengkat Negeri dan Negara mereka telah kembali menyokong UMNO dan Barisan.

 "  Sayangnya, saya tak nampak berdemo itu akan mengubah ke arah kesejahteraan. Di dalam PRU yang lalu saya undi DAP kerana di kawasan saya cuma ada MCA lawan DAP. Saya undi DAP kerana konon-kononnya nak ajar BN yg dah banyak menyeleweng. Dan ditakdirkan, pembangkang menang di Selangor. Saya bersorak gembira dan sedikit gusar kerana tertanya2 apakah arah tujuan PR? Saya tak nampak pun SPR kotor di kawasan saya. Tak tahulah kalau di kawasan lain. Tapi kalau menyeleweng takkan PR menang sampai 4-5 negeri. Kalau kotor pun, pasti Pihak pembangkang tak nak demo Bersih sebab dah menang. Buat apa bising2 lagi.

Cuma sekarang, percaturannya lain. Kekalahan "mungkin" di ambang mata mereka. Who knows? Dengan menggembar-gemburkan bahawa SPR itu kotor, harap2 rakyat bangun memberontak dan mengacau-gugat pucuk pimpinan yang rata-rata orang Melayu Islam kita. Mudah2an rakyat termakan permainan tangan2 yang invisible dan menjatuhkan terus kerajaan yang ada skrg supaya kerajaan baru akan naik yang dikepalai oleh DSAI. Mudah2an LGE boleh jadi Timbalan Perdana Menteri. Pihak2 yang memainkan peranan di belakang tabir tu hendakkan Putrajaya sekejap saja. 4 tahun sudah lebih dari memadai untuk mereka menjalankan AGENDA sebenar mereka!

And now you know very well siapa yang saya akan mempertahankan untuk memerintah. Bukan saya sayangkan UMNO, bukan saya sokong sangat BN tapi I simply have no choice. Anak2 saya dan keturunan saya di dalam bahaya. Dan itulah pegangan saya buat masa ini sehingga I can see differently. Unless of course, ada komponen parti yang ketiga yang kelihatan Bersih dan tulus ikhlas. PAS had been doing very well until they decided to be in PR and become one of the pawns themselves. Too bad!!
 "

Banyak lagi yang terpana dengan pukulan penipuan Pakatan. Brutaliti yang ditunjukkan demonstran BERSEH jelas digambar begini dalam wall fb Indonesia Malaysia bersatu memerangai puak Kaffir

Terima kasih buat rakyat Malaysia yang tidak berakal.

Anda pijak bangsa dan seagama anda sendiri.

Tahukah anda bangsa dan agama anda akan lenyap jika anda

...
lalai dengan janji manis pemimpin anda?


Lihat PDRM yang selama ini berusaha menjaga keamanan.

INI kah balasan anda pada mereka?

Selagi anda berakal gunakanlah akal dengan bijak.

JANGAN DIPIJAK !
    "

BERSEH menjelaskan niat sebenar Pakatan Rakyat untuk menawan Putrajaya. Rakyat  mempunyai pilihan sama ada nak memilih mengekalkan kemananan dan kesejahteraan negara atau memusnahkan di tangan mereka yang menggunakan ugama untuk politik  dan tujuan utama di sebalik BERSEH-

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 29 Apr 2012 03:13 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


Geng BODOH BERSHIT 3.0 Pukul Geng Sendiri ?? - SAH ! SEMUA PENGIKUT PAKATAN RAKYAT KINI DAH GILA AKIBAT VIRUS ANWAR JUBOQ !!

Posted: 28 Apr 2012 09:21 AM PDT


Seorang lelaki dalam video : yang memakai topi keledar hitam berkaca mata, dengan jelas kelihatan di dalam video di bawah, sedang sedaya upaya secara seorang diri menolak dan menghalang beberapa orang peserta demo Bershit 3.0 yang sedang gila sewel menyerang serta memukul anggota polis yang masih berada di dalam kereta Waja (patrolcar) .

Kereta polis dan pemandunya diserang puluhan peserta Bershit 3.0 di kawasan Sogo.



(Mungkinkah lelaki yang cuba membantu itu juga salah seorang peserta demo Bershit 3.0 ??)

Sesiapapun beliau , aku hormati sikapnya yang mulia iaitu sikap berperi kemanusiaan terhadap anggota polis yang diserang bertalu-talu di dalam kereta Waja.


(Lihat juga video ini ... Teruk Mamat tu kena pukul)

Aku sanggup "tabal"kan mamat tu sebagai 'Peserta Demo Bershit 3.0 Yang Berhati Mulia' ...

Aku amat kasihan melihat mamat tu ditumbuk, disepak terajang dan dibelasah oleh peserta demo bershit 3.0 termasuklah dia dilontarkan dengan helmet dan kun polis oleh peserta gila yang lain - gara-gara dia ingin mengelakkan serangan terus berlaku terhadap anggota polis di dalam Waja yang diremukkan tersebut.

Kalaupun dia juga adalah salah seorang peserta demo bershit 3.0. Aku sanggup ucapkan tahniah di atas keberaniannya cuba menyelamatkan anggota polis tersebut.

Khusus kepada seluruh peserta demo Bershit 3.0 (kecuali kepada mamat 'Peserta Demo Yang Berhati Mulia' tu) ... Aku doakan semoga ngkorang semua insaf dan kembali memahami erti sebenar keamanan di negara Malaysia yang aman damai selama ini.

Aku harapkan semoga ngkorang semua diberikan taufiq dan hidayah oleh Allah agar otak ngkorang kembali  stabil dan boleh tuning semula untuk mensyukuri nikmat menjadi rakyat Malaysia - khasnya di bawah payung Barisan Nasional sejak merdeka sehingga kini.

Sudah-sudahlah ngkorang menghuru-harakan negara ini dengan perjuangan sia-sia Pakatan Rakyat.

Janganlah ngkorang terus jadi keldai bodoh yang ditunggang sesuka hati oleh pemimpin Pakatan Rakyat yang hanya lahapkan jawatan menjadi Perdana Menteri di Putrajaya ... sedangkan, depa semua tu akan menjahanamkan kita semua suatu hari nanti.



AloQStaQ
29 April 2012
AHAD
12:21 Pagi

tunku

Posted: 29 Apr 2012 03:09 AM PDT

tunku


This Is What Bersih 3.0 Is All About.

Posted: 28 Apr 2012 07:35 AM PDT


















Taipingmali (tm)

Posted: 29 Apr 2012 01:19 AM PDT

Taipingmali (tm)


Bodohnya 'doktor' Pas

Posted: 28 Apr 2012 10:47 AM PDT

PDRM BERHATI PERUT SANGGUP MEMBANTU MEREKA YANG TENAT. TETAPI MEREKA?

Posted: 28 Apr 2012 09:38 AM PDT

Bersih Claims Success

Posted: 28 Apr 2012 09:16 AM PDT

LUCUTKAN KEWARGANEGARAAN AMBIGA, MALAYSIA TIDAK MAHU MANUSIA SEPERTI DIA

KUALA LUMPUR DIPENUHI TAIK PUAK-PUAK HARAM JADAH

Posted: 28 Apr 2012 09:14 AM PDT


AMBIGA DAN PEMIMPIN PARTI PEMBANGKANG WAJIB DITAHAN DAN DIDAKWA DI MAHKAMAH KERANA TIDAK BERTAMADUN..MENCETUSKAN KETEGANGAN DAN HURU HARA, SABITKAN MEREKA KERANA MENGHINA DEWAN RAKYAT DAN MENENTANG DYP AGONG.

PERUSUH JUGA WAJAR DITANGKAP DAN DIPENJARAKAN SEUMUR HIDUP. PERBUATAN MEREKA TERANG-TERANGAN MENGANCAM KESELAMATAN NEGARA.

BERSIH KEPALA BAPAK HANGPA...HARAM JADAH SUNGGUH

Posted: 28 Apr 2012 09:09 AM PDT

TERBARU: Gambar Perdana Menteri Dipijak Oleh Pendemo BERSIH 3.0

Posted: 28 Apr 2012 09:07 AM PDT


TINDAKAN BIADAP ANAK HARAM JUAK-JUAK PAS, PKR DAN DAP

LIVE FROM PDRM : Bersih 3.0 - 35

Posted: 28 Apr 2012 09:03 AM PDT

WAJAH-WAJAH SETAN PAKATAN PEMBANGKANG

Posted: 28 Apr 2012 08:52 AM PDT

Gambar Setan turun dari langit Pas, Pkr dan Dap

Posted: 28 Apr 2012 08:11 AM PDT

Lihat juga video bagaimana dajalnya mereka yang berhatikan setan. Ambiga, Anwar, Lim Kit Siang dan Hadi Awang harus bertanggung jawab dalam perkara ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile. UNTUK GAMBAR GANAS SILA MASUK KE PERAK TODAY

Aishah 'Janji Manis' teruja sertai Demo Taik 3.0

Posted: 28 Apr 2012 06:55 AM PDT

Penyanyi Aishah yang menyertai Pas dan pandai kelentong dalam ceramah Pas hari ini tersenyum lebar kerana dapat menyertai demo taik buat pertama kalinya bersama Kadiaq Fazir.

Aishah menjadi perhatian ramai dan diharapkan dapatlah beliau mendapat jodoh dengan pemimpin Pas yang dahagakan bini baru.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Makin meriah Pulapol

Posted: 28 Apr 2012 06:39 AM PDT

Berita terkini menyatakan Ina Fiona isteri kepada perunding kaunseling 3.00 pagi ditahan polis gara-gara provokasi yang melampau dalam demo taik petang tadi di Ibu kota
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ekoran Demo Taik Pas, Pkr dan Dap

Posted: 28 Apr 2012 05:56 AM PDT

Polis sahkan 222 peserta perhimpunan BERSIH 3.0 ditahan sehingga jam 7 malam ini dan dibawa ke PULAPOL untuk siasatan.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Polis yang dikatakan mati sebenarnya dalam ICU kritikal

Posted: 28 Apr 2012 05:03 AM PDT

Pembetulan : Anggota Polis yang dipukul penyokong Pakatan Rakyat siang tadi tidak Meninggal Dunia sepertimana yang disebarkan sebelum ini.

Anggota tersebut kini berada di wad ICU dan dalam keadaan yang kritikal akibat cedera terok dibahagian kepala dipukul pakatan Rakyat.

Sama sama kita mendoakan agar Anggota Polis tersebut selamat hendakNya..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

DAJAL TERSENYUM KERANA BERJAYA DALAM TUGASNYA HARI INI

Posted: 28 Apr 2012 04:49 AM PDT

Dajal, Yahudi dan Majusi hari ini ketawa besar kerana berjaya dalam agenda jahat mereka memperdaya kan umat hari ini.

Kepada pengikut dajal juga  gembira kerana nafsu syaitan berjaya menguasai jiwa mereka. Akibatnya seorang anggota polis yang mempertahan kan keselamatan negara menjadi mangsa korban oleh tangan-tangan iblis dan syaitan.

Puas hati mereka sekarang.....

Rempuhan Di KLCC

Posted: 28 Apr 2012 01:44 AM PDT

LIVE; PDRM MULA BERTINDAK TERHADAP PESERTA DEMO YANG MULA MENGGANAS

Posted: 28 Apr 2012 01:42 AM PDT

Polis menangani perusuh

Posted: 28 Apr 2012 01:40 AM PDT

DEMO 13-Keadaan depan Dataran kini tenang.Namun polis masih kejar saki baki degil di Jln TAR.Baru tembak water cannon dekat Masjid Jamek
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

AKHIRNYA DAJAL TURUN JUGA KE PADANG.

Posted: 28 Apr 2012 01:36 AM PDT

TU DIA, BAPA KOMUNIS, DAJAL DAH TUNJUK MUKA

Melayu Bodoh, kena tipu DAP

Posted: 28 Apr 2012 01:34 AM PDT

DAP telah menyebarkan sms / bbm kpd penyokongnya pada pkl 2:15pm tadi agar org Cina segera beredar dan biarkan org Melayu bertempur dgn Polis.
Apa nak jadi org Melayu ni...?!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

MEREKA MULA MENGGANAS

Posted: 28 Apr 2012 01:28 AM PDT

Sahabat-Gunung

Posted: 29 Apr 2012 01:04 AM PDT

Sahabat-Gunung


KBS Yakin Sasaran Himpun Dua Juta Belia TercapaiGam

Posted: 28 Apr 2012 08:14 PM PDT


Gambar Hiasan: Datuk Razali Ibrahim & Datuk Zainal
Abidin Hassan

Kementerian Belia dan Sukan yakin sasaran untuk menghimpunkan lebih dua juta belia dalam program Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya pada 23 Mei ini akan dapat dicapai.

Timbalan Menteriya Datuk Razali Ibrahim berkata ia akan menjadikan program selama lima hari yang akan dirasmikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak itu sebagai 10 perhimpunan terbesar dunia tahun ini.

"Dalam Himpunan Jutaan Belia tahun lepas, kita dapat mengumpul 1.2 juta orang belia dalam tempoh tiga hari, tetapi kali ini himpunan itu akan diadakan selama lima hari dan lebih dua juta belia dijangka akan menghadirinya," katanya kepada pemberita selepas melancarkan Karnival Belia Daerah Muar di Dataran Tanjung Emas di sini hari ini.

Beliau sebelum itu berbasikal mengelilingi Bandar Diraja Muar bersama Pegawai Daerah Muar Amran Othman  dan lebih 300 orang belia dan beliawanis di daerah itu.

Katanya dalam himpunan tahun lepas hanya terdapat 200 program dan kali ini ia ditambah kepada 500 segmen dengan 1,000 aktiviti.

"Kita juga menyediakan 23 pentas untuk membolehkan belia mengadakan aktiviti pentas sepanjang program itu," katanya.

Razali yang juga merupakan Anggota Parlimen Muar berkata mengikut perangkaan, program tahun lepas turut menyumbang 0.014 peratus atau RM102 juta daripada Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK)daripada aktiviti perniagaan selama tempoh tiga hari itu.

Beliau yakin jumlah itu akan dapat dipertingkatkan pada tahun ini memandangkan tempoh himpunan tersebut dipanjangkan kepada lima hari.

Sementara itu Razali berkata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dijangka akan merasmikan sambutan Hari Belia Negara pada 15 Mei depan.

VIDEO: Siapa Sebenarnya Pencetus Huru Hara? Bersih 3.0 Aman?

Posted: 28 Apr 2012 11:31 AM PDT


Cukup berhemah pihak berkuasa menghadapi Bersih 3.0 nie berbanding sebelum ini? Cukup bertoleransi, cukup berkompromi pihak berkuasa khususnya pihak polis….

Namun mereka sengaja mencabar kesabaran dan kewibawaan pihak berkuasa…. Lihat sahaja bukti siapa yang mengarahkan pendemo-demo ini merempuh kawalan pihak polis …. Selepas mereka merempuh hadangan, di mana Anwar Ibrahim?

Dia sedap-sedap duk kat suite di sebuah hotel sampai mendengar sahaja laporan-laporan sedangkan anak buah menganjing di Dataran Merdeka…


Belantan

Posted: 28 Apr 2012 11:31 PM PDT

Belantan


Bersih 3.0 : Cerita Sebenar Dan Bukti Jelas Tragedi Berdarah Di Hadapan Kompleks Sogo!

Posted: 28 Apr 2012 11:05 PM PDT


Puak pembangkang spin polis di pukul kerana, kereta polis merempuh perusuh sebenarnya adalah fitnah!

Video dan gambar-gambar ini membuktikan kereta polis diserang sebelum terbabas.


Gambar kereta polis di serang!



Dua orang anggota polis masih lagi di wad kecemasan kerana kecederaan teruk di kepala.


Gambar perusuh membelasah seorang anggota polis.

Sumber : Politik Harian

Suara Politik
Taminsari


Bersih 3.0 : Polis Cedera Parah Di ICU!

Posted: 28 Apr 2012 12:33 PM PDT


Difahamkan seorang anggota polis trafik yang cedera dipukul perusuh kini berada dalam keadaan parah dan sedang dirawat di ICU HKL.

Suara Politik
Taminsari

Video Kerakusan Puak Bersih 3.0 Membelasah Anggota Polis!

Posted: 28 Apr 2012 11:40 AM PDT

Polis telah menjalankan tugas secara profesional dalam menangani perhimpunan Haram ini..! Namun inilah balasan yang mereka dapat! Terdahulu penganjur menjanjikan perhimpunan aman sebaliknya bertukar menjadi tidak terkawal.

Amat menyedihkan pihak penganjur dan peserta sanggup memperjudikan keselamatan umum demi kepentingan minoriti seperti mereka.




Anggota polis wanita jatuh motosikal ditendang penunjuk perasaan

Seorang anggota polis trafik wanita terjatuh apabila motosikal yang ditunggangnya ditendang oleh seorang penunjuk perasaan ketika beliau melakukan pusingan U di hadapan Pudu Sentral.

Mangsa yang bertugas mengawasi perhimpunan Bersih 3.0 di kawasan terbabit, kemudiannya dikerumuni penunjuk perasaan termasuk segelintir yang cuba bertindak agresif terhadap beliau.


Bagaimanapun tindakan sekumpulan penunjuk perasaan lain yang menahan mereka yang cuba bertindak agresif terhadap anggota polis berkenaan, telah memberi ruang kepadanya untuk mendapatkan semula motosikal dan beredar dari tempat kejadian.

Keadaan itu berlaku selepas penunjuk perasaan dikatakan berang dengan tindakan polis melepaskan gas pemedih mata bagi menyuraikan perhimpunan yang menjadi tidak terkawal.

Malah, penunjuk perasaan juga dilihat bersorak dan membaling objek ke arah kenderaan polis yang melintas di hadapan mereka!

Sumber Gambar & Video : PDRM & Politik Harian

Suara Politik
Taminsari

Puak-puak BERSIH 3.0 Bertindak Ganas - Kenderaan Polis Menjadi Mangsa!

Posted: 28 Apr 2012 11:18 AM PDT

Beginilah jadinya apabila keadaan sudah tidak terkawal! Keadaan semakin buruk apabila beberapa penyokong Ambabigampang memusnahkan kenderaan polis! Ini sudah sampai tahap melampau...!!!





Suara Politik
Taminsari


BERSIH 3.0 : Kerana Menurut 'Fatwa Ambabigampang', Unit Amal PAS Bertindak Ganas... Rempuh Polis!

Posted: 28 Apr 2012 10:57 AM PDT

Beginilah jadinya apabila sudah menurut kehendak Ambabigampang dimana kira-kira 15 orang perusuh dari Unit Amal PAS (Unit Samseng PAS) merempuh benteng polis di KLCC! Inikah yang dikatakan Duduk dan bantah???? Tak sangka ya Unit Samseng PAS sudah di 'mandram' oleh Ambabigampang...! Teramatlah memalukan!





Sumber gambar : Politik Harian

Suara Politik
Taminsari


g a R a m a N i s

Posted: 28 Apr 2012 11:27 PM PDT

g a R a m a N i s


Gambar: Pelajar Ini Wajar Ditarik Balik PTPTN

Posted: 28 Apr 2012 04:30 AM PDT

Ini adalah wajah-wajah student yang jadi rebel dan demonstrant. Kerana taksub mahu berpolitik dan abaikan pelajaran. Belum komfom grade dengan CGPA cemerlang, belum tahu lagi jawatan yang sesuai sesudah tamat belajar.






Mak ayah berharap dapat tamat belajar dengan cemerlang dan convert PTPTN jadi biasiswa, kau orang seronok jadi rebel dan maki hamun kerajaan. Muka cantik tapi otak macam lembu


Ewah-ewah kau orang disuruh belajar duniawi bukan mencari jodoh yang kaki rebel. Belum tahu bahagia rumah tangga kalu dapat jodoh dari sini






Berapa dibayar untuk duduk dan bantah nie?




Harap dapat ditarik pinjaman pelajaran kalu jenis tak tahu bersyukur hidup dalam negara yang aman dan dapat makan nasi dengan selesa. Ajar skit student yang mahu jadi rebel kalau jenis tak tahu nak ikut peraturan.

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 28 Apr 2012 11:22 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


KL Tegang, Polis Di Belasah, Senjata Polis Di Rampas...

Posted: 28 Apr 2012 03:51 AM PDT

Menurut maklumat, seorang anggota polis trafik cedera parah akibat di belasah perusuh dan menurut sumber juga, diberitahu, pistol milik anggota polis di rampas perusuh, walau bagai mane pun, keadaan di dataran merdeka terkawal, polis kembali control dataran merdeka.


Penyokong parti politik dah lama balik, sekitar jam 5 petang tadi, kini yang tinggal ialah budak-budak group occupy dataran, smm, ubu dan tah mane punya group komunis.


Mereka nak bermalam di kawasan dataran merdeka dan sekitarnya, kalau tak di ambik tindakan keatas mereka nie, aku cukup pasti kejadian pecah kedai pasti berlaku malam nie.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 28 Apr 2012 11:16 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


Bukti Nik Aziz Mengkhianati #Bersih 3.0.

Posted: 28 Apr 2012 10:55 PM PDT

Salah satu tuntutan bersih adalah hentikan rasuah.



Mari kita tengok apa yang terjadi semasa BERSIH 3.0.

Peserta perhimpunan BERSIH disediakan kemudahan termasuk wang

2012/04/28

KUALA LUMPUR: Ego pembangkang yang selama ini mendabik dada bahawa mereka tidak perlu atau pernah 'memberikan wang' untuk menarik kehadiran penyokong dalam satu-satu aktiviti atau perhimpunan yang dianjurkan, memakan diri hari ini.

Bagi mereka, hanya UMNO dan Barisan Nasional (BN) sahaja yang perlu 'menyuap' duit atau menaja sesuatu bagi menarik kehadiran khalayak sedangkan realitinya pada perhimpunan yang disokong pembangkang di ibu negara hari ini menceritakan sebaliknya.
Tinjauan Bernama di beberapa lokasi yang menjadi tumpuan peserta perhimpunan itu yang kononnya untuk menuntut sistem pilihan raya yang bersih dan adil mendapati sebahagian daripada mereka sebenarnya ditaja oleh pihak tertentu, begitu juga kerajaan negeri.
Perkara itu didedahkan oleh beberapa peserta daripada Kelantan yang mana kedatangan mereka ditaja sepenuhnya meliputi pengangkutan, penginapan dan keperluan lain seperti belanja makan.

Menurut Wan Ismail Wan Mad, 34, beliau tiba di Kuala Lumpur sejak tiga hari lepas dari Tumpat dengan menaiki bas yang ditaja Pas bahagian itu.

Katanya selain disediakan hotel, beliau dan peserta lain turut diberi "duit poket" sebanyak RM150 setiap seorang.


"Semasa perhimpunan tahun lalu (9 Julai 2011) saya turun berdemo guna duit sendiri, sekarang diberi duit poket serta disediakan bas dan hotel.
"Jadi lagi bersemangatlah kami turun ke mari (Dataran Merdeka)," katanya ketika ditemu bual Bernama di sini.

Seorang remaja yang hanya mahu dikenali sebagai Azli, 25, berkata peluang untuk turun berhimpun dengan segala perbelanjaan, termasuk duit poket disediakan kerajaan Pas Kelantan, menjadi dorongan utama kepadanya untuk turut serta dalam perhimpunan itu.

"Kami turun dua bas dari Pasir Mas untuk demo kali ini, kami tinggal di hotel berdekatan bagi memudahkan perjalanan ke Dataran Merdeka," katanya.

Pasangan suami isteri berusia sekitar 50-an, dari Kedah pula berkata, mereka didatangkan dengan 20 bas dengan dikenakan bayaran serendah RM10 seorang, berbanding harga tambang biasa kira-kira RM100 pergi dan balik dari Alor Setar ke Kuala Lumpur.

Beliau yang hadir bersama suaminya sejak semalam dan ditempatkan di sebuah hotel berdekatan Dataran Merdeka berkata tambang semurah itu memberi lebih dorongan untuk mereka turun ke ibu negara.


Sementara itu, Azizah, 23, dari Permatang Pauh pula berkata, beliau datang bersama dua saudara maranya bagi memberi sokongan kepada perhimpunan itu.

Katanya, mereka yang didatangkan dengan sebuah bas turut diberikan RM20 seorang sebagai wang belanja, didakwa diterima daripada seseorang bernama Mansor.

"Yang menghairankan saya ialah kenapa hanya sebuah bas sahaja dari Permatang Pauh," katanya. - BERNAMA 

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/PesertaperhimpunanBERSIHdisediakankemudahantermasukwang/Article/index_html


Nik Aziz dan PAS Kelantan rasuah peserta BERSIH 3.0. Ianya sebagai mana yang Nik Aziz pernah buat semasa PRK Galas.



Nik Aziz wajibkan orang PAS sertai BERSIH 3.0 untuk menghentikan rasuah sedangkan dia sendiri rasuah semasa PRK dan juga rasuah peserta untuk sertai perhimpunan yang menuntut 'HENTIKAN RASUAH'.


*Kalau ada yang masih cakap Nik Aziz ni ulamak, tak tau la.

Anda Pasti Terkejut Melihat Gambar Ini. Siapa Yang Sertai #bersih Semalam.

Posted: 28 Apr 2012 09:26 PM PDT

Memang hebat penganjur sampai boleh ajak super hero join BERSIH 3.0.



Malangnya super hero tak berapa nak hero sebab balik jalan kaki.






*Kalau pembaca terer, boleh teka siapa super hero dalam gambar di atas (jawab di ruangan komen). Ini adalah gambar sebenar di lokasi dan bukan super impose.

#bersih : Kantoi Yang Amat Siapa Di Belakang BERSIH!

Posted: 28 Apr 2012 08:06 PM PDT

Antara gambar yang menarik perhatian MyMassa semalam.



WTF. Ini yang Ambiga dok kata BERSIH tiada kaitan dengan parti politik?


*BERSIH 3.0 bersih dari parti politik? Hanya penyokong bodoh pembangkang yang akan percaya.

Al Fatihah. DUA Anggota Polis CEDERA Dibelasah Peserta #BERSIH

Posted: 28 Apr 2012 04:25 AM PDT

Maklumat yang tebaru MyMassa terima,DUA orang anggota polis CEDERA dibelasah peserta demonstrasi BERSIH dengan buku lima.


Antara penganjur BERSIH yang bersuhabat dengan rusuhan ini.

BERSIH sekarang telah diambil oleh kumpulan anarki. Keadaan di Kuala Lumpur tegang.


BERSIH cuba mengelakkan dari tanggungjawab dengan menyebarkan maklumat-maklumat palsu dan juga gambar-gambar siang tadi.






Mohon sebaran kepada semua media. BERSIH berjaya menghuru harakan Kuala Lumpur sebagaimana janji Mat Sabu dan Cikgu Bard supaya KL menjadi seperti MESIR!






Al Fatihah untuk wira-wira yang BERKORBAN kerana menjaga keamanan dan keselamatan negara dari perusuh BERSIH.

*BERSIH MESTI BERTANGGUNGJAWAB!!!!!!!!

#bersih : Fesyen Demontrasi, Tutup Kepala Tapi Pakai Seluar Pendek.

Posted: 28 Apr 2012 03:46 AM PDT

Apa punya fesyen ni? Yang berfesyen macam tu lelaki ke perempuan?




*Salah satu contoh LGBT.

#Bersih : Apabila Betina SUNDAL arah BUNUH POLIS!!!

Posted: 28 Apr 2012 02:56 AM PDT



Kenapa MalaysiaKini tak nak tunjuk sebab kenapa kereta polis itu diserang dan diterbalikkan oleh perusuh? Dan cuba bayangkan kalau anggota polis yang terperangkap dalam kegilaan perusuh itu bapa kita, abang kita atau keluarga kita?

Agak-agaknya apa perasaan kita apabila tengok video di atas ini?!!

Anda juga boleh menilaikan sendiri akhlak para penyokong fuckatan ini, baik lelaki mahu pun wanita. Anda boleh dengarkan bagaimana seorang gadis mencarut-carut terhadap pasukan keselamatan negara?!! Cakap gaya seorang BOHSIA.

Apalah salah polis sampai mereka marah betul sehingga jadi kejadian di atas?!! Siapa yang dahulu mencari penyakit dengan turun membuat huru-hara di KL?!!

Inikah perhimpunan aman yang mereka tuntut selama ini sebagai hak asasi?!! Bagaimana pula dengan hak majoriti rakyat Malaysia yang tidak mahu langsung terlibat dengan perhimpunan celaka ini?!!

*Sedih bila mengenangkan hak dan peluang kebebasan yang telah diberikan untuk berhimpun secara aman akhirnya dikuasai juga emosi. Dahulu apabila polis enggan beri peluang mereka kata Kerajaan zalim. Sekarang kalau ada yang mati atau cedera kerana kegilaan mereka, salah siapa pula?!! UMNO?!!

#bersih : Gambar Kebodohan Peserta Bersih!

Posted: 28 Apr 2012 02:19 AM PDT

Acara jilat jalan sampai BERSIH ke?




*Dah macam dugong aku tengok 3 ekor atas jalan ni.

Terkini #bersih : Gambar Sampah Hasil Demonstrasi BERSIH!!!

Posted: 28 Apr 2012 02:01 AM PDT

Ini bukan BERSIH namanya. Haram jadah punya peserta. Menyusahkan DBKL je.



*Dengan gambar ini, satu Malaysia tahu siapa sebenarnya yang KOTOR!!!

Terkini #bersih : Gambar Peserta Terpaksa Panjat Bangunan Untuk Elak Tear Gas

Posted: 28 Apr 2012 01:45 AM PDT

Sanggup membahayakan diri demi Ambiga.

Kalau jatuh, kemudian meninggal dunia, berbaloi ke?


*Akibat taksub, macam nilah jadinya.

Apabila perusuh #Bersih semakin GIANkan bau burit @Ambiga_S

Posted: 28 Apr 2012 01:30 AM PDT


Habis rosak harta benda awam kerana terlalu percayakan penipuan pemimpin fuckatan. Sekarang apabila kena tembak gas pemedih mata, mana perginya Anwar dan Ambiga?!!

Silap-silap dia tengah sedap berdengkur atas katil selepas seround dengan China Doll!

Jom tengok Unit Anal PAS PUKUL Polis! #Bersih

Posted: 28 Apr 2012 01:08 AM PDT

Kredit MPP

Sebab itulah kena gas pemedih mata. Nama sahaja Unit Amal. Tapi rupa-rupanya samseng jalanan upahan hamPAS untuk lawan Pasukan Keselamatan!

Lepas ini kalau ada masalah jangan nak ngengada mengadu kat Abang Polis lagi. Ptuih!

Terkini #bersih : Gambar Muslimat PAS Kena Tear Gas

Posted: 28 Apr 2012 12:56 AM PDT

Apa hukum perempuan berhimpit dengan lelaki yang bukan ajnabi seperti ini?

*Mesti bau kepam bila himpit-himpit macam ni.

Terkini #bersih : Gambar Perusuh Letih Selepas Cuba Rempuh Polis.

Posted: 28 Apr 2012 12:45 AM PDT

Kepenatan pakcik-pakcik setelah seharian berdemo.



Cuba tengok Anwar Ibrahim. Masih steady sebab last minit baru tunjuk muka.
 



*Punya selfish macam ni pun nak jadi PM? Sanggup kau gunakan rakyat untuk capai matlamat politik kotor PKR!

Terkini #bersih : Anwar Ibrahim Arah Koyak Bendera Malaysia Untuk Provokasi Polis.

Posted: 28 Apr 2012 12:30 AM PDT

Biadap! Itu sahaja yang dapat MyMassa ungkap untuk perbuatan seperti ini.



*Taksub kepada Anwar Ibrahim sampai bendera Malaysia pun budak-budak ni tak hormat!

Terkini #bersih : Gambar Bomoh Yang Diimport Oleh Anwar Ibrahim Dikesan!!!

Posted: 28 Apr 2012 12:15 AM PDT

Seram tengok gambar ni. Mana la Anwar Ibrahim import?



*Macam Upin dan Ipin pun ada aku tengok orang dalam gambar ni.

Terkini #bersih : Gambar Anwar Penipu. Pakai Baju Lebih Mahal Dari Rakyat.

Posted: 27 Apr 2012 11:47 PM PDT

Kenapa Anwar pakai baju lain daripada peserta bersih lain.

Cuba tengok jalur oren kat baju Anwar tu menuju ke mana. Bajet seksi la tu.


Inilah manusia penipu yang menggunakan nama rakyat. Tapi nak pakai baju yang sama dengan rakyat pun tak nak.


*Kalau tak menipu bukan Anwar namanya.

Terkini #bersih : Siapa Ada Kehilangan Mak. Cari Di Sini.

Posted: 27 Apr 2012 11:30 PM PDT

Tak berasap hari ni kerana mu Abang Nuar.



*Lagho...lagho....lagho...

Terkini #bersih : Spesis Beruk Dijumpai Di Tengah Bandaraya!!!

Posted: 27 Apr 2012 11:24 PM PDT

Cuba kira ada berapa ekor beruk dalam gambar ni?





*Beruk kuning. Adik beradik mambang kuning. Susah nak jumpa ni.

The Unspinners

Posted: 28 Apr 2012 11:15 PM PDT

Panglima Perang Cyber

Posted: 28 Apr 2012 11:06 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Video UMB Bukti Perusuh #Bullshit Lompat Naik Kereta Polis @PDRMsia Yang Dilontar Air Botol dan Batu Hingga Terbabas @NajibRazak @HishammuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 11:02 PM PDT

Sebarkan jika anda bencikan keganasan...


Published with Blogger-droid v2.0.2

@AkuAmySearch Bidas Fanatik @ambiga_s Pukul Polis @PDRMsia Yang Tidak Berdosa @HishammuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 08:02 PM PDT

Lihat imej yang dipaparkan.

Artis popular Malaysia Amy Search mengutuk tindakan puak fanatik Ambiga yang membelasah polis yang terbabas akibat dibaling objek keras.Dalam video rakaman dan artikel penulis semalam jelas kereta polis sudah pecah cermin dan rosak dipukul perusuh dirasuk syaitan belaan Pakatan Jahanam.

Apa lagi mahu dilakukan selain kita hantar puak jahanam ini ke neraka dunia dengan undi kita.Mufliskan deposit mereka dan jangan bagi langsung puak gilababi ini memerintah walau satu DuN atau Parlimen.

Jangan biar puak haramjadah ini yang sudah jelas melampau tahap gaban menguasai negara kita.Tolak biar tertiarap puak toghut ini yeop. Hancurkan mereka biar lebur dalam sejarah.

Dosa rosakkan keamanan, menyusahkan rakyat patut ditanggung puak ulama dajjal yang sanggup wajibkan umat Islam sokong Ambiga yang membela golongan LGBT yang dilaknat Allah.

Tolak biar sampai mereka tertiarappppppp.

Tolakkkkk jangan tak tolak yeop puak munafiq fasiq kafir harbi ini.

Bodoh punya Melayu yang sokong benda bodoh lagi celaka ni.

Kalau jumpa memang aku akan tampar muka puak depa ni.

Geram tengok ketua penyamun pakatan jahanam yang sanggup suruh fanatiknya rempuh dataran merdeka semata-mata ingin melihat ada yang berdarah dan mati dipukul demi untuk raih kuasa memerintah Malaysia.

Jangan ada lagi nak bela puak celaka laknat ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Cina Choon Wei Jau Meninggal Bukan Kerana #Bersih cc @NajibRazak @HishammuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 07:27 PM PDT

Berikut sms yang diterima dari sumber yang dipercayai :

Pada 281024hrs, seorang lelaki Cina dalam keadaan tidak sedarkan diri telah dibawa ke PPUKM menggunakan Ambulan St. John. Doktor Jab Kecemasan yang merawat mangsa mengesahkan mangsa meninggal dunia jam 281055. THSL Rpt 15039/12. Punca kematian masih belum disahkan.

Butir2 simati: CHOON WEI JAU. KPT 830221145333. Alamat: No 41 Jln Damar Laut 2A Glenmarie Cave Pot, KLANG.

Info awal CCC KL mendedahkan simati tidak ada kaitan dengan perhimpunan Bersih .

Ulasan Ini telah dimainkan dlm blog pro pembangkang menyatakan kematian berlaku semasa perhimpunan BersihTq.


Erti 281024hrs : 28 April 2012 jam 1024 am.

Sah blog2 pembangkang menipu rakyat Malaysia. Bersih 3.0 juga sudah korbankan nyawa polis mengikut info tidak rasmi yang diterima semalam. Ia diakui twitter @TengkuAzman.

Selain itu 11 anggota polis juga dilaporkan cedera dan kini dirawat di hospital. Ada yang koyak bibir,patah hidung, luka teruk terpaksa dijahit, patah gigi, sesak nafas,retak tulang lengan, dan cedera di mata.

Celaka semua penyokong Bersih !

Celaka semua ulama dajjal sokong Bersih!

Celaka semua yang hasut rakyat langgar undang-undang...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

15 Keping Gambar Video TvSelangor Detik Perusuh Serang Kereta Polis Hingga Terbabas Tanpa Ada Mayat Bawah Kereta @NajibRazak @HishamuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 07:33 AM PDT

Sebarkan....

Video Punca Kereta @PDRM Terbabas Angkara Pendemo #Bersih Yang Ganasss @NajibRazak @HishammuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 05:28 AM PDT


http://youtu.be/1xh52zernUM

Video Berita Harian Sahkan #Bersih 3.0 Gagal Capai Kejayaan

Posted: 28 Apr 2012 04:14 AM PDT

Video : http://www.youtube.com/watch?v=IlDhR_f80Ow&feature=colike

2012/04/28

KUALA LUMPUR: Penyokong perhimpunan BERSIH 3.0 dilaporkan semakin agresif dengan merempuh pagar penghalang di sekitar Dataran Merdeka sehingga anggota Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) terpaksa melepaskan gas pemedih mata dan meriam air.

Tinjauan Berita Harian Online di sini hari ini mendapati keadaan menjadi kucar kacir apabila penyokong BERSIH 3.0 yang berarak mula memasuki kawasan sekitar Dataran Merdeka.

Polis bertindak melepaskan gas pemedih mata dan meriam air berkenaan pada kira-kira jam 3 petang dan diikuti sekali lagi pada jam 3.05 petang bagi mengawal peserta perhimpunan yang cuba merempuh sekatan masuk ke Dataran Merdeka.

Peserta perhimpunan kemudiannya lari ke beberapa bangunan di sekitar Jalan Raja Laut termasuk Menara Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).

www.bharian.com.my



Baca juga bukti perusuh cuba serang polis http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/bersih-nak-tunjuk-power-sejak-malam-tadi.html

Rupa KL Yang KOTOR Selepas #Bersih - Kickdefella

Posted: 28 Apr 2012 03:55 AM PDT

Video @PDRMsia Siar Rakaman Kereta Polis Dirosakkan Pendemo #Bersih @NajibRazak @AnwarIbrahim

Posted: 28 Apr 2012 03:42 AM PDT

Sah Ambiga Penipu Besar Janji Demo #Bersih Aman Tetapi Dah Jadi Huru-Hara @NajibRazak @AnwarIbrahim

Posted: 28 Apr 2012 03:33 AM PDT

 
Ambiga Penipu
 
Sebelum ini, Pengerusi BERSIH, Datuk S. Ambiga telah memberi jami...nan bahawa penyokong perhimpunan BERSIH 3.0 TIDAK AKAN memasuki Dataran Merdeka. Sebaliknya hanya akan duduk berhimpun ditempat yang telah dirancangkan, sepertimana syarat yang digariskan dalam Akta Perhimpunan Aman yang baru diluluskan.

Tetapi apa yang berlaku hari ini membuktikan bahawa Ambiga adalah seorang penipu besar. Seorang manusia yang tidak boleh dipercayai, seorang kaki belit selain pengkhianat kerana usahanya yang tanpa henti untuk mengsabotaj ekonomi negara sendiri terutama dari segi pelancongan dan pelaburan.

Walaupun menjanjikan himpunan aman tetapi perhimpunan yang berlaku hari ini sememangnya menjurus kepada keadaan tidak aman. Malah, peserta demo sejak dari semalam telah melakukan berbagai-bagai helah untuk mencabar polis. Mereka mengepung dan mengetuk-ngetuk kereta polis, merempuh halangan polis di KLCC, mengingkari arahan dan akhirnya tetap menceroboh Dataran Merdeka.

Semuanya dengan niat untuk mengumpan polis melakukan keganasan terhadap mereka.
 

 Di jalanan, mereka juga berkejar-kejar ke sana ke mari membuat kecoh sedangkan Ambiga menjanjikan satu demonstrasi 'duduk' bukannya 'berlari'.

Justeru, apakah manusia seperti Ambiga ini boleh diambil kira pandangannya? Iaitu seorang penipu, kalaupun tidak seorang yang lemah kerana tidak mampu menyampaikan arahan yang tepat kepada pengikutnya? Atau apakah pengikutnya sememangnya jenis samseng semuanya yang tidak mendengar arahan polis mahupun arahan dari ketua mereka sendiri?

Atas dasar apa kerajaan atau SPR perlu mendengar segala tuntutan Ambiga? Sedangkan hari ini sekali lagi terbukti bahawa beliau adalah tidak lebih daripada seorang manusia yang tiada kredibiliti kerana cakapnya hanyalah cakap kosong dan janjinya adalah janji palsu.

Manusia jika tidak dapat dipegang pada janji, pada apa lagi hendak dinilai dirinya?

Itulah Ambiga, kononnya dewi srikandi yang berani dan berintegriti tetapi rupa-ranya hanyalah seorang penipu tahap dewi.
 
 

Kenyataan PM @NajibRazak Himpunan Ganas Jalanan #Bersih 3.0

Posted: 28 Apr 2012 03:09 AM PDT

Perhimpunan Bersih mahu bangkitkan kemarahan rakyat - PM
KUCHING 28 April - Kedegilan penyokong perhimpunan Bersih 3.0 untuk terus berdemonstrasi di Dataran Merdeka walaupun tidak mendapat kebenaran pihak berkuasa, hanya menunjukkan niat sebenar mereka yang mahu memburukkan imej negara dan kerajaan di mata dunia.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, ini kerana mereka mahu berkonfrantasi dengan polis dan rakaman itu akan dimuat naik ke laman perkongsian video YouTube kononnya Polis Diraja Malaysia (PDRM) bertindak ganas sekali gus membangkitkan kemarahan masyarakat.

"Kita tahu apa yang mereka fikirkan dan sebab itulah apabila kita tawarkan Stadium Merdeka, mereka enggan menerimanya sedangkan pada perhimpunan terdahulu mereka mahukan stadium itu.
Mereka tahu kepentingan Dataran Merdeka dan sedar kita akan mempertahankannya dan mereka mahu berkonfrantasi dengan polis supaya rakyat marah kepada kerajaan.

"Itulah niat mereka kerana akhirnya ia berkaitan dengan politik dan mengambil alih Putrajaya, bukannya berkaitan pilihan raya yang adil dan bebas," katanya sewaktu berucap merasmikan Konvensyen Media Sosial Peringkat Negeri Sarawak di sini hari ini. - UTUSAN


Video Malaysiakini - Kereta Polis Diterbalikkan Penunjuk Perasaan @HishammuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 02:59 AM PDT


Senjata polis juga dicuri dan motosikal telah dirosakkan. Bukti keganasan matlamat perhimpunan.


Video @PDRMsia Bantu Peserta #Bersih Yang Pengsan @HishammuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 02:52 AM PDT

Video @PDRMsia Peserta #Bersih - 'Duduk Bantah' Kini 'Berdiri Ganas' - Sudah Serang Anggota Polis Kita !!! @NajibRazak @AnwarIbrahim

Posted: 28 Apr 2012 02:38 AM PDT

Bukti Video : #Bersih Konon Duduk Bantah Sudah Jadi Berdiri Ganasss @NajibRazak @HishammuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 01:33 AM PDT


klik satu lagi video :http://youtu.be/NlN8kI-0ctU

Celaka Celaka Celaka : Nik Abduh Anak Nik Aziz Bawa Kempen Politik #Bersih Di Mekah Depan Kaabah @NajibRazak @WardinaSafiyyah

Posted: 28 Apr 2012 01:19 AM PDT



Bengong....Bengong....Bengong....

Gadis Seksi Goda Polis Diraja Malaysia - Bukti Bersih 3.0 Makin Gagal #Bersih @NajibRazak @HishamuddinH20

Posted: 28 Apr 2012 12:33 AM PDT


Mengikut gambar di atas jelas bagaimana gadis seksi cuba digunakan untuk menarik perhatian PDRM dan menjadi 'lauk' untuk pandangan mata anak muda termasuk lebai-lebai Pas.

Pagi tadi gambar gadis dedah lurah dada sudah disiarkan dan ini gambar terbaru yang diterbitkan oleh Blog MyMassa.

Teringat tentera Islam digoda gadis seksi Rom dan seakan ia menjadi ulangan sejarah tersebut hari ini.


Jika anda mahu mengundi lagi Pakatan ini tunggulah saat kehancuran Malaysia apabila golongan seperti ini menguasai pemerintahan.

Setakat ini mengikut gambar dikeluarkan Harakah hanya 3 - 5 ribu sahaja yang memenuhi jalan walaupun mereka sudah menunggu sejak malam semalam.

Laporan selanjutnya akan menyusul selepas ini.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

APANAMA

Posted: 28 Apr 2012 11:06 PM PDT

APANAMA


President OBAMA supports Bersih?

Posted: 28 Apr 2012 09:31 PM PDT

ANGIN PERUBAHAN

Posted: 28 Apr 2012 09:22 PM PDT

ANGIN PERUBAHAN


Video Kerosakan Harta Benda Awam Selepas #BERSIH3

Posted: 28 Apr 2012 08:00 PM PDT

Wajah Anggota Polis Yang Dibelasah Perusuh #BERSIH3

Posted: 28 Apr 2012 05:00 PM PDT



Video Pendemo #BERSIH3 Melompat Atas Kereta Polis

Posted: 28 Apr 2012 04:30 PM PDT




Gambar Wartawan BERNAMA Dibelasah Perusuh #BERSIH3

Posted: 28 Apr 2012 09:56 AM PDT



Seorang wartawan BERNAMA (Mohd Azri Salleh, jurukamera TV Al Hijrah) dibelasah oleh perusuh BERSIH ketika sedang merakam video kejadian perusuh BERSIH menterbalikkan kereta polis di depan Sogo. 

Ini adalah bukti perusuh BERSIH adalah pengganas awam. Wajib rakyat menolak pakatan pembangkang dalam PRU13. Mereka ini tidak berperikemanusiaan. Sudah taksub dengan ajaran songsang LGBT Ambiga. 






Gambar Gambar Pendemo Yang Membelasah Polis #BERSIH3

Posted: 28 Apr 2012 09:01 AM PDT


Ambiga harus bertanggungjawab atas kejadian di atas ini? Ini tindakan ganas yang dibuat oleh ahli BERSIH. Mencederakan polis dengan teruk. 

Mengapa jadi sampai begitu taksub sekali dengan Ambiga hingga sanggup mencedera dan membelasah bangsa sendiri? Dua orang anggota polis masih lagi di wad kecemasan kerana kecederaan teruk di kepala. 



Video Pendemo #BERSIH3 Membuat Provokasi Kemudian Salahkan Polis

Posted: 28 Apr 2012 08:30 AM PDT



Polis Bantu Pendemo #BERSIH3 Waktu Pengsan

Posted: 28 Apr 2012 07:30 AM PDT



Mana pergi Unit Amal PAS? Polis membantu mereka yang pengsan dalam demo BERSIH. Inilah akibatnya kalau pemimpin 3A (Anwar, Ambiga & Azmin) suruh orang berdemo tetapi tidak diberikan makanan dan perlindungan sepatutnya. Mana pergi komando PKR dan Unit Amal PAS? 

Polis yang dibantu pula dicemuh, diprovokasi dan diterbalikkan kereta polis oleh pendemo pendemo tersebut. Memang teruk perangai mereka yang melakukan keganasan tersebut. Mereka tidak dapat lari dari hukuman. Rakyat Malaysia akan mencari wajah wajah tersebut satu persatu. 

Video #BERSIH3 Ini Telah Disunting Oleh Malaysiakini

Posted: 28 Apr 2012 06:55 AM PDT


Malaysiakini telah edit video yang sebenar dan menyatakan punca perusuh menterbalikkan kereta polis adalah kerana polis langgar perusuh. Ulasan Malaysiakin pada jam 4.23 petang di portalnya. 

Di bawah ini adalah ulasan dari Harakahdaily pada jam 5.20 petang "Diberitakan seorang peserta Bersih meninggal dunia akibat dilanggar oleh kenderaan polis di hadapan Sogo". Siapa yang meninggal dunia? Mana gambarnya? 


Kenapa Malaysiakini tidak lapor perkara yang sama? Ini bermakna cerita ini ditokok tambah. Malah ada versi lain pula kata di bawah kereta polis itu ada kesan darah. 

Kalau begitu bermakna polis ini langgar orang, tapi siapa yang dilanggar tersebut? Betulkah dilanggar atau mereka yang menyerang kereta polis.

Cerita sebenarnya adalah Malaysiakini telah sunting video tersebut dan ceritanya adalah kereta polis diserang oleh perusuh. Ambiga, Anwar dan Azmin perlu bertanggungjawab atas kejadian ini, jangan main lepas tangan cakap tidak mampu kawal orang-orangnya. 





Pendemo #BERSIH3 Rasis Pijak Gambar MB Pahang

Posted: 28 Apr 2012 06:30 AM PDT



Memang rasis. Jika dilihat pada raut wajah pendemo ini kita sudah tahu dia adalah dari parti DAP. Paling memalukan bila orang Melayu dari PKR dan PAS biarkan sahaja DAP ini pijak gambar orang Melayu. 

Inilah ajaran Kit Siang, Guan Eng dan Nga Kor Ming yang pernah memijak gambar orang Melayu dalam satu konvensyen dahulu (baca sini). Amat memalukan sekali, orang Melayu dari PAS dan PKR bacul dan takut dengan DAP. Layak dipanggil parti BiaDAP.



Pistol Hilang #BERSIH3 Dijumpai & Cerita Sebenar di Sogo

Posted: 28 Apr 2012 05:00 AM PDT


Pistol yang dirampas telah dijumpai semula. Hasil provokasi dan cerita fitnah yang dibuat oleh Harakah dan Malaysiakini telah menyebabkan dua orang anggota polis cedera dan 20 orang lagi menerima rawatan sebagai pesakit luar. 

Dua buah kenderaan polis dirosakkan dan satu motor polis dijahanamkan perusuh. Semuanya akibat berita palsu kononya ada seorang perusuh BERSIH mati dilanggar polis (Harakah). 

Nampak sangat cerita itu tidak benar bila Malaysiakini tidak melaporkan tentang kematian tetapi hanya menyatakan dua orang perusuh di depan Sogo kononnya dilanggar polis.


Cerita yang sebenarnya adalah mereka yang memprovokasi pihak polis. Keluhuran Undang Undang (Rukun Negara) sudah lagi tidak dihormati. Perusuh BERSIH yang cakap hendak duduk dan bantah sahaja telah bertukar menjadi perusuh jalanan. Mahukah kita lihat Kuala Lumpur menjadi begini setiap hari? Perusuh lebih berkuasa dari polis. Ini ajaran songsang Ambiga.




#BERSIH3 Tian Chua Dalang Terbalik Kereta Polis di Sogo?

Posted: 28 Apr 2012 04:08 AM PDT

Tian Chua menganggap menjahanamkan motor polis, menterbalikkan kereta polis dan merampas pistol polis sebagai satu kejayaan. 

Tidak syak lagi, watak yang utama ketika memprovokasi polis di KL Sentral dalam BERSIH 2 kali ini telah merancang satu lagi drama yang lebih ganas di Sogo. Memang wajar Tian Chua ditahan. 


Wajah Wajah Perusuh Di Sogo, Pengganas #BERSIH3

Posted: 28 Apr 2012 03:29 AM PDT


Ini cerita fitnah yang dibuat oleh Harakah. Kononnya ada seorang mati dilanggar polis.


Malaysiakini sekali lagi buat cerita palsu, kononya kereta polis melanggar perusuh BERSIH. Itu dijadikan alasan untuk mereka ini hentam kereta polis. Menghalalkan mereka untuk buat kerja di atas.

Ada pula khabar angin ditiup dan disebar kononnya penyokong BERSIH mati dikerjakan polis. Padahal berita tersebut adalah berita palsu. Apa yang sebenarnya berlaku adalah dua orang anggota polis cedera dikerjakan dengan ganas oleh penyokong BERSIH manakal 20 orang lagi anggota polis mendapat rawatan luar di hospital.

Memang terbukti Malaysiakini telah menyebar berita palsu dan perlu dipersalahkan atas keganasan yang berlaku ini. Siapa yang menjadi bodoh dalam cerita ini? Perusuh ini tidak sedar mereka sekadar diperalatkan untuk tujuan politik Ambiga, Anwar dan Azmin. 

Perusuh #BERSIH3 Ganas, Ini Ajaran Ambiga & Anwar

Posted: 28 Apr 2012 02:40 AM PDT


Motor polis dirosakkan, kereta polis diterbalikkan. Pistol polis dirampas. Itulah drama perhimpunan yang didakwa aman (BERSIH) pada hari ini. 



Wajah mereka-mereka ini sudah ada, akan diadili di mahkamah dunia dan akhirat. Moga semua rakyat Malaysia bersama-sama mencari penjenayah yang telah membuat kerja ini. 



Video #BERSIH3 Provokasi Terhadap Polis

Posted: 28 Apr 2012 01:30 AM PDT

#BERSIH3 Gagal Tawan Dataran Merdeka

Posted: 28 Apr 2012 01:00 AM PDT

#BERSIH3 : Wajah Puak Yang Ganggu Keselamatan Awam

Posted: 28 Apr 2012 12:30 AM PDT









Video Pendemo #BERSIH3 Sudah Keletihan, Tidur di Kaki Lima

Posted: 28 Apr 2012 12:15 AM PDT

Ambiga Peralatkan OKU Untuk #BERSIH3

Posted: 28 Apr 2012 12:00 AM PDT


Entah apa yang dipujuk rayu oleh muslimah PAS ini kepada OKU tersebut. Kasihan dia dipaksa memakai tudung kuning semata-mata untuk BERSIH 3. 

Siapa pulak lelaki yang disebelahnya itu? Nampak muka adik yang bertudung putih itu seolah macam dipaksa untuk hadir ke BERSIH 3. Ini agenda jahat Ambiga, Anwar dan Azmin.



Video Pendemo #BERSIH3 di Jalan Tun Perak

Posted: 27 Apr 2012 11:30 PM PDT

Suasana #BERSIH3 Pendemonstrasi Semakin Layu

Posted: 27 Apr 2012 11:00 PM PDT







Video & Gambar : Aksi Ninja Dalam #BERSIH3

Posted: 27 Apr 2012 10:30 PM PDT



Aksi taksub mahasiswi yang dipergunakan oleh Ambiga. Beraksi seperti ninja di tengah tengah jalan. 

Video di bawah ini pula adalah aksi sepasang suami isteri membawa anak kecil untuk berdemo. 

Pergunakan anak-anak untuk politik. Persembahkan anak-anak untuk buat Ambiga puas hati. Teruk.

Gambar Gambar #BERSIH3 : Sudah Jadi Macam Fesyen Show

Posted: 27 Apr 2012 10:00 PM PDT







Rakyat Tidak Dapat Bersama Keluarga di Hujung Minggu, Angkara #BERSIH3

Posted: 27 Apr 2012 09:30 PM PDT


Orang ramai yang mendapat gaji pada hujung bulan dan ingin menghabiskan masa bersama keluarga tidak dapat melakukannya pada hari ini. Lihatlah reaksi dan wajah mereka. 

Menyatakan kekecewaan pada BERSIH 3. Angkara Ambiga, Anwar dan Azmin, rakyat menjadi susah. 

Mereka sibuk hendak berkuasa, rakyat susah di hujung minggu. Hendak bersama keluarga, hendak ke kenduri kahwin, hendak buat urusan di hujung minggu. Semuanya tergendala kerana 3 A (Ambiga, Anwar, Azmin).



PISAU.NET

Posted: 28 Apr 2012 09:15 PM PDT

PISAU.NET


Selepas Rusuhan,Kerosakan & Kemusnahan Kuala Lumpur

Posted: 28 Apr 2012 06:00 PM PDT

Selepas merusuh dan melakukan keganasan,haprak pakatan telah berjaya mencantikkan ibukota dengan begitu indah sekali.Warga kota juga berasa bertuah kerana demo haram ini berjaya mengurangkan kesesakan ditengah KL.

Malah kedai kedai berjaya ditutup dan pekerja dapat cuti free.....

Ini hasilnya....








Kasut kasut di sepanjang jalan ni boleh buat meniaga bundle bro..







Pisau kata " dah comfirm peniaga ni rugi berkandaq...kesian..
Video ini membuktikan keindahan KL terpelihara...

Zuraida: Bersih 3.0 capai sasaran ,Beliau Perolehi 3 Lelaki Sasa Dan Seksi

Posted: 28 Apr 2012 08:00 AM PDT


KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamarudin ditemui FMT berkata, sasaran untuk Bersih 3.0 tercapai dengan kehadiran rakyat turun bersama-sama menuntut pilihan raya bersih dan adil.

"Rakyat dah faham apa yang mereka buat dan tujuan mereka datang ke sini. Anak muda di kalangan bangsa Cina pun ramai yang turun," kata Ketua Wanita PKR itu ketika ditemui di Jalan TAR.

Dianggarkan lebih 80,000 peserta daripada berbilang bangsa dan lapisan masyarakat hadir di sekitar Dataran Merdeka sejak awal pagi tadi untuk menuntut pilihan raya yang bebas, adil dan bersih.-FMT


Ini Ahli Parlimen Ampang yang fitnah Zahida Rafik bersama bodyguard beliau yang seksi seksi belaka haha..Di Tengah KL boleh separuh bogel..apa adahal..

Sasaran Zuraida bukan 2.0 tapi 3.0..
Akhirnya beliau mencapai sasaran 3.0 lelaki sasa


Pisau kata " kici punya hal lah.."

Update Gambar & Video Bersih 3.0:Pesta Demokrazy

Posted: 28 Apr 2012 06:05 AM PDT

Dimulakan dengan solat.Di Akhiri dengan keganasan.Inikah contoh yang mahu ditunjukkan oleh haprak pakatan?
Beruk haprak pakatan bersiap sedia untuk merosakkan harta benda awam.

Makcik makcik khawarij tumpang sekaki

Beruk bergayut

Gerembolan haprak pakatan memenuhi jalan sebelum merusuh.


Perhimpunan aman?Saksikan selepas ini keganasan..Haprak pakatan merempuh penghadang,merosakkan kawat berduri dan juga merempuh anggota polis.









Wartawan The Sun sesak nafas dan dibantu oleh anggota polis.





Hari ini Demo yang dikatakan Aman sebenarnya penuh provokasi ,jahat dan juga merosakkan harta benda awam.Tahniah kerana mengganggu keamanan dan ketenteraman rakyat.


Pisau kata "akan update video dan gambar lebih banyak lagi.."

Chegu Bard, Tian Chua, Aziz Bari dan 200 penyokong Bersih ditangkap.

Posted: 28 Apr 2012 05:21 AM PDT

RALAT- Anggota Polis yang dipukul penyokong pakatan siang tadi tidak meninggal dunia sepertimana yang disebarkan sebelum ini.

Anggota tersebut kini berada di wad ICU dan dalam keadaan kritikal akibat cedera terok dibahagian kepala dipukul haprak pakatan.



Naib Presiden PKR, Tian Chua, Ketua PKR Rembau, Badrul Hisham Shaharim dan bekas pensyarah Universiti Islam Antarabangsa (UIA) Dr Abdul Aziz Bari ditahan dalam perhimpunan Bersih 3.0.

Mereka dibawa ke Pusat Latihan Polis (Pulapol) Jalan Semarak di Kuala Lumpur.

Kumpulan peguam Bersih juga sudah berada di sana. Mereka bertiga dinaikkan dalam satu trak ke Pulapol.

Bagaimanapun, Badrul Hisham atau lebih dikenali dengan panggian CheguBard difahamkan naik angin sambil bertengkar dengan polis kerana beliau ditangkap.

Manakala Ketua Kordinator NGO Jingga 13. Faris Musa memberitahu, beliau sempat bersembunyi disebuah hotel semasa polis membuat tangkapan di Jalan Tun Perak lewat petang tadi.

Tetapi, kata beliau empat ahli Jingga berjaya ditahan dan dibawa ke Pulapol.

Difahamkan lebih 200 orang ditahan dalam perhimpunan Bersih 3 ini.-utaranews



Pisau kata " awat tak tangkap Ambiga!"

Update:Punca Kereta Polis Terbabas,Di Serang

Posted: 28 Apr 2012 04:40 AM PDT

*UPDATE:BERITA KEMATIAN ANGGOTA POLIS TIDAK BENAR,MANGSA HANYA PARAH DAN DIMASUKKAN KE DALAM ICU

Video ini membuktikan kereta polis diserang hingga terbabas.dibelasah dengan teruk sekali.


Inikah revolusi yang dimahukan oleh haramjadah pakatan?! Mereka sebolehnya mahu menjadikan demo ini seperti di Mesir untuk menjatuhkan kerajaan.

TERIMA KASIH AMBIGA,ANWAR,KIT SIANG ,GUAN ENG,HJ HADI, NIK AZIZ,MAT SABU DAH SELURUH PEMIMPIN PUKIMAK HAPRAK PAKATAN LAKNATULLAH!

NIK AZIZ BERFATWA MEWAJIBKAN BERSIH ,KONONNYA TURUN UNTUK BERJIHAD.PUKIMAK PUNYA NIK AZIZ HARAM JADAH!!!!



Live Update:Bersih 3.0 Video Anggota Polis Di Belasah

Posted: 28 Apr 2012 03:17 AM PDT

Video pertama disebarkan oleh Malaysiakini kononnya pihak polis melanggar beruk pakatan kemudian disebarkan berlaku kematian.Audio seorang wanita menghasut yang kemungkinan juruvideo dari Malaysiakini.


Video sumber dari pihak polis membuktikan dibawah kereta tidak ada mangsa yang kononnya dilanggar,sebaliknya anggota polis dibelasah dan senjata api dirampas.



Update gambar akan menyusul sebentar lagi.

Update Live Gambar & Video Bersih 3.0:Ambiga LGBT Bersama Mat Sabu

Posted: 27 Apr 2012 09:25 PM PDT

Ustazah Nur Ambiga LGBT mengepalai khawarij PAS berjalan dari Masjid Negara bersama Mat Sabu.




Update Live Gambar & Video Bersih 3.0:Bom Di Temui?

Posted: 27 Apr 2012 09:10 PM PDT

Sejak dari tadi pagi agak sukar nak update gambar dari lokasi ..line internet slow sangat.. Nantikan lebih banyak gambar demo duduk,peluk dan baring live dari dataran merdeka.




Mulanya berita tersebar kononnya objek ini disyaki bom,setelah diperiksa ia bukanlah bom seperti mana yang diwarwarkan sebelum ini.



GERAKAN ANTI PKR

Posted: 28 Apr 2012 09:13 PM PDT

GERAKAN ANTI PKR


BUKTI JELAS KERETA POLIS DISERANG PERUSUH BERSHIT !

Posted: 28 Apr 2012 06:47 AM PDT

LIVE BERSHIT

Posted: 28 Apr 2012 01:35 AM PDT

LIVER BERSHIT

Posted: 27 Apr 2012 11:32 PM PDT

Sri Tri Buana

Posted: 28 Apr 2012 07:41 PM PDT

Sri Tri Buana


Update Terkini Dataran

Posted: 28 Apr 2012 03:44 AM PDT

Live dari Dataran Merdeka

Posted: 27 Apr 2012 09:38 PM PDT