BLOG - BLOG PARTI UMNO

Dicatat oleh Admin | | Posted On Selasa, 18 Disember 2012 at 3:18 PG

sumber :-

BLOG - BLOG PARTI UMNO


Puteri Bahagian Segambut

Posted: 17 Dec 2012 11:07 PM PST

Puteri Bahagian Segambut


DAP Parti Rasis Cauvanis!!! #TolakPR @umbkl

Posted: 17 Dec 2012 04:00 AM PST


Pendirian sebenar DAP yang membenci bangsa Melayu dan pengamal nepotisma serta kronisma tegar. Kini terpulanglah kepada rakyat untuk membuat penilaian. Jika apa yang berlaku semasa Kongres DAP minggu lalu belum cukup meyakinkan anda, ingat semula insiden-insiden berikut:

Lim kit siang cakap mereka bekerjasama dgn Pas bukan sebab mereka sokong hudud. Mereka x sokong hudud tp atas dasar lain termasuk pluralism. Hemmm apa hukum.org islam sekongkol dgn org lain yg promote pluralisma ni.
 
 

(1) Teresa Kok desak azan diperlahankan di Bandar Kinrara & tulisan jawi dihapuskan pada nama2 jalan di KL.

(2) DAP Penang hapuskan tulisan Jawi pada papan tanda di Penang.

(3) DAP terang-terangan menolak negara ini sebagai Negara Islam dan menegaskan Malaysia negara sekular.

(4) Nga Kor Ming- persenda ayat2 suci Al Quran berulang kali dalam ceramahnya.

(5) DAP mahu Dasar Ekonomi Baru dihapuskan dan dilaksana dasar sama rata semua kaum.

(6) DAP mahu kurangkan jumlah penjawat awam yang rata-ratanya Melayu.

(7) DAP Selangor kata Beer bukan arak dan minta penjualan diteruskan di kawasan Melayu.

(8) DAP Pulau Pinang hapuskan portfolio agama Islam.

(9) Anthony Loke kata Islam "FUCKING RELIGION" dan mencerca Riduan Tee.

(10) DAP desak wang Baitulmal Selangor diberi kpd bukan Islam.

(11) Karpal Singh derhaka kat Raja Melayu, mahu menyaman Sultan Perak. 
 
 
Jika nak disenaraikan kesemua perbuatan DAP yang jelas, menguriskan hati orang Melayu, 3 hari 3 malam pun tidak mungkin habis. Apapun, saya tidak akan lupa peranan utama DAP dalam mencetuskan tragedi 13 Mei.



 
 
SP: Jika kita benar-benar lihat bagaimana DAP berfungsi, kita dapat lihat bahawa kaum Cina tidak akan memberikan sebarang peluang mahupun penghargaan atas segala apa yang telah diberikan kepada mereka, jika mereka terpaksa berada di bawah. DAP lebih rela diketuai oleh pemimpin Cina yang bodoh, daripada terpaksa berkerja di bawah pemimpin Melayu yang lebih berpelajaran, berpengalaman dan bekerja keras. Oleh itu, percayalah, tiada satu pun Cina DAP yang akan mengundi untuk mana-mana pemimpin Melayu.

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

Posted: 17 Dec 2012 07:55 AM PST

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Kongres DAP 16: bakal PM ke 7 takut dengan tuntutanDAP..

Posted: 16 Dec 2012 05:20 PM PST


Kenapa bang Nuar dan Hadi Awang tak datang ke KONGRES PARTI DAP yang ke 16 baru-baru ni?Korang perasan tak?Aku puas cari kat celah-celah kerusi,namun takde gak nampak mereka berdua tu.Yang lain tu aku nampaklah..tapi BAKAL PERDANA MENTERI KE-7 takde ni..tu yang buatkan aku menjadi hairan yang teramat sangat!
Namun,seperti yang aku paparkan sebelum ni,mereka hanya gunakan bangsa kita ni sebagai syarat aje demi meraih undi.
Lihatlah keputusan CEC DAP yang lalu..ermmm..bangsa Melayu pun tak tercalon atau terpilih.Perghh!hebatkan game mereka,Cara halus menghapuskan kita ni.Ni baru dalam parti,kalau dah tawan Putrajaya,korang tentu boleh agak game nya kan.
Secara kesimpulannya,kalau diambil kira tuntutan mereka tempoh hari,aku yakin DAP akan ambil kerusi PAS,kan PAS takut dengan DAP!

Masihkah bangsa MELAYU tak sedarkan diri lagi.
tetap sokong Anu-War jadi PM..Hj.Hadi bagaimana pula?

Comments:

There are 0 ulasan for BLOG - BLOG PARTI UMNO

Catat Ulasan