Isnin, 28 Mac 2011

Barisan Nasional

Barisan Nasional


Cucu Tok Selampit

Posted: 28 Mar 2011 01:07 PM PDT

Cucu Tok Selampit


Betulkah Ketua Cabang PKR Miri Menjalankan Penguguran Bayi Haram?

Posted: 27 Mar 2011 09:04 PM PDT


Maafkan CTS kerana tidak menulis selama beberapa hari. CTS telah ber"tabliq" di Miri, Sarawak menjalankan "survey" untuk Pilihanraya Negeri yang akan datang dan bertemu dengan blogger-blogger hebat di Sarawak untuk bertukar-tukar fikiran.

Dalam menjalankan kajian dan penyelidikan di sana, CTS telah menemui satu fakta yang amat mengejutkan. Hasil dari maklumat dari "grass root", temubual dengan pemandu teksi serta penduduk tempatan, CTS telah mendapat maklumat bahawa terdapat sebuah klinik "maternity" atau rawatan untuk perempuan-perempuan mengandung dan bersalin di bandar Miri, Sarawak yang telah digunakan sebagai klinik utama pusat penguguran bayi secara haram.

Klinik yang dimaksudkan adalah Teo's Clinic. Terletak strategik di bangunan rumah kedai di Bandar Miri ini khabarnya dimiliki oleh Dr Micheal Teo Yu Ken. Hasil maklumat orang ramai memberitahu CTS, klinik berkenaan telah lama digunakan sebagai pusat penguguran bayi secara haram. Ini kerana menurut mereka, dalam masyarakat Cina di sana, kalau pasangan suami isteri mendapat anak perempuan adalah satu "sial" dan ditolak keluarga. Itu sebab bayi berkenaan perlu digugurkan. Tambahan lagi, menurut sumber lagi, kebanyakan perempuan simpanan atau "mistress" dan pelajar-pelajar yang melakukan aktiviti sumbang juga akan mengambil tindakan yang sama sekiranya keterlanjuran mereka membuahkan janin di dalam perut. Menurut mereka lagi, acap kali, janin-janin yang tidak cukup bulan ditemui di dalam tong-tong sampah yang berhampiran dengan klinik berkenaan. Tinjauan CTS selama 3 hari ke atas klinik berkenaan gagal mendapat kerjasama dari staf dan doktor yang bertugas.

Dr Micheal Teo Yu Ken adalah merupakan Ketua Cabang PKR Miri dan diwar-warkan antara calon yang disebut-sebut untuk bertanding di salah satu DUN Miri. Beliau juga merupakan calon yang pernah menawarkan diri bertanding menentang Timbalan Ketua Menteri. Apakah Rakyat Miri sanggup menerima "pembunuh" seperti Dr Micheal Teo sebagai calon mereka dan mengangkat calon PKR ini sebagai ADUN mereka? Apakah Dr Micheal Teo berani menafikan beliau bukan sebagaimana yang didakwa oleh rata-rata Masyarakat Miri di situ?

Kedah Ke KL - MctHeory

Posted: 28 Mar 2011 01:04 PM PDT

Kedah Ke KL - MctHeory


KASI PANAS!! BONGKAR! ANWAR MELIWAT 10 ORANG?? TUDIAAA..

Posted: 28 Mar 2011 08:06 AM PDT



Mctheory:
Video temubual dan pendedahan dari AIDC..

KASI PANAS!! KAK WAN KENA CHECK HIV!! Pelacur mana bersih!!

Posted: 28 Mar 2011 03:06 AM PDT


Topik ni Mc terfikir semasa Mc tengok iklan AIDS (HIV) sedunia.  Kesian benar Mc dengan Wan Azizah, isteri pada pelakon lucah ternama Anwar Ibrahim. Dia tak rasa kotor ke ketika 'bersama' dengan Anwar. Yelaa.. 'senjata' Anwar tu, mana-mana lubang pun dia tusuk, asal sedap sentiasa masuk.

Pagi 'main' dengan jantan, bantai jubur, petang 'main' dengan pelacur, bantai atas bawah, malam dengan kak Wan pulak. Eeii.. bermacam-macam jenis penyakit pun boleh kena.


Video lucah Anwar membuktikan segalanya, kes liwat dengan Saiful juga merupakan antara bukti utama 'senjata' Anwar tu digunakan kepada sesiapa saja dan tidak kira tempat dan ketika, asal boleh, terus jalan. Bayangkan sebelum terkantoi dengan video ni, dah berapa kali agaknya si Anwar tu main dengan pelacur? Tu pelacur betina, pelacur jantan belum diambil kira lagi.

Mc rasa Wan Azizah kena buat pemeriksaan HIV la. Mana la tahu, kot-kot tersangkut, kan naya tu. Janganlah marah, pesanan ini hanya untuk ambil berat, bukan untuk menghina, tapi hanya mengata. he he he..

P/s: pada skandal-skandal Anwar yang lain.. sila ambil HIV test secepat mungkin.. he he he..

Mctheory:
Ulang lagi, bukan nak menghina, tapi hanya nak mengata!!.. he he..

KASI PANAS!! JOHOR BAHRU SYURGA LANUN CETAK ROMPAK!!

Posted: 27 Mar 2011 08:02 PM PDT


Jangan terkejut bila baca tajuk Mc tu. Memang benar apa yang Mc katakan. Kalau KL, pirate dvd ni bersepah ditepi jalan dan pasar malam. Kat JB lagi menarik, dalam shopping mall, kedai tepi jalan dan gerai-gerai kecik bersepah kat sini. Mereka menjual pirate dvd macam biasa, macam benda tu tak salah.

Kalau siap boleh bukak kedai tu, apa maknannya? Tersangatlah.. bebasnya. Lagi satu, harga dvd di JB ni tersangatlah murah, memang tak boleh dapat harga macam ni kat KL. Satu dvd rm4, itu kalau satu, kalau beli enam, hanya rm20. Kalau dah jadi pelanggan tetap, taukeh akan bagi satu dvd cuma rm3. Bagi dvd lucah, mahal sikit, rm7 satu dvd. Kalau kat KL mau rm20 atau rm15 paling murah. Sebab tu Mc kata JB ni syurga dvd pirate.


Nak beli dvd kat JB ni, tak susah, kat mana-mana pun ada. Boleh katakan malam-malam, setiap tepi 7 Eleven ada orang jual dvd. Kalau pergi mana-mana shopping kompleks, kebanyakkannya ada kedai dvd haram ni (contohnya Holiday Plaza dan KSL). Mereka buka kedai serupa jual dvd yang halal pulak. Pihak berkuasa tak nampak ke? Atau nak tunggu report baru bertindak?

Mc pernah duduk lepak sembang-sembang dengan taukeh kedai dvd ni. Taukeh kedai dvd ni untung banyak, sebab satu dvd kosnya tak sampai rm0.50 (lima puluh sen). Dia jual rm4, kiranya rm3.50 dah masuk poket. Kerja tak payah, cuma copy dvd je lepas tu jual, sebab tu makin ramai yang jual dvd haram ni, senang dan mashyukkk.

Bab penguatkuasa tu, dia tak risau, sebab kalau ada serbuan, akan ada 'orang' yang akan beritahu dia dulu. 'Orang' ini dibayar untuk memberikan maklumat kepada mereka mengenai gerak kerja dan tempat serbuan. Sebab itu bila penguatkuasa nak serbu je, kedai dvd ni dah tutup pintu.
gambar contoh
Rangkaian dvd haram ni besar, kumpulan mereka pun besar. Setiap tempat ada kumpulannya sendiri. Jika ada orang baru yang tak terlibat dengan kumpulan mereka buka kedai dvd, pasti akan diganggu perniagaannya. Menjual dvd haram ialah salah satu cabang perniagaan di dalam kumpulan kongsi gelap cina. Sebab itu rangkaian dan kumpulan mereka besar, sesetengahnya bertopengkan persatuan-persatuan cina untuk mendapat lesen dari kerajaan.

Puak-puak ni pandai, penguatkuasa pun diorang beli, kongsi gelap pun diorang jaga. Kiranya kalau nak benteras, kena dari akar sampai la pucuk. Kalau tak, tak jadi jugak. Mc harap akan ada pihak berwajib dan bertanggungjawab menyelesaikan perkara ini. Sebagai pengguna kami tak kisah, dvd murah kami beli aje, tapi sebagai rakyat, kena la ambil berat, benda salah tu, takkan nak biar.

Jangan main serbu kedai je, rampas. Esok kedai tu bukak balik. Macam tak ada apa-apa. Baik tak payah serbu. Buat penat badan. Mc dedahkan dalam blog bukan nak aibkan sesiapa, cuma nak tegur orang suruh buat kerja, amanah beb, takkan nak tengok saja, makan gaji buta ka? (maaf ye pada yang terasa).

Sekian laporan pada hari ini, banyak lagi benda yang nak dedah ni.. banyaknya benda yang tak kena kat JB ni. Maaf kalau menganggu.. he he he.

P/s: jangan tidor sangat, bangun buat kerja sikit meh..

Mctheory:
Sakit mata memandang, sakit lagi hati yang menanggung.

ANWAR DAH MULA CUAK!! Gelabah beb.. gelabah..

Posted: 27 Mar 2011 04:06 PM PDT


Mula-mula menafikan, kemudian marah, kini apabila semakin banyak bukti yang menunjukkan pelakon video seks yang tersebar itu adalah Anwar, Anwar dilihat macam risau dan gelabah saja. Elak sana, elak sini, pusing-pusing, akhirnya terbelit diri sendiri.

Dengar kata wartawan Pas Harakah pun mengakui memang Anwar di dalam video tu, malah ada pemimpin Pas yang sudah menonton dan masih lagi berdiam diri tanpa berita, nak baca klik sini.


Kehilangan Jam Omega dan bukti Anwar hilang dua jam ketika video seks dirakamkan juga telah terbongkar, sebelum ini ada mangkuk dari PKR yang menjawab, kemudian dinafikan lagi oleh DrNovandri, Blog MIM. nak baca klik sini

Namun semalam, Anwar ketika diajukan soalan ke mana beliau 'menghilang' dalam tempoh lebih dua jam itu langsung tidak mahu menjawab sebaliknya mempersoalkan mengapa mereka yang bertanggungjawab mendedahkan rakaman video tersebut tidak ditahan oleh pihak berkuasa.

Sedangkan sebelum ini, ketika menafikan dirinya ialah pemimpin pembangkang dimaksudkan, Anwar dengan tegas memberitahu, dia berada bersama keluarganya dan sedang mengemas kini laman sosial Twitter dan Facebook ketika aksi seks itu berlangsung. Bacaan penuh disini.

Nampaknya Anwar sudah mula mengelabah dan hampir nak 'dikantoikan'. Sepandai-pandai beruk melompat, akhirnya jatuh makan pisang jugak. kah kah kah..

Wahai Anwar, masa kamu bermain sudah tamat, ucaplah selamat tinggal kepada dunia politik, Time Is Running Out!!..


P/s: semua dah bongkar, tunggu apa lagi? blah laa..

Mctheory:
baik blah dari dimalukan nanti..

DIMENSI

Posted: 28 Mar 2011 11:45 AM PDT

DIMENSI


Sayang Sarawak: Rafizi dah boleh stat gali kubor anuwar al jubury

Posted: 28 Mar 2011 08:15 AM PDT

Dr Novandri kasi satu dos enjeksyen lagi kat Rafizi Kaki Pendek..kehkehkeh klik sini

Sayang Sarawak: Hj Hadi tunggu Wally Slipor mati baru setuju kerajaan perpaduan kot

Posted: 28 Mar 2011 06:30 AM PDT


"Kita merasakan dukacita bila ada rakyat menunggu-nunggu wakil rakyat mati untuk mudah mendapat kemudahan asas," - Hj Hadi Harkkkkkhakkptuihh!

Hj Hadi sepatutnya tanya kat Wally slipor apasal mulut org tua kutuk tu selalu cabol bila berdoa yang bukan2. Kalau nak di ikutkan ajal maut semua ketentuan allah. Tapi bila ada manusia yang berpangkat murshitdol sanggup mendoakan laknat ke atas orang lain adakah itu yang diajarkan oleh islam?

Hj Hadi kena ingat satu perkara. Bumi Malaysia ni luas. Selama 50 tahun jugalah kerajaan telah banyak berusaha memperbaiki taraf hidup rakyat bukan saja di kawasan bandar malah di luar bandar, melalui pelbagai pendekatan dan formula. Bukan mudah nak menyediakan prasarana di semua tempat secara serentak. Penduduk bertebaran di mana2. Ada penduduk yang tinggal di pendalaman dan sukar untuk di masuki. Nak sampai ke sana bukan mudah. Ianya memerlukan masa.

Sebagai contoh ada kawasan yang boleh di bina lebuhraya dan ada yang sukar untuk di laksanakan. semuanya bergantung dengan keadaan mukabumi. Tapi itu bukan bermakna kerajaan mengenepikan hak penduduk luar bandar untuk menikmati sama seperti penduduk di kawasan bandar. Malah sudah ada kawasan terpencil telah menikmati bekalan letrik melalui Projek Elektrik Luar Bandar (BELB) dan mempunyai capaian internet

Begitu juga dengan projek Bekalan Air Luar Bandar (BALB) yang di tubuhkan sejak 1974 yang masih berterusan sehingga kini. Di jangka bekalan air bersih ke kawasan luar bandar juga akan meningkat lebih 90% pada tahun depan. Ini menunjukkan keperihatinan kerajaan yang sentiasa menitikberatkan kebajikan rakyat tanpa mengira kaum. Klik sini

Sebenarnya Hj Hadi malu nak mengakui di depan rakyat bahwa PASngok telah mendahului hukum allah. Mereka lah yang beriya2 menunggu kematian mana2 adun supaya mereka boleh menuduh kematian adun itu berpunca dari salahlaku pihak kerajaan yang kunun2nya tak mengamalkan ajaran islam waima adun BN itu bukan beragama islam.

Memang senang jadi pembangkang. Cakap senang. Boleh tuduh ikut suka hati. Boleh bangkit segala masalah rakyat. Tapi takde kemampuan nak meyelesaikan masalah! Hj Hadi ingat boleh selesai dalam 1 malam dengan gosok 'mentol' anuwar ke? kehkehkeh

p/s: Cukup2 la buat keje bodo mempolitikkan orang yang dah mati dan menghina suku kaum lain! >:]

Sayang Sarawak: Bayangan Sarawak semakin kabur dari mata Anuwar

Posted: 27 Mar 2011 05:15 PM PDT

"Game Over"


Tertekan dengan pendedahan rakaman video seks dan perjalanan kes liwatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi cuba membawa isu tersebut ke jalanan dengan menjadikan orang ramai sebagai taruhan - Utusan Malaysiaku sayang

Reformasi akan berulang. Anuwar cuba mengerah sisa kudrat dengan mengumpulkan seberapa banyak lembu2 dari kumpulan Reformasi I dan lembu2 yang boleh di cucuk hidung. Kali ini ceramah bukan lagi seperti biasa. Ceramah kali ini tertumpu kepada membangkitkan aura setan dalam tubuh lembu2 yang hadir.

Anuwar tau sejak penafian yang di lakukan Johari Bedul tempohari ianya secara tak sengaje membongkar kepada lebih banyak dalil, bukti dan rahsia yang rakyat tidak ketahui selama ni. Ianya mula terbongkar apabila isu twitter yang di bangkitkan oleh Dr Novandri dalam blog beliau. Anuwar cuba menafikan. Rafizi juga cuba membantu tapi ianya sekadar membongkar lebih banyak pendedahan.

Begitu juga misteri jam omega yang yang di dakwa di simpan oleh jijah yang dibangkitkan oleh blogger RBF. Dimana jam tersebut? sehingga sekarang anuwar masih tak mampu membuktikan jam itu ada pada tangan jijah? Anuwar terkelu dan tekanan. Tekanan semakin berat apabila ada individu2 dalam fuckatan juga telah menyaksikan video tersebut dan mengakui ketulenannya. Ini di buktikan oleh blogger Unspinners

Memandangkan kesi liwat masih berjalan dan anuwar tau dia dah sampai ke penghujung jalan. Satu2nya cara nak menyelamatkan diri ialah berdemo dan merusuh. Paten yang sama di lakukan sewaktu gelombang Reformasi I. Waktu itu rakyat masih keliru dan beliau berjaya menghasut rakyat ke jalanan.

Keadaan berubah. Kini tidak lagi. Rakyat semakin matang dan mula sedar pembohongan beliau. Rakyat tau kenapa anuwar kerap menunda kes liwat beliau. Peguam beliau yang sebelum ini kuat menyatakan bahwa anuwar seorang peliwat kini membela anuwar sampai terpaksa berkerusi roda. King Kapal tau pembohongan tak dapat menutup pembohongan yang lain.

King Kapal hanya mampu menunggu masa dan ketika..Sarawak semakin jauh dari pandangan anuwar


PEJUANG BANGSA

Posted: 28 Mar 2011 11:28 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Roadshow ceramah : Anwar tuduh Najib - UMNO terlibat video seks !

Posted: 27 Mar 2011 10:35 PM PDT


Tiada bukti yang kukuh dan hanya merujuk kenyataan kaki pembohong  Joe Abdul dan Chegu Bard  , Anwar terus menuduh pendedahan video seks ini adalah fitnah kerja Najib dan UMNO ketika siri roadshow ceramahnya di Taman Pauh baru-baru ini .



Punya la Anwar ding dong dan putar alam daripada menjawab  isu pokok siapa pelakon dalam video itu , beliau cuba create persepsi  kepada penyokong tegarnya malam itu  bahawa video seks ini semua konspirasi Najib dan UMNO . ikuti sedutan video part 1  ceramah raja putar alam di kubu kuatnya Prmtg Pauh ..

Pakar Strategi PKR kantoi ! penjelasan bela Anwar makan diri sendiri

Posted: 27 Mar 2011 08:54 PM PDT



Misteri 'kehilangan' Datuk Seri Anwar Ibrahim selama dua jam seperti yang dipaparkan laman Twitter dan Facebook pada 21 Februari 2011 masih belum terjawab kerana waktu yang dipaparkan pada kedua-dua laman berkenaan tidak sama dan lewat sejam.

Justeru, penafian Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli berhubung persoalan mengenai 'kehilangan' Anwar tidak memberikan gambaran yang sebenar.

Masa yang dicatatkan melalui laman Facebook 21 Februari 2011, waktu sebelum DST (Waktu Musim Panas) yang dipraktikkan di Amerika Syarikat dan Eropah.

Berikutan itu, waktu yang tertera di Facebook lebih awal daripada waktu yang dicatatkan di Malaysia.

Perkara itu diulas penulis blog, Dr Novandri Hasan Basri, dalam laman blognya http://novandri.blogspot.com bagi menjawab penjelasan yang dikemukakan Rafizi dalam sebuah portal berita online kelmarin yang mendakwa Anwar tidak hilang antara jam 10.38 malam hingga 11.06 malam pada tarikh itu, iaitu masa dikatakan adegan seks membabitkan pemimpin kanan pembangkang dirakamkan di sebuah hotel di Kuala Lumpur.

"Rafizi menyembunyikan satu fakta yang penting iaitu tidak menyebut 'kehilangan' Anwar selama dua jam iaitu antara jam 8.20 hingga 10.40 malam (seperti tercatat di Facebook).

"Disebabkan DST berlaku sebelum 13 Mac, waktu di Facebook lebih awal daripada waktu Twitter di Malaysia, maka waktu Facebook yang didakwa Rafizi perlu ditambah satu jam," katanya yang dipetik dari laman blognya semalam.

Novandri berkata, ramai yang masih tidak faham mengenai DST yang menyebabkan waktu di Facebook adalah lebih awal daripada Twitter pada 21 Februari di Malaysia.

"Waktu musim panas, dikenali di Amerika sebagai DST, adalah sistem yang bertujuan untuk 'menyimpan cahaya siang hari' pada musim panas dan oleh sebab itu di Eropah sistem ini dikenali sebagai 'Waktu Musim Panas'.

"Waktu rasmi dimajukan (biasanya) satu jam lebih awal daripada zon waktu rasmi dan dilakukan selama musim bunga dan musim panas. Hal ini bertujuan untuk lebih menyesuaikan waktu ketika hari masih terang dengan waktu kegiatan kerja dan sekolah," katanya.


Sehubungan itu, katanya, selepas 13 Mac, masa Facebook turut dipercepatkan (ditambah) selama satu jam, tetapi Malaysia tidak lagi mempraktikkan DST sejak 31 Disember 1981, maka waktu Malaysia tidak berubah.

"Perlu ditekankan di sini sekali lagi, jika Twitter menunjukkan waktu yang tepat, standard dan semasa tetapi waktu di Facebook menunjukkan waktu yang lebih awal dari sebenarnya," katanya.

Justeru tindakan terdesak PKR menjadikan Facebook sebagai bukti alibi, kononnya Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak berada di hotel ketika rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang berlaku, bertukar menjadi 'senjata makan tuan'.

Rajahmas

Posted: 28 Mar 2011 11:19 AM PDT

Rajahmas


Calon PKR Sarawak yang bergaya....

Posted: 28 Mar 2011 09:33 AM PDT



Bakal calon PKR Simunjan, yang baru sahaja membeli kereta Grand Livina sudah mula menghantar sms kepada bekas staff dan kawan-kawan meminta sumbangan dana bagi membantunya bertanding PRN yang akan datang.. 

Mungkin peruntukan RM900 Ribu untuk setiap calon PKR tidak mencukupi untuk berkempen di kawasan masing-masing. Menang belum tentu lagi, tetapi sudah ada kereta baru..

Siapakah orang itu?

Rujuk sini..

Gempar Solat Hajat bela Anwar!

Posted: 28 Mar 2011 03:32 AM PDT

Demi Allah,  

Anwar patut bersumpah dia difitnah dalam video itu dan juga tidak meliwat Saiful..... jika enggan, jangan mempergunakan agama untuk membela maksiat.


Majlis ini dibuat pada malam nanti. Solat Hajat dan Ceramah melawan fitnah daripada Pakatan Rakyat...

Inilah bukti Pakatan Rakyat mempergunakan agama demi kepentingan politik mereka. Sepatutnya PAS membuat Solat Hajat Istikharah dan Ceramah mencari kebenaran.. Kenapa pemimpin Pakatan Rakyat tidak mahu tahu kebenarannya samada Anwar bersalah atau tidak?

Begitu mudah mereka mengandaikan video adalah fitnah dari UMNO tanpa mempastikan sendiri apa kandungannya. Wan Azizah tidak melihat dan mengesahkan video itu. Begitu juga Hadi Awang, Nik Aziz dan Lim Kit Siang. Jadi bagaimana mereka yakin bukan Anwar pelakunya?

Berpada-padalah kita jangan sampai terlibat sama. Jangan bersekongkol dengan pelaku maksiat jika tidak jelas kebenaran di pihak mana.

Berita aib sudah lama dikaitkan dengan Anwar. Lebih aib disabitkan kesalahan meliwat, sehinggakan Saiful terpaksa menanggung malu semata-mata hendak menuntut keadilan. Apakah PAS bertindak adil dengan cuba menutup kesalahan Ketua Umumnya sehingga menyalahkan pihak lain tanpa usul periksa?

Lawak besar !!! Sandiwara 59 ahli keluar UMNO masuk PKR.

Posted: 27 Mar 2011 10:56 PM PDT

Aku nak register!! ambil borang aku dulu.... nanti aku dapat juga jadi pelakon... Begitulah agaknya kata hati semua yang bersandiwara itu.

Sungguh lucu bila melihat sandiwara murahan PKR sekarang ni.. Gambar ini dipetik dari sebuah blog pro-PKR menunjukkan budak-budak muda kononnya ahli UMNO Sabah berebut-rebut menyerahkan borang keahlian setelah skandal video seks Anwar didedahkan kepada umum.

UMNO Sabah? Tolong laah... aduhai lucunya..

Gambar menunjukkan kesemuanya adalah bekas ahli Umno di Kampung Jawa Melalap, Tenom dan menyertai KEADILAN Cabang Tenom di bawah kepimpinan Ketua Cabangnya Batangnya, Datuk Halik Zaman.

Pesan Rajahmas, UMNO Pusat harus berhati-hati. Jangan dedahkan perlakuan seks ketua umum PKR kepada rakyat. Walaupun ada bukti, senyapkan sahaja.. Takut nanti semakin ramai budak-budak muda yang berminat nak menjadi pelakon video porno....

Kerajaan BN zalim?

Posted: 27 Mar 2011 05:30 PM PDT


Ketika krisis politik semakin memuncak di Libya, seorang wanita Libya terpaksa bergelut dan merisikokan keselamatannya semata-mata untuk mendedahkan kepada media Barat bahawa dia telah diperkosa berturut-turut oleh 15 anggota keselamatan yang setia kepada Muammar Gaddafi.

Bagaimanapun sebelum sempat memberitahu para wartawan kezaliman yang telah dilakukan terhadapnya, dia diheret keluar daripada hotel Rixos oleh pegawai Libya dan pekerja-pekerja hotel. Berlakulah pergelutan yang melibatkan wartawan dan beberapa individu yang pro-Gaddafi.

Wanita itu, Iman al-Obeidi, mendakwa telah ditahan di pos pemeriksaan, diikat dan dicabuli dan dirogol beramai-ramai. Menurutnya lagi, dia diperlakukan sedemikian hanya disebabkan dia berasal dari Timur Benghazi yang merupakan kubu kuat puak pemberontak.

Jurucakap Muammar Gaddafi, Moussa Ibrahim dalam satu sidang akhbar telah menafikan kejadian rogol yang menimpa perempuan malang tersebut. Menurutnya Iman al-Obeidi berada dalam keadaan mabuk ketika kejadian dan mungkin juga seorang pesakit mental. 

Bagaimanapun jelas terdapat kesan calar dan bukti kekerasan telah berlaku kepadanya. Dia akhirnya diheret ke dalam sebuah kereta dan dibawa ke satu lokasi yang tidak diketahui. Rakaman kejadian dalam video di bawah;


Komen Rajahmas: 

Apabila keadaan politik menjadi tidak stabil, pemerintahan negara menjadi tidak terkawal. Jenayah pula berlaku secara meluas pada kedua belah pihak yang bertelagah, malah pengawal kerajaan turut terlibat sama. Mereka tidak lagi takut pada undang-undang kerana kerajaan pemerintah lemah dan tidak bermaya..

Inilah yang Pakatan Rakyat mahukan supaya rakyat bangkit menentang kerajaan dan membuat demonstrasi untuk menukar kerajaan. Hasilnya kita lihat ia tidak menguntungkan rakyat sedikitpun, melainkan beberapa ahli politik yang mempunyai kepentingan.

Kejadian di atas tidak pernah berlaku sedikit pun di negara kita. Di negara kita keadaan cukup berbeza. Kerajaan dan Pembangkang saling bersaing merebut hati rakyat, memujuk dan menjanjikan pelbagai bentuk kemudahan serta kesenangan supaya rakyat hidup sejahtera dan makmur tanpa sebarang konflik seperti yang berlaku di luar negara.

Masihkah lagi ada antara kita yang beranggapan kerajaan BN bertindak zalim terhadap rakyatnya?

Sungguhka

Posted: 28 Mar 2011 09:31 AM PDT

Sungguhka


Orang Melayu Juga Adalah Pendatang.......! - Video.

Posted: 27 Mar 2011 08:15 PM PDT

bumiyang

Posted: 28 Mar 2011 03:43 AM PDT

bumiyang


Pakatan Anjur Solat Hajat Anti Fitnah - Jangan Sampai Senjata "Makan Tuan"???

Posted: 28 Mar 2011 01:30 AM PDT

Isu Klip Video Lucah - Anwar Bakal Berundur?

Posted: 27 Mar 2011 08:32 PM PDT

AL-Kesah AloQStaQ

Posted: 28 Mar 2011 03:39 AM PDT

AL-Kesah AloQStaQ


PUAK PAKATAN : SILALAH BERAMAI-RAMAI MALAM INI SOLAT HAJAT ...

Posted: 28 Mar 2011 12:10 AM PDT


Dah berulang kali , beratus-ratus kali solat hajat dilakukan sejak zaman kes Liwat 1 dulu, sehingga Liwat 2 dan kini Video Skandal Sex Pemimpin Pakatan Rakyat (si Anu VS Nyonya China) ...

SOLAT HAJAT dah dibuat di merata tempat pun ... Di serata masjid, surau, padang, stadium tertutup, dewan dan segala pelusok ceruk rantau dianjurkan SOLAT HAJAT.

Ianya dilakukan selama ini demi memohon Allah tunjukkan KEBENARAN mengenai Anwar. 

Syukurlah, selama ini setelah solat hajat demi solat hajat yang didirikan tu, Allah telahpun menunjukkan KEBENARANnya satu persatu.

Kes Liwat 1 pun dah dibuktikan ... Liwat 2 pula menjelma, yang kini sudah menemui jalan cerah untuk tidak lama lagi akan ditabalkan LELAKI 'Y' itu adalah pemimpin "BESAR" Pakatan Rakyat (Si Anu).

Dah tu pulak, keluar satu video skandal sex yang juga merupakan satu lagi bukti jelas menunjukkan KEBENARAN .... ALLAH DAH TUNJUKKAN SATU PERSATU , SIAPAKAH ANWAR ITU SEBENARNYA ... Jangan butakan matamu wahai Puak Pakatan sekalian. Itulah kenyataannya yang patut kamu semua terima hasil dari SOLAT HAJAT selama ini.

Aku terus memberi sokongan 100% SOLAT HAJAT malam ini di Stadium Melawati Shah Alam dan aku rasa sepatutnya perlu diperbanyakkan lagi. Lagi banyak majlis solat hajat, lagiiiii bagusssss !!

Cuma, tak payah la letak tajuk SOLAT HAJAT ANTI-FITNAH ...

Dah memang pun semua orang dalam dunia ni tak sukakan di FITNAH, tak payah la Pakatan Rakyat nak berdolak dalih dengan tajuk majlis solat hajat tu (ia seolah-olah macam nak memperbodohkan rakyat aja), kalau berani sangat , letak la tajuknya : SOLAT HAJAT MENGHARAPKAN KEBENARAN DARI ALLAH.

Dan biarlah jamaah yang bersolat tersebut memohon kepada Allah supaya diberi petunjuk dengan jelas SIAPA BERSALAH & SIAPA YANG BENAR.

Itu baru betoi ! ... Takkanlah hangpa takut kot nak anjur Majlis Solat Hajat untuk tujuan mencari KEBENARAN itu ???

cer criter, cer criter ....
hangpa berani ke tak berani ??????????????????


Apapun, SELAMATLAH BERSOLAT DENGAN PENUH KEIKHLASAN & KEINSAFAN MALAM INI ... Lagi banyak hangpa minta Petunjuk Allah, lagi baguih !!! ... InsyaAllah, lagi cepat lah dia masuk istana lamanya di Sg.Buloh tu !! ... Aminnnnnn ! ....



AloQStaQ
28 Mac 2011
3:10 Ptg

Che Det

Posted: 28 Mar 2011 03:37 AM PDT

Che Det


UNIVERSITY TOWNS

Posted: 27 Mar 2011 05:00 PM PDT

1. I had often wondered why university towns like Cambridge and Oxford do not develop in Malaysia after we build universities in places far from the towns.

2. After much study and thinking things over I have concluded that it is because universities, particularly Government universities, build all the shops within the campus and probably operate them as well. The residences for the students and staff are all built by the University.

3. Developers find no opportunity for developing the surrounding land through building shops and residences for staff and students. There will only be university campuses and no university towns.

SENJALIZA

Posted: 28 Mar 2011 03:27 AM PDT

SENJALIZA


AKU NAK JADI CALON....TYPICAL!

Posted: 27 Mar 2011 04:49 PM PDT

Sudah menjadi kenyataan/fakta: Ramai yang join PKR semata-mata kerana NAK JADI CALON PRU DENGAN MUDAH. SO JOIN PKR. Di mana-mana-Sarawak, Sabah, Semenanjung. Masa Pisang Goreng PKR Panas-panas, laku jugalah sikit-sikit. Bila PKR sudah basi kini, DAP dan PAS sendiripun dah nak adopt strategi "Memperalat PKR" untuk "jual ubat" dijalanan. Nama menjadi partner sejati...jaaaauuuuuh.

BUDAK dalam video ini adalah contoh YANG AMAT typical sbb mereka join PKR. Budak ini dalam PRU memang akan 110% LINGKUP! Tapi bagi DAP. takpe..kira OKlah sbb bole diarah "jual Ubat" dan maki hamun bangsanya sendiri...

Yang Rapuh dan Yang Reput Mengaku Teras.

Posted: 27 Mar 2011 04:18 AM PDT

Bila PKR ditinggalkan ahlinya, tambah berkerutlah dahi orang tua ini!
200 ahli PKR Bayan Baru keluar parti

2011/03/27 GEORGETOWN: Seramai 200 anggota Persatuan Sami-sami Hindu Pulau Pinang yang menganggotai Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Bayan Baru di sini, mengisytiharkan keluar parti hari ini.

Pengerusi Persatuan Sami-sami Hindu Pulau Pinang, S Dhinabalan, berkata keputusan meninggalkan perjuangan mereka bersama PKR dibuat kerana kecewa terhadap parti itu yang gagal membela nasib dan kebajikan kaum India di negeri ini.

"Mereka membuat keputusan keluar parti itu selepas hilang kepercayaan kepada kepimpinan parti yang diketuai Datuk Seri Anwar Ibrahim," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis berhubung dakwaan video seks Anwar di Balai Polis Bayan Baru di sini.
Siapa lagi rakyat biasa yang mampu bertahan dengan parti yang sering bergelomang sengan krisis ini?. Rasanya PKR ini sudah sepatutnya mengenalpasti SIAPA YANG BAKAL MENGGANTI orang tua ini. Selagi orang tua ini mengepalai PKR, selagi itu PKR tidak akan mampu berada dil andasan perjuangannya. Orang tua ini terlalu "long footed". Belum apa-apa nak jadi PM. nak rampas Putrajaya. Kegagalannya mengawal hawa nafsunya nak jadi PM semasa dalam UMNO menyebabkan dia tergelincir.

Dalam PKR dan Pakatan Rakyat, kegagalannya mengawal nafsu nak jadi PM sekali lagi mengelincirkannya. kali ini lebih jauh dan semakin jauh dari Puteajaya. Rakyat semakin meninggalkan PKR.

Hanya mereka yang kemaruk nak bertanding dan mengintai peluang UNTUK BERTANDING PILIHANRAYA sahaja yang kini masih bertahan dalam PKR. Kalo di Sabah, siang-siang boleh diramal. Tak mampu untuk memenangi sebarang kerusi dan majoriti calonnya akan "hilang wang pertaruhan". Tak percaya tak apa..masa akan menentukannya. Kalopun ada, pastinya mereka yang mempunyai agenda peribadi yakni "UNTUK DAPAT BERTANDING @ MENJADI CALON DALAM PILIHANRAYA.

Di Penang tu kerajaan Pakatan Rakyat..kenapa agaknya 200 ahli PKR dari Kaum India  meninggalkan PKR itu. Jawabannya ringkas...klik di sini. Sukar mencari alasan untuk rakyat biasa menyertai PKR di negeri-negeri yang TIDAK diperintah PKR!

Di Sarawak, PKR sudaha berkrisis dengan DAP mengenai pembahagian kerusi untuk ditandingi. Kenapa berkrisis? Jawabnya kerana mereka yang menyertai PKR hanyalah bermatlamat untuk dapat bertanding pilihanraya.  Untuk membela nasib rakyat, jauh panggang dari api. Di Negeri-negeri yang diperintah Pakatan Rakyat, kemakmuran rakyat terabai dan semakin kabur. Di sarawak, cerita mengenai PKR HANYA ALAT memecah belahkan kaum bumiputera semakin memuncak. Nak tahu cerita ini...datanglah ke Bumi Kenyalang. DAP Sarawak kata "PKR diberi betis nak paha. paling tepat dikatakan bahawa PKR di Sarawak "Rapuh dan reput tetapi mengaku TERAS kepada Pakatan Rakyat di Sarawak!

RELATED.
-PKR Tidak Boleh Menjadi Teras Kepada Pakatan Pembangkang:Daim
-NGO desak Anwar, Khalid letak jawatan
-Perebutan 71 kerusi DUN bukti Pakatan Rakyat gila kuasa 
-Razaleigh yakin BN kekal perintah Sarawak 

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 28 Mar 2011 03:22 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Hoya! Hoya! ...

Posted: 27 Mar 2011 09:43 PM PDT


Seorang ahli politik pergi berkempen di kawasan pedalaman yang didiami oleh kaum-kaum pribumi. Tempatnya jauh dari bandar. Nak sampai berjam-jam memgikuti jalan balak.

Penduduk peribumi telah diberitahu awal. Lalu mereka semua berkumpul di balai kampung mereka yang ala kadar untuk mendengar ucapan ahli politik berkenaan.

Setelah hampir satu jam beliau berucap dengan ucapan yang panjang-lebar, maka semangat dan nada ucapan menjadi lebih panas dengan sambutan hangat penduduk berkenaan.

Dia mengeluarkan satu buku kecil berwarna jingga. "Buku ini mengandungi semua janji-janji kami."

Panjang lebarlah dia bercerita mengenai buku jingga. Semuanya janji nak kasi itu ini pada rakyat, takda pun cerita pasal macam mana dapat duit untuk biayai janji-janji.

Dia sedar tapi dalam hatinya berkata dia orang ni semua tidak akan sedar. Melihat penduduk di situ senyum, dia yakin mereka suka padanya.

"Dengan sokongan tuan-tuan dan puan-puan, kita akan ambilalih kerajaan negeri dan bawa perubahan!"

Mereka melaungkan "hoya! hoya!"

Untuk memantapkan sokongan, ahli politik menjanjikan hak demokrasi untuk bersuara dan tiada lagi sekatan hak asasi manusia.

Penduduk peribumi melaungkan dengan kuat "hoya! hoya!"

Ahli politik menjadi bersemangat kerana sambutan yang menggalakkan itu.

"Kami akan pastikan kebebasan berakhbar dan rakyat selamat dari pelbagai fitnah."

Laungan penduduk lebih kuat lagi: "Hoya! Hoya Hoya!!!"

Di akhir majlis, ahli politik itu dibawa melawat sekitar kampung mereka. Tuai rumah panjang tersebut bertanya, "Bolehkah parti tuan ambilalih kerajaan negeri untuk tunaikan janji? Kalau buku jingga janji beri macam-macam wangnya datang dari mana?"

Beliau jelaskan kami tahu apa nak buat bila kami ambilalih nanti. Dia meyakinkan partinya akan menang.

Mengelakkan ditanya soalan susah begitu, beliau menunjuk ke arah lembu-lembu yang meragut di sekitar kampung, lalu bertanya pada ketua kampung: "Ini semua lembu peliharaan penduduk di sini kah?"

Jawab ketua kampung: "Ya, lembu kami semua ini."

Untuk mengambil hati penduduk, beliau berkata: "Boleh kita ambil gambar beramai-ramai?"

"Boleh," balas ketua kampung.

Ahli politik cuba menambah perisa lagi: "Kita ambil dekat sikit dengan lembu-lembu itu supaya nampak lebih menarik lagi."

Jawab ketua kampung lagi: "Boleh... tapi hati-hati sikit... nanti terpijak hoya."

anakbukitgantang says

Posted: 28 Mar 2011 03:03 AM PDT

anakbukitgantang says


Wira Kamekaze Jepun di Logi Nuklear Berkorban Untuk Kesejahteraan Manusia Sedunia

Posted: 27 Mar 2011 08:37 PM PDT

"Kami sedang melakukan misi bunuh diri (meredakan ledakan nuklear). Kami menerima AMANAT ini seperti menerima amanat kematian" Begitulah kata kata sedih yang keluar dari wira kamekaze Jepun di Logi Nuklear Fukushima kepada anggota keluarganya.

Seramai 200 yang  dibahagikan kepada 4 shift (50 orang setiap shift) rela bekerja di bawah radiasi tinggi bagi menghidupkan semula sistem penghawa dingin agar logi nuklear Fukusgima Daiichi tidak meledak dan menyebabkan bencana nuklear
Wajah seorang wira yang menerima AMANAT BERANI MATI


Bekerja dalam kegelapan dan kepanasan, 200 wira kamikaze Jepun bertarung untuk menghidupkan semula sistem pendingin udara bagi mengelakkan ledakan nuklear

Setelah hampir 63 tahun, rakyat Jepun bangkit dari letupan yang memusnahkan bandar Nagasaki dan Hiroshima, kini sekali lagi mereka bangkit untuk menujukkan kepada dunia semangat sedia berkorban, bekerja 24 jam sehari  demi kesejahteraan manusia sejagat.
Hero kamekaze Jepun bekerja dengan penuh disiplin merawat pekerja  yang berusaha memulakan sistem pendingin udara bagi meredakan ledakan di  logi Nuklear Fukushima Daiichi



Jepun yang terkenal dengan masyarakat berdisiplin sekali lagi menunjukkan sikap yang boleh dijadikan model bagi bangsa bangsa lain dan bersatu ketika dilanda bencana.

Semoga kita umat Islam di Malaysia mengambil hikmah pengajaran dari bencana ini. Bersediakan rakyat Malaysia untuk mempamerkan jatidiri terbaik bagi kesejahteraan umat Islam di Malaysia dan sedunia?.

Berita lanjut di
Utusan Malaysia Online - Dalam Negeri
Vivanews/ fukushima-50-para-samurai-nuklir-yg-pemberani-

Taipingmali (tm)

Posted: 28 Mar 2011 01:37 AM PDT

Aspirasi Bangsa

Posted: 28 Mar 2011 01:26 AM PDT

Sahabat-Gunung

Posted: 28 Mar 2011 01:23 AM PDT

Sahabat-Gunung


Wan Azizah Kutip Dana Terbit Filem Seram `Misteri Lelaki Y'?

Posted: 27 Mar 2011 05:02 PM PDT


Kutip dana lagi, kutip sana kutip sini .... semata-mata bagi aku sekadar meminta rakyat kononnya PKR takde duit, PKR perlukan dana ...

Kalau tak salah, sebelum ini berbagai-bagai dana dan tabung sudah dikutipnya. Tidak cukup lagikah untuk menampung kehidupan Wan Azizah sekeluarga.

Bak kata sahabat aku, GAP bahawa selama 12 tahun ini, kehidupan mereka sekadar pow duit rakyat yang simpati pada perjuangan membela Anwar Ibrahim, tidak lebih sekadar dari itu.

kutipan duit ceramah, kutipan isu itu dan ini, kutipan anti ISA, kantung Black 14 dan berbagai lagi, yang terakhir nak buat tabung TIRAM dan yayasan bagi membiayai parti politik di Selangor ....

Ataupun kutipan kali ini untuk membuat filem seram ' Misteri Lelaki Y' terbitan PKR Production . Aku yakin, sejak akhir-akhir ini memang dalam negara kita, penerbit sibuk membuat filem dan drama bergenre SERAM .....

Kalaulah filem 'Misteri Lelaki Y' ditayangkan dengan klasifikasi 18 sxxxx, pasti akan mencetuskan fenomena baru dalam industri filem tempatan, mungkin juga banyak syarikat-syarikat produksi besar seperti Grand Brillion, SKOP Production dan Metrowealt boleh gulung tikar .....

Jom Layan Sate Padang

Posted: 27 Mar 2011 03:42 AM PDT

Saje-jer, petang nie layan sate Padang di Malaysia....

Nak gi Padang, dah beberapa terbantut. Layan je lah Sate Padang, Ayam Penyek kat KL nie ajerlah.....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

PAPA GOMO

Posted: 28 Mar 2011 01:19 AM PDT

PAPA GOMO


Video Porno - Nak Tahu Besar Atau Kecil Batang Anwar Ibrahim? Meh Sini Baca...

Posted: 28 Mar 2011 12:30 AM PDT



Ramai yang bertanyakan kepada Gomo apakah benar wajah lelaki dalam Video Porno yang sedang melakukan Seks itu adalah Anwar Ibrahim. Emmm ramai lah yang tanya sampai VVIP pun siap call tanya dengan Gomo.

Wallahi Wabillahi Watallaahi saya Papa Gomo dengan nama pena sebagai seorang penulis Blogg Bersumpah bahawasanya saya telah menonton rakaman Video yang memaparkan adengan Seks Anwar Ibrahim dan pasangannya seorang wanita China di dalam sebuah kamar.

Itulah jawapan Gomo. Lelaki dalam Video Porno itu adalah SAH Anwar Ibrahim kerana anda semua boleh tanyakan kepada Anwar Ibrahim beberapa Bab yang sulit mengenai dirinya. He he he

Tapi dalam banyak banyak soalan yang di ajukan kepada Gomo mengenai Anwar Ibrahim ni boleh kata semua pasti di akhirnya akan bertanyakan soalan Cepu Emas. Soalan yang sebenarnya memang nak di tanya oleh mereka ini.

BESAR TAK PELE ANWAR?

Gomo bukan lah nak membangga kan Anwar Ibrahim namun Gomo harus akui bahawa memang Pele Anwar Ibrahim Besar, panjang dan pastinya Hebat!!! Hebat memandangkan di peringkat Umur 64 tahun melakukan seks yang agak ganas berbanding orang tua yang lain. He he he



Lagi yang menjadi perhatin Gomo mengenai Kemaluan Anwar Ibrahim ini adalah Telor nya. sepanjang Gomo menonton Video Porno Anwar Ibrahim tidak kelihatan Biji Kerandot Telor Anwar Ibrahim dan apabila Gomo ingat kembali beberapa Video Porno Antarabangsa yang Gomo tonton maka Gomo sedar apabila Batang Pele nya Besar maka Biji Kerandot Telor nya akan mengecil dan seolah olah tidak Kelihatan sama sekali.



Fakta yang turut sama di sahkan Nalakarupan adalah Bulu jembut Anwar Ibrahim. Untuk makluman semua Gomo tidak melihat sebarang Bulu Jembut pada waktu Video di pertontonkan. Hanya Bulu Jembut Pelacur China yang kelihatan mankala Anwar Ibrahim tidak mempunyai Bulu Jembut.

Gomo tidak mengetahui apakah memang Anwar Ibrahim tidak mempunyai Bulu jembut ataupun beliau telah bercukur sebelum beraksi di dalam Video Porno tersebut.

Emmm itu lah Fakta Fakta yang harus Ahli Pakatan Pembangkang tanyakan kepada Anwar Ibrahim. He he he

Patutlah Kak Wan Kata Anwar Ibrahaim Anugerah Tuhan, memang benarlah kata kak wan kerana Pada Kak Wan Anwar Ibrahim ANUgerah tuhan buat dirinya......Memang Besar Beb......


Psssttt....Ada solan kata betul ke Anwar Pancut Dua kali? Nanti Gomo ceritakan...he he he


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Wartawan Harakah Kata Pelakon Porno "MUKA SERUPA ANWAR IBRAHIM" Gomo Dan RBF Blogger Fitnah.

Posted: 27 Mar 2011 10:21 PM PDT





Wartawan Kanan Harakah, Wan Nordin Wan Yaacob menafikan fitnah blogger Umno yang mendakwa beliau ada menyatakan kononnya imej dalam video seks membabitkan seorang tokoh pembangkang itu adalah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sebaliknya, beliau menyatakan 'muka individu itu adalah serupa dengan Anwar'. Namun selepas melihat susuk tubuhnya, perut yang buncit meyakinkan beliau bahawa individu itu bukanlah Anwar.

Beliau menjawab demikian ekoran dakwaan Papa Gomo dan RBF yang menuduh beliau ada mengaku individu dalam video seks itu adalah Anwar dalam satu pertemuan di sebuah restoran malam tadi.


GOMO: hehehe biasalah wartawan makan gaji mana nak mengaku akan hal yang sebenar. Namun Gomo nak jelaskan sedikit di sini mengenai kata wartawan harakah yang fasik ni.

"MUKA INDIVIDU ITU ADALAH SERUPA DENGAN ANWAR"

Dah jelas di sini wartawan Harakah pun mengakui bahawa memang Anwar Ibrahim lah lelaki yang mengadakan Seks bersama pelacur China itu. Tidak ada lagi lain lain hal untuk wartawan harakah nafikan kerana jelas MUKA SERUPA ANWAR memang tidak ada dalam Malaysia ini.

Jangan lah cerita bab Perut Buncit pulak, walhalkan dah jelas pada awal kata MUKA SERUPA ANWAR. Perut pekara yang berbeda yang mana Gomo pun yakin wartawan harakah pun belum pernah melihat perut Anwar Ibrahim.

Pekara Pokok dalam hal ini adalah wartawan Harakah telah menipu kepada pembaca yang barangkali atas tekanan editor akhbar Harakah sendiri. MUKA SERUPA ANWAR cukup jelas siapa pelakon Porno.

psssttt Apa pun dalam minggu ini akan ada gambar yang akan tersebar. Huhuhu
Published with Blogger-droid v1.6.7

Fakta Video Porno Anwar Ibrahim Akhirnya Punca Sebenar Adalah DAP

Posted: 27 Mar 2011 07:00 PM PDT


Seluar Dalam yang Di Pakai Anwar Dalam Video Porno

Antara Komen Terbaik dalam Facebook Papa Gomo mengenai isu Video Porno Anwar Ibrahim:

Jika Di Teliti Press Statement Datuk Johari Abdul, Dia Sebenarnya Menipu Anwar Yg Telah Menipu Semasa Press Statement. Ini Kerana:
1. Anwar Kata Dia Tak Tahu Identi...ti Datuk K - Tak Logik Kalau Anwar Tak Tanya Datuk Jo, "Siapa Yg Ada Sana Masa Hang Tengok Video Tu?"

2. Anwar Kata Perut Dia Tak Boroi Seperti Dalam Video - Datuk Jo Beritahu Datuk K Bahawa Dia Bersetuju Bawa 5 Org Lagi MP PKR Utk Lihat Video Anwar Itu Maka Tak Logik Kalau Dia Tak Percaya Dia Nak Bawa MP PKR Tengok & Dia Nak Tengok Lagi?

3. Kenapa Nak Bawa 5 Org Lagi MP PKR?
Ini Terjawab Ketika Datuk S.Eskay Memberitahu Press Ada Habuan Utk Mereka Lompat Parti & Tuntan Mereka Melampau So T.Sri RTC Tak Setuju Maka Acara Menonton Video Kali Kedua Di Batalkan

4. Tak Logik Kalau 5 MP PKR Nak Tengok Wayang Tak Ada "Pop-Corn"
Maka Datuk Jo Menipu Anwar Yg Dia Tengah Deal Pasal "Pop Corn" Utk 5 Orang MP PKR - Senarai 5 Org MP PKR Itu Boleh Di Dapati Dalam Blog2 Terkini

So Sekarang Yg Tengok Video Dah Menipu Anwar & Anwar Juga Dah Menipu Rakyat :
1. Tak Tahu Identiti Datuk T
2. Main Twiter & FB Bersama Anak
3. Beritahu Jam Omega Ada Disimpan Oleh Presiden PKR

Maka Presiden PKR Pun MENIPU Kerana Jam Itu Kini Ada Pada PDRM
Kesimpulannya : Kalau Tak Tengok Video Pun PKR PENIPU!!!



Mantap apa yang di katakan oleh saudara Azuddin Jud Ismail, Ada lagi kata Jud:

Saya berpendapat bahawa Anwar Ibrahim sebenarnya telah masuk perangkap lebih awal dari masa sepatutnya yang telah diharapkan oleh DAP.

Besar kemungkinan yang DAP sangat mengharapkan agar perangkap yang mereka pasang akan mengena Anwar Ibrahi...m dipertengahan pentadbirannya sebagai seorang Perdana Menteri iaitu sekiranya impian mereka untuk merampas Putrajaya daripada kerajaan Barisan Nasional akan tercapai kelak.

Mungkin dengan penemuan awal "video lucah" lakonan Anwar Ibrahim itu oleh Datuk T telah meranapkan sama sekali harapan DAP untuk mempergunakan "senjata penting" itu pada masa yang sesuai sebagai alat untuk mengugut pentadbiran Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sekiranya ada diantara permintaan DAP tidak mahu dipenuhi oleh Anwar Ibrahim.

Dan akhirnya apabila berlaku keadaan seperti itu maka Anwar Ibrahim sebagai seorang Perdana Menteri Malaysia antara mahu menurut ataupun tidak dengan kemahuan dan tekanan daripada DAP jadi demi untuk "menutup rahsia" akan tidak dibongkar sudah pastilah Anwar Ibrahim akan terpaksa menurut walaupun dia sedar yang tindakannya pasti akan mengundang masalah yang lebih besar kepada Malaysia dan menjadi negara ini sebuah negara yang kacau-bilau dikemudian hari.

Dan seandainya keadaan ini benar-benar terjadi ke atas Malaysia, jadi siapa yang akan ketawa besar kalau bukan sebuah negara jiran di Selatan Semenanjung Malaysia itu. Mereka gembira kerana telah berjaya mendidik 'adik' mereka di Malaysia untuk mewujudkan suasana tidak aman di negara ini. DAP & PAP adalah SAUDARA. Tapi tak sehebat PAS & PKR!!!

Terima Kasih Saudara Azuddin Jud Ismail Rakan FB Papa Gomo

Memang benar apa yang di katakan Jud ini terhadap Anwar Ibrahim. DAP mempunyai kepentingan yang tinggi terhadap Video Porno Anwar Ibrahim ini. Sama sama lah kita renungkannya....

Psssttt...pada Gomo mudah, Anwar sudah Game Over kerana DAP sendiri


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Ibu Bapa Menyokong Penuh Job Fair Pemuda BN

Posted: 27 Mar 2011 10:00 AM PDT


Mak boleh kenal dengan anak Mak? He he he

Semalam Gomo banyak ambil gambar Aweks Aweks di Job Fair Pemuda BN yang berlangsung di PWTC. Hari ini Gomo banyak ambil gambar gambar Kekeluargaan yang ada dalam semangat 1 Malaysia.


Dengan anak anak mencari peluang Pekerjaan


Sahabat tampa mengira agama dan bangsa

Ramai juga yang hadir pada hari terakhir ini di temani Ibu Bapa dalam sesi mencari pekerjaan yang sesuai dengan anak anak muda ini. Malah ada ramai pasangan yang datang dengan mengusung anak anak mereka walaupun keadaan penuh sesak dalam Dewan Tun Abd Razak ini.


Kembar Anaknya


Atok dan Nenek Jaga Cucu

Ternyata demi mengubah nasib mereka dalam mencari kejayaan dalam bidang yang di ceburi apa sahaja sanggup di korbankan. Ini lah Barisan Nasional yang sebenarnya sudah lama membangunkan rakyat Malaysia.


Mencari Peluang yang barangkali Ada buat Mereka


Ayah dan Nenek Bersama


Terbaik Buat rakyat Malaysia

banyak lagi gambar gambar Menarik hari ini dan minta anda layari di

Papa Gomo World Fotopages KLIK DI SINI

Gomo mengesa agar Kerajaan Barisan Nasional untuk mengadakan program Job Fair ini di setiap negeri bagi mendekatkan dan memudahkan anak anak muda mencari peluang pekerjaan yang ada dalam negeri yang mereka menetap.


Hidup BN

Semoga Rakyat Malaysia mendapat Maanfaat di atas apa yang telah di jayakan oleh Pemuda Barisan Nasional ini.


Psssttt....Terharu dengan pengorbanan ibu bapa yang sanggup hadir demi sokongan buat anak anak mereka.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Jangan Pertikaikan Hak Bumiputera - Tok Him

Posted: 27 Mar 2011 07:00 AM PDT




Petang tadi satu sidang media di adakan oleh Dato Ibrahim Ali Presiden PERKASA bertempat di Dewan Melaka PWTC Kuala Lumpur. Sidang Media ini di adakan bagi menyampaikan Resolusi Konvensyen Transformasi Ekonomi Bumiputera yang di adakan di PWTC ini sejak semalam.

Dalam sidang Media ringkas petang tadi Tok Him mengingatkan kita semua mengenai Hak orang Melayu yang sudah termaktub dalam perlembagaan. Hak ini tidak boleh di Gubal ataupun di belakangkan dalam apa cara sekalipun.



Tok Him juga turut menyentuh mengenai Hak hak kaum lain yang juga ada dalam perlembagaan dan selama ini orang Melayu dan Bumiputera tidak pernah sama sekali mempertikaikan Hak kaum lain yang jelas menunjukkan orang Melayu bersifat toleransi dan menghormati hak hak kaum lain.



Sebagai contoh isu Judi dan Arak, orang Melayu tidak pernah membantah apa yang di lakukan mereka walaupun termaktub dalam perlembagaan bahawasanya Malaysia adalah sebuah negara Islam. kata Tok Him:


" Kita boleh desak Arak dan Judi di Hapuskan tapi kita orang Islam Melayu tahu mereka bangsa bangsa lain juga berhak mendapatkan apa yang mereka inginkan. Ini lah toleransi kita orang Melayu kepada bangsa lain yang ada dalam Malaysia."



Video ucapan Tok Him memang penuh dan padat dengan kata kata yang kita semua ingin dengar dan Gomo di fahamkan Website Perkasa akan mengeluarkan Video tersebut dalam masa terdekat.

Gomo akan mengeluarkan ucapan Tok Him apabila Video tersebut di tayangkan....




Psssttt....Kita semua rakyat Malaysia, masing masing ada hak dan jangan di pertikaikan.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Wartawan Harakah Juga Akui Lelaki Porno Adalah Anwar Ibrahim

Posted: 27 Mar 2011 04:00 AM PDT




Sejak hari Khamis Gomo berada di Pulau Langkawi atas urusan Peribadi bersama sama dengan rakan Blogger Wangsa Maju. Semalam petang baru sampai di KL dan terus membuat liputan Program Pemuda BN Job Fair di PWTC sampai ke malam hari.. Pada sehari sebelum itu iaitu pada hari Jumaat Gomo mendapat jemputan untuk bersama sama rakan Harakah dalam membincangkan isu Video Porno Anwar Ibrahim yang mana untuk pengetahuan semua Gomo dan wartawan tersebut telah menonton rakaman Video Seks berkenaan.

Gomo tidak dapat hadir dan meminta sahabat Blogger RBF untuk menjadi wakil kepada Gomo dalam pertemuan tersebut dan rakan Blogger RBF hadir bagi mendengar sendiri apa yang sebenarnya ingin di sampaikan oleh wartawan Harakah itu pada malam semalam.

Selesai perjumpaan tersebut RBF terus menghubungi Gomo dan katanya "Gomo Love U" Gomo jadi pusing sebab si RBF ni jantan apahal pulak Love U Love u ni. Rupa rupanya beliau telah mendapat pengakuan Ikhlas dari wartawan Harakah tersebut bahawa Lelaki dalam Video Porno itu adalah Anwar Ibrahim.


Gomo minta anda semua mengikuti perbualan di antara Blogger RBF dan wartawan Harakah di Blogg RBF KLIK DI SINI.

Psssttt....Biasalah wartawan makan Gaji kena akur arahan majikan macam wartawan Harakah tu....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Jom Ke Job Fair Pemuda BN. Ini Hari Terakhir Buat Anda!

Posted: 27 Mar 2011 02:25 AM PDT

Hari ini hari terakhir Job Fair anjuran Pemuda BN yang berjalan di PWTC Kuala Lumpur.

Masa sudah semakin suntuk dan di harapkan kepada anak anak muda yang masih mencari cari peluang kerjaya hadir ke Program Job Fair ini!


Jangan Lepaskan Peluang Keemasan ini!!!

one2many

Posted: 28 Mar 2011 01:11 AM PDT

one2many


Wacana Profesional Muda dan Teguran Kepada Pemuda UMNO

Posted: 27 Mar 2011 06:15 AM PDT

Semalam saya berkesempatan berada dalam satu diskusi ilmiah yang melibatkan beberapa orang tokoh penting. Wacana Profesional Muda, begitulah nama bagi diskusi selama sehari itu. Sebagai yang diundang, saya amat gembira dan puas kerana dapat duduk bersama dan mendengar pelbagai pesanan yang disampaikan oleh antara lain, Setiausaha Politik Perdana Menteri dan Ketua Pengarah Biro Tatanegara (BTN) yang baru.

Pun tentu, untuk saya kongsikan kesemuanya di sini mungkin agak sukar. Tetapi ada beberapa input penting yang saya kira harus diketengahkan. Soal diambil peduli atau tidak, itu hal kemudian. Saya kira Setiausaha Politik (Setpol) Perdana Menteri iaitu Dato Shahlan telah membentangkan seluas cadangan untuk anak-anak muda yang mencari-cari platform dalam menyatakan sokongan kepada kepimpinan tertinggi negara ketika ini, jadi apa tidaknya saya kongsikan di sini.

Dalam satu pertanyaan berkenaan empat garis pandu yang ditetapkan oleh PM ketika Perhimpunan Agung UMNO yang lalu, perkara keempat iaitu winnable candidates telah disentuh dengan serius oleh Dato Shahlan, membuatkan kami terfikir, bahawa usaha murni PM ini tidak boleh tidak, harus digembleng bersama dengan sokongan padu semua peringkat demi meraih kembali sokongan orang Melayu terhadap UMNO khususnya golongan muda.

Namun, apabila bercakap tentang orang muda, timbul satu permasalahan baru yang diluahkan oleh salah seorang peserta dari Kelantan. Menurut beliau, pimpinan UMNO peringkat bawahan terutamanya di peringkat cawangan dan bahagian, masih mengamalkan politik cantas-mencatas atau menyekat mana-mana individu yang dilihat boleh mencabar kepimpinan sedia ada. Malangnya, yang dicantas itu ialah orang-orang muda atau muka-muka baru yang boleh menyumbang sesuatu kepada parti dan akar umbi!

Siapa orang-orang muda itu? Sudah tentu mereka itu ialah golongan intelektual muda lepasan universiti, para mahasiswa dan profesional lainnya. Golongan ini sering menghadapi kesukaran ketika hendak menyertai UMNO di peringkat cawangan. Borang dihilangkan, tidak didaftarkan, malah lebih ngeri, mereka kerap kali disisihkan. Kenapa ini perlu berlaku dalam UMNO? Kalau yang bergelar anak muda atau orang muda itu ialah mereka yang tidak tamat persekolahan baru hendak diambil sebagai ahli, sampai bila UMNO bakal berubah? Bukanlah saya hendak mempertikaikan keupayaan ahli UMNO bawahan, tetapi inilah realiti yang berlaku.

Survivor UMNO sebagai parti tunggal yang benar-benar mampu mengupayakan bangsa Melayu dan agama Islam di negara ini amat mustahak. Ia mesti dirancang supaya setiap generasi yang menguasai UMNO ialah generasi yang serius dan komited dengan matlamat Alif, Ba dan Ta, yang bersedia mendokong perpaduan negara. Jika perpaduan dalam parti sendiri gagal kerana wujudnya budaya cantas-mencatas ini, bagaimana matlamat besar itu mampu dijayakan? Bagaimana winnable candidates mampu dicipta atau dilahirkan?

Selain itu, para pemimpin UMNO khususnya kepimpinan Pemuda harus sungguh-sungguh menerima fakta bahawa golongan pengundi baru bakal memainkan faktor yang cukup penting dalam pilihanraya-pilihanraya akan datang bermula PRU13. Dengan jumlah pengundi Melayu sebanyak 5.9 juta orang ketika ini, bagaimana UMNO boleh menarik 2/3 daripadanya supaya terus bersama Barisan Nasional dalam setiap pilihanraya umum yang diadakan? Tiada mekanisme yang lebih ampuh dan berkesan, melainkan segera melakukan pembaharuan dalam kepimpinan sedia ada. Pemuda UMNO harus menjuarai dan menjaguhi, dengan sebenar-benarnya, segala kemahuan dan kehendak anak-anak muda melalui pembukaan lebih banyak peluang kepada golongan ini untuk bersuara.

Malangnya, saya tidak nampak upaya yang didayakan oleh Pemuda UMNO ketika ini yang benar-benar mampu menarik perhatian anak-anak muda. Jika kerajaan Pakatan Rakyat gah dengan Karival Anak Muda di negeri-negeri mereka, apa pula yang Pemuda UMNO lakukan? Mereka lebih tertumpu kepada acara-acara berimpak kecil dan jangka pendek seperti penganjuran pertandingan futsal dan bola sepak di peringkat bahagian dan cawangan sahaja. Upaya minda dan pendayaan pemikiran supaya mahu berfikir, tidak berlaku. Anak-anak muda terus disogok dengan program-program yang sederhana.

Dalam satu soalan lain pula, Dato Shahlan turut mengupas mengenai gelombang media baru yang nampaknya masih gagal dikuasai sepenuhnya oleh golongan muda, terutamanya kepimpinan Pemuda UMNO ketika ini. Malaysiakini, sebagai contoh, belum mampu disaingi oleh mana-mana portal berita pro-kerajaan sedangkan bahan-bahan beginilah yang begitu dicari oleh golongan muda berbanding mengunjungi atau membaca portal-portal berita arus perdana seperti Utusan Malaysia dan Berita Harian. Untuk membeli akhbar, apatah lagi.

Apa yang anak muda mahukan ialah berita yang sensasi sifatnya, berani dan terkini. Dalam dunia serba moden dan maklumat di hujung jari, anak-anak muda dan generasi baru sebahagian besarnya membentuk purata pengaksesan sumber maklumat maya yang amat signifikan. Mereka mahukan sumber yang radikal dan terbuka tanpa mewujudkan terlalu banyak spekulasi. Tetapi ia seolah-olah gagal diambil sebagai peluang untuk 'menjajah' minda anak-anak muda oleh pihak-pihak terbabit yang lebih selesa membina populariti melalu media-media mainstream sedia ada.

Akhir sekali, juga teguran kepada Pemuda UMNO, dayakanlah gerakan anda di luar negara juga. Jangan hanya bertumpu kepada hal-hal dalam negara, sebaliknya lihatlah realiti yang berlaku di universiti-universiti luar negara. Perkara ini mungkin tidak disedari, tetapi seorang peserta yang baru pulang dari bertugas di Ireland berkongsi pengalaman realnya sewaktu di sana. Menurut beliau, hampir sebahagian besar pelajar Malaysia yang belajar di luar negara seperti di Ireland telah 'didatangi' jentera pembangkang dan natijahnya cukup besar, mereka mula terpengaruh dengan dakyah-dakyah yang dibawakan. Malah, adiknya sendiri kini telah berubah 360° selepas menjejakkan kaki di Ireland kerana terpengaruh dengan kempen halus jentera pembangkang di sana! Saya terpaksa menyalahkan Pemuda UMNO sekali lagi.

Justeru, saya berharap para peserta termasuk Saudara Azrinizam yang turut menjadi panel dan bersama-sama dalam sesi bersama Dato' Shahlan semalam supaya menyebarkan hasil perkongsian dalam wacana ini demi kebaikan anak-anak muda khususnya profesional muda Melayu. Dayakanlah dengan apa jua cara sekali pun. Diharap juga Pemuda UMNO Malaysia di semua peringkat segera melakukan transformasi penting ini. Kami tetap bersama anda walaupun tanpa sebarang kepentingan!

oyabun

Posted: 27 Mar 2011 11:40 PM PDT

oyabun


Karpal digesa nyatakan pendirian isu video seks!

Posted: 27 Mar 2011 06:00 PM PDT

Pengerusi DAP, Karpal Singh digesa menyatakan pendiriannya berhubung pendedahan video seks yang didakwa melibatkan seorang pemimpin pembangkang dengan pelacur dari China baru-baru ini.

Pengerusi Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) Kedah, Zamil Ibrahim berkata, rakyat mahu melihat sama ada Karpal yang merupakan peguam bela bagi kes liwat kedua melibatkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim akan melaungkan kebenaran atau hanya sekadar bersuara demi kepentingan politiknya.

Beliau berkata, pihaknya juga mendesak supaya bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik yang merupakan salah seorang trio Datuk T agar memberikan satu salinan video seks melibatkan pemimpin pembangkang itu kepada Karpal.

"Parti KITA Kedah meminta supaya Karpal menilai sendiri sejauh mana tahap moral rakan pemimpin pembangkangnya itu melalui isu video seks tersebut.

"Adakah Karpal akan bersikap seperti harimau Jelutong atau berdiam diri seperti tikus Jelutong dalam isu ini," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Dalam pada itu, Zamil turut mencabar Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul supaya mengambil tindakan undang-undang terhadap trio Datuk T sekiranya apa yang didakwa oleh kumpulan itu bahawa beliau meminta wang pelincir selepas menyaksikan video seks tersebut adalah tidak benar.

Selain Abdul Rahim, trio Datuk T yang terlibat dalam pendedahan video seks pemimpin pembangkang itu ialah ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuaib Lazim.

"Jika kenyataan Datuk T tidak betul maka Johari boleh saman di mahkamah. Selagi dia (Johari) tidak berbuat demikian maka kita anggap apa yang Datuk T katakan itu adalah benar," katanya.-UM

Wasabi Oyabun..

Belantan

Posted: 27 Mar 2011 11:35 PM PDT

Belantan


Kehebatan Khalid Ibrahim - Indah khabar dari rupa?

Posted: 26 Mar 2011 10:05 PM PDT





















Betul lah sepertimana yang diperkatakan ramai, kehebatan Khalid Ibrahim sebagai seorang bekas tokoh koporat sebenarnya hanya indah khabar dari rupa!

Mana tidaknya, nak menguruskan sebuah yayasan pun tak pandai? Mungkin itulah diantara sebabnya mengapa beliau digugurkan dari jawatan pengerusi PNB dan juga Guthrie tidak lama dahulu! Dan mungkin disebabkan marah ketika itu, maka Khalid mula berjinak dengan politik dengan menjadi ahli PKR.

Nampak gayanya Yayasan Selangor juga 'kena tempiasnya' apabila mengalami kerugian hampir RM7.41 juta sehingga November 2010 tahun lalu. Timbalan Pengurus Besar Yayasan Selangor Mohd Saifulruddin Sulaiman dipecat apabila diberi notis 24 jam pada mesyuarat khas Lembaga Pengarah Yayasan Selangor pada 17 Februari lalu selepas satu audit dalam dilakukan. Itupun audit dalaman terpaksa dilakukan setelah 'didesak' jika tidak, sesiapapun tidak mengetahui akan perkara sebenar berlaku di dalam Yayasan Selangor.

Walaupun demikian Pengurus Besar Yayasan Selangor Ilham Marzuki masih diberi kepercayaan oleh Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Walhal laporan audit pada 18 Mac lalu turut mencadangkan supaya Pengurus Besar Yayasan Selangor sekarang ditamatkan kontrak perkhidmatannya kerana kerugian berlaku semasa di bawah pimpinannya . Apa punca sebenar Khalid masih mahu mengekalkan Ilham Marzuki tiada siapa yang tahu?

Jika sebelum ini kerajaan PKR negeri mencanangkan slogan "Merakyatkan Ekonomi Selangor" tetapi kini satu demi satu masalah melanda negeri maju ini. Malah sebuah yayasan juga turut mengalami kerugian. Itu belum termasuk anak syarikat lain yang dikuasai oleh kerajaan negeri!

Apabila kepincangan pengurusan Yayasan Selangor ini ditanya kepada Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor Datuk Seri Noh Omar, dengan mudah beliau menyatakan pihak yang sepatutnya meletakkan jawatan ialah Menteri Besar Selangor.

"Sebab yang pertama, Menteri Besar ialah Pengerusi Lembaga Pengarah yayasan itu. Bila dia memerintah, dia sudah masukkan unsur politik.

"Mana-mana orang UMNO termasuk Pengurus Besar yang lalu, dan pihak yang dilihat menyokong Barisan Nasional (BN) dan UMNO akan ditukar atau diberhentikan. Itu hak dia," kata Noh.

Tetapi yang dipertikaikan Noh ialah cara pemilihan Pengurus Besar Yayasan Selangor. Menteri Besar ingin menunjuk dia telus, dan mengikut peraturan untuk melantik pengurus besar di mana dia tubuh panel temuduga yang turut dianggotai Exco kerajaan negeri, Dr. Halimah Ali.

Pada mula panel ini telus dengan menyenarai 41 calon untuk ditemuduga. Selepas ditapis tinggal 8 calon.

Menurut Ahli Parlimen Tanjung Karang itu lagi, dalam senarai calon itu nama Ilham antara yang terpilih untuk ditemu duga. Bagaimanapun panel temuduga telah mencalonkan nama orang lain sebagai Pengurus Besar dan ada nama calon simpanan.

"Jika Menteri Besar telus, dia kena menghormati pemilihan panel temuduga. Mengapa Khalid tidak melantik calon yang sudah ditemu duga dan dipilih oleh jawatankuasa itu?

"Tetapi sebaliknya MB menukar keputusan yang dibuat dengan melantik Ilham sebagai Pengurus Besar. Di mana ketelusannya? Dia melantik kroni sedangkan dahulu dia menuduh BN mengamalkan kronisme tetapi sekarang siapa yang terang-terang melakukan salah guna kuasa itu? Kedua-dua Pengurus dan Timbalan Pengurus ialah kroni Menteri Besar," kata beliau.

Sebagai Pengerusi Yayasan Selangor, Khalid lebih percaya kepada kroninya. Sebab itu berlaku tadbir urus yang tidak ikut peraturan. Dan mengurus perbelanjaan seperti wang sendiri. Badan yang ditubuh untuk menjaga kebajikan pendidikan anak negeri itu mengalami kerugian akibat perbelanjaan yang tidak telus dan tidak munasabah.

Pengurusan tidak berhemah, antara lain kos sambutan ulang tahun ke-40 yayasan itu mencecah hampir RM1 juta, dengan syarikat pengurus sambutan itu dibayar upahnya walaupun aktiviti belum dilaksanakan.

Dahulu Noh sudah mendedahkan bahawa perbelanjaan untuk menyambut ulang tahun Yayasan Selangor itu ialah hampir RM800,000 bukan RM300,000.

"Pada ketika itu Menteri Besar cabar saya, dan beliau nafikan. Tetapi kini apabila laporan audit didedahkan ternyata dakwaan saya adalah benar.

"Terdapat pula pihak Pejabat Menteri Besar mendakwa berlaku kesilapan kerana perkara itu berlaku semasa pentadbiran BN," kata Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani itu.

Tetapi bekas Pengurus Besar Yayasan Selangor mendedahkan bahawa semasa diserahkan kepada pengurusan baru pada 2008, dalam akaun badan itu ada RM80 juta. Bagaimana dalam tempoh tiga tahun berlaku defisit.

Hasil laporan audit itu turut mengesan banyak perbelanjaan yang tidak mengikut prosedur dan tanpa perancangan sehingga Yayasan Selangor mengalami defisit sebanyak RM7.41 juta. Antaranya salah laku pemberian elaun-elaun yang tidak patut dibayar kepada Ahli Mesyuarat.

Malah antara tindakan yang menunjukkan tadbir urus korporat yang tidak baik pula ialah seramai 18 warga kerja berhenti kerja dan 50 lagi ditukar antara Mac hingga November 2010.

Jika Menteri Besar mengikut keputusan panel temuduga dahulu mungkin perkara kerugian ini tidak berlaku.

Jadi penubuhan panel temuduga itu hanya semata-mata untuk 'main wayang' sahaja. Lebih baik Menteri Besar guna kuasanya sahaja untuk melantik kroni. Tertanya-tanya apa tujuan dan kenapa Khalid tubuh panel temuduga itu?

"Hakikatnya, kalau kerajaan PKR Selangor hendak mengurus sebuah yayasan pun tak pandai bagaimana pula mentadbir sebuah negeri?" kata Noh.

Sebab itu dapat dilihat di Selangor tidak nampak apa-apa pembangunan dilaksanakan kerajaan campuran pembangkang. Sebaliknya mereka senang-senang hendak menyalahkan Kerajaan Persekutuan pula kononnya tidak memberi peruntukan.

Jadi macamana MB Khalid! Sampai bila nak kekalkan jawatan sebagai Menteri Besar Selangor? Jangan jadi macam ayam berkokok berdegar-degar, tetapi tidak sedar bontotnya penuh dengan najis. Jika dahulu dikatakan hebat sangat, tetapi sebenarnya hamPAS belaka!!!

Suara Politik
Taminsari

DARUL EHSAN TODAY

Posted: 27 Mar 2011 11:33 PM PDT

DARUL EHSAN TODAY


Najib, Soalnya Bukan Konspirasi, Tapi Dia Buat Atau Tidak.

Posted: 27 Mar 2011 03:36 AM PDT


Aku cukup minat dengan ulasan datuk najib tentang video porn lakonan anwar ibrahim, betul la kata najib, soalnya sekarang bukan konspirasi, soalnya sekarang adakah dia memantat atau tidak....ikuti ulasan najib.

Sejak isu video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim meletup pagi Isnin lalu, Jumaat malam baharulah kali pertama wartawan berpeluang bertanya Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengenainya.


Lokasinya ialah sidang akhbar selepas mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di PWTC.

Isu berkenaan menguasai soalan yang ditujukan kepada Presiden UMNO di celah-celah kehangatan pihak pembangkang memekak mendakwa UMNO terlibat dalam misi menjatuhkan Anwar menerusi video yang didedahkan oleh Datuk Trio.

Perdana Menteri yang tenang berdepan dengan soalan mengenai isu yang menjadi perhatian seluruh negara sekarang menegaskan bahawa UMNO tidak terlibat dalam rakaman video seks itu.

Bekas Ketua Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan ahli perniagaan Datuk Sharzly Eskay Abdullah secara terbuka telah mengaku mereka berdua bersama bekas Ketua UMNO Bahagian Sungai Petani Datuk Shuib Lazim yang bertanggungjawab mendedahkannya.

Bagi Perdana Menteri soalnya sama ada rakaman itu benar atau tidak adalah sangat penting.
"Sebab kalau benar maknanya ada satu perbuatan mungkar yang berlaku. Itu perkara utama yang perlu ditentukan," katanya.

"...sebab ada pihak condong untuk bangkitkan soal konspirasi dan sebagainya jadi ini mengalih dari soal pokok sama ada berlaku atau tidak perbuatan yang mungkar itu dan dirakamkan atau tidak," tambahnya.

Najib berkata apa yang penting adalah untuk menyiasat kesahihan dan ketulenan video itu kerana UMNO berpegang kepada prinsip kebenaran sama ada perbuatan itu benar-benar berlaku dan dirakamkan.

Mengenai desakan pihak tertentu agar suruhanjaya diraja ditubuhkan bagi menyiasat video tersebut, Najib berkata perkara itu terpulang kepada kerajaan.

Beliau berkata polis perlu membuat siasatan rapi dan profesional bagi menentukan ketulenan video itu agar rakyat yakin dengan laporan hasil siasatan yang akan dibentangkan kepada kerajaan nanti.

"Kebenaran dan kesahihan yang mesti ditentukan terutama oleh polis melalui siasatan rapi lagi profesional, dan kalau ada mereka yang pakar dalam hal ini, tentu (ia) boleh ditentukan oleh pihak polis bagi menyokong siasatan mereka," katanya.

Ketika ditanya mengenai persepsi yang mengatakan bahawa polis tidak adil dalam menjalankan siasatan, Najib berkata polis perlu bertindak secara profesional dan menggunakan khidmat pakar bagi menyiasat sama ada video itu diubah secara teknikal atau tidak.

"Kalau ada perbuatan untuk mengubah video itu secara teknikal, perkara ini amat mudah dikesan. Kalau nak 'ubahsuai' video ini ia cukup mudah dikesan dan dapat ditentukan," katanya.

Dalam pada itu Najib berkata mesyuarat juga berbincang mengenai jumlah keanggotaan terkini UMNO yang mencapai 3,233,586 orang.

Mengenai hukuman penggantungan yang dikenakan kepada Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Usukan di Sabah, Datuk Japlin Akim pada 2009 kerana didapati bersalah terlibat dalam politik wang, Najib berkata Majlis Tertinggi bersetuju melepaskan Japlin daripada hukuman itu.

"Mulai hari ini, beliau boleh kembali kepada UMNO dengan hak sepenuhnya sebagai anggota," katanya.

Selain itu, Najib berkata Majlis Tertinggi bersetuju untuk mengadakan sambutan Ulangtahun ke-65 UMNO pada 11 Mei ini.

"Majlis akan dimulakan dengan Solat Maghrib, bacaan Surah Yassin, Tahlil dan Solat Isyak seterusnya UMNO akan mengadakan satu majlis makan malam serta upacara menaikkan bendera," katanya.

sumber: agenda daily

x-pkr [ dibaca : EKSTRIM TOLAK PKR]

Posted: 27 Mar 2011 11:29 PM PDT

x-pkr [ dibaca : EKSTRIM TOLAK PKR]


AnWAR, RAHIM TC DAN SINDROM PENAFIAN.

Posted: 27 Mar 2011 06:34 PM PDT

GAMBAR ADEGAN SEKS PENGERUSI BIRO AGAMA GOLKAR YG TELAH LETAK JAWATAN.


1. Isu video seks yang didakwa melibatkan AnWAR tetap panas. Beberapa cerita baru timbul ekoran kenyataan demi kenyataan yang dikeluarkan oleh PKR pemimpin PKR mahupun dari TS Rahim (RTC) sendiri. Begitu banyak dakwaan baru yang dibuat, begitu juga banyaknya penafian dari pihak yang dituju dalam isu ini.

2. Teringat teman penulis yang sering bercerita tentang perompak menuduh pencuri mengambil barang tanpa izin! Memang kredibiliti perompak yang menuduh itu dipertikaikan, namun tidak mustahil samasekali pencuri tersebut memang ada melakukannya. Biarpun perompak yang menuduh, pencuri itu harus disiasat dan diadili.

3. Perompak juga perlu diadili jika membuat fitnah. Maka itu fokus sekarang ialah siasatan perlu lakukan, bukan berkata ia fitnah sebelum siasatan dilakukan. Pencuri tidak perlu takut atas dakwaan perompak jika beliau tidak mencuri barangan tersebut. Inilah masa yg tepat pencuri mengatakan kepada perompak yang menuduhnya, "see you in court!".

4. Penulis juga ingin menarik perhatian gambar di atas. Yang tertera ialah Yahya Zaini, bekas Pengerusi Biro Agama, Parti GOLKAR Indonesia. Beliau pernah dituduh punya hubungan seks dengan seorang penyanyi dangdut Indonesia, Maria Eva. Yahya juga pernah menafikan beliau terlibat dengan alasan "ORG ITU PERUTNYA LEBIH BUNCIT DARI SAYA".

5. Namun setelah gambar seks beliau tersebar luas, akhirnya beliau akur dengan kesalahan beliau dengan mengaku beliau adalah 'manusia' yang di dalam video seks itu! Kejadian ini berlaku sekitar 2005 dan akhirnya Yahya meletak jawatan. Ada seorang teman dari 'inner circle' AnWAR bercerita tentang kejadian itu

6. AnWAR yang punya lawatan kerja ke Jakarta ketika itu meminta ditunjukkan adegan seks Yahya Zaini dlm telefon melalui video yg dihantar oleh anak seorang menteri GOLKAR (ketika itu) kepada telefon 'inner circle' AnWAR ini. Sukma juga terlibat sama menonton adegan ini. Komen AnWAR setelah menonton adegan tersebut :

"Yang dia ni pegi mengaku buat apa! Nafi la, jika nafi masih ada peluang orang nak percaya hang, hang mengaku habih la......."

Maka teman itu bercerita kepada beberapa temannya yang lain beliau terpinga-pinga dengan reaksi AnWAR setelah menonton adegan itu. Menurut rakan PKR itu, itu adalah reaksi spontan AnWAR dan mungkin petunjuk sebenarnya tentang perilaku dan tembelang AnWAR yang beria-ia menafikan setiap kes songsang yang melibatkan diri beliau....

Sekian.

The Unspinners

Posted: 27 Mar 2011 11:22 PM PDT

Panglima Perang Cyber

Posted: 27 Mar 2011 11:09 PM PDT

Panglima Perang Cyber


Rancangan Turath Ulama di TV1 - Tahniah Datuk Rais Yatim !!!

Posted: 27 Mar 2011 07:19 PM PDT

Pengumuman oleh Blog Khazanah Fatoniyyah ada disiar di sini tentang rancangan Turath Ulama yang bermula siarannya pada 22 Mac 2011 yang lalu...Sila baca :



Saksikan Turath Ulama' - TV1

Kesibukan yang terus menerus, ditambah dengan beberapa aktiviti yang baru, antara faktor blog Khazanah Fathaniyah ini tidak dapat dikemaskini secara seimbang. Untuk perkembangan buku terkini, Khazanah Fathaniyah belum dapat menghasilkan terbitan baru, tetapi InsyaAllah buat masa terdekat ini usaha untuk mengulang cetak kembali buku-buku yang telah kehabisan stok akan cuba dilakukan dengan edisi terbaharu. Segala perkembangan berkaitannya, InsyaAllah akan dimaklumkan semula. 


Selain penerbitan buku, Khazanah Fathaniyah bersama Persatuan PENGKAJI turut aktif menganjurkan pengajian-pengajian kitab Turath yang sebelumnya ini diajar oleh al-Marhum Ustaz Wan Mohd Shaghir Abdullah, meliputi pelbagai cabang ilmu dan kitab. Usaha tersebut kini tetap masih diteruskan, dengan menjemput ustaz-ustaz yang mempunyai kepakaran mengajar kitab-kitab turath Melayu berkaitan bidang -bidang ilmu yang tertentu. 


Kesinambungan dari itu, satu kesepakatan telah dicapai antara Khazanah Fathaniyah dan JAKIM untuk memperluaskan lagi dakwah pengajian kitab turath ini melalui saluran media elektronik pula. Hasilnya maka tercetuslah 'TURATH ULAMA', yang akan disiarkan di TV1, bermula hari ini (Selasa), jam 6.30 petang. Berikut adalah perinciannya:


Setiap hari Selasa (6.30 - 7.00 Petang)


Kitab : 
Kitab Faridatul Fara'id 
(Kitab berkaitan Tauhid), karya Syeikh Ahmad al-Fathani.


Penyampai :
Ustaz Azhar Hasyim


Setiap hari Rabu (6.30 - 7.00 Petang)


Kitab :
Kitab Munyatul Mushalli 
(Kitab berkaitab sembahyang), karya Syeikh Daud Bin Abdullah al-Fathani.


Penyampai :
Ustaz Abdul Halim Saad




Rakaman pengajian ini juga dibuka kepada umum. Sekiranya berminat untuk hadir, boleh menghubungi Abdul Halim Muhamed (013-3564496) atau pejabat (03-61897231) untuk maklumat lanjut. Kelas pengajian untuk sesi rakaman dilaksanakan setiap hari Ahad, bermula 8 pagi - 11 pagi. Kitab-kitab pengajian disediakan.


Sekian, untuk makluman. Semoga ada manfaatnya:)


http://khazanahfathaniyah.blogspot.com/2011/03/turath-ulama-tv1.html


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

PAS Akui Dedah 'Video Seks' Sah Dari Segi Syarak - Bab 256 Kitab Riadus Solihin !!!

Posted: 27 Mar 2011 06:12 AM PDT


Dalam hal ini Kitab Riadussolihin bab 256 tentang bab mengumpat yang pernah disyarah oleh Ketua Pemuda PAS di blog beliau http://www.eperjuangan.com/2009/08/hukum-dedahkan-kesalahan-pemimpin.html ada huraiannya tentang keharusan tersebut seperti di bawah :

4 - Mengingatkan muslim yang lain daripada kejahatan atau menasihatinya.

Di sini banyak cabangnya. Antaranya ialah menyatakan kecacatan dan kecelaan yang terdapat pada perawi-perawi hadis atau para saksi. Maka perkara ini adalah harus dengan ijmak kaum muslimin bahkan kekadang menjadi wajib jika perlu.

Antaranya juga ialah bila diminta pandangan untuk berbesan (mencari menantu dan pasangan hidup), bersyarikat, memberikan amanah barang-barang, bergaul, berjiran atau sebagainya. Dan wajib bagi orang yang diminta pandangan itu (memberitahu segalanya dan) tidak menyembunyikan hal keadaannya yang sebenar, bahkan dia perlu memberitahu keburukan-keburukan yang ada pada orang itu dengan niat nasihat. Dan ini banyak yang disalah gunakan. Ini kerana ada yang memberitahu kepada orang lain kerana kedengkiannya dan syaitan pula telah mencampur adukkan dan mengkhayalkan dia bahawa ia adalah nasihat. Maka hendaklah kita berhati-hati dengan perkara ini.

Dan termasuk dalam bab ini juga ialah seseorang pemimpin yang tidak memimpin dengan baik, samada kerana dia tidak layak atau kerana dia adalah seorang yang fasiq atau seorang yang cuai atau sebagianya. Maka wajib diberitahukan kepada orang atasannya untuk memecatnya dan menggantikannya dengan orang yang lebih sesuai atau supaya orang atasan itu mengetahui keadaannya dan memberikan tindakan yang sewajarnya dan tidak tertipu dengan tindak tanduknya. Juga supaya dia (orang atasan) memberikan dorongan kepada pemimpin itu supaya lebih istiqamah atau akan ditukar (digantikan dengan orang lain).

Bagi Panglima, Anwar adalah seorang yang berbahaya. Mengancam bukan setakat politik tetapi juga agama kita. Maka perbuatan buruk yang dibuat samada video seks atau perkataan atau perbuatan yang menyalahi syarak perlu didedahkan. Samada di blog atau facebook atau twitter. Kita takut masa depan anak cucu kita akan tergadai dengan tindakan mereka.

Sami-Sami Hindu Keluar PKR dan Ahli PAS Juga Kerana Yakin Pelakon Video Seks Adalah Anwar ?

Posted: 27 Mar 2011 04:25 AM PDT

Blogger Laksamana Jebat menulis :

PULAU PINANG 27 Mac - Kira-kira 200 ahli Persatuan Sami-Sami Hindu Pulau Pinang hari ini mengumumkan keluar Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana tidak mahu dikaitkan dengan video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Menurut pengerusi persatuan itu, S. Dhinabalan, perbuatan terkutuk tersebut amat memalukan dan tidak boleh diterima oleh semua agama termasuk Hindu.


Panglima : Adakah ini bermakna golongan Sami sudah yakin pelakon video tersebut adalah Anwar ?

PAS patut ambil iktibar ini dan mujurlah ada 113 ahli PAS sudah keluar parti mungkin kerana sebab yang sama... Siapa tidak merasa malu jika masih lagi mengikut seorang ketua yang main 'depan belakang' melanggar batas syariat Allah. Kecuali dah tidak ada 'kemaluan' apa boleh buat !!!


Sila klik berita tersebut di sini : http://www.malaysiakini.com/news/159746


Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Alfaizhamid

Posted: 27 Mar 2011 09:37 PM PDT

Alfaizhamid


MIYUL SAMBUT BIRTHDAY

Posted: 27 Mar 2011 07:35 PM PDT



PISAU.NET

Posted: 27 Mar 2011 09:33 PM PDT

PISAU.NET


Orang Lain Zina,Orang Lain Kena Sumpah

Posted: 27 Mar 2011 05:38 PM PDT


Khidmat tukang sumpah digunakan oleh gerembolan pencacai apabila Anwar mengunakan Johari Abdul sebagai pemudah cara dan mewakili beliau untuk tidak mengaku Anwar terlibat.


Baru baru ini pada 26 Mac satu ceramah diadakan oleh Anwar untuk cuba menutup kerja jahat beliau, ketika itu YB Johari Abdul telah bersumpah dihadapan penyokong mereka di Taman Pauh katanya lelaki didalam video lucah bukanlah Anwar.


Menariknya apabila Yb Johari hanya bersumpah "Demi Allah", tidak pula beliau bersumpah laknat seperti mana mangsa liwat Saiful.


Apabila sesuatu perlakuan atau pun tindakan yang menyebelahi Anwar ,pasti akan dihalalkan tanpa basa basi.Dahulunya aparat aparat pakatan menuduh cara Saiful bersumpah tidak betul,Malah wali selipar Nik Aziz turut berkata sumpah tidak ada didalam Islam.


Yb Johari tidak pula melakukan sumpah laknat untuk menyakinkan hadirin.Hampir 200 orang diperbodohkan secara terang terangan di Taman Pauh kerana si mangsa atau lebih mesra dikenali sebagai Brother Anwar B Ibrahim(BABI) yang kononnya difitnah tidak pula melakukan sumpah laknat.


Anwar tutuh china doll tak pulak sibuk sibuknak bersumpah dikhalayak,Yang tengok video Anwar tutuh pulak pi sumpah .Tak kah bodoh namanya tu.Takkan lain orang makan cili,lain orang yang berasa pedas.



Pisau kata " tok sami pun blah dari pkr takut kena tutuh dengan nuar"

Anwar:Raja Drama

Posted: 27 Mar 2011 10:41 AM PDT

Hayati lirik lagu "Raja Drama"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan