Isnin, 9 Januari 2012

BLOG - BLOG PARTI UMNO

BLOG - BLOG PARTI UMNO


Razlan's

Posted: 08 Jan 2012 11:29 PM PST

Razlan's


Blogger hampir temu Ajal!

Posted: 08 Jan 2012 09:15 PM PST

Diberitahu sebentar tadi rakan-rakan blogger yang membuat liputan langsung di lapangan berada tidak sampai beberapa kaki dari tempat bom diletupkan.

Pejuang-pejuang ini berada di lapangan untuk memberikan laporan secara langsung keadaan sebenar apa yang berlaku di  Mahkamah sebentar tadi.

Ternyata provokasi melampau digunakan untuk memprovok pihak polis untuk melakukan keganasan kepada mereka. Belum cukup dengan itu, pihak pembangkang menggunakan BOM untuk memastikan Anwar dapat dilarikan sekiranya belidapat bersalah.

Terima kasih kepada para pejuang yang media maya yang tidak gentir dan takut untuk berjuang walaupun nyawa dipertaruhkan...

kepada pejuang-pejuang siber yang berada di lapangan, saya ucapkan ribuan terima kasih dan masyarakat siber seharusnya berterima kasih kepada anda kerana perjuangan dan pengorbanan kamu...

terima kasih semua ....



PR Meludah ke langit!

Posted: 08 Jan 2012 09:00 PM PST


Assalamualaikum,


Hari ini PR ternyata sudah meludah ke langit, sebelum keputusan kes Anwar Ibrahim diumukan para pemimpin mereka menuduh bahawasnya Kerajaan BN membuat konspirasi untuk menjatuhkan dan menyabitkan kesalahan kepada pemimpin mereka.

Ternyata segala fitnah dan maki hamun yang mereka lemparkan di jelajah di serata negara termasuk di Indonesia dan juga di depan para diplomat adalah bohong belaka! Takut pada banyang-banyang sendiri.

Ikuti Ulasan saya di Kulaan Niring

 
Ulasan Ketua Pemuda Seputeh Tentang Keputusan Mahkamah Adil Dan ANUar Bebas...



Kulaan : ulasan Ketua Pemuda Seputeh yang juga merangkap Timbalan Pengerusi Unit Media Baru (UMB) Pergerakan Pemuda UMNO mengenai keputusan mahkamah yang membebaskan ANUar daripada pertuduhan liwat...

Anti Anwar kene belasah!

Posted: 08 Jan 2012 07:57 PM PST

Pihak Polis menjaga keselamatan semua pihak, bukan sahaja penyokong anti Anwar.




Penyokong Anti Anwar yang berkumpul secara aman di hadapan Masjid Wilayah telah di pukul oleh penyokong-penyokong samseng PR.


Inilah perangai sebenar sekiranya mereka memerintah negara.. pikit-pikirkan lah ..

Ikuti cerita penuh di 1Peluru





Kekecohan berlaku bila satu kumpulan anti-Anwar dalam lingkungan 50 orang yang berhimpun  di hadapan Masjid Wilayah Persekutuan yang tidak disenangi oleh penyokong2 Anwar Ibrahim yang hadir ke Mahkamah Tinggi jalan Duta bagi mendengar keputusan penghakiman kes liwat Ketua Pembangkang tersebut.



Kumpulan anti-Anwar (berbaju kuning) yang pada mulanya berhimpun secara  aman, telah diprovok dan diserang oleh penyokong-penyokong Anwar sebelum mereka berundur berlindung di dalam kawasan masjid. Kejadian di atas berlaku beberapa minit sebelum berita pembebasan Anwar dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari Azlan tersebar.





Mahkamah tidak adil !

Posted: 08 Jan 2012 06:08 PM PST





Video ini memberi gambaran bahawa Penyokong PR sudah menuduh Kerajaan BN Konspirasi dan tidak menjalankan sistem Kehakiman yang tidak adil.

Kita lihat sendiri sahajalah bagaiman mereka begitu fanatik kepada ketua tanpa memikirkan kerosakan budaya dan sosial kepada rakyat seluruh negara.

Ada banyak lagi Video-video sebagai bukti menunjukkan yang mana Pembangkang tidak mempedulikan keselamatan dan kesejahteraan rakyat Malaysia. 

Kita doakanlah segala yang mereka lakukan dan segala tuduhan yang mereka lakukan kepada Kerajaan BN dibawah kepimpinan Dato Seri Najib dibalas dengan balasan yang setimpal

Mahkamah Malaysia Amat Adil dan Saksama tidak kira siapa yang mereka adili!

Anwar Tidak Disabit Kesalahan.

Posted: 08 Jan 2012 05:55 PM PST




Mahkamah telah memutuskan bahawa Anwar Ibrahim tidak disabitkan kesalahan disebabkan bukti yang tidak kukuh dan tidak boleh bergantung dengan hanya bukti DNA.

Apa pun sistem kehakiman kita tetap telus daripada cengkaman dari pihak kerajaan seperti yang di tuduh oleh Pembangkang.

Suka saya menasihatkan kepada Azmin Ali, dan semua pimpinan PR, jangan kita sesekali memusnahkan sistem kehakiman demi untuk kepentingan diri sendiri, kerajaan BN sudah menjaga istitusi ini sebaik mungkin demi keadilaan kepada Rakyat sebagai jalan akhir mencari pengadilan yang saksama


Kakak dan Adik-adik ini jangan sesekali terpengaruh dengan hasutan bahawa negara Malaysia dan Kerajaan BN tidak Adil didalam menentukan hak kehakiman Rakyat.


Wasalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan