Khamis, 9 Mei 2013

BLOG - BLOG PARTI UMNO

BLOG - BLOG PARTI UMNO


DunSemarang

Posted: 09 May 2013 01:23 AM PDT

DunSemarang


Diambil dari NVINCIBLE ASIA, May 7, 2013 at 6:59 AM

Posted: 08 May 2013 01:40 AM PDT



NVINCIBLE ASIA,  May 7, 2013 at 6:59 AM
Mageran report: 13th May 1969 tragedy

Dap propaganda catalyst of the great racial tension which lead to the event on 13th of May 1969; Lim Kit Siang carried a chauvinist ballistic anti-Malay sentiment; '''Malai Si'. 'Malai Si' this means "Dead Malay" ''Dead Malay''.

On May 11th at Jalan Bukit Bintang, Kit Siang shouted in-front of the Chinese ingrate immigrant audiences; "Dead Malay'', from there we then can see through the collections of dreaded day being manipulated and instigated by DAP henchmen of National disunity. This is the fact that they came out on May 11th; "What the police can do to us?, We are of our own King. Remove all the Malay Policemen!"

On May 11th at Jalan Bukit Bintang, "Dead Malay'', Sakai go back to the jungle!".

On May 11th Jalan Changkat Dollah, "Now we control Kuala Lumpur!".

On May 12th, Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, "Malay go back to your village, The Malays have no power now.....


Apa Lagi Melayu Takut....

Posted: 08 May 2013 01:21 AM PDT




Tahniah kepada Datuk Seri Najib yang secara ikhlas mempertahanakan Utusan...Syabas..kami warga UMNO Ayer Hitam Dan Semarang akan tetap menjadi tulang belakang, membela dan mempertahankan DSN. Apabila  seorang wartawan akhbar Cina bertanya soalan berkaitan  Utusan buat cerita 
"APA LAGI CINA MAHU?."

DSN jawab dengan sopan, " kenapa nak salahkan Utusan? Howa about the Chinese papers? Is it fair?"
....EURIKA....bangganya AKU...kah kah kah..soalan zaman batu dan belum bertamaddun....tepuk air longkang merecik muka sendiri.....TAHNIAH DSN.....Perdana Menteri dipercayai jelas meurjuk kepada laporan akhbar-akhbar Cina yang membawa sentimen perkauman selama ini.
AKU nak tanya..siapa yang mulakan dulu...Karpal belum lagi memerintah negara dah ada perancangan nak tangkap TM....atas isu perkauman...apatah lagi kami rakyat biasa..entah macam di tindas di hina..di perolok olok di bumi sendiri. Kepada anak bangsa yang NGUNDI selain BN sedarlah..sebelum terlambat.
Mulai sekarang kita tak perlu lagi cakap berlapik..tiada gunanya...mereka tidak mengenang budi.

Puteri Bahagian Segambut

Posted: 08 May 2013 11:24 PM PDT

Puteri Bahagian Segambut


Anwar Seret Rakyat Ke Jalan demi Kepuasan Nafsu Sendiri? #GE13 #PRU13 #BetterNation #TolakPR

Posted: 08 May 2013 08:56 PM PDT



Himpunan Suara Rakyat Suara Keramat di Kelana Jaya malam tadi SP sifatkan adalah lebih kepada  perjuangan peribadi Anwar Ibrahim di dalam misi beliau untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia ke 7. 

Walaupun PR dikatakan tidak menerima keputusan PRU13 dan menuduh BN telah menggunakan taktik kotor untuk memenangi PRu tersebut tetapi dalam masa yang sama Ketua Menteri Pulau Pinang dan Menteri Besar Kelantan telahpun mengangkat sumpah untuk jawatan masing-masing.adakah itu juga petanda bahawa mereka tidak bersetuju? Andainya tidak bersetuju kenapa perlu mengangkat sumpah? Adakah kemengan PR di 3 negeri juga adalah satu penipuan dan konspirasi?

Korang fikir2lah sendiri. Penyokong PR semuanya kan bijak pandai. Boleh berfikir baik dan buruk. Gunakan akal yang ada sebaik2nya. Kaji dan selidik setiap perkara sebelum menyokong membabi buta.




Siapa Nak Kena Ludah Sila Jumpa TGNA #GE13

Posted: 08 May 2013 01:23 AM PDT

Inilah contoh "terbaik" yang harus kita semua ikut..........







SP: UMNO memperjuangkan islam dan orang melayu.............

www.pemuda-enggang.org

Posted: 08 May 2013 11:39 AM PDT

www.pemuda-enggang.org


Terima kasih buat semua

Posted: 08 May 2013 12:20 AM PDT

Saya ingin ambil kesempatan mengucapkan terima kasih buat semua pengundi yang telah mengundi Barisan Nasional di taman keramat terutama di pusat mengundi enggang utara dan enggang selatan di mana kedua2 peti undi telah menang pada pru 14. Terima kasih juga … Continue reading

Tiada ulasan:

Catat Ulasan