Ahad, 5 Mei 2013

BLOG - BLOG PARTI UMNO

BLOG - BLOG PARTI UMNO


DunSemarang

Posted: 05 May 2013 01:18 AM PDT

DunSemarang


Pusat mengundi PT SEMARANG

Posted: 04 May 2013 10:30 PM PDT


 Terima kasih..Kami sudah mengundi.
 Terima kasih..nak.....
 Terima kasih. lalu lintas terkawal rapi..
Terima kasih..sedia berbakti
Terima kasih.

Doa Kami...Warga DunSemarang

Posted: 04 May 2013 04:01 PM PDT

Ya-Allah..Ya Rahman Ya Rahim..segala puji bagiMu Ya Allah..tuhan pentadbir seluruh alam. Selawat dan salam ke atas junjungan kami Nabi Muhammad S.A.W.
Kami warga Dun Semarang memohon doa ya Allah, berilah kemenangan kepada Calon kami Datuk Haji Samsolbari bin Jamali, berilah petunjuk dan hidayahMu ya Allah ketika kami dan seluruh warga pengundi  sedang mengundi dan mengundi  kepada calon UMNO dan  BN, dengan izin Mu ya Allah. jauhkan kami warga Dun Semarang dan seluruh umat Melayu dan Malaysia dari sikap ujub, takbur dan riak. Ampunkan  dosa-dosa kami, ke dua ibu bapa kami, Pemimpin kami, saudara mara kami, jiran tentangga kami dan seluruh kaum muslimin dan muslimat samada yang masih hidup atau telah meninggal dunia. Amin...
UNDI LAH...

Puteri Bahagian Segambut

Posted: 04 May 2013 11:07 PM PDT

Puteri Bahagian Segambut


Panas!!!! Pengundi Hantu Lembah Pantai di kesan di Seputeh #BN4WP #GE13

Posted: 04 May 2013 08:46 PM PDT

Ini adalah antara fitnah yang ditabur oleh Nurul Izzah sebelum ini, dimana beliau telah mengatakan kononnya hampir 4000 pengundi dari Parlimen Seputeh termasuk Ketua Pemuda telah berpindah ke Lembah Pantai tanpa memberikan sebarang bukti sahih untuk "back up" fitnah beliau.

Hari ini penulis ingin berkongsi slip pengundian Ketua Pemuda UMNO Seputeh dimana beliau telah mengundi di Parlimen P122 Seputeh dan memilih calon Barisan Nasional Puan Nicole Wong. Sekarang Nurul Izzah dan Teresa Kok sila jawab macam mana anda boleh tuduh KP Seputeh pengundi hantu di Lembah Pantai sedangkan anda tahu ini bukan perkara sebenar? 

Lihat Gambar Berikut :
 


Alamat IC di Seputeh dan undi di Seputeh.. amacam? 
 
Baca selanjutnya di KL CHRONICLE


SP: Sebenarnya dua2 ekor tue bangang tapi nampak macam pandai

Pentas UMNO Kg.Serdang, Sitiawan. Perak

Posted: 04 May 2013 01:30 PM PDT

Pentas UMNO Kg.Serdang, Sitiawan. Perak


#PRU-13: DAP upah Red Bean Army 'bunuh orang'?

Posted: 04 May 2013 01:14 PM PDT

SHEN Yee Aun ketika diwawancara portal berita Mynewshub - Gambar The Mole

Tentera siber DAP, Red Bean Army yang dibentuk bagi mencipta penipuan dan memanipulasi fakta bukan sahaja menyerang Kerajaan Barisan Nasional (BN) tetapi sesiapa sahaja yang menyokong parti itu.

Perkara itu didedahkan oleh bekas Setiausaha Eksekutif Pemuda Kebangsaan DAP, Shen Yee Aun dalam satu wawancaranya dengan portal berita Mynewshub yang dimuat naik ke laman YouTube.

Shen memberitahu, pasukan berkenaan yang berpangkalan di sebuah hotel di ibu negara dan juga di pejabat Komtar, Pulau Pinang akan menyerang serta menakut-nakutkan sesiapa sahaja yang bercakap buruk mengenai DAP.

"Objektif mereka mudah. Pertama ialah memastikan isu yang dicipta oleh mereka tersebar luas secara dalam talian dan memberi kesan psikologikal kepada individu tertentu sehingga bersara daripada politik.

"Ketiganya, mereka mahu melemahkan semangat orang tertentu dan menafikan segala kebenaran yang didedahkan mereka," katanya seperti dipetik dalam portal berita The Mole di sini hari ini.

Dalam pada itu, Shen juga tidak menolak kemungkinan bahawa tentera siber berkenaan memberi komen dalam portal-portal berita yang lain.

Beliau juga bertegas bahawa dakwaan pasukan Red Bean Army berkenaan ditaja oleh DAP adalah berasas.


"Tony Pua di dalam wawancara dengan Malaysiakini juga telah mengaku bahawa mereka mempunyai pasukan serangan siber sendiri.

"Selain itu, Jeffrey Ooi dalam satu temubual dengan The Star Switch Up TV telah memberitahu bahawa 'mereka membayar pasukan serangan siber untuk membunuh orang'," jelasnya.

Menurut Shen, 'membunuh orang' tersebut dalam konteks menyerang habis-habisan individu yang mengkritik DAP dan menyokong BN termasuk selebriti seperti Datuk Michelle Yeoh dan lain-lain.

Beliau seterusnya mendakwa, ancaman kumpulan tentera siber itu telah menyebabkan dua artis Taiwan menarik diri daripada membuat persembahan kerana takut mereka akan menjadi bahan cacian dan produk mereka diboikot.

"Taktik kumpulan ini sangat ekstrem dan tidak baik untuk negara," tambah Shen.

Warna-warni Politik
Torashah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan