Sabtu, 30 April 2011

Barisan Nasional

Barisan Nasional


Kedah Ke KL - MctHeory

Posted: 30 Apr 2011 01:24 PM PDT

Kedah Ke KL - MctHeory


FITNAH BESAR!! BLOGGER PAS KEPADA UMAT ISLAM SABAH!!

Posted: 30 Apr 2011 07:24 AM PDT



Akibat terlampau tertekan dengan pendedahan video pemimpin pujaannya,  sorang blogger PAS telah memfitnah dan menghina wanita muslim Sabah dengan menyebarkan gambar palsu wanita disana sedang memotong BABI..

Kononnya, wanita muslim di Sabah terlampau miskin hinggakan terpaksa menjadikan BABI sebagai sumber pendapatan..

Cuba korang teliti gambar dibawah ni.. Nampak tak blogger Awwwww ni sengaja buat photoshop edit untuk memalukan wanita muslim di negeri Sabah..




Gua tak tau nak cakap apa... Memang memalukan sungguh perangai blogger PAS yang kononnya lebih Islam dan beriman dari orang lain ni... Sanggup dia buat gambar palsu macam ni untuk menghina wanita Islam?

PAS patut bagi blogger dorang kelas Fardu Ain dan jugak tuisyen pendidikan moral.. Gua pun buat jugak gambar photoshop, tapi tak lah sampai teruk dan keji macam blogger PAS tu buat..

Sebelum ni ada blogger PAS yang kata gua kafir dan munafik sebab kutuk pemimpin PAS, tapi rupanya dorang lagi keji sebab dorang tu sanggup hina wanita muslim yang sepatutnya dilindungi...

Tuhan semakin tunjukkan kebenaran kepada seluruh rakyat Malaysia.. Dengan perangai blogger PAS ni, adakah dia akan jadikan PAS lebih mulia.., ataupun semakin keji di mata rakyat? Sendiri nilailah beb....



Sumber MPP blog

P/s: Hari ni Mc agak bz Ya Amat dengan kerja-kerja luar, tetapi untuk mengisikan kekosongan, Mc bawakan artikel dari rakan blog yang lain. Sebarkan maklumat.

McTheory:
Blogger pondan tu semakin melampau, sudah la sesat, lagi nak fitnah pulak!

BLOGGER GAP MEMANG GILA!! menyusuk kalbu!

Posted: 30 Apr 2011 01:06 AM PDT


Opss.. jangan serbu dulu, bukan gila yang benar gila tapi artikel luahan perasaan dari Gerakan Anti Pkr benar-benar menyusuk kalbu dan terasa dalam hati. Malah kejadian yang diceritakan oleh Gap bagai ada kena mengena dengan Mc sendiri. Mc dilahirkan dalam keluarga yang menyokong UMNO tapi selepas Mc melanjutkan pelajaran, Mc terpengaruh dengan kebangkitan zaman reformasi, sudah tentu kejadian ini terjadi apabila selepas Anwar dipecat.

Kiranya cerita jalan hidup Gap serupa ada kena mengena dengan Mc, sebab tu terasa sayu sangat. Hingga perenggan terakhir, air mata rasa macam dah bergenang, tunggu masa nak berlinang. Benar-benar menyusuk kalbu.

Ya Allah.. tabahkanlah hati kami untuk menghadapi musuh Agama, Bangsa dan Negara. Sesungguhnya perjuangan kami masih belum selesai untuk hapuskan Anwar dari dunia politik Malaysia. Aminn.. ya rabbalalamin..

Pada siapa yang nak baca artikel Gap yang power tu klik SINI

McTheory:
Mendidih darah untuk menentang kajahatan Anwar dan Pakatan Haram!

HAA.. BAGUS LA, SI KAKI KHALWAT SOKONG PENZINA!!

Posted: 29 Apr 2011 09:09 PM PDT


Adalah amat mengejutkan apabila calon Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu, menyatakan bahawa sekiranya benar "lelaki bertuala putih" itu Anwar sekalipun, maka ia adalah bersifat peribadi dan tidak wajar dikaitkan dengan parti lain di dalam Pakatan Pembangkang. Rujuk di sini.

Sedarkah Mat Sabu apa yang dikatakannya? Apakah dia rasa dengan berkata demikian maka ramai ahli-ahli PAS akan menyokong dan memberikan undi mereka kepadanya untuk menjadi Timbalan Presiden PAS pada pemilihan parti itu yang bakal berlangsung tidak lama lagi?

Pertamanya, Mat Sabu merupakan pencipta kepada gelaran "Al-Juburi" yang ditujukan khas kepada Anwar Ibrahim. Apakah yang dimaksudkan gelaran "Al-Juburi"? Apakah gelaran tersebut merujuk kepada "tukang basuh jubur"? Atau "jubur yang tidak dicebok"? Atau "seorang yang suka main belakang"?

Saya yakin, Mat Sabu tahu tentang peribadi Anwar yang suka "main belakang" apabila dia memberikan gelara itu biarpun Anwar masih belum didakwa atas tuduhan meliwat. Justeru itu, adalah pelik untuk PAS, terutamanya Mat Sabu, untuk menerima perbuatan dan pelaku yang bersifat "Al-Juburi" di dalam perjuangan agama PAS!

Kenyataan Mat Sabu itu secara tidak langsung juga boleh ditafsirkan bahawa dia mengakui Anwar "suka main belakang". Dan amat pelik sekali dia menyifatkan perbuatan Anwar itu bersifat "peribadi". Maksudnya, Mat Sabu boleh menerima seorang peliwat sebagai Perdana Menteri?

Seterusnya baca SINI


P/s: hanya orang yang sama spesis dengan Anwar saja yang sokong Anwar..


McTheory:
Aku kenal ko Sabu.. ko sama macam Anwar, depan baik, belakang Haprak!!

ANWAR OMEGA SESUMPAH!! MARI TENGOK VIDEO NI!! PATUTKAH ANWAR BERSUMPAH??

Posted: 29 Apr 2011 05:08 PM PDT



Video ni video lama, tapi intipati dalam video ini amat berguna dan sesuai dengan keadaan sekarang. Nilaikan!!




Apakah salah jika Anwar bersumpah untuk buktikan dia berada dipihak yang benar?


Jika benar teraniaya, kenapa tidak mahu bersumpah?


DS Najib bersumpah sebanyak 3 kali apabila beliau dituduh mempunyai hubungan dengan Altantuya. Jika beliau benar bersalah, pasti 'laknat' Allah telah turun kepadanya.


Saiful Bukhari juga telah bersumpah bahawa dia di liwat oleh Anwar. Malah hingga sekarang beliau masih sihat dan sudah ke Mekah menunaikan umrah. Jika benar dia bersalah dan berbohong semasa bersumpah, beranikah Saiful berdiri dihadapan Kaabah?


Seorang lagi rakan Anwar yang muak dengan tipu helah dan lakonan Anwar telah bersumpah semalam bagi membukti dan meyakinkan masyarakat Malaysia bahawa dia tidak membohong dan menipu. Anwar ada bersamanya didalam video tersebut!

ANWAR PULAK BILA NAK BERSUMPAH??!!


Err.. tak boleh bersumpah, Shiekh Qardawi tak bagi saya bersumpah.. err.. Ulamak kata tak payah bersumpah.. err.. Islam tak mengalakkan bersumpah.. err..tah tak tau nak pusing apa lagi..

Bersumpah laknat untuk membuktikan kau tak bersalah Anwar. Semua musuh politik kau telah mengangkat sumpah untuk menunjukkan mereka berada dipihak yang benar. Tapi kau?? masih lagi dengan dalih bodoh dan baghal kau Anwar Bin Ibrahim. 

Adakah orang seperti Anwar ini berada dipihak yang benar? 

Mc tak payah beritahu, ada akal Allah bagi cuba ler fikir elok2..

P/s: Hanya penipu dan pembohong saja yang suka berdolak dalih..

McTheory:
No Excuse for Anwar anymore.. sack him from Malaysia!!

Duke of UMNO

Posted: 30 Apr 2011 01:19 PM PDT

Duke of UMNO


Panassss..!!! Tengok video kat sini...terbaik khas untuk Anwar..!!!

Posted: 30 Apr 2011 06:45 AM PDT


Kah! Kah..!! Kahhh..!!! Korang tengok video ni. Memang terbaik bebbbb...! Saya pun terkekeh-kekeh ketawa menyaksikan viddeo ni. Memang best!

Video tersebut khas untuk Bung Anwar Ibrahim! Patut pun suka pergi Thailand..!!!

Saya tak memuatkan video tersebut di sini sebab creditnya harus diberikan kepada tuan blog yang menyiarkan video itu. Sila layari blog rakan kita di sini..!!! Dan lihat sampai habis...!!!

Sampai sekarang saya belum habis tersengih-sengih mengingatkan video tersebut..!!!
Hahahahahahaaaaaaa....!!!!

Gempar lagiiii...!!! Anwar tuduh pula Mufti Perlis tidak bebas maksiat, berzina, minum arak dan sebagainya..?!!!

Posted: 30 Apr 2011 05:30 AM PDT


Mufti Perlis, Dr. Juanda dilaporkan mencadangkan agar Anwar Ibrahim melakukan sumpah balas berkenaan sumpah Datuk Eskay yang menuduhnya melakukan aktiviti seks tidak bermoral setelah dikaitkan dengan skandal video seks baru-baru ini.

Ini adalah memandangkan Anwar adalah bekas pemimpin ABIM, sebuah pertubuhan Islam terkenal di Malaysia, berimej warak, di gelar Pak Syiekh dan seorang pemimpin yang beragama Islam yang berpengaruh di negara ini.

Justeru itu, adalah tidak elok untuk membiarkan dakwaan seperti itu memburukkan nama baiknya sekaligus membusukkan nama baik para pemimpin Islam yang lain. Bak kata pepatah, "kerana nila setitik, rosak susu sebelanga".

Dilaporkan di sini bahawa Anwar tidak perlu beremosi dan mempertahankan egonya berbanding nama baik Islam kerana nama baik Islam adalah sangat "aula" berbanding nama baiknya. Ekoran itu, Anwar dicabar untuk bersumpah balas.

Sebelum ini Anwar menyatakan bahawa dia tidak akan menyahut cabaran untuk bersumpah dari individu yang tidak bebas maksiat, berzina, minum arak dan sebagainya. Secara mantiknya, dia akan bersumpah sekiranya dicabar oleh individu yang tidak bersifat sedemikian.

Nah! Sekarang Anwar sudah dicabar Mufti Perlis yang dilantik oleh DYMM Raja Perlis. Beranikah Anwar bersumpah balas? Lainlah jika Mufti Perlis, Dr. Juanda, pun dikategorikan sebagai "individu tidak bebas maksiat, berzina, minum arak dan sebagainya"....

Panasss...!!! Najib pelawa PAS sertai BN: PAS akan sertai BN selepas Muktamar?

Posted: 30 Apr 2011 03:28 AM PDT


Alhamdulillah. Pintu BN yang terbuka kepada PAS semakin luas dibuka bagi menjemput saudara kita, PAS, bagi bersatu padu dibawah payung BN. Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini diberitakan mempelawa PAS untuk menyertai BN ketika berucap di hadapan 15,000 rakyat (Anwar semalam 5,000 je!) di Terengganu. Sila rujuk di sini!

Najib menjemput PAS untuk bersama-sama berbaris bersama BN untuk membentuk sebuah satu barisan Melayu Muslim yang bersatu padu dan bersama-sama berkongsi kuasa menggubal dasar negara yang lebih baik untuk masa depan umat Islam.

Najib berhujah, untuk apa PAS terus berada di bawah DAP yang terang-terangan mempergunakan PAS untuk kepentingan politiknya sedangkan DAP tidak pernah memperjuangkan Islam seperti PAS dan UMNO.

Najib turut menggesa Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk "cukup-cukuplah bersama DAP" yang selama ini hanya memperkotak-katikkan dasar dan perjuangan PAS di dalam pakatan haram pembangkang itu.

Selain itu, Najib turut berucap sinis terhadap Anwar yang sudah ranap kreadibilitinya dengan menyifatkan parti itu sebagai "parti jalanan" yang lahir ditepi jalan. Apatah lagi berketuakan Anwar yang dikaitkan denga pelbagai aktiviti tidak bermoral yang akan turut membusukkan nama PAS sebagai sebuah parti yang berteraskan Islam.

Saya menyambut baik dan bersyukur dengan pelawaan Najib untuk PAS bersama-sama membentuk Barisan Nasional yang lebih mengutamakan perjuangan Islam, Melayu dan Tanah Melayu. Tentunya perpaduan umat Islam akan tercapai sekiranya PAS setuju bersatu bersama BN.

Cubalah masuk BN dulu. Kita kongsi bersama kuasa yang diberikan rakyat. Saya percaya, umat Islam di Malaysia sudah lama menantikan PAS untuk menyertai BN dan menyatukan umat Islam yang sedang berpecah. Kita bersatu demi umat Islam, bukan demi ego, politik atau gila kuasa. Bersatulah PAS bersama BN demi Islam!

Islam tentunya lebih hebat di negara ini dengan penyertaan PAS bersama BN. Apatah lagi melihat pucuk pimpinan PAS duduk sebaris bersama jemaah kabinet lain membentuk Kerajaan Islam Malaysia yang utuh dan berpandangan jauh. Susah sangatkah nak buat begitu?

Dalam memperjuangkan matlamat dan dasar PAS, adalah tidak rugi sekiranya bersatu dibawah BN dan berbincang bersyura mengenai maslahah perjuangan, dasar atau pertikaian yang tidak terungkai sebelum ini. Sedangkang PAS boleh bertolak ansur dengan DAP yang terang-terang menolak Islam, takkanlah tak boleh bertolak ansur dengan sesama saudara seagama.

Saya tidak kata UMNO dan BN itu sempurna. Di dalam UMNO dan BN juga ada buruk dan busuknya, namun tidaklah seburuk sebusuk DAP dan PKR..!!! Mereka dah tak boleh nak buat apa dah. Susah nak ajak mereka kembali ke pangkal jalan. Sebab itu DAP dan PKR tidak pernah dipelawa UMNO untuk menyertai BN.

Tahukah PAS bahawa parti-parti seperti DAP, MCA, Gerakan, PKR, dan lain-lain amat takut dan gentar sekiranya PAS menyertai BN? Tahukah mengapa dan apakah sebabnya? Cuba renung dan fikir-fikirkan, saya percaya PAS tahu dan akan tersenyum apabila mengetahui jawapannya...

Usah tunggu lama-lama lagi perkara baik ini. Marilah bersama kami saudara ku. Islah atau memperbaiki dari dalam lebih baik dari mengislah atau memperbaiki dari luar. Memang susah untuk merawat, namun jika dirawat dari dalam, nescaya akar umbi yang menjadi punca keruntuhan perpaduan umat Islam itu akan dapat dibuang dan dihancurkan!

Buang yang keruh, ambillah yang jernih. Marilah kita saling berdakapan. Masing-masing ada salah dan silap masing-masing. Usah ditoleh kebelakang mengenang perkara yang sudah-sudah. Kita wajib membina sebuah umat muslimin dan muslimat yang lebih baik demi masa depan Islam, Melayu dan Tanah Melayu ini...AllahuAkbar..!!!

P/s: Saya memang dari dulu menyokong sepenuh hati perpaduan di antara PAS dan UMNO dibawah BN. PAS tak perlu masuk UMNO dan begitu juga sebaliknya. Kita bersatu di dalam BN...pasti syaitan-syaitan yang menafikan Islam di negara ini akan meraung-raung susah hati...!!!

Gempar..!!! Tian Chua hina Islam di depan 5,000 muslimin muslimat..!!!

Posted: 30 Apr 2011 12:30 AM PDT


Tian Chua, pemimpin PKR yang gila "glemer" berkata, "UMNO menjadikan Malaysia negara sumpah-sumpah" ekoran sumpah qasam yang dilakukan oleh Datuk Eskay semalam. Sila rujuk di sini.

Dia juga mempertikaikan tindakan Eskay semalam sebagai "mempermainkan agama", meskipun dia mengaku dia tidak tahu tentang agama Islam. Malah dia sebagai bukan Islam, menuduh Eskay sebagai "tidak tahu agama" dan "membawa agama baru".

Selain itu, dia memperlekehkan sumpah qasam Eskay yang bersaksikan kitabullah, Al-Quran Al-Karim, dan umat Islam lain, dan menyalahkan Eskay kerana bersumpah di Masjid Amru Al-'As yang "terletak di dalam kawasannya".

"Negara sumpah-sumpah"? Dia perli Anwar ke? "Sumpah-sumpah" jika diringkaskan kedua perkataan itu akan menjadi "sesumpah" atau "chameleon" di dalam bahasa Inggeris. Gelaran itu diberikan oleh US kepada Anwar. Anwar ada disebelahnya. Berani betul Tian Chua. Nak kena "lesing" dengan Anwar???

Negara ini sudah lama mengamalkan sistem angkat sumpah. Di Parlimen, Dewan Rakyat, Dewan Negara, dan Dewan Negeri, semua ahli dewan tersebut mengangkat sumpah. Jemaah Kabinet yang membentuk Kerajaan juga mengangkat sumpah. Malah sumpah tersebut dilakukan di depan DYMM Yang DiPertuan Agong.

Begitu juga di mahkamah. Sumpah memainkan peranan penting di dalam mahkamah. Mana-mana saksi wajib bersumpah di kandang saksi sebelum dimulakan soal-jawab. Sekiranya saksi berbohong dan melanggar sumpah, maka dia boleh dihukum kerana menghina sumpah dan mahkamah. Hukuman boleh dijatuhkan atas kesalahan tersebut. Sumpah dimahkamah dilakukan di depan hakim mahkamah yang terlibat.

Demikianlah pentingnya sumpah di Malaysia. Perlukah Malaysia menghapuskan angkat sumpah tersebut? Mengapa sumpah tersebut perlu dijadikan prosedur? Apa pentingnya sumpah tersebut? Mengapa sumpah perlu diangkat di hadapan DYMM Yang DiPertuan Agong, DYMM Sultan-Sultan, hakim mahkamah dan sebagainya?

Begitu juga dengan sumpah yang dilafazkan dengan nama Allah. Menurut agama Islam, saya difahamkan oleh SahibusSamahah Mufti-Mufti bahawa sumpah qasam juga penting di dalam Islam untuk membuktikan kebenaran. Ini juga menunjukkan bahawa Islam itu bersifat adil. Sebutan "wAllahi", "tAllahi" dan "billahi" adalah tiga lafaz cara umat Islam bersumpah sejak zaman Rasulullah lagi.

Untuk itu, salahkah Eskay bersumpah? Siapa Tian Chua untuk menuduh Eskay seperti di atas? Tian Chua tidak tahu apa-apa tentang agama Islam. Jadi sewajarnya Tian Chua diam dari memberi komen tentang apa yang dia tidak tahu! Tian Chua bukan saja menghina aqidah Eskay, malah Tian Chua juga menghina Islam sebagai sebuah agama yang adil dan agama rasmi negara!

Saya percaya, majoriti 5,000 orang yang mendengar penghinaan Tian Chua terhadap agama Islam semalam beragama Islam. Malangnya, mungkin mereka tidak perasan hinaan Tian Chua terhadap agama mereka apabila mereka dilaporkan "bertepuk tangan" mendengar penghinaan itu. Mungkin mereka masih lagi "buta".

Semoga Allah memberi hidayahNya kepada mereka dan "celik" dari terus menjadi "buta" hanya kerana politik durjana...

Berita terkini Anwar..!!! 5,000 mendengar Anwar temberang semalam di Ampang..!!!

Posted: 29 Apr 2011 11:15 PM PDT


"Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyelar pimpinan Umno kerana berterusan memfitnah beliau menggunakan pelbagai strategi jahat." - Keadilan Daily.

"Tak ada fitnah melampau seperti ini. Ini politik apa? Ini cuma mahu alih pandangan. Isu debat, ekonomi keselamatan negara sampai sekarang tak ada jawapan," - Anwar Ibrahim

Di atas merupakan perenggan pertama berita Keadilan Daily pada tajuk utama "Fitnah melampau, tak pernah berlaku dalam sejarah dunia- Anwar", dan petikan temberang Anwar di hadapan 5,000 orang yang berjaya ditipunya semalam di Ampang. Rujuk di sini.

Petikan di atas telah dijadikan "angle" tajuk utama berita Keadilan Daily, yang baru-baru ini hilang kreadibilitinya kerana "kantoi" menipu rakyat tentang isu memfitnah Timbalan Mursyidul Am PAS, Ustaz Harun Din, berkenaan fatwa "Haram baca Utusan".

Anwar merujuk kata-katanya itu kepada dakwaan Datuk Eskay (salah seorang Datu T) yang menuduhnya sebagai "lelaki bertuala putih" di dalam skandal video seks yang didedahkan di dalam media internet dan kemudian bersumpah qasam di masjid untuk mempertahankan kebenaran dakwaannya semalam.

Anwar anggap isu semalam adalah fitnah dari pemimpin UMNO? Persoalannya, benarkah Eskay itu pemimpin UMNO? Sebelum ini Anwar menyatakan bahawa "dia tidak mengenali Eskay". Benarkah kata-kata Anwar tersebut?

Hakikatnya, Eskay bukanlah pemimpin UMNO. Jadi, di mana kebenaran kata-kata Anwar bahawa isu ini adalah angkara pemimpin UMNO? UMNO tidak sekelumit pun terlibat dengan pendedahan isu ini. Apatah lagi Eskay merupakan sumber asal video seks tersebut! Jelas sekali Anwar berniat jahat dengan menuduh pemimpin UMNO memfitnahnya.

Malah Eskay merupakan sahabat baik Anwar yang sebelum ini menguruskan soal "kerakusan nafsu" dan "slot berpoya-poya" Anwar di dalam dan di luar negara, terutamanya di Thailand! Apakah logik jika Eskay merupakan seorang pemimpin UMNO dan menaja "agenda nafsu buas" Anwar?

Berkali-kali ditegaskan bahawa perkara ini adalah pertikaian di antara Eskay dan Anwar, pihak lain tidak ada kena mengena dengan ini cerita. Perkara ini juga sama dengan kes Anwar vs Saiful di mahkamah. BN atau UMNO tidak ada kena mengena dalam ini cerita.

Tapi Anwar sengaja mengheret Kerajaan BN dan UMNO dalam kedua-dua kes ini untuk mempolitikkan perkara tersebut, dengan harapan bahawa rakyat akan melihat dirinya sebagai mangsa. Sedangkan, dia adalah pemangsa dan pihak lain yang menjadi mangsanya!

Anwar kata ini adalah "fitnah melampau, tak pernah berlaku dalam sejarah dunia". Persoalannya, perkara ini bukanlah fitnah. Perkara ini disertakan dengan pertuduhan beserta bukti rakaman visual dan sumpah qasam yang mempertahankan kebenaran dakwaan tersebut. Adakah ianya dikategorikan sebagai fitnah?

Memang perbuatan Anwar ini "tidak pernah berlaku di dalam dunia". Mana ada dalam dunia ini pernah menyaksikan seorang ahli politik sepertinya yang "terkantoi" melayan nafsu buas dan tidak mengaku! Malah dituduhnya dakwaan itu sebagai "fitnah" oleh UMNO yang tidak ada kena mengena dengan ini cerita. Memang pelik, tapi itulah yang Anwar cuba putar belitkan pada rakyat!

Bill Clinton pernah "kantoi" dengan Monica Lewinsky, tapi dia mengaku jua akhirnya. Wolfowitz sahabat "comolot" Anwar, pun pernah "kantoi" dengan aweknya. Soi Lek yang pernah "kantoi" dengan "mistress"nya pun mengaku jugak. Semua yang saya sebutkan tersebut adalah mereka yang bukan beragama Islam, tapi mengaku dengan skandal masing-masing.

Namun Anwar? Seorang bekas pemimpin ABIM yang digelar Pak Syiekh, bertopeng dirinya dengan imej warak dan alim tentang perihal agama, sudah dikaitkan dengan pelbagai dakwaan seks "dalam tabi'i dan luar tabi'i" berasaskan bukti, pengesahan saintifik, pengesahan mahkamah dan sumpah qasam, masih enggan mahu mengaku kejijikan dirinya?

Sudahlah Pak Syiekh! Mungkin rakyat Malaysia dan seluruh dunia tidak tahu secara jelas tentang 'kisah gelap' diri Pak Syiekh. Namun ana yakin, Allah S.W.T lebih tahu tentang diri Pak Syiekh berbanding kami. Justeru itu, bertaubatlah segera sebelum Allah terus menerus "membogelkan" anta.

Malulah sikit dengan anak isteri, keluarga, rakyat Malaysia dan dunia...!!!

Mampukah Kak Wan, anak-anak dan sahabat Anwar tidur nyenyak semalam..???

Posted: 29 Apr 2011 10:00 PM PDT


Saya percaya, semalam merupakan hari yang sangat sukar bagi Anwar dan keluarganya untuk diharung bersama. Mungkin masing-masing memperlihatkan ketabahan di hadapan semua, namun hati mereka hanya Allah saja yang tahu. Tak tidur malam dibuatnya memikirkan segala yang berlaku. Memang memeritkan...

Anwar tentunya lena tidurnya. Ramai balaci-balaci yang sudah terminum "air kencing"nya tampil membela dirinya. Sam Ketot paling banyak minum "air kencing" Anwar apabila sanggup berkurang ajar di dalam rumah Allah. Tak padan dengan tak cukup inci, dia nak tunjuk juga dirinya tinggi! Tak beradab langsung di rumah Allah...

Mampukah Kak Wan tidur lena sebagaimana Anwar di sebelahnya malam tadi? Mampukah Nurul Izzah tidur lena? Mampukah anak-anak dan kaum keluarga Anwar yang lain tidur lena setelah apa yang berlaku semalam?

Semalam, video seks yang dikaitkan dengan Anwar telah ditayangkan secara penuh selama lebih 20 minit, dan tidak ditapisss! Video tersebut ditayangkan sehari selepas video pendek "part II" ditayangkan oleh beberapa rakan blogger saya. Rakyat berpusu-pusu menyerbu untuk menyaksikan kebenaran tersebut. Maafkan saya kerana tidak menyiarkan bahan begitu di blog ini atas sebab tersendiri.

Dan semalam juga, Eskay bersumpah qasam dengan disaksikan oleh ribuan jemaah di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul. Meskipun Anwar menghantar Sam Ketot untuk membuat kecoh, ia tidak mampu untuk menghalang Allah membongkarkan kejijikan Anwar dikhalayak umat Islam di Malaysia. Eskay bersumpah bersaksikan Kitabullah dan umat Islam yang dahagakan kebenaran.

Saya tidak tahu bagaimana keluarga dan sahabat handai yang masih rapat dengan Anwar bakal bertemu dengan rakyat umum hari ini. Apa pun, mereka perlu berlakon tabah. Mereka perlu menjaga riak muka agar tidak ketara tertekan dengan peristiwa semalam. Sebarang kesilapan hari ini akan mengakibatkan kesan yang buruk.

Jika ada sesiapa yang bertemu dengan keluarga dan sahabat handai Anwar, janganlah menekan mereka. Cuma jangan lupa, tanyakan mereka satu soalan, "kenapa tak dapat tidur semalam...?"

"Kemaluan Anwar terdedah" kerana sumpah & doa Saiful depan Kaabah...?!!!

Posted: 29 Apr 2011 08:00 PM PDT


Di dalam pemerhatian saya terhadap perkembangan Anwar Ibrahim sejak dia pulang dan kembali aktif berpolitik di negara kita ini, boleh dikatakan "tembelang"nya pecah satu demi satu. Apakah dia sedang dilaknat Allah?

Sejak Anwar pulang ke Malaysia, dia tidak pulang dengan tangan kosong. Dia dikatakan pulang dengan wang berkoyan-koyan. Berbilion katanya. Setelah diselidik, dikhabarkan wang tersebut disalurkan oleh rakan Yahudinya, Wolfowitz, melalui Foundation of The Future. Buktinya boleh didapati dari skandal kehilangan dana yang disiasat oleh juru audit US. Tembelang Anwar pecah.

Kemudian, Saiful pula membuat laporan polis mendakwa diliwat oleh Anwar. Anwar lari masuk Kedutaan Turki, katanya takut dibunuh! Sedangkan sebenarnya dia takutkan laporan polis yang dibuat Saiful. Apabila sudah kantoi begitu, dia masih lagi nak putar belit alasan. Ancaman bunuh kononnn...! Melancong sampai keliling dunia, tak kena bunuh pulak!

Ketika itulah detiknya Saiful Bukhari memulakan sumpah laknat. Meskipun sumpah berkenaan tidak berani disambut oleh Anwar, Saiful tetap bersumpah atas dasar kebenaran dan menyerahkan takdir balasannya kepada Allah. Bukan saja di Malaysia Saiful bersumpah, malah dia turut bersumpah di depah Kaabah! Mengadu secara "personal" kepada Allah. Itu sumpah dan doa orang yang teraniaya...

Dan sejak itulah, takdir malang Anwar semakin bertimpa-timpa. Pembohongannya semakin tidak menjadi. Apabila dia berbohong pada paginya, tembelangnya akan pecah ditengahari. Anwar berbohong di tengahari, akan terbongkar pula di sebelah petang. Pantang berbohong sedikit, pastinya akan dapat dihidu rakyat.

Salah satu pembohongan Anwar yang paling menarik dan "signifikan" ialah janjinya untuk menyelesaikan masalah penduduk Kampung Buah Pala yang menuntut agar kampung dan rumah mereka tidak diusik. Anwar sendiri menjamin dengan diri dan namanya dihadapan orang kampung tersebut bahawa pakatan pembangkang akan menyelesaikan masalah mereka.

Memang benar masalah Kampung Buah Pala selesai, namun rakyat hilang kampung dan rumah mereka! Selesai terus! Itu bukti Anwar membela rakyat? Anwar kantoi di Penang!

Anwar dilantik pula sebagai "penasihat ekonomi Selangor" yang bergaji RM1 sahaja. Kononnya dia ikhlas bekerja untuk rakyat. Sedarkah rakyat bahawa RM1 itu hanya di atas meja? Di bawah meja hanya Allah saja yang tahu. Akibatnya wang Selangor hampir kering dan wang zakat hampir di"rompak"! Itulah penangan penasihat RM1..!!!

Kemudian, Anwar dimalukan lagi oleh Allah dengan kemelut pemilihan PKR yang huru-hara dan caca merba. Berduyun-duyun ahli PKR keluar parti akibat hilang keyakinan terhadap Anwar dan pucuk pimpinan parti itu, termasuklah Zaid Ibrahim. Untuk menutup malu, Anwar tuduh mereka yang keluar PKR itu telah dibeli UMNO dengan bayaran lumayan berjuta-juta. Padahal UMNO tak ada kena mengena pun!

Terbaru, kes skandal video seks yang dikaitkan dengannya pula tersebar. Meskipun belum terbukti di mahkamah bahawa "lelaki bertuala putih" itu Anwar, namun kini ramai yang sudah percaya pada dakwaan tersebut dan hilang keyakinan terhadap Anwar. Manakan tidak? Sudahlah enggan bersumpah menafikannya, dia biadap pula pada wartawan. Dia hantar pula Sam Ketot buat kacau di masjid untuk halang Eskay bersumpah. Betul punya desperate si Anwar kali ini...

Saya terfikir, benarkah ini adalah balasan Allah terhadap Anwar berkaitan sumpah laknat yang pernah dilafazkan Saiful Bukhari pada 3 tahun lalu? Apakah ini kesan sumpah Saiful Bukhari di depan Baitullah? Apakah Anwar tidak sedar bahawa Allah sedang "membuka pekung di dalam seluarnya"?

Mengapa Sam Ketot takut sangat dengan sumpah Eskay..???

Posted: 29 Apr 2011 05:30 PM PDT


Saya hairan. Mengapakah Shamsul Iskandar dan angkatan samsengnya begitu beriya-iya menghalang Eskay untuk bersumpah qasam. Saya memikirkan sejak tengaharai semalam sehingga larut malam, apakah yang ditakutkan sangat PKR dengan sumpah Eskay?

Sampai pagi ini, saya masih gagal mencari jawapan yang rasional terhadap tindakan budak-budak "kanyaq" PKR tersebut. Bermacam-macam alasan yang saya cuba fikirkan, namun masih gagal untuk memberikan jawapan terbaik bagi menjawab persoalan saya.

Eskay bersumpah adalah untuk menyatakan kebenaran dakwaannya mengenai Anwar. Ianya tidak ada kena mengena dengan Shamsul Iskandar, AMK, mahupun PKR. Ianya hanya di antara Eskay dan Allah S.W.T. Tidak ada kena mengena pun dengan mereka.

Cuma dalam sumpah Eskay tersebut, dia hanya mengaku dia dan Anwar terlibat dengan video seks yang didedahkannya sebelum ini. Dia mengaku bahawa dia dan Anwar ada di dalam video tersebut, dan Anwar adalah "lelaki bertuala putih". Itu saja.

Anwar telah pun menafikan perkara ini. Jadi? Kenapa pula sebok-sebok pula Sam Ketot angkat geng dan buat kacau dalam masjid untuk menghalang Eskay untuk bersumpah? Apa yang dia takut sangat dengan sumpah Eskay? Dia tak yakinkah dengan penafian Anwar?

Jangan risau Shamsul. Jika Eskay berada dipihak tidak benar, nescaya dia akan diberikan balasan setimpal dengan mempermainkan dan menggunakan nama Allah. InsyaAllah dia akan menerima azabnya dalam masa yang terdekat, itu pun jika dia tidak benarlah...

Namun, sekiranya Eskay dipihak yang benar, maka mahukah Shamsul menerima hakikat itu dengan hati yang terbuka? Atau dia akan mengamuk dan menuduh kerajaan dengan modal konspirasi lagi? Sudahlah Sam Ketot, jangan malukan diri sendiri dengan perkara yang tak berfaedah. Nak bercakap pun sampai nak kena julang sebab tak cukup inci, baik diam sajalah ketotttt...

tun faisal dot com

Posted: 30 Apr 2011 01:17 PM PDT

tun faisal dot com


Video Seks - Mubahalah dan budak-budak PR #papajahat #kakiliwat

Posted: 29 Apr 2011 07:30 PM PDT

Bagi sesiapa yang hendak memahami tentang soal mubahalah boleh membaca dari dua blog ini. Bagi sesiapa yang tidak mengenali Dr Mohd Radzi Othman, beliau pernah menjadi pensyarah Jabatan Pengajian Islam, di USM selepas memperoleh ijazah sarjana muda, sarjana dan ijazah kedoktoran dari Universiti Madinah, Arab Saudi. Beliau merupakan pakar bidang hadis, dakwah dan usuluddin. Saya mengenali beliau sebab pernah mengambil kertas di bawah beliau semasa di USM.

Hukum-Hakam Mubahalah

Wawancara dengan Dr Radzi mengenai mubahalah

Bagi budak-budak PR yang masih tidak berapa faham konteks mubahalah (macam mana mereka nak faham, kalau mereka ada ilmu dan faham aqidah, taklah mereka menganut dan menyokong sosialisme), biarlah diterangkan sekali lagi bahawa;

  1. Allah dan RasulNya tidak pernah menghalang mana-mana umat Islam untuk bermubahalah. Jadi siapa budak-budak PR yang mahu menghalang mubahalah? Mereka nak jadi Tuhan kah?
  2. Soal mubahalah adalah hak Eskay dengan Allah. Sekiranya selepas bermubahalah, dia dilaknat oleh Allah, apa masalah budak-budak PR? Apa yang mereka takut?
  3. Sekiranya Eskay bermubahalah dan jika Anwar di pihak yang benar, sepatutnya Anwar lebih berani untuk bermubahalah. Kenapa takut?
  4. Soal sama ada Anwar salah atau benar itu soal lain. Yang penting, jika Anwar berani bermubahalah, kita mahu melihat sama ada Anwar dilaknat Allah SWT atau tidak selepas itu.
Untuk budak-budak PR yang gagal memahami konteks antara mubahalah dan 4 saksi di mahkamah; budak-budak PR perlu belajar melihat konteks;
  1. Mubahalah adalah di antara seseorang individu dengan Allah swt
  2. Proses pembuktian kes jenayah sama ada melalui saksi mahupun bukti saintifik adalah soal mahkamah dunia

Kedua-duanya adalah untuk matlamat dan dalam konteks berbeza. Sepanjang semalam, belum ada budak-budak PR yang berani menjawab soalan saya ini;

"Jika saudara salah, beranikah saudara bermubahalah? Jawab berani atau tidak?". jelasnya semua budak-budak PR gagal menjawab soalan mudah ini, melainkan memberi jawapan yang berbelit-belit!

Entah apalah yang diajar oleh ustaz-ustaz Pas kepada budak-budak Pas. Yang Melayu PKR, tak payah cakap lah. Kalau mereka ada ilmu, mereka tidak akan menganut dan menyokong sosialisme, pluralisme dan menyokong usaha memurtadkan umat Islam secara halus.

Kalau budak-budak Pas tak berapa ada ilmu, kita tak harap budak PKR boleh membezakan kaedah feqah antara li'an dan mubahalah. Jadi dengarlah penjelasan Dr Asri untuk memahami perbezaan di antara keduanya -





Video: Budak PR yang solat sebelah imam tadi mungkin syirik?

Posted: 29 Apr 2011 06:55 AM PDT



Saya kagum dengan tahap keldaian anak-anak muda PR dalam mengamalkan assobiyah bagi mempertahankan Anwar Ibrahim. Sampai sekarang, saya tengah fikir solat apa yang dibuat oleh budak-budak PR dalam video ni. Solat hajat? Sunat berjemaah?

Mungkin di kalangan budak-budak PR ni ada satu skuad khas untuk solat. Bila disuruh solat, mereka akan terus solat tidak kira di mana, tidak kira berwuduk atau tidak. Yang penting, bila ada arahan, kena solat dengan segera. Tapi entah solat apa, mungkin mereka pun tidak tahu. Rosak! Sudahlah solat apa pun tak tahu, niatnya entah apa pulak, tapi jelas tujuannya hanyalah untuk menunjuk-nunjuk bagi tujuan rakaman semata-mata. Maka, bukan keredaan Allah yang akan dia perolehi, sebaliknya rakaman video yang diperolehi.

Sabda Rasulullah SAW, "Setiap amal itu dengan niat; bagi setiap orang itu apa yang diniatkannya. Jika hijrah seseorang itu kerana Allah dan RasulNya, maka hijrahnya adalah kerana Allah dan RasulNya. Jika hijrahnya adalah kerana urusan duniawi, atau kerana wanita yg ingin dikahwininya, maka hijrahnya adalah berdasarkn apa yg diniatkannya."

Heh heh heh, itu yang sampai tak sengaja berdiri sebelah imam. Tapi oleh kerana solatnya bukan kerana Allah, dia lebih malu kepada manusia, berbanding malu kepada Allah untuk berundur ke belakang. Oleh kerana malu kepada manusia lebih kuat, maka dia memilih untuk meneruskan juga solatnya. Ada pandangan ulama tasawwuf yang mengibaratkan seseorang yang melakukan sesuatu ibadat bukan kerana Allah, tetapi kerana sesuatu sebab atau kerana makhluk lain; dan bukan kerana Allah, orang itu sudah menghampiri syirik dan bukan sahaja amalannya tidak diterima, malah syahadahnya juga boleh gugur.

Rosak budak-budak PR ni.

Hmm kalau mereka bijak takkan lah mereka ditipu berulang kali sejak pembohongan racun arsenik, suntikan HIV, sakit tengkuk, lari ke kedutaan Turki sebab nyawa terancam tapi masih hidup sampai hari ni, 16 September, sodomi 1, sodomi 2 dan terakhir pelacur dari China. kalau mereka bijak, tak mungkin mereka akan menyokong sosialisme, pluralisme, usaha memurtadkan umat Islam secara halus dan menyembah Tuhan yang jenis mencarut! Failed!

House PK

Posted: 30 Apr 2011 01:15 PM PDT

waadat

Posted: 30 Apr 2011 01:15 PM PDT

waadat


PAS masuk UMNO

Posted: 30 Apr 2011 08:54 AM PDT

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mempelawa PAS untuk menyertai Barisan Nasional (BN) dalam usaha memperjuangan agenda bangsa, agama dan negara.

Perdana Menteri berkata sudah tiba masanya PAS meninggalkan DAP yang
ternyata tidak pernah sekalipun memperjuangkan Islam.

"Kenapa buat baik dengan DAP? Adakah DAP boleh perjuangkan Islam?

"Hadi (Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang), cukup-cukuplah dengan DAP, tinggalkan DAP, masuk BN," katanya ketika berucap di hadapan kira-kira 15,000 orang pada majlis Perjumpaan Mesra Perdana Menteri Bersama Rakyat Dewan Undangan Negeri kawasan Manir di Kampung Pulau Bahagia, dekat sini.

Demang harap orang PAS tidak bertindak bodoh membalas semula kenyataan tersebut dengan berkata untuk kesekian kalinya: "Kenapa tidak UMNO yang masuk PAS?"

Sebelum soalan bodoh itu keluar lagi, biarlah Demang bagitau. Kalau tak silap Demang UMNO mempunyai 78 kerusi parlimen melalui PRU12 manakala PAS cuma dapat 23 kerusi sahaja.

Jadi, UMNO kena masuk PAS atau PAS masuk UMNO?

Sumber berita:
http://www.sahabat-gunung.com/2011/04/najib-jemput-pas-sertai-bn.html

kenapa hanya Eskay yang bersumpah?

Posted: 30 Apr 2011 04:16 AM PDT

Hanya Eskay lafaz sumpah
Written by Nazri Abdullah  (Harakahdaily)

KUALA LUMPUR, 29 April: Ahli Perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah akhirnya melafazkan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul sebelum waktu Asar siang tadi.

Namun hanya beliau seorang sahaja melafazkan kalimah sumpah itu walaupun turut ditemani dua lagi rakannya iaitu bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim.

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim. Bismillahirahma nirrahim. (Mengucap 3 kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A'uzubillahi minal syaitanirrajim, wallahi, wabillah, watallahi, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."

Demang tertanya-tanya, apa maksud Harakah? Memanglah Eskay sahaja yang perlu bersumpah sebab dia yang berada dalam bilik itu dan terlibat secara langsung. Dato yang dua orang lagi tu cuma tengok video macam Nik Aziz jugak.

Kalau gitu, suruh lah Nik Aziz bersumpah sama. Lagipun Nik Aziz dah keluar kenyataan bahawa sumpah laknat dibenarkan.

Sumber:
http://bm.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3045:hanya-eskay-lafaz-sumpah&catid=34:primary&Itemid=56

lelaki ditahan kerana mahu bakar kertas undi

Posted: 30 Apr 2011 12:53 AM PDT

Lelaki ditahan kerana mahu bakar slip undi


2011/04/30

SINGAPURA: Polis menahan seorang lelaki berumur 32 tahun kerana berulang kali menyatakan di internet bahawa dia mahu membakar slip undinya dan kotak undi pada hari mengundi nanti.

Akhbar tempatan The Straits Times melaporkan polis dalam satu kenyataan berkata, polis bahagian Ang Mo Kio menahan rakat Singapura itu di rumahnya di Ang Mo Kio, berdasarkan maklumat yang diterima.
Siasatan mendapati dia juga dipercayai memuatkan komen yang polis sifatkan sabagai "cadangan untuk mencederakan Anggota-anggota Parlimen".
Dia dipercayai memuatkan sekurang-kurangnya tiga mesej seumpama itu.

Lelaki itu ditahan mengikut Seksyen 267C Kanun Jenayah Fasal 224 yang jika sabit kesalahan boleh dipenjara sehingga lima tahun atau denda atau kedua-dua sekali.
- BERNAMA

Cuba bayangkan, bagaimana jika berita itu berlaku di Malaysia?

Demang siarkan berita yang dikutip daripada Berita Harian (FB) itu kerana bukan rahsia lagi betapa pembangkang terutama PKR dan DAP sering mendakwa Singapura serba serbi lebih baik berbanding negara kita. Malah DAP secara terang-terangan mengambil Lee Kuan Yew sebagai mentor.

Sumber:
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Lelakiditahankeranamahubakarslipundi/Article

sumpah dalam Islam

Posted: 29 Apr 2011 09:43 PM PDT

Mubahalah cari kebenaran selepas seseorang dikait dengan sesuatu tuduhan
Sumber: http://www.bharian.com.my/bharian/articles/islambenarkansumpahlaknat/article

KUALA LUMPUR: Islam membenarkan umatnya melakukan sumpah laknat bagi tujuan mencari kebenaran selepas seseorang itu dikaitkan dengan sesuatu tuduhan atau kesalahan yang tiada jalan penyelesaian.
Seorang tokoh agama yang juga bekas mufti berkata, sumpah laknat atau disebut juga sebagai Mubahalah adalah sumpah saling melaknat dan berdoa kepada Allah supaya diturunkan bala ke atas individu yang berbohong dari kalangan orang yang bersedia bermubahalah.
"Proses sumpah laknat adalah perkara terakhir dan tindakan berani dilakukan mereka untuk membuktikan bahawa sesuatu dakwaan itu adalah benar dengan mengharapkan sesiapa yang berbohong mendapat laknat Allah.

"Sumpah laknat ini bukan perkara main-main kerana mereka yang bersumpah laknat mengharapkan balasan Allah demi mendapatkan kebenaran atas apa yang mereka katakan. Sumpah sebegini ada dinyatakan di dalam Islam untuk mengharapkan hidayah Allah terhadap perkara yang tidak dapat penyelesaian," katanya yang enggan nama disiarkan ketika dihubungi di sini, semalam.

Sementara itu, Pengerusi Biro Agama dan Ulama Majlis Veteran UMNO Kelantan, Prof Madya Mohd Noor Deris, berkata proses mubahalah ada dinyatakan di dalam al-Quran melalui ayat al-Imran ayat 61.

"Perkara ini adalah kemuncak untuk mendapatkan kebenaran bagi mengelak tuduh menuduh... jadi mereka yang saling menuduh boleh bersumpah laknat untuk menyatakan apa yang dikatakan itu adalah perkara benar.

Sumber:

video sumpah mubalahahDato Eskay

Posted: 29 Apr 2011 05:26 PM PDT

Berikut adalah rakaman video sumpah Dato Eskay terhadap dakwaan beliau terhadap pelaku dalam video seks.




Lihat pendapat Prof Madya Dr Mohd Razzi tentang 'sumpah dalam Islam'

Apa Yang Tersirat

Posted: 30 Apr 2011 01:03 PM PDT

Apa Yang Tersirat


Orang melayu kini takut pada laungan "Hidup Melayu": Tun M

Posted: 30 Apr 2011 06:07 AM PDT

Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini berkata orang Melayu mesti bersatu di bawah Barisan Nasional (BN) yang didominasi Umno kerana perpecahan mereka kepada tiga parti telah melemahkan kaum itu.

Bekas perdana menteri (gambar) itu berkata, pilihan raya umum ke-13 yang dijangka dalam waktu terdekat adalah ujian penting bagi orang Melayu.

"Jika kita terbawa-bawa dengan cerita dewa-dewi, maka kita akan menolak BN dan mengundi pembangkang," kata beliau.

"Pada masa ini, saya mendapati laungan Hidup Melayu tidak mendapat sokongan besar. Orang Melayu kelihatan takut untuk menyebut 'Melayu' dalam bumi mereka sendiri," kata beliau pada majlis yang diadakan di negeri kelahirannya.

"Apabila kita kata 'Melayu', kita akan dipanggil sebagai rasis," kata Dr Mahathir pada Perhimpunan Melayu Perkasa Kedah.

Perdana menteri paling lama berkhidmat ini berkata, pada masa-masa lalu orang Melayu hanya setia kepada raja masing-masing dan dengan mudah dikuasai oleh negara lain seperti China dan Siam.

Penaung Perkasa ini berkata, Umno telah menyatukan orang Melayu dan memperoleh kemerdekaan daripada British.

Bagaimanapun katanya, kemunculan PAS telah memecahkan orang Melayu kepada dua dan mengakibatkan mereka bertelagah sesama sendiri.

Bekas presiden Umno ini berkata, apabila Datuk Seri Anwar Ibrahim menubuhkan PKR selepas dipecat dari Umno, langkah itu memecahkan orang Melayu kepada tiga.

"Beliau tidak kisah mengenai perpaduan Melayu, beliau hanya mahu jadi perdana menteri," katanya.

Kemudian Dr Mahathir memberitahu pemberita bahawa adalah baik jika PAS mahu menyertai BN, tetapi "semasa mereka menyertai sebelum ini mereka menyebabkan masalah."

"Kalau mereka ikhlas, OK," katanya.

Presiden Perkasa Datuk Ibrahim Ali juga menambah, pihaknya menyokong langkah Najib itu tetapi beliau tidak fikir ia akan menjadi realiti.

"Ini kerana PAS tidak fikir mengenai perpaduan Melayu tetapi hanya mahu mengambil kuasa dan Putrajaya," katanya lagi.

Di Kuala Terengganu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata PAS patut keluar Pakatan Rakyat jikapun memutuskan untuk tidak menyertai BN.

Sehubungan itu Perdana Menteri mendakwa PAS tidak pernah untung apa-apa pun dalam Pakatan Rakyat, malah mereka hanyalah menjadi alat kepada parti DAP.

Najib berkata pada pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini misalnya, PAS telah bekerja keras, sebaliknya DAP yang dilihat meraih kejayaan daripada usaha keras mereka itu.

"Kita lihat poster di sini (Terengganu) "PAS ganti UMNO", realitinya "DAP ganti PAS", di Sarawak (pilihan raya negeri 16 April lepas), PAS berkempen berhempas pulas, akhirnya, yang untung, DAP," kata beliau.

"PAS, cukuplah dalam Pakatan Rakyat, alihlah kepada yang lain, tak masuk BN (Barisan Nasional) pun tak apa, tetapi keluarlah dari Pakatan Rakyat," kata beliau ketika berucap pada majlis perasmian Pangsapuri Rakyat Pulau Duyong.

Terdahulu, Najib yang juga Presiden Umno meneruskan usahanya dengan hari ini sekali lagi mempelawa PAS agar menyertai BN sambil berkata, sudah tiba masanya PAS meninggalkan DAP atas alasan ternyata tidak pernah sekalipun memperjuangkan Islam.

"Kenapa buat baik dengan DAP? Adakah DAP boleh perjuangkan Islam?

"Hadi (Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang), cukup-cukuplah dengan DAP, tinggalkan DAP, masuk BN," kata Perdana Menteri ketika berucap pada majlis Perjumpaan Mesra Perdana Menteri Bersama Rakyat Dewan Undangan Negeri kawasan Manir di Kampung Pulau Bahagia dekat Kuala Terengganu.

Video seks Anwar: Tertekan kah Anwar?

Posted: 30 Apr 2011 12:56 AM PDT

Anwar tidak merasa kesal malah seronok apabila video seks beliau terdedah. Malah pendedahan tersebut adalah paksi beliau menuduh berbagai pihak terutama DS Najib-Rosmah-BN dan UMNO. Menurut Anwar pendedahan video seks tersebut adalah alat untuk menjatuhkannya.

Selain itu-Anwar juga menuduh media arus perdana terutama Utusan, Berita Harian dan TV3 merupakan alat Umno dan BN untuk mengaibkannya.

Rakaman video seks yang memakan masa 21 minit tersebut telah didedahkan pada wartawan terpilih di Hotel Carcosa Sri Negera Ibu Negara pada 21 Mac 2011 lalu.

Semalam 29 April 2011-Datuk Eskay salah seorang Datuk T yang mendedahkan video tersebut telah bersumpah laknat-bahawa Pada 21 Februari 2011 semasa rakaman video tersebut dibuat-Eskay bersama Anwar, dan lelaki yang melakukan seks dengan wanita muda dalam video tersebut adalah Anwar.

Yang peliknya-walaupun pendedahan video seks telah terbongkar dan pelaku lelaki tersebut adalah Anwar sepertimana sumpah laknat Datuk Eskay-Anwar hingga kini belumpun mengaku bahawa lelaki pelaku dalam video tersebut adalah dirinya.

Sesiapa yang biasa melihat wajah Anwar-adalah pasti akan berkata-bahawa lelaki dalam video tersebut adalah Anwar.

Pada 5 April lalu-apabila klip video pertama muncul di Youtube-Wan Azizah Wan Ismail isteri kepada Anwar yang juga presdien PKR menafikan bahawa lelaki tersebut adalah suaminya. Namun kemunculan klip video ke dua, dan kemunculan rakaman video penuh sepanjang 21 minit tersebut di Youtube-hingga kini Wan Azizah atau anaknya Nurul Izzah belum membuat penafian mengenai lelaki dalam video seks tersebut.

Masjid AMRU-Sentul: Tempat melampias amrah AMK Keadilan

Posted: 29 Apr 2011 09:42 PM PDT

Sebelum sumpah laknat-Trio Datuk T terpaksa menggunakan baju kalis peluru. Majlis sumpah laknat yang sepatutnya diadakan sejurus selepas sembayang jumaat, tertangguh sehingga jam 4.15, apabila gerombolan penyokong Pakatan yang diketuai oleh Ketua AMK Keadilan-Sham Ketot menyerbu masjid tersebut dan mengadakan kekecohan.

Masjid adalah tempat beribadah-bukan tempat melampiaskan nafsu amarah apatah berdemnostrasi.

Nampaknya penyokong Anwar tidak lagi memilih tempat-asalkan matalamat mereka tercapai.

Semalam terjadi kekecohan di Masjid Amru Sentul-kerana gerombolan penyokong Pakatan hadir di situ untuk menghalang upacara sumpah laknat oleh trio Datuk T yang disempurnakan oleh Datuk Eskay Abdullah.

Eskay bersumpah dengan menggunakan nama Allah dan memegang kita suci Al-Quraan bahawa lelaki dalam video seks yang dirakam pada 21 Februrai lalu adalah Anwar. Eskay juga bersumpah bahawa dirinya bersama-sama Anwar semasa Anwar melakukan seks bersama wanita muda cina.

Dalam rakaman video seks yang dimuat turun melalui laman Youtube- Anwar memulakan aksi seks tersebut dengan meminta wanita muda tersebut menanggalkan pakaian dan menggantikannya dengan tuala. Selepas itu Anwar memeluk wanita itu sebelum bermula aksi ranjang. Wanita itu memula dengan blowjob. Wanita itu ada sektika terpaksa ke bilik air-kerana terasa muntah semasa melakukan blowjob.

Selepas blowjob- wanita itu memalitkan pelicin pada varginanya sebelum memasukkan zakar Anwar dalam varginnya. Ada satu minit wanita itu menunggang Anwar, sebelum Anwar berada di atas, sehinggalah adegan tersebut seleasai-kerana Anwar mengalami enjuklasi pra-matang. Adegan itu sepanjang 5 minit.

Rakaman video seks selama 21 minit yang membabitkan Anwar telah didedah oleh Datuk T pada 21 Mac lalu. Pada 22 Mac Anwar melaporkan video seks tersebut kepada Polis. Polis telah menubuhkan pasukan khas menyiasat video seks tersebut dibawah seksyen 292 CPC.

Kini, selepas video seks tersebut terdedah kepada umum-Anwar mendakwa semua itu adalah konspirasi DS Najib-Rosmah-BN untuk menjatuhkannya.

Anwar dengan tegas mengatakan bahawa walaupun adanya pendedahan salahlaku moralnya tersebut diketahui rakyat-beliau tidak akan berundur daripada arena politik.

Para pemimpin Pakatan termasuk daripada Pas berkata-kelakuan sumbang Anwar itu adalah masalah peribadinya-tiada kaitan dengan Pakatan Rakyat. Malah Mat Sabu mengatakan Pas akan senantiasa bersama Pakatan Rakyat.

Anwar guna peluru kapur tembak merata-rata

Posted: 29 Apr 2011 08:41 PM PDT

Anwar memulakan tembakan peluru kapurnya apabila mengatakan bahawa pemimpin Umno adalah kaki perempuan dan arak. Beliau berkata demikian kerana dia pernah menjadi pemangku Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

Anwar menumpahkan tuduhannya-jika mahu bercerita perkara lampau- maka selesaikan dulu isu pemimpin Umno yang merampas isteri orang, pemimpin Umno yang terlibat dengan pembunuhan Altantuya.

Siasat dulu RTC mengenai isu merogol gadis bawah umur-sehingga memaksa mantan KM Melaka tersebut berundur pada tahun 1994.

Anwar semalam mendakwa bahawa pendedahan video seks yang memaparkan dirinya adalah perancangan Najib dan Rosmah, demi mempertahankan BN.

Anwar menggunakan peluru kapur menembak merata!!!.

Walaupun Anwar pengamal zina-penyokongnya masih taksub

Posted: 29 Apr 2011 08:30 PM PDT

Bukti Anwar masih ditaksubi penyokong tegar PKR terlihat di masjid Amru Sentul semalam, apabila sekumpulan penyokongnya yang diketuai oleh AMK Keadilan membuat kecoh dan menghalang majlis sumpah laknat Datuk Eskay-salah seorang Datuk T.

Sekumpulan penyokong tegar Anwar itu sempat bersolat hajat-entah memohon pentujuk apa daripada Tuhan.

Walaupun diganggu-Eskay sempat juga bersumpah laknat-dan mengakui-bahawa Anwar adalah lelaki yang melakukan seks dengan wanita muda cina pada 21 Februari lalu.

Eskay juga mengakui-bahawa dia bersama Anwar-semasa perbuatan seks itu berlaku.

Siapapun Eskay-itu bukan persoalan. Yang jelas, Anwar adalah pelaku seks dalam video tersebut. Perbuatan Anwar itu adalah perbuatan zina-kerana melakukan persetubuhan dengan wanita bukan isterinya.

Namun bagi penyokong tegar Anwar-semuanya itu bukan persoalan, malah ada pemimpin PAS yang mengatakan-bahawa perbuatan zina Anwar itu adalah hak peribadinya-malah keberadaan PAS dalam Pakatan Rakyat tidak terganggu gugat-atas sebab terdedahnya perlakuan sumbang Anwar. Masaallah-apa dah jadi dengan Parti Pas???

Perkahwinan puteraWilliam

Posted: 29 Apr 2011 06:13 PM PDT

Putera William dan isterinya, Kate yang juga Duchess of Cambridge berdiri di luar Westminster Abbey selepas Majlis Perkahwinan Diraja yang disiarkan secara langsung ke seluruh dunia di London pada Jumaat. - Foto AP

THE FLYING KICK

Posted: 30 Apr 2011 01:01 PM PDT

THE FLYING KICK


PAS MASUK BARISAN? KERINGLAH DARAH LIM KIT SIANG, KALAU JADI!!!!

Posted: 30 Apr 2011 07:25 AM PDT

AMK CUBA BESARKAN KEMALUAN PAS PULAK!!!

Posted: 30 Apr 2011 05:30 AM PDT

PEMBELIT TERLUPA YANG DIA DAH KE BELIT KE BELUM!!!

Posted: 30 Apr 2011 04:00 AM PDT

SOLAT HAJAT DI RUMAH ANWAR, MINTA BALA LAGI LER TUH!!!

Posted: 30 Apr 2011 02:00 AM PDT

SAM KETOT HANYA MENGESAHKAN ANWAR ADALAH PELAKU DALAM VIDEO LUCAH!!!

Posted: 30 Apr 2011 12:00 AM PDT

ANWAR PUSING DAN TERUS BERPUTAR BELIT!!!

Posted: 29 Apr 2011 10:00 PM PDT

PANDAI CHUA SOI LEK AMBIL KESEMPATAN!!!

Posted: 29 Apr 2011 08:00 PM PDT

UDAHLAH MUKA PUN MACAM ORANG TONGONG, KENYATAAN YANG DIKELUARKAN TERLEBIH-LEBIH TONGONG!!!

Posted: 29 Apr 2011 05:30 PM PDT

ANWAR AKAN BERTAUBAT ATAU ANWAR AKAN JADI LAGI DAJAL?

Posted: 29 Apr 2011 03:30 PM PDT

DIMENSI

Posted: 30 Apr 2011 11:33 AM PDT

DIMENSI


Omegay: Pabodo real punye bodo kehkehkeh

Posted: 30 Apr 2011 01:40 AM PDT


Malam ini jam 7.00, Anuwar al jubury wal bungkus toteyti akan mengadakan bacaan yassin dan solat hajat di kediaman beliau di Bukit Segambut. Dan sape lagi yang akan memimpin majlis bacaan doa dan solat tersebut kalau bukan Wally slipari.

Nampaknya Pasbodo terpaksa mengakui mereka sememangnya bodo bengap dalam soal dunia mahupun akhirat. Sebelum ni mereka dan pelakon seks bebas tu terpaksa mengadakan solat hajat untuk mencari kebenaran sape pelakon tu sebenarnya.


Dan apabila video tersebut telah tersebar meluas serta jelas menayangkan sape si empunye tubuh tu, mereka tak dapat pulak menerima hakikatnye!

dan kini mereka terpaksa mengadakan sekali lagi solat hajat semata2 nak menyelamatkan tongkeng anuwar al jubury wal bungkus toteyti kerana dia adalah anuperah..opss soryyyy!!...anugerah tuhan dan sebagai seorang insan yang di anugerah kepada fuckatan wajib di lindungi walaupun dia tu kaki pompan, kaki jantan, hidong belang, kuda belang dan segala bapak belang!

Mereka terpaksa melawan qada dan qadar kerana tahu mereka tak boleh berpatah balik apabila terperangkap dengan perjanjian syaitan. alang2 berkalang noda biar sampai ke lubang neraka! kehkehkehkeh

Omegay: CSL & Mat King Leather 2 X 5 jeee..pembalun amoi!

Posted: 29 Apr 2011 08:15 PM PDT


Datuk Seri Anwar Ibrahim melabel Datuk Seri Dr Chua Soi Lek sebagai seorang pengecut ekoran kenyataan Presiden MCA itu bahawa beliau orang pertama akan mengundi PKR jika komponen Pakatan Rakyat (PR) tersebut sanggup memansuhkan keistimewaan orang-orang Melayu.

Sehubungan itu, Anwar menekankan, PR akan mempertahankan setiap peruntukan dalam Perlembagaan Persekutuan khususnya Artikel 153 mengenai hak dan keistimewaan orang-orang Melayu.

"Chua Soi Lek mahu kita bergaduh antara satu sama lain. Kita tidak akan disyaratkan oleh anda. Anda tidak ada keberanian untuk berhadapan dengan amalan rasuah pemimpin-pemimpin Melayu" - The Malaysiainsideanuwarass



Sudah laaa jangan nak hipokrit lagi laaa anuwar al-jubury wal tisury!. dua2 pun sama jek. sepusat sepusing!.. sorang pengecut dan jadi tali barut dapig komunis! sorang lagi pengecut nak angkat sumpah!

Nak pertahan perlembagaan 153 konon!..bile berucap depan orang cina "ini negara bukan orang melayu punye!"..ptuihh!. Daping merasuah kontraktor melayu tak apa. tak haram!..kalau umno kita banteras habis2!..ptuihh!!

Memang kita tak nafikan anuwar seorang yang berani!..dia berani bersumpah..tapi sumpah li'an..yaaa dia berani mempertahankan hak rakyat, dan berani menyuntut ahli sendiri..cuma satu benda jek dia tak berani..tak berani nak tanggung bala!

apa kata anuwar al jubury pelawa sekali CSL masuk penjara sama2 kan bagus. sekurang2nya buat 'peneman' di kala sunyi kehkehkeh

p/s: kes liwat lom selesai kini tambah koleksi video terlampau dgn amoi..16 sept nak tunggu sampai bila? kehkehkeh

Pure Shiite

Posted: 30 Apr 2011 11:16 AM PDT

Pure Shiite


What if Datuk T was a Christian or A Hindu?

Posted: 29 Apr 2011 11:42 AM PDT

Rajahmas

Posted: 30 Apr 2011 11:12 AM PDT

Rajahmas


Gempar!!! Tian Chua jadi orang Islam...?

Posted: 29 Apr 2011 06:12 PM PDT

Bolo punya olang... kiao kah yolum par!!!

Komen Tian Chua dipetik dari Keadilan Daily,


"Mereka mengadakan sumpah laknat dengan menpermainkan agama. Negara sekarang di bawah Umno mengamalkan sumpah dan negara ini boleh digelar negara 'sumpah-sumpah'.


"Walaupun saya bukan Islam, saya tahu itu semua salah. Datuk T sebenarnya tidak tahu agama.Saya tidak tahu agama apa yang dianutinya atau dia bawa agama baru'


"Jika semua perkara yang dilakukan boleh diselesai dengan cara bersumpah, bermakna negara kita tiak perlu peguam, hakim kerana dengan bersumpah kita sudah bebas, jimat masa pula," kata Tian Chua semasa ceramah di Dewan Nusa Bakti, Bandar Baru Ampang.

Dia pulak yang lebih tau hukum agama daripada orang Islam lain...

Os-tart Tian Chua, 

Shaadapp lu!!!  

Sudahlah kamu langgar orang Islam dulu dan tak tahu apa-apa tentang agama Islam, sekarang kamu menghina agama orang lain pula...  Pernahkah orang Islam pertikaikan agama yang kamu anuti? Sumpah laknat itu adalah urusan di antara Datuk Eskay, Anwar Ibrahim dan Allah AzzaWajalla.

LU SIAPA????

Kamu TIADA HAK mempertikaikan apa yang dilakukan umat sesama Islam bagi membuktikan kebenaran kata-kata. Ia adalah cara terakhir bagi membuktikan dakwaannya dari sudut agama
Islam. Berbohong atau tidak, laknat Allah bukan bukan satu perkara yang boleh dibuat main-main.


Apabila berlaku pertelagahan sesama umat Islam, jauhkan diri kamu daripada berhujah hal-hal yang kamu tak faham. Jangan jadi BATU API memandai-mandai cakap mana satu salah mana satu betul tentang agama Islam.

PEJUANG BANGSA

Posted: 30 Apr 2011 11:10 AM PDT

PEJUANG BANGSA


Tian Chua hina sumpah cara Islam , keluar fatwa Datuk Eskay bawa agama baru !!

Posted: 30 Apr 2011 05:00 AM PDT







" Walaupun saya bukan Islam , saya tahu itu semua salah . Datuk T sebenarnya tidak tahu agama , saya tidak tahu agama apa dianutinya atau di bawa agama baru "

TIAN CHUA 

Ini lagi seorang kafir Pakatan  yang cuba ikut langkah DAP untuk bercakap pandai tentang hukum dalam agama Islam . Bertepuk tangan la penyokong2 PKR dan PAS yang dengar semalam  apek kafir ini cakap tentang hukum Islam .

Tetapi Tian Chua ini lagi advance dari pemimpin DAP lain  termasuklah Khalifah Guan Eng  dengan sesuka hati mak bapak dia keluarkan fatwa  bahawa Datuk Eskay diragui agamanya serta cuba bawa agama baru !! 

Nampaknya Tian Chua orang kanan Anwar ini lagi berani daripada  pemimpin2 PKR lain sehingga berani gelarkan Datuk Eskay bawa agama baru hanya kerana melakukan sumpah laknat semalam .
Satu penghinaan  kepada agama Islam oleh Tian Chua yang cukup  berani memperlekehkan sumpah muhabalah yang  mengikut cara Islam serta tuduh seorang umat Islam ini  bawa agama baru . 

Apa yang salahnya  dalam sumpah laknat itu Tian Chua ? You faham ke sumpah laknat ?  Adakah you faham apa itu Qazaf ?  Adakah sumpah laknat Datuk Eskay itu menuduh Anwar berzina ??? 

Lagi satu apa kejadahnya Tian Chua menuduh UMNO jadikan Malaysia negara sumpah2 . Datuk Eskay berhak melakukan sumpah  di mana-mana .  Itu hak beliau sebagai seorang Muslim  dan urusannya dengan Tuhan .  Ia tak ada kena mengena dengan UMNO pun .

Sebenarnya PKR lah yang menggunakan agama dengan mengelirukan rakyat demi pertahankan Anwar Ibrahim . Mereka sendiri yang  putarbelitkan Qazaf  untuk kepentingan bos mereka Anwar Ibrahim dan terbaru Ostat Tian Chua pulak keluar fatwa Datuk Eskay bawa agama baru . 



Kebodohan Sam Doremon AMK merusuh di dalam masjid dikecam PAS !!

Posted: 30 Apr 2011 03:38 AM PDT



Sudah PB katakan tindakan amukan gerombolan AMK PKR diketuai Sam Doremon di masjid di mana berlaku sumpah laknat Datuk Eskay  akan dilihat bodoh dan memalukan Pakatan .

Blogger2 PAS sudah mula marah dengan tindakan kurang cerdik budak-budak PKR . Jawapannya mudah saja , kalau betul bukan Anwar  di dalam video seks itu , mengapa mereka cuba halang Datuk Eskay bersumpah ? 

Adakah Sam Ketot melakukan tindakan semalam di masjid itu seperti mengesahkan Anwar adalah pelaku di dalam video itu dan mahu halang Eskay daripada bersumpah laknat untuk selamatkan Anwar ? 







Qazaf ala PKR putar belitkan sumpah laknat Datuk Eskay

Posted: 30 Apr 2011 12:53 AM PDT

" Kami mahu Qazaf " ...itu lah laungan juak-juak PKR diketuai Sam Ketot semalam yang sekarang terlampau gila pertahankan Anwar Ibrahim . Seperti kata member PB ,iaitu MPP bahawa puak-puak ini seperti sudah  bertuhankan Anwar Ibrahim .  

Qazaf apa yang mereka maksudkan termasuk lah seorang  kaki minum arak  tegar dan betina AMK ini di dalam masjid ? KLIK DI SINI

Kenapa pulak perlunya kata-kata dan tuntutan supaya diambil tindakan mengikut undang-undang zina Islam yang di namakan sebagai Qazaf, iaitu memerlukan empat saksi? 

Bila masa Datuk Eskay tuduh Anwar  zina ? Baca balik di bawa kandungan lafaz sumpahnya ..


" Antara kandungan lafaz sumpah Shazryl Eskay adalah seperti berikut: ''Wallahi, Wabillahi, Watallahi. Aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang telah dirakamkan pada 21 Februari 2011 dan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut.
'
Sekiranya aku melakukan fitnah dalam kenyataan bersumpah ini maka Allah akan melaknat akan diriku.''


Yang si ketot ni minta hukum qazaf apa halllll?

Jika juak2 ini faham ayat 'sumpah laknat' Datuk Eskay  , beliau  tidak menuduh Anwar berzina. Dia hanya kata pelaku lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim kerana beliau sendiri turut sama berada dalam video seks berkenaan. 
 
Jadi buat apa juak2 ini hendak guna qazaf dan bawa kepada mahkamah syariah  ???
 
 Dia tak kata pun  dia melihat Anwar berzina dengan China Doll seperti yang didakwa oleh juak2 taksub PKR . BODOH PUNYA PKR !!


Sumpah Laknat Trio Datuk T ini pun tidak menuduh Anwar berzina.....




Awie balun Bob Lokman jangan hipokrit , riak dan tak sedar diri !

Posted: 29 Apr 2011 10:41 PM PDT



"Jangan hipokrit, jangan cari publisiti murahan dan jangan riak," kata penyanyi kumpulan Wings, Awie kepada pelakon dan pengacara, Bob Lokman yang kebelakangan ini dikatakan kerap 'menyerang' dunia hiburan selepas bersara daripada bidang itu.

Awie atau nama sebenarnya Ahmad Azhar Othman, 43, berkata jika Bob mahu mencari ilmu akhirat, tidak perlu dia mencari publisiti dengan usahanya itu kerana itu bukan perbuatan yang baik.

Awie turut menegur Bob yang nama sebenarnya Mohd Hakim Lokman, 47, supaya memberikan tumpuan terhadap dunia baru yang beliau cari dan pada waktu sama tidak menyerang dunia hiburan yang beliau ceburi sebelum ini.

"Dia (Bob Lokman) pernah menjalani kehidupan dalam dunia hiburan ini untuk tempoh belasan tahun lamanya dan memperoleh pendapatan daripada dunia yang beliau kutuk ini.

"Apa yang saya hendak ingatkan Bob supaya tidak melakukan perbuatan yang boleh memalukan diri sendiri, bak kata pepatah meludah ke langit terkena muka sendiri.

"Kita pernah sama-sama 'cari makan' dalam bidang sama, tetapi apabila rasa nak beralih arah kenapa pula dia nak kutuk bidang yang pernah digelumangi," katanya yang mendakwa mengenali Bob Lokman sejak 1985. - HMetro.


Komen PB

PB salute bro Awie yang balun bekas kawan lamanya ini Bob Lokman  yang sekarang ini sudah  bergelar Ustaz dalam PAS .

Maklumlah sekarang ini  Bob masuk PAS yang dikatakan mendapat ketenangan jiwa  , dia semakin besar kepala la dan riak sehingga mempelekehkan dunia hiburan  .

Sudah tentu lepas ini , ada pencacai2 malaun  PAS akan terus kafirkan Awie kerana menghina Ustaz PAS yang baru iaitu Bob Lokman ...hahaha

Video seks Anwar didedahkan , bukti doa solat Hajat PAS ditunjukan kebenaran !

Posted: 29 Apr 2011 08:10 PM PDT

Dalam blog-blog puak2 taksub Anwar serta laman web keadilan , mereka pertikaikan sumpah laknat yang dibuat oleh Datuk Eskay . 

Sehingga dihantar seorang Ustaz PKR  menyamar Imam  kononnya untuk  nasihat Eskay supaya jangan sumpah kerana akan makan dirinya sendiri .  Yang best tu  memang sah lah Ustaz PKR kerana siapa cakap lagi ...


'jangan ambil kira habuan dunia kerana azab Allah lebih pedih'.

"Apabila melakukan pembohongan akan ada implikasi terutamanya apabila pembohongan itu yang ingin dijadikan sebagai sumpah laknat,"
 



Wahai Ustaz  PKR , berani kerana benar !!!   

Rakan blogger PB iaitu MPP juga turut  mengulas dengan sinis  pertikaian sumpah laknat Datuk Eskay oleh juak2 Anwar Ibrahim . 







Puak-puak Pakatan sibuk mempertikaikan sumpah laknat yang dibuat oleh Eskay, tapi dorang lupa dengan solat hajat yang dorang buat pada 28 Mac hari tu...

Gua nak ingatkan penyokong Pakatan semua khususnya yang meroyan kata Anwar tak salah.., terimalah Qada dan Qadar Allah..



Korang semua dah mohon Allah tunjukkan kebenaran dan menangkis fitnah jahat terhadap Anwar.. Selepas solat hajat malam tu, satu persatu kebenaran pasal maksiat Anwar terbongkar.

So, penyokong Pakatan jangan jadi jumud sangat menidakkan kebenaran dari Allah. Semua kejadian ni takkan berlaku tanpa izin dari-Nya..


Gua rasa, sekarang ni Allah pun dah tak redha dan tak sayangkan Anwar.. Jadi.., apalah bangang sangat untuk penyokong Pakatan still backing Anwar lagi?


Antara Anwar dan Tuhan.., mana satu penyokong Pakatan lebih percaya? Tepuk dada, tanyalah iman...

Anwar tak jawab soalan wartawan tentang Datuk Eskay , ini buktinya !!

Posted: 29 Apr 2011 06:10 PM PDT


Anwar Pembohong !  Bila wartawan tanya .... " Datuk Seri, adakah Datuk Seri kenal Datuk Eskay ?? .. Anwar tidak jawab dan marah kepada mereka . 

Ini tak kenal lagi ke woi Anwar ?  Memang sah la Anwar hang ini pembohong besar punya musibat ..

Pencacai-pencacai PKR tuduh ini konspirasi UMNO ..tetapi lihat lah gambar  Datuk Eskay yang menunjukkan beliau adalah  kawan baik  Anwar Ibrahim.Jangan pulak pencacai2 PKR ini cakap ini gambar super impose pulak ..

Nilaikan la sendiri bila melihat gambar di bawah ini .. patut la Anwar marah bila ditanya soalan wartawan tentang siapa  Datuk Eskay. Anwat lebih berminat menyerang dan menuduh Najib dan Rosmah terlibat dalam konspirasi video ini .




IPOHMALAY

Posted: 30 Apr 2011 09:32 AM PDT

IPOHMALAY


Mamat Khalid Join UMNO Gopeng

Posted: 29 Apr 2011 11:21 PM PDT

Teman mengalu-alukan AC Mizal ke dalam UMNO Ipoh Barat. Langkah menjadikan Ipoh medan politik anak seni bukanlah sesuatu yang diperlukan tetapi negara didapati perlu ada seniman politikus. Pastilah ia sepatutnya di Kuala Lumpur.

Tetapi perjuangan setiap manusia banyak di gerakkan oleh dirinya sendiri yang hanya dirinya yang tahu. Justeru, tidak punya hak bagi sesiapapun untuk menilai dari apa terlihat.

Mungkin ada sebab jika dilihat dari rumah mertua AC Mizal yang terletak di Batu 8, dalam UMNO Tambun dan keberadaan AC Mizal dalam UMNO Ipoh Barat yang parlimen tersebut disandang M Kulasegaran dari DAP.

Tetapi, walau apapun, kita harus mengalu-alukan mana-mana pihak yang ingin menelungkup dakyah pepecahan yang di bawa oleh pembangkang.

Kita juga wajar mengalu-alukan Mamat Khalid yang mahu menyertai UMNO Gopeng dan bersesuaian dengan tempat mestautinnya.

Niat pencipta Kg Pisang di layar perak ini dilihat dapat membawa kepada usaha menerbitkan filem-filem mendidik dan menyindir masyarakat dengan konsep pukul anak sindir menantu.

Apapun, selamat berjuang kepada AC Mizal dan Mamat Khalid di bidang seni politik.

Tugu Bangsa Tembok Negara

Posted: 30 Apr 2011 07:20 AM PDT

Tugu Bangsa Tembok Negara


Ushawan Baja Organik Cecair Ceng Mikrop

Posted: 29 Apr 2011 11:31 PM PDT


Mengedar dan menjual baja organik cecair ceng mikrop yang digunakan bagi penanaman padi, kelapa sawit, jagung, pokok hiasan, orkid, rumput hiasan dan lain-lain.

Baja organik digunakan secara meluas dan mendapat kepercayaan penduduk di daerah kuala selangor dan sabak bernam.

Baja Organik Ceng Mikrop nisbah campuran adalah bersamaan 1:500 air. Sila hubungi Fazli 0193683881

Video Sumpah Laknat Datuk T

Posted: 29 Apr 2011 09:15 PM PDT

The Antics of Husin Lempoyang

Posted: 30 Apr 2011 03:59 AM PDT

The Antics of Husin Lempoyang


Satu persoalan

Posted: 30 Apr 2011 01:11 AM PDT


Kini ramai sudah memahami mengapa Datin Seri Wan Azizah sanggup diherdik, dihina di khalayak ramai dan sedia berbohong mempertahankan suminya, Dato Seri Anwar Ibrahim.

Sebab Anwar dianugerahkan tuhan dan Wan Azizah telah lama mendapat manafaat dari anugerah tersebut.

Yang masih tidak difahami ramai pula, kenapa Nurul Izzah memanggil papanya hebat? Manafaat apa yang Nurul dapat dari kehebatan papa hingga begitu terbuka Nurul memuji ayah?

Satu persoalan menusuk kalbu ...

bumiyang

Posted: 30 Apr 2011 03:55 AM PDT

bumiyang


Siasat Anwar - Nurul Izah

Posted: 30 Apr 2011 03:39 AM PDT

Hanya Isu Peribadi - Pas Semakin Liberal???

Posted: 29 Apr 2011 10:00 PM PDT

Ini Bukan Majlis Akad Nikah!!! Anwar Bila Pulak Nak Bersumpah???

Posted: 29 Apr 2011 06:00 PM PDT

Nasib Pas Jauh Lebih Penting Berbanding Nasib Anwar Ibrahim - Mat Sabu

Posted: 29 Apr 2011 06:45 AM PDT

Politik Harian

Posted: 30 Apr 2011 03:42 AM PDT

Politik Harian


[Video] Budak AMK Kata BABI Dalam Masjid

Posted: 29 Apr 2011 07:22 AM PDT

[Video] Eskay Lafaz Sumpah Laknat

Posted: 29 Apr 2011 04:22 AM PDT

SENJALIZA

Posted: 30 Apr 2011 03:34 AM PDT

SENJALIZA


MENGHALALKAN YANG HARAM..

Posted: 30 Apr 2011 02:17 AM PDT

NAK MENGHALALKAN YANG HARAM..
Majlis solat hajat & bacaan yassin menangkis tohmahan jahat video seks terhadap DSAI yang akan dipimpin oleh YAB Tuan Guru Nik Abdul Aziz akan diadakan pd hari sabtu (30.4.2011) jam 7 mlm di rumah DSAI Bukit Segambut KL. Bermula dgn solat maghrib, bacaan yassin, solat isyak, solat hajat dan diikuti ceramah oleh pemimpin2 PR. Sila bawa sejadah bersama. Tlg panjangkan sms ini kpd sahabat2 seperjuangan.
APA SUDAH JADI DENGAN PERJUANGAN PAS?

Sahabat-Gunung

Posted: 30 Apr 2011 01:47 AM PDT

Sahabat-Gunung


Ada UMNO Bahagian Yang Perlu Diperkukuhkan - TS Muhyiddin

Posted: 30 Apr 2011 12:22 AM PDT

UMNO pusat melahirkan kebimbangannya terhadap perpaduan anggota parti di sesetengah peringkat bahagian yang dilihat masih belum utuh meskipun secara keseluruhannya kekuatan parti itu mulai pulih selepas pilihan raya umum ke-12.

Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak mengambil berat mengenai perkara itu dan mahu agar ia diperbaiki.

"Kita melihat kekuatan parti di peringkat bahagian masih ada ruang untuk diperbaiki," katanya, sambil menambah dengan perhatian yang khusus dalam memperkukuhkan perpaduan anggota parti di peringkat bahagian, UMNO akan lebih bersedia menghadapi apa jua cabaran yang mendatang.

Bercakap ketika merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Tenggara di Felda Penggeli Timur di sini hari ini, beliau berkata sebelum ini, ada pemimpin peringkat bahagian yang tidak serius atau lalai dalam menyelesaikan masalah rakyat.

Beliau berkata dengan transformasi politik yang dijalankan UMNO sekarang,
perubahan besar dilaksanakan bagi menangani perkara tersebut agar Umno kelihatan lebih segar dalam perjuangan membela rakyat.

Muhyiddin berkata transformasi yang mencakupi pengukuhan perpaduan anggota parti dari peringkat pusat hinggalah ke peringkat akar umbi itu akan mengembalikan kekuatan Umno dan membolehkan parti itu memberi tumpuan kepada perkara-perkara yang dekat di hati rakyat.

Beliau berkata semangat anggota parti di peringkat bawah yang terpegun
dengan gerakan pembangkang yang menyebabkan Barisan Nasional (BN) hanya memperoleh kemenangan mudah pada pilihan raya ke-12, sudah dipulihkan.

Keyakinan rakyat terhadap UMNO dan BN juga semakin meningkat berikutan
perubahan politik yang masih dilaksanakan itu, katanya.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Takut Bersumpah Laknat - Bukti pelaku video seks itu adalah Anwar Ibrahim

Posted: 30 Apr 2011 12:03 AM PDT

Keberanian Datuk Eskay bersumpah Mubahalah semalam merupakan satu jihad memerangi maksiat yang sekarang bermaharaja lela dikalangan pemimpin pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim yang juga penasihat ekonomi kerajaan Negeri Selangor .

Pengerusi Gagasan Anti-Penyelewengan Selangor (GAPS) Hamidzun Khairuddin berkata, ketakutan Anwar dengan sumpah laknat, DNA, video seks, jam omega adalah sangat luar biasa diluar tahap manusia normal. Dia seperti sudah tidak siuman sekarang kerana sangat taksub kepada naluri seksual diluar batasan.

"Budaya maksiat seperti bergambar bogel, melakukan meliwat dan melakukan zina semakin sudah sebati dalam kehidupan pemimpin utama pembangkang itu.

Adalah amat malang, institusi pembangkang dalam demokrasi di negara ini dipimpin oleh pemimpin yang sangat pro kepada hubungan seks sejenis dan seks bebas luar perkahwinan," ujarnya dalam satu kenyataan kepada media.

Sumpah mubahalah merupakan sesuatu yang harus dalam sistem pembuktian Islam. Mengambil sumpah mubahalah dengan telus, tulus dan ikhlas merupakan hak seseorang individu. Namun individu itu harus faham akibat pengambilan sumpah itu.

Sikap cuba menghalang, mencemuh, menakutkan Datuk Eskay seperti yang dilakukan oleh penyokong Anwar Ibrahim semalam merupakan perbuatan yang amat kurang ajar. Mereka berperangai seperti Haiwan.

"Mengadakan demontrasi dalam masjid semalam oleh AMK PKR itu juga satu perbuatan sangat biadap. Mereka nampak nya mahu benar-benar menggunakan hukum rimba dalam usaha mahu merebut dan merampas kuasa.

Sehubungan dengan itu, GAPS mendesak Jakim, JAWI dan Pasukan Polis mengambil tindakan tegas undang-undang terhadap pengacau-pengacau ketenteraman awam ini," ujarnya yang juga mantan Ketua Pemuda Keadilan Negeri Selangor.

Tambahnya, GAPS berharap agar Menteri Jakim dan Menteri Dalam Negeri hanya berpeluk tubuh apabila hukum rimba menjadi pilihan penyokong fanatik Anwar yang mahu mempertahankan pemimpin yang sangat nyata sudah bergelumang dengan dosa meliwat dan perzinaan itu.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Ahmad Said Ajak Kembalikan DUN Manir Kepada BN

Posted: 29 Apr 2011 09:05 PM PDT

Sudah sampai masanya, budi ditabur, undi diberi. Itulah harapan dan impian Datuk Seri Ahmad Said, Menteri Besar Terengganu mengajak pengundi DUN Manir yang telah menerima budi dari BN, utk kembali memberikan undi agar pada PRU akan datang, selepas 20 tahun Pas menjajah Manir, dikembalikan semula kepada BN

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1Malaysia Gegar Manir

Posted: 29 Apr 2011 08:31 PM PDT

1Malaysia- konsep yang terus mendapat sokongan yang tidak berbelah bagi dari rakyat ...

Buktinya hampir 10ribu orang memenuhi padang awam Kg Pulau Bahagia dengan semangat berkobar-kobar penuh dengan nilai dan makna ...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Panas!!!

Posted: 29 Apr 2011 08:23 PM PDT

Hampir 10,000 rakyat di sekitar DUN Manir, memenuhi padang awam Kg Pulau Bahagia menantikan kehadiran PM dalam program PTP (Program Turun Padang) di Terengganu, pagi ini....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Sekitar Program PM, DS Najib Bertemu Rakyat di Manir, Terengganu

Posted: 29 Apr 2011 08:16 PM PDT

Nie antara rakyat yang menantikan kehadiran PM di Kg Pulau Bahagia, Manir, Terengganu...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

GEMPAR!!! Puluhan Ribu Nanti Najib Razak Di DUN Manir

Posted: 29 Apr 2011 08:12 PM PDT

Pergghhh- puluhan ribu rakyat DUN Manir, Terengganu menantikan kehadiran Datuk Seri Najib Razak ke kawasan Manir, dalam program turun padang menemui rakyat ....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tidak Hairan Kalau Hadi Terkontang-Kanting Dilanggar Todak Anwarinas

Posted: 29 Apr 2011 05:45 PM PDT


Tidak mustahil pada satu hari nanti, Datuk Seri Abdul Hadi Awang terkontang-kanting keseorangan sebagai pemimpin yang dilabelkan sebagai ulama berada di dalam saf kepimpinan Pas.

Entah-entah dalam muktamar kali ini pun beliau mungkin dilanggar oleh puak-puak "Anwarinas" yang kini dilihat cukup bernafsu untuk merampas jawatan utama dan penting di dalam kepimpinan parti berkenaan.

Mengulas mengenai perkara itu, aktivis UMNO Datuk Zainal Abidin Sakom berkata "trend" ke arah itu sebenarnya sudah kelihatan yang mana kepimpinan Pas hari ini kebanyakannya sudah terarah ke arah kepimpinan yang berkiblatkan Anwarinas.

"Sebagai contoh terdekat kita boleh lihat bagaimana mereka membiarkan Setiausaha Agungnya, Datuk Mustafa Ali diratah oleh kepimpinan PKR dengan pelbagai perkataan yang memualkan sejurus kenyataan Mustafa Ali berhubung kedudukan di dalam pakatan pembangkang baru-baru ini ekoran video lucah yang dikatakan membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Bagi saya kenyataan oleh Mustafa Ali itu adalah kenyataan di tengah-tengah…..Bukannya menggambarkan Anwar terlibat. Cukup logik dan sebagai pemimpin yang berpengalaman, Mustafa semestinya tahu implikasi kepada sebarang kenyataan yang dikeluarkan dan beliau nampak berhati-hati.

"Namun kenyataan seumpama itu pun rupa-rupanya tidak disenangi oleh kepimpinan PKR yang lantas "meratah" Mustafa hingga memaksa pemimpin berpengalaman di dalam Pas itu menukar kenyataan untuk kali kedua," katanya.

Kata beliau lagi, mungkin ada sesutau yang tiadk kena kepada kepimpinan Pas hari ini hinggakan pemimpin berpengalaman seperti Mustafa Alli pun tunduk kepada rakan sekutunya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas pelbagai desas-desu menjelangnya muktamar agung Pas kali ini yang dikatakan telah diintai oleh puak-puak yang berkiblatkan Anwar Ibrahim untuk merebut jawatan penting di dalam kepimpinan Pas.

Ustaz Zainal seterusnya melihat ubah-mengubah kenyataan selepas mendapat tekanan bukan satu perkara baru dalam Pas.

"Masihkah kita ingat dulu bagaimana peristiwa pemulangan arak yang dirampas oleh Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA)….Sebelum itu kita ingat mereka konsisten namun rupa-rupanya "cair" dan boleh pula berpelukan antara Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Hasan Ali dengan Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Ronnie Liew.

"Sebab itu saya tidak pelik dan terkejut, cumanya desas-desus yang diperkatakan oleh pelbagai pihak hari ini seolah-olah ada asasnya. Saya tidak tuduh dan terpulanglah kepada kepimpinan Pas untuk membuat penjelasan," katanya. -MediaUMNO

PM Tiba Untuk PTP di Terengganu

Posted: 29 Apr 2011 04:46 PM PDT

Perdana Menteri meneliti sesuatu yang ditunjukkan Menteri Besar sebaik ketibaan di Kuala Terengganu, malam semalam. - Gambar Harith Fadzillah

Perdana Menteri, Datuk Sri Mohd Najib Tun Razak dan isteri
Datin Seri Paduka Rosmah Mansor, selamat tiba dengan pesawat eksekutif di Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu, kira-kira jam 9.50 malam ini.
Ketibaan beliau disambut Menteri Besar, Datuk Seri Haji Ahmad Said dan isteri, To' Puan Norliza Mahmud serta Ahli-Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri.

Turut hadir menyambut ketibaan Perdana Menteri, Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Haji
Mazlan Ngah; Yang Dipertua Dewan Undangan Negeri, Datuk Tengku Putera Tengku Awang; Ahli-Ahli Parlimen dan wakil-wakil rakyat tempatan.

Perdana Menteri terus menuju ke Riyaz Heritage Pulau Duyong untuk menghadiri perjumpaan tertutup dengan Ahli-Ahli Parlimen dan wakil-wakil rakyat negeri ini.

Beliau akan memulakan lawatan kerja ke Terengganu, pagi esok dengan destinasi pertama Pekan Batu Enam dan beberapa kawasan di Dewan Undangan Negeri Bukit Tunggal.

Memang Konspirasi: Sahabat Gunung Mohon Maaf Pada Anwar Ibrahim

Posted: 29 Apr 2011 06:30 AM PDT


Bila difikir-fikir balik, aku yakin bahawa apa yang melanda Anwar hari nie memang satu `konspirasi'. Konspirasi untuk menjatuhkan karier politik Anwar Ibrahim untuk ditabal sebagai Perdana Menteri Malaysia ...

Oleh itu, aku mohon maaf pada Anwar Ibrahim kerana mengiyakan konspirasi terhadapnya selama ini...

Bapak kepada konspirasi menjatuhkan Anwar ini ialah Mat Sabu dan Karpal Singh, kerana mereka memang dah lama benci dan mahu menjatuhkan Anwar.

Satu-satunya kata keramat Anwar Ibrahim buat ketika ini adalah "Konspirasi". Tanyalah isu apa pun…DNA ke, jam Omega ke, video seks ke dan lain-lain lagi semuanya akan dijawab dengan jawapan "Konspirasi".

Ikut kata Anwar tuduhan liwat Saiful adalah satu "Konspirasi", video seks dengan pelacur pelajar China juga satu "Konspirasi".

Jawapan Anwar cukup mudah "Konspirasi". Benarkah ini satu "Konspirasi"? dan benarkah "Konspirasi" ini dalangnya UMNO dan BN.

Hakikatkat jika kita imbas semula siapa dan pihak manakah yang paling awal membuat tuduhan ini ke atas Anwar?

Bukankah pada tahun 1997, Karpal Singh yang mula-mua menuduh Anwar terlibat dalam perlakuan liwat Anwar ini di Parlimen?

Bukankah pemimpin Pas, Mat Sabu yang bakal dinobatkan sebagai Timbalan Presiden Pas ini yang mula-mula menggelarkan Anwar ini sebagai Anwar AlJuburi?

Kalau Anwar mengatakan apa yang berlaku sekarang sebagai satu "Konspirasi" maka yang selayaknya dalang di sebalik "Konspirasi" ini yang sebenar-benarnya bukanlah UMNO atau BN tetapi Karpal Singh dan Mat Sabu.

Anwar Confirm Pernah BERZINA …. Minum Arak Entahlah

Posted: 29 Apr 2011 03:45 AM PDT

Bila diajak bersumpah untuk menafikan dirinya bukan pelaku dalam video seks bersama amoi Cina.... apa jawapan Anwar (boleh rujuk juga video dari AgendaDaily)

Jawapan Anwar: Kalau nak ikut rujuk hukum Islam, orang yang mengangkat sumpah dalam hal-hal seperti ini, harus bebas dari DOSA BESAR. Maknanya tidak pernah minum arak, tidak pernah BERZINA.

Jawapan Sahabat-Gunung: Sah, Anwar tak berani angkat sumpah sebab dia sendiri kata bahawa orang yang nak angkat sumpah, mesti bebas dari DOSA BESAR .... tidak pernah BERZINA.

Oleh yang demikian, jawapannya mudah sahaja, Anwar tak angkat sumpah sebab dia dah pernah BERZINA dengan Amoi SPA.... ahak-ahak....

Video Seks : Akhirnya Shazryl Eskay Lafaz Sumpah Laknat

Posted: 29 Apr 2011 02:59 AM PDT

Walaupun terdapat cubaan sabotaj oleh penyokong pembangkang dengan melakukan kekecohan serta laungan takbir dan pelbagai perkataan kasar lain, seperti 'bodoh', namun ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini melafazkan sumpah laknat di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul.

Sumpah laknat berkenaan untuk membuktikan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video seks yang didedahkannya bulan lepas.

Beliau melakukan sumpah laknat tersebut kira-kira pukul 4.20 petang untuk mempertahankan bahawa pelaku dalam video seks hitam putih itu adalah ketua pembangkang itu yang sebelum ini telah menafikan dakwaan tersebut.

Angkat sumpah yang berlangsung kira-kira lima minit itu menyaksikan Eskay mengangkat sumpah dengan memegang senaskhah Al-Quran di hadapan wartawan, jurugambar dan jurukamera.

Kandungan sumpah laknat tersebut seperti berikut;

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim. Bismillahirahma nirrahim. (Melafazkan kalimah shahadah sebanyak tiga kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A'uzubillahi minal syaitanirrajim, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."

Sebelum itu, seorang pendakwah bebas, Firdaus Supri memberi penerangan kepada Trio Datuk T tentang risiko melakukan sumpah laknat jika perkara itu tidak benar.

Eskay bersama dua lagi Trio Datuk T iaitu Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim tiba di masjid tersebut kira-kira pukul 4.10 petang menaiki kereta Toyota Estima.

Ketiga-tiga mereka yang diiring oleh anggota polis untuk masuk ke dalam masjid, memakai baju kalis peluru untuk keselamatan masing-masing.

Terdahulu sebelum itu, suasana di dalam masjid Bandar Baru Sentul menjadi kecoh kira-kira 10 minit selepas solat Jumaat selesai.

Ini ekoran tindakan sekumpulan 50 orang Pemuda PKR diketuai Shamsul Iskandar Md Akin cuba menghalang cabaran Datuk Sharzly Eskay Abdullah dari Trio Datuk T menunggu Datuk Seri Anwar Ibrahim bersumpah sama di masjid itu.


Dua Imam- Mahzab Apa PKR nie ....

Posted: 29 Apr 2011 01:41 AM PDT


Dahlah ketuanya kaki balun jubur lelaki, main pan*** amoi, kini pengikutnya plak terus mengharu-birukan Islam apabila pengikut-pengikut sang peliwat tegar nie bersembahyang dua imam di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul

Apa dah jadi dengan PKR nie? dah bengong ker pengikut parti haram jadah nie?

Aspirasi Bangsa

Posted: 30 Apr 2011 01:45 AM PDT

Aspirasi Bangsa


Artikel power dari GAP. wajib baca!!!

Posted: 29 Apr 2011 08:53 AM PDT

Biadap : AMK cemar kesucian masjid!!!

Posted: 29 Apr 2011 06:41 AM PDT

PANEH MIANG

Posted: 30 Apr 2011 01:29 AM PDT

PANEH MIANG


Transformasi POLITIK

Posted: 29 Apr 2011 09:21 PM PDT

Perlukah ummah Melayu mengadakan Pelan Transformasi POLITIK? Atau lebih tepat TRANSFORMASI UMAT MELAYU ISLAM?

Perbincangan mendalam Pak Sedaro bersama guru-guru Majlis Perundingan Melayu mencetuskan beberapa subjek besar yang perlu dibahaskan melalui blog Paneh Miang ini, antaranya:

1. Model Transformasi Ekonomi Umat Melayu ISLAM?

2. Model Transformasi Politik Umat Melayu ISLAM?

3. Model Transformasi Negara Umat Melayu ISLAM?

4. Model Transformasi Sosial Umat Melayu ISLAM?

5. Model Transformasi Belia Melayu ISLAM?

Bila mana dibahas secara lebih terperinci, perkara 2 merupakan induk kepada keadaan geo-politik Umat Melayu. Sudah dikenalpasti bahawa umat Melayu berpecah kepada 5 kumpulan faham siasah. UMNO, PAS, PKR, KITA, BEBAS. UMNO dan PAS boleh dikelas sebagai Melayu ISLAM, PKR dikelas sebagai MELAYU PLURAL, KITA sebagai MELAYU ELITIS LIBERAL dan BEBAS sebagai MELAYU ALAM SENDIRIAN BERHAD. Selebihnya sebagai Oh...I...C & No...Action...Talk...Only...

Acapkali dilihat bahawa UMNO amat tertinggal daripada perspektif transformasi politik, kerana hebahan Haprak Daily lebih mulia dan mendewa-dewa kehebatan PAS ciptaan manusia kultus Syiah, Qadariah, Jabariah dan Muktazilah. Tahniah UMNO kerana sudah tertinggal 100 tiang di belakang PAS, PKR, KITA dan BEBAS.

Acapkali diperhati bahawa perang siber UMNO tidak kena sasaran di hadapan. Apakah guru politik UMNO tidak mengajar kaedah menenang tepat ke sasaran untuk mendapat skor bull-eye?

Meneropong kelompongan dan kelopongan perang suci Umat Melayu Islam di Bumi Melayu, Pak Sedaro fikir beberapa tindakan bil-hikmah WAJIB dimulakan sejak semalam:

1. Iktiraf semua kelompok Ilmuan Islam daripada Bangsa Teras dan Kaum-kaum Lain, yang menerbitkan semua madrasah di seluruh Negara.

2. Iktiraf semua bekas pejuang Malayan Union, Pasukan 136, Pasukan MPAJA yang telah taubat nasuha dan kini menjadi rakyat SEJATI, TAAT dan SETIA kepada kedaulatan Melayu, semua bekas perajurit pangkat rendah dan pegawai, semua bekas Polis sesuai dengan usia pasukan 210 tahun.

3. Iktiraf semua anak keturunan pahlawan Melayu seperti Megat Terawis, Dol Said, Tok Janggut, Haji Abdul Rahman Limbong, Mat Kilau, Tok Gajah, Tok Bahaman, Maharajalela, Laksamana Bentan, Tun Tuah, Tun Jebat, Tun Kasturi, Tun Lekiu, Tun Lekir, Rentap, Mat Salleh Pahlawan Sabah, Dato' Siamang Gagap, dan sebagainya.

4. Semua Veteran Melayu yang masih hidup dan mengetahui asal-usul perjalanan perjuangan umat Melayu sejak 1940 dihimpun semula di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru dan diadakan pengkisahan semula di PICC, Putrajaya kepada anak-anak muda Melayu dan rakyat Malaysia.

5. UMNO dan PAS khususnya kena jemput pelukis bendera PEKEMBAR, pembina jata negara, penulis perlembagaan UMNO dan PAS (kerana ia adalah insan yang sama), perintis jalan-jalan perjuangan umat Melayu sejak 1 April 1946.

6. Tahniah balai PAS kerana semua makmal perang politik PAS sudah ada WiFi. UMNO masih syok di kedai kopi main dam haji.

7. Tahniah balai PAS kerana sudah memiliki Data Maklumat Pengundi berasaskan DUN dan PARLIMEN. UMNO masih dok mencari di pokok getah dan perigi buta.

8. Tahniah balai PAS kerana sudah menjalan Program Transformasi Organisasi meniru bahan rujukan UMNO yang dicuri sejak 1955. Bahan Transformasi Organisasi PAS kita lebih canggih daripada UMNO, kerana pemberi maklumat mereka di bawah kesenangan Resolusi 13. UMNO masih dimurung oleh Tsunami 12, tak kebah-kebah.

9. Tahniah PAS kerana sudah SEDAR bahawa PKR ialah Freemason memperjuang Pluralisme dan Liberalisme. Sedar bahawa DAP ialah Komunis yang dibutakan oleh Nizar Jamaluddin di Perak (selama 10 bulan). Akui bahawa PAS punya perlembagaan yang disunting daripada Perlembagaan Ibu dan Bapanya iaitu PEKEMBAR 1 April 1946. Tahniah dan Syabas PAS.

Perlukah Model Transformasi Politik UMNO+PAS menjadi bahan Sejarah PRU-13? Atau Kerajaan UMNO yang diiktiraf dengan kehadiran Sheikh Dr. Abdul Rahman ibni Abdul Aziz As-Sudaisi, Imam Besar Masjidil Haram, cukup memberi gambaran bahawa Bumi Melayu ini dimuliakan oleh pemimpin-pemimpin Melayu Islam yang diangkat Allah jua.

"Sesungguhnya Allah tidak akan merubah keadaan sesuatu kaum, sehinggalah mereka merubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri." - Ar-Ra'd 13:11.

Tranformasi perlu dalam ILMU, SIKAP, ADAB & AKHLAK, DISIPLIN dan ILTIZAM.

Manjadda Wajada

Posted: 29 Apr 2011 08:14 AM PDT

Andai anda usahakan, usaha itulah yang kita dapat. Dah naik muak dan jelak, bila mana menulis tentang Musuh Nombor Wahid Politik Bumi Melayu iaitu DAP dan Anwar daripada keturunan Jin Kafir Al-Anwar.

Akhbar Utusan Malaysia 29 April 2011 melapor bahawa Anwar anak Ibrahim sudah membuat pengakuan spontan, bahawa Orang Yang Berzina dan Minum Arak hilang kelayakan untuk membuat Sumpah Laknat, maka, yang demikian sebabnya, dia tidak buat Sumpah Laknat.

Dalam buku The doctor in the house, Tun Dr. Mahathir menemuduga 4 orang pelacur kelas atasan yang pernah dilanggani oleh Anwar anak kepada Ibrahim ini, ke semua 4 orang pelacur ini mengakui bahawa Anwar pernah bersetubuh dengan mereka.

Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Bekas Setiausaha Politik Anwar, Bekas Pegawai-pegawai Khas Anwar son of Ibrahim juga memperaku bahawa Anwar suka jubur dan peliwat tegar.

Anwar berbapa Ibrahim ini, juga pelobi Paderi untuk diangkat sebagai Ketua Menteri Sarawak. Kemudian apabila kalah teruk daripada 43 kerusi cuma menang 3, dia pun cabut lari ke London, mencari Omega yang hilang dan mengurus kehendak naluri yang tak tahan nak memuncak di London, khabarnya di Stadium bolasepak perlawanan Arsenal melawan Liverpool.

Lelaki Y yang diuji DNA sahih kepunyaan Anwar Ibrahim anak Ceruk To'Kun, Bukit Mertajam. Lelaki dalam video seks yang tersebar melata di Bumi Melayu, hari ini, juga disahkan pelakon utamanya Anwar Ibrahim anak kepada ibubapa keturunan Keling.

Apakah ini semua akan DINAFIKAN oleh Partai Kencing Rakyat bersama sekutunya DAP=Komunis dan Partai Ajaran Sesat?

Program Buku Jingga ialah warna asal Partai Koumintang Malaya, yang diperkenalkan oleh Kerajaan Selangor dan Pulau Pinang.

Mustafa Ali, SuA PAS sudah boleh berjumpa SuA UMNO untuk memulakan "RUNDINGAN PEKAN PERTAMA" dan kemudian boleh memulakan RUNDINGAN PAGOH, dituruti dengan PERJANJIAN ONN mengambil sempena kekuatan Onn Jaafar sebagai Pejuang Awal Keturunan Rakyat RAJA memulakan perikatan perpaduan dan kesatuan Melayu Islam.

Taipingmali (tm)

Posted: 30 Apr 2011 01:20 AM PDT

Taipingmali (tm)


Putar belit Anwar tidak pernah berkesudahan

Posted: 29 Apr 2011 08:29 PM PDT

Lima Soalan Eskay Untuk Anwar Jawab. Sampai laa Anwar dia tak jawab

Posted: 29 Apr 2011 08:12 PM PDT

Anwar dan China Doll

Posted: 29 Apr 2011 06:26 PM PDT

Sumpah Laknat Datuk Shazryl Eskay Abdullah

Posted: 29 Apr 2011 09:31 AM PDT

Apakah tindakan Anwar selepas ini?

Posted: 29 Apr 2011 09:07 AM PDT

FITNAH S18. S6. Kes mubahalah?

Posted: 29 Apr 2011 05:57 AM PDT

Daughter remembers Ong the Good Samaritan

Posted: 29 Apr 2011 05:45 AM PDT

Mubahalah

Posted: 29 Apr 2011 05:32 AM PDT

Anwar Pembohong Siri 1

Posted: 29 Apr 2011 04:57 AM PDT

Eskay takes religious oath

Posted: 29 Apr 2011 04:43 AM PDT

Eskay Bersumpah Bahawa Pelaku Video Adalah Anwar

Posted: 29 Apr 2011 04:15 AM PDT

Pandemonium ahead of Eskay's oath-taking

Posted: 29 Apr 2011 03:57 AM PDT

Cara terbaik mengajar Anwar.

Posted: 29 Apr 2011 02:45 AM PDT

Bibir berdarah kena tumbuk budak Sam Ketot

Posted: 29 Apr 2011 02:07 AM PDT

Suasana sebelum sumpah

Posted: 29 Apr 2011 02:05 AM PDT

Dato T akhirnya berjaya melakukan sumpah laknat, Anwar?

Posted: 29 Apr 2011 01:57 AM PDT

PAPA GOMO

Posted: 30 Apr 2011 01:19 AM PDT

PAPA GOMO


Tayangan Ekslusif Video Seks Anwar Ibrahim Atas Permintaan Wan Azizah

Posted: 30 Apr 2011 12:30 AM PDT





Watch live streaming video from padijantan at livestream.com





Biar Semua Rakyat Malaysia dan Dunia tahu dan kenal
Siapa itu Anwar Bin Ibrahim.


Psssttt...Bila Anwar nak SAMAN ESKAY?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Bila Kaki Togok Arak Bertakbir Dalam Rumah Allah

Posted: 29 Apr 2011 09:30 PM PDT



Azmizam Zaman Huri, ketua pemuda PKR Kota Raja Selangor dan juga ahli majlis, Majlis Perbandaran Klang.



Wah, kalau dilihat pada gelagatnya dalam video itu nampak dia seperti seorang yang waruk kerana bukan main kuat lagi dia bertakbir dan mengaminkan doa. Tetapi tahukah anda siapa dia Azmizam ?

Read More......


Pssstttt...kaki Togak Arak dok takbir dalam Rumah Allah....Jahanam Islam di buat PKR ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Eskay Dedahkan Hubungan Nya Dengan Anwar Ibrahim Bukan Setakat Di Ranjang Tapi.....

Posted: 29 Apr 2011 07:00 PM PDT


Juak Pakatan Akan Kata Ini Gambar TIPU


Datuk Eskay Sahkan Anwar Hubunginya..


AIDCNews – 02/4/11 – Datuk Shazryl Eskay Abdullah mengesahkan Datuk Seri Anwar Ibrahim menghubunginya sewaktu video seks yang dikatakan menyerupai seorang pemimpin pembangkang disiarkan di Carcosa Seri Negara.

"Eskay! Where are you?" tanya Anwar. Menurut Eskay, "Data-data daripada maklumat panggilan telefon, data-data sms di antara Anwar dan Eskay telah diserahkan kepada pihak polis untuk membantu siasatan", kata Kickdefella, kawan Eskay yang pernah sama-sama terlibat dalam sebuah filem bertajuk 'Kacau Malaya'.

Kickdeffella berjumpa semula dengan kawan lamanya itu dalam pertemuan bersama lima orang blogger dan seorang pengarang media alternatif pada 30 Mac, di Shah Alam, setelah lebih satu dekad tidak bertemu.

"Saya berterima kasih kerana dipelawa ikut serta kerana terdapat beberapa soalan yang saya benar-benar mahukan kepastian dari Dato' Eskay", katanya.

Menurutnya, Eskay tidak menafikan Anwar lebih berminat menyerang Tan Sri Rahim Thamby Chik berbanding dengan dirinya, sedangkan penglibatan Rahim hanya bermula tiga hari sebelum pihak media didedahkan dengan video tersebut.

Secara jujur, Eskay mengakui bahawa beliau adalah rakan berhibur Anwar sejak tahun 1990-an ketika beliau mula curiga tentang perhubungan Anwar dengan Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, adik angkat Anwar dari Indonesia.

"Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut…." Eskay memulakan cerita.

Menjadi Rakan Berhibur Anwar Sejak Tahun 1996

Menurut rekod mahkamah, antara bulan Jun dan Julai 1996, Anwar Ibrahim telah menghubungi Pengarah Cawangan Khas ketika itu, Datuk Norian Mai kerana mengadu kehilangan wang RM4 juta dari sebuah bilik kecil di sebelah bilik tidur di rumahnya.

Eskay mendakwa ketika Anwar kehilangan wang itu, bekas Timbalan Perdana Menteri itu mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang.

Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma Darmawan di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

"Saya tanya dia, siapa tu ? "… Anwar menjawab, "Oh itu adik angkat saya…" tambah Eskay yang mendakwa beliau curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal di bilik sebelahnya, sebaliknya, seorang lelaki dewasa yang 'lembut' itu untuk diberi bilik betul-betul di sebelah bilik tuan rumah. Apa istimewa lelaki itu ?

"You like him ?" tanya Anwar. "Please, I am straight" kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, 'I pun straight tau…."

'Straight' bermaksud lelaki yang hanya sukakan jantina yang berbeza. Lawan kepada straightadalah homoseksual iaitu lelaki yang sukakan jantina sejenis.

Manakala yang sukakan jantina berbeza dan sejenis secara sekaligus dinamakan biseksual.

"Selepas itu, Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…" itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering memintanya ikut serta dan kemudiannya menjadi pengatur perempuan-perempuan untuk Anwar.

"Macam (peranan) Dato' Nalla", kata Eskay. "Tetapi Nalla pun ada sekatan, saya tidak…" tambah Eskay yang merupakan bekas sport therapist bagi pasukan Jimnastik Sukan Olimpik Amerika Syarikat dan kelab American Football ternama, Dallas Cowboys.

"Kenapa Dato' tak dedahkan ini lebih awal?", tanya seorang tetamu yang hadir.

"Apa bukti saya nak sokong dakwaan saya?" pantas jawapan Eskay. "Tetapi bila saya dapat video ini, bukti itu diberi kepada saya".

Eskay yakin semua ini adalah petunjuk dari Allah s.w.t.

Sebelum ini, Eskay yang dibawa pulang ke Malaysia bagi membantu proses pemulihan Anwar setelah kemalangan terjatuh dari kuda.

Eskay mengerjakan Haji pada tahun 2010 merasakan ini adalah jawapan dari Allah s.w.t.

Lima Solan Eskay Untuk Anwar

Dalam sidang media di Impiana Hotel, Kuala Lumpur, 23 Mac lalu, Eskay memberitahu beliau merasakan telah diperalatkan terlalu lama oleh manusia bernama Anwar Ibrahim, tetapi bukanlah seperti kes Mohd Saiful Bukhari Azlan, kerana dia lelaki straight .

"Saya mahu semua orang tahu. Saya tidak minat politik dan saya rakan karib Anwar. Dari satu sudut, saya lihat kehadiran Anwar dalam politik Malaysia, bagus untuk check and balance. Saya bukan ahli UMNO dan mana-mana parti pun. Tetapi saya suka bila pembangkang kuat, supaya kepentingan rakyat terjaga"

"Tetapi Anwar bukan manusia yang rakyat kenal. Cukuplah rakyat ditipu. Anwar kena berhenti dan letak jawatan", tegas Eskay menjelaskan rasional di sebalik tindakannya mendedahkan video seks tersebut.

Eskay bagaimanapun meminta penyokong-penyokong Anwar supaya tidak menyerangnya kerana jika mereka terus berbuat demikian, beliau mendakwa akan bertindak balas.

"Jangan biar saya dedahkan lebih banyak…"

"Sekarang awak semua tanya Anwar lima soalan…" desak Eskay.

Soalan tersebut ialah, pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

"Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu," kata Eskay.

"Awak semua balik dan tanya soalan ini di dalam blog…" minta Eskay.

Penjelasan Eskay itu menunjukkan episod ini masih berpanjangan lagi. Skandal video seks lelaki menyerupai Anwar yang sedang disiasat polis itu seolah-olah hanyalah satu permulaan.

Anwar dan Wan Azizah telah menolak permintaan Dato' Trio yang terdiri daripada Dato' Eskay, Dato' Shuib Lazim dan Tan Sri Rahim Thamby Chik supaya berundur dari persada politik tanah air.

"Bermakna semua yang hadir yakin, Eskay yang merupakan 'anchor' dalam episod ini, mempunyai lebih dari sekadar video seks untuk didedahkan kepada umum", rumus Kickdeffella. Klik di sini



Sumber AIDC



Psssttt....Anwar Ibrahim dok fikir kenapa lah dia tinggal jam Tangan Omega...huhuhu

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Nurul Izzah Kecewa Dengan Lakonan Pendek Filem Porno Papa Nya

Posted: 29 Apr 2011 10:30 AM PDT


Mari Kita Nyayi Bersama Sama
Tajuk lagu Kantoi (lirik : zee zah bukan zee avi)):
Nyanyian Nurul Izzah kepada Papa

Semalam I call papa, papa tak answer
Papa kata Papa keluar pergi dinner
...Papa kata papa keluar dengan kawan papa
but when I called Karpal he said it wasn't true

So I drove my car pergi Damansara
Khalid Jambul kata maybe Papa tengok bola
Tapi bila I sampai... papa, papa tak ada
Lagi la I jadi gila

So I called and called sampai papa answer
papa kata sorry my daughter tadi tak dengar
My phone was on silent, I was in the meeting
Tapi latar belakang suara perempuan China

Sudahlah papa, I don't believe you
I've always known that your words were never true
Why mama always with you?
I pun tak tahu
No wonder la your friends pun backstab you

So I guess that's the end of our story
Akhir kata best friends papa Eskay bagi tahu
Tapi last-last kita dapat tahu papa gi hotel tu
You left your jam Omega kat situ



Lagi Lagu Untuk Papa Izzah

Psssttt.....Papa Jahat, Papa Jahat, Papa Jahat Auw.....

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Bila Masjid Di Jadikan Gelanggang Video Seks Anwar Ibrahim

Posted: 29 Apr 2011 06:40 AM PDT




Petang tadi berlaku kekecohan di kalangan penyokong-penyokong Anwar bertempat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul dan ianya bermula sejak jam satu petang menyebabkan pihak jemaah yang menunaikan Solat Jumaat di Masjid tersebut tidak selesa dengan mereka

Lagi artikel dan Gambar Gambar Kekecohan read more

BONUS UNTUK ARTIKEL INI


Hanya Untuk 18 Tahun Ke atas sahaja


Psssttt....Anwar Ibrahim yang sedap Juak PKR yang Bingai

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

LIVE - Video Sumpah Laknat Dato Eskay Wajib Tonton

Posted: 29 Apr 2011 02:03 AM PDT


Allahuakhbar
Allahuakhbar
Allahuakhbar

Selesai sudah sumpah Laknat yang di nyatakan dengan jelas oleh Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersama Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan Bekas Bendahari PERKASA, Datuk Shuib Lazim akhirnya tiba di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul.

Beliau mengesahkan dengan Jelas kepada kita semua Bahawa lelaki yang melakukan Aksi Seks di dalam Rakaman Video Porno itu adalah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim.

Semoga Rakyat Malaysia sedar dan puak puak PKR Menginsafi diri mereka seadanya dan kembali ke pangkal jalan. Gomo ingat kata Dato Eskay tadi bila menyatakan kepada kita semua:

" Apakah zaman nabi Lut sudah berlaku di Malaysia apabila penentang kemungkaran Liwat dan Zina di Benarkan dan penegak Kebenaran di Tentang? Tunggu Petunjuk dari Allah"

-sms dari Dato Eskay-


Laporan Lanjut KLIK DI SINI


Psssttt....Anwar Al Juburi wajib Bertaubat, pengikutnya juga Wajib Bertaubat

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

LIVE - Trio Dato Angkat Sumpah Laknat Sahkan Dato Seri Anwar Ibrahim Pelakon Porno

Posted: 29 Apr 2011 01:40 AM PDT





Allahuakhbar
Allahuakhbar
Allahuakhbar

"Dato Eskay bersumpah bahawa Beliau turut berada di lokasi kejadian dan lelaki yang melakonkan adengan seks adalah Dato Seri Anwar Ibrahim"
-Agendadaily-


laporan Lanjut dan Gambar gambar LIVE dari Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul KLIK DI SINI

Psssttt..Mana Anwar Ibrahim? Tak nampak pun

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM


ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Posted: 29 Apr 2011 11:45 PM PDT

Dialog Dewasa Kritik Berasa


VIDEO ANWAR MENGAKU MAIN DENGAN AMOI CINA

Posted: 29 Apr 2011 01:57 AM PDT

 Patutlah Anu War tak nak bersumpah. Rupa-rupanya Anu War mengaku pernah main dengan perempuan Cina.

Proses menghasilkan ANAK CINA BAKA ANU WAR!!!



ANAK MELAYU ANAK SAYA!

ANAK DAYAK ANAK SAYA!

ANAK CINA ANAK SAYA!

*Lepas ni keluar pulak Video Bertajuk PAPA HEBAT DI SARAWAK!

Untuk sebaran di youtbe...

http://www.youtube.com/watch?v=BP97f95GxFY&feature=channel_video_title

GEMPAR! ANUWAR MENGAKU MAIN DENGAN PEREMPUN CINA

Posted: 29 Apr 2011 01:22 AM PDT


Tunggu pendedahan video di Mymassa pukul 5 petang ini. Mampuslah kau Anwar lepas ni. Penat-penat AMK nak sabotaj Datuk T punya sumpah, rupa-rupanya ANWAR DAH MENGAKU AWAL-AWAL.


Video yang boleh buat Assmin merajuk!

MACAM MANA SI PENDEK NI BOLEH JADI TINGGI???

Posted: 29 Apr 2011 12:37 AM PDT







Kredit untuk BLOG GAP.

Pelik bin ajaib. Pak Shamsul Parang Kontot tiba-tiba boleh jadi lebih tinggi daripada orang lain.


Adakah kerana sama-sama memakai ASP (Anwar Spender Parachute) yang sama macam Anu War, si pendek ni boleh jadi tinggi?


*Boleh jadi bahan untuk MASTIKA NI. MISTERI SI KETOT JADI TINGGI.

Nak baca pasal kekecohan kat masjid oleh AMK....baca di sini.GAP

GEMPAR!!! Haji Hadi Di Suruh Letak Jawatan Kerana Tak Pertahankan Anwar!

Posted: 28 Apr 2011 11:55 PM PDT

  
Akibat tak pertahankan Anuwar, geng Erdogan dalam PAS dah panas punggung. Mereka mula menyerang pemimpin-pemimpin yang langsung tak mempertahankan PUJAAN HATI MEREKA IAITU ANU WAR. Antara yang menjadi sasaran mereka adalah Presiden PAS sendiri iaitu Haji Hadi Awang.

Sebenarnya, sejarah Haji Hadi dan Anwar telah lama. Mereka pernah bersama-sama ketika penubuhan ABIM. Haji Hadi lebih mengenali siapa ANU WAR berbanding geng Erdogan dalam PAS. 

Menjelang Muktamar PAS, lebih banyak serangan akan dibuat kepada golongan Ulamak dalam PAS kerana golongan inilah yang akan mempertahankan PAS dari JANGKITAN VIRUS ANU WAR. Namun, Husam dan kumpulannya takkan menyerah dengan mudah. Setelah tewas pada pemilihan lepas, inilah peluang terakhir mereka sebelum ANU WAR kembali ke Sungai Buloh. Tak mustahil kalau POLITIK WANG AKAN MELANDA PAS SEKALI LAGI. Baca artikel yang ditulis oleh Team Erdogan yang secara jelas ingin menguburkan karier politik Haji Hadi dan menaikkan Husam Musa.


Haji Hadi Wajib Tolak Pencalonan Presiden PAS..!!

Hadi pula jangan lah bermain kata-kata, kononnya tidak mahu menjadi presiden selama-lamanya dan bersedia dicabar. Bukannya beliau tidak tahu bahawa budaya parti politik di Malaysia ialah, sekiranya presiden tidak menolak pencalonan, maka tidak ada harapan perubahan akan berlaku.
 
Oleh Wan Saiful Wan Jan
Parti Islam Se-Malaysia (PAS) akan menjalankan Muktamar Agungnya pada bulan Jun ini. Tahun ini juga merupakan tahun pemilihan. Para perwakilan ke Muktamar Agung akan memilih saf kepimpinan PAS Pusat yang baru.

Saya merasakan bahawa kali ini tidak banyak calon-calon baru yang akan bertanding. PAS Bukit Bintang  membuat sedikit kejutan dengan mencalonkan Husam Musa sebagai Presiden. Tetapi itu hanyalah satu kes terpencil. Bukan norma biasa.

Hadi Awang boleh dikatakan telah menjalankan amanah dengan sebaiknya sebagai Presiden PAS. Hadi mengambil alih tampuk kepimpinan setelah Almarhum Fadzil Noor pulang ke rahmatullah. Tanggungjawab yang dipikul oleh Hadi memang besar kerana beliau menggantikan seorang tokoh yang dihormati kawan dan lawan. Tetapi secara umumnya Hadi telah menjalankan amanah yang sewajarnya.

Tiada sesiapa boleh menafikan bahawa Hadi telah membawa PAS ke satu tahap baru dalam sejarahnya. Sepuluh tahun dahulu, siapa yang boleh menyangka bahawa PAS akan mempunyai sebuah sayap untuk mereka yang tidak mempercayai keesaan Allah dan keRasulan Muhammad? Tetapi di bawah kepimpinan Hadi, PAS telah menubuhkan Dewan Himpunan Penyokong PAS.

Memang betul masih ada unsur-unsur diskriminasi walaupun badan itu telah wujud. Ahli-ahli Dewan Himpunan masih tidak mempunyai hak yang betul-betul sama dengan ahli PAS yang beragama Islam. Tetapi kita perlu melihat isu ini dari perspektif perubahan jangka panjang.

Apabila sebuah parti Islamis membuka pintunya kepada orang bukan Islam, maka ia merupakan reformasi yang amat signifikan. Sebagai perbandingan, kita tidak mendengar langsung ura-ura MCA mahu menubuhkan satu sayap rasmi untuk orang bukan Cina. Atau MIC untuk kaum bukan India. Apatah lagi Umno untuk orang bukan Melayu.

Maka memang pasti Hadi telah berjaya membawa satu pembaikan yang amat besar terhadap PAS. Tanggungjawab seterusnya ialah untuk meneruskan lagi pembaikan yang dimulakan oleh Hadi agar pada suatu hari nanti golongan bukan Islam benar-benar mempunyai hak dan kuasa yang sama dengan semua ahli lain dalam menentukan dasar-dasar parti itu.

PAS mengambil masa lebih 50 tahun untuk tiba ke tahap ini. Maka rasanya tidak salah jika kita menunggu beberapa ketika lagi sehingga kesaksamaan yang tulin diwujudkan dalam PAS. Yang penting usaha menghapuskan diskriminasi dalam semua parti politik di Malaysia mesti terus berjalan.
Hadi juga merupakan seorang tokoh ulama yang disegani di Malaysia dan juga di peringkat antarabangsa. Status beliau sebagai seorang ulama amat penting bagi sebuah parti yang secara tradisinya tidak begitu kuat di kawasan bandar, dan penyokongnya pula adalah dari kalangan yang agak menitik beratkan pengamalan agama. Secara tradisinya PAS mempunyai konstituen yang tersendiri dan konstituen ini lebih selesa dengan seorang pemimpin bertaraf ulama.

Saya berpeluang menyertai Hadi di beberapa pertemuan di luar Malaysia. Saya sempat melihat sendiri betapa Hadi dihormati dan dianggap sama taraf dengan ulama besar seperti Yusuf Qardhawi, Rachid Ghanoushi, Kamal Helbawy, dan ramai lagi. Malahan bekas Perdana Menteri Turki Almarhum Najmudin Erbakan juga amat menghormati Hadi.

Ringkasnya ketokohan Hadi sebagai seorang ulama memang tidak boleh dipersoal.
Seperti manusia lain, Hadi juga punyai kelemahan. PAS kalah di Terengganu semasa beliau menjadi Menteri Besar. Dalam pilihanraya Sarawak baru-baru ini pula PAS kalah semua kerusi yang ditandingi. Ada lagi beberapa contoh lain yang boleh diberi untuk menunjukkan kelemahan Hadi.

Tetapi ini lumrah manusia dan sudah pastilah Hadi tidak boleh berlepas tangan. Tetapi, dengan pelbagai kelemahan yang ada, saya tetap merasakan bahawa Hadi telah menjalankan amanah dengan yang terbaik mungkin. Tidak perlulah dibicarakan isu kelemahan ini kerana tidak ada manusia boleh lari daripadanya.
Persoalan yang yang dihadapi oleh para perwakilan ke Muktamar Agung PAS nanti bukan sama ada Hadi telah menjadi Presiden yang baik atau tidak. Ini bukan pemilihan untuk memberi anugerah perkhidmatan cemerlang.
Tetapi, persoalan sebenar ialah, adakah Hadi boleh menjadi Presiden yang baik untuk memimpin PAS dalam pilihanraya akan datang dan seterusnya ke masa hadapan?

Kebenaran mungkin pahit untuk ditelan. Hakikatnya Hadi bukanlah individu terbaik untuk terus menjadi Presiden PAS. Saya akan simpulkan dengan cara semudah mungkin kenapa saya berkata demikian. Hadi tidak mempunyai ketrampilan ataupun ketokohan untuk menjadi Perdana Menteri atau Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Hadi telah mencipta imej beliau sebagai seorang pemimpin masyarakat Melayu Islam. Tetapi beliau tidak dilihat sebagai seorang pemimpin untuk rakyat Malaysia secara keseluruhan.
PAS perlu berfikir bagaimana untuk memperkukuh apa yang telah dibina oleh Hadi. Parti itu perlu mula membina imej sebuah parti yang berkemampuan memimpin seluruh rakyat Malaysia, bukan memimpin orang Melayu Islam sahaja. Dan yang nyata, Hadi bukan pembawa imej "pemimpin negara".

Mungkin ada yang berhujah bahawa ini hanya masalah persepsi. Tetapi jika sebuah parti politik tidak menyedari peri pentingnya persepsi, maka parti itu berada di padang permainan yang salah. Politik ialah sebuah pertandingan persepsi. Kejujuran dan ketokohan seseorang itu hanya bernilai jika sifat-sifat ini berjaya mempengaruhi persepsi pengundi. Jika sifat-sifat itu tidak membawa persepsi positif, maka dalam bahasa kampungnya "tak payah pun tak apa".

PAS memang memiliki individu-individu yang boleh membawa parti itu ke satu tahap baru. Husam Musa dan Nizar Jamaluddin hanya dua nama yang biasa disebut. Sudah pasti ada tokoh lain yang juga boleh melakukannya dan perlu dipertimbangkan.

Tetapi budaya politik dalam hampir semua parti di Malaysia ini secara umumnya memberi kelebihan kepada presiden sedia ada. Jika mahu menjadi presiden sehingga mati pun biasanya boleh. Parti-parti politik kita tidak mempunyai budaya yang mana seseorang presiden mengumumkan dengan penuh bangga bahawa beliau telah membawa parti itu ke satu tahap tertentu dan telah tiba masanya untuk orang baru mengambil alih untuk membawa parti itu ke satu tahap yang lebih tinggi.

Lihat sahajalah apa yang berlaku dalam perubahan pucuk pimpinan Umno, MCA dan MIC. Semuanya terpaksa melalui era transisi yang amat menyeksakan. Dan PAS tidak terkecuali dalam budaya ini.
Hadi seharusnya menarik nafas panjang sambil menilai segala pencapaian besar beliau. Beliau boleh berbangga dengan apa yang beliau telah lakukan. Setelah itu, beliau perlu menerima hakikat bahawa telah tiba masanya untuk menyerahkan obor perjuangan kepada orang lain yang membawa PAS ke tahap yang lebih tinggi, sesuai dengan tuntutan rakyat agar PAS segera melahirkan pemimpin negara, bukan pemimpin bangsa atau pemimpin agama sahaja seperti selama ini.

Hadi pula jangan lah bermain kata-kata, kononnya tidak mahu menjadi presiden selama-lamanya dan bersedia dicabar. Bukannya beliau tidak tahu bahawa budaya parti politik di Malaysia ialah, sekiranya presiden tidak menolak pencalonan, maka tidak ada harapan perubahan akan berlaku.

Tidak ada gunanya bermain kata-kata kerana ia akan menyebabkan seorang presiden yang telah berjaya membawa pelbagai pembaikan akhirnya dilihat sebagai tunggul yang menghalang pembaharuan.
Jika Hadi boleh menyedari hakikat itu, maka parti dan negara akan mengingati beliau sebagai seorang tokoh ulung yang amat ikhlas berjuang sehingga rela mengorbankan jawatan dan kepentingan diri demi membuka laluan agar PAS menjadi sebuah parti nasional yang benar-benar diyakini mampu memimpin sebuah negara berbilang kaum.

Demi memastikan PAS boleh terus mara ke hadapan, Hadi wajib segera mengumumkan bahawa beliau tidak mahu mempertahankan jawatan Presiden dan menolak semua pencalonan. Hanya dengan cara itu sahaja akan berlaku pertandingan sihat yang akan membolehkan wujudnya sebuah PAS baru
Artikel asal...

The Unspinners

Posted: 29 Apr 2011 11:45 PM PDT

sekupangdua

Posted: 29 Apr 2011 11:43 PM PDT

sekupangdua


PKR SOKONG ZINA DAN LIWAT, AMK DAN PENCACAI KAFIR CARUT DLM MASJID

Posted: 29 Apr 2011 04:06 PM PDT



Apa saja yang dilakukan walaupun hendak menegak kebenaran sekalipun dalam Masjid PKR dan PAS yang jadi pencacai kepada DAP Kafir Harbik akan menjadi suruhan supaya menentang walaupun demi kebenaran yang umat Islam mahu tegakan, sedar atau tidak siapa yang menyangka dan ambil iktibar perangkap Anu Wa siapa sebenarnya yang merancangkan, Tentulah DAP pig yang secara diam orangnya kafir harbik yang merencanakan segala rakaman video lucah Anu Wa yang terhebat masa kini. cuba bayangkan bila Anu Wa menjadi Perdana Menteri... BUKTI video di tangan mereka, tentunya setakat mana Malaysia membangun sekalipun maju dengan siJubri yang rakus menjadi PM menginaya rakyat. Tidak akan berani angkat muka dengan DAPig kerana bukti video MAIN JALANG di tangan mereka. Tak terfikrkah PKR dan PAS?